Bezmaksas Izmēģinājums
Checking customer complaints

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts

Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viens no svarīgākajiem aspektiem, lai noteiktu, vai klients atgriezīsies jūsu uzņēmumā, lai saņemtu vairāk pakalpojumu. Ja neesat pārliecināts, kā tam sekot, jums var būt nepieciešams visu uzņēmuma veicamo darbību kontrolsaraksts.

Mēs esam apkopojuši dažus no svarīgākajiem punktiem mūsu klientu apkalpošanas kvalitātes kontrolsarakstā. Apskatiet un izmantojiet to savā labā.

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksta svarīgums

Klientu apkalpošanas uzturēšana augstā līmenī nav vienkārša un prasa laiku, tāpēc kontrolsaraksta izveide var būt patiešām izdevīga. Tas ne tikai ietaupīs daudz pūļu, bet arī palīdzēs atklāt jebkādus trūkumus uzlabojumu un attīstības jomā, kā arī palīdzēs efektīvai saziņai.

Ir tik daudz aspektu, kā nodrošināt labu klientu apkalpošanu, ka tos visus ir grūti atcerēties. Nav brīnums, ka meklējat sarakstu, kas apkopos visas prasības labai kvalitātes nodrošināšanai.

Izmantojiet šos kontrolsaraksta elementus kā pamatsagatavi, lai neaizmirstu neko tādu, kas varētu ietekmēt jūsu klientu apkalpošanas veiktspēju.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksta?

  • klientu centra aģenti
  • klientu apkalpošanas komanda
  • klientu centra vadītāji
  • biznesa īpašnieki
  • augstākā vadība

Jebkurš uzņēmums, kas mijiedarbojas ar klientiem, var gūt ievērojamu labumu no šī kontrolsaraksta izmantošanas. Nav svarīgi, ko pārdodat vai kāda veida pakalpojumus sniedzat, šis saraksts var palīdzēt sasniegt labākus rezultātus.

Tas ir tikai labs sākums, tāpēc nevilksim garumā – sāksim uzlabot savu apkalpošanu.

Izpētiet klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts

Vispirms ir jāsagatavo rezultātu karti, kas ir lielisks rīks, lai redzētu, kā jums veicas ar klientu apkalpošanu. Tas sniedz jums vispārēju priekšstatu par jūsu centieniem un parāda jomas, kurām jāpievērš vairāk uzmanības.

Kāpēc svarīga ir kvalitātes nodrošināšanas rezultātu karte?

Rezultātu kartes ir veiktspējas pārvaldības rīks stratēģisko mērķu salīdzināšanai ar rezultātiem. Zinot, ka jūsu klientu apkalpošana tiek pastāvīgi uzraudzīta, jūs varat ne tikai to uzlabot, bet arī motivēt klientu atbalsta komandu uzlabot vispārējo aģenta veiktspēju.

Kā sagatavot kvalitātes nodrošināšanas rezultātu karti?

Lai izveidotu rezultātu karti, ir jāapkopo visa svarīgā informācija par klientu apkalpošanu. Tas var ietvert šādus aspektus:

  • klientu apmierinātības atskaites
  • atsauksmes no klientiem
  • apmierinātības aptaujas pēc katras klienta mijiedarbības

Mērķis ir noskaidrot, kur ir jūsu stiprās un vājās puses, nodrošinot lielisku klientu pieredzi. Šie dati jums nepieciešami, lai noteiktu mērķus un novērtētu savu progresu, tāpēc neaizmirstiet analizēt gan pozitīvās, gan negatīvās atsauksmes.

Klientu apmierinātības atsauksmju ilustrācija
avots: omniconvert.com

Jūs varat izvēlēties tādus faktorus, kam vēlaties pievērst uzmanību vispirms vai ari noskaidrot, vai ir veiktas kādas izmaiņas. Tomēr vienmēr ir jāseko, kā rezultātu karti ietekmē jūsu klientu apkalpošana.

Kādus rīkus izmantot kvalitātes nodrošināšanas rezultātu kartes sagatavošanai?

  • Excel vai Google Sheets, lai apkopotu datus, kas nepieciešami jūsu rezultātu kartei
  • Survey Monkey vai Youengage, lai saņemtu atsauksmes no klientiem

Tiklīdz esat saņēmis datus un dažas atsauksmes no saviem klientiem, ir pienācis laiks izveidot rezultātu karti. Kategorijām ir jāatbilst jūsu mērķiem un kvalitātes standartiem, kā arī jāparāda, kā tās ietekmē cita citu.

Tas sniegs jums labāku pārskatu par jūsu veikumu un to, kas ir jāuzlabo.

Kāpēc rezultātu kartes kategorijas ir svarīgas?

Ja runa ir par rezultātu kartēm, kategorijas ir noderīgas satura organizēšanai un kopskata ieraudzīšanai. Izmantojot dažādas kategorijas, varat viegli salīdzināt datus un redzēt, kurām jomām jāpievērš vislielākā uzmanība.

Kā apstrādāt rezultātu kartes kategorijas?

Elementi, kas sakrīt ar jūsu prioritātēm, ir vissvarīgākās kategorijas. Piemēram, ja jūsu mērķis ir uzlabot klientu apmierinātības rādītājus, tad šai kategorijai jābūt saraksta augšpusē.

Problēmas- risinājuma ilustrācija
avots: nairametrics.com

Piemēram, rezultātu kartei var izmantot šādas kategorijas:

  • atsaucība
  • zināšanas
  • attieksmes
  • saskaņa ar uzņēmuma kultūru
  • problēmu risināšana
  • turpmākie pakalpojumi

Kādus rīkus izmantot reultātu karšu kategorizēšanai?

  • tabulas, piemēram, Excel vai Google Sheet

Nākamais solis ir kategoriju sarindošana. Jums jāzina, kurām jomām ir lielāka nozīme veiksmīgas klientu apkalpošanas stratēģijas veidošanā.

Šī informācija palīdzēs noteikt prioritātes tam, kam nepieciešama tūlītēja uzmanība un kur izmaiņas var veikt vēlāk.

Kāpēc kategoriju sarindošana ir svarīga?

Sarindošana ir svarīga, jo tas ļauj novērtēt savu progresu. Jūs varat sekot rezultātiem un noskaidrot, vai tie laika gaitā uzlabojas. Ja jums būs šādi dati, varēsit turpināt darbu ar saviem mērķiem.

Kā sarindot kategorijas?

Visvienkāršākais veids, kā sarindot rezultātu kartes kategorijas, ir izmantot skaitļus no viens līdz pieci, kur viens ir mazākais iespējamais rezultāts, un pieci nozīmē izcilu sniegumu šajā kategorijā. Jo augstāks rezultāts, jo labāk uzņēmumam.

Tomēr veids, kā jūs izlemsiet sarindot kategorijas, ir jūsu ziņā, tāpēc izvēlieties sev piemērotāko metodi.

Reitinga analīze
avots: seo-hacker.com

Kādus rīkus izmantot kategoriju sarindošanai?

  • Izmantojiet to pašu rīku, ko izmantojat, lai izstrādātu rezultātu karti, t.i., tabulu Microsoft Excel vai Google Sheets

Tagad ir pienācis laiks izmantot rezultātu karti, lai sāktu datu pārskatīšanu. Tas ir pakāpenisks process, kas sākas ar katru kategoriju atsevišķu novērtēšanu, pēc tam to salīdzināšanu un visbeidzot ar to, kā tā ietekmē citas kategorijas sarakstā.

Atcerieties, ka šis nav sasteidzams darbs, tāpēc veltiet tik daudz laika, cik nepieciešams, lai varētu iziet cauri katram solim.

Kāpēc veiktspējas pārskatīšana, izmantojot rezultātu karti, ir svarīga?

Rezultātu kartes pārskatīšana ir svarīga, jo tā sniedz jums skaidru priekšstatu par savu progresu. Nepārskatot rezultātu kartes veiktspēju, jūs vienkārši nevarat novērtēt, vai sniedzat labāko iespējamo klientu pieredzi. Tieši tāpēc ir ļoti svarīgi veltīt vairāk uzmanības šim rīkam un izmantot to savā biznesā.

Kā paveikt veiktspējas pārskatīšanu, izmantojot rezultātu karti?

Ir divi veidi, kā jūs varat pārskatīt veiktspēju, izmantojot rezultātu karti:

  • katras kategorijas salīdzināšana ar mērķi
  • analīze par to, kā katra kategorija ietekmē viena otru

Rezultātu kartes jāpārskata periodiski, vismaz reizi ceturksnī. Tas palīdzēs sekot progresam un veikt nepieciešamās izmaiņas, lai sasniegtu vēlamos rezultātus.

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
avots: shrm.org

Kādus rīkus izmantot veiktspējas pārskatīšanai, izmantojot rezultātu karti?

  • tabulas, piemēram, Excel vai Google Sheets
  • Asana vai cits vienkāršs uzdevumu pārvaldības rīks

Katras analīzes laikā jums vajadzētu skatīt visus atbalsta kanālus. Tas nozīmē ne tikai ņemt vērā tālruņa zvanus, bet arī čatus, e-pasta un sociālo mediju ziņas, lai redzētu, kā tās ietekmē viena otru.

Kāpēc ir svarīgi skatīt visus jūsu atbalsta kanālus?

Visu atbalsta kanālu pārskatīšana sniegs vēl labāku pārskatu par klientu apkalpošanas veiktspēju. Tas tāpēc, ka tas ļauj redzēt, kā dažādi kanāli darbojas kopā un no kurienes nāk visvairāk sūdzību. Izmantojot šos datus, varat koncentrēties uz šiem apgabaliem un veikt nepieciešamās izmaiņas.

Kā askatotīt visus atbalsta kanālus?

Vispirms ir jāapkopo visi nepieciešamie dati un pēc tam tie jāanalizē, lai redzētu, kuras jomas ir jāuzlabo. Pēc tam jāizveido plāns par to, kā uzlabot šos klientu apkalpošanas aspektus.

Visu atbalsta kanālu pārskatīšana pa vienam var būt ļoti laikietilpīga.

Padoms. LiveAgent par to parūpējas un ļauj jums pārvaldīt visus atbalsta kanālus vienuviet: e-pasta ziņa, Slack ziņas, forumus, atsauksmes, sociālos medijus un daudz ko citu. Pateicoties tam, visu nepieciešamo datu apkopošana ir ātra un vienkārša.

Klientu portāla programmatūra - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai apskatītu visus atbalsta kanālus?

  • sociālos medijus
  • LiveAgent
  • e-pasta kontroles programmatūru

Kad esat pabeidzis visu atbalsta kanālu pārskatīšanu, ir pienācis laiks sagrupēt rezultātus. Tas nozīmē, ka jums būs jāapkopo dažas jomas ar līdzīgiem rādītājiem un jāsalīdzina to relatīvi stiprās puses.

Kāpēc rezultātu sagrupēšana ir svarīga?

Grupēšana var atklāt dažus interesantus datus, jo, ja noteiktiem klientu apkalpošanas aspektiem ir zemāks vērtējums nekā citiem, iespējams, ir pienācis laiks tiem pievērsties. Turklāt grupēšana var arī parādīt, kuras jomas darbojas labi, un tāpēc tām pašlaik nav nepieciešami uzlabojumi.

Kā sagrupēt rezultātus?

Ir vairāki veidi, kā var sagrupēt rezultātus:

  • sūdzības
  • vērtējumi
  • atrisinājuma vidējais laiks
  • izmantotais kanāls

Tiklīdz rezultāti ir sagrupēti, ir laiks tos sākt analizēt. Nākamais solis ir paņemt visus šos datus un izveidot atskaiti, kurā būtu jāiekļauj visa informācija, ko apkopojāt, pārskatot atbalsta kanālus, kā arī tas, ko atklājāt, sagrupējot rezultātus. Izmantojot šos datus, varat pieņemt lēmumus par to, ko darīt tālāk.

Risinājuma ilustrācija

Kādus rīkus izmantot rezultātu sagrupēšanai?

  • datu vizualizācijas rīki rezultātu sagrupēšanai pēc dažādiem kritērijiem
  • tabulas, lai izveidotu vadības atskaites, pamatojoties uz jūsu datiem
  • statistikas programmas turpmākajai analīzei

Tas būs atkarīgs no jūsu atsauksmju rezultātiem un tā, cik daudz ir jādara, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un saziņu starp darbiniekiem.

Kāpēc kvalitātes nodrošināšanas sesiju plānošana ir svarīga?

Ir svarīgi noteikt, cik bieži jūs rīkosiet kvalitātes nodrošināšanas sesijas, jo tas ļauj jums būt proaktīvam. Tas nozīmē, ka tas palīdz sekot situācijai un regulāri vadīt šādas sesijas.

Kā vadīt kvalitātes nodrošināšanas sesiju?

Ir dažādi veidi, kā var vadīt kvalitātes nodrošināšanas sesijas:

  • nolīgstiet trešo personu, kas ieradīsies un novadīs jums šīs sesijas
  • noturiet šīs sesijas ar komandas dalībniekiem, lai viņi varētu palīdzēt viens otram

Izmēģiniet dažādas metodes un noskaidrojiet, kura no tām sniedz jums vislabākos rezultātus, lai zinātu, kurš veids jums būs vispiemērotākais ilgtermiņā.

Videozvana funkcija Tiešsaistes čata programmatūrā - LiveAgent

Lai nodrošinātu, ka kvalitātes nodrošināšanas sesijas ir produktīvas, nosakiet sanāksmes mērķus un izveidojiet darba kārtību. Pārliecinieties, vai visi dalībnieki ir informēti par darba kārtību pirms sapulces un iepriekš sagatavojiet atskaites.

Kādus rīkus izmantot kvalitātes nodrošināšanas sesiju vadīšanai?

  • konferences zvanu programmatūra
  • projektu vadības programmatūra, piemēram, Asana
  • videokonferenču programmatūra

Padoms. Ja neesat pārliecināts, kurus rīkus izmantot, lūdziet savu komandas dalībnieku palīdzību. Viņiem varētu būt daži lieliski ieteikumi, kā padarīt sesijas produktīvākas.

Tas ir jāizdara, lai ikviens būtu informēts par standartiem un procedūrām, kas jāievēro klientu apkalpošanas jomā.

Kāpēc ir svarīgi izveidot kvalitātes nodrošināšanas noteikumus?

Uzņēmuma noteikumi visiem skaidri parāda, kas no darbiniekiem tiek gaidīts un kā rīkoties noteiktās situācijās.

Kā izveidot klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus?

  • Izveidojiet rīcības plānu visiem aspektiem, kas jāuzlabo.
  • Norādiet, kā jūs mērīsiet klientu apkalpošanas kvalitāti.
  • Nosakiet kvalitātes nodrošināšanas sesiju biežumu un ilgumu.

Tiklīdz esat izveidojis klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus, ir svarīgi pārliecināties, ka visi tiem seko. To var izdarīt, izmantojot kontroles programmatūru, lai pārraudzītu darbinieku veiktspēju un redzētu, vai viņi pareizi ievēro protokolus.

Noteikumu ilustrācija
avots: barnard.edu

Kādus instrumentus izmantot, lai izveidotu kvalitātes nodrošināšanas noteikumus?

  • atbilstības kontroles programmatūra, piemēram, ComplyAssistant u.c.
  • klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumu sagataves
  • projektu vadības programmatūra, piemēram, Asana

Kvalitātes pārvaldnieks nodrošinās, ka visi standarti tiek ievēroti un kvalitātes nodrošināšanas process notiek bez sarežģījumiem regulāru kvalitātes nodrošināšanas sesiju laikā.

Kāpēc ir svarīgi pieņemt darbā kādu, kas ir atbildīgs par kvalitātes nodrošināšanu?

Pieņemot darbā kādu, kas ir īpaši atbildīgs par kvalitātes pārvaldību, tiks nodrošināts, ka tiek apskatīti visi klientu apkalpošanas aspekti un ka visi jautājumi tiek risināti ātri.

Kā pieņemt darbā par kvalitātes nodrošināšanu atbildīgo personu?

Vispirms pajautājiet sev, kādām pamatprasmām jāpiemīt kandidātam. Iespējams, vēlēsities paskatīties paskatīties kādu no savas komandas, kas būtu piemērots šai lomai. Ja jums nav neviena no savējiem, jums vajadzētu sākt skatīties uz ārējām aģentūrām vai ārštata darbiniekiem.

Darbā pieņemšanas ilustrācija
avots: paychex.com

Kādus rīkus izmantot, lai pieņemtu darbā par kvalitātes nodrošināšanu atbildīgo personu?

  • darba sludinājumu platformas
  • ārštata darbinieku biržas, piemēram, Upwork utt.

Tiklīdz esat izveidojis klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus un pieņēmis darbā personu to pārraudzīšanai, izmantojiet rīkus, lai racionalizētu visu procesu.

Kāpēc procesa racionalizēšanai ir svarīgi izmantot rīkus?

Rīki palīdzēs automatizēt ikdienas uzdevumus un atvieglos procesu visiem iesaistītajiem.

Kā rīkoties ar rīku izmantošanu procesa racionalizēšanai?

Ir daudz rīku, kas var palīdzēt nodrošināt klientu apkalpošanas kvalitāti. Jums jāatrod tie, kas jūsu organizācijā darbojas vislabāk, un jāpārliecinās, vai tie ir saderīgi ar citu programmatūru, kuru jūs jau izmantojat.

Izmantojot rīkus, varēsit uzlabot saziņu starp dažādām komandām, garantēt, ka klientu apkalpošana atbilst nepieciešamajiem standartiem, un noteikt visas vietas, kur pietrūkst kvalitātes, un to paveikt daudz ātrāk nekā bez rīkiem.

Pieteikumu apstrādes funkcija Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot procesa optimizēšanai?

  • visus iepriekš minētos rīku
  • kvalitātes nodrošināšanas informācijas paneļa programmatūru
  • aptaujas rīku
  • centra kvalitātes nodrošināšanas formu

Padoms. Ja vēlaties racionalizēt savu klientu atbalsta pārstāvju darbplūsmu, apsveriet iespēju izmantot palīdzības dienesta programmatūru un pieteikumu apstrādes sistēmu, piemēram, LiveAgent. Rezultātā klientu apkalpošanas pārstāvji varēs daudz ātrāk un efektīvāk uzlabot savu pakalpojumu kvalitāti un risināt klientu problēmas.

Viena no pirmajām lietām, kas jums jāizdara, ir jānosaka, kas ir jūsu panākumi. Kādi ir jūsu mērķi un kā jūs uzzināsit, kad jūsu klientu apkalpošana atbildīs jūsu klientu prasībām?

Klientu apmierinātībai atbilstoši vārdi
avots: beyondphilosophy.com

Ir daudz faktoru, kas veicina klientu apkalpošanas kvalitāti. Iespējams, vēlēsities koncentrēties uz šādām jomām:

  • klientu apmierinātība
  • nepieciešamā atbildes laika sasniegšana
  • atrisināšanas līmenis

Ieraugiet grūtības un izstrādājiet plānu to pārvarēšanai, pirms tās pāraug lielās problēmās. Ja jums rodas ar to grūtības, apsveriet iespēju pieņemt darbā cilvēku, kuram ir lielāka pieredze šajā jomā, vai iecelt kvalitātes nodrošināšanas vadītāju savam personālam.

Saziņas prasmēm ir jābūt zvanu centra pamatkvalitātei. Atsauksmes ir labākais veids, kā noskaidrot, vai pakalpojums, ko sniedzat saviem klientiem, atbilst viņu cerībām. Vajag noskaidrot, ko īsti klienti domā, un pajautāt viņiem tiešā veidā par viņu apmierinātības līmeni.

Atsauksmes vārda definīcija
Cilvēks, kas Lasa Atsauksmju Definīciju

Tas palīdzēs saprast, kuri klientu mijiedarbības aspekti noteikti ir jāuzlabo, kā arī novērst negaidītas problēmas nākotnē. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai klienti regulāri sniegtu jums atsauksmes.

Tas palīdzēs sekot līdzi visām jomām, kurās nepieciešami uzlabojumi, un nodrošināt, lai jūsu klientu apkalpošana atbilstu noteiktiem standartiem. Kvalitātes nodrošināšanas informācijas panelis ir rīks, kas palīdz sekot dažādiem klientu apkalpošanas aspektiem, piemēram:

  • atbilžu līmenis
  • klientu apmierinātības līmenis
  • problēmu skaits, kas jāatrisina vai jāuzlabo noteiktā laika periodā

Lai nodrošinātu labāku saziņu starp nodaļām, būtiski ir sekot klientu apkalpošanas kvalitātei. Tas nodrošinās, ka jūsu komanda vienmēr iet kopsolī, lai nodrošinātu lieliskus pakalpojumus.

LiveAgent informācijas panelis

Liveagent ir viens no kvalitātes nodrošināšanas informācijas paneļa programmatūriska risinājuma piemēriem. Tas ļauj sekot visiem svarīgajiem klientu apkalpošanas aspektiem un pārliecināties, vai viss atbilst nepieciešamajiem standartiem.

Vislabākais LiveAgent ir tas, ka jūsu darbinieki to var ērti izmantot, jo nav nepieciešamas īpašas apmācības programmas vai zināšanas. Tas palīdzēs ikvienam pievienoties procesam un justies vairāk iesaistītam savos darbos.

Jūsu pārdošanas aģenti atrodas pirmajās rindās un vislabāk zina, ko klienti meklē. Tie var palīdzēt identificēt jautājumus un izstrādāt risinājumus, kas padarīs jūsu klientu apkalpošanu labāku.

Iedrošiniet viņus būt atvērtiem un nākt ar savām idejām un ierosinājumiem. Tas ir lielisks veids, kā iegūt jaunas perspektīvas un uzlabot jūsu pakalpojuma kvalitāti.

Pievērsiet uzmanību arī aģentu apmācības procesam un plašajam to pamatprasmju klāstam. Nodrošiniet, lai pieredzējušie aģenti dalītos savās pamatzināšanās par produktiem ar nepieredzējušiem aģentiem. Tas palīdzēs uzlabot komandas kopējo veiktspēju un izvairīties no turpmākajām klientu apkalpošanas problēmām.

Aģenti Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Šī ir arī iespēja katram atsevišķam aģentam iegūt skaidrāku priekšstatu par to, kā darbojas visa kvalitātes nodrošināšanas koncepcija, lai viņi varētu labāk darboties ikdienas procesos.

Viens no labākajiem veidiem, kā pārliecināties, ka klientu apkalpošana sniedz kvalitātes garantiju, ir apkopot atsauksmes no dažādām jomām. Tas var palīdzēt noteikt pakalpojuma trūkumus un nodrošināt, ka tiek aptverti visi aspekti.

Mākslīgais intelekts, analīze un pārraudzības centra metrikas var palīdzēt klientu apkalpošanas dienestam sasniegt nākamo līmeni. Izsekojot klientu mijiedarbību, varat noteikt tendences un sakarības, kas palīdzēs uzlabot jūsu pakalpojumu.

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
avots: cxtoday.com

Izmantojot mākslīgo intelektu un citas uzlabotas funkcijas, varat automatizēt dažus no garlaicīgākajiem uzdevumiem, lai jūsu komandai būtu vairāk laika pievērsties kvalitātes nodrošināšanai, koncentrēties uz citiem papildu uzdevumiem un izpildīt kvalitātes kritērijus. Vai mēs jau iepriekš pieminējām, ka LiveAgent var palīdzēt arī šajā jautājumā?

Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Sagatavojiet rezultātu karti
  • Izmantojiet rezultātu kartes kategorijas, kas sakrīt ar jūsu mērķiem un standartiem
  • Sarindojiet rezultātu kartes kategorijas
  • Sāciet pārskatīt veiktspēju ar savu rezultātu karti
  • Apstrādājiet visus atbalsta kanālus
  • Sagrupējiet rezultātus
  • Izplānojiet, kā vadīsiet kvalitātes nodrošināšanas sesijas
  • Izveidojiet klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus
  • Pieņemiet darbā par kvalitātes nodrošināšanu atbildīgu personu
  • Izmantojiet rīkus, lai procesu racionalizētu

Kā pārvarēt jūsu kvaltātes nodrošināšanas šķēršļus?

  • Nosakiet panākumus
  • Lūdziet klientiem atsauksmes
  • Izmantojiet kvalitātes nodrošināšanas informācijas paneļa programmatūru
  • Iesaistiet savus aģentus kvalitātes nodrošināšanas procesā
  • Nepaļaujieties uz vienu skatupunktu
  • Izmantojiet mākslīgo intelektu un analīzi

FAQ

What is a quality assurance checklist?

A quality assurance checklist is a list of things that you need to do or questions that you need to answer in order to provide the best possible service. Quality assurance checklists can be used across different areas and are crucial for consistently providing high-quality customer service. You can use our center quality assurance checklist template as a starting point and tailor it to your specific needs and expectations to increase the quality of your service and the number of satisfied customers.

How to measure quality assurance with internal scoring?

You can use internal scoring to measure the different aspects of your service and identify the biggest challenges. This will help you improve customer service quality across all areas by addressing issues as they arise. Set up quality metrics such as average response time, average resolution time, customer satisfaction scores, or average handling times to enable effective business process management. A good idea is also to prepare audit templates and conduct such review sessions regularly. Service quality assurance audits assist in detecting any broken process faster and save some money (since corrective actions can be expensive).

What is customer service quality?

Customer service quality refers to the quality of products or services and how they meet customers' needs. You can also define this in terms of meeting or exceeding customer expectations, based on what they specifically require. This will be unique for every business depending on company size, contact center leaders, service quality assurance program of the organization, and quality control procedures.

What are the benefits of quality assurance?

There are many benefits of quality assurance – the most important one being that it will help you provide a higher standard of customer service. This will improve your brand image, which in turn can lead to increased sales and revenue. Moreover, it makes it much easier to implement correct processes. As a result, quality assurance will help you retain existing clients and increase customer loyalty.

How long does it take to conduct QA?

This will vary depending on the size of your business and how many areas you need to cover. However, it's best to set aside time each week (or month) to review your service and ensure that everything is running smoothly and all aspects have been covered. As you prepare such audit scores more often, the shorter the inspection time will be.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju