Vai jūs organizējat un vadāt pats savu palīdzības dienestu? Šeit ir visaptverošs saraksts ar lietām, ko izdarīt un nepalaist garām.
Labi organizēts palīdzības dienests ir labas atbalsta nodaļas pamats, kas uzlabo klientu apmierinātību un palielina lojalitāti.
Palīdzības dienesta kontrolsaraksts ir kopsavilkums par to, kas jādara, lai nodrošinātu jūsu palīdzības dienesta netraucētu darbību un lai jūs neaizmirstu par svarīgiem uzdevumiem, piemēram, masveida datu importēšanu vai VoIP ieviešanu. Tas ir nenovērtējams rīks, veidojot vai pārvaldot jaunu palīdzības dienestu, lai pārliecinātos, ka visi svarīgie uzdevumi ir paveikti.
Palīdzības dienests ir būtisks jebkuram uzņēmumam, lielam vai mazam. Tas ļauj klientiem un klientiem viegli sazināties ar klientu apkalpošanas centru un saņemt palīdzību jebkuru ar klientu saistītu problēmu risināšanā.
Tas ir būtisks instruments uzņēmumiem, kas:
Pirmais jautājums, kas jums jāuzdod sev, ir – ko jūs vēlaties sasniegt ar palīdzības dienestu.
Būs grūti izmērīt jūsu palīdzības dienesta panākumus, nenosakot konkrētus mērķus un nepārbaudot, vai tie ir tikuši sasniegti.
Mērķiem jābūt izmērāmiem, fiksētiem laikā un reāliem. Jo detalizētāki tie ir, jo labāk. Piemēram: “Es vēlos, lai mana palīdzības dienesta komanda atrisinātu 95% vaicājumu 24 stundu laikā”.
Izstrādājiet mērķus klientu apkalpošanas nodaļai kopumā un arī katram atsevišķam darbiniekam. Sāciet ar lielākiem mērķiem un tad mēģiniet tos sadalīt mazākos, tādejādi jūs tuvināsieties tuvāk un tuvāk saviem mērķiem.
Nosakot konkrētus mērķus, jūsu komanda strādā, lai tuvinātu mērķus, nevis tikai “dara savu darbu” bez tiešas jēgas. Tādējādi jūsu darbinieki tiks motivēti un viņi būs pārliecināti par to, kas no viņiem tiek gaidīts.
Mērķiem jābūt sasniedzamiem, tāpēc ir labāk, ja ir nedaudz piezemētāki mērķi un tie tiek sasniegti ik reizi nekā nereāli mērķi, kas netiek sasniegti.
Tiklīdz ir noteikti jūsu palīdzības dienesta mērķi, ir pienācis laiks izvēlēties programmatūru, ko izmantos jūsu komanda. Ir pieejami dažādi palīdzības dienesta programmatūras veidi, tāpēc ir svarīgi atrast to, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Palīdzības dienesta programmatūra ir būtiska klientu pieprasījumu un sūdzību pārvaldībai. Tā ļauj izsekot un pārraudzīt klientu mijiedarbību, kā arī saglabāt visu saziņu vienuviet. Tā padara jūsu darbu efektīvāku un mērķtiecīgāku.
Izvēlētajai programmatūrai ir jābūt:
Kādus rīkus izmantot palīdzības dienesta programmatūras izvēlei?
Tiklīdz ir daudz cilvēku, kas strādā kopā vienā komandā, ir būtiski radīt organizācijas sistēmu saziņai un uzdevumu deleģēšanai.
Komandu organizēšana pēc nodaļas ļauj efektīvāk pārvaldīt klientu vaicājumus. Tādējādi klientiem būs vieglāk atrast īsto aģentu, ar kuru runāt un tas palīdzēs uzturēt efektīvu saziņu.
Jums jāorganizē palīdzības dienesta komanda dažādās nodaļās, ņemot vērā to prasmes un zināšanas. Piemēram, “Klientu atbalsts”, “Pārdošana” un “Tehniskais atbalsts” u.c.
Katrā nodaļā jābūt vadītājam, kurš atbild par uzdevumu deleģēšanu citiem komandas locekļiem un nodrošina, lai visi klientu vaicājumi tiktu apstrādāti savlaicīgi.
Vienas nodaļas aģenti jāorganizē atbilstoši viņu prasmju līmenim (vai “stāžam”). Tāpat ir svarīgi izveidot skaidru komunikāciju starp nodaļām, lai visus jautājumus varētu atrisināt ātri.
Lai nodrošinātu vislabākos pakalpojumus saviem klientiem, jums ir nepieciešama efektīva sistēma, kas ļauj klientiem ar jums sazināties dažādos laikos.
Nosakot darba laiku, klienti var zināt, kad no jums var sagaidīt atbildi. Tas palīdzēs samazināt to pieprasījumu skaitu, kas pienāk naktī vai nedēļas nogalēs, kad neviens nav pieejams, lai uz tiem atbildētu. Darba laiks ietekmē arī jūsu SLA atbilstību.
Jums ir jāizlemj par to laiku, kad klientu vaicājumus apstrādās atbalsta aģenti, tāpēc izpētiet, kad klienti parasti ar jums sazinās. Neaizmirstiet par laika joslām, ja sniedzat starptautisku atbalsta pakalpojumu. Pārliecinieties arī, vai šīs stundas ir labi redzamas jūsu mājaslapā un/vai kontaktu lapā.
Padoms. Ja saņemat pieprasījumus ārpus sava darba laika, varat izveidot automatizētu atbildes sistēmu, lai informētu klientus par to, kad viņi no jums var sagaidīt atbildi.
Jūs jau esat pieņēmis lēmumu un izvēlējies jūsu vajadzībām atbilstošu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu. Ir pienācis laiks iestatīt visas tā funkcijas un sagatavot to klientu atbalstam.
Labi funkcionējoša palīdzības dienesta sistēma palīdz jūsu atbalsta komandas locekļiem pārvaldīt klientu pieprasījumus un sekot to gaitai.
Atkarībā no izvēlētās programmatūras process atšķirsies. Tomēr ir dažas lietas, kas jums noteikti būs jāizdara:
Mēs nevaram pateikt, kā palīdzības dienesta ieviešana izskatās ikkatram pakalpojumu sniedzējam, bet mēs varam jums pastāstīt, kā to izdarīt ar LiveAgent. Šī palīdzības dienesta iestatīšana ir ļoti vienkārša, un nav nepieciešams pārāk ilgs laiks, lai sāktu tā lietošanu.
Liveagent atbalsta portāls to skaidri izskaidro – jums vienkārši ir jāpievieno lietotāji, jāiestata savs e-pasts, jāizveido savienojums ar savu pastkasti, jāpievieno tiešsaistes čata poga savai mājaslapai, jāpievieno savas sociālo tīklu lapas, jāizveido klientu portāls un zvanu centrs, un tas arī viss – varat sākt darbu.
Šie ir kanāli, kas ļauj jums sazināties ar saviem klientiem.
Jo vairāk ir veidu, kā klienti var jūs sasniegt, jo pozitīvāk viņi izjutīs pieredzi ar jūsu zīmolu vai produktu. Tas arī dod viņiem kontroles sajūtu pār to, kā viņi vēlas mijiedarboties. Ja ir pieejama tikai viena iespēja, iespējams, ka viņi nav tik motivēti, lai sazinātos, tiklīdz kaut kas noiet greizi. Lielisks daudzkanālu saziņas piemērs ir LiveAgent mākoņdatu palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj klientiem ar jums sazināties pa dažādiem kanāliem.
Jums ir jāizlemj, kurus kanālus vēlaties izmantot un atbilstoši tie jākonfigurē. Ieteicamie kanāli ir šie:
Varat izmantot e-pasta adresi katram piedāvātajam saziņas kanālam (piemēram, support@yourcompany.com, sales@yourcompany.com).
Lai ieviestu pastkasti kā savu kanālu, ir jāiestata pasta serveris un jākonfigurē tas katram e-pasta veidam. Pārliecinieties arī, vai jums ir pietiekami daudz vietas visu ienākošo ziņu glabāšanai, lai tās nepazustu pieejamās vietas trūkuma dēļ. Ņemiet vērā, ka e-pasta atbalstam kā vienīgajam ir savi trūkumi.
Ja vēlaties piedāvāt saviem klientiem vietu, kur tie var apspriest ar produktu saistītus jautājumus, varat izveidot kopienas forumus, piemēram, Facebook. Lai to izdarītu, vienkārši izveidojiet Facebook lapu savam uzņēmumam un pievienojiet diskusiju paneli. Klientu atbalsta forumu izveidei var izmantot arī citus sociālo mediju tīklus (piemēram, Twitter, LinkedIn).
Tiešsaistes čats ir lielisks veids, kā sniegt klientiem atbalstu reāllaikā, un to var iestatīt, izmantojot LiveAgent. Ja vēlaties sniegt klientu atbalstu 24/7, padomājiet, kā izmantot klientu pašapkalpošanās čatbotus, lai sarunātos ar klientiem un atbildētu uz vienkāršiem jautājumiem (piemēram, “Kā nomainīt paroli?”). Tos var viegli paplašināt vai sašaurināt – atkarībā no tā, cik cilvēkiem attiecīgajā brīdī ir vajadzīgs atbalsts.
Ja jums ir zināšanu bāze, varat pievienot rakstus, kuros izskaidrots, kā lietot jūsu produktus vai kā novērst biežāk sastopamās problēmas, kas palīdzēs samazināt pa e-pastu vai tālruni saņemto pieprasījumu skaitu. Tomēr pārliecinieties, ka jūsu zināšanu bāzes raksti ir mūsdienīgi, precīzi un sniedz klientiem vērtību.
Noteiktās diennakts stundās varat piedāvāt tālruņa atbalstu, taču jums ir jānodrošina, ka klientu apkalpošanas aģentu pietiek, lai tiktu galā ar ienākošo zvanu skaitu. Lai efektīvi pārvaldītu zvanus, ir jāuzstāda arī tālruņa sistēma (piem., VOIP) un zvanu centra programmatūra (piem., LiveAgent).
Klientu apkalpošanas nodrošināšanai var izmantot arī sociālos medijus. Padomājiet par Facebook Messenger — tas ir vienkāršs veids, kā klienti var sazināties ar jums. Tikai pārliecinieties, ka pārraugāt visas ienākošās ziņas, lai varētu sniegt savlaicīgu palīdzību.
Kontaktforma ļauj klientiem iesūtīt savas problēmas, izmantojot tiešsaistes saskarni. Tas vienkāršo sazināšanās procesu ar uzņēmumu.
Ja jūsu mājaslapā ir kontaktforma, klienti var sazināties ar jums, neatverot tālruni un nesūtot e-pastu, tādējādi ietaupot laiku un neapgrūtinot sevi.
Ir jāizlemj, kuri lauki jāiekļauj kontaktformā: Vārds, e-pasta adrese (nav obligāti), ziņa utt.
Ja jums nav programmēšanas zināšanu, varat izmantot tādu rīku kā Gravity Forms vai Contact Form Seven programmā WordPress. Ja jūsu mājaslapa ir veidota uz citas platformas, jautājiet izstrādātājiem, kā viņi jums varētu ieviest šo līdzekli.
Jums arī jāizlemj, kur kontaktformai jūsu mājaslapā jāatrodas. To var, piemēram, ievietot lapā “Sazinieties ar mums” vai iekļaut sānjoslā vai kājenē.
Pirms publicējat kontaktformu savā mājaslapā, pārliecinieties, ka esat to pārbaudījuši. Pārliecinieties arī, vai e-pasta adrese, kas saistīta ar šo formu, darbojas korekti.
Veidojot kontaktformu, atcerieties, ka:
Pirms sākt saņemt klientu pieprasījumus, izmantojot jūsu piedāvātajos saziņas kanālos, ir jānosaka efektīvs process, kā tos apstrādāt, piemēram, izmantojot automatizētu pieteikumu sadalīšanas sistēmu.
Tas palīdz jūsu aģentiem reaģēt ātrāk un strādāt efektīvāk.
LiveAgent un tā uzlabotās pieteikumu apstrādes funkcijas, kas optimizē atbalsta pakalpojumu darbplūsmu
Izmantojot e-pasta sagataves, jūs varat ātri pievienot atbilstošu informāciju jau sagatavotam melnrakstam, tā ietaupot laiku.
Tas optimizē jaunu e-pasta ziņu izveides procesu, tādējādi ietaupot laiku un atvieglojot vairāku ziņu nosūtīšanu pēc kārtas. Tas arī palīdz nodrošināt konsekventu zīmola atspoguļojumu visā uzņēmuma e-pasta saziņā.
Klientu apkalpošanā nepieciešams, lai jūs varētu ātri atbildēt uz visiem pieprasījumiem un informēt klientus katrā atsevišķajā posmā.
Tas ļauj informēt klientus par viņu pieprasījumu gaitu. Tas arī palīdz uzlabot klientu apmierinātību, ļaujot viņiem būt informētiem par to pieteikumu statusu.
Jums jāzina, kam ir piekļuve kādai informācijai. Tas ir īpaši svarīgi attiecībā uz klientu apkalpošanu, jo jūs vēlaties, lai jūsu darbinieku lomas un pienākumi būtu skaidri definēti, lai nebūtu neskaidrības par to, kas ko dara vai kā komandas locekļi mijiedarbojas cits ar citu.
Tas palīdz darbiniekiem apzināties to ierobežojumus un neļauj piekļūt informācijai, kuru viņi nav pilnvaroti skatīt.
SLA skaidri definē, ko klienti var sagaidīt un kādi pakalpojumu sniedzēji ir par ko atbildīgi, lai abas puses zinātu, kādas ir sekas, ja tas netiek izpildīts.
Šādi rīkojoties, tiek nodrošināta pārredzamība un atbildība attiecībā uz klientiem, kas ir neapmierināti ar pakalpojumu. Tas arī palīdz atturēt klientu apkalpošanas aģentus no solījumiem, kurus tie nevar izpildīt.
Pakalpojumu līmeņa līgums var aptvert un definēt daudzus iekšējos mērķus un metrikas. Galvenais ir līdzsvars – pārāk daudz vai pārāk maz noteikumu var kaitēt biznesa attiecībām, tāpēc apsveriet, cik elastīgam jābūt, lai visi iesaistītie būtu apmierināti ar savu SLA.
Pieteikumu pārvaldības sistēma ir jebkura palīdzības dienesta būtiska daļa, jo tā ļauj izsekot, pārvaldīt un piešķirt pieteikumus attiecīgajiem aģentiem. Tā sniedz arī visu to mijiedarbību vēsturi, kas ir notikušas starp jūsu uzņēmumu un katru klientu.
Tā palīdz aģentiem sekot līdzi visiem atvērtajiem un slēgtajiem pieteikumiem un ātrāk atrisināt problēmas. Tā nodrošina arī visu to mijiedarbību vēsturi, kas ir notikusi starp jūsu uzņēmumu un tā klientiem, lai jūs varētu mācīties no pagātnes kļūdām un uzlabot savu pakalpojumu.
Ticiet mums – laikam ritot, kļūst arvien grūtāk tos visus vienlaikus pārvaldīt. Bet neuztraucies, mums ir risinājums.
Labākā iespēja ir izvēlēties palīdzības dienesta programmatūru, kas piedāvā daudzkanālu iesūtni dažādu kanālu pārvaldīšanai vienuviet. Pateicoties šādam risinājumam, jūs varat izmantot pieteikumus no vairākiem kanāliem (piemēram, e-pasta, čata, sociālajiem medijiem) un integrēt tos vienotā iesūtnē, lai nodrošinātu labāku uztveramību un ātrākus atbildes laikus.
Tas ir tieši tas, kas ir pieejams, izmantojot LiveAgent, un to var vienkārši iestatīt un sākt izmantot. Varat sākt darbu dažu minūšu laikā, izveidojot jaunu kontu un pievienojot e-pasta adresi. Bezmaksas izmēģinājums ļauj to iztestēt pirms pirkuma veikšanas.
Lai maksimāli izmantotu savu palīdzības dienestu, apsveriet iespēju to savienot ar citām lietotajām lietojumprogrammām.
Tas ļauj pārvaldīt visas klientu mijiedarbības vienuviet, lai varētu vieglāk kontrolēt un atrisināt problēmas. Pārvaldot visu klientu mijiedarbību no viena interfeisa, jūs būsiet produktīvāks.
Tas ir atkarīgs no programmām, ar kurām vēlaties izveidot savienojumu. Dažām programmām, piemēram, LiveAgent un Zendesk ir iebūvēta integrācija ar dažādām citām programmām. Ja jūsu izvēlētajai programmai nav iebūvēta integrācija, parasti ir pieejami savienotāji, kas tomēr ļauj to izdarīt.
Filtri ļauj organizēt pieteikumus pēc prioritātes. Piemēram, ja klientam ir jautājums par konta statusu un aģentam ir jāpārbauda, vai tas ir vai nav bloķēts, viņš var filtrēt visus atvērtos pieteikumus ar šo temata rindu.
Filtri ļauj organizēt pieteikumus pēc prioritātes, lai aģenti varētu viegli atrast un atrisināt problēmas. Tā rezultātā aģentiem nebūs jāpārmeklē katrs pieteikums, lai atrastu vajadzīgo.
Tas ir atkarīgs no izmantotās palīdzības dienesta programmatūras. Daži programmatūras risinājumi, piemēram, LiveAgent, ļauj izveidot filtrus, ievadot atslēgvārdus (piemēram, “konta statuss”). Filtrus varat izveidot arī manuāli, tas ir noderīgi, ja vēlaties tos pielāgot vai izmantot citu kritēriju kopu, nekā tas ir pieejams pašā programmatūrā.
Nosacījumi un darbplūsma ļauj automatizēt noteiktus palīdzības dienesta aspektus. Piemēram, ja klients pieprasa savu paroles atiestatīšanas e-pasta adresi, automatizēta atbilde var šo informāciju sniegt automātiski.
Automatizējot noteiktus uzdevumus, jūs varat ietaupīt laiku, uzlabot reakcijas ātrumu un atstāt mazāk vietas cilvēciskajām kļūdām.
Process ir dažāds atkarībā no izmantotās programmatūras, bet parasti tas ir samērā vienkāršs. Apskatiet pamācības, kā izveidot palīdzības dienesta programmatūras nosacījumus un darbplūsmas, ja neesat pārliecināts, kā to izdarīt.
Automatizēti nosacījumi LiveAgent visbiežāk tiek izmantoti, lai pārvirzītu pieteikumus uz noteiktām nodaļām, pievienotu atzīmes, atzīmētu pieteikumus kā surogātpastu vai atrisinātu tos.
Tā kā klientu problēmas kļūst sarežģītākas, aģentiem var būt grūti pārvaldīt visu informāciju. Zināšanu bāze ļauj jūsu aģentiem patstāvīgi atrisināt jautājumus, bieži vien pašiem atrodot atbildi, bez vajadzības sazināties ar citu nodaļu, priekšniecību utt.
Iekšējā zināšanu bāze palīdz komandām saglabāt vienotu skatu uz klientu atbalsta datiem un līdz ar to ātrāk atrisināt problēmas. Tas ļauj arī jaunajiem aģentiem ātrāk visu apgūt.
Lai rastu konkrētus risinājumus, jums ir nepieciešams ieskats savās iespējās. Iekšējā vai publiskā zināšanu bāze, kas satur visu informāciju par produktu un procesu, ir pašapkalpošanās iespēja jūsu klientiem un darbiniekiem.
Labai iekšējai zināšanu bāzei ir dažas galvenās iezīmes:
Parasti apmācība būtu jāplāno vismaz reizi gadā, bet tiem, kas vēlas, būtu jābūt papildus iespējām. Tomēr, ja uzņēmumā mainās kaut kas tāds, kas ietekmē palīdzības dienesta darbinieku darbu, piemēram, jauns programmatūras atjauninājums vai noteikumu izmaiņas, ieteicams apsvērt iespēju apmācīt tos labāk ātrāk nekā par vēlu.
Apmācība palīdz jaunajiem darbiniekiem iepazīties ar uzņēmuma noteikumiem un procedūrām, kā arī ar klientu apkalpošanas prasmēm, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu sekmīgu palīdzības dienesta pieredzi. Turklāt tas samazina darbinieku apgrozījumu, radot vidi, kurā cilvēki jūtas atzīti, jo viņi zina, kā labi paveikt savu darbu.
To var izdarīt, kādu dienu vai divas “ēnojot” pieredzējušu aģentu. Iespējams, ka apmācību vēlēsities iekļaut kā daļu no orientācijas, tiklīdz komandai pievienosies kāds jauniņais.
Ja jums ir liels skaits aģentu, kuriem vienlaikus nepieciešama apmācība, apsveriet iespēju pieņemt darbā ārštata konsultantu, kurš specializējas klientu apkalpošanas prasmēs un procedūrās, piemēram, palīdzības dienesta vadības tehnikā vai tajā, kā rīkoties ar sarežģītiem klientiem.
Klientu apmierinātības vērtējumi ļauj novērtēt, cik apmierināti vai neapmierināti ir jūsu klienti ar viņu atbalsta pieredzi.
Tas ir svarīgi jebkurai pakalpojumu organizācijai, jo šie vērtējumi var sniegt ieskatu par palīdzības dienesta uzlabošanas idejām. Tāpat arī jūsu komandas locekļi var uzzināt, kādas ir viņu stiprās un vājās puses.
Jums būtu jābūt izveidotai sistēmai, kas ļauj klientiem atstāt atsauksmi pēc katras saziņas ar apkalpošanas dienesta darbiniekiem, neatkarīgi no tā, vai tas notiek pa tālruni vai e-pastu. Varat arī izmantot periodiskas aptaujas (piemēram, reizi ceturksnī), lai noskaidrotu vispārējo apmierinātības līmeni laika gaitā, kā arī konkrētus jautājumus, kas saistīti ar nesenajām mijiedarbībām.
Tiklīdz esat ieviesis šīs izmaiņas, ir svarīgi pārbaudīt, vai viss darbojas pareizi.
Tas sniedz priekšstatu par to, cik labi viss darbojas kopumā un ko varētu uzlabot vai mainīt. Tādējādi klientu apkalpošanas pieredze turpinās ritēt raiti, neraugoties uz visām korekcijām, kas jāveic pa ceļam.
Viens no veidiem, kā to izdarīt, būtu palaist beta versiju, ko lieto tikai noteikti cilvēki. Tad, kad viss ir pārbaudīts un to šie lietotāji ir apstiprinājuši, jūs varat to nodot atklātībai. Varat arī pārbaudīt savu palīdzības dienestu, izmantojot to pats vai uzdodot to izdarīt kādam, kas nav bijis iesaistīts tā izveidē.
Palīdzības dienests nekad nav “pilnīgi pabeigts”. Jums pastāvīgi jāmeklē veidi, kā uzlabot to un arī klientu apkalpošanas pieredzi.
Tas nodrošina, ka jūsu komanda vienmēr strādā pēc iespējas labāk un sniedz lielisku pieredzi klientiem. Tas ļauj arī izmērīt, cik labi darbojas izmaiņas, lai varētu turpināt veikt uzlabojumus.
Ir vairāki veidi, kā ieviest palīdzības dienesta sistēmu. Varat izmantot programmatūras kā pakalpojuma (SaaS) modeli, kas ir vispopulārākā iespēja, vai arī programmatūru varat instalēt savā serverī. Ja vēlaties notestēt palīdzības dienesta programmatūras risinājumu, apskatiet LiveAgent. To var izmēģināt bez maksas, un tam ir vislabākais klientu atbalsts šajā nozarē.
Klientu kontaktinformāciju, piemēram, viņa vārds, e-pasta adrese un tālruņa numurs. Turklāt detalizēta informācija par gadījumu (piemēram, apraksts un pielikumi), ar katru pieteikumu saistīto birku saraksts, tā statuss un prioritātes līmenis.
Pieteikumu pārvaldības sistēma, sakaru kanāli, iekšējā zināšanu bāze, automatizācija un integrācija. Šie pieci komponenti darbojas vienkopus, lai nodrošinātu raitu klientu pieredzi.
Nodrošiniet tos ar detalizētu pamatdokumentāciju un videopamācībām. Jūs varat vadīt apmācības nodarbības un piedāvāt papildu apmācības iespējas interesentiem.
Atbilstoši iestatiet mērķus un nokonfigurējiet savu palīdzības dienesta platformu. Organizējiet atbalsta aģentus pa nodaļām un nosakiet darba laiku, kurā tie būs pieejami. Izveidojiet saziņas kanālus (piemēram, pastkasti, kopienas portālu, zināšanu bāzi, sociālo mediju kontus un tiešsaistes čatu) un kontaktformu. Integrējiet savu palīdzības dienestu ar citām trešo pušu lietotnēm un iespējojiet klientu apmierinātības novērtēšanu. Aplūkojiet augstāk esošo kontrolsarakstu, lai uzzinātu vairāk.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem