Customer paying for products

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Neatkarīgi no tā, kurā nozarē strādājat, izcila klientu apkalpošana ir svarīga jūsu panākumu gūšanai. Mēs sniegsim svarīgāko klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, kurās katram uzņēmumam jācenšas izcelties. Šīs prasmes palīdzēs jums sniegt kvalitatīvu atbalstu un palielināt klientu lojalitāti.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta nozīme

Tā kā katrā nozarē ir tik liela konkurence, ir svarīgāk nekā jebkad agrāk nodrošināt, lai klienti justos novērtēti un atzīti.

Kontrolsaraksts ir lielisks veids, kā nodrošināt, lai jūs neaizmirstu par kādu no būtiskajām klientu apkalpošanas prasmēm. Tas var būt noderīgs arī jauniem klientu apkalpošanas darbiniekiem vai apmācībām.

Daudziem komunikācija ar cilvēkiem un teicama klientu apkalpošana ir dabisks instinkts, bet citiem tas var aizņemt zināmu laiku un vingrināšanos. Šeit noderēs ērts klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts, kas sniedz jums norādījumus, kā sekot, lai netiktu palaists garām neviens sīkums.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta?

  • uzņēmuma īpašnieki

Pārliecinieties, ka jūsu klientu apkalpošanas prasmes ir līmenī. Galu galā jūs esat sava uzņēmuma seja. Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts var palīdzēt jums noteikt visas jomas, kurās jāveic uzlabojumi.

  • klientu apkalpošanas aģenti

Kā klientu apkalpošanas aģentam, jūsu uzdevums ir pārliecināties ka jūsu klienti ir apmierināti. Jums būs nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes un spēja saglabāt mieru stresa apstākļos. Jums arī vajadzētu spēt risināt problēmas un domāt ar savu galvu.

  • komandu vadītājiem

Būdams komandas vadītājs, jūs esat atbildīgs par to, lai jūsu komanda nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu. Jums būs jārāda piemērs un jānodrošina apmācība klientu apkalpošanas komandas darbiniekiem. Tieši šeit var palīdzēt klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts.

Izpētiet mūsu klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Spēja komunicēt skaidri un efektīvi ir viena no svarīgākajām klientu apkalpošanas prasmēm.

Kāpēc ir svarīgi, lai piemistu runas prasme?

Tās palīdz jums labāk sazināties. Tas ir īpaši svarīgi uzņēmējdarbībā, kur būtiska nozīme ir skaidrai komunikācijai. Runāšanas prasmes var arī palīdzēt veidot attiecības un tīklus, kas var palīdzēt attīstīt jūsu karjeru.

Kā uzlabot savas uzstāšanās prasmes?

Jūsu vājo vietu apzināšanai vajadzētu būt pirmajam solim. Ar ko jūs cīnāties, kad jārunā? Vai jums ir grūti nodibināt acu kontaktu? Vai esiet kautrīgs un jums neērti runāt ar cilvēkiem?

Kad sapratīsiet, ar ko jums jāstrādā, varēsit sākt vingrināties. Labs veids, kā uzlabot savu uzstāšanās prasmi, ir atrast iespējas publiskai runāšanai. Jums vajadzētu arī vaicāt atsauksmes no citiem.

Publiskās runas ilustrācija

Kādus instrumentus izmantot, lai uzlabotu runas prasmes?

  • TED runas
  • grāmatas par publisku uzstāšanos
  • apmācības un treneri

Empātija ir spēja izprast un sajust citu sajūtas, tāpēc tā ir būtiska lieliskas klientu apkalpošanas sastāvdaļa.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir empātija?

Ir ļoti svarīgi, lai jūs varētu izjust empātiju pret saviem klientiem, jo tas liecina, ka jums rūp viņu pieredze. Kad izjūtat empātiju pret kādu, tas palīdz veidot uzticību un entuziasmu. Empātija var palīdzēt atrisināt konfliktus un izprast jūsu klientu vajadzības.

Kā jūs varat būt empātiskāks?

Vienkārši centieties iejusties klientu ādā. Ko viņi pārdzīvo? Kādas ir viņu vajadzības un vēlmes? Tiklīdz būsiet atbildējis uz šiem jautājumiem, būs vieglāk saprast viņu redzējumu.

Sieviete izrāda empātiju pa tālruni - ilustrācija

Kādus rīkus varat izmantot, lai kļūtu empātiskāks?

Viena no vispieprasītākajām klientu apkalpošanas prasmēm ir spēja saglabāt mieru stresa apstākļos.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir paškontrole?

Kad ir darīšana ar cilvēkiem, vienmēr pastāv iespēja, ka kaut kas tevi sarūgtinās. Esiet drošs, ka situāciju spējat risināt mierīgi.

Kā var audzēt paškontroli?

Identificējiet trigerus, kas jums liek zaudēt savaldīšanos? Tiklīdz jūs zināt, kas ir šie izraisītāji, jūs varat strādāt, lai izvairītos no tiem vai tikt ar tiem galā kontrolētāk.

veselīga dzīvesveida ilustrācija

Kādus rīkus var izmantot paškontrolei?

  • krīzes vadības procedūras
  • stresa pārvaldības metodes
  • apmācība par to kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem
  • pašuzraudzības rīki (piemēram, žurnāls)
  • mirklis/vieta atelpai

Aktīva klausīšanās ir process, kurā tiek pievērsta īpaša uzmanība tam, ko kāds saka un atbilstoši reaģēts.

Kāpēc aktīva klausīšanās ir svarīga klientu apkalpošanā?

Tas parāda, ka jums rūp klienti un viņu pieredze. Ar aktīvu klausīšanos ir iespējams izprast klientu vajadzības un nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu.

Kā jūs varat uzlabot savu aktīvo klausīšanos?

Vienmēr pievērsiet uzmanību tam, ko saka otrs cilvēks, veidojot acu kontaktu, nepārtraucot un cenšoties saprast, ko viņš saka. Pārfrāzējiet dzirdēto, lai pārliecinātos, ka saprotat pareizi, un parādiet otram cilvēkam, ka klausāties uzmanīgi.

Sieviete aktīvi ieklausās vīrietī - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai aktīvi klausītos?

  • klientu apakalpošanas apmācība
  • aktīvas klausīšanās vingrinājumi
  • klausīšanās prasmju novērtējums

Ar skaidras komunikācijas prasmēm aģenti var būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas skaidras komunikācijas prasmes?

Saziņai ar klientiem ir jābūt skaidrai, lai nerastos pārpratumi. Spēja efektīvi sazināties parāda, ka esat pārliecināts un kompetents, kas var ietekmēt klientu lojalitāti.

Kā jūs varat skaidri sazināties?

Ievērojiet savu balss toni – vai tas ir cieņpilns un profesionāls? Izmantojiet skaidru un lakonisku valodu un izvairieties lietot žargonu vai slengu, kas klientam varētu būt mulsinoši. Vēl viens padoms ir palēnināt jūsu runu, lai viņi varētu labāk jūs saprast.

aģenta apmācību ilustrācija

Kādus rīkus var izmantot, lai skaidri sazinātos?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • komunikācijas prasmju novērtējums
  • valodas apmācība (ja nepieciešama)
  • tālruņa etiķetes apmācība

Lai skaidri un precīzi sazinātos ar klientiem, izmantojot rakstveida ziņas, ir nepieciešamas īpašas rakstīšanas prasmes.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas rakstīšanas prasmes?

Saziņai ar klientiem jābūt precīzai un viegli saprotamai. Tas nozīmē, ka ir nepieciešams laiks, lai pareizi uzrakstītu vārdus un pareizi lietotu gramatiku.

Kā jūs varat uzlabot savas rakstīšanas prasmes?

Pirms nosūtīšanas pārliecinieties, vai esat pārlasījis visu savu saraksti ar klientiem.

Prasmju soļi

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu rakstīšanas prasmes?

  • klientu apkalpošanas apmācība
  • rakstīšanas prasmju vērtējums
  • gramatika un pareizrakstības pārbaudītāji/stundas
  • rediģēšanas un korektūras pakalpojumi

Izmantojot pozitīvu valodu klientu apkalpošanas aģenti klientam var radīt pozitīvāku pieredzi.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir spēja lietot pozitīvu valodu?

Pozitīvās valodas izmantošana liecina, ka esi draudzīgs un izpalīdzīgs. Tādējādi klienti arī jūtas ērtāk un tiek iedrošināti turpināt sadarbību ar jums.

Kā varat lietot pozitīvo valodu?

Apzināti centieties izvairīties no negatīvisma, runājot ar klientiem. Piemēram, tā vietā, lai teiktu “Atvainojiet par sagādātajām neērtībām, jūs varētu teikt “Paldies par Jūsu pacietību“. Centieties izvairīties no tādiem negatīviem vārdiem kā “ne-” vai “nevaru“.

Vīrietis bēg no negatīva cilvēka - ilustrācija

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu spēju lietot pozitīvu valodu?

  • klientu servisa apmācības
  • pozitīvas valodas novērtēšana
  • empātijas treniņi

Ar problēmu risināšanas prasmēm ir iespējams nokļūt līdz klienta jautājuma saknei.

Kāpēc problēmu risināšanas prasmes ir svarīgas klientu apkalpošanā?

Problēmu risināšanas prasmes ļauj aģentiem ātri un efektīvi identificēt un atrisināt klientu problēmas. Tās var palīdzēt samazināt problēmas ietekmi uz klientu un uzlabot viņu apmierinātību.

Kā varat uzlabot savas problēmu risināšanas prasmes?

Saskaroties ar klienta problēmu, veltiet laiku, lai uzdotu jautājumus un izprastu problēmas cēloni. Tas ļaus jums nākt klajā ar risinājumu, kas ir efektīvs un apmierina klientu. Ar savu komandu varat arī izmēģināt problēmu risināšanas scenārijus.

Problēmu risināšanas puzle

Kādus rīkus varat izmantot problēmu risināšanas prasmju uzlabošanai?

  • klientu apkalpošanas apmācības
  • problēmu risināšanas novērtēšana
  • prolēmu risināšanas pamācības
  • tehnoloģiju atbalsts (palīdzības dienesta programmatūra, piem., LiveAgent)

Klientu apkalpošanas aģentiem pozitīva attieksme ir svarīga ne tikai, lai sniegtu lielisku pakalpojumu, bet arī lai viņi paši būtu apmierināti un laimīgi savā darbā.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pozitīva attieksme?

Jūsu attieksmei var būt liela ietekme uz to, kā jūs mijiedarbojaties ar klientiem. Ja jūs esat draudzīgs un mierīgs, klients uztvers lietas vienkāršāk. Pozitīva attieksme var padarīt jūsu darbu patīkamāku un novērst sadegšanu, kas ir aktuāli šajā nozarē.

Kā jūs varat uzlabot savu attieksmi?

Varat sākt ar pāris dziļām ieelpām un smaidīšanu. Tas var šķist mazsvarīgi, bet var palīdzēt mainīt noskaņojumu un uzlabot garastāvokli. Centieties atrast pozitīvos aspektus katrā klientu apkalpošanas mijiedarbībā, pat sarežģītajā. Veltiet sev laiku ārpus darba, lai atpūstos un uzlādētos.

Sieviete parūpējas par sevi

Kādus rīkus varat izmantot savas attieksmes uzlabošanai?

  • klientu servisa apmācības
  • attieksmes novērtējums
  • pozitīvisma apmācība
  • pašaprūpe

Lai arī daži klientu apkalpošanas jautājumi ir viegli atrisināmi, citi var būt sarežģītāki. Klientu apkalpošanas aģentiem savā pieejā būtu jābūt spējīgiem pielāgoties un būt elastīgiem.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pielāgošanās spēja un elastīgums?

Klientu atbalsta darbiniekiem jāspēj pielāgot savu pieeju, pamatojoties uz klienta vajadzībām. Tas var nozīmēt spēju strādāt ar sarežģītiem klientiem vai arī ar vairākiem uzdevumiem vienlaikus.

Kā jūs varat spēt pielāgoties un būt elastīgs?

Nekas nav labāks par praktizēšanos tikt galā ar dažādu klientu jautājumiem. Tas palīdzēs jums būt labāk sagatavotam jebkam, kas nāks priekšā. Centieties saglabāt mieru, kad viss nenotiek tā, kā plānots.

Elastīga darbinieka ilustrācija

Kādus rīkus var izmantot, lai spētu pielāgoties un būt elastīgam?

  • pielāgojamības novērtēšana
  • elastīguma apmācības
  • uzdevumu pārvaldības rīki

Daudzos gadījumos klientiem var nebūt skaidras izpratnes par problēmu, ar kuru viņi saskaras, vai par to, kā to atrisināt. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pacietīgiem, skaidrojot risinājumu un palīdzot klientam procesa gaitā.

Kāpēc klientu apkalpošanā svarīga ir pacietība?

Tā ļauj aģentiem pavadīt savu laiku ar klientiem, pārliecinot tos, ka viņi izprot šo jautājumu un risinājumu. Tā arī neļauj viņiem kļūt neapmierinātiem ar klientiem, kas varētu novest pie vāja pakalpojuma sniegšanas.

Kā varat iegūt lielāku pacietību?

Praktizējiet aktīvas klausīšanās prasmes un empātiju. Klienta vajadzību izpratne nozīmē uzmanības pievēršanu tam, ko viņš saka. Centieties nesteigties ar mijiedarbību ar klientu.

Vīrietis pacietīgi strādā

Kādus rīkus jūs varat izmantot, lai iegūtu lielāku pacietību?

  • sarunu scenāriji
  • zināšanu bāze
  • klausīšanās prasmju novērtējums
  • stresa vadības padomi

Citu cilvēku emociju nolasīšana klientu apkalpošanas aģentu vidū bieži vien ir nepietiekami novērtēta prasme.

Kāpēc klientu apkalpošanā emocionālā inteliģence ir svarīga?

Tā ļauj aģentiem labāk izprast klienta vajadzības un to, kā atrisināt viņu jautājumu. Tā arī palīdz viņiem saglabāt mieru sarežģītās situācijās un nekļūt dusmīgiem vai neapmierinātiem ar klientiem.

Kā jūs varat uzlabot savu emocionālo inteliģenci?

Centieties atkāpties no mijiedarbības ar klientu un izprotiet viņu emocijas. Nolieciet sevi viņu vietā un izprotiet viņu situāciju.

Vīrietim ir dusmu pārvaldīšanas problēmas

Kādus rīkus varat izmantot savas emocionālās inteliģences uzlabošanai?

  • empātijas apmācība
  • emocionālās inteliģences novērtējums
  • dusmu pārvaldības padomi

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jāspēj efektīvi pārvaldīt savu laiku, īpaši, ja tiek apstrādāti vairāki pieprasījumi.

Kāpēc klientu apkalpošanā ir svarīgas laika pārvaldības prasmes?

Tās ļauj aģentiem vienlaikus rīkoties ar vairāk nekā vienu klientu mijiedarbību. Tas novērš iespēju, ka klientiem ilgi jāgaida līdz risinājumam.

Kā jūs varat uzlabot savas laika pārvaldības prasmes?

Izveidojiet grafiku, kurā ieskicējat, kad veiksiet klientu zvanus vai atbildēsiet uz e-pastiem. Mēģiniet ievērot šo grafiku pēc iespējas cītīgāk un izmantojiet laika kontroles rīkus, lai to paveiktu. Ja rodas problēma, kas prasa vairāk laika nekā ir jūsu rīcībā, informējiet klientu un dariet tam zināmu aptuvenu atrisināšanas laiku.

Ieteicams ieguldīt arī palīdzības dienesta programmatūrā, kas apgādāta ar uzlabotu pieteikumu apstrādes sistēmu. Izmantojot tādus rīkus kā LiveAgent, aģenti var būt ražīgāki un organizēt savu darbu efektīvāk.

laika kontroles funkcija Pieteikumu apstrādes programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus varat izmantot laika pārvaldības prasmju uzlabošanai?

  • laika kontroles programmatūra
  • uzdevumu saraksta lietotne
  • projektu pārvaldības programmatūra
  • universāla palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent

Neatkarīgi no tā, cik labas ir klientu apkalpošanas prasmes, tās vienmēr var uzlabot.

Kāpēc ir svarīgi, lai būtu vēlme pilnveidoties?

Klientu apkalpošanas aģentiem nekad nevajadzētu pārtraukt mācīties un pieaugt savā jomā. Tā kā tā ir nozare, kas pastāvīgi mainās, kurā nepārtraukti attīstās jaunās tehnoloģijas un labākā prakse, aģentiem vienmēr jācenšas pilnveidoties.

Kā jūs varat sevi motivēt pilnveidoties?

Sniedziet sev godīgu atsauksmi. Veltiet nedaudz laika, lai noteiktu jomas, kurās jāstrādā, un izstrādātu plānu šo prasmju uzlabošanai. Pievienojieties tiešsaistes kopienām un forumiem, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, piedalieties diskusijās un mācieties no citiem. Lasiet ar nozari saistītus rakstus un emuāru publikācijas, kā arī apmeklēt apmācību sesijas vai seminārus, kad vien iespējams.

Pašpilnveides ilustrācija

Kādus rīkus jūs varat izmantot, lai uzlabotu vēlmi pilnveidoties?

  • personiskās izaugsmes plāns
  • tiešsaistes semināri un podkāsti
  • mācību līdzekļi klientu apkalpošanas aģentiem
  • klientu apkalpošanas apmācības kursi un atestācijas

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jābūt labai izpratnei par to atbalstītajiem produktiem un pakalpojumiem.

Kāpēc produktu un pakalpojumu pārzināšana ir svarīga klientu apkalpošanā?

Ja aģentiem nav labas izpratnes par produktiem vai pakalpojumiem, ko tie atbalsta, tie efektīvi nerisinās klientu problēmas.

Kā jūs varat uzlabot zināšanas par produktiem un pakalpojumiem?

Ja vēl neesat iepazinies ar piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, vispirms izlasiet dokumentāciju. Mēģiniet pats izmantot šos produktus vai pakalpojumus, lai labāk izprastu, kā tie darbojas.

iekšējā zināšanu bāze

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu zināšanas par produktiem un pakalpojumiem?

  • produktu zināšanu bāze
  • apmācību materiāli
  • klientu apkalpošanas forumi

Galvenā prasme, kas jāpārvalda klientu apkalpošanas aģentam, ir spēja saprast starp rindām pateikto.

Kāpēc ir svarīgi spēt “nolasīt” klientus?

Klientu apkalpošanas pārstāvjiem, kuri nespēj “nolasīt” cilvēkus, var saskarties ar grūtībām klientiem sniegt vislabāko iespējamo pieredzi.

Kā varat uzlabot savu spēju “nolasīt” klientus?

Labākais veids, kā uzlabot spēju “nolasīt” klientus, ir būt proaktīvam savā saziņā ar klientu. Pievērsiet uzmanību tam, ko saka klients – gan mutiski, gan neverbāli. Ja nepieciešams, lūdziet izskaidrojumu.

Klienta atsauksmes aptauja

Kādus rīkus varat izmantot, lai uzlabotu spēju “nolasīt” klientus?

Būt orientētiem uz mērķi, var palīdzēt klientu apkalpošanas aģentiem koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu.

Kāpēc klientu apkalpošanas aģentiem ir svarīga orientācija uz mērķi?

Ja aģenti nav orientēti uz mērķi, tie var viegli novirzīties un nebūt tik produktīvi. Viņi laika gaitā var arī zaudēt motivāciju, ja tiem nav mērķa, pie kā strādāt.

Kā jūs varat būt orientēts uz mērķi?

Nosakiet sev reālistiskus mērķus un pēc tam strādājiet, lai tos sasniegtu. Sekojiet savam progresam, lai jūs redzētu, cik tālu esat tikuši un kas vēl ir jāizdara. Nosviniet savus sasniegumus, lai cik mazi tie būtu, lai saglabātu motivāciju.

Darāmo darbu kontrolsaraksts

Kādus rīkus varat izmantot, lai kļūtu orientēti uz mērķi?

  • mērķu izvirzīšanas darbalapa
  • progresa kontroles lapas
  • darāmo darbu saraksts

Pateicoties pārliecinātībai, klientu apkalpošanas aģenti var efektīvi veikt mijiedarbību ar klientu.

Kāpēc klientu apkalpošanas aģentiem ir svarīga pārliecinātība?

Ja aģenti nav pārliecināti, tie klientu mijiedarbības laikā var justies nomākti vai satraukti un būt nedroši un nepārliecināti.

Kā jūs varat iegūt pārliecinātību?

Labākais veids, kā uzlabot savu pārliecinātību, ir trenēties. Atrodiet draugu vai ģimenes locekli, kas var palīdzēt jums izspēlēt dažādus klientu apkalpošanas scenārijus. Ja ne, pamēģiniet trenēties spoguļa priekšā.

Jums arī vajadzētu būt lietas kursā par nozares jaunumiem un paraugpraksi. Šādā veidā būsiet sagatavotāks mijiedarbībai ar klientiem, .

Pārliecināts uzņēmējs

Kādus rīkus izmantot, lai iegūtu pārliecinātību?

  • klientu apkalpošanas scenāriji
  • nozares jaunumi
  • paraugprakses rokasgrāmatas

Kā attīstīt klientu apkalpošanas prasmes?

Ir daudz rīku un resursu, kas var palīdzēt mācīties un pieaugt.

  • Lasiet grāmatas un rakstus

Grāmatu un rakstu par klientu apkalpošanu lasīšana var palīdzēt izprast dažādus klientu tipus, ar kuriem varat saskarties, un to, kā vislabāk pielāgoties klientu vajadzībām. Tie var arī sniegt palīdzīgus padomus, kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem un jebkuriem strīdiem.

  • Skatieties video un pamācības

To darot, jūs varat apgūt pareizo veidu, kā tikt galā ar klientu apkalpošanas sūdzībām un pieprasījumiem. Varat arī iemācīties būt pieklājīgs un laipns, risinot klientu problēmas. Turklāt jūs varat uzzināt par produktu un kļūt pārliecinātāks par savām zināšanām.

  • Apmeklējiet kursus un apmācību seminārus

Ir daudz dažādu metožu, kā attīstīt personiskas prasmes, bet kursu vai semināru apmeklēšana ir viens no lieliskajiem veidiem. Tie piedāvā strukturētāku mācību vidi, nevis tikai rakstu lasīšanu vai video skatīšanos tiešsaistē. Turklāt, jūs mācīsieties no ekspertiem, kuriem ir gadiem ilga pieredze šajā jomā.

Nodarbību apmeklēšana var palīdzēt apgūt, kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem, apstrādāt sūdzības un nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu. Jūs arī uzzināsiet par jaunākajām tendencēm un metodēm klientu apkalpošanā, tāpēc varēsiet būt savu spēju virsotnē.

  • Kļūstiet par brīvprātīgo vai internu klientu apkalpotāja lomā

Brīvprātīga darba veikšana vai darbošanās kā internam klientu apkalpošanā var palīdzēt jums attīstīt prasmes, sniedzot praktisku pieredzi darbā ar klientiem. Tas var arī palīdzēt izveidot jūsu kontaktu tīklu šajā nozarē.

  • Praktizējieties e-pastu rakstīšanā, tālruņa zvanu veikšanā un klientu sūdzību izskatīšanā

Kad jūs rakstat, jūs esat spiests skaidri izpausties. Tāpat jums jāpievērš uzmanība detaļām – precizitāte un akurātums ir būtiski, sniedzot klientiem apkalpošanu.

Veicot klientu zvanus, varat attīstīt klientu apkalpošanas prasmes, iegūstot pieredzi runāšanā ar klientiem un risinot viņu problēmas. Turklāt lūdziet klientiem atsauksmes par savu veikumu, lai jūs varētu turpināt to uzlabot.

  • Lūdziet draugiem, ģimenes locekļiem un kolēģiem atsauksmes par jūsu klientu apkalpošanas prasmēm

Iegūstot klientu atsauksmes, jūs nosakat uzlabošanas jomas un apgūstat, kā labāk apmierināt klientu vajadzības.

Lūdzot atsauksmes, noteikti uzdodiet konkrētus jautājumus par klienta pieredzi un izvairieties no pieņēmumiem. Esiet pacietīgs un dodiet klientiem laiku sniegt detalizētu atbildi. Pateicieties viņiem par ieguldījumu un rīkojieties saskaņā ar viņu sniegto atsauksmi.

  • Piedalieties klientu apkalpošanas kursos

Ir pieejami daudzi dažādi kursi un programmas, kas var palīdzēt attīstīt jums klientu apkalpošanas prasmes. Šos kursus un programmas var atrast koledžās, universitātēs un apmācību uzņēmumos.

Tēmas, kas ietvertas klientu apkalpošanas kursos un programmās, atšķiras, bet parasti tās ietver komunikācijas prasmes, problēmu risināšanas paņēmienus, konfliktu risināšanas stratēģijas, produktu zināšanas un tikšanu galā ar sarežģītiem klientiem.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Runāšanas prasmes
  • Empātija
  • Paškontrole
  • Aktīvā klausīšanās
  • Skaidras komunikācijas prasmes
  • Rakstīšanas prasmes
  • Spēja lietot pozitīvu valodu
  • Problēmu risināšanas prasmes
  • Pozitīva attieksme
  • Pielāgošanās spēja un elastīgums
  • Pacietība
  • Emocionālā inteliģence
  • Laika pārvaldības prasmes
  • Vēlme pilnveidoties
  • Zināšanas par produktiem un pakalpojumiem
  • Spēja “nolasīt” klientus
  • Orientācija uz mērķi
  • Pārliecinātība

FAQs

What are the 10 key customer service skills?

We listed more skills above, but the top ten customer service skills include patience, empathy, communication, problem-solving, flexibility, organization, multi-tasking, stress management, confidence, people skills

Why is customer service important?

It's one of the main ways in which businesses connect with their clients. Good customer service can create loyalty among clients and encourage them to return in the future. It also helps businesses identify and resolve issues. This improves customer satisfaction and prevents negative word-of-mouth marketing. Finally, good customer service can increase sales by providing an additional avenue for clients to purchase products or services.

What are the principles of good customer service?

The first is to always be polite and courteous to your customers, no matter what. The second is to always try to resolve any issue the customer is facing as quickly as possible. And the third is to always be responsive to customer feedback and take measures to improve your service based on that feedback.

What if someone on your team is lacking these skills?

It's important to first assess why this might be the case. Perhaps they're shy and don't feel comfortable speaking with customers, or maybe they're not very knowledgeable about the product and feel overwhelmed. In any case, it's important to provide training and support to help that team member improve their skills in customer service. You might want to start by providing some helpful resources, like a customer service training guide or video tutorials. And then you can set up some mock customer interactions so that team members can practice their skills in a safe environment.

Why do soft skills matter in customer service?

Soft skills help create connections with customers. This, in turn, can make them more likely to return or refer others. Furthermore, soft skills help create a positive image of the company. Customer service representatives who have good soft skills can represent the company in a positive light and make clients feel appreciated.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju