Palīdzības dienesta kontrolsaraksts - svarīgi soļi, kā izveidot un organizēt efektīvu palīdzības dienestu, sākot no mērķu definēšanas līdz pieteikumu pārvaldības sistēmu uzstādīšanai. Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai nodrošinātu savu uzņēmuma kvalitatīvu klientu atbalstu un uzlabotu pakalpojumu.
Vai jūs organizējat un vadāt pats savu palīdzības dienestu? Šeit ir visaptverošs saraksts ar lietām, ko izdarīt un nepalaist garām.
Labi organizēts palīdzības dienests ir labas atbalsta nodaļas pamats, kas uzlabo klientu apmierinātību un palielina lojalitāti.
Palīdzības dienesta kontrolsaraksts ir apkopojums tam, kas jādara, lai nodrošinātu, ka jūsu palīdzības dienests darbojas nevainojami un lai pārliecinātos, ka neesat aizmirsuši būtiskus uzdevumus, piemēram, datu lielapjoma importu vai VoIP ieviešanu. Tas ir nenovērtējams instruments, ja izveidojat vai vadāt jaunu palīdzības dienestu, lai pārliecinātos, ka tiek paveikti visi svarīgie uzdevumi.
Palīdzības dienests ir būtisks jebkuram uzņēmumam, lielam vai mazam. Tas ļauj klientiem un klientiem viegli sazināties ar klientu apkalpošanas centru un saņemt palīdzību jebkuru ar klientu saistītu problēmu risināšanā.
Tas ir būtisks instruments uzņēmumiem, kas:
Vispirms jums sev jāuzdod jautājums par to, ko vēlaties sasniegt ar palīdzības dienesta palīdzību.
Būs grūti novērtēt jūsu palīdzības dienesta panākumus, ja neizvirzīsiet konkrētus mērķus un nepārbaudīsiet, vai tie tiek sasniegti.
Mērķiem jābūt izmērāmiem, ar noteiktu termiņu un reālistiskiem. Jo detalizētāki tie ir, jo labāk. Piemēram: “Gribu, lai mana palīdzības dienesta komanda 24 stundu laikā atrisinātu 95% vaicājumu”.
Izstrādājiet mērķus klientu apkalpošanas nodaļai kopumā un arī katram darbiniekam atsevišķi. Sāciet ar lielajiem mērķiem un pēc tam mēģiniet tos sadalīt mazākos – pateicoties tam, jūs nonāksiet arvien tuvāk saviem mērķiem.
Izvirzot konkrētus mērķus, jūsu komanda strādā pie izvirzītajiem mērķiem, nevis vienkārši “dara savu darbu” bez tieša mērķa. Tas motivēs jūsu darbiniekus un ļaus viņiem apzināties, kas no viņiem tiek gaidīts.
Mērķiem jābūt sasniedzamiem, tāpēc labāk, lai mērķi būtu nedaudz zemāki un katru reizi trāpāmi, nevis ikreiz nesasniegtu nereālus mērķus.
Tiklīdz palīdzības dienesta mērķi ir noteikti, ir pienācis laiks izvēlēties programmatūru, ko izmantos jūsu komanda. Ir pieejami dažādi palīdzības dienesta programmatūras veidi, tāpēc ir svarīgi atrast tādu, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Palīdzības dienesta programmatūra ir būtiska, lai pārvaldītu klientu jautājumus un sūdzības. Tā ļauj jums kontrolēt un uzraudzīt mijiedarbību ar klientiem, kā arī saglabāt visu saziņu vienuviet. Tā padara jūsu darbu efektīvāku un mērķtiecīgāku.
Izvēlētajai programmatūrai vajadzētu:
Kādus rīkus izmantot, izvēloties palīdzības dienesta programmatūru?
Ja vienā komandā kopā strādā daudz cilvēku, ir būtiski izveidot organizācijas sistēmu komunikācijai un uzdevumu deleģēšanai.
Komandas organizēšana pa nodaļām ļauj efektīvāk pārvaldīt klientu pieprasījumus. Tas atvieglos klientiem iespēju atrast īsto aģentu, ar kuru runāt, un palīdzēs uzturēt komunikāciju efektīvu.
Jums sava palīdzības dienesta komanda ir jāorganizē dažādās nodaļās, pamatojoties uz to prasmju kopām un kompetenci. Piemēram: “Klientu atbalsts”, “Pārdošana” un “Tehniskais atbalsts” u.c.
Katrā nodaļā jābūt vadītājam, kas atbild par uzdevumu deleģēšanu citiem grupas dalībniekiem un nodrošina, ka visi klientu pieprasījumi tiek izskatīti savlaicīgi.
Vienas nodaļas aģenti jāorganizē atbilstoši viņu prasmju līmenim (jeb “darba stāžam”). Svarīgi ir arī izveidot skaidras komunikācijas līnijas starp nodaļām, lai visas problēmas varētu atrisināt ātri.
Lai nodrošinātu klientiem pēc iespējas labāku pakalpojumu, ir nepieciešama efektīva sistēma, kas ļauj viņiem sazināties ar jums dažādā laikā.
Darba laika norādīšana ļauj klientiem uzzināt, kad viņi var no jums sagaidīt atbildi. Tas palīdzēs samazināt pieprasījumu skaitu, kas tiek veikti naktī vai nedēļas nogalēs, kad neviens nav pieejams, lai uz tiem atbildētu. Darba laiks ietekmē arī SLA atbilstību.
Jums jāizlemj, kādos laikos klientu pieprasījumus apstrādās atbalsta aģenti, tāpēc aplūkojiet, kad klienti parasti ar jums sazinās. Neaizmirstiet par laika joslām, ja sniedzat starptautisku atbalsta pakalpojumu. Pārliecinieties arī, vai šīs stundas ir skaidri redzamas jūsu mājaslapā un/vai kontaktinformācijas lapā.
Padoms. Ja saņemat pieprasījumus ārpus darba laika, varat izveidot automātisku atbilžu sistēmu, lai informētu klientus par to, kad viņi var no jums sagaidīt atbildi.
Jūs jau esat pieņēmis lēmumu un izvēlējies palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, kas atbilst jūsu vajadzībām. Ir pienācis laiks iestatīt visas funkcijas un sagatavot tās klientu atbalstam.
Labi funkcionējoša palīdzības dienesta sistēma palīdz atbalsta komandas dalībniekiem pārvaldīt klientu pieprasījumus un sekot to atrisināšanas gaitai.
Atkarībā no izvēlētās programmatūras process atšķirsies. Tomēr dažas lietas, kas jums noteikti būs jādara, ir šādas:
Mēs nevaram pateikt, kā palīdzības dienesta ieviešana izskatās katram pakalpojumu sniedzējam, bet mēs varam pastāstīt, kā to izdarīt LiveAgent platformā. Šeit palīdzības dienesta iestatīšana ir diezgan vienkārša un neaizņem pārāk daudz laika, lai sāktu tā lietošanu.
LiveAgent atbalsta portālā viss ir skaidrs – vienkārši pievienojiet lietotājus, iestatiet e-pastu, izveidojiet savienojumu ar savu pastkasti, pievienojiet tiešsaistes čata pogu savai mājaslapai, pievienojiet savas sociālo mediju lapas, iestatiet klientu portālu un zvanu centru, un tas arī viss – esat gatavs darbam.
Šie ir kanāli, pa kuriem varat sazināties ar klientiem.
Jo vairāk ir veidu, kā klienti var sazināties ar jums, jo labāka būs viņu pieredze ar jūsu zīmolu vai produktu. Tas arī dod viņiem kontroles sajūtu par to, kā viņi vēlas mijiedarboties. Ja ir pieejama tikai viena iespēja, tas, iespējams, tik ļoti nemotivē paciesties, kad kaut kas noiet greizi. Lielisks daudzkanālu saziņas piemērs ir LiveAgent mākoņpalīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj klientiem sazināties ar jums pa dažādiem kanāliem.
Jums ir jāizlemj, kurus kanālus vēlaties piedāvāt izmantot saviem klientiem, un tie attiecīgi jākonfigurē. Daži mūsu ieteiktie kanāli ir šādi:
Varat izmantot atsevišķu e-pasta adresi katram piedāvātajam sakaru kanālam (piemēram, support@yourcompany.com, sales@yourcompany.com).
Lai pastkasti ieviestu kā kanālu, ir jāiestata pasta serveris un jākonfigurē tas katram e-pasta veidam. Pārliecinieties arī, vai jums ir atvēlēts pietiekami daudz vietas visu ienākošo ziņu glabāšanai, lai tās nepazustu pieejamās vietas trūkuma dēļ. Ņemiet vērā, ka iztikšanai tikai ar e-pasta atbalstu ir savi trūkumi.
Ja vēlaties piedāvāt saviem klientiem vietu, kur viņi var apspriest ar produktiem saistītus jautājumus, varat iestatīt Kopienas forumus, piemēram, Facebook tīklā. Lai to izdarītu, vienkārši izveidojiet sava uzņēmuma Facebook lapu un pievienojiet diskusiju paneli. Klientu atbalsta forumu izveidei var izmantot arī citus sociālo mediju tīklus (piemēram, Twitter, LinkedIn).
Tiešsaistes čats ir lielisks veids, kā reāllaikā nodrošināt atbalstu klientiem, un tā iestatīšanai varat izmantot LiveAgent. Ja vēlaties nodrošināt 24/7 klientu atbalstu, apsveriet iespēju izmantot klientu pašapkalpošanās čatbotus, lai sarunātos ar klientiem un atbildētu uz vienkāršiem jautājumiem (piemēram, “Kā nomainīt paroli?”). Tos var viegli mērogot paplašinot vai sašaurinot atkarībā no tā, cik cilvēkiem konkrētajā laikā ir nepieciešams atbalsts.
Ja jums ir zināšanu bāze, varat pievienot rakstus, kuros paskaidrots, kā izmantot produktus, vai novērst biežāk sastopamas problēmas, kas palīdzēs samazināt e-pastā vai tālrunī ienākošo pieprasījumu skaitu. Tomēr pārliecinieties, vai zināšanu bāzes raksti ir atjaunināti, precīzi un nodrošina klientiem vērtību.
Noteiktās stundās varat piedāvāt tālruņa atbalstu, taču jāpārliecinās, vai jums ir pietiekami daudz klientu apkalpošanas aģentu, kas varētu apstrādāt ienākošo zvanu skaitu. Lai efektīvi pārvaldītu zvanus (piemēram, VOIP), ir jāiestata arī tālruņu sistēma (piemēram, LiveAgent) un zvanu centra programmatūra.
Klientu apkalpošanas nodrošināšanai varat izmantot arī sociālos medijus. Padomājiet par Facebook Messenger – tas nodrošina vienkāršu veidu, kā klientiem sazināties ar jums. Vienkārši pārliecinieties, vai kontrolējat visas ienākošās ziņas, lai varētu laikus sniegt palīdzību.
Kontaktforma ļauj klientiem nosūtīt savus jautājumus, izmantojot tiešsaistes saskarni. Tas vienkāršo sazināšanās procesu ar jūsu uzņēmumu.
Ja jūsu mājaslapā ir kontaktforma, klienti var sazināties ar jums, nepaņemot rokā tālruni vai nesūtot e-pasta ziņu, tā ietaupot laiku un samazinot problēmas.
Jums jāizlemj, kādi lauki iekļaujami kontaktformā: vārds, e-pasta adrese (nav obligāta), ziņa utt.
Ja jums nav programmēšanas zināšanu, WordPress platformā varat izmantot tādu rīku kā Gravity Forms vai Contact Form Seven. Ja jūsu mājaslapa ir veidota citā platformā, pajautājiet izstrādātājiem, kā viņi jums var īstenot šo funkciju.
Jums arī jāizlemj, kur jūsu mājaslapā vēlaties, lai kontaktforma tiktu rādīta. To varat ievietot lapā, piemēram, “Sazinieties ar mums”, vai iegult sānjoslā vai kājenē. Pirms kontaktformas publicēšanas mājaslapā
pārliecinieties, vai esat to pārbaudījuši. Pārliecinieties arī, vai ar formu saistītā e-pasta adrese darbojas pareizi.
Kad veidojat kontaktformu, atcerieties:
Pirms sākat saņemt klientu pieprasījumus, izmantojot saziņas kanālus, jums ir jānosaka efektīvs process, kā ar tiem rīkoties, piemēram, izmantojot automātisko pieteikumu sadales sistēmu.
Tas palīdz aģentiem reaģēt ātrāk un strādāt efektīvāk.
LiveAgent un tā paplašinātās pieteikumu apstrādes funkcijas, kas optimizē atbalsta pakalpojumu darbplūsmu
Izmantojot e-pasta sagataves, varat ātri pievienot atbilstošu informāciju jau sagatavotam melnrakstam, tā ietaupot laiku.
Tas optimizē jaunu e-pasta ziņu izveides procesu, kas ietaupa laiku un atvieglo vairāku ziņu nosūtīšanu pēc kārtas. Tas arī palīdz nodrošināt konsekventu zīmola lietojumu visā jūsu uzņēmuma e-pasta saziņā.
Klientu apkalpošanā nepieciešams, lai jūs varētu ātri atbildēt uz visiem pieprasījumiem un informēt klientus katrā atsevišķajā posmā.
Tas ļauj informēt klientus par viņu pieprasījumu gaitu. Tas arī palīdz uzlabot klientu apmierinātību, ļaujot viņiem būt informētiem par to pieteikumu statusu.
Jums jāzina, kam ir piekļuve kādai informācijai. Tas ir īpaši svarīgi attiecībā uz klientu apkalpošanu, jo jūs vēlaties, lai jūsu darbinieku lomas un pienākumi būtu skaidri definēti, lai nebūtu neskaidrības par to, kas ko dara vai kā komandas locekļi mijiedarbojas cits ar citu.
Tas palīdz darbiniekiem apzināties to ierobežojumus un neļauj piekļūt informācijai, kuru viņi nav pilnvaroti skatīt.
}}Apkalpošanas Līmeņa Līgums (SLA) skaidri definē, ko klienti var sagaidīt un par ko ir atbildīgs pakalpojumu sniedzējs, lai abas puses zinātu, kādas sekas var radīt tā neievērošana.
Šādi rīkojoties, klientiem, kuri nav apmierināti ar pakalpojumu, tiek nodrošināta pārredzamība un pārskats. Tas arī palīdz izvairīties no tādiem klientu apkalpošanas aģentu dotajiem solījumiem, kurus viņi nespēj izpildīt.
Apakalpošanas līmeņa līgums var aptvert un definēt daudzus iekšējos mērķus un rādītājus. Galvenais ir līdzsvars – pārāk daudz vai pārāk maz noteikumu varētu kaitēt biznesa attiecībām, tāpēc apsveriet, cik lielai elastībai jābūt, lai visi iesaistītie būtu apmierināti ar SLA.
Pieteikumu pārvaldības sistēma ir ļoti svarīga jebkura palīdzības dienesta daļa, jo tā ļauj jums izsekot, pārvaldīt un piešķirt pieteikumus attiecīgajiem aģentiem. Tā nodrošina arī visu to mijiedarbību vēsturi, kas notikušas starp jūsu uzņēmumu un katru no klientiem.
.
Tā palīdz aģentiem sekot līdzi visiem atvērtajiem un slēgtajiem pieteikumiem un ātrāk atrisināt radušās problēmas. Tā nodrošina arī visu jūsu uzņēmuma un tā klientu mijiedarbību vēsturi, lai jūs varētu mācīties no pagātnes kļūdām un uzlabot savu apkalpošanu.
Ticiet mums – laikam ejot, tās visas vienlaikus pārvaldīt kļūs arvien grūtāk. Bet neuztraucies, mums ir risinājums.
Vislabākā iespēja ir izvēlēties to palīdzības dienesta programmatūras daļu, kas piedāvā daudzkanālu iesūtni dažādu kanālu pārvaldīšanai vienuviet. Pateicoties šādam risinājumam, varat apstrādāt pieteikumus no vairākiem kanāliem (piemēram, e-pasts, čats, sociālie mediji) un integrēt tās vienā vienotā iesūtnē, lai nodrošinātu labāku redzamību un ātrāku atbildes laiku.
Tas ir tieši tas, kas ir pieejams, izmantojot LiveAgent, un to ir vienkārši iestatīt un lietot. Darbu varat sākt dažu minūšu laikā, izveidojot jaunu kontu un pievienojot savu e-pasta adresi. Bezmaksas izmēģinājums ļauj to pārbaudīt pirms pirkuma veikšanas.
Lai izmantotu visas palīdzības dienesta iespējas, apsveriet iespēju to savienot ar citām lietotajām lietotnēm.
Tas ļauj pārvaldīt visas klientu mijiedarbības vienuviet, lai varētu vieglāk kontrolēt un atrisināt problēmas. Pārvaldot visas klientu mijiedarbības no vienas saskarnes, jūsu darbs būs produktīvāks.
Tas ir atkarīgs no lietotnēm, ar kurām vēlaties izveidot savienojumu. Dažās lietotnēs, piemēram, LiveAgent un Zendesk, ir iebūvētas integrācijas ar dažādām citām programmatūrām. Ja izvēlētajai programmai nav iebūvētas integrācijas, parasti ir pieejami savienotāji, kas tās padara iespējamas.
Filtri ļauj organizēt pieteikumus pēc prioritātes. Piemēram, ja klientam rodas jautājums par konta statusu un aģentam ir jāpārbauda, vai tas ir bloķēts, viņš var filtrēt visus atvērtos pieteikumus ar šādu tematu.
Filtri ļauj organizēt pieteikumus pēc prioritātes, lai aģenti varētu viegli atrast un atrisināt problēmas. Līdz ar to aģentiem nebūs jāskatās cauri katram pieteikumam, lai atrastu sev nepieciešamo.
Tas ir atkarīgs no izmantotās palīdzības dienesta programmatūras. Daži programmatūras risinājumi, piemēram, LiveAgent, ļauj izveidot filtrus, ierakstot atslēgvārdus (piemēram, “konta statuss”). Filtrus var izveidot arī manuāli, kas ir noderīgi, ja vēlaties tos pielāgot vai izmantot citu kritēriju kopu, nevis to, kas ir pieejama pašā programmatūrā.
Nosacījumi un darbplūsma ļauj automatizēt noteiktus palīdzības dienesta aspektus. Piemēram, ja klients pieprasa paroles atiestatīšanas e-pasta adresi, automātiska atbilde var automātiski sniegt šo informāciju.
Automatizējot noteiktus uzdevumus, varat ietaupīt laiku, uzlabot atbildes ātrumu un atstāt mazāk vietas cilvēciskajām kļūdām.
Process būs atkarīgs no izmantotās programmatūras, taču parasti to izdarīt ir samērā vienkārši. Apskatiet pamācības par to, kā izveidot nosacījumus un darbplūsmas palīdzības dienesta programmatūrai, ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt.
Automātiskos nosacījumus visbiežāk LiveAgent izmanto, lai pārsūtītu pieteikumus uz noteiktām nodaļām, pievienotu birkas, atzīmētu pieteikumus kā surogātpastu vai atrisinātu tos.
Klientu problēmām kļūstot sarežģītākām, aģentiem var būt grūti paturēt pārskatu pār visu informāciju. Zināšanu bāze ļauj jūsu aģentiem patstāvīgi risināt jautājumus, bieži vien pašiem atrodot atbildi, bez nepieciešamības sazināties ar citu nodaļu, pārvaldnieku utt.
Iekšējā zināšanu bāze palīdz komandām uzturēt vienotu klientu atbalsta skatījumu un tā rezultātā ātrāk atrisināt problēmas. Tas arī atvieglo jaunu aģentu darbā iejušanās ātrumu.
Konkrētiem risinājumiem nepieciešams ieskats paša izvēlētajās iespējās. Iekšēja vai publiska zināšanu bāze, kurā ir visa informācija par produktu un procesu, ir pašapkalpošanās iespēja jūsu klientiem un darbiniekiem.
Labai iekšējai zināšanu bāzei ir dažas galvenās funkcijas:
Parasti apmācība būtu jāplāno vismaz reizi gadā, bet tiem, kas vēlas, būtu jābūt papildus iespējām. Tomēr, ja uzņēmumā mainās kaut kas tāds, kas ietekmē palīdzības dienesta darbinieku darbu, piemēram, jauns programmatūras atjauninājums vai noteikumu izmaiņas, ieteicams apsvērt iespēju apmācīt tos labāk ātrāk nekā par vēlu.
Apmācība palīdz jaunajiem darbiniekiem iepazīties ar uzņēmuma noteikumiem un procedūrām, kā arī ar klientu apkalpošanas prasmēm, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu sekmīgu palīdzības dienesta pieredzi. Turklāt tas samazina darbinieku apgrozījumu, radot vidi, kurā cilvēki jūtas atzīti, jo viņi zina, kā labi paveikt savu darbu.
To var izdarīt, kādu dienu vai divas “ēnojot” pieredzējušu aģentu. Iespējams, ka apmācību vēlēsities iekļaut kā daļu no orientācijas, tiklīdz komandai pievienosies kāds jauniņais.
Ja jums ir liels skaits aģentu, kuriem vienlaikus nepieciešama apmācība, apsveriet iespēju pieņemt darbā ārštata konsultantu, kurš specializējas klientu apkalpošanas prasmēs un procedūrās, piemēram, palīdzības dienesta vadības tehnikā vai tajā, kā rīkoties ar sarežģītiem klientiem.
Klientu apmierinātības reitingi ļauj novērtēt, cik apmierināti vai neapmierināti ir jūsu klienti ar savu jūsu atbalsta pieredzi.
Tas ir svarīgi jebkurai apkalpojošajai organizācijai, jo šie novērtējumi var sniegt ieskatu palīdzības dienesta uzlabošanas idejās. Tāpat jūsu komandas dalībnieki var uzzināt, kādas ir viņu stiprās un vājās puses.
Jābūt izveidotai sistēmai, kas ļauj klientiem pēc katras saziņas ar apkalpojošā dienesta darbiniekiem atstāt atsauksmi neatkarīgi no tā, vai saziņa bijusi tālrunī vai pa e-pastu. Varat arī izmantot periodiskas aptaujas (piemēram, reizi ceturksnī), kuros tiek jautāts par vispārējiem apmierinātības līmeņiem laika gaitā, kā arī konkrēti jautājumi saistībā ar neseno mijiedarbību.
Tiklīdz esat ieviesis šīs izmaiņas, ir svarīgi pārbaudīt, vai viss darbojas pareizi.
Tas sniedz priekšstatu par to, cik labi viss darbojas kopumā un ko varētu uzlabot vai mainīt. Tādējādi klientu apkalpošanas pieredze turpinās ritēt raiti, neraugoties uz visām korekcijām, kas jāveic pa ceļam.
Viens no veidiem, kā to izdarīt, būtu palaist beta versiju, ko lieto tikai noteikti cilvēki. Tad, kad viss ir pārbaudīts un to šie lietotāji ir apstiprinājuši, jūs varat to nodot atklātībai. Varat arī pārbaudīt savu palīdzības dienestu, izmantojot to pats vai uzdodot to izdarīt kādam, kas nav bijis iesaistīts tā izveidē.
Palīdzības dienests nekad nav “pilnīgi pabeigts”. Jums pastāvīgi jāmeklē veidi, kā uzlabot to un arī klientu apkalpošanas pieredzi.
Tas nodrošina, ka jūsu komanda vienmēr strādā pēc iespējas labāk un sniedz lielisku pieredzi klientiem. Tas ļauj arī izmērīt, cik labi darbojas izmaiņas, lai varētu turpināt veikt uzlabojumus.
Ir vairāki veidi, kā ieviest palīdzības dienesta sistēmu. Varat izmantot programmatūras kā pakalpojuma (SaaS) modeli, kas ir vispopulārākā iespēja, vai arī programmatūru varat instalēt savā serverī. Ja vēlaties notestēt palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, apskatiet LiveAgent. To var izmēģināt bez maksas, un tam ir vislabākais klientu atbalsts šajā nozarē.
Klientu kontaktinformāciju, piemēram, viņa vārds, e-pasta adrese un tālruņa numurs. Turklāt detalizēta informācija par gadījumu (piemēram, apraksts un pielikumi), ar katru pieteikumu saistīto birku saraksts, tā statuss un prioritātes līmenis.
Pieteikumu pārvaldības sistēma, sakaru kanāli, iekšējā zināšanu bāze, automatizācija un integrācija. Šie pieci komponenti darbojas vienkopus, lai nodrošinātu raitu klientu pieredzi.
Nodrošiniet tos ar detalizētu pamatdokumentāciju un videopamācībām. Jūs varat vadīt apmācības nodarbības un piedāvāt papildu apmācības iespējas interesentiem.
Atbilstoši iestatiet mērķus un nokonfigurējiet savu palīdzības dienesta platformu. Organizējiet atbalsta aģentus pa nodaļām un nosakiet darba laiku, kurā tie būs pieejami. Izveidojiet saziņas kanālus (piemēram, pastkasti, kopienas portālu, zināšanu bāzi, sociālo mediju kontus un tiešsaistes čatu) un kontaktformu. Integrējiet savu palīdzības dienestu ar citām trešo pušu lietotnēm un iespējojiet klientu apmierinātības novērtēšanu. Aplūkojiet augstāk esošo kontrolsarakstu, lai uzzinātu vairāk.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
Galvenās lapas kontrolsaraksts
This text provides a checklist for creating an effective landing page, with specific emphasis on email and pay-per-click marketing. The checklist covers elements such as creating clear and useful content, effective headlines, sales offers, and appealing design. The ultimate goal is to present a compelling argument for the product or service being advertised, with a clear and persuasive call to action.
Zini savu klientu kontrolsaraksts
Šis raksts skaidro, ko nozīmē "zināt savu klientu" un kāpēc tas ir svarīgi. Tam ir pievienots kontrolsaraksts, kas palīdz identificēt un pārskatīt klientus, novērtēt riskus un apkalpot tos pienācīgi. Raksts sniedz padomus, kā iegūt pamatinformāciju un pārbaudīt klientu identitāti, kas ir svarīgi daudziem uzņēmumiem, piemēram, grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem. Tas ir noderīgs lasāmviela uzņēmumiem, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus un uzlabot attiecības ar tiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team