Vai jūs esat uzņēmuma īpašnieks, kas meklē veidus, kā uzlabot jūsu klienta pievienošanās procesu? Ja tas tā ir, tad jūs esat īstajā vietā – šis raksts nodrošinās jums jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta sagatavi, kas palīdzēs padarīt procesu raitāku un mazāk apgrūtinošu gan jums, gan jūsu klientiem. Lai uzzinātu vairāk, turpiniet lasīt.
Jums, kā uzņēmuma īpašniekam, ir svarīgi izmantot jauna klienta pievienošanās kontrolsarakstu, lai nodrošinātu, ka cilvēkiem veidojas vislabākā klientu pieredze sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu. Izmantojot kontrolsarakstu, varat paātrināt klientu pievienošanās procesu un padarīt to efektīvāku.
Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts var palīdzēt jums optimizēt procesu un nodrošināt, ka jūs sniedzat saviem klientiem labāko iespējamo apkalpošanu. Sekojot kontrolsarakstam, varat būt drošs, ka tiek veikti visi nepieciešamie pasākumi, lai klienti būtu apmierināti ar savu pieredzi.
Vadītāji bieži vien ir atbildīgi par klientu pievienošanās pieredzi, tāpēc viņiem būtu jānodrošina šāds kontrolsaraksts. Tas palīdz izvairīties no kaut kā svarīga palaišanas garām, nodrošinot visu nepieciešamo soļu veikšanu un efektivitātes uzlabošanu, novēršot dublēšanos.
Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un viegli iegūt jaunu klientu sadarbībai ar jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem. Tas var arī palīdzēt izvairīties no kļūdām un jau no paša sākuma sniegt pozitīvu klienta pieredzi.
Arī klienti gūst labumu no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta. Ieraugot visu nepieciešamo informāciju un dokumentus vienuviet, viņi zinās, ko sagaidīt, un tādējādi izvairīsies no neapmierinātības. Laba klientu pieņemšanas pieredze var novest pie atkārtotiem darījumiem ar jūsu uzņēmumu un pozitīvām atsauksmēm tiešsaistē.
Šī persona būs atbildīga par kontaktu uzturēšanu ar klientu, kā arī par informācijas sniegšanu par jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.
Tirdzniecības pārstāvis ir galvenā kontaktpersona starp klientu un uzņēmumu, ar kuru tas sadarbojas. Izraudzītā persona būs atbildīga par attiecību veidošanu un to, lai klientam būtu pozitīva pieredze. Tādēļ klienta tirdzniecības pārstāvim jābūt kādam, uz kuru varat paļauties, atbildot uz visiem galvenajiem jautājumiem vai bažām.
Vadītājam, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu, jāieceļ tirdzniecības pārstāvis. Vadītājs ņems vērā klienta vajadzības un prasības, kā arī uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, lai izlemtu, kurš būtu labākais cilvēks, ko piešķirt katram konkrētam klientam.
Šajā gadījumā piešķirtais būs atbildīgs par klienta atbalstīšanu un atbildēšanu uz visiem iespējamiem jautājumiem.
Ikreiz, kad klientam rodas jautājums vai rodas problēma, viņam būs jāpaļaujas uz cilvēku, kas var sniegt viņam atbildes un laikus risināt šo problēmu.
Klientu apkalpošanas pārstāvi var piešķirt tāpat kā tirdzniecības pārstāvi, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu. Tāpēc tiek veikts līdzīgs process kā iepriekšējais, lai noteiktu to, kas būtu vispiemērotākais konkrētajam klientam.
Līgums ir pamatdokuments, kurā ir izklāstīti vienošanās noteikumi starp jūsu uzņēmumu un klientu.
Līgums ir juridiski saistošs dokuments, kurā izklāstīti divu vai vairāku pušu vienošanās noteikumi. Ir svarīgi apstiprināt līgumu, lai nodrošinātu, ka noteikumi ir godīgi un saprātīgi, visi sīkumi ir pareizi, un abas puses ir gandarītas par pārdošanas procesa vienošanos pirms tā turpināšanas.
Par klienta pievienošanās procesu atbildīgais vadītājs apstiprinās līgumu un pārliecināsies, ka visi noteikumi ir skaidri un kodolīgi. Viņš arī pārbaudīs, vai visi sīkumi ir precīzi un vai abas puses ir gandarītas par vienošanos.
Sveiciens jaunajam klientam ir lielisks veids, kā uzsākt pievienošanās procesu.
Sveiciena e-pasts ir pieklājīgs žests, kas palīdz radīt labu pirmo iespaidu. Tas arī sniedz iespēju iepazīstināt ar uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem, kā arī izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pievienošanās procesa.
Tas ir viens no iepriekš piešķirtā tirdzniecības pārstāvja pienākumiem, kurš iepazīstina ar sevi šajā procesā un nosūta klientam sveiciena e-pastu. Šajā ziņā būtu jāiekļauj arī pārskats par to, ko klients var sagaidīt pievienošanās procesā, klientu apkalpošanas pārstāvja kontaktinformācija (piemēram, e-pasta adrese), pievienota līguma kopija un cita būtiska informācija.
Lai turpinātu klienta pievienošanās procesu, jums būtu jāvienojas par tikšanos personīgi vai tiešsaistē.
Šī ir vislabākā iespēja iepazīties ar visām līguma niansēm, atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem ir, un nodrošināt, ka viņi saprot vienošanos. Šī tikšanās dod arī iespēju paskaidrot, ko klients var sagaidīt turpmākajā pievienošanās procesā.
Par klientu atbildīgais tirdzniecības pārstāvis norunās laiku un datumu, kas derēs abām pusēm, un viņi arī izvēlēsies labāko tikšanās formātu (personīgi vai tiešsaistē). Ņemiet vērā, ka šo var iesākt kā daļu no sveiciena e-pasta iepriekšējā solī.
Tikšanās laikā klientam, visticamāk, radīsies svarīgāki jautājumi un bažas par pievienošanās procesu, līgumu un/vai jūsu turpmākajām attiecībām.
To darot, jūs varat uzrunāt visus tikšanās dalībniekus. Tas palīdzēs nodrošināt, ka klients jūtas uzklausīts un ka viņu bažas tiek uztvertas nopietni, kā arī noteikt jomas, kurās klientam varētu būt nepieciešama lielāka skaidrība.
Piešķirtajam tirdzniecības pārstāvim būtu jāveic piezīmes par visiem jautājumiem, ko klients izvirza sapulces laikā. Viņš var arī pajautāt klientam, vai ir pieņemami, ka saruna tiek ierakstīta, lai vēlāk varētu vēlreiz to noklausīties.
Klienta uzdoto jautājumu un bažu izskatīšanas laikā jūs varat identificēt dažus iespējamos šķēršļus.
Šī ir iespēja uzrunāt viņus tieši un ļaut klientam justies ērti, dodoties uz priekšu pievienošanās procesā. Tas arī ļaus viņiem norādīt visas jomas, kurās uzņēmumam, iespējams, nāksies veikt kādas izmaiņas.
Ievērojiet visus šos “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ko ierosina klients. Tirdzniecības pārstāvis, kas ir atbildīgs par klientu, var tos vai nu pierakstīt, vai ierakstīt.
Pēc visu jautājumu un bažu izskatīšanas ir pienācis laiks noskaidrot, ko tieši klients cer panākt, sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu.
Tas nozīmē, ka abas puses ir uz vienas nots, virzās uz priekšu, un nebūs nekādu pārsteigumu. Tā ir arī iespēja noteikt reālus mērķus tam, ko uzņēmums var un ko nevar nodrošināt.
Tikšanās laikā jums tieši jāpajautā klientam par viņa cerībām. Jūs varat arī noskaidrot viņu mērķus un uzdevumus, lai labāk izprastu, ko viņi meklē.
Tagad, kad jūs zināt, ko vēlas klients, ir laiks sākt izvirzīt dažus mērķus.
Tas sniedz ceļvedi jūsu turpmākajām attiecībām ar klientu. Tas ļauj arī sekot progresam un izmērīt panākumus laika gaitā.
Mērķiem jābūt konkrētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, atbilstošiem un laikam piesaistītiem. Tiem būtu arī jābūt saskaņā ar klientu cerībām.
Tagad, kad jums ir jauns klients, ir svarīgi saglabāt informāciju par viņu un atjaunināt to.
Šī informācija tiks izmantota, lai sazinātos ar klientu, izprastu viņa vajadzības un sniegtu labāko iespējamo pakalpojumu. Tā palīdzēs arī sekot līdzi sadarbībai ar klientu un novērtēt viņa apmierinātību laika gaitā.
Varat izmantot LiveAgent palīdzības dienesta kontaktus, lai saglabātu klienta vārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu personisko informāciju. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj arī izveidot pielāgotus kontaktlaukus, lai saglabātu unikālu informāciju par klientiem personalizētākai saziņai.
Tiklīdz jaunais klients ir sācis sadarboties ar jūsu uzņēmumu, ir pienācis laiks saprast, kā tas izmanto jūsu pakalpojumus vai rīkus.
Tas palīdzēs saprast, kā klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un vai viņi no tiem gūst maksimālu labumu. Tas var arī palīdzēt noteikt jomas, kurās klientam var būt nepieciešams lielāks atbalsts.
Pajautājot klientam tieši, vērojot viņa uzvedību, pārskatot datus un analīzi un/vai veicot lietotāju testus. Pēc tam varat salīdzināt šo informāciju ar saviem mērķiem un mērķiem, lai redzētu, cik labi klienta lietojums tiem atbilst.
Kad esat novērtējis klienta pakalpojumu izmantošanu, ņemiet vērā jebkādas izmaiņas klienta uzvedībā.
Tas ļauj saprast, cik labi klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Saskaņā ar šo informāciju jūs varat ieteikt papildu pakalpojumus vai atbalstu.
Laika gaitā sekojot datiem un analīzei, var redzēt, kā mainās klienta lietojums. Ja pamanāt lietošanas samazināšanos, varat sazināties ar klientu, lai noskaidrotu, vai viņiem ir nepieciešama palīdzība.
Pēc tikšanās ar jaunu potenciālo klientu vienmēr ir ieteicams nosūtīt pateicības ziņu. Šis papildu e-pasts vai cita veida ziņa liecina, ka esat ieinteresēts veidot attiecības un esat pateicīgs par sadarbību.
Laika gaitā varēsiet tos regulāri informēt par jaunumiem savā uzņēmumā un veidot ar tiem stipras attiecības. Rezultātā nākotnē būs lielāka iespēja, ka viņi izmantos jūsu produktus vai pakalpojumus.
Sociālie mediji ir lielisks veids, kā uzturēt kontaktus ar saviem klientiem – sekojot viņu jaunumiem, jūs varat uzzināt vairāk par viņiem un viņu interesēm. Rezultātā jūs varēsiet nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu un samazināt klientu neapmierinātību.
Šādi rīkojoties, jūs varēsit viņiem parādīt, ka esat ieinteresēts viņu biznesā un ka vēlaties viņiem palīdzēt augt. Tas jums ļaus uzzināt vairāk par viņu nozari un tīkla veidošanu.
Tas parādīs klientam, ka jūs interesē viņu panākumi, kā arī ļaus jums sniegt viņiem vērtīgu informāciju vai pakalpojumus. Šāds neliels žests nesīs savus augļus, veidojot spēcīgas attiecības ar klientu.
Regulāri sazinoties ar viņiem pat ar īsu zvanu vai e-pastu, varat pārliecināties, ka viņi ir apmierināti ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šādā veidā nepieciešamības gadījumā varat viņiem piedāvāt papildu atbalstu.
It depends on your business and how often your processes change, but ideally, you should update it whenever there are changes in your company's procedures, products, or customer base. It can also be helpful to review your checklist periodically to see if there are any areas where you could improve efficiency.
Yes, with software such as CRMs, email marketing platforms, and project management tools. Using technology to automate your new client onboarding process can save you time and energy, as well as help you to keep track of your new clients more easily.
Plan out the steps you will take in advance, i.e. by following a checklist such as the one given here, and make sure that everything your new client needs is ready and waiting for them when they come on board. The easier you make it for your new clients to get started, the more likely they are to be satisfied with your services and stay with you for a long time. This, in turn, will increase your average customer lifetime and client retention rates.
There are many factors to consider when onboarding a new client, but here are some of the most common errors include not communicating the expectations and goals of the project to the client, inadequately explaining or demonstrating how your product or service works, failing to create a timeline or set deadlines for completion, and not following up with clients after work is completed.
When deciding about this, ask yourself 'Will they be able to provide a level of service that meets or exceeds my expectations?', 'Are they capable of keeping up with my company's growth?', 'Can they be trusted to handle sensitive customer data?', and 'Is their solution going to be cost-effective?' If you answer 'yes' to all of these questions, then outsourcing your new client onboarding process may be the best option for your business. But if you answer 'no' to any, it may be best to keep the onboarding process in-house.
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem