Businesswoman and customers shake hands

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts

Vai jūs esat uzņēmuma īpašnieks, kas meklē veidus, kā uzlabot jūsu klienta pievienošanās procesu? Ja tas tā ir, tad jūs esat īstajā vietā – šis raksts nodrošinās jums jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta sagatavi, kas palīdzēs padarīt procesu raitāku un mazāk apgrūtinošu gan jums, gan jūsu klientiem. Lai uzzinātu vairāk, turpiniet lasīt.

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta svarīgums

Jums, kā uzņēmuma īpašniekam, ir svarīgi izmantot jauna klienta pievienošanās kontrolsarakstu, lai nodrošinātu, ka cilvēkiem veidojas vislabākā klientu pieredze sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu. Izmantojot kontrolsarakstu, varat paātrināt klientu pievienošanās procesu un padarīt to efektīvāku.

Kurš būs ieguvējs no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta?

  • Uzņēmuma īpašnieki

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts var palīdzēt jums optimizēt procesu un nodrošināt, ka jūs sniedzat saviem klientiem labāko iespējamo apkalpošanu. Sekojot kontrolsarakstam, varat būt drošs, ka tiek veikti visi nepieciešamie pasākumi, lai klienti būtu apmierināti ar savu pieredzi.

  • Vadītāji

Vadītāji bieži vien ir atbildīgi par klientu pievienošanās pieredzi, tāpēc viņiem būtu jānodrošina šāds kontrolsaraksts. Tas palīdz izvairīties no kaut kā svarīga palaišanas garām, nodrošinot visu nepieciešamo soļu veikšanu un efektivitātes uzlabošanu, novēršot dublēšanos.

  • Klientu apkalpošanas pārstāvji

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un viegli iegūt jaunu klientu sadarbībai ar jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem. Tas var arī palīdzēt izvairīties no kļūdām un jau no paša sākuma sniegt pozitīvu klienta pieredzi.

  • Klienti

Arī klienti gūst labumu no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta. Ieraugot visu nepieciešamo informāciju un dokumentus vienuviet, viņi zinās, ko sagaidīt, un tādējādi izvairīsies no neapmierinātības. Laba klientu pieņemšanas pieredze var novest pie atkārtotiem darījumiem ar jūsu uzņēmumu un pozitīvām atsauksmēm tiešsaistē.

Iepazīstieties ar mūsu jauno klientu pievienošanās kontrolsarakstu

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts

Šī persona būs atbildīga par kontaktu uzturēšanu ar klientu, kā arī par informācijas sniegšanu par jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt tirdzniecības pārstāvi?

Tirdzniecības pārstāvis ir galvenais kontakts starp klientu un uzņēmumu, ar kuru tas sadarbojas. Izraudzītā persona būs atbildīga par attiecību veidošanu un to, lai klientam būtu pozitīva pieredze. Tādēļ klienta tirdzniecības pārstāvim jābūt kādam, uz kuru var paļauties, saņemot atbildes uz visiem galvenajiem jautājumiem vai bažām.

Kā piesaistīt tirdzniecības pārstāvi?

Vadītājam, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu, jāieceļ tirdzniecības pārstāvis. Vadītājs ņems vērā klienta vajadzības un prasības, kā arī uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, lai izlemtu, kurš būtu labākais pārstāvis, ko piešķirt katram konkrētajam klientam.

Pārdošanas vadītājs

Kādus rīkus izmantot tirdzniecības pārstāvja iecelšanai?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu – lai sekotu līdzi mijiedarbībām un konta statusam
  • uzņēmuma katalogu – lai atrastu darbinieku kontaktinformāciju
  • e-pasta klientu – lai sazinātos ar klientam piešķirto tirdzniecības pārstāvi

Šajā gadījumā piešķirtais būs atbildīgs par klienta atbalstīšanu un atbildēšanu uz visiem iespējamiem jautājumiem.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt klientu apkalpošanas pārstāvi?

Ikreiz, kad klientam rodas jautājums vai problēma, viņam būs jāpaļaujas uz cilvēku, kas var sniegt viņam atbildes un savlaicīgi atrisināt šo problēmu.

Kā piešķirt klientu apkalpošanas pārstāvi?

Klientu apkalpošanas pārstāvi var piešķirt tāpat kā tirdzniecības pārstāvi, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu. Tā viņš veiks līdzīgu procesu kā iepriekšējais, lai noteiktu, kurš, viņuprāt, būtu vispiemērotākais konkrētam klientam.

ātrs klientu atbalsts - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai piešķirtu klientu apkalpošanas pārstāvi?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu – lai sekotu līdzi mijiedarbībām un konta statusam
  • uzņēmuma katalogu – lai atrastu darbinieku kontaktinformāciju
  • e-pasta klientu – lai sazināties ar klientam piešķirto klientu apkalpošanas pārstāvi

Līgums ir pamatdokuments, kurā ir izklāstīti vienošanās noteikumi starp jūsu uzņēmumu un klientu.

Kāpēc ir svarīgi apstiprināt līgumu?

Līgums ir juridiski saistošs dokuments, kurā izklāstīti divu vai vairāku pušu vienošanās noteikumi. Ir svarīgi apstiprināt līgumu, lai nodrošinātu, ka noteikumi ir godīgi un saprātīgi, visi sīkumi ir pareizi, un abas puses ir gandarītas par pārdošanas procesa līgumu pirms turpināt sadarbību.

Kā apstiprināt līgumu?

Par klienta pievienošanās procesu atbildīgais vadītājs pārskatīs līgumu un pārliecināsies, ka visi noteikumi ir skaidri un kodolīgi. Viņš arī pārbaudīs, vai visi sīkumi ir precīzi un vai abas puses ir gandarītas par vienošanos.

Uzņēmuma E-pasta Sagataves

Kādus rīkus izmantot līguma apstiprināšanai?

  • uzņēmuma katalogu — lai atrastu klienta kontaktinformāciju
  • e-pasta klientu — lai sazinātos ar klientu par līgumu
  • līguma sagatavi — lai izveidotu līguma melnrakstu

Sveiciens jaunajam klientam ir lielisks veids, kā sākt pievienošanas procesu.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt sveiciena e-pastu?

Apsveikuma e-pasts ir pieklājīgs žests, kas palīdz radīt labu pirmo iespaidu. Tas arī sniedz iespēju iepazīstināt ar uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem, kā arī izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pievienošanās procesa.

Kā uzrakstīt sveiciena e-pastu?

Nosūtīt klientam sveiciena e-pastu ir viens no iepriekš norīkotā tirdzniecības pārstāvja pienākumiem, kurš turklāt iepazīstinās ar sevi šajā procesā. Šajā ziņā būtu jāiekļauj arī kopskats par to, ko klients var sagaidīt šajā pieņemšanas procesā, klientu apkalpošanas pārstāvja kontaktinformācija (piemēram, e-pasta adrese), pievienota līguma kopija un cita būtiska informācija.

LiveAgent sveiciena e-pasts

Kādus rīkus izmantot sveiciena e-pasta nosūtīšanai?

  • E-pasta klientu — lai sastādītu un nosūtītu sveiciena e-pastu
  • uzņēmuma katalogu — lai atrastu klienta informāciju, tostarp kontaktinformāciju
  • līguma sagatavi — lai e-pastam pievienotu līguma kopiju

Lai turpinātu klientu pievienošanās procesu, jums jāvienojas par tikšanos ar viņiem personīgi vai tiešsaistē.

Kāpēc ir svarīgi ieplānot tikšanos ar klientu?

Šī ir vislabākā iespēja iepazīties ar visām līguma detaļām, atbildēt uz visiem jautājumiem un nodrošināt, ka viņi saprot vienošanos. Šī tikšanās dod arī iespēju izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pārējā pievienošanās procesa.

Kā ieplānot tikšanos ar klientu?

Par klientu atbildīgais tirdzniecības pārstāvis noskaidros laiku un datumu, kas derētu abām pusēm un izvēlēsies labāko sapulces formātu (personīgi vai tiešsaistē). Ņemiet vērā, ka to var iekļaut kā daļu no iepriekšējajā solī veiktā sveiciena e-pasta.

Demonstrācijas pieprasījums

Kādus rīkus izmantot, plānojot tikšanos ar klientu?

  • tikšanos plānotāju – lai atrastu laiku, kas derēs abām pusēm
  • video konferenču programmatūru – lai sarīkotu tiešsaistes sapulci (ja izvēlēta tā)

Tikšanās laikā klientam, visticamāk, radīsies daži jautājumi un bažas par pievienošanās procesu, līgumu un/vai jūsu turpmākajām attiecībām.

Kāpēc ir svarīgi uzklausīt visus klienta jautājumus un bažas?

To darot, jūs varat uzrunāt visus tikšanās dalībniekus. Tas palīdzēs nodrošināt, ka klients jūtas uzklausīts un ka viņu bažas tiek uztvertas nopietni, kā arī noteikt jomas, kurās klientam varētu būt nepieciešama lielāka skaidrība.

Kā uzklausīt visus klienta jautājumus un bažas?

Piešķirtajam tirdzniecības pārstāvim ir jāveic piezīmes par visiem jautājumiem, ko klients izvirza sapulces laikā. Viņš var arī pajautāt klientam, vai ir pieņemami, ka saruna tiek ierakstīta, lai vēlāk varētu to pārskatīt.

Kādus rīkus izmantot, lai uzklausītu visus klienta jautājumus un bažas?

  • piezīmjbloks (fizisks vai programmisks) – lai pierakstītu visus jautājumus un bažas
  • balss ierakstīšanu – lai ierakstītu tikšanos (ja vienojaties par to)
  • video konferenču programmatūru – lai ierakstītu tiešsaistes tikšanos (ja vienojaties par to)

Izskatot klienta uzdotos jautājumus un bažas, jūs varat identificēt dažus iespējamos šķēršļus.

Kāpēc ir svarīgi apkopot “sarkanos karodziņus” vai klienta problēmas?

Šī ir iespēja uzrunāt viņus tieši un ļaut klientam justies ērti, dodoties uz priekšu pievienošanās procesā. Tas arī ļaus viņiem norādīt visas jomas, kurās uzņēmumam, iespējams, nāksies veikt kādas izmaiņas.

Kā apkopot “sarkanos karodziņus” vai jautājumus, kas radušies klientam?

Ievērojiet visus “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ko paceļ klients. Tirdzniecības pārstāvis, kas ir atbildīgs par klientu, var tos vai nu pierakstīt, vai ierakstīt.

Kādus rīkus izmantot “sarkano karodziņu” vai klienta problēmu apkopošanai?

  • teksta redaktoru — lai pierakstītu “sarkanos karodziņus” vai problēmas
  • izklājlapu — lai kataloģizētu “sarkanos karodziņus” vai problēmas un to statusu

Pēc visu jautājumu un bažu izskatīšanas ir pienācis laiks noskaidrot, ko tieši klients cer panākt, sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu.

Kāpēc ir svarīgi definēt klienta cerības?

Tas nozīmē, ka abas puses būs vienotas izpratnē, un, virzoties uz priekšu, nebūs nekādu pārsteigumu. Tā ir arī iespēja noteikt reālus mērķus tam, ko uzņēmums var un ko nevar nodrošināt.

Kā noteikt klienta cerības?

Tikšanās laikā jums tieši jājautā klientam par viņu cerībām. Jūs varat arī vaicāt par viņu mērķiem un uzdevumiem, lai labāk izprastu, ko viņi meklē.

Iformējošu e-pastu sagataves

Kādus rīkus izmantot, lai identificētu klienta cerības?

  • piezīmjbloku (fizisku vai programmisku)
  • teksta procesoru
  • video konferenču programmatūru

Tagad, kad jūs zināt, ko vēlas klients, ir laiks sākt izvirzīt dažus mērķus.

Kāpēc ir svarīgi izvirzīt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus?

Tas sniedz ceļvedi jūsu turpmākajām attiecībām ar klientu. Tas ļauj arī sekot progresam un izmērīt panākumus laika gaitā.

Kā noteikt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus?

Mērķiem jābūt konkrētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem un saistītiem ar noteiktu laiku. Tiem arī būtu jābūt saskaņotiem ar klientu gaidām.

Kādus rīkus izmantot īstermiņa un ilgtermiņa mērķu noteikšanai?

  • mērķu noteikšanas darblapu – mērķu uzskaitei
  • projektu vadības rīku – mērķu izpildes kontrolei laika gaitā
  • CRM programmatūru – klientu attiecību kontrolei

Tagad, kad jums ir jauns klients, ir svarīgi saglabāt informāciju par viņu un atjaunināt to.

Kāpēc ir svarīgi kontrolēt klienta datus?

Šī informācija tiks izmantota, lai sazinātos ar klientu, izprastu viņa vajadzības un sniegtu labāko iespējamo pakalpojumu. Tā palīdzēs arī sekot līdzi sadarbībai ar klientu un novērtēt viņa apmierinātību laika gaitā.

Kā kontrolēt klienta datus?

Varat izmantot LiveAgent palīdzības dienesta kontaktus, lai saglabātu klienta vārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu personisko informāciju. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj arī izveidot pielāgotus kontaktu laukus, lai saglabātu unikālu informāciju par klientiem personalizētai saziņai.

Kontakti Pieteikumu apstrādes sistēmā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot klienta datu kontrolei?

  • LiveAgent — lai saglabātu klientu informāciju, izmantojot palīdzības dienesta kontaktu rīku

Tiklīdz jaunais klients ir sācis sadarboties ar jūsu uzņēmumu, ir pienācis laiks noteikt, kā tas izmanto jūsu pakalpojumus vai rīkus.

Kāpēc ir svarīgi novērtēt klientu pakalpojumu/rīku izmantošanu?

Tas palīdzēs saprast, kā klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un vai viņi no tiem gūst maksimālu labumu. Tas var arī palīdzēt noteikt jomas, kurās klientam var būt nepieciešams lielāks atbalsts.

Kā novērtēt klientu pakalpojumu/rīku izmantošanu?

Pajautājot klientam tieši, novērojot viņu izturēšanos, pārskatot datus un analīzi un/vai veicot lietotāju pārbaudes. Pēc tam varat salīdzināt šo informāciju ar saviem mērķiem un uzdevumiem, lai redzētu, cik labi klienta lietojums tiem atbilst.

Analīzes pārskata funkcija Klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai novērtētu klienta pakalpojumu/rīku lietojumu?

  • lietotāja testēšanas programmatūru – lai novērotu, kā klients izmanto jūsu produktua vai pakalpojumu
  • analīzes programmatūru – lai pārskatītu klienta lietošanas datus
  • klienta pievienošanās anketu – lai tieši pajautātu par tā pieredzi

Tiklīdz esat novērtējis klienta jūsu pakalpojumu izmantošanu, ņemiet vērā jebkādas izmaiņas klientu uzvedībā.

Kāpēc ir svarīgi atzīmēt izmantošanas pieaugumu vai samazinājumu?

Tas ļauj saprast, cik labi klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Saskaņā ar šo informāciju jūs varat ieteikt papildu pakalpojumus vai atbalstu.

Klienta apkalpošanas analīze - ilustrācija

Kā ievērot lietošanas apjoma pieaugumu vai samazināšanos?

Laika gaitā izsekojot datiem un analīzei, var redzēt, kā mainās klienta lietojums. Ja pamanāt lietošanas samazināšanos, varat sazināties ar klientu, lai noskaidrotu, vai viņiem ir nepieciešama palīdzība.

Kādus rīkus izmantot, lai noteiktu lietošanas apjoma pieaugumu vai samazinājumu?

Ieteikumi, kā sekot līdzi jauniem klientiem

  • 24 stundu laikā pēc tikšanās ar klientu nosūtiet personalizētu pateicības ziņu

Pēc tikšanās ar jaunu potenciālo klientu vienmēr ir ieteicams nosūtīt pateicības ziņu. Šis papildu e-pasts vai cita veida ziņa liecina, ka esat ieinteresēts veidot attiecības un esat pateicīgs par sadarbību.

  • Pievienojiet jauno klientu savam adresātu sarakstam un reizi pa reizei nosūtiet tam sava uzņēmuma jaunumus

Laika gaitā varēsiet tos regulāri informēt par jaunumiem savā uzņēmumā un veidot ar tiem stipras attiecības. Rezultātā nākotnē būs lielāka iespēja, ka viņi izmantos jūsu produktus vai pakalpojumus.

  • Sazinieties ar klientu sociālajos medijos un sekojiet tā jaunumiem.

Sociālie mediji ir lielisks veids, kā uzturēt kontaktus ar saviem klientiem – sekojot viņu jaunumiem, jūs varat uzzināt vairāk par viņiem un viņu interesēm. Rezultātā jūs varēsiet nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu un samazināt klientu neapmierinātību.

  • Uzaiciniet klientu uz notikumiem vai tīklošanas tikšanās reizēm, kas attiecas uz viņu nozari

Šādi rīkojoties, jūs varēsit viņiem parādīt, ka esat ieinteresēts viņu biznesā un ka vēlaties viņiem palīdzēt augt. Tas jums ļaus uzzināt vairāk par viņu nozari un tīkla veidošanu.

  • Piedāvājiet bezmaksas resursus vai konsultāciju pakalpojumus, kas var būt izdevīgi klientam

Tas parādīs klientam, ka jūs interesē viņu panākumi, kā arī ļaus jums sniegt viņiem vērtīgu informāciju vai pakalpojumus. Šāds neliels žests nesīs savus augļus, veidojot spēcīgas attiecības ar klientu.

  • Periodiski sazinieties ar klientu, lai uzzinātu, kā viņiem klājas

Regulāri sazinoties ar viņiem pat ar īsu zvanu vai e-pastu, varat pārliecināties, ka viņi ir apmierināti ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šādā veidā nepieciešamības gadījumā varat viņiem piedāvāt papildu atbalstu.

Jaunā klienta pievienošanās kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Piešķiriet tirdzniecības pārstāvi
  • Piešķiriet klientu apkalpošanas pārstāvi
  • Apstipriniet līgumu
  • Nosūtiet sveiciena e-pastu
  • Ieplānojiet tikšanos ar klientu
  • Uzskaitiet visus klienta jautājumus un problēmas
  • Sakārtojiet visus “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ar ko saskaras klients
  • Identificējiet klienta cerības
  • Uzstādiet īstermiņa un ilgtermiņa mērķus
  • Sekojiet klienta datiem, izmantojot LiveAgent
  • Novērtējiet klienta pakalpojumu/rīku izmantošanu
  • Ievērojiet jebkuru lietošanas apjoma pieaugumu vai samazinājumu

Frequently asked questions

Cik bieži man būtu jāatjaunina jauno klientu pievienošanās kontrolsaraksts?

Tas ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma un tā, cik bieži jūsu procesi mainās, bet ideālā gadījumā tas ir jāatjaunina ikreiz, kad notiek izmaiņas jūsu uzņēmuma procedūrās, produktos vai klientu bāzē. Var būt noderīgi periodiski pārskatīt kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai ir kādas jomas, kurās jūs varētu uzlabot efektivitāti.

Vai jauna klienta pievienošanas procesa daļas var automatizēt, izmantojot kādus rīkus?

Jā, izmantojot tādu programmatūru kā CRM, e-pasta mārketinga platformas un projektu pārvaldības rīkus. Izmantojot tehnoloģijas, lai automatizētu jauno klientu iekāpšanas procesu, varat ietaupīt laiku un enerģiju, kā arī tās palīdzēs labāk sekot jūsu jaunajiem klientiem.

Kā es varu atvieglot jauno klientu pievienošanās procesu viņiem un man pašam?

Plānojiet iepriekš veicamos pasākumus, piemēram, izmantojot šeit sniegto kontrolsarakstu, un pārliecinieties, vai viss, kas nepieciešams jaunajam klientam, ir sagatavots un gaida klienta ierašanos. Jo vieglāk jaunajiem klientiem sākt sadarbību, jo lielāka iespēja, ka viņi būs apmierināti ar jūsu pakalpojumiem un ilgi paliks pie jums. Tas savukārt palielinās jūsu vidējo klientu dzīves cikla ilgumu un klientu noturības līmeni.

Kādas ir dažas biežāk pieļautās kļūdas, ko uzņēmumi pieļauj jauno klientu pievienošanās procesā?

Ir vairāki faktori, kas jāņem vērā, pievienojoties jaunam klientam, bet šeit ir dažas no visbiežāk sastopamajām kļūdām, piemēram, neizrunājot ar klientu projekta gaidas un mērķus, neadekvāti skaidrojot vai rādot, kā darbojas jūsu produkts vai pakalpojums, neizveidojot laika grafiku vai nenosakot gala termiņus, neturpinot sekot līdzi klientiem pēc darba pabeigšanas.

Vai jauno klientu pievienošanās procesā var izmantot trešās puses pakalpojumu sniedzēju kā ārpakalpojumu?

Lemjot par to, pajautājiet sev: “Vai viņi spēs nodrošināt tādu pakalpojumu līmeni, kas atbilst vai pārsniedz manas cerības?”, “Vai viņi spēs saglabāt mana uzņēmuma izaugsmi?”, “Vai viņiem varēs uzticēties, apstrādājot sensitīvus klientu datus?” un “Vai viņu risinājums būs rentabls?”. Ja uz visiem šiem jautājumiem atbildat ar atbildi “jā”, jūsu uzņēmumam piemērotākā iespēja var būt ārpakalpojumu izmantošana jaunu klienta pievienošanās procesā. Bet, ja jūs uz kādu atbildat ar “nē”, iespējams, ka vislabāk ir saglabāt pievienošanās procesu sava uzņēmuma pārziņā.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju