Dynamics 365 zināšanu bāzes apskats

Compare Dynamics 365 zināšanu bāzes apskats with other in: How Dynamics 365 zināšanu bāzes apskats is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
8941 reviews

Dynamics 365 zināšanu bāzes programmatūra ir plaši pazīstama Microsoft saimes daļa. Tā piedāvā daudz lietotņu un jaudīgus līdzekļus, kas var palīdzēt optimizēt zināšanu bāzes pārvaldību. Varat izveidot kopienu forumus, rakstīt tehniskā atbalsta rakstus un ieteikumus, kā arī daudz ko citu no vienotas…

Pricing
Starting from:
$ 50   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Lietotāja pieredze
4
Cena
4
Realizācija
3.5

Key takeaways

Pros

  • Pamatīgs
  • Plaši pazīstams
  • Mērogojams

Cons

  • Ne visai draudzīgs lietotājam
  • Stāva apmācību līkne
  • Mēdz "kārties"
  • Atjaunojumi var paņemt ievērojamu laiku

Darba uzsākšana ar Dynamics 365

Reģistrēšanās programmai Dynamics 365 ir vienkārša. Jums tikai jāievada savs e-pasts, jāapstiprina konts un jāaizpilda nepieciešamā informācija. Tiklīdz esat to izdarījis, uzgaidiet dažas minūtes, līdz konts tiek izveidots.

Darba uzsākšana ar Dynamics 365

Gaidīšanas laikā Dynamics 365 piedāvā īsus padomus, kā programmatūru izmantot pilnā mērā.

Tiklīdz konts ir sagatavots, varat apskatīt Informācijas paneli, kurā ir redzama parauginformācija, lai parādītu jums, kā tas izskatīsies, kad sāksit lietot kontu.

Dynamics 365 informācijas panelis

Tomēr, kā redzams iepriekšējā ekrānuzņēmumā, šīs lapas virsraksts ir “Pārdošanas informācijas panelis”. Es ātri sapratu, ka man jāpārslēdzas uz citu lietotni, lai sāktu veidot zināšanu bāzi, tāpēc pēc īsas labās puses paneļa apskates, atradu visas lietotnes, ko piedāvā Dynamics 365.

Dynamics 365 piedāvātās lietotnes

Atbalsta dokumentācija man norādīja uz Klientu Apkalpošanas Centra lietotni.

Dynamics 365 1.līmeņa informācijas paneļa pārskats

Informācijas panelī atkal redzat parauginformāciju. Lai sāktu darbu pie zināšanu bāzes raksta, dodieties uz kreisās puses sānu paneli un noklikšķiniet uz Zināšanu Raksti.

Dynamics 365 zināšanu rakstu pārskats

Tur noklikšķiniet uz + Jauns, un jūs esat gatavs sākt.

Mana uzmanība vispirms tika pievērsta tai daļai, kas atradās virs paša redaktora.

Pievienot zināšanu rakstu programmā Dynamics 365

Šajā daļā varat pievienot rakstam virsrakstu, aprakstu un atslēgvārdus. Turklāt varat apskatīt dažus ieteiktos atslēgvārdus, kas var palīdzēt darbā ar SEO.

Microsoft paliek uzticīgs tā dizainam, jo raksta redaktora Dizainera daļa man atgādināja Microsoft Word gan pēc izskata, gan kā tā darbojas. Jums ir pieejamas visas pamatfunkcijas, lai rakstītu rakstus un pievienotu attēlus un iekšējās saites. Tekstu var nedaudz pielāgot, bet tas nav nekas īpašs.

Izmantojot satura redaktoru, var pievienot arī HTML kodu. Šī funkcionalitāte raksta redaktoram dod daudz lielāku brīvību.

Pēc rediģēšanas varat priekšskatīt saturu. Dynamics 365 parāda, kā jūsu zināšanu bāzes raksts izskatās dažādās ierīcēs.

Raksta priekšapskate uz dažādām ierīcēm

Ja esat apmierināts ar paveikto, varat nospiest Saglabāt un doties uz Kopsavilkums.

Dynamics 365 jauna raksta kopsavilkums

Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un ritiniet uz leju, lai ieplānotu laiku, kad jūsu ziņa tiek publicēta. Var uzstādīt, lai raksts tiek pārskatīts, bet tā nav prasība. Tiklīdz tas viss izdarīts, varat rakstu pārsūtīt uz nākamo posmu.

Ieplānotas publikācijas iespēja programmā Dynamics 365

Lietotāja pieredze un funkcijas

Dynamics 365 darbojas uz Microsoft Edge (ieteicams uz Chromium balstīta Edge), Chrome, Firefox un Safari. Es to izmantoju Google Chrome, un jāsaka, mana kopējā pieredze bija šaubīga, lai neteiktu vairāk. Es paredzēju, ka Microsoft produkts darbosies gludi. Biju mazliet vīlies, kad lapas tika ielādētas pārāk ilgi un visa programma mazliet it kā raustījās.

Kad apskatāt programmas Dynamics 365 zināšanu bāzes veidotāju, redzat, ka tas ļauj jums daudz paveikt. Satura redaktorā var iekļaut multividi ar HTML.

Iespēja pievienot iegultus medijus programmā Dynamics 365

Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša. To varat izdarīt, izmantojot mājaslapas URL vai augšupielādējot attēlu tieši no datora. Varat pielāgot attēla izmērus, iestatīt līdzinājumu un mērķi pirms tā pievienošanas saturam vai pēc tam.

Attēla pievienošana programmā Dynamic 365

Tas, ko es atradu par noderīgu, bija iespēja pievienot alternatīvo tekstu attēliem tieši uzreiz. Kā cilvēks, kurš mēdz aizmirst bildēm pievienot “alt” tekstu, es īpaši novērtēju šo nelielo funkcionalitāti.

Alternatīvā teksta pievienošana attēlam programmā Dynamics 365

Man arī patika Priekšapskates funkcija, kas ļauj apskatīt savu zināšanu bāzes rakstu un redzēt, kā tas tiks parādīts datorā, planšetdatorā un mobilajā tālrunī.

Tagad par mazāk iespaidīgo daļu. Raksta Dynamics 365 publicēšanas process man atgādināja uz ITIL balstītu procesu. Nepārprotiet mani tie, kam ir lieks laiks, tomēr raksta publicēšana maniem kolēģiem vai mājaslapas apmeklētājiem nelikās patīkama.

Es pat ietu tālāk un nosauktu par īpaši lietotājam nedraudzīgu. Jūs varat viegli apmulst mēģinot aptvert stadiju, kurā atrodas raksts, un kas no jums tiek prasīts un kādi ir nākamie soļi, kas jāveic, lai pabeigtu darbu.

Kā jau teicu, man patika plānošanas iespēja. Tā bija pieejama, viegli iestatāma, un, pats svarīgākais, tā darbojās.

Vēl viena lieta, kas man patika, bija tā, ka Kopsavilkuma stadijā zināšanu bāzes rakstam varat pievienot saistīto informāciju, rakstus, tulkojumus un versijas.

Ar Dynamics 365 rakstu saistītā informācija

Kāds varētu iebilst, ka lietotāja saskarne varētu būt izpildīta mazliet labāk, un es piekristu, bet šī ir noderīga funkcionalitāte, kas var jums ietaupīt labu laiku un pūles.

Cenas

Klientu serviss profesionālais

Par $50 lietotājam mēnesī varat izmantot tādus līdzekļus kā zināšanu bāzes programmatūra un izveidot pašapkalpošanās portālu, izmantot uz zināšanām balstītu gadījumu pārvaldību, kā arī apskatīt un pārvaldīt klientu ceļus, izmantojot informācijas paneļus un diagrammas.

Klientu serviss uzņēmumiem

Papildus iepriekš minētajiem līdzekļiem šajā paketē par $95 lietotājam mēnesī ir iekļauti produktivitātes rīki, ko vada mākslīgais intelekts, klientu ieskati, galvenie veiktspējas rādītāji, uz sentimenta balstīta pārvirzīšana un daudz kas cits.

Apkalpošana uz vietas

Cita Dynamics 365 pakete par $95 lietotājam mēnesī ietver tādus līdzekļus kā resursu plānošana, aptaujas, 360 grādu klientu aktīvu skats un citus.

Attālinātā palīdzība

Šī pakete par $65 lietotājam mēnesī ļauj reāllaikā sadarboties ar attālinātiem ekspertiem, izmantot iebūvēto analīzi, ierakstīt zvanus, pārraudzīt aktīvu stāvokli un daudzi citi līdzekļi, kas padara tehnisko darbinieku un vietējo darbinieku nodarbinātību vienkāršu un efektīvu.

Papildus šīm paketēm Dynamics 365 piedāvā vairāku līmeņu klientu atbalsta paketes. Varat palikt pie bezmaksas atbalsta iespējas vai izvēlēties atbalsta iespēju par $9. Tomēr, lai pilnībā izmantotu klientu apkalpošanas iespējas, varat reģistrēties pielāgotai paketei. Pamatojoties uz pašlaik lietoto produktu, Dynamics 365 komanda noteiks, cik daudz būs jāmaksā un kādu atbalsta līmeni saņemsiet.

Secinājums

Apkopojot savu pieredzi ar Dynamics 365, es teiktu, ka tā ir laba, bet ne lieliska. Nepārprotiet mani, šai programmatūrai ir ļoti daudz līdzekļu, kas var būt ļoti noderīgi. Tomēr ne tik draudzīgais izkārtojums rada izaicinājumu navigēt un izmantot visus līdzekļus līdz galam. Man šķita, ka man ir nepieciešama profesionāla apmācība, lai niansēs apgūtu Klientu Apkalpošanas Centru.

Ja jūs esat cilvēks, kuram ir liela pieredze ar līdzīgām programmām, iespējams, ka jūs viegli orientēsieties lietotāja saskarnē, bet cilvēkam, kas nav tik “apbružājies” šādās sistēmās, tas var būt mazliet nomācoši.

Frequently asked questions

Es nevaru piekļūt dažām zināšanu bāzes vienībām.

KbArticle, KbArticleComment un KbArticleTemplate zināšanu bāzes pārvaldības struktūras ir novecojušas un tādēļ nav pieejamas. Lai turpinātu darbu, pārejiet pie KnowledgeArticle iedalījuma.

Konvertējot pieteikumus uz zināšanu bāzes rakstiem, nesakrīt valoda .

Neatkarīgi no tā, kādā valodā esat iestatījis pārējo zināšanu bāzi, pārvēršot pieteikumus par zināšanu bāzes rakstiem, tie pēc noklusējuma ir angļu valodā. Tie būs jāpārtulko manuāli.

Es nevaru reģistrēties Dynamics 365 bez Microsoft 365 konta

Ja jums nav Microsoft 365 konta, jums ir jāizmanto reģistrācijai sava ārpus-darba e-pasta adrese.

Product reviews

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Zināšanu Bāzes Programmatūras apskati

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Flowlu zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Flowlu zināšanu bāzes apskats

Flowlu ir labi sabalansēta zināšanu bāzes programmatūra par ļoti taisnīgu cenu, kas piedāvā neticami labu saskarni un viegli lietojamu zināšanu bāzes līdzekli. Lai gan tas nepiedāvā nekādus neparastus uzlabotus līdzekļus, tam ir vienmērīga un neticami labi izstrādāta saskarne, kas nodrošina lielisku pieredzi. Flowlu piedāvā iekšējās un ārējās zināšanu bāzes iespējas, bet būtībā tas ir viens un tas pats līdzeklis. Lietotāji var mainīt piekļuves līmeni un izmantot pielāgotu domēnu. Flowlu ir plašs risinājums, kas koncentrējas uz to, lai atvieglotu daudzus biznesa procesus, un to bieži izmanto kā specializētu zināšanu bāzes programmatūru. Saskarne ir patīkama un moderna, un rīki ir skaidri apzīmēti.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju