Flowlu zināšanu bāzes apskats

Flowlu zināšanu bāzes apskats
Compare Flowlu zināšanu bāzes apskats with other in: How Flowlu zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
771 reviews

Flowlu ir lieliska zināšanu bāzes programmatūra, kas piedāvā visas būtiskās zināšanu bāzes funkcijas. Lai gan funkcionalitātes ziņā tas nepiedāvā neko papildus, tam ir vienmērīga un neticami labi izstrādāta saskarne, kas nodrošina lielisku pieredzi. Tam ir arī ļoti taisnīga cena, bet jums ir…

Pricing
Starting from:
$ 39   mēnesī
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Lietotāja pieredze
5
Cena
4.5
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Vienmērīga un labi izstrādāta saskarne
  • Ērta navigācija
  • Lieliska cena un bezmaksas pakete

Cons

  • Funkcijas nesniedz neko jaunu

Flowlu ir lieliska zināšanu bāzes programmatūra, kas piedāvā visas būtiskās zināšanu bāzes funkcijas. Lai gan funkcionalitātes ziņā tas nepiedāvā neko papildus, tam ir vienmērīga un neticami labi izstrādāta saskarne, kas nodrošina lielisku pieredzi. Tam ir arī ļoti taisnīga cena, bet jums ir jāapsver, vai ir vērts maksāt par papildu līdzekļiem un vai jums tie būs vajadzīgi vai ne. Neskatoties uz to, ar Flowlu zināšanu bāzi nevar nošaut greizi. Lasiet apskatu tālāk un uzziniet vairāk par to, kā tas darbojas.

Darba uzsākšana ar Flowlu

Flowlu ir plašs risinājums, kas koncentrējas uz to, lai atvieglotu daudzus biznesa procesus, un to bieži izmanto kā specializētu zināšanu bāzes programmatūru. Tas piedāvā līdzekļus un rīkus, kas paredzēti darbam ar klientu attiecību pārvaldību, projektu pārvaldību, uzdevumu un komandu pārvaldību, kā arī finansēm, rēķinu izrakstīšanu, jautājumu kontroli, klientu portālu un prāta kartēšanu. Aplūkosim Flowlu zināšanu bāzes līdzekli un apskatīsim tā veiktspēju.

Flowlu līdzekļi

Flowlu ir vienkāršs reģistrācijas process, kas īsā laikā palīdzēs jums sākt darbu ar bezmaksas versiju. Viss, kas nepieciešams, ir jūsu e-pasts un pamatinformācija par sevi vai savu uzņēmumu. Tiklīdz reģistrācija ir pabeigta, jūs nekavējoties nonākat Flowlu informācijas panelī un varat uzsākt darbu. Pirmajā solī tas ļauj aizpildīt profila informāciju un uzņēmuma konta informāciju, kā arī izvēlēties rīkus, kurus vēlaties izmantot savā Flowlu kontā.

Flowlu - Uzsākšanas process - zināšanu pārvaldības sadaļa

Zināšanu bāze un zināšanu pārvaldība ir divas no šīm iespējām, tāpēc atzīmējiet šos elementus, ja primāri vēlaties izmantot Flowlu kā zināšanu bāzes programmatūru. Flowlu piedāvā iekšējās un ārējās zināšanu bāzes iespējas, bet būtībā tas ir viens un tas pats līdzeklis. Jums ir tikai jānodrošina brīva piekļuve jebkurai no jūsu zināšanu bāzēm un jāpublisko tā tiešsaistes apmeklētājiem. Pirms sākat darbu, vispirms līdzeklis ir jāiestata. Uzsākot tiek piedāvāts ērts ceļvedis, kurā redzami soļi, kā izveidot savu pirmo zināšanu bāzi.

Flowlu - Pabeigta zināšanu pārvaldības uzsākšana

Saskarne Flowlu izskatās ļoti patīkama un moderna. Visu rīku kopu varat atrast kreisajā izvēlnes panelī, un viss ir skaidri apzīmēts, tāpēc jums nevajadzētu būt grūtībām ar meklētā atrašanu. Tas skaidri parādīs, kādi uzdevumi šodien jāpaveic, kā arī ļaus skatīt nesenos kolēģu (vai Flowlu robota) atjauninājumus, kas redzami sākumlapas informācijas panelī.

Flowlu sveiciena ziņa

Lietotāja pieredze un funkcijas

Saskarne darbojas nevainojami, un attiecībā uz zināšanu bāzes pieejamību nav pilnīgi nekādas aizķeršanās. Flowlu zināšanu bāzei var piekļūt, noklikšķinot uz zināšanu bāzes ikonas kreisajā izvēlnes panelī. Tas ir diezgan vienkāršs un viegli pieejams, ko nevar teikt par citiem zināšanu bāzes risinājumiem. Dažreiz jūs novērtējat mazās lietas, un šī ir viena no tām reizēm. Līdzeklis sākotnēji netiek atvērts kā pilns logs, bet gan kā atsevišķa cilne, kas izslīd no izvēlņu joslas. Tas izskatās diezgan forši, un dod papildu elastību, ja noklikšķinājāt nejauši. Tad izvēlnē varat ātri izvēlēties citu iespēju.

Flowlu - Zināšanu bāzu pārskats

Visa saskarne izskatās un sajūtas neticami noslīpēta kā sarežģīts, labi pārdomāts mehānisms, kas ne tikai izskatās lieliski, bet arī funkcionē tā. Varat noklikšķināt uz Plus ikonas, lai izveidotu jaunu zināšanu bāzi, kas no labās puses atver vēl vienu slīdelementu. Šeit varat nosaukt un aprakstīt savu zināšanu bāzi, kā arī izvēlēties fonta krāsu, pievienot virsraksta attēlu, izvēlēties izkārtojumu un pieņemt lēmumu, vai vēlaties atļaut komentārus zem savas zināšanu bāzes raksta. Tiktāl iespējas izskatās gluži labi, un jebkurā brīdī tās varat mainīt.

Flowlu - Zināšanu bāzes dizaina iestatīšana

Tiklīdz atvērsiet jauno zināšanu bāzi, saskarne uzreiz aicinās jūs sākt rakstīt jaunu rakstu. Uzklikšķinot uz Izveidot jaunu rakstu, tiks parādīts cits slīdelements, un jūs tiksiet iepazīstināts ar Flowlu zināšanu bāzes rakstu redaktoru. Teksta redaktors izskatās tikpat lieliski kā pārējā Flowlu tīmekļa lietotne, un piedāvā vienkāršu, bet viegli navigējamu saskarni, kurā visi rīki ir uzreiz redzami. Izvēle nav tā lielākā, kādu jebkad esmu redzējis, taču tajā ir visi nepieciešamie rīki.

Flowlu - Pievienot zināšanu bāzes rakstu

Varat brīvi rakstīt tekstu un izmantot galvenes, kas atrodas rīkjoslā zem formatēšanas iespējas. Redaktors atbalsta vienkāršu attēlu, video un saišu pievienošanu, tāpēc nerodas nekādas problēmas padarīt jūsu rakstus par līdz pilnībai noslīpētiem un papildinātiem ar atbilstošajiem medijiem. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka labās puses panelī ir pieejamas papildu iespējas, ar kurām varat apstrādāt vienkāršu SEO, birkas un pieteikuma statusu. Varat arī pievienot failus no Google Drive. Turklāt ir iespēja atlasīt augstākstāvošu rakstu, kas ļauj viegli kategorizēt un organizēt jūsu rakstus.

Flowlu - Zināšanu bāzes rakstu pārskats

Kopumā Flowlu zināšanu bāze ir ļoti viegli lietojama, un jums nevajadzētu būt grūtībām piekļūt vajadzīgajām funkcijām. Nav nekādas papildu funkcionalitātes, kas nodrošinātu kādu papildu vērtību salīdzinājumā ar citiem risinājumiem, taču tas nav nepieciešams. Svarīgākais ir tas, ka saskarne ir patīkama navigācijai un ļauj viegli piekļūt zināšanu bāzei un redaktoram.

Cenas

Flowlu piedāvā piecas cenu paketes ar daudzveidīgām funkcijām. Ikvienai paketei ir zināšanu bāze. Dārgākas paketes piedāvā vairāk funkciju, vienlaikus ar dārgākiem ikmēneša abonementiem samazinot funkciju ierobežojumus. Ir pieejama arī bezmaksas pakete ar ierobežotām funkcijām, taču, ja vēlaties, varat uzsākt jebkuru maksas paketi ar izmēģināšanu. Aplūkosim katru paketi un to, ko tā piedāvā.

Free

Bezmaksas pakete piedāvā 1GB krātuves, un tai ir divu lietotāju ierobežojums. Varat strādāt ar neierobežotu projektu un uzdevumu skaitu, saglabāt neierobežotu kontaktu daudzumu, kā arī piekļūt CRM automatizācijai. Pieejamai vēl citi līdzekļi, kā piemēram, rēķinu izrakstīšana un tiešsaistes maksājumi, izdevumu izsekošana, viena projekta sagatave un viena zināšanu bāze.

Team

Team pakete izmaksās $39 mēnesī 8 lietotājiem, maksājot mēneša abonementu vai $29 mēnesī 8 lietotājiem, maksājot gada abonementu. Tā piedāvā 10GB lielu krātuvi. Jūs iegūstat visus līdzekļus no paketes Free, bet jau ar 3 projektu sagatavēm un 2 zināšanu bāzēm. Iegūstat arī uzdevumu automatizāciju, API un tīmekļa āķus, e-pasta integrāciju un laika kontroli.

Business

Business pakete izmaksā $74 mēnesī 16 lietotājiem, izmantojot mēneša abonementu vai $59 mēnesī 16 lietotājiem, izmantojot gada abonementu. Tā sniedz 50GB krātuvi. Jūs iegūstat visas iepriekšējās funkcijas līdz ar 6 projektu sagatavēm un neierobežotu zināšanu bāzu daudzumu, kā arī pielāgoto lauku funkciju.

Professional

Professional paketes izmaksās $149 mēnesī 25 lietotājiem, izmantojot mēneša abonementu vai $119 25 lietotājiem, izmantojot gada abonementu. Tā sniedz 100GB lielu krātuvi. Vienīgā lielā atšķirība šajā paketē ir tā, ka jūs iegūstat 20 projektu sagataves ar visām funkcijām no iepriekšējām paketēm.

Enterprise

Enterprise pakete izmaksās $249 mēnesī neierobežotam lietotāju skaitam vai arī varat maksāt $199, izvēloties gada abonementu. Jūs iegūstat visas funkcijas no iepriekšējām paketēm bez projekta sagatavju ierobežojumiem.

Secinājums

Flowlu ir labi sabalansēta zināšanu bāzes programmatūra par ļoti taisnīgu cenu, kas piedāvā neticami labu saskarni un viegli lietojamu zināšanu bāzes līdzekli. Lai gan tas nepiedāvā nekādus neparastus uzlabotus līdzekļus, ar to pietiek, lai ikviens radītu satriecošas zināšanu bāzes un plašus rakstus. Tas ir vairāk nekā pieejams jebkura lieluma komnadām, un jebkurā paketē jūs iegūstat apbrīnojamas iespējas. Vienīgais, kas jums būtu jāņem vērā, ir tas, cik šie līdzekļi būs noderīgi jūsu uzņēmumam.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Kā es varu mainīt lietotāja piekļuvi Flowlu zināšanu bāzei?

Lietotāju piekļuvi var mainīt lietotnes līmenī un zināšanu bāzes līmenī. Lai to mainītu lietotnes līmenī, atveriet Tirdzniecības Vietne > Zināšanu Bāze > Lietotāja Pieejas Iestatījumi. Šajā sadaļā varat mainīt katra lietotāja piekļuves līmeni atsevišķi. Ja vēlaties mainīt tās personas, kuras var rediģēt rakstus un dziļāk piekļūt piekļuves līmeņiem, atveriet jebkuras savas zināšanu bāzes iestatījumus un dodieties uz Pieeja. Šajā sadaļā varat mainīt lietotāju atļaujas.

Kā es varu izmantot pielāgotu domēnu ar Flowlu zināšanu bāzi?

Dodieties uz domēna vadības paneli un atrodiet iestatījumu, kur varat mainīt DNS ierakstus. Pēc tam atrodiet sava domēna CNAME ierakstu un mainiet ierakstu uz “hc.flowlu.com”. Pēc tam atveriet zināšanu bāzes iestatījumus un dodieties uz Ārējā Lapa. Pārbaudiet domēna nosaukuma lodziņu un ievadiet savu pielāgoto domēna nosaukumu bez https://.

Product reviews

Zoho Desk ir labi pazīstama un populāra programmatūra, bet kā darbojas tās zināšanu bāze? Lasiet mūsu apskatu un redziet, kā tas atspoguļojas mūsu testos.

Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Zoho Desk ir klientu palīdzības dienesta risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas un līdzekļus, lai atbalstītu uzņēmuma darbību. Pielāgojoties uzņēmuma vajadzībām, ir pieejamas trīs cenu paketes ar atšķirīgu komplektu līdzekļu. Zoho Desk piedāvā pilnvērtīgu zināšanu bāzi, kas ir viegli pārvaldāma un piedāvā daudzas izvēles iespējas. Lietotāja saskarne ir viegli saprotama un profesionala, taču varētu būt labākas kārtošanas funkcijas. Darba uzsākšana ar Zoho Desk ir vienkārša, neprasa demonstrācijas zvanus vai kredītkartes informāciju.

Cik daudz klientu izmanto klientu portālus? Varat izlasīt mūsu klientu portāla kritēriju statistiku, lai uzzinātu dažus svarīgus rādītājus.

Klientu portāla mērījumi

Klientu priekšroku pētījums liecina, ka vairāk nekā 77% klientu dod priekšroku izmantot pašapkalpošanās portālus, tomēr ļoti maz uzņēmumu nodrošina šādus rīkus. Klientu portālu pieteikumu apstrādes laiks vidēji ir divas līdz trīs dienas, bet pirmajā stundā tikai 10% vaicājumu tiek atbildēti. Vidējā klientu portāla pieteikumu izmaksas ir aptuveni USD 5, un tiek saņemti vidēji pieci pieteikumi dienā. Turklāt klientu portāliem ir augsts apmierinātības reitings (92%) un tie parāda 95% atbilžu un atrisinājumu līmeni, neskatoties uz lēno atbildes laiku.

Ms Alternatives Categories - Zendesk Lv

zendesk

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas var palīdzēt uzņēmumiem savā darbā. Platforma piedāvā dažādas funkcijas un integrācijas, kā arī tiešsaistes tērzētavu un atbalsta portālu. LiveAgent arī piedāvā datu migrāciju un uzņēmuma balvas un sertifikātus. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrācijas un sadarbības programmu ar partneriem. Tas ir pieejams vairākos sociālo tīklu kanālos, kā arī tiek piedāvāta iespēja sazināties caur kontaktu formu vai tiešsaistes tērzētavu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju