Klientu sūdzību apstrādes procedūras kontrolsaraksts - kā uzklausīt klientus, reģistrējot sūdzības, izrādot empātiju, piedāvājot risinājumus, turint dotos solījumus un kontrolējot kvalitāti. Padomi arī, kā izmantot sociālos medijus un tērzēšanas vēstures funkciju.
Daudziem uzņēmumiem nav ne jausmas, kā apstrādāt klientu sūdzības. Tas varētu būt tāpēc, ka viņi nezina labāko veidu, kā sazināties ar klientiem vai kā atrisināt to problēmas.
Tā ir milzīga problēma, jo nelaimīgie klienti bieži vien saviem draugiem un ģimenes locekļiem pastāstīs par savu negatīvo pieredzi, kas var novest pie biznesa zaudēšanas. Vai vēlaties zināt, kā izstrādāt plānu klientu sūdzību apstrādei? Ja jā, turpiniet lasīt.
Klientu sūdzības ir normāla biznesa sastāvdaļa. Patiesībā nav iespējams visus vienmēr apmierināt.
Tomēr uzņēmumi, kuriem nav plāna klientu sūdzību izskatīšanai, var ātri nonākt nelaimē. Ja nerīkosities, lai novērstu viņu problēmas, klienti jutīsies aizvainoti vai ignorēti un nākotnē vairs neatgriezīsies.
Būt organizētam ir svarīgi, lai varētu noteikt, kāda veida sūdzība tiek iesniegta. Tas nozīmē, ka ir svarīgi izstrādāt stabilu plānu dažāda veida patērētāju sūdzību izskatīšanai.
Tāpēc ir tik svarīgi izveidot klientu sūdzību apstrādes procedūras kontrolsarakstu. Tas palīdzēs nodrošināt, ka visas sūdzības tiek izskatītas pareizi un konsekventi, nodrošinot apmierinātākus klientus.
Klientu kontaktu personāla darbību ietekmē klientu sūdzību apstrādes procedūras kontrolsaraksts. Tas noderēs jebkuram uzņēmuma struktūrvienības veidam, kuram ir klienti un kurš vēlas, lai viņi izbaudītu pozitīvu pieredzi ikreiz, kad mijiedarbojas ar zīmolu.
Tātad neatkarīgi no tā, kāda veida uzņēmums jums ir, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt klientu apmierinātību, klientu sūdzību apstrādes procedūras kontrolsaraksts ir paredzēts jums.
Nepietiek, ka tikai tiek novērsta šī problēma — ir jāpārliecinās, vai klienti ir apmierināti arī ar to, kā tā tiek risināta. Tas nozīmē, ka ir rūpīgi jāieklausās, jāpieraksta, kas ir teikts, savlaicīgi jāseko viņu sūdzībām un pēc tam jānosūta e-pasta ziņa vai vēstule, tiklīdz jums ir visa nepieciešamā informācija.
Ir svarīgi rūpīgi ieklausīties, jo zem virskārtas var būt apslēptas citas problēmas, īpaši, ja šī ir jūsu pirmā reize, kad saskaraties ar šo klientu. Jūs vēlaties pārliecināties, vai saprotat, kur kaut kas nogājis greizi, lai tas neatkārtotos nākotnē.
Jūsu klientu uzklausīšana palīdzēs veidot labākas attiecības ar klientiem un palielinās viņu lojalitāti. Ja klienti jūt, ka tiek uzklausīti un viņu sūdzības tiek uztvertas nopietni, viņi visdrīzāk nākotnē atgriezīsies un ieteiks jūsu uzņēmumu arī citiem.
Tas sākas ar uzmanības pievēršanu. Tas nozīmē, ka jūs klausieties uzmanīgi un nedariet neko citu, kamēr klients ar jums sarunājas pa tālruni.
Nākamais, kas jums jādara, ir jāpieraksta tas, kas ir pateikts. Šādā veidā jūs panākat, ka visi jūsu fakti ir precīzi, kad pienāks laiks turpmākajai sarunai.
Visbeidzot, nodrošiniet, ka nekavējoties viņiem atbildiet un nosūtiet e-pasta ziņu vai vēstuli, lai informētu par paveikto. Neaizmirstiet piebilst, ka viņu apmierinātība ir jūsu galvenā prioritāte.
Informācijas apkopošana ir svarīga klientu sūdzību apstrādes daļa. Tas nozīmē iegūt visu informāciju par situāciju, lai jūs varētu to pienācīgi novērtēt un atrisināt.
Apkopotā informācija palīdzēs noskaidrot, kas ir nogājis greizi un kā to novērst. Turklāt jums ir nepieciešama pilnīga informācija, lai savukāt saviem klientiem sniegtu precīzu informāciju.
Ir vairāki veidi, kā apkopot informāciju:
Kad esat gatavs reģistrēt sūdzību, pārliecinieties, ka to darāt tādā veidā, kas palīdzēs uzlabot jūsu pakalpojuma kvalitāti un veiktspēju. Vienkārša katras detaļas pierakstīšana nav pietiekami laba, tāpēc izvēlieties, kuri momenti jāiekļauj un kāpēc tie ir svarīgi.
Klientu sūdzību reģistrēšana var palīdzēt nepārtraukti uzlabot jūsu pakalpojumu kvalitāti. Tas tiek darīts, apkopojot informāciju, kas palīdzēs novērtēt situāciju, lai jūs varētu novērst problēmu.
Klientu sūdzību reģistrēšana jāveic lietderīgā un efektīvā veidā. Jūs vēlaties apkopot visus datus, bet tie nav jāreģistrē vienlaikus. Pārliecinieties, ka reģistrējat šādu informāciju:
Noteikti informējiet klientus par to, ka zvani tiek ierakstīti, pretējā gadījumā tam var būt nepatīkamas juridiskās sekas.
Kad klients izsaka savu sūdzību, ir svarīgi parādīt, ka jūs saprotat un jums rūp viņa teiktais. Tas palīdzēs veidot uzticības pilnas attiecības ar klientu un ļaut viņam sajust, ka jūs viņa raizes uztverat nopietni.
Empātijas izrādīšana var palīdzēt uzlabot attiecības ar klientu, kā arī atrisināt sūdzību. Tas var arī palielināt jūsu iespējas noturēt šo klientu turpmākai sadarbībai, jo parāda, ka esat gatavs strādāt ar viņu un risināt problēmas tā, ka tas ir lietderīgi abām pusēm.
Uzklausot klientus, pārliecinieties, ka jūs izrādat empātiju, rīkojoties šādi:
Ja klients sūdzas par jūsu uzņēmumu, ir svarīgi viņiem par to pateikties. Tas viņiem ļaus sajust,ka jūs augstu vērtējat viņu atsauksmi un priecājaties, kad tiek norādīts uz kādu problēmu, lai jūs varētu to risināt un novērst tās atkārtošanos.
Nosūtot klientiem e-pastu, kurā pateicaties par norādi uz problēmu, tas palīdz attiecību veidošanā, kā arī parāda, ka strādājat, lai atrisinātu šo problēmu. Izrādot pateicību saviem klientiem, viņi jutīsies atzīti un, visticamāk, nākotnē atgriezīsies.
Ir dažādi veidi, kā pateikt paldies saviem klientiem par sūdzību:
Kad klients sūdzas, jums jāatceras, ka problēma var būt viņam, nevis jūsu uzņēmumam. Tas nemaina faktu, ka jums būtu jāatvainojas klientam, pat ja uzskatāt, ka jūsu uzņēmums nav izdarījis neko nepareizi.
Atvainošanās parādīs klientam, ka jūs uztverat viņa sūdzību nopietni un strādājat, lai atrisinātu šo problēmu. Tas kalpos arī tam, lai apliecinātu jūsu izpratni viņu neapmierinātībai un atzītu jebkādas neērtības, ko radījusi viņiem esošā problēma.
Lai klientu sūdzības tiktu uztvertas nopietni, ir svarīgi, lai uzņēmuma pārstāvis atvainotos tieši klientam. Esiet sirsnīgs savā atvainošanā un uzņemieties atbildību par šī jautājuma atrisināšanu.
It īpaši, ja neesat tas, kas risināja klienta sūdzību, pēc iespējas ātrāk nododiet atvainošanās ziņu.
Pēc atvainošanās klientam ir svarīgi piedāvāt risinājumu. Tas var būt jebkas, sākot ar atlaidi nākamajam pirkumam līdz pat pilnīgai naudas atmaksai.
Risinājuma piedāvāšana liecina, ka jūs rīkojaties, lai novērstu problēmu, un vēlaties klientam visu vērst par labu. Tas ir arī veids, kā viņus iepriecināt un saglabāt nākotnē darījumus ar viņu.
Piedāvājot risinājumu, ir svarīgi ievērot procedūru un nedot solījumus, kurus uzņēmums nevar turēt. Tā vietā koncentrējieties uz to, lai sniegtu precīzu aprakstu par to, kas notiks tālāk. Tas palīdz parādīt klientam, ka esat uzklausījis viņu sūdzību un strādājat pie risinājuma.
Pēc risinājuma piedāvāšanas ir svarīgi izdiskutēt pieejamās iespējas. Tas palīdzēs klientam justies uzklausītam un vērtam, kā arī uztvert viņu sūdzību nopietni un strādāt, lai to atrisinātu.
Iespējamo risinājumu apspriešana ar klientu ļauj viņam izvēlēties to, kas viņam ir vispiemērotākais. Tas liecina arī par to, ka esat ar mieru sadarboties ar viņiem, ne tikai censties uzspiest viņiem risinājumu, kas var nemaz nebūt piemērots.
Pirms pieņemt lēmumu par to, ko darīt tālāk, vislabāk būtu informēt klientus par visām viņu izvēlēm. Tādējādi viņi jutīs, ka viņu ierosinājumi tiek ņemti vērā un tie var būt daļa no lēmumu pieņemšanas procesa.
Pēc tam, kad klienta sūdzība ir apstrādāta, ir svarīgi ievērot jūsu dotos solījumus. Tas liecina, ka jūs esat patiess viņu problēmu risināšanā un vēlaties, lai viņi būtu apmierināti ar jūsu biznesu, pasargājot jūs no reputācijas riskiem.
Solījuma pildīšana ļauj klientam pārliecināties, ka viņa vajadzības ir apmierinātas, un palīdz nostiprināt uzticēšanos starp jūsu uzņēmumu un viņu. Tas arī parāda, ka esat uzticams uzņēmums, uz kuru klienti var paļauties, ka darbs tiks paveikts.
Nosakiet skaidras pamatnostādnes atbalsta aģentiem par to, ko viņi var piedāvāt konkrētajā situācijā. Šādi visi būs uz viena viļņa un nebūs nekādi pārpratumi.
Jums ir jābūt patiešām uzmanīgiem, lai nepalaistu garām nekādus termiņus vai nedotu kādus solījumus, ko jūsu uzņēmums nevar turēt. Tas var sabojāt klientu attiecības un radīt iespaidu, ka esat neuzticams, un tas ir kas tāds, ko neviens nevēlas.
Pēc tam, kad sūdzība ir apmierināta, ir svarīgi pateikties klientiem un lūgt atsauksmi.
Klientu apmierinātības aptaujā iegūtās informācijas izmantošana parādīs, cik augstu jūsu uzņēmums vērtē savus klientus, un tas palielinās uzticību jūsu zīmolam. Turklāt tas palīdzēs noteikt jomas, kas jāuzlabo, lai līdzīgas problēmas nākotnē neatkārtotos un uzlabos klientu jūsu zīmola uztveri.
Jums ir jāizskaidro klientiem, kāpēc jums ir nepieciešama atsauksme, kā arī, kāda informācija tiks izmantota un kurš to saņems. Tādējādi viņi apzināsies, ka viņu viedoklis ir svarīgs un izpratīs tās ietekmi uz jūsu uzņēmumu.
Tiklīdz sūdzība ir atrisināta, ir svarīgi tieši pārliecināties, lai būtu pārliecināts, ka necieš jūsu pakalpojuma vai produkta kvalitāte. Tas nozīmē klientu atsauksmju pārraudzību un nepieciešamības gadījumā aktīvu rīcību.
Lai katrs apstrādes procesa posms būtu pārredzams, ir nepieciešama iekšējā kontrole. Šādā veidā varat pārraudzīt sava uzņēmuma pakalpojuma kvalitāti un nepieciešamības gadījumā veikt izmaiņas.
Kontroles programmas palīdz noteikt uzņēmuma riskus, kas var izraisīt klientu sūdzības vai sabojāt reputāciju. Tās sniedz arī plašu priekšstatu par veiktspēju, lai varētu izstrādāt atbilstošus uzņēmējdarbības nepārtrauktības plānus.
Lai nodrošinātu kvalitātes kontroles efektivitāti, ir svarīgi regulāri pārbaudīt iekšējo kontroli. Iekšējās kontroles pārbaudes var veikt, izmantojot dažādas metodes, piemēram, dokumentu auditus vai intervijas ar klientiem, kas bija iesnieguši sūdzības.
Customer handling skills are the abilities and techniques that businesses use to deal with customer complaints. They can include listening to customers’ concerns, empathizing with them, and resolving their issues in a satisfactory way.
The first step is to listen, which involves understanding what the customer's complaints and concerns are. The second step is to empathize with them by showing that you understand their frustrations about the issue at hand. The third step is to resolve their issues in an effective manner so they feel satisfied with how things were handled.
The most common types of complaints can vary depending on the industry that your business is in, but some of the most common include problems with products or services, billing or payments errors and delivery or shipping delays.
Having a customer complaint handling procedure in place is important because it helps the business identify when issues are occurring and what steps need to be taken to address them. It also provides clients with information about how their complaints will be handled, which can lead to increased trust between them and your business. Managing complaints is an inherent risk of doing business - you never know how the customer will react and how you will be able to meet their needs. That's why having a clear procedure is like having risk management guidance - it's essential to make sure that your business will not suffer.
It's important to maintain an effective relationship with your customers while resolving their issues by being responsive to their inquiries, keeping them updated on the progress of their complaints, and apologizing for any inconvenience that may have been caused. Additionally, businesses should take steps to ensure that these types of problems do not occur again in the future.
A customer complaint form should be placed in an area where clients can easily access it This can be the contact page of your website or in an email that is sent after they have an interaction with your business.
Kādēļ Klusa Aiziešana Ir Meli | Klienta + Darbinieka pieredze
Automatizēta pārdošana veicina zīmola atpazīstamību un palielina ieņēmumus, bet pārāk liela automatizācija var kaitēt reputācijai. Personisks pieskāriens ir svarīgs.
Klientu Apkalpošanas Prasmes – Videoapmācības Kurss
LiveAgent ir populārs risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas pielāgojas klientu vajadzībām un nodrošina ērtu kontaktu un ātru reakciju. Kontrolsaraksti veicina iesaistīšanos.
Ja Zvanu Centra Darbinieki Būtu Godīgi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, e-pasta pārvaldības un tālruņa sistēmas. Sniedz arī datu migrāciju un 24/7 atbalstu.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem