Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Viena no būtiskākajām kļūdām pārdošanas un mārketinga speciālistu darbā ar interesentiem ir aizmiršana nosūtīt e-pastus. Pārāk bieži tie koncentrējas tikai uz pirmo soli un pilnīgi palaiž garām rūpes par klientiem pēc pārdošanas e-pasta nosūtīšanas. 70% no pārdošanas e-pastiem nav turpinājuma, lai gan 80% darījumu līdz to noslēgšanai ir vajadzīgi vismaz pieci sekojoši e-pasti.

Pieteikuma-piemērs-atlaides-koda-piedāvāšana
Lai LiveAgent padara smago darbu. Automatizējiet e-pastu turpinājumus ar mūsu pieteikumu apstrādes programmatūru un apvienojiet to ar izejošo zvanu centra programmatūru, lai iegūtu pilnīgu tirdzniecības un pārdošanas rīku.

Interesantu atkārtota sasniegšana galu galā palīdz uzņēmumiem palielināt atsaucības līmeni un noslēgt vairāk pārdošanas darījumu. Patiesībā e-pastu turpinājumu rādītāji parasti ir labāki nekā pirmatnējiem e-pastiem. Iko System veiktajā pētījumā pirmajā e-pasta atbildes rādītājs bija 18%, otrā – 14%, ceturtā – 13% un sestā – 27%. Izmantojot pareizās e-pasta sagataves, pārdošanas un mārketinga komanda var nodrošināt saskaņotāku saziņu ar interesentiem un uzlabot pārdošanu ilgtermiņā.

3 būtiskākās turpinājuma e-pasta kļūdas, no kurām būtu jāizvairās no

Pārāk daudz e-pastu sūtīšana

Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Lai gan nav universālas formulas, pēc kuras izvēlēties vislabāko turpinājuma e-pastu skaitu un biežumu(jo tas lielā mērā ir atkarīgs no tā, kāda veida mijiedarbība jums jau bijusi ar interesentiem iepriekš), pētījumi liecina, ka optimālais skaits ir 2 vai 3 turpinājumi. Parasti ir ieteicams nogaidīt vismaz divas dienas, pirms nosūtīt pirmo turpinājuma e-pastu.

Padošanās pārāk ātri

Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Statistiski, ja nesaņemat atbildi uz pirmo e-pastu, jums ir 21% iespēja saņemt atbildi uz otro e-pastu un 25% iespēja, ka pēc pāris turpinājuma ziņām jūs beidzot saņemsiet atbildi no adresāta. Lai saņemtu atbildi no interesenta, var būt nepieciešami pat 5 turpinājuma e-pasti vai vairāk.

Personalizācijas trūkums

Pārdošanas e-pasta turpinoājuma sagataves

Personalizēšana ir pati būtiskākā, ja runa ir par e-pasta mārketingu, jo tā var palīdzēt izcelties jūsu e-pastiem. Pētījumi ir atklājuši, ka e-pasti ar personalizētām temata rindiņām tiek atvērti par 26% biežāk nekā tie, kuru temati nav personalizēti, un ka ieņēmumi no e-pasta vēstulēm, kurās tiek izmantota personalizācija, ir 5,7 reizes lielāki.

Pārdošanas turpinājuma e-pastu sagatavju piemēri

Izlemšana par to, kā turpināt e-pastus interesentiem, kas nereaģēja uz jūsu sākotnējo e-pastu, var būt sarežģīta, jo ir jāatrod pareizais līdzsvars starp pievienoto vērtību un to, vai tas ir traucējoši/kaitinoši. Tālāk ir norādītas 10 pamata pārdošanas turpinājuma e-pasta sagataves dažādiem lietošanas gadījumiem, kuras varat izmantot kā atspēriena punktu pirms izveidojat savas.

Turpinājuma e-pasts pēc trigera notikuma

Turpinājuma e-pasts, kurā dalaties ar īpašu piedāvājumu

Turpinājuma e-pasts, kurā atjaunojat saikni ar interesentu

Turpinājuma e-pasts pēc balss pasta atstāšanas

Turpinājuma e-pasts pēc pasākuma

Bezmaksas izmēģinājuma turpinājuma e-pasts

Turpinājuma e-pasts pēc demonstrācijas

Reklāmas ziņas turpinājuma e-pasts

Turpinājuma e-pasts, kad nav bijusi atbilde

Turpinājuma e-pasts ‘šķiršanās’ gadījumam ar interesentu

Bonuss: Jautra pārdošanas turpinājuma e-pasta sagatave, lai iedvesmotu savu pārdošanas komandu

Pārdošanas turpinājuma e-pasti — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā uzrakstīt labu turpinājuma e-pastu pārdošanai?

Lai uzrakstītu efektīvu e-pastu, jums jābūt pacietīgam. Dažreiz ir vajadzīgs laiks un pūles, lai saņemtu atbildi. Tomēr nenomētājiet topošos klientus ar e-pastiem, jo tam varētu būt pretējs efekts. Un, pats svarīgākais, nesūtiet vispārīgus e-pastus. Jo personalizētāks ir e-pasts, jo labākas ir jūsu izredzes uz atbildi.

Kāpēc būtu jānosūta turpinājuma e-pasts?

Labs turpinājuma e-pasts, var palīdzēt palikt klienta prāta priekšplānā. Lielākā daļa pārdošanas darījumu tiks slēgti pārdošanas cikla turpinājuma posmos, tāpēc turpinājuma e-pasts ir tiešs veids, kā pietuvināties darījuma noslēgšanai.

Kas ir turpinājuma e-pasts?

Turpinājuma e-pasts ir ziņa, ko nosūtāt lietotājiem, kuri nav atbildējuši uz iepriekšējo e-pastu. Turklāt turpinājuma e-pasti parasti tiek sūtīti pēc pāris dienām.

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā var uzrakstīt labu turpinājuma e-pastu pārdošanai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzrakstītu efektīvu e-pastu, jums jābūt pacietīgam. Dažreiz ir vajadzīgs laiks un pūles, lai saņemtu atbildi. Tomēr nenomētājiet topošos klientus ar e-pastiem, jo tam varētu būt pretējs efekts. Un, pats svarīgākais, nesūtiet vispārīgus e-pastus. Jo personalizētāks ir e-pasts, jo labākas ir jūsu izredzes uz atbildi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta turpinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labs turpinājuma e-pasts, var palīdzēt atrasties klienta prāta priekšplānā. Lielākā daļa pārdošanas darījumu tiks slēgti pārdošanas cikla turpinājuma posmos, tāpēc turpinājuma e-pasts ir tiešs veids, kā pietuvināties darījuma noslēgšanai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir turpinājuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turpinājuma e-pasts ir ziņa, ko nosūtāt lietotājiem, kuri nav atbildējuši uz iepriekšējo e-pastu. Turklāt turpinājuma e-pasti parasti tiek sūtīti pēc pāris dienām. ” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo