Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Compare Zoho Desk zināšanu bāzes apskats with other in: How Zoho Desk zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

Zināšanu bāzes programmatūra ir risinājumi, kas ir būtiska palīdzības dienesta programmatūras klientu portāla daļa. Šāda veida programmatūra ļauj lietotājiem veidot un pārvaldīt zināšanu bāzi, kas kalpo kā sākumpunkts informatīviem rakstiem, ceļvežiem, praktiskajiem padomiem un klientu atbalstam.

Pricing
Starting from:
$ 20   mēnesī
Equal to LiveAgent's Ticket plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.5
Lietotāju pieredze
4.5
Cena
4
Ieviešana
5

Key takeaways

Pros

  • Pilnvērtīga zināšanu bāzess līdzeklis
  • Lielisks teksta redaktors
  • Labi izstrādāta saskarne

Cons

  • Varētu izmantot labākas kārtošanas funkcijas

Zoho Desk zināšanu bāze piedāvā visu, ko vien varat vēlēties no zināšanu bāzes programmatūras. Tas ir vienkārši lietojams un piedāvā visas nepieciešamās funkcijas, turklāt darbojas bez aizķeršanās. Pret Zoho Desk zināšanu bāzi nav daudz ko iebilst. Viss, kas jums ir jāņem vērā, ir citas funkcijas, kas saistītas ar dažādām zoho darbvirsmas rīku daļām, līdz ar to kopējo cenu un vērtību.

Darba uzsākšana ar Zoho Desk

Zoho Desk ir plaši pazīstams palīdzības dienesta risinājums, kas nodrošina klientu atbalsta vajadzības neskaitāmiem uzņēmumiem visā pasaulē. Ir zināms, ka tā ir vairāk nekā spējīga pieteikumu apstrādes sistēma, kas spēj apstrādāt sakaru kanālus, kas ir svarīgi vispārējai klientu saziņai. Tas ietver Zoho Desk Community līdzekli, kas būtībā ir Zoho Desk nosaukums zināšanu bāzei.

Darba uzsākšanai ar Zoho Desk ir vienkārši jāizveido izmēģinājuma konts. Tas nepaņem daudz laika, tiklīdz sākat iepazīties ar lietotāja saskarni. Ir tikai jāpiereģistrējas un jāpiesakās savā kontā. Lai sāktu darbu, jums nav jāveic nekādi demonstrācijas zvani vai jāsniedz kredītkartes informācija, kas vienmēr tiek prasīta jebkurā programmatūrā.

Zoho Desk Dashboard pārskats

Zoho Desk ir labi izstrādāta lietotne ar vienkāršu, bet ļoti efektīvu saskarni. Tā izskatās profesionāli un ir viegli navigējama. Galvenās izvēlnes iespējas ir iezīmētas ar kontrastējošu tumšo joslu tīmekļa lietojumprogrammas augšdaļā. Zoho desk lietotāja saskarne ir ļoti skaidra un kārtīga, lai gan man personīgi dažas lietas šķita mazliet mulsinošas. Piemēram, Zoho Desk zināšanu bāzes līdzekli sauc par Help Center. Tā, iespējams, bija tikai neliela pauze, bet man bija vajadzīgas pāris minūtes guglējot, lai saprastu, cik viegli ir piekļūt zināšanu bāzes līdzeklim lietotnē.

Zoho Desk - pievienot rakstu zināšanu bāzei

Lietotāja pieredze un funkcijas
Vēl viens neliels apjukums gadījās, kad beidzot atvēru zināšanu bāzi un nevarēju atrast iespēju rakstīt jaunu rakstu. Tiem, kas šo lasa, pirms lieto Zoho Desk paši, šo iespēju var atrast zem plus pogas augšējā izvēlnes paneļa labajā pusē. Man jāsaka, ka šī poga varētu būt daudz pamanāmāka, lai padarītu lietotāja saskarni mazliet skaidrāku jauniem lietotājiem. Tomēr man jāatzīst, ka tālākais ir patiešām lielisks dizaina piemērs.

Zoho Desk  Pievienot attēlu zināšanu bāzes rakstam

Zināšanu bāzes rakstu redaktors ir vienkārši lielisks. Visa svarīgākā rakstīšanas un formatēšanas funkcionalitāte ir redzama uzreiz, kā arī teksta lauki un pielikumu iespējas. Par Zoho Desk zināšanu bāzes teksta redaktoru praktiski nav ko sūdzēties. Jums ir arī daži papildu iestatījumi attiecībā uz SEO, atļaujām, raksta derīguma termiņu, kategorijām un vēl šis tas.

Darbs ar raksta redaktoru ir paredzams, un jums nebūs nekādu problēmu jebkurā laikā atrast kādu funkcionalitāti. Rakstu rakstīšana ir absolūti neproblemātiska, varat pievienot arī attēlus. Pastāv iespēja arī iegult video, HTML kodus, tabulas un citus elementus. Lai labāk pievērstos rakstīšanai, vienmēr varat pārslēgties uz pilnekrāna skatu. Šī patiesi ir lieliska zināšanu bāze, kurā netrūkst nekā svarīga.

Zoho Desk - Pievienot saiti jūsu zināšdanu bāzes rakstam

Saglabājot rakstu, varat nokļūt atpakaļ uz zināšanu bāzes sākumekrānu, lai redzētu visus rakstus. Rakstu kārtošana, kaut arī tās funkcionalitāte ir pietiekama, varētu būt ērtāka. Katrā raksta informācijā varat norādīt raksta kategoriju, bet nevarat mainīt rakstu kategorijas vienā lielapjoma darbībā. Tas nozīmē, ka katram rakstam kategorija jāmaina atsevišķi, tāpēc neaizmirstiet to izdarīt, pirms publicējat rakstu.

Zoho Desk - Ieskats publicētā zināšanu bāzes rakstā

Cenas

Zoho Desk ir trīs cenu paketes ar cenas atšķirību atkarībā no tā, vai vēlaties maksāt gada vai mēneša abonementu. Katrā paketē līdz ar cenu paplašinās līdzekļu komplekts, tāpēc jums ir tikai jāizlemj, cik daudz vēlaties maksāt par šo zināšanu bāzes programmatūru.

Standard

Standard pakete ir lētākā no Zoho Desk paketēm, un tā maksā 20 eiro katram lietotājam mēnesī vai 15 eiro katram lietotājam mēnesī maksājot gada abonementu. Tā piedāvā visus būtiskākos palīdzības dienesta līdzekļus, piemēram, 5 e-pasta kanālus, palīdzības centru (zināšanu bāzi), piecas uzlabotas tīmekļa formas un viena sociālo mediju zīmola atbalstu, kā arī citus līdzekļus.

Professional

Professional pakete maksā 30 eiro katram lietotājam mēnesī vai 23 eiro katram lietotājam mēnesī, maksājot gada abonementu. Izmantojot šo paketi, jūs iegūstat visu, kas iekļauts paketē Standard, tikai lielākos apjomos — desmit e-pasta kanālus, desmit uzlabotas tīmekļa formas katrai nodaļai, telefonijas līdzekli un daudz ko citu.

Enterprise

Enterprise pakete sākas ar 50 eiro katram lietotājam mēnesī vai 40 eiro katram lietotāju mēnesī, maksājot gada abonementu. Jūs iegūstat visu pieejamo Zoho Desk līdzekļu komplektu, kas ietver vairāku zīmolu Palīdzības Centru un HTML pielāgošanas iespējas.

Slēdziens

Kopumā Zoho Desk zināšanu bāzes funkcija ir spēcīgs paraugs. Jūs iegūstat visu nepieciešamo teksta redaktorā, un maz ticams, ka neatradīsiet vajadzīgās funkcijas zināšanu bāzes redaktorā. Lietotāja saskarne ir viegli navigējama, un, izmantojot šo risinājumu, jūs nesaskarsities ar nekādām programmatūras kļūdām. Lai gan tas rakstu pārvaldīšanai varētu izmantot nedaudz labākas kārtošanas funkcijas, tā ir tikai neliela iebilde, jo visā citā ziņā zināšanu bāzes programmatūra darbojas labi.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nevaru Zoho Desk atrast zināšanu bāzi

Zoho Desk zināšanu bāzi sauc par Palīdzības Centru. Vienkārši noklikšķiniet uz Palīdzības Centra augšējā izvēlnē, un jūs tiksit novirzīts uz Zoho Desk zināšanu bāzi.

Es nezinu, kā Zoho Desk zināšanu bāzē var izveidot jaunu rakstu

Zoho Desk zināšanu bāzes rakstus var izveidot, noklikšķinot uz plus pogas augšējā izvēlnes panelī. Tur varat atrast iespēju izveidot jaunu rakstu.

Product reviews

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju