Custoemr service agent talking to customers

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts

Vai vēlaties nodrošināt labāko iespējamo klientu apkalpošanu? Ja tā, pārliecinieties, ka jūsu aģenti ir atbilstoši apmācīti. Šajā kontrolsarakstā apskatīti daži labākie klientu apkalpošanas aģentu apmācības padomi.

Sekojot šiem padomiem, jūs noteikti nodrošināsit, lai jūsu klienti būtu apmierināti ar saņemto pakalpojumu līmeni.

Klientu apkalpošanas apmācību kontrolsaraksta svarīgums

Uzlabojiet savu klientu apmierinātības novērtējumu, uzlabojot jūsu sniegto pakalpojumu līmeni. Nodrošiniet, lai ikviens jauns klientu apkalpošanas pārstāvis, ko pieņemat darbā, tiktu pienācīgi apmācīts. Sekojot kontrolsarakstam, jūs tiešā veidā varat nodrošināt, ka ikviena klientu mijiedarbība ir laba.

Šāds kontrolsaraksts palīdz gan ar pieņemšanas procesā, gan tālākajā izaugsmē, jo ļauj sekot līdzi tam, kas jāsasniedz katram jaunajam aģentam. Jo labāks būs jūsu kontrolsaraksts, jo labāka būs jūsu sniegtā klientu pieredze.

Kurš būs ieguvējs no klientu apkalpošanas apmācības kontrolsaraksta

  • Uzņēmēji

Ja esat uzņēmējs, tad zināt, ka klientu apkalpošana ir viens no svarīgākajiem biznesa aspektiem. Jums ir jāpārliecinās, ka jūsu aģenti ir pienācīgi apmācīti, lai tie varētu sniegt labāko iespējamo pakalpojumu jūsu klientiem.

  • Personāldaļa

Šī nodaļa bieži vien ir atbildīga par ikviena jauna klientu apkalpošanas pārstāvja apmācību vai vismaz par pieņemšanas procesu. Izmantojot klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsarakstu, personāla speciālists var nodrošināt, ka visi jaunie darbinieki pirms darba sākšanas ir atbilstoši apmācīti.

  • Klientu Atbalsta Pārraugi

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts var palīdzēt vadītājiem sekot līdzi, kas jādara katram jaunajam klientu apkalpošanas pārstāvim. Pat ja viņi jau ir apguvuši pamatiemaņas, ir svarīgi pārliecināties, ka viņi joprojām saņem pienācīgu apmācību.

  • Klientu Apkalpošanas Komandas Locekļi

Šajā laukā strādājošie klientu apkalpošanas darbinieki var gūt labumu no šāda kontrolsaraksta. Sekojot tam, visi jūsu klientu apkalpošanas komandas locekļi var papildus kvalificēties dažādās jomās un pārliecināties, ka ikviena klientu apkalpošanas pieredze, ko viņi sniedz, ir ne tikai pietiekoša, bet gan pasaules līmeņa kvalitātē.

Kā apmācīt klientu apkalpošanas pārstāvjus

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts

Vispirms ir jāpārliecinās, vai uzņēmuma klēpjdators vai personālais dators ir gatavs katram jaunajam klientu apkalpošanas aģentam.

Kāpēc ir svarīgi sagatavot uzņēmuma klēpjdatoru vai datoru jaunajam aģentam?

Viņiem ir jābūt pieejamai konkrētai programmatūrai, dokumentiem un uzņēmuma informācijai. Sagatavojot klēpjdatoru vai datoru, varat pārliecināties, ka viņi var pareizi veikt savu darbu ierīcē, kas viņiem ir uzstādīta.

Kā sagatavot uzņēmuma klēpjdatoru vai datoru jaunajam aģentam?

Uzinstalējiet nepieciešamo programmatūru. Tas var ietvert klientu apkalpošanas programmatūru, teksta apstrādes programmatūru un tabulu programmatūru. Pēc tam jums jāiestata aģenta e-pasta konts. Izveidojiet mapi visiem uzņēmuma dokumentiem.

Google Drive koplietošanas piemērs

Kādi rīki jāizmanto, lai sagatavotu uzņēmuma klēpjdatoru vai datoru jaunajam aģentam?

  • dokumentu redaktoru (Microsoft Office u.c.)
  • failu koplietošanas rīki (piemēram, Google Drive, Dropbox)
  • klientu apkalpošanas programmatūra (piemēram, LiveAgent)

Tagad ir pienācis laiks katram jaunajam klientu apkalpošanas aģentam piešķirt uzņēmuma e-pasta adresi.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt uzņēmuma e-pasta adresi?

Tas būs viņu galvenais saziņas veids ar klientiem, tāpēc ir svarīgi, lai viņu adrese būtu profesionāla un viegli iegaumējama. Tas arī palīdz saskaņot saziņu ar klientiem un ļauj viegli sazināties ar aģentu, kad vien tas nepieciešams.

Kā iestatīt uzņēmuma e-pasta adresi?

Izveidojiet kontu profesionālā e-pasta pakalpojumā, piemēram, Google Business vai Microsoft Exchange. Pēc tam jums ir jāizveido aģenta e-pasta adrese, izmantojot uzņēmuma domēna nosaukumu. Izveidojiet atbilstošu kontu aģenta klēpjdatorā vai personālajā datorā.

Uzņēmuma e-pasta iespējas

Kādus rīkus izmantot uzņēmuma e-pasta adreses iestatīšanai?

  • E-pasta pakalpojums (piemēram, Google Business, Microsoft Exchange)
  • klēpjdators vai dators ar interneta savienojumu
  • uzņēmuma domēna nosaukums

Kad esat sagatavojis uzņēmuma klēpjdatoru un uzstādījis uzņēmuma e-pasta adresi, jaunajam klientu apkalpošanas aģentam jāizveido citi nepieciešamie konti.

Kāpēc ir svarīgi izveidot visus nepieciešamos kontus?

My GSuite, Slack un citi līdzīgi rīki ir būtiski komunikācijai un sadarbībai uzņēmumā. Iestatot šos kontus aģentam, jūs viņiem sniedzat iespēju pienācīgi veikt savu darbu un iegūt visus nepieciešamos rīkus.

Kā izveidot visus nepieciešamos kontus?

Noskaidrojiet visus rīkus, ko uzņēmums izmanto saziņai un sadarbībai. Katrā no šiem rīkiem izveidojiet aģenta kontu. Pēc tam nododiet aģentam pieteikšanās informāciju par katru kontu.

Laipni lūdzam Quality Unit Slack kontā

Kādus rīkus izmantot visu nepieciešamo kontu izveidei?

  • My GSuite
  • Slack
  • Zoom
  • Asana
  • Basecamp
  • Trello

2FA vai divpakāpju pārbaude ir svarīgs drošības pasākums, kas jāizmanto visiem kontiem, un programma Authenticator ir labākais veids, kā to uzstādīt.

Kāpēc ir svarīgi uzstādīt visiem kontiem divfaktoru autentifikāciju?

Divu faktoru autentifikācija kontam pievieno papildu drošības līmeni. Tas ir obligāti, jo īpaši attiecībā uz kontiem, kuros ir konfidenciāla informācija.

Kā uzstādīt divfaktoru autentifikāciju visiem kontiem?

Vispirms tālrunī lejupielādējiet programmu Authenticator un pēc tam iespējojiet divu faktoru autentifikāciju katram kontam. Pēc tam jums tikai jāpievieno katrs konts programmai Authenticator.

Google Authenticator lietotne veikalā Google Play

Kādus rīkus izmantot divfaktoru autentifikācijas iestatīšanai visiem kontiem?

  • Google Authenticator lietotne
  • tālrunis ar interneta savienojumu
  • konti, kas atbalsta divfaktoru autentifikāciju

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jāizprot darba atskaišu veidošanas principi, lai viņi varētu pareizi dokumentēt savu darbu.

Kāpēc ir svarīgi panākt, lai viņi lasītu un izprastu darba atskaišu principus?

Darba atskaites ir darba būtiska sastāvdaļa, un ir svarīgi, lai aģenti saprastu, kā tās pareizi veikt. Izprotot darba atskaišu principus, darbinieki varēs precīzi dokumentēt savu darbu un izvairīties no kļūdām.

Kā lasīt un izprast darbu atskaišu principus?

Labākais veids, kā izprast darbu atskaišu principus, ir lasīt uzņēmuma darba atskaišu noteikumus. Tas sniegs detalizētu skaidrojumu par to, kas ir jāiekļauj atskaitē un kā par to jāziņo.

Klientu apkalpošanas atskaite

Kādus rīkus izmantot darba atskaišu principu lasīšanai un izpratnei?

  • darba atskaišu resursi (piemēram, emuāra ziņas, raksti, grāmatas)
  • praktiskie materiāli
  • izmantošanas piemēri
  • uzņēmuma darba atskaišu noteikumi

Klientu apkalpošanas vadītāja pienākums ir pievienot uzņēmuma kalendāram jaunā aģenta maiņas, apmeklējumus un tikšanās.

Kāpēc ir svarīgi uzņēmuma kalendārā iekļaut maiņas, apmeklējumus un tikšanās?

Klientu apkalpošanas aģentu maiņas, apmeklējumi un tikšanās ir jāiekļauj uzņēmuma kalendārā, lai visi zinātu, kad tās ir ieplānotas.

Kā uzņēmuma kalendāram pievienot maiņas, apmeklējumus un tikšanās?

Izveidojiet uzņēmuma kalendāru. Norādiet kalendārā klientu apkalpošanas aģenta maiņas, apmeklējumus un tikšanās. Kopīgojiet kalendāru ar visiem komandas biedriem.

Uzņēmuma Google kalendāra piemērs

Kādus rīkus izmantot maiņu, apmeklējumu un tikšanos pievienošanai uzņēmuma kalendāram?

  • uzņēmuma kalendārs
  • klientu apkalpošanas aģentu plānotājs
  • visu komandas biedru kontaktinformācija

Klientu apkalpošanas aģenta atbalsta dienesta vadītājam jāorganizē ievadsesija ar jauno aģentu.

Kāpēc ir svarīgi rīkot ievadsesiju kopā ar viņu atbalsta vadītāju?

Jums vajadzētu rīkot ievadsapulci ar jauno aģentu, lai viņi varētu iepazīties ar uzņēmumu un jaunā aģenta lomu tajā. Atbalsta vadītājs ir lielisks avots šāda veida informācijai, un viņš var palīdzēt jaunajam aģentam justies gaidītam un ērti savā jaunajā amatā.

Kā organizēt ievadsesiju kopā ar atbalsta vadītāju?

Ieplānojiet tikšanos ar jaunā aģenta atbalsta vadītāju. Tās laikā iepazīstiniet jauno aģentu ar uzņēmumu un viņa lomu tajā. Noteikti pievērsiet uzmanību jebkādām bažām, kas varētu rasties jaunajam aģentam.

Videozvana funkcija Tiešsaistes čata programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot ievadsesijas rīkošanai kopā ar atbalsta vadītāju?

  • tikšanās plānotājs
  • atbilstoša informācija(piemēram, uzņēmuma vēsture, darba apraksts utt.)

Klientu apkalpošanas vadītājam būtu jāsniedz jaunajam aģentam iekšējā uzņēmuma produktu demonstrācijas prezentācija.

Kāpēc ir svarīgi sniegt iekšējo uzņēmuma produktu demo prezentāciju?

Uzņēmuma produkta demonstrācijas prezentācija ir lielisks veids, kā jauno aģentu iepazīt ar jūsu uzņēmuma piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Šāda veida informācijai ir būtiska nozīme, lai nodrošinātu precīzu un noderīgu klientu apkalpošanu.

Kā pasniegt iekšējā uzņēmuma produktu demonstrācijas prezentāciju?

Izveidojiet prezentāciju, kas ietver visu atbilstošo informāciju par jūsu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem. Ieplānojiet tikšanos ar jauno aģentu, lai kopīgi izskatītu prezentāciju. Pēc tam mudiniet viņu uzdot jautājumus, lai gūtu apstiprinājumu, ka viņš saprot, kā produkts darbojas.

LiveAgent Prezentācijas ilustrācija

Kādus rīkus izmantot iekšējās uzņēmuma produkta demonstrācijas prezentācijai?

  • prezentācijas programmatūra (piemēram, Google Slides)

Tehniskā atbalsta vecākajiem darbiniekiem ir jāsniedz jaunajam klientu apkalpošanas aģentam pārskats par sarežģītākajām tehniskajām tēmām.

Kāpēc ir svarīgi veikt sarežģīto tehnisko tēmu apskatu?

Šī apmācību daļa apmācīs jaunajam aģentam darba tehniskos aspektus. Informācija, ko viņi apgūs šajā laikā, viņiem būs būtiska, sniedzot precīzu un noderīgu klientu apkalpošanu, kas prasa tehnisko iemaņu izmantošanu.

Kā veikt sarežģīto tehnisko tēmu apskates sesiju?

Noorganizējiet jaunā aģenta tikšanos ar tehniskā atbalsta vecākajiem darbiniekiem. Vecākais darbinieks izklāstīs darba tehniskos aspektus un atbildēs uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties jaunajam aģentam.

Tehniskā atbalsta ilustrācija

Kādi rīki jāizmanto, lai veiktu sarežģīto tehnisko tematu apskatu?

  • jautājumi un atbildes no tehniskā atbalsta vecākajiem

Pēc pirmo apmācību posmu pabeigšanas jaunajam aģentam jāpiedalās zināšanu pārskata sesijā, lai pārliecinātos, ka viņš saprot šo materiālu.

Kāpēc ir svarīgi noturēt zināšanu pārskata sesiju?

Tas ļauj novērtēt jaunā aģenta izpratni par materiālu, kas viņiem ir mācīts. Rezultātā jūs varat noteikt visas jomas, kurās viņiem var būt nepieciešama papildu apmācība.

Kā noturēt zināšanu pārskata sesiju?

Vispirms izveidojiet to jautājumu sarakstu, kas saistīti ar jaunajam aģentam mācīto materiālu, un nosūtiet tos iepriekš vai uzdodiet tos tikšanās laikā. Pārskatiet viņa atbildes sesijas laikā vai pēc tās un sniedziet atsauksmi, lai viņš varētu uzlabot savas zināšanas un prasmes.

Palīdzības Dienesta Sagataves

Kādus rīkus izmantot zināšanu pārskata sesijas noturēšanai?

  • aptaujas programma jautājumiem un atbildēm jaunajam aģentam
  • ekrāna koplietošanas programmatūras (piemēram, Google Hangouts)

Klientu apkalpošanas vadītājam jānosaka iknedēļas pārbaude jaunajam aģentam pirmā mēneša laikā.

Kāpēc ir svarīgi organizēt iknedēļas pārbaudi?

Jo, to darot, var novērtēt jaunā aģenta progresu un sniegt tam atsauksmi. Mērķis ir palīdzēt viņam pielāgoties jaunajam darbam un nodrošināt, ka viņam ir izcilas klientu apkalpošanas prasmes.

Kā organizēt iknedēļas pārbaudi?

Ieplānojiet tikšanos ar jauno aģentu katru nedēļu pirmajā darba mēnesī. Šo tikšanos laikā jūs varat pajautāt viņiem, kā viņiem klājas, un sniegt atsauksmi par viņu paveikto. Šīs tikšanās palīdzēs nodrošināt, ka jaunais aģents labi pielāgojas savam jaunajam darbam un nodrošina izcilu klientu apkalpošanu.

Savlaicīgas plānošanas ilustrācija

Kādus rīkus izmantot iknedēļas pārbaudes organizēšanai?

  • sapulču plānošanas rīks

Klientu apkalpošanas vadītājam ir jāizveido kopdarba sesijas ar jauno aģentu un tā kolēģiem.

Kāpēc ir svarīgi piedalīties kopdarba sesijās?

Jo tas ļauj jaunajam aģentam iepazīt savus kolēģus un uzzināt, kā tie strādā. Šī ir svarīga daļa, kas palīdz viņam pielāgoties jaunajam darbam un nodrošina, ka viņš ir gatavs sākt pats apstrādāt klientu jautājumus.

Kā piedalīties kopdarba sesijās?

Noorganizējiet piemērotu laiku, kad jaunajam aģentam iesaistīties un sākt sadarboties ar kolēģiem. Šajās sesijās viņš var uzzināt vairāk par uzņēmuma noteikumiem un iegūt pirmo klientu apkalpošanas pieredzi, apstrādājot pieprasījumus bez nepieciešamības to darīt vienatnē.

klientu apkalpošanas komandas darbs

Kādus rīkus izmantot kopdarba sesiju noturēšanai?

  • ekrāna koplietošanas programmatūra
  • Klienta attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra

Tas ir posms, kad jaunais aģents pirmo reizi sazināsies ar klientiem, izmantojot čata saskarni, bet ar uzraudzību.

Kāpēc ir svarīga pirmā asistētā čata pieredze?

Jauns aģents var gūt pieredzi, apstrādājot pieprasījumus, izmantojot čatu, bez spiediena, ka tas jādara pašiem. Iespēja jaunajam aģentam uzdot jautājumus par klientu pieprasījumu apstrādes procesu vai procedūru ir būtiska, lai palīdzētu viņam pielāgoties jaunajai lomai.

Kā uzsākt pirmo asistēto čatu?

Klientu apkalpošanas vadītājam jāsāk ar to, ka jaunajam aģentam jāsniedz daži praktiskas iemaņas klientu pieprasījumi apstrādei, kas var būt reāli vai simulēti. Kad jaunais aģents jūtas komfortabli šajā procesā, viņš var sākt darbu ar reālajiem klientu pieprasījumiem, izmantojot uzraudzību.

Liveagent piedāvā pamācības un zināšanu bāzi, kam būtu jāpalīdz jaunajam aģentam iepazīties ar palīdzības dienesta programmatūru. Tā labi izstrādātā saskarne ir ļoti viegli apgūstama, un lielākajai daļai aģentu nav nekādu problēmu to ātri apgūt.

Kādus rīkus izmantot, lai uzsāktu pirmo asistēto čatu?

LiveAgent čata iespējas
  • Liveagent, universālā palīdzības dienesta programmatūra

Tas ir posms, kad jaunajam aģentam apstrādei tiks piešķirti pirmie pieteikumi.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt pirmos pieteikumus?

Šī jaunā aģenta apmācības daļa ir ļoti būtiska, jo dod viņam iespēju īstenot praksē visas līdz šim apgūtās zināšanas un klientu apkalpošanas prasmes. Tas arī ļauj klientu apkalpošanas vadītājam izvērtēt viņu paveikto un sniegt atsauksmi par viņu veikumu.

Kā piešķirt viņu pirmos pieteikumus?

Pagaidiet, kad ienāk nākamais pieteikums, un tad piešķiriet to jaunajam aģentam. Tiklīdz viņš ir veiksmīgi pabeidzis darbu pie pieteikuma vadītāja uzraudzībā, viņš var pāriet pie nākamā pieteikuma.

LiveAgent pieteikumu piešķiršanas funkcija

Kādus rīkus izmantot pirmo pieteikumu piešķiršanai?

  • pieteikumu apstrādes sistēma
  • Klientu Attiecību Pārvaldības (CRM) programmatūra
  • LiveAgent, universāla palīdzības dienesta programmatūra
  • atsauksmju aptaujas rīki

Jaunais aģents strādās savu pirmo ikdienas maiņu, neatkarīgi apstrādājot klientu pieprasījumus.

Kāpēc jaunajam aģentam ir svarīgi strādāt viņa pirmo ikdienas maiņu?

Šajā posmā viņi izmantos visu, ko apguvuši iepriekšējās apmācībās, produktu demonstrācijā un uzraudzītajā darbā, lai pirmo reizi strādātu pilnīgi patstāvīgi. Tas ir svarīgi, jo ļauj klientu apkalpošanas vadītājam redzēt, cik labi viņš spēj pielietot savas zināšanas un prasmes reālā pasaules vidē.

Kā strādāt viņa pirmajā ikdienas maiņā?

Jaunais aģents strādās ikdienas maiņu tāpat kā jebkurš cits klientu apkalpošanas aģents. Viņš patstāvīgi apstrādās klientu pieprasījumus, bet klientu apkalpošanas vadītājs, ja nepieciešams, joprojām būs pieejams, lai piedāvātu atbalstu.

LiveAgent reāllaika rakstīšanas priekšapskats

Kādus rīkus izmantot darbā pirmajā ikdienas maiņā?

  • Klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra
  • LiveAgent, universālā palīdzības dienesta programmatūra
  • pieteikuma apstrādes sistēma
  • čata programmatūra

Pēc tam, kad jaunais aģents ir pabeidzis savu pārbaudes laiku, ir svarīgi apsēsties ar viņu un novērtēt tā sniegumu.

Kāpēc ir svarīgi novērtēt jaunā aģenta veikumu?

Šis novērtējums ļauj klientu apkalpošanas vadītājam sniegt atsauksmi par jaunā aģenta progresu un noteikt jomas, kurās, iespējams, ir nepieciešama papildu apmācība. Tas arī dod iespēju jaunajam aģentam uzdot jebkādus jautājumus un atrisināt bažas, kas saistītas ar darbu.

Kā novērtēt jaunā aģenta veikumu?

Klientu apkalpošanas vadītājam jāapsēžas ar jauno aģentu un jāpāriet pāri viņu darbības rezultātiem pārbaudes laikā. Te būtu jāapspriež gan tas, kas izdevās labi, gan arī tās jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.

Veikstpējas atskaite Klientu atbalsta programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot jaunā aģenta snieguma novērtēšanai?

  • veiktspējas pārskata sagatave

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Sagatavojiet uzņēmuma klēpjdatoru vai datoru jaunajam aģentam
  • Nodrošiniet aģentu ar uzņēmuma e-pasta adresi
  • Izveidojiet visus nepieciešamos kontus
  • Sagatvojiet visus kontus div-faktoru autentifikācijai
  • Nodrošiniet, ka aģenti izlasa un izprot darba atskaišu principus
  • Pievienojiet viņu maiņas, apmeklējumus un sapulces uzņēmuma kalendāram
  • Sarīkojiet ievadsesiju kopā ar viņu atbalsta vadītāju
  • Sniedziet iekšējo uzņēmuma produktu demonstrācijas prezentāciju
  • Veiciet sarežģīto tehnisko tēmu apskates sesiju
  • Noturiet zināšanu pārskata sesiju
  • Organizējiet iknedēļas pārbaudes pārbaudes laikā
  • Piedalieties kopdarba sesijās ar kolēģiem
  • Uzsāciet pirmā asistētā čata pieredzi ar LiveAgent
  • Piešķiriet viņam pirmos pieteikumus
  • Darbs viņa pirmajā ikdienas maiņā
  • Izvērtējiet to veikstpēju pārbaudes laikā

It’s easy to get started with LiveAgent.

Join today and improve your efficiency with an easy-to-use, fully-featured multichannel help desk software.

FAQs

Why do soft skills matter in customer service?

They are important because they allow customer service reps to build long-term relationships with customers. Soft skills include active listening, problem-solving, empathy, and customer service orientation. By having these skills, your agents will be able to understand and respond to clients' needs, resolve complaints effectively, and create a positive customer service experience that satisfies your buyers and keeps them coming back to your business.

What is customer service training?

Customer service training is the process of teaching your agents how to interact with and serve clients. This may include topics such as how to greet them, how to handle their inquiries and complaints, and how to provide excellent customer service. It's important for companies to provide adequate training so that their customer service professionals are equipped with the interpersonal skills and technical skills they need to provide great service and resolve any issues that may arise.

Why is customer service training important?

Excellent support is crucial to the success of any company because it can make the difference between turning a potential customer into a happy customer who becomes a repeat buyer and one who never purchases from you again. Customer service training teaches employees the importance of providing excellent service and how to do so. Customer service reps will learn about dealing with difficult customers and frustrated customers, being polite and courteous, as well as how to handle complaints effectively. They also learn about your company's policies and procedures for dealing with customers.

How to train my customer service agents on accessibility?

First, make sure that they are aware of the importance of accessibility and why it is so crucial. Second, provide them with training on using accessible technology and how to help customers who need assistance doing so themselves. Third, practice responding to common questions and scenarios that may come up in relation to accessibility. Finally, you can also provide them with resources such as fact sheets or guidelines on how to be more accessible as part of your customer service agents training.

How do I create a customer service agents training plan?

The training should be tailored to the specific needs of your business. All customer service professionals will have different duties and responsibilities, so the training program should reflect that. It's important to make sure that new agents are adequately trained before putting them in front of customers because they need to be familiar with your company's policies and procedures on how to handle common customer issues or inquiries. A customer service agents training checklist, like the example one given, can help you create a comprehensive training program for your support team employees.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju