Bezmaksas Izmēģinājums

Pateicības vēstules

Pateicības e-pasts vai pateicības vēstule?

Ņemot vērā uzņēmuma lielumu un veidu, kā arī klientu skaitu, kuriem vēlaties izteikt pateicību, varat ķerties pie e-pasta vai izdrukāt pateicības vēstules (un nosūtīt, izmantojot parastu pastu). Daži faktori, kas jāņem vērā, izvēloties starp šo:

  • Piegādes laiks: Ātrākais, kad parastā vēstule tiks saņemta, ir nākamajā dienā pēc tās nosūtīšanas. Ja laiks nav būtisks, varat sūtīt vēstuli. Taču, ja nepieciešama tūlītēja saziņa, piemēram, pateicoties klientam par pirkumu, e-pasts būs ērtāks.
  • Formalitātes pakāpe: tā kā biznesa pasaulē e-pasti tiek uzskatīti par mazāk formāliem nekā vēstules, ja dodat priekšroku formālai saziņai ar klientiem — izvēlieties vēstules.
  • Ziņas saturs: E-pasts ļauj pievienot grafikas, attēlus, videoklipus, saites vai pievienot failus — ja vēlaties, lai jūsu pateicība būtu radošāka nekā vienkāršs drukāts teksts, e-pasts ir īstais veids, kā to paveikt.
  • Budžeta ierobežojumi: E-pasta sūtīšana ir lētāka, vēstuļu sūtīšana prasa papildu izdevumus (papīra, drukāšanas, pasta pakalpojumu izmaksas). Pasaules mēroga uzņēmumam, kam ir klienti visā pasaulē, e-pasts varētu būt vienīgā saprātīgā iespēja.

Kā uzrakstīt pateicības vēstuli klientam

Visām klientu atzinības vēstulēm parasti ir jābūt strukturētām formālākā veidā nekā e-pastam, un tajās vienmēr ir jāiekļauj noteikti pateicības vēstules pamatkomponentes. Tālāk ir sniegti daži noderīgi padomi, kā izveidot lielisku pateicības vēstuli saviem klientiem.

1. Izmantojiet atbilstošu uzrunas veidu

Atbilstošākā uzruna atzinības vēstulēm ir atkarīga no jūsu attiecībām ar klientu. Tomēr labāk ir izmantot formālākus sveicienus, piemēram: “Cienījamais Kārtera kungs,” vai “Dārgais Džon!”. Būtu jāizvairās no neoficiālām uzrunām, piemēram, Hei,” “Sveiki” vai “Čau!”. Divreiz pārbaudiet arī adresāta vārda pareizrakstību, pretējā gadījumā jūs riskējat radīt sliktu iespaidu jau no paša sākuma.

2. Pieturieties pie vēstules mērķa

Pateicības vēstules vienīgais mērķis ir izrādīt atzinību un izteikt pateicību lojālajiem klientiem. Atturieties no kārdinājuma atkal pakustināt savu biznesu. Nepieminiet nevienu gaidāmo izpārdošanu, īpašos piedāvājumus, jaunus produktus vai ko citu, ko var uzskatīt par reklāmu. Jo tas var novērst klienta uzmanību no jūsu sākotnējās ieceres.

3. Pievienojiet dažas turpmākās rindiņas

Pēc pateikšanās klientam, apsveriet iespēju pievienot kādu papildu paziņojumu, kas parāda, ka esat uzmanīgs pret klientu vajadzībām. Varat minēt, ka jūs vienmēr esat pieejams, ja viņiem rodas jautājumi vai bažas par produktiem vai pakalpojumiem. Vai arī vienkārši pajautājiet, vai ir kas tāds, ko varat darīt, lai vairotu viņu apmierinātību.

4. Iekļaujiet savu zīmolu

Lai vēstules izskats būtu profesionālāks, noteikti izmantojiet veidlapas, kas ietver uzņēmuma nosaukumu, logotipu vai citu zīmola informāciju. Labi izstrādāta veidlapas padara vēstuli unikālu, nodrošina jūsu zīmola atpazīstamību, palīdz adresātam pārliecināties par tās autentiskumu un rada vispārēji profesionālu iespaidu.

5. Izmantojiet atbilstošu noslēgumu

Aizverot pateicības vēstuli, ir svarīgi izmantot atbilstošu cieņas pilnu un profesionālu frāzi. Varat izvēlēties visbiežāk lietotos “Ar cieņu” vai “Visu labu”, vai nedaudz personiskākus “Ar labākajiem novēlējumiem”, “Ar cieņu, Jūsu”, “Ar labākajiem novēlējumiem”, “Ar atzinību” vai “Pateicībā”. Tādi noslēgumi kā “Priekā”, “Paliekam uz sakariem”, “Mīlot” vai “Saudzējiet sevi” tiek uzskatīti par pārāk neformāliemm priekš biznesa vēstulēm un no tādiem jāizvairās.

6. Beidziet ar parakstu

Lai gan personalizētas pateicības izteikšana, šķiet, lieliem uzņēmumiem sagādā lielākas grūtības, paraksta pievienošana vēstules apakšā var pielikt vismaz kaut kādu personalizāciju. Lai gan ne vienmēr var realizēt ar roku rakstītu parakstu, tomēr pat drukāts paraksts vienmēr izskatīsies labāk nekā vienkārši uzdrukāts vārds.

Klienta pateicības vēstules piemēri

1. Pateicība ilgtermiņa klientiem par viņu lojalitāti

2. Uzņēmuma gadskārtas svinības

3. Pateicības izrādīšana gada nogalē

Papētiet paši

Zināšanas ir svarīgas, bet tikai tad, kad tās tiek īstenotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā tieši LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Pateicības e-pasts vai pateicības vēstule?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ņemiet vērā sava biznesa lielumu un veidu, kā arī klientu skaitu, kuriem vēlaties izteikt pateicību. Ja esat uzņēmums ar milzīgu klientu skaitu, e-pasti var būt efektīvākā izvēle. Tomēr pateicības vēstule vienmēr tiek vairāk novērtēta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi faktori jāņem vērā pirms pateicības vēstules nosūtīšanas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirms nosūtāt pateicības vēstuli, aplūkojiet dažus svarīgus faktorus, kā piemēram, piegādes laiku, formalitātes pakāpi un ziņas saturu, jo tie visi ietekmē rezultātu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā būtu jāraksta profesionāla pateicības vēstule klientam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jebkura atzinības vēstule klientam parasti ir jāstrukturē formālākā veidā nekā e-pasts, un tajā vienmēr ir jāiekļauj noteiktas pateicības vēstules pamatkomponentes.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.