Meklējat Gist alternatīvu?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Gist alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Vai jums apnikusi sava palīdzības dienesta programmatūra?

Vai vēlaties vairāk uzmanības pievērst klientu atbalstam, izmantojot specializētu programmatūru? LiveAgent ir pareizā izvēle.

LiveAgent ir universāls risinājums klientu atbalsta nodrošināšanai. Tas piedāvā daudz funkciju un vairāk nekā 175 integrācijas par saprātīgu cenu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Uzlabota automatizācija Jūsu uzņēmumam.
Atklājiet LiveAgent!

Ietaupiet ar LiveAgent

Gist un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentGist
Pieteikumu apstrāde✅Jā❌Nē
Tiešsaistes čats✅Jā✅Jā
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā✅ Jā
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā❌Nē
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā❌Nē
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē

Jaudīga Gist alternatīva

Lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu, uzticamai un labi zināmai programmatūrai ir būtiska loma. LiveAgent ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina visu nepieciešamo klientu atbalstam un pārvaldībai.

LiveAgent tas viss ir – e-pasts, visātrākais tiešsaistes čata logrīks, sociālie mediji, zvanu centra atbalsts un zināšanu bāze turklāt vēl citas funkcijas un integrācijas. Neizniekojiet savu laiku neuzticamai programmatūrai. Pāreja uz LiveAgent ir vienkārša.

Ātrākais tiešsaites čats

Tiešsaistes čats ir būtiska klientu atbalsta daļa, ja vēlaties, lai klienti jūs ātri sasniegtu jūsu mājaslapā.

LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, un čata ātrums ir 2,5 sekundes. Ātrāks nav pieejams. Jums tikai jāgatavojas ienākošajām ziņām.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Paaugstināta apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.

Bagātīgs funkciju klāsts

Izmantojot vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs vieglākapar vieglu.

Sniedziet zvanu atbalstu

Piedāvājiet saviem klientiem iespēju sazināties ar jums personīgākā līmenī. Sava virtuālā zvanu centra iestatīšana ir vienkārša un paveicama dažu minūšu laikā.

Varat pievienot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu jūsu izvēlētu aprīkojumu un saņemt zvanus, tāpat kā zvaniet pa tālruni. LiveAgent par visu parūpējas, tāpēc nav vajadzīgi trešo pušu pakalpojumu sniedzēji.

Esat gatavs sniegt labāku atbalstu?

Nesamierinies ar kompromisu, izvēlies vienu no labākajiem. LiveAgent piedāvā vislabākos rīkus, funkcijas un integrācijas par saprātīgu cenu. Varat izvēlēties vienu no trim cenu paketēm, lai iegūtu tieši to, kas jums nepieciešams. Un gadījumā, ja ar to nepietiek, vienmēr varat iegādāties atsevišķus rīkus, nepārmaksājot. Jūs iegūstat tieši to, par ko maksājat, nekādu papildu maksu un neuztraucieties par sava budžeta sagraušanu.

Plašāku informāciju skatiet mūsu cenu lapā.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Pilnīgs ceļvedis labākajā pieteikumu apstrādes programmatūrā

. Nodrošiniet labāko klientu aprūpi un kārtojiet pieprasījumus, izmantojot pieteikumu apstrādi

Pieteikumu apstrādes programmatūras izmaksas

Pieteikumu apstrādes palīdzības dienesta programmatūras cenas var variēties no bezmaksas līdz ļoti augstām. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Pirms izlemjat par sistēmas izvēli, jums vienmēr ir jāapsver dažas lietas. Izmaksas var atšķirties atkarībā no funkcijām un to kvalitātes, pielāgojamo integrāciju skaita, izvēlētā zīmola popularitātes, pielietojumu dažādos scenārijos, mērogojamības un daudziem citiem faktoriem. Ir vairāki cenu veidošanas modeļi, kas jāapsver, lai pārliecinātos, ka palīdzības dienesta sistēma ir tā vērta un atbilst jūsu biznesa modelim.

Pieteikumu apstrādes programmatūras cenu struktūras modeļi

Par pieteikumu

h4>

Cenu modelī “par pieteikumu” maksājiet par to, kas jums nepieciešams. Šis cenu modelis ir ideāli piemērots palīdzības dienestiem ar mazu klientu pieteikumu skaitu. Lielākais mīnuss varētu būt motivācijas trūkums aģentiem sniegt atbalstu, jo katrs apstrādātais pieteikums palielina summu, kas jāmaksā pakalpojumu sniedzējam.

Par licenci

“Par licenci” cenu modelī ietverta licence vienam vai vairākiem lietotājiem. Ikviens, kam tā ir, var izmantot programmatūru bezgalīgi, kamēr vien licence ir apmaksāta. Licences cena var būt vienreizēja maksa vai abonēšanas maksa.

Par ierīci

Līdzīgi licences cenu modelim varat maksāt vienreizēju maksājumu vai abonēšanas maksu, kas ļauj izmantot pieteikumu apstrādes programmatūru vairākās ierīcēs. Kopsumma veidojas, saskaitot visas palīdzības dienestā izmantotatās ierīces.

Par aģentu

Modelis “par aģentu” ir visizplatītākais un vispiemērotākais, jo tas nodrošina godīgus nosacījumus. Jūsu cena ir atkarīga no programmatūras lietotāju skaita. Viņi var izmantot programmatūru ar visām apmaksātajām funkcijām bez ierobežojumiem pieteikumu apstrādes apjomā vai izpildlaikā.

Kā izvēlēties labāko pieteikumu apstrādes programmatūru

Saistības

Iepazīstieties ar pieteikumu apstrādes risinājumiem un uzziniet par programmatūras saistībām. Tas ietver bāzes cenas, programmatūras vai aparatūras prasības, iebūvētās funkcijas, integrācijas, atbalstītos klientu saziņas kanālus un pat klientu atbalstu palīdzības dienesta lietotājiem. Tiklīdz esat ieguvis visu svarīgo informāciju, varat pieņemt pārdomātu lēmumu par to, kura programmatūra ir vispiemērotākā jūsu situācijai.

Cenas

Visbiežāk sastopamās problēmas izvēloties labāko pieteikumu apstrādes programmatūras jūsu biznesa vajadzībām. Pieteikumu apstrādes programmatūras cenas ir atkarīgas no dažiem faktoriem, piemēram, pamatfunkcijām, integrācijām, uzticamības un citiem. Noteikti apsveriet visas šīs iespējas un salīdziniet cenu līmeņus, lai pārliecinātos, ka iegūsiet nepieciešamo programmatūru, nepārmaksājot.

Atbalsts

Jebkurai palīdzības dienesta programmatūrai ir jānodrošina izcils atbalsts lietotājiem. Tādēļ ir nepieciešamas lietotājam draudzīgas pašapkalpošanās iespējas un tiešās saziņas iespējas. LiveAgent klienti jebkurā laikā var sazināties ar mūsu 24/7 atbalsta līniju, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai tālruni. Varat arī pārlūkot mūsu ārējo zināšanu klientu bāzi, lai uzzinātu par pašapkalpošanās iespējām.

Piedāvātās saziņas iespējas

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu, izmantojot dažādus rīkus, kas palīdz jums sasniegt katru svarīgu klientu kanālu. Piemēram, sniedziet klientiem iespējas sazināties ar jums, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus vai pat sociālos medijus. Pievienojot klientu portālu un ārējo zināšanu bāzi, varat nodrošināt, ka jūsu klienti atradīs sev vēlamo variantu.

Iespēja paplašināties/sašaurināties

Vai jūtaties pārpludināts ar ienākošajiem pieprasījumiem? Ikviena laba pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums palielināt apjomu, kad vien nepieciešams, un palīdzēt izveidot vairāk vietu klientu atbalsta aģentiem. Tas darbojas arī otrādi. Droši mainiet uz šaurāku paketi, ja jūtat, ka pārmaksājat par funkcijām, kuras neizmantojat.

Programmatūras ierobežojumi

Jūsu klientu atbalsta komandai ir jābūt pieejamai visam, kas nepieciešams atbalsta sniegšanai. Programmatūras ierobežojumiem nav obligāti jābūt sliktai lietai, īpaši palīdzības dienestiem, kuriem nav nepieciešami visi rīki un funkcijas, ko vien programmatūra var piedāvāt. Pārdomājiet visu nepieciešamo un izvēlieties labākās iespējas par godīgu cenu

Sadarbības iespējas

Klientu apkalpošanas pārstāvjiem vajadzētu strādāt kā komandai. Izmantojiet palīdzības dienesta sadarbības rīkus, kopīgojiet klientu profilus un viegli sadarbojieties klientu problēmu risināšanā. Ikviens var iesaistīties. LiveAgent var jums palīdzēt ar piezīmēm, birkām, kontaktinformāciju un klientu pieteikumu sadalīšanu, ja nepieciešams.

20 populārākie pieteikumu apstrādes programmatūras pakalpojumu sniedzēji

1. LiveAgent

LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūras sākumlapa

2006.gadā tika izveidots LiveAgent jo tā dibinātāji nevarēja atrast lielisku klientu atbalsta rīku, kas ietvertu tiešsaistes čatu, tāpēc viņi izveidoja tādu paši. 2011. gadā viņi paplašināja programmatūras funkcijas, iekļaujot palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu. Tagad LiveAgent ir vairāk nekā 45 pieteikumu apstrādes funkcijas un vairāk nekā 200 integrācijas, kā arī trešo pušu integrāciju atbalsts, un to ir viegli lietot un iestatīt. Tā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes funkcijas uzlabo produktivitāti, vienlaikus palielinot klientu noturēšanu un reklāmguvumus. Arī mobilās lietotnes iespēja ir iekļauta visās paketēs. Varat arī sazināties ar mums, lai iestatītu pielāgotas integrācijas.

Ieteicams visu lielumu uzņēmumiem

LiveAgent ir ļoti mērogojams ar pamatīgām pielāgošanas un integrācijas iespējām vienā platformā. Pateicoties plašajam funkciju klāstam un ciešajām integrācijām, to var pielāgot gan mazu, gan lielu dažādu nozaru uzņēmumu vajadzībām.

Galvenās funkcijas

  • Iepriekšsagatavotas ziņas
  • Koplietota iesūtne
  • Automatizēta pieteikumu sadale
  • Simtiem iebūvētās integrācijas
  • Pašapkalpošanās zināšanu bāze
  • Pašapkalpošanās portāls un forums

Plusi un mīnusi

LiveAgent ir lieliska izvēle tiem, kam ir neliels budžets, jo tā cena ir saprātīga pat augstākajos līmeņos. Tomēr tas neatbalsta SAML vienas reizes pieteikšanos uzņēmumos ar simtiem darbinieku.

Cena

Free
Small — $9/aģentam/mēnesī
Medium — $29/aģentam/mēnesī
Large — $49/aģentam/mēnesī

Galvenā LiveAgent informācija

Detalizēts LiveAgent salīdzinājums ar citu pieteikumu apstrādes programmatūru

2. Zoho Desk

Zoho Desk pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

2016.gadā viņi izstrādāja palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu, kas ir integrēta ar daudzām citām Zoho izstrādātajām lietotnēm. Daudzās lietotnes ikvienam uzņēmējdarbības līmenim, kas gan joprojām samazinās ik pēc dažiem mēnešiem, kopumā ir sasniegušas vairāk nekā 60 miljonus lietotāju. Turklāt tā ir visaptveroša un balstīta mākonī balstīta programmatūra par saprātīgu cenu.

Zoho Desk ir mērogojama sistēma,ko var izmantot sākot no viena darbinieka līdz simtiem. Zoho lietotājiem ir arī pievienota Zoho produktu bibliotēka, kas integrējas ar Zoho Desk.

Galvenās funkcijas

  • Daudzkanālu
  • Darbplūsmas Automatizācija

  • Platformu integrācija
  • Pašapkalpošanās zināšanu bāze
  • Mākslīgais intelekts

Plusi un mīnusi

Lai gan par saprātīgu cenu, iespēja pievienot “vieglo” aģentu ir papildu $6/mēnesī (un 50 bezmaksas “vieglie” aģenti augstākajā līmenī). “Vieglajiem” aģentiem ir ierobežotas tiesības palīdzības dienestā, jo viņi neietilpst klientu atbalsta komandā, taču var atbalstīt klientu apkalpošanas mijiedarbību. Tam arī trūkst SAML vienreizējās pierakstīšanās, un tā klientu attiecību pārvaldības (CRM) integrācija notiek, izmantojot citu produktu no Zoho. Viena no galvenajām iezīmēm, kas to atšķir, ir MI Zia, kas ir spēcīgs papildinājums atbalsta personālam, taču ir pieejams tikai augstākajā līmenī. Turklāt tiem ir papildu priekšrocība – samazināta cena, ja rēķins tiek iekasēts katru gadu

Cena

Free
Standard — $20/aģentam/mēnesī ($14/aģentam/mēnesī norēķinoties reizi gadā)
Profesionāli — $35/aģentam/mēnesī ($23/aģentam/mēnesī norēķinoties reizi gadā)
Uzņēmums — $50/aģentam/mēnesī ($40/aģentam/mēnesī norēķinoties reizi gadā)

LiveAgent un Zoho Desk salīdzinājums

3. HappyFox

HappyFox palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

Ātri iestatāms, tīmekļa palīdzības dienests HappyFox piedāvā milzīgas pielāgošanas iespējas, administratīvo pārvaldību un drošības funkcijas, kas būs ieguvums lielam uzņēmumam. Turklāt tas ir viegli lietojams un piedāvā daudzas funkcijas, kas ļauj klientiem pašapkalpojoties atslogot jūsu aģentu darbu.

Tā kā nav bezmaksas iespējas un cenas sākas no $29/aģentam/mēnesī, to nav viegli pārdot uzņēmumiem ar ierobežotu budžetsu. Priekšrocība ir tas, ka HappyFox piedāvā neierobežotu aģentu apkalpošanu, bet ierobežo pieteikumu skaitu gadā plašākam darbam. Uzņēmums nodrošina vienreizēju pieteikšanos un rīkus, lai uzturētu pārvaldību un drošību lielajiem uzņēmumiem.

Galvenās funkcijas

  • Daudzkanālu
  • Iekšējā un ārējā zināšanu bāze
  • Pielāgošana
  • Administrācijas un drošības funkcijas

Plusi un mīnusi

Ir prasība pēc 5 aģentiem visās paketēs, taču ir grūti izvērtēt, vai tas ir labi vai slikti, nezinot cenu struktūru.

Cena

Cenas nav viegli pieejamas, taču tiek piedāvāti četri cenu līmeņi, kas balstīti uz aģentu skaitu, sākot no $29/aģentam/mēnesī. Ir arī četri līmeņi ar neierobežotu aģentu bet ierobežotu pieteikumu un pielāgotu lauku skaitu. Ierobežojumi sākas no 10’000 pieteikumiem gadā un desmit pielāgotiem laukiem, un augstākajā līmenī tie ir 250’000 pieteikumi gadā un 200 pielāgoti lauki.

LiveAgent un HappyFox salīdzinājums

4. Help Scout

Help Scout palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes rīka sākumlapa

Help Scout ir klientu atbalsta platforma, kurai uzticas vairāk nekā 12’000 uzņēmumu 140 valstīs. Tā kā Help Scout koncentrējas uz klientiem, tas arī atvieglo sadarbību starp komandas locekļiem un dara to jau desmit pieredzes gadu laikā.

Help Scout ir izstrādāts, lai augtu kopā ar jūsu uzņēmumu, un tas atbalsta visa lieluma uzņēmumus. Zemākie līmeņi sākas ar plašu funkciju klāstu. Pakalpojumā ir iekļauta uzlabota drošība, piemēram, ar HIPAA saderīgas funkcijas un vienreizējās pieteikšanās iespējas ar vidējajā un augstākajā paketē.

Galvenās funkcijas

  • Koplietošanas iesūtne
  • Zināšanu bāze
  • Klientu pārvaldība
  • HIPAA atbilstība
  • SSO/SAML
  • Drošība

Plusi un mīnusi

Tas piedāvā 15 dienu izmēģinājuma versiju diviem zemākajiem līmeņiem, taču ne augstākajam līmenim, vienlaikus tam demonstrējot pamatīgas funkcijas, ko meklētu jebkurš uzņēmums, taču nav norādīta cena. Help Scout ir iespēja, kas ļauj uzņēmumiem uzlabot savu paketi, uzņēmumam augot. Tas nepiedāvā bezmaksas versiju.

Cena

Standard — $25/aģentam/mēnesī ($20/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā)
Plus — $50/aģentam/mēnesī ($40/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā)
Enterprise — pēc pieprasījuma (norēķins tikai reizi gadā)

LiveAgent un Help Scout salīdzinājums

5. KB Support

Zoom inKb-support pieteikumu apstrādes programmatūras sākumlapa

Lai gan tas nav tik izplatīts kā citas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas šajā sarakstā, KB Support koncentrējas uz to, lai tas būtu labākais atbalsta rīka spraudnis WordPress un e-komercijas mājaslapām.

Šis Produkts ir paredzēts uzņēmējdarbības uzsākšanai tīmeklī, izmantojot spraudņus, kas īpaši paredzēti WordPress un e-komercijas integrācijai.

Galvenās funkcijas

  • Nosūtīšanas formas
  • Viesu pieteikumi
  • Zināšanu bāze ar iespēju ierobežot rakstus
  • Aģenta atļaujas
  • Automātiska piešķiršana
  • SLA kontrole

Plusi un mīnusi

Lai gan KB support ir zema ikgadējā norēķina cena, tas prasa gada saistības pēc apmaksas. Viņiem ir iespēja iegādāties īpašus spraudņus, kas iekļauti katras paketes līmenī, lai jūs varētu izlemt, kas jums ir un kas nav vajadzīgs, lai gan komplektiem tiek piedāvāta ievērojama atlaide. Neskaitot izmaksas, mīnuss ir tāds, ka strādājot nav pieejama viedās piešķiršanas tehnoloģija – tas vienkārši piešķir nejauši vai pamatojoties uz aktīvajiem pieteikumiem katram lietotājam.

Cena

Par vienu vietni tiek iekasēta ikgadēja maksa (cenas pieaugums par vietni līdz neierobežotajai paketei):

Starter — $74
Professional — $102
Enterprise — $150

LiveAgent un Help Scout salīdzinājums

6. Zendesk

Zendesk pieteikumu apstrādes programmatūras sākumlapa

Būdama viena no labāk zināmajām palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmām, Zendesk piedāvā daudzas iespējas, sākot no €19/aģentam/mēnesī ar pamatfunkcijām, un viņu lielajam uzņēmumam sagatavotā pakete sākas no €99/aģentam/mēnesī. Šim augstākās klases pakalpojumam uzticas tādi uzņēmumi kā Uber un Netflix, kā arī vairāk nekā 160’000 uzņēmumi visā pasaulē.

Zendesk piedāvā paketes jebkuram uzņēmuma lielumam un bezmaksas izmēģinājuma versiju katram līmenim.

Galvenās funkcijas

  • Tiešsaistes čats
  • Kopienas forumi
  • Atbilžu bots
  • Zināšanu bāze
  • Sociālo mediju integrācija
  • Smilškastes tests
  • “Vieglās” piekļuves licences

Pruši un mīnusi

Zendesk funkcijas ir plašas, ar paketēm, kas paredzētas, sākot no mazajiem uzņēmumiem līdz lielo uzņēmumu līmenim. Rēķini tiek iekasēti reizi gadā vai katru mēnesi, un Zendesk nav nekādu saistību ārpus šiem noteikumiem (nav naudas atmaksas par atcelšanu vai līmeņa pazemināšanu).

Cena

Support Team — $19/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Support Professional — $49/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Support enterprise $99/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Suite Team — $59/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Suite Growth — $99/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Suite Professional — $125/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Suite Enterprise — $19/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā

LiveAgent un Zendesk salīdzinājums

7. Vision Helpdesk

Zoom inVisionhelpdesk palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

Lai gan Vision palīdzības dienests piedāvā daudzas palīdzības dienesta iespējas, sākot no klientu apkalpošanas līdz IT atbalstam, tā ir palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma, kas koncentrējas uz jūsu darbiniekiem, izmantojot sadarbības un gamifikācijas funkcijas, kas veicina pozitīvu darba vidi. Tomēr tas nenozīmē, ka viņi aizmirst klientu. Viņi piedāvā daudzkanālu pieeju klientiem, lai sazinātos ar atbalstu.

Šī sistēma jūsu uzņēmumam izveidos centralizētu palīdzības dienestu ar pielāgojamām darbplūsmām. Lai gan tas ir par saprātīgu cenu, tam nav pieejams pieteikami plašs funkciju klāsts, kas nepieciešams dažiem lielākiem uzņēmumiem.

Galvenās funkcijas

  • Automatizācija
  • Gamifikācija
  • Norēķini
  • Daudzkanālu

Plusi un mīnusi

Kamēr Vision Helpdesk ir pieejams gan SaaS mākonī, gan lejupielādējamu licenču formā, SaaS mākoņa licence ir pieejama tikai ASV, Apvienotajā Karalistē, ES un Indijā. Tomēr viņiem ir 30 dienu bezmaksas programmatūras izmēģinājuma versija bez saistībām.

Šī sistēma ir vairāk pielāgota apmaksājamām klientu apkalpošanas stundām, nevis vispārējai klientu apkalpošanai, un tiešsaistes čata funkcija ir jāpērk atsevišķi.

Cena

Starter — $12/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā / $15/aģentam/mēnesī, norēķinoties katru mēnesi
Pro — $20/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā / $25/aģentam/mēnesī, norēķinoties katru mēnesi
Satellite Help Desk — $24/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā / $30/aģentam/mēnesī, norēķinoties katru mēnesi
Pro Service Desk — $32/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā / $40/aģentam/mēnesī, norēķinoties katru mēnesi
Ent Service Desk  — $48/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā / $60/aģentam/mēnesī, norēķinoties katru mēnesi

LiveAgent un Vision palīdzības dienestu salīdzinājums

8. HubSpot

Hubspot Service Hub pieteikumu apstrādes rīka sākumlapa

Tāpat kā citi šajā sarakstā, arī HubSpot Service Hub ir izveidots, lai augtu kopā ar jums, un tas ir atpazīstams nosaukums, jo piedāvā arī daudzus citus produktus. Varat sākt ar bezmaksas paketi, ko piedāvā internetā uzticams vārds, un varat izmantot elastīgu atbalstu, lai labāk izprastu savus klientus.

Sistēma HubSpot Service Hub ir iespēja, kas paplašinās atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām, izmantojot gan bezmaksas, gan maksas versijas. Augstākie līmeņi piedāvā būtiskas funkcijas lielam uzņēmumam, tam attīstoties.

Galvenās funkcijas

  • Pieteikumu pārvirzīšana
  • NPS aptaujas
  • Vienreizēja pieteikšanās
  • Slack integrācija
  • Lauku līmeņa atļaujas

Plusi un mīnusi

Tas piedāvā bezmaksas versiju ar daudzām būtiskām funkcijām, kas nepieciešamas, lai sāktu darbu. Tomēr pieteikumu automatizācija sākas tikai $50/mēnesī paketē, kas ietver divus aģentus un iespēju pievienot papildu lietotājus par $25/katru sākuma līmenī. Augstākajā līmenī tās ir ikgadējas saistības.

Cena

Bezmaksas rīki
Starter
 — sākot no $50/mēnesī, norēķinoties ikmēnesi (sākas ar diviem maksas lietotājiem)
Professional — sākot no $450/mēnesī (sākas ar pieciem maksas lietotājiem)
Enterprise – sākot no $1200/mēnesī, tā izmaksā $14’400/gadā (sākot ar 10 maksas lietotājiem)

LiveAgent un Hubspot Service Hub salīdzinājums

9. Front

Front pieteikumu apstrādes sistēmas programmatūras sākumlapa

Tiek piedāvāts kā palīdzības dienesta risinājums, kas klientiem rada personalizētāku pieredzi, Front atteicies no pieteikumu numuriem, lai sniegtu klientam personiskāku atbildi. Tas ir vienkārši un intuitīvi, un automatizācija izseko pieprasījuma piešķiršanu īstajam atbalsta komandas loceklim.

Front ir ļoti mērogojama sistēma ar līdz pat desmit komandas locekļiem zemākajā līmenī, 50 – otrajā līmenī un neierobežotu skaitu – augstākajā.

Galvenās funkcijas

  • Komandas iesūtnes
  • Analīze
  • Ziņu sagataves
  • Nosacījumi
  • Uzdevumu piešķiršana

Plusi un mīnusi

Nav pieteikumu apstrādes sistēmas, taču tā darbojas, organizējot atbalstu, izmantojot koplietojamas iesūtnes, un šķirojot tajās, izmantojot automātisko slodzes līdzsvarošanu. Lai gan pieteikumu apstrādes sistēma neautomatizē uzdevumu piešķiršanu, varat izveidot nosacījumus, kas to darīs (pielāgoti nosacījumi ir pieejami tikai $49 līmenī).

Ir arī gadu ilga vienošanās.

Cena

Starter — $19/personai/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Growth – $49/personai/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Scale — $99/personai/mēnesī, norēķinoties reizi gadā

LiveAgent un Front salīdzinājums

10. AzureDesk

Zoom inAzuredesk pieteikumu apstrādes atbalsta sistēma sākumlapa

Šī sistēma ir pieejama iespēja maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas cenšas vienkāršot palīdzības dienesta sistēmas lietošanas pieredzi. Tā piedāvā pielāgošanas iespējas un trešo pušu lietotņu integrāciju.

Lai arī, izmantojot Azure desk, ieguvums pret cenu ir augsts, fakts, ka viņiem ir tikai viena pakete, kurai pietrūkst lielu uzņēmumu līmeņa funkciju, ierobežo tā lietojamību ar maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Galvenās funkcijas

h4>
  • Pieteikumu apstrāde
  • Neierobežota pastkaste
  • Lietotņu integrācija
  • Atskaišu veidošana
  • Sadarbība
  • Zināšanu bāze

Plusi un mīnusi

Ir pieejama 14 dienu bezmaksas izmēģinājums, tomēr ir pieejama tikai vienas paketes iespēja. Paketei ir daudz funkciju, taču paplašināmības apjoms ir ierobežots. Lielajime uzņēmumiem nav paredzētas nekādas papildu funkcijas, piemēram, drošības vai pārvaldības.

Cena

Viena pakete — $33/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā ($50/lietotājam/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi).

11. SupportBee

Zoom inSupportbee IT pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

SupportBee ir palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma, kuras mērķis ir izveidot sadarbības darba vidi, lai klientu atbalsta komandas locekļi varētu palīdzēt viens otram atrisināt klientu problēmas. Izmantojot koplietojamo iesūtni, ko ir viegli iestatīt un optimizēt mobilajām ierīcēm, SupportBee ir elastīga, uz komandas balstīta sistēma.

Šī sistēma piedāvā visus pašu nepieciešamāko, kas nepieciešams klientu apkalpošanas komandas izveidei. Tomēr tas nenodrošina atbalstu, kas varētu būt nepieciešams lielākiem uzņēmumiem.

Galvenās funkcijas

  • Koplietotā iesūtne
  • Zināšanu Bāze
  • Klientu portāls
  • Lietotņu integrācija

Plusi un mīnusi

Lai arī par ļoti pieņemamu cenu, SupportBee funkcijas un funkcionalitāte nav tik plaša vai visaptveroša kā tā, ko piedāvā citi uzņēmumi par tādu pašu cenu. Arī klientu portāla programmatūra ir pieejama tikai augstākajā līmenī. Taču kopumā tā ir vienkāršota pieteikumu apstrādes sistēma, kas labi noderēs mazākiem uzņēmumiem.

Cena

Sākums — $15/lietotājam/mēnesī vai $13/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā
Enterprise — $20/lietotājam/mēnesī vai $17/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā

LiveAgent un SupportBee salīdzinājums

12. Freshdesk

Freshdesk atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

Tam uzticas vairāk nekā 40’000 uzņēmumu, tostarp HP, Pearson un American Express, Freshdesk ir visaptveroša klientu apkalpošanas platforma. Izmantojot Freshdesk mērogojamo platformu, vietējo vairāku kanālu atbalstu un sadarbības funkcijas, jūsu uzņēmums var optimizēt darbu un pārsniegt klientu cerības.

Šī sistēma ir veidota, lai būtu paplašināma ar pieejamām iespējām dažādām uzņēmējdarbības situācijām.

Galvenās funkcijas

  • Ziņapmaiņas pakalpojuma integrācija
  • Pašpakalpošanās iespējas ar botiem un MI
  • Automatizācija
  • Sadarbības funkcijas
  • Pārvaldības un drošības funkcijas
  • Identitātes un piekļuves pārvaldība

Plusi un mīnusi

Ir bezmaksas versija ar pašu nepieciešamāko, kas uzņēmumam ir vajadzīgs, lai sāktu darbu. Pēc tam katrs līmenis kļūst plašāks, iekļaujot funkcijas, kas jums būs nepieciešamas, augot. Tomēr uz prasmēm balstīta pārvirzīšana sākas tikai augstākajā līmenī.

Cena

Free
Growth —
€15/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā. €18/aģentam/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi
Pro –
€49/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā. €59/aģentam/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi

Enterprise —
€79/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā. €95/aģentam/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi

LiveAgent un Freshdesk salīdzinājums

13. Awesome Support

Zoom inAwesome Support pieteikumu apstrādes rīka sākumlapa

Kā WordPress atbalsta spraudnis, Awesome Support ir vienkāršs, viegli iestatāms, un tam katrā komplekta līmenī ir daudz iekļautu papildinājumu. Tas piedāvā “vislieliskāko” palīdzības dienestu un atbalsta spraudni WordPress platformai ar vairāk nekā 10’000 aktīvu instalāciju.

Lai gan ir arī lielas vietnes, kuru pamatā ir WordPress, piemēram, Microsoft news un BBC America, tas vislabāk ir piemērots mazākam uzņēmumam, jo ​​tajā ir jāiekļauj vairāk drošības un pārvaldības funkciju, lai tas būtu noderīgāks augstākajā līmenī. Tomēr, ja lielākam uzņēmumam tās nav nepieciešamas, neierobežots aģentu skaits ir milzīgs pārdošanas arguments.

Galvenās funkcijas

  • Nav jāmaksā par katru aģentu.
  • Pielāgojams
  • Pieteikumu vēsture
  • Laika kontrole
  • Automātiska pieteikumu piešķiršana

Plusi un mīnusi

Lai gan tas piedāvā neierobežotu aģentu un neierobežotu pieteikumu skaitu, jums būs jāapņemas lietot produktu gadu. Pluss ir tas, ka katrs līmenis ir ļoti pieejams jebkuram uzņēmējdarbības līmenim, taču tam pietrūkst iespēju, kas būtu nepieciešamas lielam uzņēmumam.

Cena

Standard — $149/gadā
Pro — $229/gadā
Enterprise — $289/gadā
Agency – $409/gadā

14. TeamSupport

TeamSupport pieteikumu apstrādes programmatūras sākumlapa

TeamSupport ir tīmeklī balstīta B2B klientu atbalsta sistēma, kurai uzticas Fujifilm, Comcast un NBA. Tam ir daudzkanālu atbalsts, kas atvieglo sadarbību un optimizē klientu atbalsta pieteikumus, integrējot ar programmatūru, kas jau ir jūsu rīku komplektā.

Šīs sistēmas atbalsta pakalpojumam ir daudz ko piedāvāt, taču sākuma izmaksas vienam aģentam mēnesī ir augstas, kas nozīmē, ka mazākiem uzņēmumiem tas var būt nepieejams.

Galvenās funkcijas

  • Mērķtiecīgi izstrādāts priekš B2B
  • Pieteikumu pārvaldība
  • Klientu pārvaldība
  • Integrācijas
  • Klientu pašapkalpošanās portāls

Plusi un mīnusi

Daudzas funkcijas ir vērstas uz B2B klientu apkalpošanu un IT atbalstu. Negatīvā puse ir tāda, ka zemākā līmeņa izmaksas vienam aģentam mēnesī ir $49, kas ir salīdzinoši dārgi, salīdzinājumā ar dažām citām palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmām ar līdzīgām funkcijām un zemāku cenu.

Cena

Essential Support — $49/aģentam/mēnesī
Enterprise Support — $69/aģentam/mēnesī
Complete Customer Support Suite strong> — $119/aģentam/mēnesī

LiveAgent un TeamSupport salīdzinājums

15. Freshservice

Freshservice It pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

Freshservice ir mākonī balstīts IT apkalpošanas pārvaldības risinājums. Tāpat kā tā palīdzības dienesta līdzinieks, tā ir viegli lietojama, visaptveroša sistēma ar nopietnu funkciju klāstu.

Šīs platformas mērogojamība nodrošina iespēju strādāt jebkura lieluma uzņēmumiem, tiem augot.

Galvenās funkcijas

  • Automatizācija
  • MI čatboti
  • Integrācijas
  • Ātra ieviešana
  • Bezkoda platforma

Plusi un mīnusi

Tas piedāvā 21 dienas bezmaksas izmēģinājuma periodu ar visām aktivizētām funkcijām. Tas ar savām funkcijām veicina sadarbību. Tas nodrošina drošības līdzekļus, kas aizsargā datus mākonī, izmantojot piekļuves pārvaldību un pārsūtāmo datu šifrēšanu. Diemžēl nav bezmaksas versijas.

Cena

Iesākums: €15/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Growth: €40/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Pro: €80/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Enterprise: €405/aģentam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Zoom in

Vairāk nekā 100’000 uzņēmumu, piemēram, Disney un Honda, uzticas ManageEngine, lai pārvaldītu savu IT. Viņu Service desk Plus sistēma ir uz mākonī balstīts IT risinājums, kas vairāk nekā desmit gadus ir iepriecinājis gan IT profesionāļus, gan klientus.

Lai gan ManageEngine Service Desk Plus ir plašs funkciju klāsts, nezinot detalizētāku informāciju par cenām, ir grūti to ieteikt kāda noteikta lieluma uzņēmumiem. Šķiet, ka cenu paketes ir piemērotas dažādiem uzņēmējdarbības līmeņiem. Viņi arī sadarbojas ar Zoho, lai izmantotu tā Zia MI palīgu kā potenciālu pirmo kontaktpunktu ar klientiem.

Galvenās funkcijas

  • ITSM labāko paņēmienu darbplūsmas
  • Viedā automatizācija
  • Integrācija
  • Bez-programmēšanas pielāgošana
  • Atskaišu veidošana

Plusi un mīnusi

Nav bezmaksas versijas. Katrai apkalpošanas dienesta nodaļai ir pieejams 30 dienu izmēģinājuma periods, kā arī pieejama demonstrācija.

Šis ir visaptverošs IT pakalpojums ar jaudīgām funkcijām, lai uzlabotu jūsu uzņēmuma sniegto apkalpošanu, tostarp aktīvu un problēmu pārvaldību.

Cena

Standard — $12/tehniķim/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi ($10/tehniķim/mēnesī, norēķinoties reizi gadā)
Professional — $23/tehniķim/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi ($21/tehniķim/mēnesī, norēķinoties reizi gadā)
Enterprise — $58/tehniķim/mēnesī, norēķinoties ik mēnesi ($50/tehniķim/mēnesī, norēķinoties reizi gadā)

17. Kayako

Kayako pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

Vairāk nekā 131’000 aģentu sniedz atbalstu izmantojot Kayako, no Sega līdz MTV un Acer. Sistēma ir veidota tā, lai tā būtu personiska un vienkārša. Tā ir ātri ieviešama, viegli lietojama, un tajā ir unikālas funkcijas, piemēram, SingleView, kas ieviesta, lai personalizētu attiecīgā klienta pieredzi.

Šī ir sistēma, ko var izmantot visos uzņēmējdarbības līmeņos, jo tās funkcijas ļauj labāk izprast savu klientu bāzi, kas ir unikāla tikai Kayako. Tā ir arī ļoti pieejama jebkura līmeņa uzņēmumam, sākot no $12,50/aģentam/mēnesī.

Galvenās funkcijas

  • SingleView
  • Tiešsaistes čats
  • Pašapkalpošanās
  • Sadarbība
  • integrācijas

Plusi un mīnusi

SingleView sistēma, kas seko klienta ceļam jūsu vietnē, ļauj jūsu aģentam nodrošināt klientu apkalpošanu jūsu klientu pieredzes kontekstā. Daudzkanālu iesūtne un SingleView ir pieejami jau zemākajā cenu līmenī.

Nav bezmaksas versijas, taču ir 14 dienu bezmaksas izmēģinājums un demonstrācija. Diemžēl Kayako trūkst vienreizējas pieteikšanās funkcijas.

Cena

Pakete Gold Support — $12,50/aģentam/mēnesī
Pakete Platinum Support — $25/aģentam/mēnesī

LiveAgent un Kayako salīdzinājums

18. SolarWinds

Solarwinds atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas sākumlapa

SolarWinds ir moderns IT pakalpojumu pārvaldības (ITSM) risinājums, kas ietver visas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes pakalpojuma funkcijas, kas ir unikālas šai sistēmai.

Šai sistēmai ir cenas jebkuram uzņēmējdarbības līmenim, un to ir viegli paplašināt, uzņēmumam augot.

Galvenās funkcijas

  • Incidentu pārvaldība
  • IT aktīvu pārvaldība
  • Darbinieku apkalpošanas portāls
  • Zināšanu bāze
  • Izmaiņu pārvaldība
  • Vairāku faktoru autentifikācija

Plusi un mīnusi

30 dienu bezmaksas izmēģinājums. Demonstrācija pēc pieprasījuma. Saprātīgas cenas. Šai sistēmai ir automatizācijas rīki, kas palīdz nodot īsto pieteikumu īstā komandas locekļa rokās. Tomēr bezmaksas versijas nav.

Cena

Team — €19/aģentam/mēnesī, papildus €0,10/par ierīci/mēnesī
Business — €39/aģentam/mēnesī, papildus €0,30/par ierīci/mēnesī
Professional — €69/aģentam/mēnesī, papildu €0,50/par ierīci/mēnesī
Enterprise — €89/aģentam/mēnesī, papildus €0,70/par ierīci/mēnesī.

LiveAgent un SolarWinds salīdzinājums

19. JitBit

Jitbit pieteikumu apstrādes programmatūras sākumlapa

JitBit palīdzības dienesta programmatūra, ko izmanto Adobe un Microsoft, ir SaaS mākoņpakalpojums ar vienreizēju piteikšanos un GDPR un HIPAA atbilstību. Izmantojot automatizācijas nosacījumus, JitBit palīdz kārtot jūsu pieteikumus un taupīt jūsu komandas laiku.

Izmantojot šīs sistēmas mērogojamību un drošību, uzņēmumam augot, varat to paplašināt un iegūt nepieciešamos pakalpojumus.

Galvenās funkcijas

  • Vienreizēja pieteikšanās
  • Atbilstība HIPAA prasībām
  • Pieteikumu Režģis
  • Zināšanu bāze
  • Iepriekšsagatavotas atbildes

Plusi un mīnusi

21 dienas bezmaksas izmēģinājuma periodu var pagarināt, ja nepieciešams. Ir nepieciešamas vien dažas sekundes, lai izveidotu vietni darbam un testēšanai. Tam ir fiksēta cena par mēnesi katrā līmenī, taču ir ierobežots aģentu skaits katrā līmenī, izņemot pašu augstāko.

Uzraksts “Powered by Jitbit” netiek paslēpts līdz augstākajam līmenim. Bezmaksas versijas nav.

Cena

Freelancer: maksā $29 un ietver tikai 1 aģentu.
Startup : maksā $69 un ietver līdz 4 aģentiem.
Company: maksā $129 un ietver līdz 7 aģentiem.
Enterprise: maksā $249 un ietver līdz 9 aģentiem un $29 par katru papildu aģentu.

20. Jira Service Desk

Jira pieteikuma apstrādes sistēmas sākumlapa

Tāpat kā Zoho, Jira ir daļa no lietotņu tīkla, kas nozīmē, ka tas viegli integrējas ar visām lietotnēm, kas atrodas zem šī jumta. Jira produkts šajā nozarē ir izveidots ātrumam – lai palīdzētu jums ātrāk atbildēt uz jautājumiem un palielināt klientu apmierinātību. Tā pakalpojumu izmanto Domino, Square un Twitter, kā arī daudzi citi.

Šī sistēma labi noder visiem uzņēmējdarbības līmeņiem, piedāvājot bezmaksas iespēju un pieejamus līmeņus, kas var tikt paplašināti uzņēmumam augot. Ikviens līmenis nodrošina šifrēšanu galapunktos un sūtīšanas laikā.

Galvenās funkcijas

  • Izmaiņu pārvaldība
  • Konfigurācijas pārvaldība
  • Problēmu pārvaldība
  • Aktīvu pārvaldība
  • Zināšanu pārvaldība
  • Drošība un atbilstība

Plusi un mīnusi

Ir bezmaksas versija ar daudzām funkcijām, un ieinteresētie uzņēmumi var rezervēt tiešsaistes demonstrāciju.

Tomēr paketes Enterprise cenas ir paslēptas aiz kontaktformas.

Cena

Free — līdz 3 aģentiem
Standard — $21/aģentam/mēnesī (vidēji)
Premium — $47/aģentam/mēnesī (vidēji)
Enterprise — Norēķins reizi gadā, pieejams 201 vai vairāk aģentam p>

LiveAgent un Jira Service Desk salīdzinājums

Vai palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas izmēģinājuma versija ir noderīga?

Izmēģinājuma versija vienmēr ir noderīga, izvēloties starp palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmām. Pirms pieņemat lēmumu par programmatūras izvēli, jums vajadzētu sajust, kā tā darbosies, kad lietosiet to katru dienu. Pakalpojumam var būt visas meklētās funkcijas, un tas joprojām var nebūt jums piemērots. Dažreiz sistēmas sajūta nav īstā, un jums tas ir jāizmēģina, lai to ieraudzītu. Tas ir gluži kā džinsu pāris — tas var labi izskatīties uz manekena, bet nebūt piemērots jums.

Tas pats attiecas uz jebkuru no jūsu klientiem. Viņi izvēlējās jūsu zīmolu, jo tas viņiem ir piemērots. Tāpēc jums ir jāizmēģina, pirms iegādājaties.

Šobrīd LiveAgent ir pieejams 14 dienu izmēģinājums visu ietverošajai paketei, turklāt nav nepieciešama kredītkarte. Reģistrēšanās un testēšanas sākšana prasīs jums mazāk nekā minūti.

Kļūdas, no kurām jāizvairās, iegādājoties pieteikumu apstrādes programmatūru

Nav apmācītu darbinieku

Ja vien nevēlaties koncentrēties tikai uz iepriekšsagatavotām ziņām, jūsu darbiniekiem ir jābūt apmācītiem gan pieteikumu apstrādes un klientu atbalsta pamatos, gan plašākos aspektos. Tāpēc pieteikumu apstrādes programmatūrai ir jābūt viegli apgūstamai ikvienam pat sarežģītu notikumu scenārijos, un tai jāpalīdz jūsu aģentiem iemācīties, kā izmantot ar modernām funkcijām aprīkotu palīdzības dienesta programmatūru. LiveAgent sistēma piedāvā parocīgu darba uzsākšanas ceļvedi, kas ikvienam iemācīs, kā visu iestatīt un sākt darbu. Akadēmija ir pilna ar rakstiem, kas aptver visu palīdzības dienesta sistēmu spektru, piemēram, pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un daudz ko citu. Turklāt tas var palīdzēt jūsu aģentiem uzzināt, kā kļūt par pilntiesīgiem palīdzības dienesta ekspertiem un uzticamiem klientu apkalpošanas aģentiem.

Vairāk funkciju nenozīmē labāku produktu.

Klientu mijiedarbībai ne vienmēr ir nepieciešami visi jūsu rīcībā esošie rīki, pakalpojumu kanāli vai uzlabotas funkcijas. Dažādiem uzņēmumiem ir nepieciešami dažādi pieteikumu apstrādes izaicinājumu risinājumi. Pārmaksājot par funkcijām, kuras nekad neizmantosit, var pasliktināties aģenta veiktspēja un rasties sarežģījumi ar klientu apkalpošanas platformu. Noteikti izmantojiet bezmaksas izmēģinājumus, lai uzzinātu, kas jums ir piemērots un kas nē.

Izmēģinājuma versiju priekšrocību neizmantošana

Izmēģinājuma versijas ir svarīgas, jo tās ļauj mums izmēģināt sistēmu un tās saskarni ar visām funkcijām. Neizlaidiet bezmaksas izmēģinājuma versiju mājaslapā izlasāmo skaisto tekstu dēļ. Bezmaksas izmēģinājumi ļauj izmēģināt pamatfunkcijas un parāda, kā risināt sarežģītus notikumus un situācijas ikdienas klientu atbalsta ietvaros.

Nedomāt par paplašināšanos nākotnē

Palīdzības dienesta saskarne ar pašlaik izmantotajām un nopirktajām funkcijām var būt pietiekoša, bet vai esat domājuši, kas notiks, kad jaunināsit? Pamatīgākās pieteikumu apstrādes sistēmas piedāvā dažādas maksas paketes, kas tiek piedāvātas ietverot vai neietverot dažas funkcijas. Noteikti izvēlieties risinājumu, kas ļaus jums veikt jaunināšanu un vajadzības gadījumā apmierināt jūsu vajadzības.

Ko jautāt demonstrācijas zvanā par IT pieteikumu apstrādes sistēmām

Klientu jautājumi

Ir dažas svarīgas lietas, ko simtiem uzņēmumu jautā demonstrācijas zvanos. Pirmkārt, jums ir jānoskaidro, par ko jūs gatavojaties maksāt. Jautājiet par atbalstīto klientu saziņas centra un kanālu iespējām, paketēs iekļautajām funkcijām un atbalstītajām trešo pušu integrācijām ar citu programmatūru. Tad pajautājiet par cenu variantiem. Kopizmaksas ir viena no galvenajām prioritātēm.

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas ieviešana

Pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešana parasti ir vienkāršs process, kas dažos aspektos var atšķirties. Galvenā atšķirība ir starp tīmekļa un lietotnes programmatūru. Parasti jūs izlaižat instalēšanas procesu, izmantojot tīmekļa risinājumus, un nekavējoties sākat tos lietot. Viss, kas jums nepieciešams, ir norādīt savu e-pasta adresi un reģistrēties bezmaksas izmēģinājumam. Tiklīdz esat apstiprinājis savu e-pastu, varat pieteikties un iepazīties ar palīdzības dienesta platformu. Piemēram, LiveAgent piedāvā ērtu darba uzsākšanas ceļvedi jau pašā darba sākumā. Tas palīdz ikvienam jaunajam lietotājam veikt dažas vienkāršas darbības, kas palīdz iestatīt jauno risinājumu.

Kāds ir labākais pieteikumu apstrādes rīks?

Vislabākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir tāda, kas padara jūsu darbu efektīvāku un piedāvā klientiem pašapkalpošanās iespējas, lai samazinātu jūsu darbinieka darba slodzi. Tādiem risinājumiem kā LiveAgent ir pamatīgas pielāgošanas iespējas, lai izveidotu darbplūsmas, kas ir piemērotas jūsu uzņēmumam. Vislabākā sistēma ir tā, kas ir vispiemērotākā jūsu unikālajām prasībām.

Labākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma maziem uzņēmumiem

Ja esat mazaais uzņēmums, jūsu izvēlētajam mērķim jābūt IA, vērtībai un mērogojamībai. Tāpēc ideāli būtu atrast jūsu vajadzībām atbilstošu sistēmu par pieņemamu cenu.

Vienkāršāku pieteikumu apstrādes sistēmu nodrošinātāji piedāvā savas programmatūras bezmaksas versiju ar ierobežotām iespējām. LiveAgent piedāvā bezmaksas paketi, kas sniedz pamatieskatu visā, kas būs nepieciešams, lai sāktu darbu, piemēram, čata poga, vienkāršu atskaišu izveide un klientu portāls. Vēl viena iespēja par saprātīgu cenu ir Zoho Desk, kas piedāvā arī bezmaksas versiju. Pēc tam varat izvēlēties pāriet uz maksas paketi.

Labākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma vidējiem uzņēmumiem

Tā kā jūsu bizness turpina attīstīties, vidusposmā ir vairāk iespēju, jo vairāk naudas nozīmē vairāk funkciju. Šajā brīdī jums, iespējams, ir augoša palīdzības dienesta aģentu komanda. Jums vajadzētu koncentrēties uz palīdzības dienesta savienošanu ar sistēmām, kas veicina sadarbību un integrāciju ar dažādām lietotnēm, kas jums jau ir, un tām, kuras plānojat attīstīt. Tomēr jums joprojām ir jākoncentrējas uz vērtības gūšanu, jo jūs, iespējams, nevēlaties sagraut budžetu ar pārāk daudzām funkcijām.

LiveAgent var integrēt vairāk nekā 190 programmas šajā līmenī, tostarp sociālos medijus. Sociālie mediji ir vērtīgi jūsu mārketinga kampaņām, it īpaši, ja esat populārs zīmols. Atbildēšana uz jautājumiem un bažām sociālajos medijos palīdzēs paplašināt jūsu zīmolu un radīt neaizmirstamu mijiedarbību ar klientiem. Tāpat kā citas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas, tas arī integrējas ar Slack, lai palīdzētu uzturēt netraucētu saziņu starp komandas locekļiem. Vēl viens lielisks variants ir Jira Service Desk, jo tajā ir arī plašs integrēšanas iespēju klāsts.

Labākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma lieliem uzņēmumiem

Lielie uzņēmumi var darīt visu. Tagad, kad varat atļauties visus tingeltangeļus un ir pienācis laiks apskatīt visas vēlamās un nepieciešamās funkcijas. Tomēr vērtības meklēšana aizvien ir vislabākā stratēģija neatkarīgi no tā, cik daudz naudas jums ir jāapstrādā.

Smagsvari LiveAgent, Zendesk un Jira Service Desk piedāvā dažas funkcijas, kas nav citiem, piemēram, sadarbības funkcijas, automatizācija un vienreizēja pieteikšanās. Vienreizēja pieteikšanās ļauj lietotājiem piekļūt programmatūrai, izmantojot esošos pieejas datus, piemēram, piesakoties, izmantojot Google kontu.

Tas nenozīmē, ka tās ir vienīgās iespējas. Atkarībā no tā, kas jūsu lielajam uzņēmumam nepieciešams klientu atbalstā, iespējams, labāk izvēlēties rentablāku iespēju, kurā ir viss nepieciešamais. Piemēram, LiveAgent ir daudz funkciju, turklāt tā augstākais līmenis ir par saprātīgu cenu, piedāvājot līdzīgu vērtību dažām citām palīdzības dienesta sistēmām, kas maksā daudz vairāk.

Secinājums

Mēs esam apsprieduši daudzas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmas priekšrocības un to, kā tas saistīts ar jūsu uzņēmumu. Pieteikumu apstrādes programmatūra ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem rīkiem klientu atbalsta sniegšanai. Pieaugot tiešsaistes lietotāju skaitam, viņi visi sagaida augstas kvalitātes klientu apkalpošanu un atbalstu. Šis aspekts ir izšķirošais, kad runa ir par klienta saglabāšanu vai zaudēšanu. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma palīdz jums un jūsu uzņēmumam izveidot vislabāko klientu apkalpošanas pieredzi, uzlabojot jūsu darbplūsmas ar automatizāciju. Tā arī apkopo tālāk izmantojamus datus no katra reģistrētā darījuma ar klientu un samazina jūsu katram pieteikumam patērēto laiku, ieliekot to konkrētajam darbam vispiemērotākajās rokās.

Paļaujoties uz īstajiem saziņas kanāliem un labi apmācītiem klientu atbalsta aģentiem, palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma var būt vērtīgs papildinājums jūsu klientu apkalpošanas stratēģijai. Iegūstiet savam palīdzības dienestam īsto pieteikumu apstrādes programmatūru un viegli atbildiet uz apkalpošanas pieprasījumiem.

Saistītie Raksti arGist alternatīva
LiveAgent paketes sākas no $15/aģentam/mēnesī un ietver e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čata funkciju, zināšanu bāzi un daudz ko citu. Pilna pakete pieejama par $69/aģentam/mēnesī.

LiveAgent Cenas

Izvēlieties LiveAgent cenas no $15/mēnesī! Ideāli risinājumi biznesa atbalstam ar bagātīgām funkcijām un bezmaksas izmēģinājumu!

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrācija

Integrējiet LiveAgent ar spraudņiem un lietotnēm, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un maksimāli izmantotu savu palīdzības dienesta programmatūru!"

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijas

Uzziniet par LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un efektivitāti. Izmēģiniet bezmaksas!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x