Connecteam zināšanu bāzes apskats

Compare Connecteam zināšanu bāzes apskats with other in: How Connecteam zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
453 reviews

Connecteam zināšanu bāze nav labākais pretendents, bet tas nenozīmē, ka tā ir pilnīgi bezjēdzīga. Tā mēģina ienest ko jaunu un vienlaikus ir neticami lēta. Turpiniet lasīt un uzziniet vairāk par to, kas padara Connecteam par sajaukumu par lielisku cenu.

Pricing
Starting from:
$ 29   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.8
Lietotāja pieredze
3
Cena
5
Realizācija
3.5

Key takeaways

Pros

  • Unikāla (bet slikti pārdomāta) priekšskatījuma funkcija
  • (Dažas) labi izstrādātas saskarnes
  • Neticami, ārkārtīgi neticami lēts

Cons

  • Slikti izplānotas funkcijas un saskarne zināšanu bāzē
  • Raksta redaktors ir kaitinoši mazs

Darba uzsākšana ar Connecteam

Connecteam ir pārvaldības lietotne ar zināšanu bāzes programmatūras funkcijām, kas ir koncentrētas uz tālruņa lietotājiem. Tas ļauj lietotājiem izveidot un izmantot viedtālruņu lietotnes dažādiem gadījumiem. Connecteam ietver saziņas līdzekļus, cilvēkresursu rīkus, aptaujas, darbaspēka pārvaldības līdzekļus un vēl dažus. Aplūkosim Connecteam zināšanu bāzes veiktspēju un kā tā darbojas.

Darba sākšana Connecteam sākas ar klasisku reģistrāciju izmēģinājuma versijai, ja vien nevēlaties uzreiz izvēlēties maksas paketi. Pēc reģistrācijas pabeigšanas Connecteam palīdzēs veikt iestatīšanu. Tās gaitā varat pievienot uzņēmuma nosaukumu, lomu, darbinieku skaitu un Connecteam primāro lietojumu. Varat arī pievienot logotipu un tālruņa numuru, lai lejupielādētu Connecteam mobilo lietotni (ja vēlaties). Process ir ļoti vienkāršs, un tā veikšanai nepieciešamas tikai pāris minūtes. Pēc tam varat sākt iepazīties ar saskarni tīmekļa lietotnē.

Connecteam saskarne

Saskarnes dizains ir veidots loģiski un ļauj veikt intuitīvu navigāciju, taču dažas ikonas var šķist mazliet novecojušas un noteikti ir jāatsvaidzina. Neatkarīgi no tā saskarne izskatās un ir lieliski lietojama, un tas ir jebkuras programmatūras prioritāte. Ievadpanelī ir pieejamas vairākas ātrās darbības, tostarp atjauninājumu izsūtīšana, lietotāju pievienošana, čata uzsākšana un formu izveide. Saskarne sastāv no galvenās izvēlnes kreisajā pusē, un visi rīki ir redzami uzreiz, tāpēc jums nebūs ilgi jāmeklē, lai nokļūtu vajadzīgajā vietā. Zināšanu bāzi varat atrast izvēlnē zem komunikāciju sadaļas.

Connecteam informācijas panelis

Atverot zināšanu bāzi Connecteam, tā vispirms ir jāaktivizē. Būtībā tas ir ievads zināšanu bāzē. Jums tikai jāizvēlas zināšanu bāzes nosaukums, un esat gatavs sākt darbu. Pēc tam varat pievienot savu pirmo mapi, kas jau atklāj, ka Connecteam piedāvā labus organizēšanas līdzekļus. Pēc izmaiņu saglabāšanas varat izvēlēties vienu no diviem publicēšanas veidiem — Viedajām grupām (lietotājiem, kas atbilst jūsu norādītajiem kritērijiem) vai Izvēlētajiem Lietotājiem (jūs izvēlaties personas, kurām būs piekļuve šai kategorijai). Pēc tam varat atlasīt adresātus, paziņojumu iestatījumus un visbeidzot apstiprināt iestatījumus.

Lietotāja pieredze un funkcijas

Visvairāk mani pārsteidza saskarne Connecteam zināšanu bāzē. Pirmā un pamanāmākā problēma bija tā, ka nevarēju atrast iespēju sākt rakstīt jaunus rakstus. Es to saku pagalam nopietni, nebija acīmredzama iespēja izveidot jaunu rakstu, un pat pēc tam, kad biju rūpīgi apskatījis visu lietotāja saskarni. Visbeidzot es atklāju, ka vispirms ir jānoklikšķina uz zināšanu bāzes mapes, jānoklikšķina uz Rediģēt, jānoklikšķina uz mapes, kurai vēlaties pievienot rakstu, un pēc tam visbeidzot jānoklikšķina uz Pievienot tekstu. Tas ir ļoti neintuitīvi, un es varu saprast lietotāju neapmierinātību, meklējot veidu, kā ātrumā pievienot jaunu rakstu (īpaši, kad uz pēdām min termiņš).

Izveidot mapi zināšanu bāzes rakstam Connecteam programmā

Connecteam fokusējas uz viedtālruņu lietotājiem, tāpēc zināšanu bāzes saskarne izteikti atbalsta mobilo lietotni, kas mūs noved pie otrās problēmas – zināšanu bāzes rakstu redaktora. Zināšanu bāzes rakstu redaktors ir neticami mazs, iestūķēts ciešā lodziņā, un lielākā daļa ekrāna ir piepildīta ar attēlojumu, kā jūsu raksts izskatīsies viedtālruņos. Šī, bez šaubām, ir noderīga lieta, un neatceros to redzējis pat daudzos populāros zināšanu bāzes programmatūras risinājumos, bet kāpēc tam jāatvēl puse loga? Tā tiek novērsta uzmanība no rakstīšanas, un tas būtībā aizpilda telpu, kur varētu būt noderīgākas funkcijas. Kaut rakstīt nav neiespējami, tas noteikti rada klaustrofobisku sajūtu un ir pilnīgi lieki. Viedtālruņa priekšskatījuma iespēja ir lielisks papildinājums, tomēr tai nebūtu jābūt obligātai, jo diemžēl to nav iespējams samazināt vai izslēgt pašā redaktorā.

Jauna zināšanu bāzes raksta izveidošana Connecteam programmā

Turklāt, strādājot ar datu nesējiem, darbplūsma tiek stipri traucēta. Augšupielādējot attēlus, tie netiek pielāgoti raksta redaktora lielumam. Tāpēc, lai gan ir uzrakstītas tikai dažas teksta rindiņas, attēls attiecīgi izstiepjas un pielāgojas izmēram, kas nozīmē, ka jūs varat ritināt veselu minūti, līdz sasniedzat tā labo malu. Izmēru var manuāli mainīt, izmantojot attēla stūra punktus, bet, ja strādājat ar lielas izšķirtspējas failu, tam ir nepieciešams ilgs laiks. Turklāt attēls netiek mērogots, izmantojot sākotnējo proporciju viedtālruņa priekšskatījuma ekrānā, tāpēc izskatās, ka rediģēšanas laikā tas ir izstiepts. Tas nemaz nav lieliski.

Problēma ar mērogošanu viedtālruņa priekšskatījumā

Neskatoties uz to, funkcijas ir labas, es tikai piebilstu, ka dažas lietas pietrūkst. Standarta formatēšanas un teksta rediģēšanas iespējas ir pieejamas, kā redzams ekrānuzņēmumos. Nevajadzētu būt pārāk problemātiski redaktorā izveidot labi strukturētu dokumentu. Redaktors atbalsta multividi, tabulas, aizzīmju punktus, kā arī varat mainīt fonta lielumu, lai izveidotu galvenes. Nav gan arī SEO iestatījumu, bet par cik Connecteam piedāvā tikai iekšējo zināšanu bāzi, tad SEO izmantošanai nav nozīmes, jo visu var atrast paši lietotnes lietotāji. Šeit nav nekas īpašs, bet šķiet, ka nozīmīgu lietu arī nepietrūkst.

Cenas

Tagad beidzot ķeramies pie Connecteam labākās daļas, cenu paketēm. Connecteam piedāvā trīs cenu paketes un arī bezmaksas paketi, kas paredzēta, lai palīdzētu mazajiem uzņēmumiem. Katra pakete atšķiras pēc funkcijām un mērogiem, un visās paketēs ir iekļauta zināšanu bāze. Cenas varbūt nešķiet tik lētas, kā pirmajā acu uzmetienā, bet āķis ir tāds, ka katru paketi var lietot līdz pat 30 lietotājiem. Tādējādi dažas paketes var izmaksāt vien $0.90 lietotājam, kas ir kas nedzirdēts! Aplūkosim katru paketi.

Small Business

Šī ir bezmaksas pakete, kas piedāvā pilnīgu piekļuvi populārākajām funkcijām, visiem centriem, “visam, kas mazajam biznesam nepieciešams”, turklāt ir bez maksas uz visu laiku.

Basic

Basic pakete maksā $29 mēnesī pirmajiem 30 lietotājiem. Šajā paketē izcelti ir privātie un komandas čati, čata ziņu izlasīšanas apliecinājumi, publikāciju komentāri un reakcijas, publikāciju ieskati, mediji, failu pielikumi, pielāgojama darba kontaktinformācija katalogā direktorijā, aptaujas un zināšanu bāze.

Advanced

Šī pakete izmaksās $49 mēnesī pirmajiem 30 lietotājiem. Jūs iegūstat visu to pašu, ko paketē Basic un vēl daudz ko citu. Šajā paketē izceltais ir viedas grupas un administratora atļaujas – “izlemt, kas var ko darīt čatā”, čata ziņu izlasīšanas apliecinājumi, čata uzsākšana no jebkuras vietas platformā, tiešsaistes aptaujas publikācijās, pielāgojamas publikācijas fona krāsas, pielāgojama lietotāja lauka attēlojums katalogā, anonīmas aptaujas un zināšanu bāzu dublēšanu.

Expert

Pakete Expert izmaksā $99 mēnesī pirmajiem 30 lietotājiem. Tajā iekļauts viss tas pats, kas paketē Advanced. Pakete izceļ rediģējamus lietotāju profilus, dalīšanos ar saitām lietotnē, publikāciju plānošanu, publikāciju prioritizēšanu, plašāku zināšanu bāzes krātuvi, jaunu ierīču pieteikšanās brīdinājumus, procesu automatizāciju un vairāku filiāļu/atrašanās vietu pārvaldību.

Secinājums

Apkopojot visu apskatu – Connecteam nav lieliska zināšanu bāzes programmatūra. Tomēr tas nenozīmē, ka tā ir bezjēdzīga. Tai nepieciešami daži nopietni uzlabojumi, ja tā vēlas konkurēt ar citiem. Connecteam tomēr mēģina ienest kaut ko interesantu, proti, raksta viedtālruņa priekšskatījumu. Šī funkcija varētu būt ļoti noderīga rakstu plānošanai, ja tā neieņemtu redaktorā tik pamanāmu vietu un ja tā piedāvātu iespēju pārslēgties uz dažādiem ekrāna izmēriem. Kopumā Connecteam apslēpts labs zināšanu bāzes programmatūras potenciāls, un tas varētu uzmirdzēt ar pāris būtiskākiem atjauninājumiem. Svarīga lieta, kas jāņem vērā jūsu apsvērumos, ir tas, ka cenas ir vienkārši neticamas, pateicoties lielajam lietotāju skaitam ierobežojumos. Diez vai citur atradīsiet lētāku zināšanu bāzes programmatūru.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Kā izveidot jaunu zināšanu bāzes rakstu Connecteam programmā?

Pēc zināšanu bāzes aktivizēšanas izveidojiet pirmo mapi (tam būtu jābūt vienīgajam ceļam, kā turpināt darbu pēc aktivizēšanas). Tiklīdz tas ir izdarīts, noklikšķiniet uz mapes un izvēlieties Rediģēt. Pēc tam noklikšķiniet uz mapes, kurā vēlaties izveidot jaunu rakstu, un redzēsit iespēju pievienot Jaunu Tekstu. Izvēlieties šo iespēju un varat sākt rakstīt savu rakstu.

Attēli rakstos viedtālruņa priekšskatījumā parādās izstiepti

Šī ir tikai vizuāla kļūda, kas rodas, lietotājiem zināšanu bāzes redaktorā manuāli mainot attēlu izmērus. Lai gan attēls viedtālruņa ekrānā var izskatīties izstiepts, attēls saglabā proporcijas, lai gan redaktorā to pilnībā nevar redzēt.

Kā varu mainīt attēlu izmērus zināšanu bāzes rakstos?

Connecteam zināšanu bāzei nav automātiskas attēla izmēru maiņas funkcijas, tāpēc tas jādara manuāli. Ja attēli, ko pievienojāt zināšanu bāzes rakstiem, ir pārāk lieli, vienkārši jānoklikšķina uz tiem un jāizmanto punkti stūros, lai tos atbilstoši izmainītu.

Product reviews

Vai vēlaties uzzināt, vai Freshdesk piedāvā jūsu uzņēmumam piemērotu zināšanu bāzes līdzekli? Lasiet mūsu apskatu un uzziniet!

Freshdesk zināšanu bāzes apskats

Freshdesk piedāvā lietotājam draudzīgu saskarni un pielāgojamas sagataves, kas palīdz sākt darbu uzņēmuma zināšanu bāzes izveidē. Programmatūra ir viegli uzstādāma un izmantojama, ar iespējām radīt sarežģītus atbalsta rakstus vai uzrakstīt vienkāršus atjauninājumus. Cenas ir atkarīgas no izvēlētas abonēšanas paketes. Papildu rediģēšanas iespējas var prasīt atbalstu, bet Freshdesk piedāvā rediģēšanas rīkus plus SEO integrāciju. Ir pieejama bezmaksas pakete.

Uzziniet vairāk par LiveAgent Zināšanu Bāzi. Zināšanu Bāze ir būtisks rīks, lai sniegtu atbalstu saviem klientiem bezsaistē.

Zināšanu bāze

LiveAgent zināšanu bāze ļauj izveidot kategorijas klientu portālā un ir lielisks risinājums, lai klienti atrisinātu problēmas paši. Tā var saturēt informāciju par uzņēmuma procesiem, produktiem un pakalpojumiem, un to var pielāgot klientu vajadzībām. Klientu pašapkalpošanās portālam ir vairākas funkcijas, tostarp zināšanu bāze, meklēšanas logrīki, forums un atsauksmes un ieteikumi. Tas var ietaupīt laiku atbalsta aģentiem un mudināt klientus dalīties savā pieredzē.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrācija

LiveAgent integrācija sniedz iespēju paplašināt klientu apmierinātību un palielināt esošās palīdzības dienesta programmatūras vērtību, izmantojot spraudņus un lietotnes. Ir pieejamas dažādas integrācijas, piemēram, Feederloop, Everhour, Sangoma, Zoiper, Bria, MicroSIP, Cal4Care, FlyNumber, Firmao, OneTone, Equada, iPlan, ComMeett, Telnyx, CYN Solutions Inc., Maxtel.dk, ClickPhone, MCN Telecom, Voip do Brasil, Digitale, Datium, IP Voice, Fontumi, VoipTel Italia, VoipTel International, GMX un DirectCall. Ir arī pieejami dažādi e-pasta serveru risinājumi, piemēram, Kopano, Dovecot, Zentyal, Axigen, Cisco Secure E-pasts, IceWarp Pasta Serveris, MDaemon, Kerio Connect un Scalix, kas var tikt izmantoti palīdzības dienestā.

Open-Xchange ir tiešsaistes sadarbības, saziņas un produktivitātes programmatūra, kas nodrošina e-pasta saziņas iespējas uzņēmumiem.

Open-Xchange

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar tērzēšanas funkciju, kas personalizē klientu pieredzi un palīdz nostiprināt klientu interesi. Uzņēmuma lapā ir pieejama bezmaksas demonstrācija un atbalsta portāls. LiveAgent arī piedāvā dažādas integrācijas, alternatīvas un atjauninājumus, un ir pieejams arī arī pašapkalpošanās programmatūra un citi moduļi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju