Customer paying for products

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Neatkarīgi no tā, kurā nozarē strādājat, izcila klientu apkalpošana ir svarīga jūsu panākumu gūšanai. Mēs sniegsim svarīgāko klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, kurās katram uzņēmumam jācenšas izcelties. Šīs prasmes palīdzēs jums sniegt kvalitatīvu atbalstu un palielināt klientu lojalitāti.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta nozīme

Tā kā katrā nozarē ir tik liela konkurence, ir svarīgāk nekā jebkad agrāk nodrošināt, lai klienti justos novērtēti un atzīti.

Kontrolsaraksts ir lielisks veids, kā nodrošināt, lai jūs neaizmirstu par kādu no būtiskajām klientu apkalpošanas prasmēm. Tas var būt noderīgs arī jauniem klientu apkalpošanas darbiniekiem vai apmācībām.

Daudziem komunikācija ar cilvēkiem un teicama klientu apkalpošana ir dabisks instinkts, bet citiem tas var aizņemt zināmu laiku un vingrināšanos. Šeit noderēs ērts klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts, kas sniedz jums norādījumus, kā sekot, lai netiktu palaists garām neviens sīkums.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta?

  • uzņēmuma īpašnieki

Pārliecinieties, ka jūsu klientu apkalpošanas prasmes ir līmenī. Galu galā jūs esat sava uzņēmuma seja. Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts var palīdzēt jums noteikt visas jomas, kurās jāveic uzlabojumi.

  • klientu apkalpošanas aģenti

Kā klientu apkalpošanas aģentam, jūsu uzdevums ir pārliecināties ka jūsu klienti ir apmierināti. Jums būs nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes un spēja saglabāt mieru stresa apstākļos. Jums arī vajadzētu spēt risināt problēmas un domāt ar savu galvu.

  • komandu vadītājiem

Būdams komandas vadītājs, jūs esat atbildīgs par to, lai jūsu komanda nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu. Jums būs jārāda piemērs un jānodrošina apmācība klientu apkalpošanas komandas darbiniekiem. Tieši šeit var palīdzēt klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts.

Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Spēja sazināties skaidri un efektīvi ir viena no svarīgākajām klientu apkalpošanas prasmēm.

Kāpēc ir svarīgi, lai piemistu runas prasme?

Tās palīdz jums labāk sazināties. Tas īpaši svarīgi ir uzņēmējdarbībā, kur būtiska nozīme ir skaidrai saziņai. Runāšanas prasmes var arī palīdzēt veidot attiecības un tīklus, kas var palīdzēt attīstīt jūsu karjeru.

LiveAgent Prezentācijas ilustrācija

Kā uzlabot savas runas prasmes?

Jūsu vājo vietu apzināšanai vajadzētu būt pirmajam solim. Ar kādu problēmu jūs saskaraties, kad nonāk līdz saziņai? Vai jums ir grūti nodibināt acu kontaktu? Vai esat kautrīgs un jūtaties nekomfortabli sarunā aci pret aci?

Tiklīdz sapratīsiet, ar ko jāstrādā, varēsiet sākt vingrināties. Labs veids, kā uzlabot savu runas prasmi, ir atrast iespējas publiskai uzstāšanai. Jums vajadzētu iegūt arī atsauksmes no citiem.

Kādus rīkus izmantot, lai uzlabotu runas prasmes?

  • “TED sarunas”
  • grāmatas par publisku uzstāšanos
  • apmācības un trenerus

Empātija ir spēja izprast citu jūtas un kopīgi izjust tās, tāpēc tā ir būtiska sastāvdaļa, sniedzot lielisku klientu apkalpošanu.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir empātija?

Ir ļoti svarīgi, lai jūs spētu būt empātisks attiecībā uz saviem klientiem, jo tas liecina, ka jūs rūpējaties par viņu pieredzi. Ja izrādat empātiju, tas palīdz veidot uzticību un aizrautību. Empātija var palīdzēt atrisināt konfliktus un izprast jūsu klienta vajadzības.

uzvarētāja ilustrācija

Kā jūs varat būt empātiskāks?

Vienkārši centieties iejusties klienta ādā. Ko viņš pārdzīvo? Kādas ir viņa vajadzības un vēlmes? Tiklīdz būsiet atbildējis uz šiem jautājumiem, būs vieglāk izprast viņu viedokli.

Kādus rīkus jūs varat izmantot, lai būtu empātiskāks?

Viena no vispieprasītākajām klientu apkalpošanas prasmēm ir spēja saglabāt mieru stresa apstākļos.

Kāpēc klientu apkalpošanā paškontrole ir svarīga?

Tiklīdz jums ir darīšana ar cilvēkiem, vienmēr pastāv iespēja, ka kaut kas jūs neapmierinās. Pārliecinieties, ka situāciju varat atrisināt mierīgi.

Kā varat paaugstināt paškontroli?

Identificējiet trigerus. Kas jums liek zaudēt savaldīšanos? Tiklīdz jūs zināt, kas ir šie trigeri, jūs varat strādāt, lai izvairītos no tiem vai risinātu tos kontrolētāk.

Kādus rīkus varat izmantot paškontrolei?

  • krīzes pārvaldības procedūras
  • stresa pārvaldības metodes
  • apmācība par to, kā rīkoties ar sarežģītiem klientiem
  • pašuzraudzības rīkus (piemēram, dienasgrāmatu)
  • laiku/vietu sev

Aktīva klausīšanās ir process, kurā tiek pievērsta īpaša uzmanība tam, ko kāds saka un atbilstoši tam reaģēts.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir aktīva klausīšanās?

Tā liecina, ka jums rūp klienti un viņu pieredze. Izmantojot aktīvu klausīšanos ir iespējams izprast klientu vajadzības un nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu.

Palīdzības dienesta Sagataves

Kā jūs varat uzlabot savu aktīvo klausīšanos?

Vienmēr pievērsiet uzmanību tam, ko saka otrs cilvēks. Veidojiet acu kontaktu, nepārtrauciet un centieties saprast, ko viņš saka. Pārfrāzējiet dzirdēto, lai pārliecinātos, ka saprotat pareizi, un izrādiet otram cilvēkam, ka klausāties uzmanīgi.

Kādus rīkus varat izmantot, lai aktīvi klausītos?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • aktīvas klausīšanās vingrinājumus
  • klausīšanās prasmes novērtējumu

Ar skaidrām komunikācijas prasmēm aģenti var būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas skaidras komunikācijas prasmes?

Saziņai ar klientiem ir jābūt skaidrai, lai nerastos pārpratumi. Spēja efektīvi sazināties parāda, ka esat pārliecināts un kompetents, un tas var ietekmēt klientu lojalitāti.

Klientu komunikācijas ilustrācija

Kā jūs varat skaidri komunicēt?

Ievērojiet savu balss toni – vai tas ir cieņpilns un profesionāls? Izmantojiet skaidru un lakonisku valodu un izvairieties lietot žargonu vai slengu, kas klientam varētu būt mulsinoši. Vēl viens padoms ir piebremzēt jūsu runu, lai klients varētu jūs labāk saprast.

Kādus rīkus varat izmantot, lai skaidri komunicētu?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • komunikācijas prasmju novērtēšanu
  • valodas apmācību (ja nepieciešama)
  • tālruņa etiķetes apmācību

Lai skaidri un precīzi sazinātos ar klientiem, izmantojot rakstītas ziņas, ir nepieciešamas nevainojamas rakstīšanas prasmes.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas rakstīšanas prasmes?

Saziņai ar klientiem jābūt precīzai un viegli saprotamai. Tas nozīmē, ka ir nepieciešams laiks, lai pareizi izvēlētos vārdus un lietotu pareizu gramatiku.

Kā jūs varat uzlabot savas rakstīšanas prasmes?

Pirms nosūtīšanas pārliecinieties, vai esat pārlasījis visus savu komunikāciju ar klientu.

Kā jūs varat uzlabot savas rakstīšanas prasmes? - App - Uploads - 2020 - 12 - Live Chat Benefit Real Time Conversation Convenience 1.gif

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu savas rakstīšanas prasmes?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • rakstīšanasprasmes prasmju novērtējumu
  • gramatikas un pareizrakstības pārbaudītājus/apmācības
  • rediģēšanas un korektūras pakalpojumus

Izmantojot pozitīvu valodu klientu apkalpošanas aģenti klientam var radīt pozitīvāku pieredzi.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir spēja lietot pozitīvu valodu?

Pozitīvas valodas izmantošana parāda, ka esat draudzīgs un izpalīdzīgs. Tādējādi klienti arī jūtas ērtāk un iedrošinātāki turpināt sadarbību ar jums.

karikatūristisks personāžs pārdomā pozitīvas klientu apkalpošanas pieredzes idejas

Kā varat lietot pozitīvu valodu?

Apzināti centieties izvairīties no negatīvisma, runājot ar klientiem. Piemēram, tā vietā, lai teiktu: “Atvainojiet par sagādātajām neērtībām,” jūs varētu teikt “Paldies par pacietību.” Centieties izvairīties no tādiem negatīviem vārdiem kā “neviens” vai “nav iespējams“.

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu savu spēju lietot pozitīvu valodu?

  • klientu servisa apmācības
  • pozitīvas valodas novērtējums
  • empātijas treniņš

Ar problēmu risināšanas prasmēm ir iespējams nokļūt līdz klienta problēmas saknei.

Kāpēc problēmu risināšanas prasmes ir svarīgas klientu apkalpošanā?

Problēmu risināšanas prasmes ļauj aģentiem ātri un efektīvi identificēt un atrisināt klienta problēmu. Tās var palīdzēt samazināt problēmas ietekmi uz klientu un uzlabot viņa apmierinātību.

LiveAgent - Facebook pieteikums

Kā varat uzlabot savas problēmu risināšanas prasmes?

Saskaroties ar klientu problēmu, veltiet laiku, lai uzdotu jautājumus un izprastu problēmas sakni. Tas ļaus jums nākt klajā ar risinājumu, kas ir efektīvs un apmierina klientu. Kopā ar savu komandu varat arī izmēģināt dažādus problēmu risināšanas scenārijus.

Kādus rīkus varat izmantot problēmu risināšanas prasmju uzlabošanai?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • problēmu risināšanas novērtējumu
  • problēmu risināšanas rokasgrāmatu
  • tehnoloģiju atbalstu (palīdzības dienesta programmatūru, piem., LiveAgent)

Klientu apkalpošanas aģentiem pozitīva attieksme ir svarīga ne tikai, lai sniegtu lielisku pakalpojumu, bet arī lai viņi paši būtu apmierināti un laimīgi savā darbā.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pozitīva attieksme?

Jūsu attieksmei var būt liela ietekme uz to, kā jūs mijiedarbojaties ar klientiem. Ja jūs esat draudzīgs un mierīgs, klients jūtas labāk. Pozitīva attieksme var padarīt jūsu darbu patīkamāku un novērst sarežģījumus, un tas ir svarīgi šajā nozarē.

Pārvērst nelaimīgu klientu par laimīgu klientu

Kā jūs varat uzlabot savu attieksmi?

Varat sākt ar pāris dziļām ieelpām un smaidīšanu. Tas var šķist mazsvarīgi, bet var palīdzēt mainīt domas un uzlabot jūsu garastāvokli. Centieties atrast pozitīvos aspektus katrā klientu apkalpošanas mijiedarbībā, pat sarežģītajā. Veltiet sev laiku ārpus darba, lai atpūstos un uzlādētos.

Kādus rīkus varat izmantot savas attieksmes uzlabošanai?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • attieksmes novērtējums
  • pozitīvisma treniņš
  • pašaprūpe

Lai arī daži klientu apkalpošanas jautājumi ir viegli atrisināmi, citi var būt sarežģītāki. Klientu apkalpošanas aģentiem savā pieejā jāpielāgojas un jābūt elastīgiem.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pielāgošanās spēja un elastīgums?

Klientu atbalsta aģentiem jāspēj pielāgot savu pieeju, balstoties uz klienta vajadzībām. Tas var nozīmēt, ka jāspēj strādāt ar sarežģītiem klientiem vai vairākiem uzdevumiem vienlaikus.

Vairāku sistēmu izpēte

Kā jūs varat spēt pielāgoties un būt elastīgs?

Šeit nekas nav labāks par praktizēšanos dažādu klientu jautājumu apstrādē. Tas palīdzēs jums būt labāk sagatavotam jebkam, kas nāks priekšā. Centieties saglabāt mieru, kad viss nenotiek tā, kā plānots.

Kādus rīkus varat izmantot, lai spētu pielāgoties un būt elastīgam?

  • spējas pielāgoties novērtējumu
  • elastīguma apmācības
  • uzdevumu pārvaldības rīkus

Daudzos gadījumos klientam var nebūt skaidras izpratnes par problēmām, ar kurām tas saskaras, vai par to, kā tās atrisināt. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pacietīgiem, skaidrojot risinājumu un palīdzot klientam šajā procesā.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pacietība?

Tas ļauj aģentiem veltīt savu laiku klientam, pārliecinoties, ka viņš saprot šo problēmu un risinājumu. Tas arī neļauj viņiem kļūt neapmierinātiem ar klientiem, kas varētu novest pie sliktas apkalpošanas.

Laika pārvaldība

Kā varat iegūt lielāku pacietību?

Praktizējiet aktīvas noklausīšanās prasmes un empātiju. Klienta vajadzību izpratne nozīmē uzmanības pievēršanu tam, ko viņš saka. Centieties nesteigties mijiedarbojoties ar klientu.

Kādus rīkus varat izmantot, lai iegūtu lielāku pacietību?

  • sarunu scenārijus
  • zināšanu bāzi
  • klausīšanās prasmju novērtējums
  • stresa pārvaldības padomus

Citu cilvēku emociju nolasīšana klientu apkalpošanas aģentu vidū bieži vien ir nepietiekami novērtēta prasme.

Kāpēc emocionālā inteliģence ir svarīga klientu apkalpošanā?

Tā ļauj aģentiem labāk izprast klienta vajadzības un to, kā atrisināt viņa problēmas. Tā arī palīdz viņiem saglabāt mieru sarežģītās situācijās un nekļūt dusmīgiem vai neapmierinātiem ar klientiem.

Uz baloniem attēloti cilvēki ar dažādām emocijām

Kā jūs varat uzlabot savu emocionālo inteliģenci?

Centieties distancēties no pašas mijiedarbības un izprotiet klienta emocijas. Iekāpiet viņa kurpēs un izprotiet viņa situāciju.

Kādus rīkus varat izmantot savas emocionālās inteliģences uzlabošanai?

  • empātijas treniņus
  • emocionālās inteliģences novērtējumu
  • dusmu pārvaldības padomus

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jāspēj efektīvi pārvaldīt savu laiku, īpaši, ja tie apstrādā vienlaikus vairākus pieprasījumus.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas laika pārvaldības prasmes?

Tās ļauj aģentiem vienlaicīgi apstrādāt vairāk nekā vienu mijiedarbību ar klientu. Tās ļauj klientiem negaidīt ilgi, līdz tiek panākts risinājums.

Kā jūs varat uzlabot savas laika pārvaldības prasmes?

Izveidojiet grafiku, kurā ieskicējat, kad būs jūsu laiks atbildēt klientu zvaniem vai atbildēt uz e-pastiem. Mēģiniet ievērot šo grafiku pēc iespējas precīzāk un izmantojiet laika kontroles rīkus, lai to paveiktu. Ja rodas problēma, kas prasa vairāk laika nekā jūs, informējiet klientu un nodrošiniet to ar aptuvenu atrisināšanas laiku.

Ir laba doma ieguldīt arī tādā palīdzības dienesta programmatūrā, kas izmanto paplašinātu pieteikumu apstrādes sistēmu. Izmantojot tādus rīkus kā LiveAgent, aģenti var būt ražīgāki un organizēt savu darbu efektīvāk.

Laika kontroles funkcija Pieteikumu apstrādes programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus varat izmantot laika pārvaldības prasmju uzlabošanai?

  • laika kontroles programmatūru
  • darāmo darbu saraksta lietotni
  • projektu pārvaldības programmatūru
  • visaptverošu palīdzības dienesta programmatūru, piemēram, LiveAgent

Neatkarīgi no tā, cik labas ir klientu apkalpošanas prasmes, tās vienmēr var uzlabot.

Kāpēc ir svarīgi, lai būtu vēlme pilnveidoties?

Klientu apkalpošanas aģentiem nekad nevajadzētu pārtraukt mācīties un augt savā jomā. Tā kā tā ir pastāvīgi mainīga nozare, kurā nepārtraukti attīstās jaunākās tehnoloģijas un labākā prakse, aģentiem vienmēr jācenšas pilnveidoties.

SEO speciālists

Kā jūs varat sevi motivēt pilnveidoties?

Sniedziet sev godīgu izvērtējumu. Veltiet nedaudz laika, lai noteiktu jomas, kurās jāstrādā, un izstrādājiet plānu šo prasmju uzlabošanai. Pievienojieties tiešsaistes kopienām un forumiem, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, piedalieties diskusijās un mācieties no citiem. Lasiet ar nozari saistītus rakstus un emuāru publikācijas, kā arī apmeklējiet apmācību sesijas vai seminārus, kad vien tas iespējams.

Kādus rīkus jūs varat izmantot, lai uzlabotu vēlmi pilnveidoties?

  • personiskās attīstības plānu
  • tīmekļa seminārus un podkāstus
  • mācību līdzekļus klientu apkalpošanas aģentiem
  • klientu apkalpošanas apmācību kursus un sertifikācijas

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jābūt labi izpratnei par produktiem un pakalpojumiem, ko tie atbalsta.

Kāpēc zināšanas par produktiem un pakalpojumiem ir svarīgas klientu apkalpošanā?

Ja aģentiem nav labas izpratnes par produktiem vai pakalpojumiem, ko tie atbalsta, tie efektīvi nerisinās klientu problēmas.

Kā jūs varat uzlabot zināšanas par produktu un pakalpojumiem?

Ja vēl neesat iepazinies ar piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, vispirms izlasiet dokumentāciju. Mēģiniet paši izmantot šos produktus vai pakalpojumus, lai labāk izprastu, kā tie darbojas.

iekšējā zināšanu bāze

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu zināšanas par produktiem un pakalpojumiem?

  • produktu zināšanu bāzi
  • apmācību materiālus
  • klientu apkalpošanas forumus

Galvenā prasme, kurai būtu jāpiemīt klientu apkalpošanas aģentam, ir spēja lasīt starp rindiņām.

Kāpēc ir svarīgi spēt “nolasīt” klientus?

Klientu apkalpošanas pārstāvjiem, kuri nevar “nolasīt” cilvēkus, var rasties grūtības sniegt klientiem vislabāko iespējamo pieredzi.

Mārketinga aģenti

Kā varat uzlabot savu spēju “nolasīt” klientus?

Labākais veids, kā uzlabot spēju “nolasīt” klientus, ir būt proaktīvam savā komunikācijā ar klientu. Pievērsiet uzmanību tam, ko saka klients – gan vārdos, gan neverbāli. Ja nepieciešams, varat arī palūgt skaidrojumu.

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu spēju “nolasīt” klientus?

Būt orientētam uz mērķi, var palīdzēt klientu apkalpošanas aģentam koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu.

Kāpēc klientu apkalpošanas aģentam ir svarīga orientācija uz mērķi?

Ja aģents nav orientēti uz mērķi, tā uzmanību var viegli novērst un viņš var nebūt vairs tik produktīvs. Viņš laika gaitā var arī zaudēt motivāciju, ja nav mērķa, pie kā strādāt.

Klienta panākumu pārstāvis

Kā varat būt uz mērķi orientēts?

Nosakiet sev reālistiskus mērķus un pēc tam strādājiet, lai tos sasniegtu. Sekojiet savam progresam, lai redzētu, cik tālu esat tikuši un kas vēl ir jāizdara. Nosviniet savus sasniegumus, lai cik mazi tie būtu, lai saglabātu motivāciju.

Kādus rīkus varat izmantot orientācijai uz mērķi?

  • mērķu uzstādīšanas darblapas
  • progresa kontrolētāju
  • darāmo darbu sarakstu

Pateicoties pārliecinātībai, klientu apkalpošanas aģenti var efektīvi mijiedarboties ar klientu.

Kāpēc klientu apkalpošanas aģentiem ir svarīga pārliecinātība?

Ja aģenti nav pārliecināti, tie mijiedarbības laikā ar klientu var justies nomākti vai satraukti un būt kautrīgi vai nepārliecināti.

Kā jūs varat iegūt pārliecību?

Labākais veids, kā uzlabot savu pārliecinātību, ir praktizējoties. Atrodiet draugu vai ģimenes locekli, kas var palīdzēt jums izspēlēt lomu spēles dažādos klientu apkalpošanas scenārijos. Ja ne, pamēģiniet patrenēties spoguļa priekšā.

Jums arī vajadzētu būt lietas kursā par nozares jaunumiem un paraugpraksi. Šādā veidā būsiet sagatavotāks mijiedarbībai ar klientiem.

Kādus rīkus varat izmantot, lai iegūtu pārliecinātību?

  • klientu apkalpošanas scenārijus
  • nozares jaunumus
  • paraugprakses rokasgrāmatas

Kā attīstīt klientu apkalpošanas prasmes?

Ir daudz rīku un resursu, kas var palīdzēt mācīties un pieaugt.

  • Lasiet grāmatas un rakstus

Grāmatu un rakstu par klientu apkalpošanu lasīšana var palīdzēt izprast dažādus klientu tipus, ar kuriem varat saskarties, un to, kā vislabāk pielāgoties klientu vajadzībām. Tie var arī sniegt palīdzīgus padomus, kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem un jebkuriem strīdiem.

  • Skatieties video un pamācības

To darot, jūs varat apgūt pareizo veidu, kā tikt galā ar klientu apkalpošanas sūdzībām un pieprasījumiem. Varat arī iemācīties būt pieklājīgs un laipns, risinot klientu problēmas. Turklāt jūs varat uzzināt par produktu un kļūt pārliecinātāks par savām zināšanām.

  • Apmeklējiet kursus un apmācību seminārus

Ir daudz dažādu metožu, kā attīstīt personiskas prasmes, bet kursu vai semināru apmeklēšana ir viens no lieliskajiem veidiem. Tie piedāvā strukturētāku mācību vidi, nevis tikai rakstu lasīšanu vai video skatīšanos tiešsaistē. Turklāt, jūs mācīsieties no ekspertiem, kuriem ir gadiem ilga pieredze šajā jomā.

Nodarbību apmeklēšana var palīdzēt apgūt, kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem, apstrādāt sūdzības un nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu. Jūs arī uzzināsiet par jaunākajām tendencēm un metodēm klientu apkalpošanā, tāpēc varēsiet būt savu spēju virsotnē.

  • Kļūstiet par brīvprātīgo vai internu klientu apkalpotāja lomā

Brīvprātīga darba veikšana vai darbošanās kā internam klientu apkalpošanā var palīdzēt jums attīstīt prasmes, sniedzot praktisku pieredzi darbā ar klientiem. Tas var arī palīdzēt izveidot jūsu kontaktu tīklu šajā nozarē.

  • Praktizējieties e-pastu rakstīšanā, tālruņa zvanu veikšanā un klientu sūdzību izskatīšanā

Kad jūs rakstat, jūs esat spiests skaidri izpausties. Tāpat jums jāpievērš uzmanība detaļām – precizitāte un akurātums ir būtiski, sniedzot klientiem apkalpošanu.

Veicot klientu zvanus, varat attīstīt klientu apkalpošanas prasmes, iegūstot pieredzi runāšanā ar klientiem un risinot viņu problēmas. Turklāt lūdziet klientiem atsauksmes par savu veikumu, lai jūs varētu turpināt to uzlabot.

  • Lūdziet draugiem, ģimenes locekļiem un kolēģiem atsauksmes par jūsu klientu apkalpošanas prasmēm

Iegūstot klientu atsauksmes, jūs nosakat uzlabošanas jomas un apgūstat, kā labāk apmierināt klientu vajadzības.

Lūdzot atsauksmes, noteikti uzdodiet konkrētus jautājumus par klienta pieredzi un izvairieties no pieņēmumiem. Esiet pacietīgs un dodiet klientiem laiku sniegt detalizētu atbildi. Pateicieties viņiem par ieguldījumu un rīkojieties saskaņā ar viņu sniegto atsauksmi.

  • Piedalieties klientu apkalpošanas kursos

Ir pieejami daudzi dažādi kursi un programmas, kas var palīdzēt attīstīt jums klientu apkalpošanas prasmes. Šos kursus un programmas var atrast koledžās, universitātēs un apmācību uzņēmumos.

Tēmas, kas ietvertas klientu apkalpošanas kursos un programmās, atšķiras, bet parasti tās ietver komunikācijas prasmes, problēmu risināšanas paņēmienus, konfliktu risināšanas stratēģijas, produktu zināšanas un tikšanu galā ar sarežģītiem klientiem.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Runāšanas prasmes
  • Empātija
  • Paškontrole
  • Aktīvā klausīšanās
  • Skaidras komunikācijas prasmes
  • Rakstīšanas prasmes
  • Spēja lietot pozitīvu valodu
  • Problēmu risināšanas prasmes
  • Pozitīva attieksme
  • Pielāgošanās spēja un elastīgums
  • Pacietība
  • Emocionālā inteliģence
  • Laika pārvaldības prasmes
  • Vēlme pilnveidoties
  • Zināšanas par produktiem un pakalpojumiem
  • Spēja “nolasīt” klientus
  • Orientācija uz mērķi
  • Pārliecinātība

Frequently asked questions

Kādi ir labas klientu apkalpošanas principi?

Vispirms vienmēr būt pieklājīgam un laipnam pret saviem klientiem, lai kas arī notiktu. Otrkārt, jebkuru problēmu, ar kuru klients saskaras, vienmēr jācenšas atrisināt pēc iespējas ātrāk. Un treškārt – vienmēr reaģēt uz klientu atsauksmēm un veikt pasākumus, lai uzlabotu jūsu apkalpošanu, balstoties uz šo atsauksmi.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir saziņas prasmes?

Saziņas prasmes palīdz veidot kontaktus ar klientiem. Tas savukārt rada lielāku iespēju, ka klienti atgriezīsies vai norādīs uz jums citiem. Turklāt saziņas prasmes palīdz radīt pozitīvu uzņēmuma tēlu. Klientu apkalpošanas pārstāvji, kuriem ir labas saziņas prasmes, var pasniegt uzņēmumu pozitīvā gaismā un likt klientiem justies novērtētiem.

Kāpēc klientu apkalpošana ir svarīga?

Tas ir viens no galvenajiem veidiem, kā uzņēmumi veido saikni ar saviem klientiem. Laba klientu apkalpošana var radīt klientu lojalitāti un mudināt viņus atgriezties arī turpmāk. Tas arī palīdz uzņēmumiem noteikt un atrisināt problēmas. Tas uzlabo klientu apmierinātību un novērš negatīvo mutvārdu mārketingu. Visbeidzot, labs klientu serviss var palielināt pārdošanas apjomus, nodrošinot klientiem papildu iespējas iegādāties produktus vai pakalpojumus.

Ja nu jūsu komandā kādam trūkst šo prasmju?

Vispirms ir svarīgi izvērtēt, kāpēc tas tā varētu notikt. Varbūt viņš ir kautrīgs un nejūtas ērti, runājot ar klientiem, vai varbūt viņš nav ļoti zinošš par produktu un jūtas nomākts. Jebkurā gadījumā ir svarīgi nodrošināt apmācību un atbalstu, lai palīdzētu komandas loceklim uzlabot savas prasmes klientu apkalpošanā. Varat sākt, nodrošinot dažus noderīgus resursus, piemēram, klientu apkalpošanas mācību rokasgrāmatu vai video apmācības. Tad vēl varat iztēloties iedomātu mijiedarbību ar klientu, lai komandas locekļi varētu trenēties drošā vidē.

Kādas ir 10 galvenās klientu apkalpošanas prasmes?

Iepriekš uzskaitījām vēl vairāk prasmju, bet desmit svarīgākās klientu apkalpošanas prasmes ir šādas:

  • Pacietība
  • Empātija
  • Komunikācija
  • Problēmu risināšanas prasme
  • Elastība
  • Organizētība
  • Daudzuzdevumu apstrādes spēja
  • Stresa pārvaldība
  • Pārliecinātība
  • Cilvēciskās prasmes
Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju