Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Izmantojiet sociālo klausīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai meklējat sociālās klausīšanās rīkus?

Ja jūs joprojām neizmantojat sociālās klausīšanās rīku kā daļu no mārketinga un klientu atbalsta stratēģijas, ir pienācis laiks to iegūt.

Sociālā klausīšanās nozīmē uzraudzīt to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Skatiet, ko domā jūsu klienti, pārbaudiet savu konkurenci, vai viņi jūs apgrūtina, vai atbildiet uz jautājumiem, kas varētu rasties potenciālajiem klientiem.

Sociālā klausīšanās ir obligāta!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kas ir sociālā klausīšanās?

Sociālā klausīšanās, kas pazīstama arī kā sociālā uzraudzība, ir jūsu zīmola digitālo sarunu vai tiešsaistes pieminēšanas uzraudzības process.

Tā ir efektīva stratēģija, lai apkopotu atsauksmes un uzraudzītu, ko klienti domā par jūsu zīmolu, uzņēmumiem, produktiem vai pakalpojumiem.

LiveAgent kā sociālās klausīšanās rīks

LiveAgent izveido savienojumu ar visiem jūsu sociālo mediju kanāliem un ielādē visus jūsu zīmola komentārus, ziņojumus un pieminējumus tieši vietnē LiveAgent.

LiveAgent savienojas ar:

LiveAgent suitable tool for social listening

Kāpēc ir svarīgi izmantot sociālās klausīšanās rīkus?

Woman on phone in shopping cart

Proaktīvi risiniet problēmas

Sociālās klausīšanās rīki ir lieliski piemēroti proaktīvai problēmu risināšanai. Atzīstiet savu klientu neapmierinātību, pirms viņu sliktā pieredze kļūst par vīrusu un kaitē jūsu biznesam.

Feedback & suggestions

Izmantojiet pozitīvas norādes kā liecības

Sociālā klausīšanās nav saistīta tikai ar sliktu pieredzi. Parādiet pozitīvās lietas, kas klientiem jāsaka par jūsu uzņēmumu. Nav nekā līdzīga patiesai liecībai!

Learn from customer analytics and insights

Iegūstiet ieskatu klientu apmierinātībā

Sociālā klausīšanās ir lielisks rīks, kas var sniegt vispārīgu pārskatu par to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Pārraugiet savu klientu, kā arī konkurentu teikto.

Real-time customer support

Viegli mijiedarboties ar klientiem

Atbildiet uz klientu tvītiem, Facebook ziņojumiem vai Instagram komentāriem tieši savā sociālās klausīšanās rīkā. Netērējiet laiku, piesakoties un izrakstoties no dažādiem sociālajiem kontiem.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sociālā klausīšanās Facebook

LiveAgent sociālās klausīšanās rīks racionalizē visus Facebook ziņojumus un komentārus par jūsu ziņām un ievieto tos tieši jūsu LiveAgent informācijas panelī. No turienes jūs varat viegli atbildēt, atzīmēt ar Patīk un pat izveidot jaunas ziņas savā Facebook lapā.

Sociālā klausīšanās Twitter

Pārraugiet atslēgvārdus un atbildiet uz tvītiem, kuros minēts jūsu konts. Izmantojot LiveAgent Twitter sociālās klausīšanās rīku, jūs nekad vairs nepalaidīsit garām tvītu par savu uzņēmumu.

Vienkārši iestatiet atslēgvārdus, kurus vēlaties pārraudzīt, un visi tvīti, kas satur šo atslēgvārdu, tiks automātiski ievietoti jūsu LiveAgent kontā biļetes veidā.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociālā klausīšanās Instagram

Visi komentāri par jūsu ziņām vai ziņām, kuros minēts jūsu konts, tiks automātiski ievietoti vietnē LiveAgent. Atbildiet tieši no LiveAgent, neizskatot tūkstošiem paziņojumu savā tālrunī.

LiveAgent organizē visus vaicājumus atbilstoši saņemtajam svarīgumam un laikam.

Vairāk nekā tikai sociālās klausīšanās rīks

Tiketings

Racionalizējiet visus vaicājumus no vairākiem saziņas kanāliem vienā koplietotā iesūtnē.

Tiešraides Čats

Tērzējiet ar klientiem un vietnes apmeklētājiem reāllaikā. Izmantojiet proaktīvus tērzēšanas ielūgumus un citas iespējas.

Uzziniet vairāk

Atbalsta portāls

Izveidojiet satriecošus klientu portālus un zināšanu bāzi kā pašapkalpošanās risinājumus saviem klientiem.

Uzziniet vairāk
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kāpēc LiveAgent ir īstais sociālās klausīšanās rīks?

Most reviewed and number 1

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo sociālās klausīšanās risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet sabiedrisko klausīšanos jau šodien!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arSociala klausisanas
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x