Kontrolsaraksts biznesa uzsākšanai, ietverot svarīgas darbības, piemēram, nozares izpēte, konkurentu analīze un biznesa plāna izveidošana. Noderīgi padomi par finanšu plānošanu, marketingu un darbinieku nodarbināšanu.
Vai esat gatavs sākt savu biznesu?
Tā ir viena no biedējošākajām un vienlaikus aizraujošākajām lietām, ko cilvēks var darīt savā darba mūžā.
Lai atvieglotu šo procesu, esam izveidojuši darbību sarakstu, kas palīdzēs jums uzsākt jaunu uzņēmumu. Kad būsiet to izlasījis, mēs ceram, ka jūs jutīsieties pārliecinātāks un sagatavotāks.
Izmantojiet šo kontrolsarakstu kā ceļvedi, kas pavada uzsākšanas procesā. Tas palīdzēs noturēties uz pareizā ceļa un galu galā gūt panākumus. Neaizmirstiet meklēt resursus, kas vislabāk attiecas uz jūsu situāciju. Ja atverat Etsy veikalu, apskatiet Etsy veikala kontrolsarakstu, ja uzsākat SaaS uzņēmumu, meklējiet atbilstošu informāciju par SaaS.
Pirmais un izšķirošais solis ir izlemt, kāda veida biznesu vēlaties palaist. Ir daudz dažādu iespēju, tāpēc iespējas var šķist nebeidzamas. Padomājiet, kas ir jūsu kaislība un vai jūs varat no tā izveidot biznesu.
Tas palīdzēs noteikt, vai jums vajadzētu attīstīt savu ideju, cik daudz naudas jums vajadzēs un kurp doties tālāk.
Tiklīdz esat izveidojis šo sarakstu, sāciet domāt par to, kā to var pārvērst par biznesu.
Padoms: atcerieties, ka jūsu idejai nav jābūt sarežģītai vai pārākai par visu.
Tiklīdz esat noskaidrojis, kāda veida biznesu sāksiet, ir pienācis laiks izpētīt savu konkurenci un nozari kopumā.
Tas dos jums labāku priekšstatu par to, vai jūsu uzņēmumam ir potenciāls vai nav. Jūs arī uzzināsiet, cik liels varētu būt produkta vai pakalpojuma tirgus. Tas nodrošinās, ka jūs nemēģināsiet pārdot kaut ko, kam jau ir liela konkurence.
Izmantojiet šo soli, lai noteiktu, vai ir vēl vieta vēl kādam uzņēmumam, cik daudz naudas vajadzēs, lai uzsāktu savu ideju un kādu mārketingu jums vajadzēs.
Ir daudz veidu, kā to izdarīt, bet visvienkāršākais ir izmantot Google.
Padoms: ja atrodat kaut ko, kas izskatās ļoti lēts vai novecojis, tā varētu būt zīme, ka šajā jomā nav lielas konkurences, tāpēc jūsu uzņēmumam šeit varētu būt potenciāls.
Kādas ir uzņēmuma darbināšanai nepieciešamās pamatprasmes?
Piemēram, pieņemsim, ka jūs uzsākat mārketinga aģentūru. Tādā gadījumā tas palīdz, ja īpašniekam ir pieredze mārketingā un viņš zina, kura taktika darbojas un kura – nē, dažādu veidu uzņēmumiem.
Kādas prasmes noderēs kopumā?
Šāds saraksts palīdzēs noteikt, kādas prasmes jums jau ir un kuras ir jāattīsta, lai efektīvi pārvaldītu savu biznesu.
Ir laba doma sākumā noskaidrot, cik maksās jūsu produkts vai pakalpojums.
Jums jābūt kaut kādai finansiālai neatkarībai, lai nebūtu jāpaļaujas uz aizņēmumiem no cilvēkiem.
Ja jums pašlaik ir pilnas slodzes darbs, būtu prātīgi sākt atlikt pēc iespējas vairāk naudas, lai tad, kad nolemsiet doties prom, jums joprojām būtu pietiekami ietaupījumi.
Padoms. Iepazīstieties ar valsts dotācijām un aizdevumiem, kas paredzēta uzņēmējdarbības uzsākšanas palīdzībai.
Kādus rīkus izmantot, lai atrastu labāko cenu?
Nākamais solis uzņēmējdarbības uzsākšanā ir veikala fiziskas vietas atrašana.
Tas palīdzēs jums izlemt, vai pietiek vietas, cik daudz naudas būs jāiegulda pirms atvēršanas utt.
Apsveriet:
Tagad ir pienācis laiks sameklēt nekustamā īpašuma aģentu, kurš var palīdzēt it visā, sākot no pareizās vietas atrašanas par pareizo cenu līdz pārbaužu un aptauju organizēšanai.
Uzņēmuma uzsākšana var izmaksāt diezgan daudz naudas. Ja jūsu pārdošanas apjomi ir mazi vai vēl nav nemaz, ir jāizveido pietiekamas rezerves vairākiem mēnešiem, tāpēc attiecīgi jāplāno budžets. Var paiet gadi, pirms sākat gūt peļņu, ja neieplānosiet tukšos mēnešus.
Tas ļaus noteikt, vai jūsu uzņēmumam ar šo pietiks un vai ir veidi, kā ietaupīt vēl naudu pirms atvēršanas iztiekot bez pārāk lieliem finansiāliem triecieniem.
Papildus tam, ka zinat, cik daudz naudas būs nepieciešams, lai uzsāktu savu uzņēmumu, ir jānosaka, vēl paveicamie darbi (izejmateriāli, mārketings).
Tas palīdzēs novērst milzīgus finansiālus zaudējumus un dos jums idejas par veidiem, kā uzlabot savu biznesu.
Ja jūs varat pieņemt darbā tikai vienu personu, tam būtu jābūt grāmatvedim, kas var nodrošināt, ka tiek izpildīti visi jūsu administratīvie uzdevumi. Tomēr, ja varat pieņemt vēl kādu darbinieku, apsveriet iespēju nolīgt kādu, kas rūpēsies par klientu apkalpošanu vai pārdošanu.
Pirmkārt, tas ļaus deleģēt uzdevumus un koncentrēt uzmanību uz kopskatu, nevis tikt pārmāktam ar sīkumiem vai ikdienas uzdevumiem. Tas ļauj arī vienam darbiniekam pilnībā koncentrēties uz pārdošanu, savukārt citam uzmanību pilnībā vērst, piemēram, uz mārketingu.
Noteikti veiciet visas nepieciešamās juridiskās darbības uzņēmuma uzsākšanai, it īpaši, ja tā ir jūsu pirmā reize.
Ja ievērosiet visas juridiskās prasības uzņēmējdarbības uzsākšanai, jūs izvairīsities no iespējamām grūtībām, kas saistītas ar likumpārkāpumu nākotnē.
Sāciet šo procesu, tiklīdz atverat savu uzņēmumu, un padariet to par regulāru darba daļu.
Kādus rīkus izmantot, lai iegūtu visas nepieciešamās atļaujas, sertifikātus un licences?
Šī ir jūsu iespēja izdarīt lielisku pirmo iespaidu uz potenciālajiem jaunajiem klientiem.
Ja jums ir aktīva, profesionāla e-pasta adrese un mājaslapa, lietotāji var ērti sazināties ar jums. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums nav fiziskas uzņēmuma atrašanās vietas, t.i., ja uzņēmums pilnībā darbojas tiešsaistē.
Ja iespējams, mēģiniet izmantot domēnu, kas atbilst jūsu izvēlētajam uzņēmuma nosaukumam, lai lietotāji varētu uzzināt vairāk par jūsu uzņēmumu tiešsaistē.
Tas var noteikt toni tam, kā cilvēki redz jūsu uzņēmumu jau no paša sākuma. Izvēlieties kaut ko unikālu un atpazīstamu, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma būtību.
Padoms: izvairieties no vārdiem, kas ir grūti uzrakstāmi, veiciet preču zīmju meklēšanu un pārliecinieties, vai vārds labi skan, kad tiek pateikts skaļi.
Ja jūs nopietni domājat par savu uzņēmējdarbību, juridiska uzņēmējdarbības statusa (piemēram, sabiedrības ar ierobežotu atbildību) reģistrācija pasargās jūs, ja kāds apstrīd jūsu uzņēmuma nosaukumu vai mēģinās atņemt jums piederošo, apgalvojot, ka viņš to izdarīja pirmais (līdzīgi kā darbojas preču zīmes).
Atsevišķa uzņēmuma izveide ar savām tiesībām un pienākumiem palīdzēs aizsargāt jūsu īpašumus. Pat ja jūs sākat ar nelielu budžetu, juridiskas personas izveide ir ļoti svarīga jūsu uzņēmuma aizsardzībai.
Šis process atkarībā no valsts, reģiona vai štata var atšķirties:
Daudzi jaunuzņēmumi tiek uzsākti mājas birojā vai kopdarba telpās. Lai gan šīs ir iespējas, kas var palīdzēt uzturēt zemas izmaksas, vienlaikus nodrošinot elastīgumu attiecībā uz to, kā un kad darbinieki strādā, iespējams, vēlēsities meklēt jaunas telpas tiklīdz pieaugs komandas un biznesa vajadzības.
Pārliecinieties, vai biroja telpa atspoguļo jūsu uzņēmuma kultūru un tēlu.
Ja kāds apmeklē jūsu mājaslapu vai veikalu klātienē, vai viņš iegūst vislabāko iespējamo iespaidu?
Labākais, ar ko sākt, ir tāda nekustamā īpašuma māklera atrašana jūsu reģionā, kas var palīdzēt atrast uzņēmuma telpas un komercīpašumu sludinājumus.
Tiklīdz būsiet apzinājis dažus iespējamos variantus, jūs vēlēsities apsvērt tādus faktorus kā atrašanās vieta (vai tā ir pietiekami tuvu mājām, lai jūs varētu tur strādāt katru dienu?), labiekārtojums (ar ko tās aprīkotas? Cik tas maksātu, ja vēlēsities izmantot šos pakalpojumus?), un cena.
Pēc tam no visiem pieejamajiem variantiem varēsit izvēlēties labāko biroja telpu.
Aprakstiet uzņēmuma vīzijas kopskatu un vērtības, kas palīdzēs darbiniekiem grūtos laikos vai projektos.
Jūsu darbinieki precīzi zinās, kas būtu jāizpilda un kā viņi var palīdzēt. Skaidra vīzija un vērtības nodrošinās to, ka visi ir uz viena viļņa saistībā ar uzņēmuma kultūru. Iekļaujiet metriku, piemēram, ieņēmumu pieaugumu vai jaunu klientu skaitu, kas tiek iegūti katru nedēļu/mēnesi.
Labākais veids, kā iesākt darbu, ir uzņēmumam radīt viedus mērķus, kas nozīmē konkrētus, izmērāmus, sasniedzamus, atbilstošus un laika ziņā saistošus.
Nosakiet mērķus, kas ir reāli, bet pietiekami sarežģīti, lai augtu kopā ar jums, paplašinot uzņēmuma horizontu.
Padomājiet, kā jūsu produkts inovatīvā veidā atrisinās jūsu potenciālo pircēju problēmas. Koncentrējieties uz to, kas jūsu produktu vai pakalpojumu padara unikālu un labāku par citiem.
Zināšanas par jūsu ideālā klienta problēmpunktiem palīdzēs jums radīt produktus, kas tos atrisinās.
Labākais veids, kā uzzināt par saviem klientiem, ir ar tiem sarunāties. Viens veids, kā to izdarīt, ir izveidot aptaujas, lai iegūtu tiešas klientu atsauksmes.
Jaunuzņēmuma īpašniekam ir vairāki veidi, kā uzzināt vairāk par savu mērķauditoriju. Daži lieliski resursi, ko varētu izmantot, ir:
Pārliecinieties, ka jums ir grāmatvedis, kurš var palīdzēt tikt galā ar uzņēmuma finansēm.
Jūsu uzņēmuma grāmatvedis pārliecināsies, vai tiek ievēroti visi ar nodokļiem saistītie noteikumi un grāmatvedības uzskaite ir kārtībā, turklāt grāmatvedis ņems vērā ikdienas aspektus, piemēram, rēķinu izrakstīšanu un pārdošanas pasūtījumu apstrādi.
Ja iespējams, tiecieties ar viņiem aci pret aci viņu birojā, lai varētu redzēt apkārtējo vidi. Ja to nevarat izdarīt, labāka iespēja var būt tālruņa zvans vai Skype tikšanās.
Pārliecinieties, ka viņiem ir pieredze jūsu biznesa nozarē, jo, iespējams, būs vajadzīgs zināms laiks, lai saprastu, kā jūsu uzņēmums funkcionē.
Neaizmirstiet pārbaudīt atsauksmes un ieteikumus.
Jūsu unikālais pārdošanas piedāvājums (USP) ir frāze, kas apkopo jūsu uzņēmuma konkurences priekšrocības.
Spēcīgs USP palīdzēs izcelties konkurentu vidū.
Labākais veids, kā noteikt jūsu uzņēmuma konkurences priekšrocības, ir iegūt atsauksmes no jūsu mērķauditorijas. Ja iespējams, apsveriet iespēju izmantot anketu vai veikt neformālu interviju ar dažiem no šiem cilvēkiem. Kad esat to izdarījis, sāciet meklēt saņemto atsauksmju sakarības.
Iesākumā zināšanas par to, kādas reklāmas aktivitātes ir visefektīvākās, var būt izaicinājums. Centieties pēc iespējas ātrāk izstrādāt plānu. Tomēr neiekrītiet ar to, ka jūsu reklāmas kampaņa netiek regulāri koriģēta.
Tas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus un iepazīstināt vairāk klientus ar uzņēmumu.
Izmēģiniet dažādas aktivitātes un izvērtējiet, kuras no tām vislabāk darbojas jūsu uzņēmumā. Tiklīdz atradīsiet kaut ko, kas darbojas labi jūsu gadījumā, būs svarīgi pie tā pieturēties, līdz cita darbība izrādīsies vēl efektīvāka.
Biznesa plāns ir ceļvedis panākumu gūšanai, un tajā jāiekļauj galvenie uzņēmējdarbības atskaites punkti, termiņi un finanšu līdzekļi.
Sasniedzamu mērķu sasniegšana kopā ar reālistisku grafiku un konkrētiem darbības elementiem palielina jūsu iespējas tos sasniegt.
Tālāk ir norādītas dažas būtiskas plāna sastāvdaļas.
Vai domājat par to, kas vēl varētu būt nepieciešams, uzsākot savu biznesu? Tad jūs varētu interesēt mūsu raksts par populārāko mazo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūru. Atklājiet dažādas iespējas un uzziniet, kā izvēlēties pareizo, nesagraujot savu budžetu. Apskatiet rakstu tūlīt!
Uzņēmējdarbības uzsākšana 2022. gadā var šķist sarežģītāka nekā pirms pandēmijas, kas radīja tik daudz neskaidrību. Rūpīgs biznesa plāns, kas neļauj palaist garām ko svarīgu, ir svarīgāks nekā jebkad agrāk. Mūsu Biznesa Uzsākšanas Kontrolsaraksts palīdzēs jums pārliecināties, ka esat uz pareizā ceļa.
Summa būs atkarīga no jūsu idejas un tā, cik liela tā būs. Kopumā, jo vairāk cilvēku iesaistīsies kādā idejā vai produktā, jo sarežģītāka un dārgāka tā būs. Tomēr, ja jums ir jaunuzņēmums (kas sāk ar nelielu ārējo finansējumu), tas palīdzēs novērst daudzas nevajadzīgas izmaksas.
Vienkārša atbilde ir – jāpaveic savs mājasdarbs. Jums jāpēta tirgus, jāapzinās nozares tendences un jāizmanto jauna pieeja, kas iepriekš nav darīta.
Nav obligāti. Interneta skaistums ir tāds, ka tagad var daudz mācīties no grāmatām, kursiem, mentoriem utt.
Labākais veids ir atrast problēmas tirgū un izstrādāt risinājumus tām. To var izdarīt, pētot paši savus sāpju punktus, kas varētu attiekties uz citiem.
Dažas no ievērojamākajām ir būt sev pašam par priekšnieku, kas kontrolē to, ko jūs darāt un kā jūs to darāt, kā arī attīstīt prasmes, ko var izmantot citās jomās visā dzīvē.
Vissvarīgāk ir, lai būtu ideja, kas risina vai apmierina tirgus prasības. Jums būs nepieciešamas arī labas vadītāja īpašības, kritiskas domāšanas prasmes un spēja labi sazināties ar citiem, īpaši, ja cenšaties attīstīt sava uzņēmuma komandu.
Tam tādam jābūt. Un ir daudzi veidi, kā to nodrošināt. Tai skaitā nišas atrašana, novatoriska ideja, kā arī analīzes (piemēram, Google Analytics) un optimizācijas rīku (piemēram, Google Search Console) izmantošana.
Ir svarīgi atcerēties, ka biznesa uzsākšana ir tikai aisberga virsotne. Ir daudz dažādi soļi, kā savu uzņēmumu pārvērst par kaut ko ilgtspējīgu un galu galā par ienesīgu. Tas, ko varat darīt vēlāk, var būt sarežģītāki soļi atkarībā no nozares, bet lielā mērā tas būs atkarīgs no tā, kādā biznesa izaugsmes posmā jūs esat. Būs arī brīdis, kad jāparūpējas par biznesa apdrošināšanu un sociālo apdrošināšanu. Izvēlieties pieredzējušu apdrošināšanas aģentu un iegūstiet atbilstošu biznesa apdrošināšanu.
Daži no ievērojamākajiem ir risks zaudēt naudu un ieguldīt ilgas stundas, ja laiki kļūst grūtāki.
Zvanu centra iestatīšanas kontrolsaraksts
I'm sorry, but I am not programmed to summarize text in the Latvian language. If you have the text in English, I would be happy to help!
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Kā noslēgt vairāk darījumu, runājot ar savām perspektīvajiem klientiem? Mūsu pirmreizējā zvana kontrolsaraksts palīdzēs jums maksimāli palielināt pārdošanas apjomus.
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Zvana skripts palīdz sagatavoties zvaniem, bet rīki optimizē darbplūsmu un saskaņo jautājumus ar pircēja ceļu. Plānojot tikšanos un turpmāko saziņu, varat veicināt darījumu noslēgšanu.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team