Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Simple yet jaudīga pieteikumu apstrādes sistēma

Atklājiet vairāk nekā 140 palīdzības dienesta funkcijas and vairāk nekā 40 integrācijas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma

Esat noguris no garlaicīgas palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Ar LiveAgent Jūsu e-pasta vēstules, čata sarunas, zvani, sociālo mediju pieminējumi un citi kanāli nonāks vienā vienotā iesūtnē, un ar uzlabotas automatizācijas, komandu un integrācijas palīdzību Jūsu klientu apkalpošanas problēmsituācijas tiks atrisinātas, vienkārši uzklikšķinot uz pogas “Pierakstīties”.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Iepazīstieties ar LiveAgent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūru

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ir tikai daļa no daudz komplicētāka risinājuma

Ultimate omni-channel help desk software experience

Apvienojiet visus saziņas kanālus vienotajā iesūtnē, kas ir viedāka parastās e-pasta pastkastītes versija. E-pasti, čata sarunas, zvani, ziņas sociālajos tīklos un citi paziņojumi ir pieejami vienkopus.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Neatkarīgi no saziņas sākumvietas, pieteikumi vienmēr izskatās vienādi. Sāciet sarunu ar klientu tiešsaistes čatā, turpiniet to, izmantojot e-pastu, un pabeidziet to, izmantojot zvanu. Tas viss, izmantojot vienu saskarni un vienā palīdzības pieteikumā.

How does call routing work

Paātriniet klientiem sniegto atbilžu procesu, sagatavojot atbildes uz biežāk uzdotajiem pieprasījumiem un jautājumiem. Saglabājiet īsu atbildi un pārsteidziet savus klientus.

Macros, Attachments and Notes

Izveidojiet tikai kolēģiem redzamus pieteikumus un piešķiriet tos konkrētai personai. Izmantojiet tos kā atgādinājumus, uzdevumu izveidei vai piezīmju veidošanai sev un saviem kolēģiem.

Kāpēc nepieciešama palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra?

Viedā pieteikumu apstrādes sistēmas programmatūra ļauj viegli nodrošināt visas klientu apkalpošanas vajadzības. Viegli saņemiet, apstrādājiet un sniedziet atbildes uz pieprasījumiem un uzlabojiet attiecības ar klientiem.

Business pages

Biznesa ieguvumi

Vienkāršojiet savus kanālus

Automatizējiet kopīgos uzdevumus

Skaidri formulējiet atbildības jomas

Saglabājiet organizētību

The fastest live chat software on the market

Pozitīva ietekme

Profesionāla pieeja

Konversijas rādītāju pieaugums par 18%

Detalizēts ieskats un atskaites

Samazinātas izmaksas

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra ar intuitīvu lietotāju saskarni (UI)

LiveAgent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma automātiski izseko un pārveido visus Jūsu klientu jautājumus par pieteikumiem. Katrs ienākošais saziņas veids tiek pārveidots par pieteikumu ērtākai pārvaldībai un vadībai. Lietotāja saskarne ir pielāgojama, intuitīva, un lietotājiem tā ļoti patīk.

Zināšanu bāze kā daļa no pieteikumu apstrādes sistēmas

70% klientu dod priekšroku pašiem meklēt atbildes, pirms sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Papildus pieteikumu apstrādes programmatūras funkcionalitātei LiveAgent piedāvā pilnībā pielāgojamu Klientu portālu ar Zināšanu bāzi, BUJ un Forumu. Ļaujiet klientiem palīdzēt sev pašiem, saņemot atbildes pat tad, kad jūsu aģenti ir bezsaistē.

Powerful knowledge base builder

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma "Viss vienā"

icon lightbulb

Gudra pieteikumu maršrutēšana

LiveAgent automātiski izvēlas piemērotāko aģentu, pamatojoties uz SLA prioritātēm.

Lovely customer icon

Jaudīga sadarbība

Ļaujiet saviem aģentiem palīdzēt cits citam un ātrāk atbildēt uz palīdzības pieteikumiem, izmantojot sadarbības funkcijas.

Union icon

Paaugstināta apmierinātība

Saskaņā ar mārketinga pētījumiem apmierināti klienti tērē vairāk.

Benefits of attended call transfers

Nevainojama pieteikumu apstrādes sadale

Pārliecinieties, ka Jūsu klientu apkalpošanas aģentiem vienmēr ir optimāla slodze. Nosakiet, cik daudz pieteikumu, čata sarunu un tālruņa zvanu viņi var apstrādāt. Automātiski mainiet dežūras pie tālruņa, iestatiet pauzes laiku un ļaujiet viņiem atpūsties tad, kad nepieciešams. Piešķiriet pieteikumus jebkurā to stadijā atsevišķiem aģentiem vai veselām nodaļām. Iestatiet savas komandas un kritērijus pieteikumu sadalei, pamatojoties uz to parametriem, notikumiem vai laika nosacījumiem.

Atbildības pārvaldība

Izmantojot LiveAgent, varat viegli pārvaldīt atbildību par pieteikumu apstrādi. Mainiet pieteikumu piešķīrumu citai nodaļai vai pat atsevišķam aģentam. Tā Jūs vienmēr zināsiet, kurš ir atbildīgs par katra palīdzības pieteikuma atrisināšanu, un nekad vairs nedzirdēsiet: “Es nezināju, ka tā bija mana atbildība”.

Priority assignment

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Pārskatāmas un godīgas cenas

Nekādu līgumu, nekādu slēptu maksu un mēneša rēķinu. Pilnībā pārskatāmas cenas, kur janorēķinās tikai par reālu izmantošanu katru mēnesi. Atlasiet pareizo plānu un nodrošiniet labāko klientu atbalstu.

“Pieteikums”

“Pieteikums”

“Mazajiem

“$15/mēn”
“Pieteikums”

“Pieteikums

“Ideāls

“$29/mēn”

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kādam nolūkam tiek izmantota palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma?

Palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēma ļauj klientu atbalsta komandām pārvaldīt klientu pieprasījumus. Palīdzības pieteikumu sistēmas programmatūra izveido palīdzības pieteikumu no katras mijiedarbības ar klientu un apkopo attiecīgo informāciju, lai palīdzētu atrisināt klienta jautājumu.

Kāda ir labākā palīdzības pieteikumu sistēma?

Ja meklējat labāko palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēmu, ņemiet vērā lietotāju vērtējumus, funkcionalitāti un cenu. Labākajai IT palīdzības pieteikumu uzskaites sistēmai jābūt ar tādām funkcijām kā daudzkanālu saziņa, palīdzības pieteikumu piešķiršana, darba plūsmas automatizācija, pārskatu sniegšana un analīze, zināšanu bāzes un spēles elementu funkcijas.

Kādi ir palīdzības pieteikumu uzskaites rīku veidi?

Apsverot, kādu palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu uzskaites rīku izmantot, izpētiet tā cenu, funkcionalitāti un lietotāju atsauksmes. Daži palīdzības pieteikumu rīki piedāvā vairāk palīdzības dienesta funkciju nekā citi. Piemēram, LiveAgent ir palīdzības pieteikumu rīks, kas papildus daudzkanālu saziņai, palīdzības pieteikumu piešķiršanai, darbplūsmas automatizācijai, pārskatu sniegšanai un analīzei, zināšanu bāzei un spēļu funkcijām nodrošina arī virtuālo zvanu centru.

Kas veido labu palīdzības pieteikumu sistēmu?

Laba palīdzības pieteikumu sistēma piedāvā daudzkanālu risinājumu ar zināšanu bāzi, pārskatu sniegšanas rīkus, integrāciju un darbplūsmas automatizāciju.

Kas ir klientu atbalsta palīdzības pieteikums?

Klientu atbalsta palīdzības pieteikums būtībā ir klientu pieprasījumi, kas apkopoti no vairākām platformām vienā universālajā lodziņā Jūsu palīdzības dienesta programmatūrā.

Kāds ir palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu apstrādes process?

Ikreiz, kad klients vēršas no jebkura integrēta kanāla, Jūsu klientu pārstāvji saņems jaunu palīdzības pieteikumu palīdzības dienesta palīdzības pieteikumu sistēmas universālajā lodziņā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju