Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ceļa kartēšana

Kas ir ceļa kartēšana?

Ceļa kartēšana ir analītisks process. Tam nepieciešams, lai īpašnieks vai pārvaldnieks rūpīgi pārbaudītu visus klientu pieturas punktus. Šie punkti var būt: pašapkalpošanās vietne, tiešsaistes čats, biežāk uzdoto jautājumu lapa vai e-pasta ziņas.

Kas ir saskares punkts?

Klienta saskares punkts ir pirmā saskare ar jūsu zīmolu/tīmekļa vietni.

Kāds ir ceļa kartēšanas mērķis?

Galvenais mērķis ir padarīt klientu ceļu raitu un ērtu, lai tas novestu līdz uzņēmuma mērķiem. Parasti mērķis ir pārdošana. Tādējādi, apzinoties klientu saskares punktus, jūs varat uzlabot procesu.

Klientu pieredze ir tikpat svarīga kā produkta kvalitāte un izmaksas. Iedomājieties, ka jūsu klienti atkrīt pirkuma veikšanas vidū. Tas var notikt, ja klientu ceļš bija mulsinošs vai pārāk garš. Tādējādi ir nepieciešams analizēt saskares punktus, lai izvairītos no sliktas klientu pieredzes.

Kā izveidot ceļa karti?

  • Izveidojiet sava klienta profilu (UX)
  • Izveidojiet sarakstu ar veidiem, kā klients var sasniegt jūsu uzņēmumu (visi saskares punkti)
  • Izpētiet un izprotiet klientu mērķus
  • Detalizēti kartējiet savu klientu ceļu
  • Izveidojiet ērtas plūsmas – atbilstošus saskares punktus savam zīmolam un klientiem

Neaizmirstiet regulāri aktualizēt un pārbaudīt klientu ceļus!

Kā ceļa kartēšana var palīdzēt jūsu klientu apkalpošanai?

Aplūkosim piemēru.

Klients nevar atrast konkrētu informāciju jūsu tīmekļa vietnē. Vēlāk jūs noskaidrojat, ka saskares punkti nebija izveidoti efektīvi. Tādējādi klientu pieredze ir slikta, un jūsu klientu apkalpošanas dienestam ir vairāk pieprasījumu. Kā uzņēmums jūs vēlētos izvairīties no šiem pieprasījumiem, cik vien iespējams. Tādējādi, izveidojot vienkāršas un efektīvas ceļa kartes, būs mazāk pieprasījumu.

Bet, ja jums joprojām vēl ir daudz jautājumu no klientiem, tad ir divi veidi, kā samazināt uz jautājumus, kas saistīti ar informācijas pieprasīšanu. Vislabākais un optimālākais veids ir izveidot viegli pieejamu Biežāk Uzdoto Jautājumu lapu vietnē. Vēl viens optimāls veids ir Zināšanu bāzes rakstu radīšana. Šajos rakstos var plaši izskaidrot svarīgu informāciju, ko meklē klienti. Tas palīdz uzņēmumam samazināt nevajadzīgus klientu pieprasījumus un uzlabot klientu ceļu.

Uzziniet vairāk par Zināšanu bāzi.

Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt jūsu klienta ceļa kartēšanā?

Klienta ceļa kartējums var sniegt pārskatu pār iespējamām kļūdām. Daudz kļūdu var novērst, pielāgojot vietnes noformējumu. Bet dažreiz ar to nepietiek. Mūsdienās svarīgākais ir būt pieejamam klientiem ikkatrā platformā. Lai to izdarītu, jūsu aģentiem ir nepieciešama klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent. Tādi līdzekļi kā Tiešsaistes Čats var palīdzēt klientiem pabeigt pirkumu ceļa laikā. Nav vajadzības lēkāt šurpu turpu to pirkšanas ceļā.

Kādas ir citas klientu apkalpošanas programmatūras priekšrocības?

  • Palielināta klientu noturēšana
  • Vienkārša un efektīva saziņa
  • Tiešsaistes Čats, Zvani, E-pasti, Socālo Mediju pieprasījumi vienotā programmatūrā
  • Lielāki ieņēmumi
  • Klientu lojalitāte
  • Klientu apmierinātība
  • Aģentu apmierinātība

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

BUJ

Ko nozīmē ceļa kartēšana?

Ceļa kartēšana ir procesa vizualizācija, ko konkrētais cilvēks veic, lai sasniegtu konkrētu mērķi. Tas sākas ar lietotāja darbību atspoguļojumu laika skalā un tiek papildināts ar lietotāja domām un emocijām, lai radītu stāstījumu, kas galu galā veido procesa vizualizāciju. Klientu ceļa kartēšana ir vizuāla prezentācija iepirkšanās procesam, ko klients veic.

& nbsp;

Kāds ir ceļa kartēšanas mērķis?

Ceļa kartēšanas mērķis ir izstrādāt labāko stratēģiju konkrētajiem mērķiem, kurus vēlaties sasniegt vai kuru kāds gatavojas sasniegt. Tas palīdz noteikt prioritātes un svarīgākos uzdevumus, kas jāveic, lai sasniegtu mērķi. Katrs klients iet cauri noteiktam procesam, sākot ar produkta iepazīšanu un beidzot ar pirkuma veikšanu. Pateicoties tam, uzņēmumiem un organizācijām ir vieglāk noteikt, kas ir nepieciešams, lai process būtu veiksmīgs, t.i., lēmums par produkta iegādi un pati pārdošana notiktu.

& nbsp;

Kādi ir ceļa kartēšanas ieguvumi?

Pateicoties ceļa kartēšanas procesam, jums ir iespēja uzzināt par informāciju, rīkiem un procesiem, ko katrs no komandā strādājošajiem izmanto. Tas arī ļauj iejusties pircēja vietā un vieglāk atbildēt uz jautājumu par to, kas viņiem nepieciešams, lai veiktu pirkumu. Turklāt tā atbalsta satura mārketinga stratēģijas. Tā iesaka, kāds saturs varētu būt pievilcīgs. Un pats svarīgākais - ļauj prognozēt klientu uzvedības lielāko daļu.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju