Female call center agent on call

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts

Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas pieredzi savā uzņēmumā, tad zināt, ka zvanu kvalitāte ir būtiska. Slikts klientu apkalpošanas zvans var novest pie negatīvām atsauksmēm, zaudētiem klientiem un pat samazinātiem ieņēmumiem.

Tāpēc ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka jūsu komanda nodrošina viskvalitatīvākos zvanus. Mēs esam izveidojuši kontrolsarakstu, lai jūsu komanda varētu tam sekot un sniegt labāko iespējamo klientu pieredzi.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta svarīgums

Nav noliedzams, ka lieliska klientu apkalpošana ir svarīga jebkuram uzņēmumam. Galu galā laimīgie klienti visdrīzāk paliks lojāli un turpinās ar jums sadarboties. Turklāt, viņi arī drīzāk jūs ieteiks citiem.

Tā ir, ka pārliecināties, ka jūsu klientu apkalpošanas komanda sniedz kvalitatīvu pakalpojumu, var būt izaicinājums. Izmantojot vadlīnijas, kas jāievēro jūsu komandai, varat nodrošināt, ka visi zvani tiek apstrādāti profesionāli un efektīvi.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu var izmantot, lai noteiktu, vai jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji sniedz augstas kvalitātes pakalpojumus. Tas var noteikt viņu apmācības perspektīvas. Tas var arī palīdzēt salīdzināt jūsu kontaktu centru ar citiem jūsu nozares spēlētājiem.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta?

  • Klientu apkalpošanas aģenti

Ja esat klientu apkalpošanas aģents, izmantojot zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat nodrošināt labāku apkalpošanu un izvairīties no iespējamām kļūdām. Izmantojot kontrolsarakstu, jūs precīzi zināsit, kas jāizdara katrā sarunā.

Turklāt kontrolsaraksta izmantošana palīdz risināt problēmas un tās nekavējoties atrisināt. Ja pastāvīgi lūdzat palīdzību savam priekšniekam, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var sniegt nepieciešamās vadlīnijas, lai pats atrisinātu problēmas.

  • Zvanu centra vadītāji

Ja esat atbildīgs par klientu pakalpojumu sniedzēju pieņemšanu darbā, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noskaidrot labākos kandidātus.

Šo kontrolsarakstu var izmantot arī, lai apmācītu jaunus klientu apkalpošanas speciālistus. Izmantojot vadlīnijas, kas tiem jāievēro, jūs varat palīdzēt viņiem mācīties un ātri visu apgūt.

  • Komandu uzraugiem

Ja pārraugāt klientu apkalpošanas komandu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt pārvaldīt un noteikt jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Regulāri uzraugot zvanus un sniedzot atsauksmes, jūs varat palīdzēt savai komandai sniegt labāku atbalstu un sasniegt savus biznesa mērķus.

Turklāt kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt izstrādāt procesus biežāk sastopamo klientu problēmu risināšanai. Iestatiet atbilstošas procedūras, lai palīdzētu komandai ātri un efektīvi atrisināt problēmas.

  • Kvalitātes auditoriem

Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas zvanu auditēšanu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noteikt izmaiņu potenciālu. Tas ļaus būt pārliecinātiem, ka visi zvani tiek apstrādāti atbilstoši uzņēmuma standartiem.

Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts

Viena no nepieciešamākajām lietām, ko varat darīt, lai uzlabotu zvanu kvalitāti, ir samazināt fona troksni. Tas attiecas gan uz ārējo troksni (piemēram, satiksmi, būvniecību), gan uz iekšējo troksni (piem., blakussarunas, atbalsi).

Kāpēc ir svarīgi samazināt fona troksni?

Ja klienti jūs labi nedzird vai jūs viņus, tas būs sarūgtinājuma pilns zvans visām iesaistītajām pusēm. Lai sarunas būtu jēgpilnas un bez traucējumiem, klientam un zvanu centra aģentam jābūt iespējai sadzirdēt citam citu.

Kā samazināt fona troksni?

Vienmēr veiciet zvanus klusās vietās, lai samazinātu ārējo troksni. Sniedziet saviem kolēģiem skaidrus norādījumus par to, kā samazināt fona troksni, lai viņi tos varētu pielietot.

Varat arī ieguldīt tādās zvanu centra komandas austiņās, kas novērš troksni. Tās palīdz samazināt iekšējo troksni un uzlabot zvanu kvalitāti.

Klientu apkalpošanas aģenti veic piezīmes zvana laikā

Kādus rīkus izmantot fona trokšņu samazināšanai?

Pārliecinieties, ka centra aģenti izvēlas pareizo skaļumu, kad viņi runā.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt runas skaļumu?

Ja skaļums ir pārāk zems, klienti, iespējams, jūs nedzirdēs. Ja tas ir pārāk augsts, viņiem var būt grūti saprast, ko jūs sakāt. Atrodiet zelta vidusceļu, kad runa ir par jūsu balss skaļumu – jūs negribēsiet kliegt, bet arī ne čukstēt.

Kā pārbaudīt runas skaļumu?

Pārliecinieties, ka runājat skaidri un mērenā skaļumā. Ja klientam rodas problēmas ar dzirdēšanu, pamēģiniet aplikt roku ap muti, lai skaņa būtu skaļāka.

Varat mēģināt arī izmantot balss pastiprinātāju, kas ir ierīce, ko var nēsāt ap kaklu vai piespraustu pie apģērba. Tas palīdzēs pastiprināt jūsu balsi un atvieglos klientam iespēju jūs dzirdēt.

Neierobežots zvanu ieraksts LiveAgent zvanu centra programmatūrā

Kādus rīkus izmantot runas skaļuma pārbaudei?

Pirms sākat klientam zvanīt, ir jāpārbauda tā kontaktinformācija. Tai skaitā vārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt klientu?

Ja jums ir nepareiza klienta kontaktinformācija, tas var apgrūtināt problēmas atrisināšanu vai pat vispār iespēju sazināties ar klientu. Turklāt, ja zvanu nepieciešams pārsūtīt uz citu nodaļu, ir noderīgi turēt pa rokai korektu kontaktinformāciju.

Kā pārbaudīt klienta kontaktinformāciju?

Uzmeklējiet klienta informāciju sava uzņēmuma datu bāzē. Tas ir noderīgi, ja ir problēmas ar klienta kontaktinformāciju vai arī, ja tā ātri jāpārbauda pirms nākamā zvana.

Atbalsta aģenta vai klienta profila attēla rediģēšana palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai pārbaudītu klienta kontaktinformāciju?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu
  • uzņēmuma datu bāzi
  • interesentu apkalpošanas programmu

Ir ļoti svarīgi būt aktīvam klientu apkalpošanas zvanu klausītājam. Tas nozīmē, ka jūs ne tikai dzirdat, ko saka klients, bet arī reaģējat uz viņa vajadzībām.

Kāpēc ir svarīgi aktīvi uzklausīt klientus?

Aktīva klausīšanās ir būtiska klientu apkalpošanas nodrošināšanas daļa. Tā parāda klientam, ka esat iesaistījies sarunā. Aktīva klausīšanās var arī palīdzēt novērst pārpratumus un nesaprašanos.

Klientu komunikācijas ilustrācija

Kā aktīvi uzklausīt klientus?

Sniedziet savam klientam pilnu uzmanību, kas nozīmē, ka nenodarbojieties vienlaikus ar vairākiem uzdevumiem. Centieties koncentrēties uz sarunu un izvairieties no uzmanības novēršanas.

Veiciet arī piezīmes, lai vienmēr varētu atskatīties, ko klienti teica.

Kādus rīkus izmantot, lai aktīvi uzklausītu klientus?

  • zvanu ierakstītāju
  • transkripcijas programmatūru
  • klientu attiecību pārvaldību
  • piezīmju pierakstīšanas programmatūru

Izprotot zvanītāja vajadzības un bažas, pirms sākat sarunu, varat efektīvāk vadīt sarunu.

Kāpēc ir svarīgi izprast zvanītāja vajadzības un bažas?

Ja neizprotat zvanītāja vajadzības, var būt grūti atrisināt viņa problēmu. Ja neapzinaties klienta bažas, varbūt nejauši pateiksiet ko tādu, kas situāciju padarīs vēl sliktāku.

zvans caur internetu

Kā izprast zvanītāja vajadzības un bažas?

Vienkārši pajautājiet viņiem tieši – šis parasti ir ātrākais veids, kā gūt izpratni par to, kas viņam nepieciešams. Varat arī nosūtīt aptaujas, formas vai balsošanas, ko viņam aizpildīt. Šādā veidā varat iegūt to informāciju, kas nepieciešama pārdošanas zvanam.

Kādus rīkus izmantot zvanītāja vajadzību un bažu izpratnei?

Tiklīdz esat savācis no klienta visu nepieciešamo informāciju, ir pienācis laiks atvērt pieteikumu LiveAgent programmā. Tas palīdzēs nodrošināt, lai jautājums tiktu atrisināts pēc iespējas ātrāk.

Kāpēc ir svarīgi atvērt pieteikumu LiveAgent?

Liveagent šeit ir tikai kā variants, bet tas var optimizēt visu pieteikumu pārvaldības procesu un palīdzēt nodrošināt klientu apkalpošanu. Visi aģenti spēs ātrāk un efektīvāk tikt galā ar pieteikumiem.

Pieteikumu apstrādes funkcija Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kā atvērt pieteikumu LiveAgent?

Lai LiveAgent atvērtu pieteikumu, no klienta ir jāiegūst šāda informācija:

  • vārds, uzvārds
  • kontaktinformācija
  • problēmas apraksts

Tiklīdz esat ieguvis visus šos datus, varat pieteikties LiveAgent un izveidot jaunu pieteikumu. Aizpildiet visu nepieciešamo informāciju, lai aģents, kas ar to darbosies, varētu ātri atrisināt problēmu.

Pieteikumu pārvaldības sistēma visu klientu saziņu apkopo vienuviet. Mijiedarbību var apkopot vienlaikus no vairākiem kanāliem – e-pasta, sociālajiem medijiem, tālruņa zvaniem un forumiem un pēc tam to var pievienot pieteikumiem.

Šādi, ikreiz, kad klients sazinās ar jums, izmantojot sev vēlamo kanālu, jūs redzēsiet visu ar viņu kontaktēšanās vēsturi.

Kādus instrumentus izmantot pieteikuma atvēršanai?

  • Liveagent paplašinātu pieteikumu apstrādes programmatūru
  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu
  • palīdzības dienesta programmatūru

Tiklīdz esat apkopojis visu nepieciešamo informāciju un izveidojis pieteikumu, tas ir atbilstoši jāaizpilda.

Kāpēc ir svarīgi aizpildīt pieteikumu?

Pieteikumi seko problēmas gaitai, un tos var izmantot arī, lai sazinātos ar citiem jūsu komandas locekļiem.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Aizpildot pieteikumu, iekļaujiet visu būtisko informāciju par šo problēmu, nepieciešamo informāciju par klientu, kā arī visas sarunas laikā veiktās piezīmes.

Izveidot pieteikumu Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot pieteikuma aizpildīšanai?

Ja nepieciešams, apskatiet informāciju par šo problēmu uzņēmuma iekšējā zināšanu bāzē. Tā var noderēt, ja neesat pārliecināts, kā problēmu atrisināt.

Kāpēc ir svarīgi vērsties iekšējā zināšanu bāzē?

Iekšējā zināšanu bāze var būt vērtīgs resurss klientu problēmu risināšanā un var palīdzēt izvairīties no kļūdām.

Kā atsaukties uz iekšējo zināšanu bāzi?

Izmantojiet meklēšanas funkciju, lai atrastu noteiktu informāciju. Parasti tas ir ātrākais veids, kā atrast meklēto, un tas ļauj sašaurināt rezultātus līdz atbilstošajai informācijai.

Zināšanu bāzi var pārlūkot arī pēc kategorijām. Tas var noderēt, ja neesat pārliecināts, kādus atslēgvārdus ievadīt meklēšanas funkcijā.

LiveAgent zināšanu bāze

Kādus rīkus izmantot vēršoties iekšējā zināšanu bāzē?

Tiklīdz esat visu nepieciešamo informāciju apkopojis pieteikumā, ir pienācis laiks noteikt situācijas atrisināšanas iespējas.

Kāpēc ir svarīgi saprast problēmas atrisināšanas iespējas?

Klients, kurš nesaprot jūsu piedāvāto risinājumu, iespējams, nevarēs pieņemt pamatotu lēmumu. Tas var izraisīt klientu neapmierinātību. Jums tas var prasīt ilgāku sarunas laiku, kurā jūs mēģināsiet izskaidrot šīs iespējas.

Kā skaidri noteikt problēmas atrisināšanas iespējas?

Risinājumi būtu jāpasniedz skaidri un kodolīgi. Pārliecinieties, ka sniedzat visu būtisko informāciju par dažādām iespējām, ieskaitot katras iespējas plusus un mīnusus. Zvanītājam vajadzētu sniegt arī ieteikumu par to, kādu izvēli izvēlēties konkrētajā viņa gadījumā.

Kādus rīkus izmantot, lai skaidri parādītu problēmas atrisināšanas iespējas?

  • zvanu centra scenārijus
  • rakstītās procedūras
  • zināšanu bāzi
  • vadlīnijas zvana pārvirzīšanai

Papildus jautājumiem par iespējām atrisināt šo problēmu, klients, iespējams, vēlēsies pajautāt kaut ko citu, kas saistīts ar pašu problēmu.

Kāpēc ir svarīgi atbildēt uz jebkuru jautājumu?

Ir būtiski atbildēt uz ikkatru klienta jautājumu, lai viņš justos pilnībā izprasts. Ja neatbildēsiet uz klienta jautājumiem, viņš, iespējams, būs apjucis par notiekošo. Turklāt viņš var justies tā, it kā jūs nebūtu ieinteresēts palīdzēt viņam atrisināt viņa problēmu. Līdz ar to var ciest klientu apmierinātības rādītāji.

Kā atbildēt uz jautājumiem?

Jums vajadzētu paredzēt sava klienta jautājumus un nekavējoties atbildēt uz tiem. Ja jums nepieciešams vairāk laika, lai atbildētu, palūdziet klientam nedaudz paciesties. Visbiežāk uzdotajiem jautājumiem izmantojiet scenārijus un sagataves.

LiveAgent izmaksu kalkulators BUJ lapā

Kādus rīkus izmantot, lai atbildētu uz jautājumiem?

Sarunas beigās apkopojiet pasākumu plānu. Tajā jāiekļauj grafiks, kurā jānorāda, kad un kā problēma tiks atrisināta.

Kāpēc ir svarīgi apkopot plānu?

Klients zinās, ko sagaidīt, un viņam nebūs jāatzvana. Visa informācija būs vienkopus, un to varēs izmantot, lai uzturētu jūsu atbildību.

Kā apkopot plānu?

Apkopojot plānu, nevajadzētu vienkārši nolasīt scenāriju. Personalizējiet katram klientam sakāmo un pārliecinieties, ka sniedzat visu atbilstošo informāciju. Esiet konkrēti tajā, kas tiks darīts un kad.

Zvanu Centra Sagataves

Kādus rīkus izmantot, lai apkopotu plānu?

  • scenārijus
  • rakstītās procedūras
  • kopsavilkuma sagataves

Pēc zvana ir noderīgi nosūtīt turpinājuma ziņu. Tas var būt e-pasts, īsziņa vai pat ar roku rakstīta vēstule.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt turpinājuma ziņu?

Nosūtot pat īsu ziņu, klientam tiek izrādīts, ka vēlaties ar viņu veidot attiecības. Tas ļauj arī pievienot papildu informāciju, kas varētu būt noderīga.

Kā nosūtīt turpinājuma ziņu?

Jūsu turpinājuma ziņai vienmēr jābūt personiskai un atbilstošai. Varat tajā arī iekļaut saiti uz sarunas atšifrējumu vai ierakstu. Atgādiniet klientam par plāniem, kas nosprausti un kad viņš var sagaidīt risinājumu.

Pirmā turpinājuma ziņa

Kādus rīkus izmantot turpinājuma ziņas sūtīšanai?

  • E-pasta sagatavi
  • SMS ziņas sagatavi
  • mārketinga automatizācijas programmatūru
  • pielikumus

Pēc tam, kad problēma ir atrisināta, jums ir jānosūta pateicības e-pasts.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt pateicības e-pastu?

Pateicības ziņa parāda klientam, ka jums rūp viņa apmierinātība. Un vēl aizvien ir jauki pateikties viņam par saziņu, pat ja jautājums vēl nav pilnībā atrisināts.

Kā nosūtīt pateicības e-pastu?

Koncentrējieties uz to, par ko vēlaties pateikties klientam. Piemēram, varat pateikties viņam par tā laiku, pacietību un/vai sapratni. Ja jūs to darāt pareizi, tas var būt lielisks veids, kā veidot attiecības ar klientu. Iespējams, vēlēsities nosūtīt šādu ziņu arī, ja plānojat piedāvāt papildu atlaides vai kuponus.

customer-thank-you-note-LiveAgent

Kādus rīkus izmantot pateicības e-pasta nosūtīšanai?

  • e-pasta sagataves
  • pielikumus
  • atlaides

Tiklīdz viss ir pateikts un izdarīts, ir ļoti svarīgi prasīt atsauksmes. To var izdarīt, izmantojot aptauju, e-pastu vai pat tālruni.

Kāpēc ir svarīgi prasīt atsauksmes?

Klientu atsauksmju iegūšana ļauj uzlabot darbu. Praktisku atsauksmju izmantošana var palīdzēt atrisināt problēmas, kā arī izvairīties no tādām pašām kļūdām nākotnē.

Kā prasīt atsauksmes?

Skaidri pasakiet, kas jums vajadzīgs, bet arī atvieglojiet klientam atgriezenisko saiti. Piemēram, varat lūgt, lai viņš novērtē savu apmierinātību notikušo zvanu skalā no viens līdz pieci.

Klientu atsaukmju aptaujas ieviešana - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot atpakaļsaites iegūšanai?

Ja sarunas laikā problēma tika atrisināta, jums vajadzētu pieteikumu slēgt.

Kāpēc ir svarīgi slēgt pieteikumu?

Pieteikuma slēgšana nodrošina, ka klienta problēma tiek atzīmēta kā atrisināta un novērš atkārtotu sazināšanos ar to. Tas palīdz arī izsekot, kuras problēmas ir atrisinātas un kuras vēl ir atvērtas.

Kā slēgt pieteikumu?

Aizverot pieteikumu, pārliecinieties, ka sistēmā ir ievadīta visa būtiskā informācija. Tai skaitā risinājums, zvana datums un klienta vārds. Iekļaujiet arī no klienta saņemtās konstruktīvās atsauksmes.

LiveAgent pieteikuma atrisināšanas statuss

Kādus rīkus izmantot pieteikuma aizvēršanai?

  • pieteikumu apstrādes sistēu
  • palīdzības dienesta programmatūru
  • CRM programmatūru

Perfekta klientu apkalpošanas zvana sastāvdaļas

Veiksmīgam klientu apkalpošanas aģentam jāpiemīt dažām īpašībām.

Aģentam būtu jābūt:

  • Pozitīvai attieksmei

Pozitīva attieksme var mainīt sarunas dinamiku. Ja aģents jūtas negatīvi, tas izpaudīsies viņu balsī un attieksmē. Klients to var sajust, un situācija tikai pasliktināsies.

  • Esiet patiess

Klientu apkalpošanā liela nozīme ir patiesumam, jo klienti var noteikt, kad aģents liekuļo. Tas var pārvērst iespējamo pozitīvo klientu mijiedarbību negatīvā virzienā. Ar patiesumu klienti var noteikt, ka aģents ir ieinteresēts viņiem palīdzēt.

  • Izrādiet kompetenci un profesionalitāti

Aģentam jāzina tas, par ko viņš runā, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Tas ietver būšanu lietas kursā par jaunāko informāciju par produktiem un izpratni par uzņēmuma politikām.

  • Uzturiet sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu

Klientu apkalpošanas zvani var būt sarežģīti, tāpēc aģentiem ir noderīgi uzturēt sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu. Tas ietver skaidras un kodolīgas valodas lietošanu. Turklāt tas nozīmē, ka aģentam nevajadzētu mēģināt uzreiz klientam ko piepārdot vai sniegt pārāk daudz informācijas.

  • Runājiet skaidri

Aģentiem jārunā skaidri, lai klients tos varētu saprast. Tas ietver vārdu skaidru izrunu un runāšanu mērenā tempā. Turklāt tas nozīmē izvairīties no žargona un izmantot vienkāršu valodu.

  • Uzrunājiet zvanītāju vārdā

Zvanītāja vārda izmantošana ir veids, kā aģents var radīt uzticēšanos uzņēmumam un parādīt, ka viņu interesē klients. Tas arī ļauj sarunai kļūt personiskākai, kas var palīdzēt veidot uzticību.

  • Padariet klientu apmierinātu

Katra klientu apkalpošanas zvana mērķis ir padarīt klientu apmierinātu. Tas nozīmē, ka jautājums ir atrisināts un klientu cerības ir piepildītas. Ir svarīgi arī, ka aģents pateicas klientam par tā laiku un pacietību.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Samaziniet fona troksni
  • Pārbaudiet runas skaļuma līmeni
  • Pārbaudiet klientu
  • Klausieties aktīvi
  • Izprotiet zvanītāja vajadzības un bažas
  • Atveriet pieteikumu LiveAgent
  • Aizpildiet pieteikumu
  • Vērsieties pie iekšējās zināšanu bāzes (ja nepieciešams)
  • Skaidri norādiet problēmas atrisināšanas iespējas
  • Atbildiet uz jebkuriem jautājumiem
  • Apkopojiet veicamos pasākumus
  • Nosūtiet sekojuma ziņu
  • Uzrakstiet pateicības e-pastu
  • Vaicājiet atsauksmes
  • Slēdziet atrisinātos pieteikumus

Aģentam vajadzētu:

  • Izrādīt pozitīvu attieksmi
  • Būt patiesam
  • Izrādīt kompetenci un profesionālismu
  • Uzturēt sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu
  • Runāt skaidri
  • Lietot zvanītāja vārdu
  • Padarīt klientu apmierinātu

Frequently asked questions

Kā jūs mērāt zvanu kvalitāti?

Pakalpojuma kvalitāti var mērīt vairākos veidos, tostarp, skatoties uz zvana skaidrumu, zvanu nomešanas līmeni un atbalsi. Zvanu kvalitātes mērījumus varat izmantot atsevišķu zvanu problēmu novēršanai vai tendenču izsekošanai laika gaitā. Identificējot un risinot jautājumus par zvanu kvalitāti, uzņēmumi var uzlabot klientu apmierinātības rādītājus un samazināt izmaksas, kas saistītas ar sliktas kvalitātes zvaniem.

Kas ir zvanu kvalitātes uzraudzība?

Zvanu kvalitātes uzraudzība ir tālruņa sarunas kvalitātes novērtēšanas process. To var izdarīt, klausoties zvanu ierakstus vai izmantojot speciālu programmatūru, lai reālā laikā pārraudzītu zvanu kvalitāti. Zvanu kvalitātes uzraudzību var izmantot, lai identificētu problēmas ar tālruņu sistēmu vai novērtētu aģenta veiktspēju.

Kādi ir zvanu kvalitātes parametri?

Ir daži atšķirīgi zvanu kvalitātes parametri, bet svarīgākie parasti ir skaņas skaidrība un skaņas skaļums. Skaņas skaidrība nozīmē to, cik labi sarunas otrā galā sēdošais cilvēks var jūs dzirdēt. To parasti nosaka jūsu interneta savienojuma kvalitāte un attālums no tālruņa. Ja atrodaties pārāk tālu vai jūsu interneta savienojums ir vājš, zvans var būt neskaidrs un grūti dzirdams. Skaņas skaļums ir tas, cik skaļi jūs esat dzirdams otram cilvēkam. To parasti nosaka tālruņa mikrofona un skaļruņa iestatījumi. Ja tālrunis ir iestatīts pārāk klusu vai ir daudz fona trokšņu, otram cilvēkam būs grūti dzirdēt jūsu runu.

Kāds ir nozares standarts attiecībā uz zvanu atbildes laiku?

Nozares standarts attiecībā uz vidējo atbildes laiku uz zvaniem ir pēc iespējas īsāks. Mūsdienu ātrdarbīgajā pasaulē klienti sagaida, ka uzņēmumi būs pieejami 24/7. Viņi bieži vien dodas citur, ja jūt, ka viņiem netiek pievērsta tā uzmanība, ko viņi sagaida. Ņemot to vērā, ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka jūsu komanda ir gatava atbildēt uz lielu zvanu apjomu un, ka klientu apkalpošanas dienesta pārstāvji ir apmācīti ātri un efektīvi rīkoties apkalpot zvanītājus.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju