Businesswoman and customers shake hands

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts

Vai jūs esat uzņēmuma īpašnieks, kas meklē veidus, kā uzlabot jūsu klienta pievienošanās procesu? Ja tas tā ir, tad jūs esat īstajā vietā – šis raksts nodrošinās jums jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta sagatavi, kas palīdzēs padarīt procesu raitāku un mazāk apgrūtinošu gan jums, gan jūsu klientiem. Lai uzzinātu vairāk, turpiniet lasīt.

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta svarīgums

Jums, kā uzņēmuma īpašniekam, ir svarīgi izmantot jauna klienta pievienošanās kontrolsarakstu, lai nodrošinātu, ka cilvēkiem veidojas vislabākā klientu pieredze sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu. Izmantojot kontrolsarakstu, varat paātrināt klientu pievienošanās procesu un padarīt to efektīvāku.

Kurš būs ieguvējs no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta?

  • Uzņēmuma īpašnieki

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts var palīdzēt jums optimizēt procesu un nodrošināt, ka jūs sniedzat saviem klientiem labāko iespējamo apkalpošanu. Sekojot kontrolsarakstam, varat būt drošs, ka tiek veikti visi nepieciešamie pasākumi, lai klienti būtu apmierināti ar savu pieredzi.

  • Vadītāji

Vadītāji bieži vien ir atbildīgi par klientu pievienošanās pieredzi, tāpēc viņiem būtu jānodrošina šāds kontrolsaraksts. Tas palīdz izvairīties no kaut kā svarīga palaišanas garām, nodrošinot visu nepieciešamo soļu veikšanu un efektivitātes uzlabošanu, novēršot dublēšanos.

  • Klientu apkalpošanas pārstāvji

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un viegli iegūt jaunu klientu sadarbībai ar jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem. Tas var arī palīdzēt izvairīties no kļūdām un jau no paša sākuma sniegt pozitīvu klienta pieredzi.

  • Klienti

Arī klienti gūst labumu no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta. Ieraugot visu nepieciešamo informāciju un dokumentus vienuviet, viņi zinās, ko sagaidīt, un tādējādi izvairīsies no neapmierinātības. Laba klientu pieņemšanas pieredze var novest pie atkārtotiem darījumiem ar jūsu uzņēmumu un pozitīvām atsauksmēm tiešsaistē.

Iepazīstieties ar mūsu jauno klientu pievienošanās kontrolsarakstu

Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts

Šī persona būs atbildīga par kontaktu uzturēšanu ar klientu, kā arī par informācijas sniegšanu par jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt tirdzniecības pārstāvi?

Tirdzniecības pārstāvis ir galvenā kontaktpersona starp klientu un uzņēmumu, ar kuru tas sadarbojas. Izraudzītā persona būs atbildīga par attiecību veidošanu un to, lai klientam būtu pozitīva pieredze. Tādēļ klienta tirdzniecības pārstāvim jābūt kādam, uz kuru varat paļauties, atbildot uz visiem galvenajiem jautājumiem vai bažām.

Kā piešķirt tirdzniecības pārstāvi?

Vadītājam, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu, jāieceļ tirdzniecības pārstāvis. Vadītājs ņems vērā klienta vajadzības un prasības, kā arī uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, lai izlemtu, kurš būtu labākais cilvēks, ko piešķirt katram konkrētam klientam.

Tirdzniecības vadītājs

Kādus rīkus izmantot tirdzniecības pārstāvja iecelšanai?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma – sekot līdzi mijiedarbībām un konta statusam
  • uzņēmuma katalogam – lai atrastu darbinieku kontaktinformāciju
  • e-pasta programma – sazināties ar klientam piešķirto tirdzniecības pārstāvi

Šajā gadījumā piešķirtais būs atbildīgs par klienta atbalstīšanu un atbildēšanu uz visiem iespējamiem jautājumiem.

Kāpēc ir svarīgi iecelt klientu apkalpošanas pārstāvi?

Ikreiz, kad klientam rodas jautājums vai rodas problēma, viņam būs jāpaļaujas uz cilvēku, kas var sniegt viņam atbildes un laikus risināt šo problēmu.

Kā piešķirt klientu apkalpošanas pārstāvi?

Klientu apkalpošanas pārstāvi var piešķirt tāpat kā tirdzniecības pārstāvi, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu. Tāpēc tiek veikts līdzīgs process kā iepriekšējais, lai noteiktu to, kas būtu vispiemērotākais konkrētajam klientam.

ātrs klientu atbalsts - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai piešķirtu klientu apkalpošanas pārstāvi?

  • klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma – sekot līdzi mijiedarbībām un konta statusam
  • uzņēmuma katalogs – lai atrastu darbinieka kontaktinformāciju
  • e-pasta programmu – sazināties ar klientam piešķirto klientu apkalpošanas pārstāvi

Līgums ir pamatdokuments, kurā ir izklāstīti vienošanās noteikumi starp jūsu uzņēmumu un klientu.

Kāpēc ir svarīgi apstiprināt līgumu?

Līgums ir juridiski saistošs dokuments, kurā izklāstīti divu vai vairāku pušu vienošanās noteikumi. Ir svarīgi apstiprināt līgumu, lai nodrošinātu, ka noteikumi ir godīgi un saprātīgi, visi sīkumi ir pareizi, un abas puses ir gandarītas par pārdošanas procesa vienošanos pirms tā turpināšanas.

Kā apstiprināt līgumu?

Par klienta pievienošanās procesu atbildīgais vadītājs apstiprinās līgumu un pārliecināsies, ka visi noteikumi ir skaidri un kodolīgi. Viņš arī pārbaudīs, vai visi sīkumi ir precīzi un vai abas puses ir gandarītas par vienošanos.

Uzņēmuma E-pasta sagataves

Kādus rīkus izmantot līguma apstiprināšanai?

  • uzņēmuma katalogs — lai atrastu klienta kontaktinformāciju
  • e-pasta programma — lai sazinātos ar klientu par līgumu
  • līguma sagatave — lai izveidotu līguma melnrakstu

Sveiciens jaunajam klientam ir lielisks veids, kā uzsākt pievienošanās procesu.

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt sveiciena e-pastu?

Sveiciena e-pasts ir pieklājīgs žests, kas palīdz radīt labu pirmo iespaidu. Tas arī sniedz iespēju iepazīstināt ar uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem, kā arī izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pievienošanās procesa.

Kā uzrakstīt sveiciena e-pastu?

Tas ir viens no iepriekš piešķirtā tirdzniecības pārstāvja pienākumiem, kurš iepazīstina ar sevi šajā procesā un nosūta klientam sveiciena e-pastu. Šajā ziņā būtu jāiekļauj arī pārskats par to, ko klients var sagaidīt pievienošanās procesā, klientu apkalpošanas pārstāvja kontaktinformācija (piemēram, e-pasta adrese), pievienota līguma kopija un cita būtiska informācija.

LiveAgent sveiciena e-pasts

Kādus rīkus izmantot sveiciena e-pasta nosūtīšanai?

  • e-pasta klients — lai izveidotu un nosūtītu sveiciena e-pastu
  • uzņēmuma katalogs — lai atrastu klienta informāciju, tai skaitā kontaktinformāciju
  • līguma sagatave — lai e-pastam pievienotu līguma kopiju

Lai turpinātu klienta pievienošanās procesu, jums būtu jāvienojas par tikšanos personīgi vai tiešsaistē.

Kāpēc ir svarīgi ieplānot tikšanos ar klientu?

Šī ir vislabākā iespēja iepazīties ar visām līguma niansēm, atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem ir, un nodrošināt, ka viņi saprot vienošanos. Šī tikšanās dod arī iespēju paskaidrot, ko klients var sagaidīt turpmākajā pievienošanās procesā.

Kā ieplānot tikšanos ar klientu?

Par klientu atbildīgais tirdzniecības pārstāvis norunās laiku un datumu, kas derēs abām pusēm, un viņi arī izvēlēsies labāko tikšanās formātu (personīgi vai tiešsaistē). Ņemiet vērā, ka šo var iesākt kā daļu no sveiciena e-pasta iepriekšējā solī.

Demonstrācijas pieprasījums

Kādi rīki jāizmanto, plānojot tikšanos ar klientu?

  • sapulču plānotājs – lai atrastu laiku, kas der abām pusēm
  • video konferenču programmatūrai – lai sarīkotu tiešsaistes tikšanos (ja izvēlaties to)

Tikšanās laikā klientam, visticamāk, radīsies svarīgāki jautājumi un bažas par pievienošanās procesu, līgumu un/vai jūsu turpmākajām attiecībām.

Kāpēc ir svarīgi uzskaitīt visus klienta jautājumus un bažas?

To darot, jūs varat uzrunāt visus tikšanās dalībniekus. Tas palīdzēs nodrošināt, ka klients jūtas uzklausīts un ka viņu bažas tiek uztvertas nopietni, kā arī noteikt jomas, kurās klientam varētu būt nepieciešama lielāka skaidrība.

Kā uzskaitīt visus klienta jautājumus un bažas?

Piešķirtajam tirdzniecības pārstāvim būtu jāveic piezīmes par visiem jautājumiem, ko klients izvirza sapulces laikā. Viņš var arī pajautāt klientam, vai ir pieņemami, ka saruna tiek ierakstīta, lai vēlāk varētu vēlreiz to noklausīties.

Klienta izpētes ilustrācija

Kādus rīkus izmantot, lai uzskaitītu visus klienta jautājumus un problēmas?

  • piezīmjbloks (fizisks vai programma) – visu jautājumu un bažu pierakstīšanai
  • balss ierakstītājs – tikšanās ierakstīšanai (ja tas nepieciešams)
  • video konferenču programmatūra – tiešsaistes tikšanās ierakstīšanai (ja tas nepieciešams)

Klienta uzdoto jautājumu un bažu izskatīšanas laikā jūs varat identificēt dažus iespējamos šķēršļus.

Kāpēc ir svarīgi sakārtot “sarkanos karodziņus” vai klienta problēmas?

Šī ir iespēja uzrunāt viņus tieši un ļaut klientam justies ērti, dodoties uz priekšu pievienošanās procesā. Tas arī ļaus viņiem norādīt visas jomas, kurās uzņēmumam, iespējams, nāksies veikt kādas izmaiņas.

Kā sakārtot “sarkanos karodziņus” vai jautājumus, kas saistīti ar klientu?

Ievērojiet visus šos “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ko ierosina klients. Tirdzniecības pārstāvis, kas ir atbildīgs par klientu, var tos vai nu pierakstīt, vai ierakstīt.

Labākā incidentu pārvaldības programmatūra

Kādus rīkus izmantot “sarkano karodziņu” vai klienta problēmu sakārtošanai?

  • teksta procesors — lai pierakstītu “sarkanos karodziņus” vai jautājumus
  • tabulu procesors — lai sakārtotu “sarkanos karodziņus” vai problēmas un to statusus

Pēc visu jautājumu un bažu izskatīšanas ir pienācis laiks noskaidrot, ko tieši klients cer panākt, sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu.

Kāpēc ir svarīgi definēt klienta cerības?

Tas nozīmē, ka abas puses ir uz vienas nots, virzās uz priekšu, un nebūs nekādu pārsteigumu. Tā ir arī iespēja noteikt reālus mērķus tam, ko uzņēmums var un ko nevar nodrošināt.

Kā noteikt klienta cerības?

Tikšanās laikā jums tieši jāpajautā klientam par viņa cerībām. Jūs varat arī noskaidrot viņu mērķus un uzdevumus, lai labāk izprastu, ko viņi meklē.

informatīva e-pasta sagataves

Kādus rīkus izmantot, lai identificētu klienta cerības?

  • piezīmjbloks (fizisks vai programma)
  • teksta procesors
  • video konferenču programmatūra

Tagad, kad jūs zināt, ko vēlas klients, ir laiks sākt izvirzīt dažus mērķus.

Kāpēc ir svarīgi izvirzīt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus?

Tas sniedz ceļvedi jūsu turpmākajām attiecībām ar klientu. Tas ļauj arī sekot progresam un izmērīt panākumus laika gaitā.

Kā noteikt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus?

Mērķiem jābūt konkrētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, atbilstošiem un laikam piesaistītiem. Tiem būtu arī jābūt saskaņā ar klientu cerībām.

komandas mērķi - ilustrācija

Kādus rīkus izmantot īstermiņa un ilgtermiņa mērķu nospraušanai?

  • TRIKS (terminēts, reālistisks, izmērāms, konkrēts, sasniedzams) (angl. SMART) mērķu noteikšanas darblapa – mērķu uzskaitei
  • Projektu vadības rīks – mērķu izpildes progresa kontrolei laika gaitā
  • CRM programmatūra – klientu attiecību kontrolei

Tagad, kad jums ir jauns klients, ir svarīgi saglabāt informāciju par viņu un atjaunināt to.

Kāpēc ir svarīgi sekot klienta datiem?

Šī informācija tiks izmantota, lai sazinātos ar klientu, izprastu viņa vajadzības un sniegtu labāko iespējamo pakalpojumu. Tā palīdzēs arī sekot līdzi sadarbībai ar klientu un novērtēt viņa apmierinātību laika gaitā.

Kā sekot klienta datiem?

Varat izmantot LiveAgent palīdzības dienesta kontaktus, lai saglabātu klienta vārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu personisko informāciju. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj arī izveidot pielāgotus kontaktlaukus, lai saglabātu unikālu informāciju par klientiem personalizētākai saziņai.

Kontakti Pieteikumu apstrādes sistēmā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot sekošanai klienta datiem?

  • Liveagent — lai saglabātu informāciju par klientu, izmantojot palīdzības dienesta kontaktu funkciju

Tiklīdz jaunais klients ir sācis sadarboties ar jūsu uzņēmumu, ir pienācis laiks saprast, kā tas izmanto jūsu pakalpojumus vai rīkus.

Kāpēc ir svarīgi novērtēt klienta pakalpojumu/rīku izmantošanu?

Tas palīdzēs saprast, kā klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un vai viņi no tiem gūst maksimālu labumu. Tas var arī palīdzēt noteikt jomas, kurās klientam var būt nepieciešams lielāks atbalsts.

Kā novērtēt klienta pakalpojumu/rīku izmantošanu?

Pajautājot klientam tieši, vērojot viņa uzvedību, pārskatot datus un analīzi un/vai veicot lietotāju testus. Pēc tam varat salīdzināt šo informāciju ar saviem mērķiem un mērķiem, lai redzētu, cik labi klienta lietojums tiem atbilst.

Analīzes pārskata funkcija Klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot, lai novērtētu klienta pakalpojumu/rīku lietojumu?

  • lietotāja testu programmatūra – lai novērotu, kā klients izmanto jūsu produktu vai pakalpojumu
  • analīzes programmatūra – lai pārskatītu klienta lietošanas datus
  • klienta pievienošanās anketu – lai tieši pajautātu par viņu pieredzi

Kad esat novērtējis klienta pakalpojumu izmantošanu, ņemiet vērā jebkādas izmaiņas klienta uzvedībā.

Kāpēc ir svarīgi ievērot lietošanas pieaugumu vai samazinājumu?

Tas ļauj saprast, cik labi klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Saskaņā ar šo informāciju jūs varat ieteikt papildu pakalpojumus vai atbalstu.

Kā ievērot lietošanas apjoma pieaugumu vai samazināšanos?

Laika gaitā sekojot datiem un analīzei, var redzēt, kā mainās klienta lietojums. Ja pamanāt lietošanas samazināšanos, varat sazināties ar klientu, lai noskaidrotu, vai viņiem ir nepieciešama palīdzība.

Google Analytics - Reāllaiks

Kādus rīkus izmantot, lai noteiktu lietošanas apjoma pieaugumu vai samazinājumu?

Ieteikumi, kā sekot līdzi jauniem klientiem

  • 24 stundu laikā pēc tikšanās ar klientu nosūtiet personalizētu pateicības ziņu

Pēc tikšanās ar jaunu potenciālo klientu vienmēr ir ieteicams nosūtīt pateicības ziņu. Šis papildu e-pasts vai cita veida ziņa liecina, ka esat ieinteresēts veidot attiecības un esat pateicīgs par sadarbību.

  • Pievienojiet jauno klientu savam adresātu sarakstam un reizi pa reizei nosūtiet tam sava uzņēmuma jaunumus

Laika gaitā varēsiet tos regulāri informēt par jaunumiem savā uzņēmumā un veidot ar tiem stipras attiecības. Rezultātā nākotnē būs lielāka iespēja, ka viņi izmantos jūsu produktus vai pakalpojumus.

  • Sazinieties ar klientu sociālajos medijos un sekojiet tā jaunumiem.

Sociālie mediji ir lielisks veids, kā uzturēt kontaktus ar saviem klientiem – sekojot viņu jaunumiem, jūs varat uzzināt vairāk par viņiem un viņu interesēm. Rezultātā jūs varēsiet nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu un samazināt klientu neapmierinātību.

  • Uzaiciniet klientu uz notikumiem vai tīklošanas tikšanās reizēm, kas attiecas uz viņu nozari

Šādi rīkojoties, jūs varēsit viņiem parādīt, ka esat ieinteresēts viņu biznesā un ka vēlaties viņiem palīdzēt augt. Tas jums ļaus uzzināt vairāk par viņu nozari un tīkla veidošanu.

  • Piedāvājiet bezmaksas resursus vai konsultāciju pakalpojumus, kas var būt izdevīgi klientam

Tas parādīs klientam, ka jūs interesē viņu panākumi, kā arī ļaus jums sniegt viņiem vērtīgu informāciju vai pakalpojumus. Šāds neliels žests nesīs savus augļus, veidojot spēcīgas attiecības ar klientu.

  • Periodiski sazinieties ar klientu, lai uzzinātu, kā viņiem klājas

Regulāri sazinoties ar viņiem pat ar īsu zvanu vai e-pastu, varat pārliecināties, ka viņi ir apmierināti ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šādā veidā nepieciešamības gadījumā varat viņiem piedāvāt papildu atbalstu.

Jaunā klienta pievienošanās kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Piešķiriet tirdzniecības pārstāvi
  • Piešķiriet klientu apkalpošanas pārstāvi
  • Apstipriniet līgumu
  • Nosūtiet sveiciena e-pastu
  • Ieplānojiet tikšanos ar klientu
  • Uzskaitiet visus klienta jautājumus un problēmas
  • Sakārtojiet visus “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ar ko saskaras klients
  • Identificējiet klienta cerības
  • Uzstādiet īstermiņa un ilgtermiņa mērķus
  • Sekojiet klienta datiem, izmantojot LiveAgent
  • Novērtējiet klienta pakalpojumu/rīku izmantošanu
  • Ievērojiet jebkuru lietošanas apjoma pieaugumu vai samazinājumu

New client onboarding checklist FAQs

How often should I update my new client onboarding checklist?

It depends on your business and how often your processes change, but ideally, you should update it whenever there are changes in your company's procedures, products, or customer base. It can also be helpful to review your checklist periodically to see if there are any areas where you could improve efficiency.

Can I automate parts of my new client onboarding process using tools?

Yes, with software such as CRMs, email marketing platforms, and project management tools. Using technology to automate your new client onboarding process can save you time and energy, as well as help you to keep track of your new clients more easily.

How can I make the new client onboarding process easier for them and myself?

Plan out the steps you will take in advance, i.e. by following a checklist such as the one given here, and make sure that everything your new client needs is ready and waiting for them when they come on board. The easier you make it for your new clients to get started, the more likely they are to be satisfied with your services and stay with you for a long time. This, in turn, will increase your average customer lifetime and client retention rates.

What are some common mistakes businesses make during the new client onboarding process?

There are many factors to consider when onboarding a new client, but here are some of the most common errors include not communicating the expectations and goals of the project to the client, inadequately explaining or demonstrating how your product or service works, failing to create a timeline or set deadlines for completion, and not following up with clients after work is completed.

Can I outsource my new client onboarding process to a third-party provider?

When deciding about this, ask yourself 'Will they be able to provide a level of service that meets or exceeds my expectations?', 'Are they capable of keeping up with my company's growth?', 'Can they be trusted to handle sensitive customer data?', and 'Is their solution going to be cost-effective?' If you answer 'yes' to all of these questions, then outsourcing your new client onboarding process may be the best option for your business. But if you answer 'no' to any, it may be best to keep the onboarding process in-house.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju