Kontrolsaraksts "Zini savu klientu" palīdz uzņēmumiem novērst likuma pārkāpumus, pārbaudot klientu identitāti, adresi, uzņēmuma statusu, biznesa būtību un riska profilu. Tas ir būtisks grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem.
Ir daudz padomu par to, kā iepazīt savus klientus, un var būt grūti saprast, kas ir svarīgākais. Ir viegli noslīkt sīkumos un neredzēt kopbildi.
Tāpēc mēs esam sagatavojuši šo kontrolsarakstu — tas ir kopsavilkums par vissvarīgākajām lietām, kas jums jāzina par saviem klientiem. Tāpēc aplūkojiet un noskaidrojiet, vai nav papildu jautājumi, kas jums būtu jāuzdod saviem klientiem.
Zini savu klientu kontrolsaraksti ir īpaši izstrādāti, lai palīdzētu identificēt un pārskatīt klientus. Zini savu klientu kontrolsaraksts ir svarīgs, jo tas palīdz pārbaudīt, vai katrs klients ir tas, par ko uzdodas. Tas arī palīdz novērtēt visus riskus, kas saistīti ar uzņēmējdarbības vešanu ar tiem.
Zini savu klientu kontrolsaraksts ir pirmais solis, lai izprastu savus klientus un spētu tos pienācīgi apkalpot. Tas jāizmanto arī kā daļa no klientu novērtēšanas procesa.
Ikvienam uzņēmumam, kas ir pakļauts klientu riskam, piemēram, grāmatvežiem vai finanšu pakalpojumu sniedzējiem, jāizstrādā Zini savu klientu stratēģija sadarbībai ar klientu. Zini savu klientu kontrolsarakstu var izmantot arī jebkurš uzņēmums, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus — tas var palīdzēt izprast potenciālo klientu vajadzības un veidot attiecības ar tiem.
Ja esat uzņēmuma īpašnieks, ir svarīgi zināt, kas ir jūsu klienti, un Zini savu klientu kontrolsaraksts ļauj to izdarīt. Tas arī palīdz novērtēt visus riskus, kas saistīti ar darījumu veikšanu ar jebkuru potenciālo klientu.
Darījumi, kas saistīti ar naudu, rada papildu riskus. Jums jābūt visai atbilstošajai informācijai par klientu, kas nepieciešama, lai pārbaudītu klienta identitāti un novērtētu iespējamos apdraudējumus.
Saskaņā ar likumu finanšu konsultantiem ir jāzina savi klienti. Viņiem ir jāiegūst un jāpārbauda klientu informācija, lai novērstu naudas atmazgāšanu, finanšu noziegumus un teroristu finansēšanu.
Jūsu klientu kontrolsaraksts var palīdzēt izpildīt atbilstības prasības. Rezultātā varat būt droši, ka uzņēmums atbilst visām atbilstības programmām un palīdz novērst nelegālas darbības.
Pamatinformācija par klientu ir ļoti svarīga tā izprašanā.
Šī informācija ir svarīga, lai veidotu uzticību klientam. Izprotot to dziļākā līmenī, jūs varēsiet to nodrošināt ar labāku apkalpošanu un produktiem. Savukārt tas radīs lojālu klientu bāzi, kas nemitīgi atbalsta jūsu biznesu.
Vienkāršākais veids, kā iegūt šo informāciju, ir likt klientiem aizpildīt formu – tiešsaistē vai personīgi. Padariet šo procesu pēc iespējas vieglāku. Iekļaujiet šādus datus:
Nākamais solis klientu izprašanā ir pārbaudīt viņu identitāti. To var izdarīt, izmantojot valsts izdotu ID, piemēram, pasi vai autovadītāja apliecību.
Tas apstiprina, ka klients ir tas, par ko uzdodas, un palīdz izvērtēt visus riskus, kas saistīti ar darījumu veikšanu ar viņu.
Labākais veids ir nodrošināt, lai klients personīgi vai elektroniski iesniedz jums sava ID kopiju. Glabājiet to drošā vietā, jo tas būs nepieciešams reģistriem. ID ir jāpārbauda arī uzticamā datu bāzē, piemēram, Nacionālajā Identitātes Datu bāzē (ASV).
Nākamais solis klientu izprašanā ir pārbaudīt viņu adresi, lai pārliecinātos, ka viņi dzīvo tur, kur viņi apgalvo.
Tas apliecina klienta identitāti un var palīdzēt novērst krāpšanu.
Visizplatītākais veids ir paprasīt komunālo rēķinu vai citu oficiālu dokumentu, kas ietver klienta vārdu un adresi. Varat arī izmantot tādu pakalpojumu kā LexisNexis, lai pārbaudītu to informāciju.
Ja klientam nav fiziskas adreses, tad jums nepieciešams radoši izpausties un meklēt citus veidus, kā viņam apliecināt savu identitāti un atrašanās vietu.
Lai iepazītu klientus, jums ir jāizprot viņu riska profils.
Riska profils palīdz noteikt klienta ieguldījumu mērķus, laika nogriezni un riska toleranci. Noteikti jāiepazīstas ar klientu riska profiliem, lai varētu labāk saskaņot tos ar atbilstošajiem produktiem un pakalpojumiem.
Ir vairāki dažādi veidi, kā noteikt klienta riska faktorus. Viens veids ir tiem tieši pajautāt, bet otrs ir izmantot anketu vai rīku, kas palīdzēs apkopot šo informāciju.
Tiklīdz tas ir pieejams, varat sākt pieskaņot savus produktus un pakalpojumus tiem klientiem, kuriem tie ir piemēroti.
Tā var būt nedaudz atšķirīga atkarībā no uzņēmuma veida.
Šī informācija palīdz novērst krāpšanu un novērtēt riskus, kas saistīti ar darījumu veikšanu ar šo uzņēmumu.
Viens veids ir meklēt uzņēmumu ar Google. Cits ir izmantot tādu pakalpojumu kā LexisNexis. Būtībā jums būs nepieciešams:
Uzņēmuma tips vai statuss ir vēl viens aspekts, ko jums vajadzētu ņemt vērā.
Piemēram, uzņēmuma lielums var norādīt tā pirktspēju. Turklāt nozares pārzināšana var palīdzēt jums labāk izprast valodu, ko lieto jūsu klients, un problēmas, ar kurām viņš ikdienā saskaras.
Viens no veidiem ir uzmeklēt uzņēmumu ar Hoovers. Šo informāciju var atrast arī, meklējot uzņēmumu ar Google un apskatot tā lapu “Par mums”. Visbeidzot, varat arī tiem uzdot tiešu jautājumu un apstiprināt ar papildu e-pastu vai tālruņa zvanu.
Ko šis uzņēmums dara? Citiem vārdiem sakot, kāda ir viņu biznesa būtība?
Tas var palīdzēt noteikt, kāda veida produkti vai pakalpojumi viņus varētu interesēt.
Lūk, jautājumi, ko uzdot, lai labāk izprastu uzņēmumu, uz kuru jūs skatāties.
Jums ir jāpārliecinās par uzņēmuma reģistrēto adresi.
Tas palīdz pārliecināties, ka uzņēmums ir legāls un necenšas neko slēpt.
Attiecībā uz ASV uzņēmumiem viens no veidiem ir meklēt uzņēmuma reģistrācijas informāciju pavalstī, kurā tas ir reģistrēts. Cits veids ir uzmeklēt sabiedrības dibināšanas vai veidošanas dokumentus šajā pavalstī. Noslēgumā varat pameklēt apgabala reģistrācijas birojā tajā apgabalā, kurā uzņēmums reģistrēts.
Ir svarīgi arī pārliecināties par uzņēmuma direktoru identitāti.
Direktori ir cilvēki, kas kontrolē uzņēmumu. Tāpēc ir svarīgi zināt, kas viņi ir un kāda ir to izcelsme.
Palūdziet viņiem vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu un pašreizējo adresi. Turklāt jums ir jālūdz to pases vai vadītāja apliecības kopija. Lai pārliecinātos par to identitāti, varat pārbaudīt arī publiskos reģistrus. Galvenais ir tas, ka jums ir vajadzīgs zināms laiks, lai apstiprinātu uzņēmuma direktoru identitāti pirms darījumu noslēgšanas ar viņiem.
Attiecas uz uzņēmumiem, kas atrodas Apvienotajā Karalistē, Eiropā un Austrālijā.
Tas var palīdzēt izprast viņu biznesa modeli un izmēru.
Labākais veids ir uzdot jautājumu tieši viņiem. Šo informāciju varat atrast arī viņu mājaslapā vai meklējot uzņēmumu ar Google.
Uzņēmuma kredītreitings ir labs rādītājs tā finansiālajai veselībai.
Tas var palīdzēt izprast uzņēmuma finansiālo veselību un tā spēju veikt maksājumus laikus.
Viens no veidiem ir ieskatīties uzņēmuma finanšu pārskatos un ieraudzīt iespējamos riskus. Vēl viens ir iegūt uzņēmuma finanšu pārskatu no kredītaģentūras.
Labs kredītreitings parasti ir kaut kas vairāk par “investīciju kategoriju”, kas nozīmē, ka uzņēmums ir zema riska ieguldījums. Slikts kredītreitings parasti ir jebkas, kas ir zemāks par “ieguldījumu kategoriju”, kas nozīmē, ka uzņēmums ir augsta riska ieguldījums. Ja uzņēmumam nav kredītreitinga, tas varētu nozīmēt, ka tas ir pārāk jauns, lai tam būtu kredītreitings vai ka tas nav labā finansiālajā stāvoklī.
Pārliecinieties, ka jums ir tāda informācija kā filiāles adrese un klienta konta numurs, Swift kods un IBAN numurs.
Tas dod priekšstatu par to, kur uzņēmums veic savu finansu darbību un kāda veida finanšu vēsture viņam ir. Šo informāciju varat izmantot arī, lai palīdzētu atrast uzņēmumu, ja tas jums ir parādā naudu.
Labākais veids, kā noskaidrot kāda uzņēmuma bankas informāciju, ir to uzdot tieši viņiem. Šo informāciju varat atrast arī viņu mājaslapā vai meklējot viņu finanšu datus.
Vēl viena svarīga lieta, kas jāzina par saviem klientiem, ir cilvēki, kas vada visu pasākumu, tai skaitā uzņēmuma direktori, partneri un īpašnieki.
Tas var palīdzēt izprast uzņēmuma lēmumu pieņemšanas procesu, kā arī var dot jums zināmu ieskatu uzņēmuma kultūrā.
Sastādiet sarakstu ar uzņēmuma partneriem, direktoriem un īpašniekiem, pēc tam veiciet pētījumu par katru no tiem. Mēģiniet noskaidrot pēc iespējas vairāk par to iepriekšējo darbību, interesēm un mērķiem uzņēmumā. Tas palīdzēs saprast, kā viņi domā un kas viņus motivē.
Sertifikāti ir juridiski dokumenti, kas apliecina uzņēmuma dibināšanu, īpašumtiesības un atbilstību noteikumiem. Tādi dokumenti kā dibināšanas sertifikāti, rakstiskie apliecinājumi, memorands, statūti var sniegt priekšstatu par uzņēmuma struktūru.
Tie var palīdzēt izprast uzņēmuma struktūru un tā darbību.
Vienkāršākais veids, kā dabūt sertifikātus, ir palūgt tos no paša uzņēmuma. Tos var atrast arī vietējā Tirdzniecības palātā vai tiešsaistē, izmantojot uzņēmumu reģistrācijas datu bāzes.
Katram uzņēmumam ir pienākums, lai tā finanšu profilu revidē neatkarīga persona vai personas.
Revidenta atskaite parādīs, vai finanšu pārskati ir pareizi.
Labākais veids, kā tikt pie šiem dokumentiem, ir pieprasīt tos tieši no uzņēmuma. Tos varat atrast arī tiešsaistē, izmantojot uzņēmumu reģistrācijas datu bāzes vai SEC Edgar datu bāzi.
Šis ir visu uzņēmuma akcionāru saraksts, kurā norādīts, cik daudz akciju un cik procenti no uzņēmuma pieder katram no tiem.
Tas var palīdzēt saprast, kam pieder uzņēmums un cik daudz kontroles katram ir. Tas var sniegt arī ieskatu uzņēmuma finansiālajā situācijā.
Labākais veids ir to pieprasīt no paša uzņēmuma. To var atrast arī tiešsaistē, izmantojot uzņēmumu reģistrācijas datu bāzes vai SEC Edgar datu bāzi.
Katram uzņēmumam ir riska profils, kas atspoguļo iespējamos apdraudējumus, ar kuriem uzņēmums saskaras.
Tas var palīdzēt izprast izaicinājumus, ar kuriem saskaras uzņēmums, un to, kā ar tiem tiek galā. Tas var sniegt arī ieskatu uzņēmuma nākotnes perspektīvās.
Jautājiet uzņēmumam par to vai aplūkojiet uzņēmuma finanšu pārskatus.
“Zini savu klientu” atbilstība ir jūsu klientu identitātes pārbaudes process. Parasti to dara, apkopojot klienta informāciju un dokumentus, piemēram, autovadītāja apliecību vai pasi.
Visbiežāk tiek veikta ID verifikācija un adreses verifikācija. Pirmo parasti veic, iegūstot klienta vadītāja apliecību vai pasi, bet pēdējo var veikt, izmantojot komunālo pakalpojumu rēķinu vai bankas izrakstu. Jautājums-3. Kādi ir ieguvumi no “Zini savu klientu” kontrolsaraksta?
Galvenā priekšrocība ir tā, ka tas palīdz sekot jūsu klienta informācijai, lai jūs būtu drošs, ka sniedzat viņam labāko iespējamo pakalpojumu. Tas palīdz arī veidot uzticēšanos saviem klientiem, jo viņi redzēs, ka jūs nopietni uztverat viņu konfidencialitāti un drošību.
No klientiem apkopojamās informācijas veids būs atkarīgs no jūsu uzņēmuma un piedāvātā produktu vai pakalpojumu veida. Tomēr ir dažas pierastākās informācijas vienības, kas lielākajai daļai uzņēmumu būs nepieciešamas, piemēram, vārds, uzvārds, adrese, dzimšanas datums.
Tas jādara regulāri, jo klientu informācija laika gaitā var mainīties. Atjauniniet to arī, ja veicat izmaiņas savos produktos vai pakalpojumos, jo tas var ietekmēt informāciju, kas jāapkopo no klientiem.
Automatizējot klientu informācijas apkopošanas un pārbaudes procesu. Tās var atvieglot un paātrināt “Zini savu klientu” prasību ievērošanu. Tās var arī palīdzēt sekot jūsu klientu informācijai un aktivitātēm laika gaitā, lai vieglāk identificētu jebkādas izmaiņas vai riskus.
Klienta identifikācija, klienta uzticamības pārbaude, nepārtraukta pārraudzība un riska pārvaldība. Klienta identifikācija ir informācijas apkopošana par jūsu klientiem, lai jūs varētu pārbaudīt viņu identitāti. Klienta uzticamības pārbaude ir process, kurā pārbauda, vai jūsu klienti ir tie, par kuriem viņi apgalvo, ka tādi ir. Pastāvīga pārraudzība ir process, kurā tiek kontrolēta jūsu klientu informācija un darbības laika gaitā. Riska pārvaldība ir ar klientiem saistīto risku novērtēšanas un pārvaldības process.
Ja jums nav sava “Zini savu klientu” kontrolsaraksta, iespējams, jums būs grūti izpildīt “Zini savu klientu” prasības. Tas var novest pie naudassodiem vai citiem sodiem no regulējošajām iestādēm. Tas var arī radīt problēmas ar jūsu klientiem, jo viņi var neuzticēties jums, ka jūs nopietni uztverat viņu konfidencialitāti un drošību. Galējos gadījumos tas pat varētu radīt apsūdzības kriminālos nodarījumos.
Vienkāršākais veids ir izmantot mūsējo kā vadlīniju. Varat to pielāgot sava konkrētā uzņēmuma vajadzībām vai prasībām.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Discover the ultimate Sales Call Checklist to turn cold calls into warm leads and close more deals. Learn how to effectively plan, engage, and handle objections with essential steps for every phase of the conversation. Enhance your sales success and client interactions today!
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team