Deskero zināšanu bāzes apskats

Compare Deskero zināšanu bāzes apskats with other in: How Deskero zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
283 reviews

Deskero is a very well-designed software with a good-looking knowledge base. It’s a pretty good performer for a fair price, however, it’s missing some essential features that might halt the workflow of some companies. Keep reading and find out more about Deskero…

Pricing
Starting from:
$ 12   per month
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
User experience
3
Price
3.5
Implementation
4.5

Key takeaways

Pros

  • Great interface with easy navigation
  • Great article editor
  • Great price

Cons

  • Very basic knowledge base features
  • A slightly illogical button placement in the knowledge base

Darba uzsākšana ar Deskero

Deskero ir mākoņskaitļošanas klientu apkalpošanas pārvaldes risinājums, ko var izmantot kā zināšanu bāzes programmatūru. Papildus zināšanu bāzei Deskero koncentrējas uz daudzkanālu atbalstu, klientu apkalpošanu sociālajos medijos un tiešsaistes čatā. Lai gan šķiet, ka priekšplānā tiek virzīts tiešsaistes čats, mēs šajā apskatā aplūkosim tieši Deskero zināšanu bāzes funkcijas.

Deskero ir viens no risinājumiem, kas neuzmācas ar demonstrāciju. Jūs varat sākt ar bezmaksas izmēģinājumu, kam nav nepieciešama kredītkartes informācija. Tas ir arī ļoti ātri, tāpēc savu jauno informācijas paneli varat reģistrēt un sākt lietot jau pēc pāris minūtēm. Deskero palīdz uzsākt ar īsu, bet ļoti noderīgu ceļvedi darba iesākumā. Kad tas būs apskatīts, jūs atradīsities galvenajā panelī un varēsit sākt to pētīt.

Deskero uzsākšanas ceļvedis

Saskarnei ir interesanta krāsu shēmas izvēle un es domāju, ka dažiem cilvēkiem tā varētu nepatikt nemaz. Tomēr tas ir tikai izvēles un gaumes jautājums, tātad – katram savs. Neskatoties uz to, saskarne ir ļoti labi izstrādāta un izskatās viegli navigējama jebkuros apstākļos, un tā ir vissvarīgākā daļa. Absolūti nekas netrūkst, un katru rīku varat skaidri redzēt jau uzreiz, tāpēc jebkurai darbplūsmai vajadzētu būt vieglākai par vieglu. Šī saskarne var konkurēt ar labākajiem risinājumiem.

Deskero pieteikumu pārskats

Saskarnes augšējā daļā redzama vienkārša izvēļņu josla, kas var aizvest jūs uz dažādiem Deskero rīkiem un daļām. Tur ir pieteikumi, uzdevumi, klienti, analīze, čats, iestatījumi un zināšanu bāze. Tas nozīmē, ka nav jāveic nekādi apnicīgi meklējumi pa visu programmatūru, lai to atrastu, un tas vienmēr tiek augstu novērtēts, lai gan tam vajadzētu būt parastai lietai. Katrai šīs izvēlnes sadaļai kreisajā pusē ir sekundārā izvēlnes josla, kas ļauj veikt darbības un doties uz apakšsadaļām. Uzklikšķinot uz zināšanu bāzes iespējas, jūs aizvedīs uz svaigu, tukšu zināšanu bāzi ar vienkāršu saskarni.

Deskero zināšanu bāzes pārskats

Lietotāja pieredze un funkcijas

Saskarne aicinās vispirms izveidot kategorijas un apakškategorijas, kas parāda, ka Deskero piedāvā labas jūsu rakstu kārtošanas iespējas. Veidojot jaunas kategorijas, varat izvēlēties kategorijas nosaukumu un redzamības iespējas — varat izvēlēties, vai kategorija būs redzama iekšēji aģentiem, ārēji klientiem, redzama aģentiem un klientiem vai tikai noteiktām aģentu grupām.

Zināšanu bāzes kategorijas labošana Deskero

Šeit var ieraudzīt Deskero saskarnes pirmo problēmu. Atrast iespēju izveidot jaunu rakstu nav acīmredzami skaidri paveicams, jo nekur nav redzama neviena poga. Es pat nevarēju atvērt raksta kategoriju, un vienīgā iespēja tikt tālāk, bija, izveidot vēl vienu kategoriju (vai apakškategoriju). Pagāja minūte, līdz es sapratu, ka iespēja izveidot rakstu ir kreisajā izvēlnes joslā zem opcijas “Risinājumi”, un tur var izveidot jaunu Risinājumu (Rakstu). Lai gan šī nav sliktākā navigācija, tā noteikti nav arī labākā, jo lielākā daļa zināšanu bāzes programmatūras ietver acīmredzami novietotu pogu rakstu veidošanai.

Risinājumu (Rakstu) pārskats Deskero

Noklikšķinot uz pogas “Jauns risinājums”, varat sākt rakstīt raksta redaktorā. Man ir prieks teikt, ka raksta redaktors ir ārkārtīgi labi noformēts. Kā jau katram labam rakstu redaktoram, arī Deskero rakstu redaktors koncentrējas uz rakstīšanu, tā vietā, lai novērstu uzmanību. Laukumi virsrakstiem, un raksta pamattekstam ir plati un aizņem lielāko daļu vietas. Te nav nekādu uzmanību novērsošu elementu, un jūs varat koncentrēties uz rakstīšanu.

Pievienot jaunu risinājumu (rakstu) Deskero

Tomēr redaktoram ir milzīga problēma ar funkciju trūkumu. Teksta rediģēšanas rīku kopa ir viena no vienkāršākajām, ko jebkad esmu redzējis, un tā piedāvā tikai visvienkāršākās rediģēšanas funkcijas. Jūs tās, protams, varat izmantot, lai uzrakstītu labus rakstus ar zināmu radošu pieeju, bet Deskero varētu izstrādāt atjauninājumu, kas sistēmā pievienotu papildu teksta rediģēšanas funkcionalitāti. Patreiz varat izmantot tādas pamatfunkcijas kā treknrakstu un slīprakstu. Diemžēl nav citu iespēju, piemēram, teksta līdzināšana, galvenes iespējas, fonta lieluma iespējas un citas ļoti svarīgas lietas, kurām vajadzētu būt kā standartam visos teksta redaktoros.

SEO raksta sadaļa Deskero

Tomēr jums ir iespēja pievienot savu kodu, saites, attēlus un videoklipus, līdz ar to jūs varat radoši izpausties un pēc iespējas pielāgot savus rakstus šīm iespējām. Raksta redaktora apakšā varat atrast arī iespējas tagiem un meklētājprogrammas optimizācijai (SEO).

Cenas

Cenas ir diezgan neapmierinošas, ņemot vērā, cik kopumā zināšanu bāze Deskero ir slikti aprīkota. Tomēr katra pakete piedāvā citus komunikācijas rīkus, tāpēc cena ir ne tikai zināšanu bāzes līdzeklim, netieši norādot, ka Deskero var būt visai izdevīgs darījums. Tas piedāvā trīs paketes, un katrs no tiem piedāvā pilnu komunikācijas rīku komplektu. Ierobežojumi rodas citur.

Grow

Grow pakete izmaksā $12 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $9 mēnesī lietotājam, maksājot reizi gadā. Tā ir vērsta uz palīdzības dienesta pamata funkciju nodrošināšanu. Galvenās iezīmes ir sociālo tīklu pieteikumu apstrāde, piešķiršanas automatizācija, tiešsaistes čats, darbvirsmas paziņojumi un pilns API.

Business

Pakete Business izmaksā $30 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $25 mēnesī lietotājam, maksājot reizi gadā. Galvenie aspekti ir pilnīgs daudzkanālu rīku kopums, pieteikumu piešķiršanas noteikumi, čata un atsauksmju logrīks, pakalpojumu līmeņa līgumi un scenāriji, kas būtībā ir automatizācijas.

Premium

Premium pakete izmaksā $120 mēnesī lietotājam, maksājot ik mēnesi, vai $90 mēnesī lietotājam, maksājot katru gadu. Šī ir visdārgākā pakete, un tā piedāvā vairāku zīmolu pārvaldību, laika kontroli, paplašinātus biznesa un loģikas nosacījumus, bezmaksas iekšējos aģentus un papildu atbalstu un pielāgošanu.

Secinājums

Deskero ir daudz ko piedāvāt par ļoti zemu cenu, tomēr ir dažas būtiskas iezīmes, kas pietrūkst, un tas ir žēl. Tā ir kopumā ērti lietojama un labi izstrādāta palīdzības dienesta programmatūra, kas noteikti iepriecina daudzus klientus. Lai gan zināšanu bāze nav īsti bezjēdzīga un darbs ar to sagādā prieku, nav pietiekoši daudz iespēju jūsu rakstu pielāgošanai. Cena varētu to kompensēt, ja viņi savā piedāvājumā pievienotu nedaudz vairāk zināšanu bāzes.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nevaru atrast pogu, lai izveidotu jaunu rakstu Deskero zināšanu bāzē.

Pēc ieiešanas zināšanu bāzē tiek parādīts ekrāns, kurā tiek aicināts izveidot jaunas kategorijas vai apakškategorijas, bet nav iespējas izveidot jaunu rakstu. Šī iespēja ir pieejama, izmantojot izvēlnes elementu Risinājumi kreisajā panelī. Noklikšķiniet uz to, un zināšanu bāzes saskarnes augšējā labajā stūrī redzēsit pogu jauna raksta izveidei.

Kur es varu pielāgot Deskero klientu portālu?

Šo iespēju varat atrast iestatījumos. Atveriet Iestatījumi > Publiskais portāls > Zīmols. Šeit varat mainīt sava klientu portāla logotipu un krāsas, kā arī valodas, portāla informāciju un daudz ko citu.

Product reviews

Zoho Desk ir labi pazīstama un populāra programmatūra, bet kā darbojas tās zināšanu bāze? Lasiet mūsu apskatu un redziet, kā tas atspoguļojas mūsu testos.

Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Zoho Desk ir programmatūra, kas ļauj efektīvi pārvaldīt palīdzības dienestu. Tā ir viegli navigējama un profesionāli izstrādāta. Zināšanu bāzes teksta redaktors ir lielisks, bet kategoriju kārtošanas funkcijas varētu būt ērtākas. Cena atšķiras atkarībā no izvēlētā abonementa. Vispārēji, Zoho Desk ir laba programma, kas strādā bez kļūdām.

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Zināšanu Bāzes Programmatūras apskati

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Flowlu zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Flowlu zināšanu bāzes apskats

Flowlu ir labi sabalansēta zināšanu bāzes programmatūra par ļoti taisnīgu cenu, kas piedāvā neticami labu saskarni un viegli lietojamu zināšanu bāzes līdzekli. Lai gan tas nepiedāvā nekādus neparastus uzlabotus līdzekļus, tam ir vienmērīga un neticami labi izstrādāta saskarne, kas nodrošina lielisku pieredzi. Flowlu piedāvā iekšējās un ārējās zināšanu bāzes iespējas, bet būtībā tas ir viens un tas pats līdzeklis. Lietotāji var mainīt piekļuves līmeni un izmantot pielāgotu domēnu. Flowlu ir plašs risinājums, kas koncentrējas uz to, lai atvieglotu daudzus biznesa procesus, un to bieži izmanto kā specializētu zināšanu bāzes programmatūru. Saskarne ir patīkama un moderna, un rīki ir skaidri apzīmēti.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju