Mājaslapas kontroles saraksts ir būtisks instruments, lai novērstu un atrisinātu mājaslapas problēmas, kā arī uzlabot tās veiktspēju un drošību. Kontroles saraksts ietver joprojām saistošos standartus, piemēram, mājaslapas drošību, mobilo lietojamību, satveršanu meklētājos, saturu un kvalitāti, vietnes funkcionalitāti un daudz kas cits. Šis Mājaslapas audita kontrolsaraksts ir paredzēts kā praktisks rokasgrāmata, lai noteiktu tās nepietiekamību un uzlabotu tās atmiņu.
Jums jau ir datplūsma uz jūsu mājaslapu, taču apmeklētāju skaits ir daudz mazāks, nekā bijāt paredzējis. Identificējot vājo vietu jūsu mājaslapā, jūs varat ievērojami palielināt datplūsmu. Lai uzturētu mūsu pašu mājaslapas apmeklētāju skaitu, LiveAgent mārketinga komanda ir apkopojusi mūsu periodiski pārskatīto soļu sarakstu.
Tas ir loģisks visu veicamo uzdevumu saraksts, lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapa ir labākā. Jūsu audits ir sistemātiska mājaslapas funkcionalitātes pārbaude. Caurskatiet šo kontrolsarakstu regulāri, pēc saviem ieskatiem, un uzturiet savu mājaslapu augstā kvalitātē.
Mājaslapa ir uzņēmuma seja. To zina ikviens uzņēmuma īpašnieks. Izmantojot mājaslapu, cilvēki veido viedokli par jūsu produktu un izvēlas vai neizvēlas to iegādāties. Potenciālā klienta acīs mājaslapas kvalitāte tieši atbilst uzņēmuma un tā produktu kvalitātei. Līdz ar to jūsu mājaslapas regulāra apkope ir ļoti svarīga.
Jūs nevēlaties apdraudēt savu biznesa mērķi, ignorējot to, ko varat izdarīt. Un, tā kā tādas ikdienišķas tehniskas problēmas kā nestrādājoši klikšķināmie elementi, dublēts saturs, bojātas saites vai vāja tehniskā veiktspēja raida ļoti nepareizu signālu, noteikti izvairieties no tiem. Izmantojot šo mājaslapas audita kontrolsarakstu, varat būt drošs, ka viss ir izdarīts un pārbaudīts.
Klients
Klienti ir izlutināti ar izvēli, un tie pašsaprotami sagaida, ka mājaslapas kvalitāte būs augsta. Pat viena negatīva mājaslapas pieredze var bargi atsaukties, apmeklētājam klikšķinot prom no tās un prom no jūsu produkta. Kāpēc gan neizvairīties no tā, ja tas ir iespējams. Ja jūsu mājaslapa tiks regulāri pārskatīta, klienti saņems to, ko viņi sagaida no labas mājaslapas, tās ātruma, satura vērtības, skaidrības un pieejamības jebkuras formas vai izmēra ierīcē.
Klientu atbalsta komanda
Kvalitatīva mājaslapa būtiski ietekmē klientu atbalsta komandu. Tas ir ne tikai tāpēc, ka tiešsaistes čats vai tiešsaistes zvanu centrs jūsu mājaslapā ir vissvarīgākais klikšķināmais elements, lai sazinātos ar klientu atbalsta aģentu. Taču arī tāpēc, ka jūsu mājaslapā var būt zināšanu bāze, ļaujot klientiem pašiem atrast nepieciešamo informāciju. Tā klienti jutīsies neatkarīgi un ērti un neapgrūtinās klientu atbalsta komandu.
Pārdošanas komanda
Laba mājaslapa nodrošina precīzu informāciju par produktiem un pārredzamu cenu politiku. Pārdošanas komanda ir efektīvāka, ja tai ir piemēroti rīki, un nevainojama mājaslapas pārlūkošanas iespēja uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Ir svarīgi, lai jūsu mājaslapa laika gaitā attīstītos sistemātiski, tādējādi nodrošinot lielāku datplūsmu un labāku lietotāju pieredzi. Ātri izveidojot mājaslapu, var viegli pieļaut kļūdas, tāpēc mēs izmantojam rīkus, lai automatizētu mājaslapas uzraudzību un auditu. Nav iespējams manuāli pārvaldīt lielas mājaslapas, tiklīdz tās sasniedz noteiktu lielumu.
Pieci rīki palīdz mums saprast, kas notiek mūsu mājaslapā katru dienu. Tālāk ir norādīti daži aspekti, kā mēs pārraugām mūsu mājaslapu:
Google Search Console ir svarīgākais rīks, ko mēs ikdienā izmantojam, lai pārraudzītu mūsu mājaslapu kvalitāti un veiktspēju.
Mēģiniet izmantot šo Google meklēšanas pieprasījumu, lai uzzinātu, vai Google zina par visām jūsu tīmekļa vietnes lapām: site:[jūsu domēns] (piemēram, site: www.liveagent.com). Google meklēšanas rezultāti parāda, cik lapas ir indeksētas:
Savas mājaslapas sadaļā Vietnes karte iestatiet ceļu uz vietnes karti, lai Google varētu redzēt ikkatru jūsu mājaslapas lapu:
Google Search Console precīzi nosaka visas būtiskās kļūdas un iesaka uzlabojumus jūsu mājaslapā, ieskaitot lapu sadales kļūdas, tehniskas kļūdas un 404.kļūdas:
Ikdienas audita procesa ietvaros uzraugiet savas vietnes veiktspēju, pamatojoties uz jūsu apmeklētāju izmantotajiem atslēgvārdiem. Uzziniet, ko apmeklētāji meklē, pirms viņi apmeklē jūsu lapu:
Google Analytics ir bezmaksas mājaslapu izsekošanas rīks un platforma, kas apkopo datus par to, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu. Apkopojot datus, Google Analytics sakārto tos viegli lasāmās interaktīvās atskaitēs, kuras mēs redzam platformā. Analītiskās atskaites ļauj mums saprast, kā mūsu apmeklētāji uzvedas, un attiecīgi pielāgot mūsu satura stratēģiju.
UrlsLab palīdz mums vienuviet veikt ātru visu mūsu lapu vizuālu auditu. Viena no šī rīka galvenajām iezīmēm ir tā, ka tas reizi dienā veic visu mūsu domēna lapu ekrānuzņēmumus, kā arī seko šiem ekrānuzņēmumiem. Mājaslapas ekrānuzņēmumi ļauj mums laika gaitā redzēt izmaiņas mūsu noformējumā un salīdzināt tos ar pikseli pret pikseli. Turklāt tas ieraksta un reģistrē visas JavaScript kļūdas, kas notikušas pārlūkprogrammas konsolē, un tas palīdz mūsu tīmekļa izstrādātājiem izstrādāt lapas bez kļūdām.
Viegli ejiet cauri savam domēnam un nekavējoties pamaniet dizaina kļūdas. Reāllaika attēlu varat apskatīt pašā URLslab:
Katras URL izmaiņas tiek reģistrētas:
Mēs pārraugām savu infrastruktūru, izmantojot vairākus iekšējos rīkus, taču vienmēr ir labi, ja ir pieejams neatkarīgs ārējs rīks, kas nekavējoties informē jūs, tiklīdz jūsu lapa nav pieejama. Viens no vienkāršākajiem bezmaksas rīkiem ir uptimerobot.com.
Ahrefs.com ļauj mums pārraudzīt mūsu galveno lapu pozīcijas Google meklēšanas rezultātos tiem atslēgvārdiem, kas attiecas uz mūsu uzņēmumu. Bez atslēgvārdu pārraudzības, mēs izmantojam Site Audit rīku, lai katru dienu identificētu visas HTML/CSS kļūdas, ko radījuši mūsu rakstu rakstītāji, tulkotāji vai izstrādātāji.
Meklētājprogrammas rāpuļprogrammas pirmais pieturpunkts vietnes pārmeklēšanā ir fails www.example.com/robots.txt. Pārliecinieties, vai jūsu robots.txt un vietnes karte vienmēr ir pieejami un ir pareizajā formātā.
Lai pārbaudītu savu robots.txt failu, mēs izmantojam robots.txt Tester rīku
Korektam robots.txt failam ir jāietver direktīva Sitemap, kas norāda uz jūsu mājaslapas vietnes karti. Piemēram:
Sitemap: /sitemap_index.xml
Vietnes kartes validācijai mēs izmantojam Google Search Console vietnes kartes statusu :
Izmantojiet SSL sertifikātu — SSL sertifikāta saņemšana ir noteikti nepieciešama. Drošās tīmekļa vietnes (https iepretī http) reitingos tiek vērtētas augstāk nekā vietnes bez SSL. Ir daudz iestāžu, kas izsniedz SSL sertifikātus, bet mēs paļaujamies uz Letsencrypt, bezmaksas pakalpojumu.
Validējiet SSL sertifikātu — pārliecinieties, ka jūsu vietnē ir derīgs un stiprs SSL sertifikāts. SSL sertifikāta validācijai mēs izmantojam rīkus no SSL Labs
Ļaunprogrammatūras pārbaudes -Jūs taču nevēlaties lai jūsu mājaslapā atrastos kaitniecisks saturs. Mūsu vietnes audits ietver Google Transparency Report pārbaudi.
Google ņems vērā tikai unikālu un vērtīgu saturu, lai meklēšanas rezultātos jūsu lapas vērtējumu paceltu augstāk.
Pirms esošā satura optimizēšanas vai jauna satura izveides izņemiet no domēna visu nekvalitatīvo saturu. Izņemot nekvalitatīvu saturu, varat uzlabot datplūsmu un ietaupīt resursus, kas nepieciešami uzturēšanai un tulkojumiem.
Tas, vai jūsu satura komandai ir jāapstrādā 100 augstas kvalitātes lapas vai 20’000 lapas ar vidēju kvalitāti, ir milzīga atšķirība. Nekvalitatīvs saturs patērēs daudz resursu, piemēram, lai pārtulkotu jūsu mājaslapu vairākās valodās un uzturot iekšējās saites.
Kā identificēt lapas ar zemu kvalitāti?
Lai izprastu, kā Google vērtē satura kvalitāti, izlasiet vispārīgas vadlīnijas par meklēšanas kvalitātes vērtēšanas procesu.
Google jūsu lapas ātrumu kopā ar satura kvalitāti uzskata par vienu no vissvarīgākajiem rādītājiem reitinga veidošanai. Apmeklētāji negaidīs ilgāk par 3-5 sekundēm, lai lapa ielādētos. Ja tas nenotiks laikā, viņi dosies uz citu mājaslapu, lai rastu savas atbildes.
Kā uzraudzīt lapas ātrumu?
Uzraugiet lapas ātrumu, izmantojot Google Analytics Vietnes Ātruma Atskaiti (Site Speed Report). Šis rīks palīdz noteikt lēnākās lapas, ģeogrāfiskos reģionus un pārlūkprogrammas, kas jūsu saturu piegādā lēni. & nbsp;
Kā uzlabot lapas ātrumu?
PageSpeed Insights ir visplašākie ieteikumi par to, kā paātrināt jūsu lapu, bet šeit ir mūsu svarīgākie ieteikumi, kā uzturēt jūsu lapu ātru:
Google piedāvā vairākus rīkus, lai pārbaudītu jūsu mājaslapas dizaina saderību ar mobilajām platformām. Viens no tiem ir Tests draudzīgumam ar mobilajām ierīcēm (Mobile-Friendly test).Pēc URL ievadīšanas iegūsit tūlītēju testa rezultātu.
Atskaite lietojamībai mobilajās ierīcēs Google Search Console ir vēl viens rīks, ko mēs periodiski izmantojam, lai uzraudzītu mobilo ierīču lietojamību. Atskaite sniedz mums detalizētus ieteikumus, kā uzlabot Google pārmeklēšanas laikā konstatētās kļūdas mobilajām ierīcēm.
Mūsu mājaslapas būtiskākās daļas periodiski tiek pārbaudītas, izmantojot BrowserStack, lai simulētu plašu mobilo platformu un operētājsistēmu klāstu. Tas ir būtisks līdzeklis galvenokārt izstrādei, bet mēs to uzskatām par noderīgu arī standarta mobilajās saderības pārbaudēs.
Kā daļu no mūsu apņemšanās padarīt mūsu mājaslapu pieejamu personām ar invaliditāti, mēs to ik pa laikam izvērtējam ar bezmaksas rīku WebAIM – mājaslapas pieejamības standartu novērtēšanai.
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Vai jūsu mājaslapa apmeklētājiem ir veselīga un interesanta? Ieviesiet mūsu mājaslapas audita kontrolsaraksta elementus, un Google būs sajūsmā par jūsu mājaslapu.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
Galvenās lapas kontrolsaraksts
This text provides a checklist for creating an effective landing page, with specific emphasis on email and pay-per-click marketing. The checklist covers elements such as creating clear and useful content, effective headlines, sales offers, and appealing design. The ultimate goal is to present a compelling argument for the product or service being advertised, with a clear and persuasive call to action.
IT palīdzības dienesta audita kontrolsaraksts
Tālāk ir aprakstīts, kā nodrošināt, lai jūsu IT palīdzības dienesta audits būtu pēc iespējas pamatīgāks un visaptverošāks. Izskatiet šo IT palīdzības dienesta audita kontrolsarakstu nevainojamam novērtēšanas procesam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team