Female call center agent on call

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts

Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas pieredzi savā uzņēmumā, tad zināt, ka zvanu kvalitāte ir būtiska. Slikts klientu apkalpošanas zvans var novest pie negatīvām atsauksmēm, zaudētiem klientiem un pat samazinātiem ieņēmumiem.

Tāpēc ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka jūsu komanda nodrošina viskvalitatīvākos zvanus. Mēs esam izveidojuši kontrolsarakstu, lai jūsu komanda varētu tam sekot un sniegt labāko iespējamo klientu pieredzi.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta svarīgums

Nav noliedzams, ka lieliska klientu apkalpošana ir svarīga jebkuram uzņēmumam. Galu galā laimīgie klienti visdrīzāk paliks lojāli un turpinās ar jums sadarboties. Turklāt, viņi arī drīzāk jūs ieteiks citiem.

Tā ir, ka pārliecināties, ka jūsu klientu apkalpošanas komanda sniedz kvalitatīvu pakalpojumu, var būt izaicinājums. Izmantojot vadlīnijas, kas jāievēro jūsu komandai, varat nodrošināt, ka visi zvani tiek apstrādāti profesionāli un efektīvi.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu var izmantot, lai noteiktu, vai jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji sniedz augstas kvalitātes pakalpojumus. Tas var noteikt viņu apmācības perspektīvas. Tas var arī palīdzēt salīdzināt jūsu kontaktu centru ar citiem jūsu nozares spēlētājiem.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta?

  • Klientu apkalpošanas aģenti

Ja esat klientu apkalpošanas aģents, izmantojot zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat nodrošināt labāku apkalpošanu un izvairīties no iespējamām kļūdām. Izmantojot kontrolsarakstu, jūs precīzi zināsit, kas jāizdara katrā sarunā.

Turklāt kontrolsaraksta izmantošana palīdz risināt problēmas un tās nekavējoties atrisināt. Ja pastāvīgi lūdzat palīdzību savam priekšniekam, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var sniegt nepieciešamās vadlīnijas, lai pats atrisinātu problēmas.

  • Zvanu centra vadītāji

Ja esat atbildīgs par klientu pakalpojumu sniedzēju pieņemšanu darbā, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noskaidrot labākos kandidātus.

Šo kontrolsarakstu var izmantot arī, lai apmācītu jaunus klientu apkalpošanas speciālistus. Izmantojot vadlīnijas, kas tiem jāievēro, jūs varat palīdzēt viņiem mācīties un ātri visu apgūt.

  • Komandu uzraugiem

Ja pārraugāt klientu apkalpošanas komandu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt pārvaldīt un noteikt jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Regulāri uzraugot zvanus un sniedzot atsauksmes, jūs varat palīdzēt savai komandai sniegt labāku atbalstu un sasniegt savus biznesa mērķus.

Turklāt kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt izstrādāt procesus biežāk sastopamo klientu problēmu risināšanai. Iestatiet atbilstošas procedūras, lai palīdzētu komandai ātri un efektīvi atrisināt problēmas.

  • Kvalitātes auditoriem

Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas zvanu auditēšanu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noteikt izmaiņu potenciālu. Tas ļaus būt pārliecinātiem, ka visi zvani tiek apstrādāti atbilstoši uzņēmuma standartiem.

Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts

Viena no nepieciešamākajām lietām, ko varat darīt, lai uzlabotu zvanu kvalitāti, ir samazināt fona troksni. Tas ietver gan ārējo troksni (piemēram, satiksmi, būvniecību), gan iekšējo troksni (piem., čalošanu, atbalsi).

Kāpēc ir svarīgi samazināt fona troksni?

Ja klienti jūs nedzird vai jūs nedzirdat viņus, tas būs neapmierinošs zvans visām iesaistītajām pusēm. Lai sarunas būtu saprotamas un netraucētas, klientam un zvanu centra aģentam jābūt iespējai sadzirdēt citam citu.

Kā samazināt fona troksni?

Vienmēr veiciet zvanus klusās vietās, lai palīdzētu samazināt ārējo troksni. Sniedziet saviem pārstāvjiem skaidrus norādījumus par to, kā samazināt fona troksni, lai viņi to var izmantot.

Varat arī investēt zvanu centra komandas austiņās, kas novērš troksni. Tās palīdz samazināt iekšējo troksni un uzlabot zvanu kvalitāti.

Klientu apkalpošanas aģenti veic piezīmes zvanu laikā

Kādus rīkus izmantot fona trokšņu samazināšanai?

Pārliecinieties, ka zvanu centra aģenti izvēlas pareizo skaļumu, kad viņi runā.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt runas skaļumu?

Ja skaļums ir pārāk zems, klienti, iespējams, jūs nedzird. Ja tas ir pārāk augsts, viņiem var būt grūti saprast, ko jūs sakāt. Atrodiet labu vidusceļu savam balss skaļumam – jūs negribat būt kliedzoši, bet arī ne čukstoši.

Kā pārbaudīt runas skaļumu?

Pārliecinieties, ka runājat skaidri un mērenā skaļumā. Ja rodas problēmas ar jūsu sadzirdēšanu, pamēģiniet aplikt ap muti roku, lai skaņa būtu skaļāka.

Var mēģināt arī izmantot balss pastiprinātāju, kas ir ierīce, ko var nēsāt ap kaklu vai piestiprinātu pie apģērba. Tā palīdzēs pastiprināt jūsu balsi un atvieglos klientam iespēju jūs sadzirdēt.

Neierobežoti zvanu ieraksti LiveAgent zvanu centra programmatūrā

Kādus rīkus izmantot runas skaļuma pārbaudei?

Pirms sākat klientam zvanīt, ir jāpārbauda tā kontaktinformācija. Tas ietver vārdu, tālruņa numuru un e-pasta adresi.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt klienta datus?

Ja jums ir nepareiza klienta kontaktinformācija, tas var apgrūtināt problēmas atrisināšanu vai pat sazināties ar klientu vispār. Turklāt, ja zvanu nepieciešams pārsūtīt uz citu nodaļu, ir noderīgi, ja jums ir korekta kontaktinformācija.

Kā pārbaudīt klienta datus?

Uzmeklējiet klienta informāciju sava uzņēmuma datu bāzē. Tas ir īpaši noderīgi, ja klientam ir problēmas ar kontaktinformācijas sniegšanu vai ja jums tas ir ātri jāpārbauda pirms nākamā zvana.

Labojiet atbalsta aģenta vai klienta profila attēlu Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai pārbaudītu klienta datus?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma
  • uzņēmuma datu bāze
  • potenciālo pircēju apstrādes programma

Ir ļoti svarīgi būt aktīvam klausītājam klientu apkalpošanas zvanu laikā. Tas nozīmē, ka jūs ne tikai dzirdat, ko saka klients, bet arī reaģējat uz viņu vajadzībām.

Kāpēc ir svarīgi aktīvi uzklausīt klientus?

Aktīva klausīšanās ir būtiska klientu apkalpošanas nodrošināšanas daļa. Tā parāda klientam, ka esat iesaistījies sarunā. Aktīva klausīšanās var arī palīdzēt novērst pārpratumus un nesaprašanās.

Kā aktīvi uzklausīt klientus?

Pievērsiet savam klientam pilnu uzmanību, kas nozīmē iztikšanu bez daudzuzdevumiem. Centieties koncentrēties uz sarunu un izvairieties no novirzošiem elementiem.

Veiciet arī piezīmes, lai vienmēr varētu atgriezties pie tā, ko teica klienti.

Aktīva klausīšanās un pierakstīšana

Kādus rīkus izmantot, lai aktīvi uzklausītu klientus?

  • zvanu ierakstītājs
  • transkripcijas programmatūra
  • klientu attiecību pārvaldības programmatūra
  • piezīmju veikšanas programmatūra

Izprotot zvanītāja vajadzības un bažas, pirms sākat sarunu, varat efektīvāk vadīt sarunu.

Kāpēc ir svarīgi izprast zvanītāja vajadzības un bažas?

Ja neizprotat zvanītāja vajadzības, var būt grūti atrisināt viņu problēmu. Ja neapzinaties klienta bažas, varbūt nejauši pateiksiet ko tādu, kas situāciju padara vēl sliktāku.

Kā izprast zvanītāja vajadzības un bažas?

Vienkārši pajautājiet viņiem tieši – šis parasti ir ātrākais veids, kā gūt izpratni par to, kas viņiem vajadzīgs. Varat arī nosūtīt aptaujas, formas vai balsojumus, ko aizpildīt. Šādā veidā varat apkopot informāciju, kas nepieciešama pārdošanas zvanam.

Datu apkopošana ar aptaujas palīdzību - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot zvanītāja vajadzību un bažu izpratnei?

Kad esat savācis no klienta visu nepieciešamo informāciju, ir pienācis laiks atvērt pieteikumu LiveAgent. Tas palīdzēs nodrošināt, lai jautājums tiktu atrisināts pēc iespējas ātrāk.

Kāpēc ir svarīgi atvērt pieteikumu LiveAgent?

Liveagent šeit ir minēts tikai kā iespēja, bet tas var racionalizēt visu pieteikumu pārvaldības procesu un palīdzēt nodrošināt klientu apkalpošanu. Visi aģenti varēs ātrāk un efektīvāk risināt jautājumus ar pieteikumu palīdzību.

Kā atvērt pieteikumu LiveAgent?

Lai LiveAgent atvērtu pieteikumu, no klienta ir jāiegūst šāda informācija:

  • vārds
  • kontaktinformācija
  • problēmas apraksts

Tiklīdz esat ieguvis visus šos datus, varat pieteikties LiveAgent un izveidot jaunu pieteikumu. Aizpildiet visu nepieciešamo informāciju, lai aģents, kas to apstrādās, varētu ātri atrisināt problēmu.

Pieteikumu pārvaldības sistēma visu klientu saziņu apkopo vienuviet. Mijiedarbību var apkopot no vairākiem kanāliem – e-pasta, sociālajiem medijiem, tālruņa zvaniem un forumiem – pēc tam to var pārsūtīt uz pieteikumiem.

Šādi, ikreiz, kad klients sazinās ar jums, izmantojot sev vēlamo kanālu, jūs redzēsiet jūsu kontaktu vēsturi.

Pieteikumu apstrādes funkcija Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot pieteikuma atvēršanai?

  • Liveagent uzlabota pieteikumu apstrādes programmatūra
  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma
  • palīdzības dienesta programmatūra

Kad esat apkopojis visu nepieciešamo informāciju un izveidojis pieteikumu, tas ir atbilstoši jāaizpilda.

Kāpēc ir svarīgi aizpildīt pieteikumu?

Pieteikumi seko problēmas risināšanas gaitai, un tos var izmantot arī, lai sazinātos ar citiem jūsu komandas biedriem.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Aizpildot pieteikumu, iekļaujiet visu būtisko informāciju par šo jautājumu, nepieciešamo informāciju par klientu, kā arī visas sarunas laikā veiktās piezīmes.

Izveidojiet pieteikumu palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot pieteikuma aizpildīšanai?

Ja nepieciešams, apskatiet informāciju par šo problēmu uzņēmuma iekšējajā zināšanu bāzē. Tas var noderēt, ja neesat pārliecināts, kā to atrisināt.

Kāpēc ir svarīgi ieskatīties iekšējajā zināšanu bāzē?

Iekšēja zināšanu bāze var būt vērtīgs resurss klientu problēmu risināšanā un var palīdzēt izvairīties no kļūdām.

Kā ieskatīties iekšējajā zināšanu bāzē?

Izmantojiet meklēšanas funkciju, lai atrastu noteiktu informāciju. Parasti tas ir ātrākais veids, kā atrast meklēto, un tas ļauj sašaurināt rezultātus līdz ieraugat tikai atbilstošo informāciju.

Zināšanu bāzi var pārlūkot arī pēc kategorijām. Tas var noderēt, ja neesat pārliecināts, kādus atslēgvārdus ievadīt meklēšanas funkcijā.

LiveAgent zināšanu bāze

Kādus rīkus izmantot meklējot iekšējajā zināšanu bāzē?

Tiklīdz visa nepieciešamā informācija ir apkopota pieteikuma formā, ir pienācis laiks noteikt situācijas atrisināšanas iespējas.

Kāpēc ir svarīgi skaidri norādīt problēmas atrisināšanas iespējas?

Klients, kurš nesaprot jūsu piedāvāto risinājumu, iespējams, nevarēs pieņemt pamatotu lēmumu. Tas var izraisīt klienta neapmierinātību. Jums tas var radīt ilgāku sarunu laiku, kad mēģināsiet izskaidrot šīs iespējas.

Kā skaidri izskaidrot problēmas atrisināšanas iespējas?

Risinājumi ir jāsniedz skaidri un kodolīgi. Nodrošiniet, lai tiktu sniegta visa būtiskā informācija par dažādām iespējām, ieskaitot katras iespējas priekšrocības un mīnusus. Jums zvanītājam vajadzētu sniegt arī ieteikumus par to, kuru iepēju izvēlēties konkrētajā gadījumā.

Zvanu centra skripti

Kādus rīkus izmantot, lai skaidri norādītu problēmas atrisināšanas iespējas?

  • zvanu centra skripti
  • rakstītās procedūras
  • zināšanu bāze
  • vadlīnijas zvana pārvirzīšanai

Papildus jautājumiem par iespējām atrisināt šo problēmu, klients, iespējams, vēl vēlēsies pajautāt kaut ko citu par problēmu kā tādu.

Kāpēc ir svarīgi atbildēt uz jebkuru jautājumu?

Ir būtiski atbildēt uz ikvienu klienta jautājumu, lai viņš justos pilnībā izprasts. Ja neatbildēsiet uz klienta jautājumiem, viņš, iespējams, būs apjucis par notiekošo. Turklāt viņš var justies tā, it kā jūs nebūtu ieinteresēts palīdzēt viņiem atrisināt šo problēmu. Līdz ar to var ciest klientu apmierinātības rādītāji.

Kā atbildēt uz ikvienu jautājumu?

Jums vajadzētu uzklausīt sava klienta jautājumus un nekavējoties atbildēt uz tiem. Ja jums nepieciešams vairāk laika, lai atbildētu, lūdziet klientu nedaudz paciesties. Biežāk uzdotajiem jautājumiem izmantojiet skriptus un sagataves.

LiveAgent izmaksu kalkulators BUJ lapa

Kādus rīkus izmantot, lai atbildētu uz ikvienu jautājumu?

Sarunas beigās apkopojiet veicamos pasākumus. Tajā jāiekļauj grafiks, kurā jānorāda, kad un kā problēma tiks atrisināta.

Kāpēc ir svarīgi apkopot veicamos pasākumus?

Klients zinās, ko sagaidīt, un viņam nebūs jāatzvana. Visas detaļas būs vienuviet, un to var izmantot, lai turētu jūs pie vārda.

Kā apkopot veicamos pasākumus?

Apkopojot veicamos pasākumus, nevajag vienkārši lasīt skriptu. Personalizējiet katram klientam sakāmo un pārliecinieties, ka sniedzat visu atbilstošo informāciju. Esiet konkrēti par to, kas tiks izdarīts un kad.

Zvanu Centra Sagataves

Kādus rīkus izmantot, lai apkopotu veicamos pasākumus?

  • skriptus
  • uzrakstītā procedūra
  • kopsavilkuma sagataves

Pēc zvana ir noderīgi nosūtīt sekojuma ziņu. Tas var būt e-pasts, īsziņa vai pat ar roku rakstīta ziņa.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt sekojuma ziņu?

Nosūtot pat īsu ziņu, klientam tiek parādīts,ka vēlaties ar viņu veidot attiecības. Tas ļauj arī pievienot papildu informāciju, kas varētu būt noderīga.

Kā nosūtīt sekojuma ziņu?

Jūsu sekojuma ziņai vienmēr jābūt personiskai un atbilstošai. Varat arī iekļaut saiti uz sarunas atšifrējumu vai ierakstu. Atgādiniet klientam par pasākumiem, kas veikti un kad var sagaidīt risinājumu.

Pirmais sekojums

Kādus rīkus izmantot sekojuma ziņas sūtīšanai?

  • e-pasta sagatave
  • teksta ziņas sagatave
  • mārketinga automatizācijas programmatūra
  • pielikumi

Kad problēma ir atrisināta, jums ir jānosūta pateicības e-pasts.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt pateicības e-pastu?

Pateicības ziņa parāda klientam, ka jums rūp viņu apmierinātība. Ir jauki pateikties viņiem par mijiedarbību, pat ja jautājums nav pilnībā atrisināts.

Kā nosūtīt pateicības e-pastu?

Koncentrējieties uz to, par ko vēlaties pateikties klientam. Piemēram, varat pateikties viņiem par veltīto laiku, pacietību un/vai sapratni. Ja jūs to izdarāt pareizi, tas var būt lielisks veids, kā veidot attiecības ar klientu. Iespējams, vēlēsities nosūtīt šo ziņu, ja plānojat piedāvāt arī papildu atlaides vai kuponus.

pateicibas-zina-klientam-LiveAgent

Kādus rīkus izmantot pateicības e-pasta nosūtīšanai?

  • e-pasta sagatave
  • pielikumi
  • atlaides

Kad viss ir pateikts un izdarīts, ir ļoti svarīgi palūgt atsauksmi. To var izdarīt, izmantojot aptauju, e-pastu vai pat tālruni.

Kāpēc ir svarīgi palūgt atsauksmi?

Klientu atsauksmes iegūšana ļauj uzlabot darbu. Izmantojamas atsauksmes var palīdzēt atrisināt problēmas, kā arī izvairīties no tādām pašām kļūdām nākotnē.

Kā palūgt atsauksmes?

Apzinieties, ko sagaidat, bet arī atvieglojiet klientam atgriezenisko saiti. Piemēram, varat lūgt, lai viņi novērtē savu apmierinātību ar zvanu skalā no viens līdz pieci.

Klienta atpakaļsaites aptaujas realizācija - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot atgriezeniskās saites iegūšanai?

Ja sarunas laikā problēma tika atrisināta, pieteikums būtu jāslēdz.

Kāpēc ir svarīgi slēgt pieteikumu?

Pieteikuma slēgšana nodrošina, ka klienta problēma tiek atzīmēta kā atrisināta un attur no iespējas atkārtoti sazināties par šo. Tas palīdz jums izsekot, kuri jautājumi ir atrisināti un kuri vēl ir atvērti.

Kā slēgt pieteikumu?

Slēdzot pieteikumu, pārliecinieties, ka sistēmā ir ievadīta visa būtiskā informācija. Tas ietver risinājumu, zvana datumu un klienta vārdu. Iekļaujiet arī no klienta saņemtās konstruktīvās atsauksmes.

LiveAgent atrisināta pietiekuma statuss

Kādus rīkus izmantot pieteikuma slēgšanai?

  • pieteikuma apstrādes sistēma
  • palīdzības dienesta programmatūra
  • CRM programmatūra

Perfekta klientu apkalpošanas zvana sastāvdaļas

Veiksmīgam klientu apkalpošanas aģentam jāpiemīt dažām īpašībām.

Aģentam būtu jābūt:

  • Pozitīvai attieksmei

Pozitīva attieksme var mainīt sarunas dinamiku. Ja aģents jūtas negatīvi, tas izpaudīsies viņu balsī un attieksmē. Klients to var sajust, un situācija tikai pasliktināsies.

  • Esiet patiess

Klientu apkalpošanā liela nozīme ir patiesumam, jo klienti var noteikt, kad aģents liekuļo. Tas var pārvērst iespējamo pozitīvo klientu mijiedarbību negatīvā virzienā. Ar patiesumu klienti var noteikt, ka aģents ir ieinteresēts viņiem palīdzēt.

  • Izrādiet kompetenci un profesionalitāti

Aģentam jāzina tas, par ko viņš runā, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Tas ietver būšanu lietas kursā par jaunāko informāciju par produktiem un izpratni par uzņēmuma politikām.

  • Uzturiet sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu

Klientu apkalpošanas zvani var būt sarežģīti, tāpēc aģentiem ir noderīgi uzturēt sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu. Tas ietver skaidras un kodolīgas valodas lietošanu. Turklāt tas nozīmē, ka aģentam nevajadzētu mēģināt uzreiz klientam ko piepārdot vai sniegt pārāk daudz informācijas.

  • Runājiet skaidri

Aģentiem jārunā skaidri, lai klients tos varētu saprast. Tas ietver vārdu skaidru izrunu un runāšanu mērenā tempā. Turklāt tas nozīmē izvairīties no žargona un izmantot vienkāršu valodu.

  • Uzrunājiet zvanītāju vārdā

Zvanītāja vārda izmantošana ir veids, kā aģents var radīt uzticēšanos uzņēmumam un parādīt, ka viņu interesē klients. Tas arī ļauj sarunai kļūt personiskākai, kas var palīdzēt veidot uzticību.

  • Padariet klientu apmierinātu

Katra klientu apkalpošanas zvana mērķis ir padarīt klientu apmierinātu. Tas nozīmē, ka jautājums ir atrisināts un klientu cerības ir piepildītas. Ir svarīgi arī, ka aģents pateicas klientam par tā laiku un pacietību.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Samaziniet fona troksni
  • Pārbaudiet runas skaļuma līmeni
  • Pārbaudiet klientu
  • Klausieties aktīvi
  • Izprotiet zvanītāja vajadzības un bažas
  • Atveriet pieteikumu LiveAgent
  • Aizpildiet pieteikumu
  • Vērsieties pie iekšējās zināšanu bāzes (ja nepieciešams)
  • Skaidri norādiet problēmas atrisināšanas iespējas
  • Atbildiet uz jebkuriem jautājumiem
  • Apkopojiet veicamos pasākumus
  • Nosūtiet sekojuma ziņu
  • Uzrakstiet pateicības e-pastu
  • Vaicājiet atsauksmes
  • Slēdziet atrisinātos pieteikumus

Aģentam vajadzētu:

  • Izrādīt pozitīvu attieksmi
  • Būt patiesam
  • Izrādīt kompetenci un profesionālismu
  • Uzturēt sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu
  • Runāt skaidri
  • Lietot zvanītāja vārdu
  • Padarīt klientu apmierinātu

FAQ

What are the call quality parameters?

There are a few different call quality parameters, but the most important ones are usually sound clarity and sound volume. Sound clarity is how well the person on the other end of the call can hear you. This is usually determined by the quality of your Internet connection and your distance from the phone. If you're too far away or your Internet connection is poor, your call may be fuzzy and difficult to hear. Sound volume is how loud you sound to the other person. This is usually determined by your microphone and speaker settings on your phone. If you have your phone set too low or if there's a lot of background noise, the other person will have trouble hearing you speak.

What is call quality monitoring?

Call quality monitoring is the process of assessing the quality of a phone call. This can be done by listening to recordings of calls or by using special software to monitor call quality in real-time. Call quality monitoring can be used to identify problems with a phone system or assess agent performance.

How do you measure call quality?

The quality of service can be measured in several ways, including by looking at call clarity, call drop rates, and echo. Measuring call quality can be used to troubleshoot problems with individual calls or to track trends over time. By identifying and addressing issues with call quality, businesses can improve customer satisfaction rates and reduce costs associated with poor quality calls.

What is the industry standard for response times to calls?

The industry standard for the average response time to calls is as short as possible. In today's fast-paced world, customers expect businesses to be available 24/7. They will often take their business elsewhere if they feel they are not being given the attention they deserve. That being said, it's crucial to make sure your team is prepared to handle a high volume of calls, and that your customer service representatives are trained to deal with callers quickly and efficiently.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju