SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts - svarīgākie punkti un rīki klientu apkalpošanai un atbalstam SaaS produktu sākšanas posmā.
SaaS klienta sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts ir rīks, ko izmanto klientu panākumu menedžeri, lai sekotu galvenajiem uzdevumiem, kas jāizpilda, uzsākot klienta pieredzi ar jaunu Programmatūras kā Pakalpojuma (SaaS) lietojumprogrammu. Šie soļi palīdzēs klientam gūt maksimālu labumu no jūsu SaaS un izvairīties no jebkādiem iespējamiem šķēršļiem, kas var novest pie agrīnas neapmierinātības.
Veiksmīga sadarbības uzsākšana ar jaunu SaaS programmu ir atkarīga no tā, cik viegli to lietot un cik ātri klients var ieraudzīt programmatūras lietošanas rezultātus. Ja klientu sadarbības uzsākšanas process ir garš, sarežģīts vai tam trūkst galveno soļu, tas, visticamāk, atturēs jaunus klientus no programmatūras lietošanas un liks viņiem kurnēt.
SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts var palīdzēt klientu panākumu menedžeriem sekot galvenajiem uzdevumiem, kas jāveic sadarbības ar klientu sākumposmā, un pienācīgi jāizpilda katrs no tiem. Izmantojot šīs metodes, varēsit sniegt saviem klientiem lielisku sadarbības uzsākšanas un lietošanas pieredzi, kas nodrošinās viņu apmierinātību ar jūsu produktu.
SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts var palīdzēt klientu panākumu menedžeriem sekot to būtiskāko uzdevumu izpildei, kas jāveic klienta pieredzes sākumā. Tas ļaus viņiem pienācīgi veikt katru no šiem uzdevumiem un nodrošināt savus klientus ar lielisku sadarbības uzsākšanas pieredzi.
Ja esat konta menedžeris, SaaS klienta sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts palīdz sekot uzdevumiem, kas jāizpilda attiecībā uz katru klientu. Šādā veidā jūs varat nodrošināt viņiem vislabāko iespējamo pieredzi un jūs varat būt drošs, ka jūsu klienti gūst maksimālu labumu no jūsu SaaS programmas.
SaaS klientu kontrolsaraksts var palīdzēt jaunajiem klientiem maksimāli izmantot jūsu programmatūru. Ja uzņēmums izpildīs šāda kontrolsaraksta soļus, klienti varēs ātri ieraudzīt rezultātus un saglabāt apmierinātību ar pakalpojumu.
Kad jūsu SaaS piesakās jauns klients, nosūtiet viņiem automatizētu sveicienu.
Šī ir pirmā mijiedarbība, ko jauns klients veic ar jūsu uzņēmumu. Ir ļoti svarīgi, lai šis vēstījums būtu pēc iespējas draudzīgāks un laipnāks, jo tas noteiks turpmāko mijiedarbību.
Jūsu sveicienā būtu jāiekļauj informācija par to, kā sākt darbu ar programmatūru un ko sagaidīt no sadarbības uzsākšanas procesa. Ieteicams arī iekļaut saites uz noderīgiem resursiem, piemēram, sava uzņēmuma emuāru vai BUJ sadaļu.
Tiklīdz esat sasveicinājies ar klientu, ir pienācis laiks sazināties un ieplānot zvanu.
Tālruņa zvans ir lielisks veids, kā izveidot saikni ar jaunu klientu. Tā ir iespēja iepazīstināt ar sevi, iepazīt labāk viņu, uzzināt vairāk par viņa vajadzībām un atbildēt uz visiem iespējamiem jautājumiem.
Nosūtiet klientam e-pasta vai kalendāra uzaicinājumu ar zvana datumu un laiku, kā arī saiti uz tikšanos. Noteikti iekļaujiet jebkādu papildu informāciju, kas viņiem varētu būt nepieciešama, piemēram, darba kārtību vai jautājumu sarakstu, lai viņš varētu sagatavoties zvanam.
Tā ir pirmā lieta, ko redz jaunie klienti, kad viņi pierakstījušies, tāpēc tas uzdos toni turpmākajai mijiedarbībai.
Šī ir ne tikai iespēja radīt lielisku pirmo iespaidu, bet arī iespēja sniegt noderīgu informāciju par jūsu programmatūru. Tas ļaus jūsu klientiem uzzināt, ko sagaidīt un kā gūt maksimālu labumu no jūsu SaaS lietojumprogrammas.
Izveidojiet to pats, izmantojot HTML, CSS un JavaScript, vai izmantojiet rīku, piemēram, Appcues, lai izveidotu un pārvaldītu sveicienus.
Sarunas vai sapulces laikā jautājiet, ko klients vēlas sasniegt, izmantojot jūsu SaaS.
Skaidra izpratne par sadarbības ar klientu uzsākšanas mērķi nozīmē, ka jūs varēsit pielāgot šo procesu viņa īpašajām vajadzībām. Tas palīdzēs viņam ātrāk redzēt rezultātus un palielinās izredzes gūt panākumus, izmantojot jūsu produktu.
Sadarbojieties ar klientu, lai izprastu tā programmatūras lietošanas specifiskos mērķus. Tiklīdz jums ir laba izpratne par to, ko viņi cer sasniegt, izveidojiet sadarbības uzsākšanas uzdevumu sarakstu, lai viņi varētu vislabāk izmantot jūsu SaaS programmu šo mērķu sasniegšanai.
Tiklīdz klienta mērķi ir nosprausti, ir pienācis laiks iecelt kādu, kas pārraudzītu virzību uz šo mērķu sasniegšanu.
Labs klientu panākumu vadītājs palīdzēs klientam maksimāli izmantot jūsu programmatūru, sniedzot norādījumus un atbalstu. Viņi atbildēs uz visiem jautājumiem, sniegs padomus un uzraudzīs, kā klientam klājas.
Izvēlieties kādu, kas pārzina jūsu programmatūru un labi strādā ar cilvēkiem. Šai personai ir jābūt tādai, ar kuru klients var justies ērti saziņā un var tai uzticēties, ka tā palīdzēs sasniegt klienta mērķus.
Izvēlētais veids būs atkarīgs no jūsu uzņēmuma un klientu vajadzībām.
SaaS sadarbības uzsākšanas process ir jāizstrādā tā, lai tas atbilstu jūsu uzņēmuma un klientu īpašajām vajadzībām. Ja tas ir pārāk garš vai sarežģīts, jūs riskējat zaudēt klientu, pirms tas vispār uzsāk sadarbību.
Pašapkalpošanās sadarbības uzsākšana nozīmē, ka klienti var sākt lietot jūsu programmatūru bez jūsu palīdzības, bieži vien padarot to par labāko iespēju vienkāršām lietojumprogrammām ar zemu apmācības līkni. Ierobežotas saskares modelim ir nepieciešama neliela palīdzība, bet klienti paši var daudz ko saprast. Intensīvas saskares modelis ir vispiemērotākais sarežģītākām lietojumprogrammām, kad klientiem būs nepieciešama būtiska palīdzība, lai gūtu panākumus.
Tas ļaus noteikt visas jomas, kurās klients, iespējams, saskaras ar grūtībām.
Klienta progresa pārbaudīšana palīdzēs novērtēt viņa virzību uz mērķu sasniegšanu un atklāt iespējamās problēmas. Tādējādi jūs varēsiet viņiem palīdzēt un nodrošināt, ka viņi neapjūk un dodas tālāk.
Viena no efektīvākajām metodēm ir uz datiem balstītas pieejas izmantošana. Tas nozīmē, ka jāapkopo informācija no dažādiem avotiem, lai iegūtu pilnīgu priekšstatu par klienta progresu.
“A-hā!” moments ir brīdis, kad klients pēkšņi saprot jūsu produkta vērtību.
“A-hā!” mirklis ir būtisks, lai vadītu produktu pieņemšanu un atturētu klientu no neapmierinātības. Tas ir brīdis, kad viņš pilnībā aptver jūsu produkta potenciālu un kā tas var palīdzēt sasniegt viņa mērķus.
Vispirms varat pajautāt patreizējiem, apmierinātajiem klientiem – kad viņi to ir piedzīvojuši. To var izdarīt veicot aptaujas, intervijas vai pat vienkārši ikdienišķas sarunas. Varat arī meklēt datu modeļus, lai noteiktu, kad dažādus klientus, visticamāk, Piemeklē savi atklāsmes momenti.
Šī ir notikumu secība, kas pavada klientu no pirmās programmatūras lietošanas līdz brīdim, kad rodas “a-hā!”.
Izprotot soļus, kas noved pie “a-hā!”, varat piestrādāt, lai šis ceļš visiem klientiem būtu vienmērīgs un veiksmīgs. Tas būtiski palīdzēs samazināt neapmierinātību un uzlabot adaptāciju pie produkta.
Sāciet ar to soļu kartēšanu, kas noved pie “a-hā!” mirkļa, pēc tam to dekonstruēšanu, lai izveidotu klientu ceļu. Tiklīdz jums šis ceļš ir gatavs, varat identificēt iespējamos šķēršļus un strādāt pie to noņemšanas.
Rakstu, produktu pamācību un citu pieejamo resursu kolekcija palīdzēs klientiem jūsu SaaS izmantošanā.
Tie var būt vērtīgi resursi klientiem, kuri saskaras ar grūtībām jūsu produkta lietošanā vai kuriem rodas jautājumi par to. Sniedzot viņiem nepieciešamās atbildes, jūs varat samazināt iespēju, ka tie padosies un izrādīs neapmierinātību.
Veidojiet rakstus pats, nolīgstiet kādu citu, kas rakstītu tos jūsu vietā, vai izmantojiet rīku to automātiskai ģenerēšanai. Kopumā būtu jācenšas, lai jūsu zināšanu bāzē būtu vismaz 100 rakstu.
Jebkura veida ceļveži ir lielisks veids, kā palīdzēt klientiem uzzināt, kā lietot jūsu produktu.
Ja klienti nevar saprast, kā lietot jūsu produktu, viņi, visticamāk, padosies un būs neapmierināti. Sniedzot tiem padomus, kas izstrādātas soli pa solim, varat palielināt iespēju, ka tie kļūs par ilgtermiņa klientiem vai pat zīmola popularizētājiem.
Jūs varat tās izveidot pats vai nolīgt kādu citu, kas to izdarīs jūsu vietā. Ir vairāki dažādi veidi, kā veidot apmācības, bet videoapmācības bieži vien ir visefektīvākās.
Tas ir lielisks veids, kā piedāvāt klientiem atbalstu reāllaikā, vienlaikus ar to, ka viņi izmanto jūsu programmatūru.
Klientiem, kuri saskaras ar grūtībām izmantojot jūsu SaaS, var būt nepieciešama palīdzība reāllaikā. Šāda atbalsta piedāvāšana palīdzēs viņiem gūt pēc iespējas lielāku labumu no jūsu produkta un samazināt iespēju, ka tie varētu kļūt neapmierināti.
Ir pieejami vairāki dažādi čatboti un tiešsaistes palīdzības rīki, tāpēc jums ir jāizlemj, kurš no tiem ir piemērotākais jūsu uzņēmumam. Tiklīdz esat pieņēmis lēmumu, varat sākt iestatīt rīku un apmācīt produkta komandu, kā to izmantot.
LiveAgent ir jaudīgs rīks, kas piedāvā lielisku veidu, kā nodrošināt izcilu klientu atbalstu.
Sniedzot atbalstu, izmantojot palīdzības dienestu, varat palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti. Tas ir tāpēc, ka tādejādi spēsiet risināt viņu problēmas un palīdzēt viņiem maksimāli izmantot jūsu SaaS.
Jums būs jāreģistrē konts un pēc tam jāsāk funkciju iestatīšana.
Lai uzzinātu, kā to izdarīt, ieskatieties LiveAgent zināšanu bāzē. Tur atradīsit daudzas noderīgas pamācības, kas palīdzēs palaist programmatūru bez kādiem sarežģījumiem.
Izmantojot daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, varat nodrošināt nevainojamu klientu apkalpošanu visos kanālos. Izmantojot šo risinājumu, varēsit uzlabot savu atbildes laiku un atbildēt uz klientu jautājumiem ātrāk – galu galā padarot klientus apmierinātākus.
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai jūs varētu izpētīt galvenās funkcijas un noskaidrot, vai tā ir piemērota jūsu uzņēmumam jebkurā brīdī.
Šim procesam jūsu jaunajiem klientiem ir jābūt pēc iespējas vieglākam, tāpēc samaziniet darbību skaitu un pārliecinieties, vai reģistrācijas process ir īss un vienkāršs. Sarežģīta reģistrēšanās procedūra tikai atturēs potenciālos klientus.
Jo ātrāk jauns klients sāks lietot jūsu programmatūru, jo labāk. Tiklīdz viņi ir pierakstījušies, sniedziet viņiem produkta apskatu vai nosūtiet e-pastu ar norādījumiem, kā sākt darbu.
Jūsu SaaS ir jāpielāgo katram klientam, pievienojot personisku pieskārienu, tāpēc apkopojiet datus par viņu vēlmēm un izmantojiet tos, lai pielāgotu klientu ceļojumus. Tas var ietvert, piemēram, mērķēta satura nosūtīšanu vai personalizētu produktu apskatu.
Klientu viedokļi ir būtiski jūsu sadarbības uzsākšanas stratēģijas uzlabošanai, tāpēc regulāri vāciet atsauksmes un izmantojiet tās, lai veiktu pozitīvas izmaiņas. To var izdarīt, izmantojot sekojuma e-pastu, lietotnes ziņapmaiņu, aptaujas, intervijas utt. Lietotāju viedokļi, kas tiek izplatīti tiešsaistē, var būt arī kā sociālie pierādījumi, kas darbojas kā pozitīvs pamudinājums iedrošinot vēl vairāk potenciālajiem klientiem izmantot jūsu SaaS.
Ļaujot jūsu potenciālajiem klientiem pirms pirkuma veikšanas izmēģināt jūsu SaaS ir lielisks veids, kā palielināt reklāmguvumus. Pārliecinieties, vai izmēģinājums ilgst pietiekami ilgi, lai viņi varētu gūt labas sajūtas par produktu, neierobežojot nevienu funkciju un ļaujot potenciālajiem pircējiem pilnībā izmantot tā potenciālu.
Pirmais solis ir padarīt sadarbības uzsākšanas ar klientu stratēģiju vienkāršu un viegli izpildāmu. Sniedziet īsu ieskatu par katru pamatfunkciju, nodrošinot informācijas avotu ar daudziem noderīgiem informatīviem materiāliem, piemēram, apmācībām un ceļvežiem, un piedāvājiet atbalstu, lai nepieciešamības gadījumā jūsu klienti varētu saņemt palīdzību.
Pirmkārt, ir svarīgi skaidri definēt, ko vēlaties, lai jaunie klienti izdara – vai lai tie piesakās bezmaksas izmēģinājumam, veic pirkumu vai pavisam ko citu. Pēc mērķa noskaidrošanas varat domāt atpakaļgaitā, lai noskaidrotu, kādi soļi nepieciešami, lai tur nokļūtu. Pēc tam pārliecinieties, vai jūsu SaaS sadarbības uzsākšanas process ir optimizēts un viegli saprotams. Jūs varat izlemt, ka vislabākais veids, kā samazināt sadarbības uzsākšanas laiku, ir zemas intensitātes saskare un pašapkalpošanās pieeja.
Viena no svarīgākajām lietām, lai palielinātu klientu noturēšanas līmeni, ir pārliecināties, ka viņi ir apmierināti ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Risiniet ikkatru klientu sūdzību un centieties to atrisināt pēc iespējas ātrāk, kā arī regulāri sazinieties ar klientiem, lai noskaidrotu, kā viņiem klājas un kādas ir viņu vajadzības. Ja proaktīvi varat risināt kādus jautājumus, pirms kāds kļūst neapmierināts, jūs būsiet daudz labākā situācijā, lai atturētu tos no kurnēšanas un pārvērstu par lojāliem klientiem.
Kopumā šādi rīkojoties pēc iespējas ātrāk pēc tam, kad klients reģistrējas jūsu pakalpojumam, sniedz jums vislabāko iespēju pārliecināties, ka viņi saprot, kā lietot jūsu produktu vai pakalpojumu, un var no tā gūt maksimālu labumu. Ir svarīgi arī uzturēt regulāru saziņu ar klientiem, lai noteiktu visas jomas, kurās viņiem varētu būt nepieciešama papildu palīdzība.
Izrādiet viņiem pateicību par jūsu uzņēmuma izvēli — vienkārša “pateicības” kartiņa var daudz ko izmainīt, lai klienti justos novērtētāki. Turklāt nodrošiniet, lai viņiem būtu pozitīva pieredze — pirmie iespaidi ir būtiski, tāpēc jums ir jādara viss iespējamais, lai pirmreizējie klienti no paša sākuma varētu ar jums uzsākt sadarbību.
Klientu serviss – Lietotāja piesaiste
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību. Tiešsaistes atbalsts un palīdzība lietotnē uzlabo klientu pieredzi un noturību, ļaujot tiem atrast vajadzīgo informāciju.
Labas klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode un pareiza valoda palīdz uzlabot klientu pieredzi un novērst neapmierinātību. LiveAgent piedāvā risinājumu klientu apkalpošanai, uzlabojot pieredzi un samazinot neapmierinātību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team