Kas ir lietotāja kļūda?
Problēmas, kas rodas lietotāja pusē, tiek dēvētas par “lietotāja kļūdām”. Kad jūsu pusē viss ir perfekti un lietotājs sūdzas par kaut kādu kļūdu, pastāv liela iespēja, ka kļūda ir viņu pusē.
Frequently asked questions
Kas ir lietotāja kļūda?
Lietotāja kļūda ir cilvēka kļūda datorsistēmā mijiedarbojoties ar to.
Kā konstatēt lietotāja kļūdu?
Lietotāja kļūdu var konstatēt, izmantojot sekošanas programmatūru, kā arī analizējot jūsu zināšanas par lietotāja veiktajām darbībām.
Kāda ir labākā pieeja, kā rīkoties ar lietotāja kļūdām?
Labākā pieeja lietotāja kļūdai ir tā, ka tā ir notikusi konkrēta iemesla dēļ, un tādejādi Jūs problēmu varat viegli atrisināt, analizējot lietotāja darbības.
Expert note
Lietotāja kļūda ir cilvēka kļūda datorsistēmā mijiedarbojoties ar to, bet tā var būt konstatējama, izmantojot sekošanas programmatūru un analizējot veiktās darbības.

Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.