Freshdesk zināšanu bāzes apskats

Freshdesk zināšanu bāzes apskats
Compare Freshdesk zināšanu bāzes apskats with other in: How Freshdesk zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
7839 reviews

Zināšanu bāzes programmatūra no Freshdesk ir lieliska iespēja visu veidu uzņēmumiem. Gadījumā, ja nekad agrāk neesat lietojusi šādu programmatūru, nešaubieties. Lietotāja saskarne ir ļoti intuitīva. Pat mazāk tehniski lietotāji var ērti visu uzstādīt un īsā laikā sākt rakstīt zināšanu bāzes rakstus. Es…

Pricing
Starting from:
$ 0.00   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Lietotāju pieredze
5
Cena
4
Ieviešana
5

Key takeaways

Pros

  • Lietotājam draudzīga saskarne
  • Pielāgojamas sagataves
  • Uzticams klientu atbalsts
  • Pieejama bezmaksas pakete

Cons

  • Paplašinātās rediģēšanas iespējas ir grūti izprast
  • Iespējams, jums būs nepieciešams atbalsts, ieviešot papildu līdzekļus

Zināšanu bāzes programmatūra no Freshdesk ir lieliska izvēle visu veidu uzņēmumiem. Gadījumā, ja nekad agrāk neesat lietojusi šādu programmatūru, nešaubieties. Lietotāja saskarne ir ļoti intuitīva. Pat mazāk tehniski lietotāji var ērti visu uzstādīt un īsā laikā sākt rakstīt zināšanu bāzes rakstus. Es pat uzdrošinātos teikt, ka viņi var paveikt visu procesu, nelasot dokumentāciju.

Arī pašu rakstu radīšana ir ļoti vienkārša. Papildus pamatfunkcijām, piemēram, teksta rediģēšanai un attēlu un videoklipu pievienošanai, Freshdesk piedāvā dažas iepriekš izveidotas sagataves, kas palīdz sākt darbu. Varat arī veikt vienkāršu rakstu optimizāciju priekš meklēšanas programmām tieši Freshdesk programmatūrā. Izmantojot bezmaksas paketi, varat to izmēģināt un noskaidrot, vai šī ir tā programmatūra, kas palīdzēs veidot uzņēmuma zināšanu bāzi.

Darba uzsākšana ar Freshdesk

Bezmaksas konta iestatīšana ir vieglāka par vieglu, un to var paveikt dažu minūšu laikā. Varat izvēlēties šo iespēju vai arī reģistrēties bezmaksas Freshdesk programmatūras versijai.

Ir svarīgi norādīt, ka es visu darīju ar Chrome pārlūku, bet Freshdesk strādā arī ar Safari, Edge un Firefox.

Pēc reģistrēšanās Freshdesk piedāvā iespēju aizpildīt informāciju par jūsu uzņēmumu, lai labāk pielāgotu pieredzi. Tomēr varat arī izlaist šo darbību, ja nevēlaties to darīt tagad.

Pēc e-pasta autentifikācijas jums tikai jāiestata savs konts, un jūs esat gatavs sākt darbu. Pierakstoties jūs sveicina ar informācijas paneli, kurā ir visa nepieciešamā informācija.

Freshdesk informācijas panelis

Ja vēl tikai sākat darbu, varat paņemt paraugdatus, lai redzētu, kā izskatīsies informācijas panelis, kad lietosit programmatūru. Varat, protams, iztikt bez tā un sākt izmantot reālus datus.

Lai sāktu zināšanu bāzes izveidi, dodieties uz kreisās puses izvēlni un noklikšķiniet uz Risinājumi un tālāk uz Darba uzsākšana.

Freshdesk darba ar zināšanau bāzi uzsākšana

Šeit varat rediģēt esošās mapes vai izveidot jaunas. Jums ir divas mapes, ar kurām sākt, bet varat pievienot vēl vairāk. Tagad, svarīgākais – varat sākt rakstīt zināšanu bāzes rakstus. Lai to izdarītu, nospiediet pogu Jauns raksts augšējā labajā stūrī.

Freshdesk zināšanu bāzes konta iestatījumi

Freshdesk saskarne darbojas labi, apvienojot daudz elementus vienā skatā bez pārblīvētības. Programmatūra piedāvā iespēju lasīt vairāk par citām tās papildu funkcijām, tomēr, ja vēlaties, varat to noraidīt.

Freshdesk jauns zināšanu bāzes raksts

Varat sākt rakstīt savu rakstu no nulles vai izvēlēties kādu no iepriekš iestatītajām sagatavēm, piemēram, Praktisks padoms, BUJ un Lietotāja Rokasgrāmata. Tiklīdz raksts ir pabeigts, to varat publicēt vai nosūtīt pārskatīšanai.

Lietotāju pieredze un funkcijas

Freshdesk zināšanu bāzes izveide bija neticami vienkārša. Programmatūra ir ļoti pieejama un viegli navigējama. Varat izveidot sarežģītus atbalsta rakstus un tehnisko dokumentāciju vai uzrakstīt tikai pāris teksta rindkopas ar atjauninājumiem un jaunumiem.

Viena lieta, ko varētu uzlabot, ir papildu rediģēšanas iespējas. Pirmo reizi atverot teksta redaktoru, par to var izlasīt dokumentācijā. Bet, ja aizvērsit šo ieteikumu, jums būs jāpārlūko atbalsta lapas, lai atrastu pietiekamu informāciju par to, kā tās iestatīt.

Taču, lai izveidotu zināšanu bāzes rakstus, Freshdesk sniedz visus nepieciešamos rīkus. No vienas ērtas un lietotājam draudzīgas saskarnes varat izmantot visas pamata rediģēšanas iespējas plus Ātrās Ievietošanas pogu, kas ļauj pievienot video, attēlus, piezīmes, citu info utt.

Freshdesk pamata SEO iespējas zināšanu bāzes redaktorā

Es atradu par noderīgu labās puses izvēlnē esošo vienkāršo SEO. Vai tas parūpēsies par visām Jūsu SEO nepieciešamībām? Nē. Taču šis ir lielisks, jauki integrēts rīks, kas palīdzēs uzsākt darbu pie meklētājprogrammas optimizācijas.

Freshdesk zināšanau bāzes rakstu redaktors

Cenas

Freshdesk izmanto uz abonēšanu balstītu cenu veidošanas modeli. Tiek piedāvātas trīs abonēšanas paketes. Katrā nākošajā paketē ir vairāk papildu līdzekļu, tāpēc, ņemot vērā jūsu vajadzības, varat paplašināt vai sašaurināt izvēli.

Free

Šī ir bezmaksas pakete ar pamatfunkcijām, ieskaitot zināšanu bāzi, pieteikumu apstrādi, analītiku un atskaišu veidošanu, sociālo mediju integrāciju un 24/7 e-pasta atbalstu. Izmantojot šo abonēšanas līmeni, varat izmantot līdz pat 10 aģentiem.

Growth

Jūs varat iegādāties šo paketi par 15 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai par 18 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šis līmenis piedāvā visu to pašu, ko pakete Free, bet klāt nāk automatizācija, 24/5 atbalsts pa tālruni, SLA, vairāk nekā 1000 lietotnes, pielāgots SSL un daudz kas cits.

Pro

Pro pakete izmaksā 49 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai 59 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šajā uz veiktspēju vērstajā pakotnē ir iekļauti visi Growth paketes līdzekļi, kā arī vidējais apstrādes laiks (AHT), pielāgotas lietotnes, paplašināmi API ierobežojumi, klientu apmierinātības rādītājs (CSAT), klientu segmentācija, pielāgotas lomas un atskaites, daudzvalodu zināšanu bāze, vairāki produkti un citi.

Enterprise

Freshdesk dārgākā – Enterprise pakete ir pieejama par 79 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik gadu, vai 95 eiro aģentam mēnesī, maksājot ik mēnesi. Šajā paketē varat lietot visus iepriekšējo līmeņu līdzekļus un funkcijas, kā arī papildinājumus, piemēram, neierobežotu produktu skaitu, smilškasti, zināšanu bāzes apstiprināšanas darbplūsmu, botus, mākslīgā intelekta radītus sociālos signālus, IP diapazona ierobežojumus un daudz ko citu.

Slēdziens

Freshdesk piedāvā lietotājam ērtu zināšanu bāzes programmatūru bez maksas, kas padara to pieejamu pat maziem uzņēmumiem. Lietotāja saskarne ir viegli navigējama un darbs ar to ir vienkāršs. Jums nav jāuztraucas par to, ka apmaldīsieties kodu blokos, starp dažādiem mainīgajiem vai ar apmulsinošu valodu. Freshdesk nodrošina, ka klienti, kuriem ir atšķirīgas tehniskās prasmes, var efektīvi izmantot programmatūru, lai izveidotu stabilu zināšanu bāzi, kas ir pilna ar apmācības programmām, biežāk uzdotajiem jautājumiem un rakstiem. Attēlu, video un citu multivides failu pievienošana ir ļoti vienkārša, pateicoties Ātrās Ievietošanas pogai. Vienīgās nelielās neērtības ir paplašinātas teksta rediģēšanas trūkums. Tomēr, ja iepazīsiet saskarni un izlasīsit dažus Freshdesk dokumentus, jums nebūs problēmu atrast visu nepieciešamo, lai klientiem izveidotu apbrīnojamu zināšanu bāzes rakstu.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Man ir problēmas ar iekšējās zināšanu bāzes izveidi

Iekšējās zināšanu bāzes rakstu izveides process ir tāds pats kā ar ārējās. Vienīgā atšķirība ir tā, kā jūs iestatāt pieejamību. Lai izveidotu iekšējo zināšanu bāzi, iestatiet pieejamību tikai aģentiem. Varat pielāgot raksta pieejamību gan jauniem, gan jau izveidotajiem rakstiem.

Man neizdodas eksportēt visus datus kopā

Jūs varat veikt datu lielapjoma eksportu, ja jums ir Konta Administratora tiesības. Atveriet Administrators > Konts > Konta Informācija > Eksportēt. Reģistrētais aģents saņems e-pastā saiti uz Risinājumu XML formātā vienkopus ar konta informāciju.

Product reviews

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Freshservice zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Freshservice zināšanu bāzes apskats

Freshservice ir lielisks zināšanu bāzes rīks ar funkcijām un paketēm, tomēr cenas var būt augstas. Zināšanu bāzi var atrast kreisajā izvēlnes panelī. Freshservice piedāvā lietotājam apbrīnojamu rakstīšanas pieredzi.

Klientu Atbalsta Glosarijs - Knowledge Base

The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.

Gmail integrācija ļauj Jūsu uzņēmumam sekot līdzi klientu pieprasījumiem no LiveAgent. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Gmail integrācija

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu un piedāvā vairāk rīku nekā Gmail. Tai ir sociālo mediju integrācija, tiešsaistes čata un zvanu centra iespējas, un tā ir piemērota jebkura lieluma uzņēmumiem. LiveAgent tiek ieteikts visiem, kas vēlas uzlabot savu klientu pieredzi un produktivitāti, un tam ir bezmaksas izmēģinājums. Palīdzības dienesta programmatūra var kalpot arī kā servisa līmeņa līgumu pārvaldības līdzeklis. Svarīgi uzturēt aktīvu abonentu bāzi un veiksmīgi izmantot mārketingu, lai uzrunātu adresātus ar personalizētiem e-pastiem.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

Teksta redaktoru var izmantot, lai pielāgotu saturu ar virsrakstiem, krāsām, stilu un attēliem un padarītu zināšanu bāzi viegli pārlūkojamu. LiveAgent zināšanu bāze ļauj pievienot rakstiem datnes, kas var samazināt klientu pieprasījumu skaitu un uzlabot saziņu ar klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju