Pateicības vēstules

Pateicības e-pasts vai pateicības vēstule?

Ņemot vērā uzņēmuma lielumu un veidu, kā arī klientu skaitu, kuriem vēlaties izteikt pateicību, varat ķerties pie e-pasta vai izdrukāt pateicības vēstules (un nosūtīt, izmantojot parastu pastu). Daži faktori, kas jāņem vērā, izvēloties starp šo:

  • Piegādes laiks: Ātrākais, kad parastā vēstule tiks saņemta, ir nākamajā dienā pēc tās nosūtīšanas. Ja laiks nav būtisks, varat sūtīt vēstuli. Taču, ja nepieciešama tūlītēja saziņa, piemēram, pateicoties klientam par pirkumu, e-pasts būs ērtāks.
  • Formalitātes pakāpe: tā kā biznesa pasaulē e-pasti tiek uzskatīti par mazāk formāliem nekā vēstules, ja dodat priekšroku formālai saziņai ar klientiem — izvēlieties vēstules.
  • Ziņas saturs: E-pasts ļauj pievienot grafikas, attēlus, videoklipus, saites vai pievienot failus — ja vēlaties, lai jūsu pateicība būtu radošāka nekā vienkāršs drukāts teksts, e-pasts ir īstais veids, kā to paveikt.
  • Budžeta ierobežojumi: E-pasta sūtīšana ir lētāka, vēstuļu sūtīšana prasa papildu izdevumus (papīra, drukāšanas, pasta pakalpojumu izmaksas). Pasaules mēroga uzņēmumam, kam ir klienti visā pasaulē, e-pasts varētu būt vienīgā saprātīgā iespēja.

Kā uzrakstīt pateicības vēstuli klientam

Visām klientu atzinības vēstulēm parasti ir jābūt strukturētām formālākā veidā nekā e-pastam, un tajās vienmēr ir jāiekļauj noteikti pateicības vēstules pamatkomponentes. Tālāk ir sniegti daži noderīgi padomi, kā izveidot lielisku pateicības vēstuli saviem klientiem.

1. Izmantojiet atbilstošu uzrunas veidu

Atbilstošākā uzruna atzinības vēstulēm ir atkarīga no jūsu attiecībām ar klientu. Tomēr labāk ir izmantot formālākus sveicienus, piemēram: “Cienījamais Kārtera kungs,” vai “Dārgais Džon!”. Būtu jāizvairās no neoficiālām uzrunām, piemēram, Hei,” “Sveiki” vai “Čau!”. Divreiz pārbaudiet arī adresāta vārda pareizrakstību, pretējā gadījumā jūs riskējat radīt sliktu iespaidu jau no paša sākuma.

2. Pieturieties pie vēstules mērķa

Pateicības vēstules vienīgais mērķis ir izrādīt atzinību un izteikt pateicību lojālajiem klientiem. Atturieties no kārdinājuma atkal pakustināt savu biznesu. Nepieminiet nevienu gaidāmo izpārdošanu, īpašos piedāvājumus, jaunus produktus vai ko citu, ko var uzskatīt par reklāmu. Jo tas var novērst klienta uzmanību no jūsu sākotnējās ieceres.

3. Pievienojiet dažas turpmākās rindiņas

Pēc pateikšanās klientam, apsveriet iespēju pievienot kādu papildu paziņojumu, kas parāda, ka esat uzmanīgs pret klientu vajadzībām. Varat minēt, ka jūs vienmēr esat pieejams, ja viņiem rodas jautājumi vai bažas par produktiem vai pakalpojumiem. Vai arī vienkārši pajautājiet, vai ir kas tāds, ko varat darīt, lai vairotu viņu apmierinātību.

4. Iekļaujiet savu zīmolu

Lai vēstules izskats būtu profesionālāks, noteikti izmantojiet veidlapas, kas ietver uzņēmuma nosaukumu, logotipu vai citu zīmola informāciju. Labi izstrādāta veidlapas padara vēstuli unikālu, nodrošina jūsu zīmola atpazīstamību, palīdz adresātam pārliecināties par tās autentiskumu un rada vispārēji profesionālu iespaidu.

5. Izmantojiet atbilstošu noslēgumu

Aizverot pateicības vēstuli, ir svarīgi izmantot atbilstošu cieņas pilnu un profesionālu frāzi. Varat izvēlēties visbiežāk lietotos “Ar cieņu” vai “Visu labu”, vai nedaudz personiskākus “Ar labākajiem novēlējumiem”, “Ar cieņu, Jūsu”, “Ar labākajiem novēlējumiem”, “Ar atzinību” vai “Pateicībā”. Tādi noslēgumi kā “Priekā”, “Paliekam uz sakariem”, “Mīlot” vai “Saudzējiet sevi” tiek uzskatīti par pārāk neformāliemm priekš biznesa vēstulēm un no tādiem jāizvairās.

6. Beidziet ar parakstu

Lai gan personalizētas pateicības izteikšana, šķiet, lieliem uzņēmumiem sagādā lielākas grūtības, paraksta pievienošana vēstules apakšā var pielikt vismaz kaut kādu personalizāciju. Lai gan ne vienmēr var realizēt ar roku rakstītu parakstu, tomēr pat drukāts paraksts vienmēr izskatīsies labāk nekā vienkārši uzdrukāts vārds.

Klienta pateicības vēstules piemēri

1. Pateicība ilgtermiņa klientiem par viņu lojalitāti


Dear Mr. ****,
We want you to know how much we appreciate your business since you have been our loyal customer for the last three years. We understand that you have many options in the marketplace, and are pleased that you have still made (Company Name) your premier choice.
It is customers like you that help keep our lights on, and we couldn’t be more grateful!
Your honest suggestions and feedback is a vital part of our growth. If there is anything we can do to make your experience with us better, please let us know.
Best regards, 
****

2. Uzņēmuma gadskārtas svinības


Dear ****,
This year (Company Name) is celebrating the 10th anniversary, and we would like to thank you for making this happened! The growth and success we’ve experienced over all these years are because of customers like you, who faithfully support our business.
Speaking on behalf of the company, we hope that you have enjoyed the enhanced quality of our services. We will continue our efforts to meet your requirements and expectations in the future as well. 
We truly appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to give you the kind of service you deserve.
Gratefully,
****

3. Pateicības izrādīšana gada nogalē


Dear Ms. ****,
As the year winds down, we would like to take this chance to say thank you for choosing our business! You are one of our most highly valued customers and it has been a sincere pleasure serving you this year. 
We always strive to exceed our customers’ expectations and meet their requirements. Let us know if there is anything we can ever do to assist you further.
From all of us at (Company Name), we wish you and your loved ones a safe and happy New Year!
With appreciation,
****

Papētiet paši

Zināšanas ir svarīgas, bet tikai tad, kad tās tiek īstenotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā tieši LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Pateicības e-pasts vai pateicības vēstule?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ņemiet vērā sava biznesa lielumu un veidu, kā arī klientu skaitu, kuriem vēlaties izteikt pateicību. Ja esat uzņēmums ar milzīgu klientu skaitu, e-pasti var būt efektīvākā izvēle. Tomēr pateicības vēstule vienmēr tiek vairāk novērtēta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi faktori jāņem vērā pirms pateicības vēstules nosūtīšanas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirms nosūtāt pateicības vēstuli, aplūkojiet dažus svarīgus faktorus, kā piemēram, piegādes laiku, formalitātes pakāpi un ziņas saturu, jo tie visi ietekmē rezultātu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā būtu jāraksta profesionāla pateicības vēstule klientam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jebkura atzinības vēstule klientam parasti ir jāstrukturē formālākā veidā nekā e-pasts, un tajā vienmēr ir jāiekļauj noteiktas pateicības vēstules pamatkomponentes.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.