Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Izmantojiet sociālo klausīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai meklējat sociālās klausīšanās rīkus?

Ja jūs joprojām neizmantojat sociālās klausīšanās rīku kā daļu no mārketinga un klientu atbalsta stratēģijas, ir pienācis laiks to iegūt.

Sociālā klausīšanās nozīmē uzraudzīt to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Skatiet, ko domā jūsu klienti, pārbaudiet savu konkurenci, vai viņi jūs apgrūtina, vai atbildiet uz jautājumiem, kas varētu rasties potenciālajiem klientiem.

Sociālā klausīšanās ir obligāta!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kas ir sociālā klausīšanās?

Sociālā klausīšanās, kas pazīstama arī kā sociālā uzraudzība, ir jūsu zīmola digitālo sarunu vai tiešsaistes pieminēšanas uzraudzības process.

Tā ir efektīva stratēģija, lai apkopotu atsauksmes un uzraudzītu, ko klienti domā par jūsu zīmolu, uzņēmumiem, produktiem vai pakalpojumiem.

LiveAgent kā sociālās klausīšanās rīks

LiveAgent izveido savienojumu ar visiem jūsu sociālo mediju kanāliem un ielādē visus jūsu zīmola komentārus, ziņojumus un pieminējumus tieši vietnē LiveAgent.

LiveAgent savienojas ar:

LiveAgent suitable tool for social listening

Kāpēc ir svarīgi izmantot sociālās klausīšanās rīkus?

Woman on phone in shopping cart

Proaktīvi risiniet problēmas

Sociālās klausīšanās rīki ir lieliski piemēroti proaktīvai problēmu risināšanai. Atzīstiet savu klientu neapmierinātību, pirms viņu sliktā pieredze kļūst par vīrusu un kaitē jūsu biznesam.

Feedback & suggestions

Izmantojiet pozitīvas norādes kā liecības

Sociālā klausīšanās nav saistīta tikai ar sliktu pieredzi. Parādiet pozitīvās lietas, kas klientiem jāsaka par jūsu uzņēmumu. Nav nekā līdzīga patiesai liecībai!

Learn from customer analytics and insights

Iegūstiet ieskatu klientu apmierinātībā

Sociālā klausīšanās ir lielisks rīks, kas var sniegt vispārīgu pārskatu par to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Pārraugiet savu klientu, kā arī konkurentu teikto.

Real-time customer support

Viegli mijiedarboties ar klientiem

Atbildiet uz klientu tvītiem, Facebook ziņojumiem vai Instagram komentāriem tieši savā sociālās klausīšanās rīkā. Netērējiet laiku, piesakoties un izrakstoties no dažādiem sociālajiem kontiem.

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Sociālā klausīšanās Facebook

LiveAgent sociālās klausīšanās rīks racionalizē visus Facebook ziņojumus un komentārus par jūsu ziņām un ievieto tos tieši jūsu LiveAgent informācijas panelī. No turienes jūs varat viegli atbildēt, atzīmēt ar Patīk un pat izveidot jaunas ziņas savā Facebook lapā.

Sociālā klausīšanās Twitter

Pārraugiet atslēgvārdus un atbildiet uz tvītiem, kuros minēts jūsu konts. Izmantojot LiveAgent Twitter sociālās klausīšanās rīku, jūs nekad vairs nepalaidīsit garām tvītu par savu uzņēmumu.

Vienkārši iestatiet atslēgvārdus, kurus vēlaties pārraudzīt, un visi tvīti, kas satur šo atslēgvārdu, tiks automātiski ievietoti jūsu LiveAgent kontā biļetes veidā.

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Sociālā klausīšanās Instagram

Visi komentāri par jūsu ziņām vai ziņām, kuros minēts jūsu konts, tiks automātiski ievietoti vietnē LiveAgent. Atbildiet tieši no LiveAgent, neizskatot tūkstošiem paziņojumu savā tālrunī.

LiveAgent organizē visus vaicājumus atbilstoši saņemtajam svarīgumam un laikam.

Vairāk nekā tikai sociālās klausīšanās rīks

Tiketings

Racionalizējiet visus vaicājumus no vairākiem saziņas kanāliem vienā koplietotā iesūtnē.

Tiešraides Čats

Tērzējiet ar klientiem un vietnes apmeklētājiem reāllaikā. Izmantojiet proaktīvus tērzēšanas ielūgumus un citas iespējas.

Atbalsta portāls

Izveidojiet satriecošus klientu portālus un zināšanu bāzi kā pašapkalpošanās risinājumus saviem klientiem.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kāpēc LiveAgent ir īstais sociālās klausīšanās rīks?

Most reviewed and number 1

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo sociālās klausīšanās risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet sabiedrisko klausīšanos jau šodien!

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir sociālās klausīšanās rīki?

Sociālās klausīšanās rīki uzrauga tiešsaistes sarunas par jūsu zīmolu un atslēgvārdiem, kas saistīti ar jūsu uzņēmumu, un pēc tam izseko pieminējumus un atslēgvārdus, lai sniegtu jums brīdinājumus.

Vai LiveAgent ir sociālās klausīšanās rīks?

LiveAgent pārrauga un apkopo komentārus, pieminējumus un ziņojumus vairākās platformās, piemēram, Facebook, Instagram, Twitter un Viber. Tā rezultātā jūsu aģenti var būt atjaunināti un risināt visas nepieciešamās problēmas no viena informācijas paneļa.

Related Articles to Sociala klausisanas

Reāllaika čats

Uzlabojiet savu klientu pieredzi, izmantojot vienkāršu tiešsaistes čata pogu savā tīmekļa vietnē. Pārbaudiet visas funkcijas un priekšrocības, ko piedāvā Tiešsaistes Čats.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Uzlabojiet savu klientu pieredzi, izmantojot vienkāršu tiešsaistes čata pogu savā tīmekļa vietnē. Pārbaudiet visas funkcijas un priekšrocības, ko piedāvā Tiešsaistes Čats.

Reāllaika čats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot mārketinga reputāciju ar klientu apkalpošanu bez maksas. Bez maksas ir pieejams uzņēmuma izmēģinājums, kas ietver klientu apkalpošanas aģentu apmācību. LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, integrācijas un atbalstu.

Uzlabojiet klientu apkalpošanu, jebkurā vietā jūsu tīmekļa vietnē ievietojot čata pogu. Nekavējieties izvēlēties no mūsu Tiešsaistes čata pogu galerijas.

Čata pogu galerija

Uzlabojiet klientu apkalpošanu, jebkurā vietā jūsu tīmekļa vietnē ievietojot čata pogu. Nekavējieties izvēlēties no mūsu Tiešsaistes čata pogu galerijas.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent piedāvā jaudīgu biļešu tirdzniecības programmatūru, tiešraides tērzēšanu un iebūvētu zvanu centra programmatūru. Tas regulāri saņem jaunus produktu atjauninājumus. Desk.com atpaliek no LiveAgent tehniskā un klientu atbalsta ziņā. LiveAgent ir ideāls izvēles variants, ja vēlaties labāku klientu apkalpošanu.

LiveAgent ir visaptverošs risinājums jūsu Helpdesk. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un pievienojieties citiem uzņēmumiem, lai sniegtu labāku atbalstu.

Vai meklējat Smartsupp alternatīvu?

LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā pielāgojamus logrīkus, lai palīdzētu savienot uzņēmumus ar klientiem. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams, un to var salīdzināt ar Smartsupp, pamatojoties uz Capterra klientu atsauksmēm.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju