Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts

Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts

Vai esat gatavs sākt savu biznesu?

Tā ir viena no biedējošākajām un vienlaikus aizraujošākajām lietām, ko cilvēks var darīt savā darba mūžā.

Lai atvieglotu šo procesu, esam izveidojuši darbību sarakstu, kas palīdzēs jums uzsākt jaunu uzņēmumu. Kad būsiet to izlasījis, mēs ceram, ka jūs jutīsieties pārliecinātāks un sagatavotāks.

Ko ņemt vērā, sākot biznesu no nulles?

Izmantojiet šo kontrolsarakstu kā ceļvedi, lai palīdzētu veikt uzsākšanas procesu. Tas jums palīdzēs noturēties uz ceļa un galu galā gūt panākumus. Neaizmirstiet meklēt resursus, kas vistiešāk saistīti ar jūsu situāciju. Ja sākat Etsy veikalu, meklējiet Etsy veikala kontrolsarakstu, ja pozicionējat sevi kā SaaS uzņēmumu, meklējiet atbilstošu informāciju par SaaS.

Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts: Soli pa Solim

Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts

Pirmais un izšķirošais solis ir izlemt, kāda veida biznesu vēlaties palaist. Ir daudz dažādu iespēju, tāpēc iespējas var šķist nebeidzamas. Padomājiet, kas ir jūsu kaislība un vai jūs varat no tā izveidot biznesu.

Kāpēc ir svarīga pareiza jauna biznesa izvēle?

Tas palīdzēs noteikt, vai jums vajadzētu attīstīt savu ideju, cik daudz naudas jums vajadzēs un kurp doties lāk.

Izlemiet, kāda veida biznesu jūs vēlaties uzsākt

Kā noskaidrot, kāda veida biznesu uzsākt?

  • Sastādiet to lietu sarakstu, kuras jūs interesē. Neizvēlieties idejas, kas, jūsuprāt, ir populāras, jo tās būs ļoti konkurences piesātinātas un būs izaicinājums ielauzties tirgū ar tām.
  • Tiklīdz esat izveidojis ideju sarakstu, sašauriniet to un izvēlieties tās, kas liek sirdij notrīsēt.
  • Nosakiet, kuras no tām būtu vislietišķākās. Pierakstiet, kāda tipa cilvēkus varētu interesēt šis produkts vai pakalpojums un kāpēc viņi to varētu vēlēties izmantot.

Tiklīdz esat izveidojis šo sarakstu, sāciet domāt par to, kā to var pārvērst par biznesu.

Padoms: atcerieties, ka jūsu idejai nav jābūt sarežģītai vai pārākai par visu.

Kādus rīkus izmantot, ja vēlaties sākt jaunu biznesu?

  • tiešsaistes pētījumus
  • prāta vētras ar cilvēkiem, kuriem ir biznesa pieredze
  • biznesa žurnālus un citus izdevumus

Tiklīdz esat noskaidrojis, kāda veida biznesu sāksiet, ir pienācis laiks izpētīt savu konkurenci un nozari kopumā.

Kāpēc izpēte ir tik svarīga?

Tas dos jums labāku priekšstatu par to, vai jūsu uzņēmumam ir potenciāls vai nav. Jūs arī uzzināsiet, cik liels varētu būt produkta vai pakalpojuma tirgus. Tas nodrošinās, ka jūs nemēģināsiet pārdot kaut ko, kam jau ir liela konkurence.

Izmantojiet šo soli, lai noteiktu, vai ir vēl vieta vēl kādam uzņēmumam, cik daudz naudas vajadzēs, lai uzsāktu savu ideju un kādu mārketingu jums vajadzēs.

Izpētiet nozari un konkurenci jūsu reģionā

Kā izpētīt konkurentus?

Ir daudz veidu, kā to izdarīt, bet visvienkāršākais ir izmantot Google.

  • Sāciet rakstīt sava uzņēmuma veidu, vietu, kur plānojat darboties, un dažus saistītos atslēgvārdus Google meklēšanas joslā. Tādējādi tiks parādīti visi jūsu reģionā esošie uzņēmumi, kas pašlaik darbojas.
  • Iespējams, vēlēsities izmēģināt tādus salikumus kā “Jūsu nozare + jūsu pilsēta” vai “konkurents + jūsu nozare + jūsu pilsēta”.
  • Izveidojiet sarakstu ar katru uzņēmumu, tā mājaslapas adresi un kontaktinformāciju. Apskatiet, kā tie izskatās tiešsaistē, lai varētu salīdzināt to ar to, ko plānojat darīt savā uzņēmumā.

Padoms: ja atrodat kaut ko, kas izskatās ļoti lēts vai novecojis, tā varētu būt zīme, ka šajā jomā nav lielas konkurences, tāpēc jūsu uzņēmumam šeit varētu būt potenciāls.

Kādus rīkus izmantot, lai pētītu konkurentus?

  • Jaunumu un emuāru lasīšana par savu industriju ir lielisks veids, kā uzzināt, ko dara citi uzņēmumi un potenciālās tendences nākotnē.
  • Sarunas ar cilvēkiem, kuri pašlaik strādā uzņēmumos, kas ir līdzīgi tam, kuru plānojat palaist, arī var būt ļoti noderīgas.
  • Lai iegūtu plašāku informāciju par konkurentiem, skatiet to mājaslapas un sociālo mediju kontus.

Kādas ir uzņēmuma darbināšanai nepieciešamās pamatprasmes?

Piemēram, pieņemsim, ka jūs uzsākat mārketinga aģentūru. Tādā gadījumā tas palīdz, ja īpašniekam ir pieredze mārketingā un viņš zina, kura taktika darbojas un kura – nē, dažādu veidu uzņēmumiem.

Kādas prasmes noderēs kopumā?

  • laika vadības
  • vadības un komunikāciju
  • spēcīga darba ētika, profesionalitāte, godīgums u.c.
  • uzmanība pret sīkumiem
  • IT (īpaši, ja vēlaties sākt tiešsaistes biznesu)

Kāpēc kvalifikāciju saraksts ir svarīgs?

Šāds saraksts palīdzēs noteikt, kādas prasmes jums jau ir un kuras ir jāattīsta, lai efektīvi pārvaldītu savu biznesu.

Izveidojiet kvalifikāciju sarakstu

Kā izveidot kvalifikāciju sarakstu?

  • Pierakstiet jau jums esošo prasmju sarakstu.
  • Lūdziet saviem kolēģiem un ģimenes locekļiem pastāstīt, kā viņi redz jūsuu vērtību. To pat var izdarīt, veicot anonīmu aptauju, lai pārliecinātos, ka viņi būs godīgi pret jums.
  • Varat parunāt ar uzņēmumu īpašniekiem vai cilvēkiem, kuri pašlaik strādā līdzīgos uzņēmumos, par to, kāda veida īpašības šie uzņēmumi vērtē visaugstāk.

Kādi rīki var palīdzēt izveidot kvalifikāciju sarakstu?

  • LinkedIn profili (gan jūsu nozares profesionāļiem, gan personām, kas strādā konkurējošos uzņēmumos), lai redzētu, kāda veida kvalifikācijas tiem piemīt, lai atrastos savās darbavietās.

Ir laba doma sākumā noskaidrot, cik maksās jūsu produkts vai pakalpojums.

Kāpēc produkta/pakalpojuma cenas aplēse ir svarīga?

Jums jābūt kaut kādai finansiālai neatkarībai, lai nebūtu jāpaļaujas uz aizņēmumiem no cilvēkiem.

Ja jums pašlaik ir pilnas slodzes darbs, būtu prātīgi sākt atlikt pēc iespējas vairāk naudas, lai tad, kad nolemsiet doties prom, jums joprojām būtu pietiekami ietaupījumi.

LiveAgent cenas vecas cenas

Kā iestatīt pareizo cenu jūsu pakalpojumam/produktam?

  • Izpētiet līdzīgu produktu/pakalpojumu cenu un to, par kādu cenu jūsu konkurenti tos pārdod un cik maksā to izgatavošana vai iegāde.
  • Tiklīdz esat identificējis savu mērķauditoriju un potenciālos klientus, iepazīstieties ar tiem, lai uzzinātu, cik daudz viņi ir gatavi maksāt par produktu, kuru plānojat pārdot.
  • Izvēlieties savām vajadzībām atbilstošu cenu noteikšanas stratēģiju.

Padoms. Iepazīstieties ar valsts dotācijām un aizdevumiem, kas paredzēta uzņēmējdarbības uzsākšanas palīdzībai.

Kādus rīkus izmantot, lai atrastu labāko cenu?

  • Surveymonkey vai Google Forms
  • Google Sheets (Google Drive) vai Excel.

Nākamais solis uzņēmējdarbības uzsākšanā ir veikala fiziskas vietas atrašana.

Kāpēc jaunam uzņēmumam svarīga ir laba atrašanās vieta?

Tas palīdzēs jums izlemt, vai pietiek vietas, cik daudz naudas būs jāiegulda pirms atvēršanas utt.

ceļošana-meklēšana atrašanās-vietas-ilustrācija

Kā atrast labu vietu jaunam uzņēmumam?

Apsveriet:

  • Vai jūsu uzņēmumam tur pietiek vietas?
  • Cik viegli būs dabūt cilvēkus iekšā pa durvīm (lai tie pirktu to, ko pārdodat utt.)?
  • Vai ēkai ir pietiekami daudz stāvvietu, kas pieejamas ārpusē, vai arī klientiem būs jāatstāj savi transportlīdzekļi citur un jānāk kājām?
  • Cik maksā īre kvadrātmetrā?
  • Kur atrodas jūsu konkurenti?
  • Vai izvēlētā pilsētas daļa ir ērta un pieejama jūsu klientiem?

Kādi rīki palīdzēs atrast labu vietu jaunam uzņēmumam?

  • Google Maps/Street View ir lielisks veids, kā aplūkot vietu, kurā atradīsies jūsu uzņēmums.

Tagad ir pienācis laiks sameklēt nekustamā īpašuma aģentu, kurš var palīdzēt it visā, sākot no pareizās vietas atrašanas par pareizo cenu līdz pārbaužu un aptauju organizēšanai.

Uzņēmuma uzsākšana var izmaksāt diezgan daudz naudas. Ja jūsu pārdošanas apjomi ir mazi vai vēl nav nemaz, ir jāizveido pietiekamas rezerves vairākiem mēnešiem, tāpēc attiecīgi jāplāno budžets. Var paiet gadi, pirms sākat gūt peļņu, ja neieplānosiet tukšos mēnešus.

Kāpēc ir svarīgi, lai pietiktu naudas jauna uzņēmuma uzsākšanai?

Tas ļaus noteikt, vai jūsu uzņēmumam ar šo pietiks un vai ir veidi, kā ietaupīt vēl naudu pirms atvēršanas iztiekot bez pārāk lieliem finansiāliem triecieniem.

Kā paveikt šo soli?

  • Vai strādāsiet kopā ar partneri vai vienatnē? Ja otrais, cik daudz naudas viņam ir pieejams, lai uzreiz ieguldītu uzņēmumā (ja vispār ir)?
  • Cik mēnešu uzņēmuma izdevumus var nosegt, neņemot aizņēmumus un neizmantojot uzņēmuma kredītkarti?
  • Cik daudz skaidras naudas jūs šobrīd esat ietaupījis, un cik ilgi ar to pietiks, ja jūsu uzņēmums negūs pietiekamus ienākumus?
  • Nosakiet sev budžetu, lai saprastu, cik daudz naudas jūsu uzņēmumam būs nepieciešams uzreiz (sākuma izmaksas) un kas būs jāizdara, ja vēlaties gūt ienākumus, piemēram, 12 mēnešu laikā (jūsu mērķi).
  • Ja jūs pieņemat darbā darbiniekus, ņemiet vērā algu nodokļus un prēmiju paketes citu aspektu starpā. Tas, iespējams, palielinās jūsu ikmēneša izdevumus.

Kādus rīkus izmantot šajā solī?

  • Finanšu modelēšanas programmatūru, lai ātri un precīzi izveidotu budžetu, ņemot vērā plānotos biznesa izdevumus un optimizējot ienākumu prognozes.
  • Grāmatvedības programmatūru, piemēram, Mint, lai sekotu līdzi katra mēneša ieņēmumiem, kā arī uzkrājumiem un rēķiniem.

Papildus tam, ka zinat, cik daudz naudas būs nepieciešams, lai uzsāktu savu uzņēmumu, ir jānosaka, vēl paveicamie darbi (izejmateriāli, mārketings).

Kāpēc uzņēmējdarbības lieta ir svarīga?

Tas palīdzēs novērst milzīgus finansiālus zaudējumus un dos jums idejas par veidiem, kā uzlabot savu biznesu.

izmaksu aprēķins planšetdatorā

Kā izveidot izmaksu sarakstu jaunajam uzņēmumam?

  • Iepazīstieties ar nozares profesionāļiem un lūdziet padomu par to, kas jūs varētu sagaidīt.
  • Pierakstiet sākuma izmaksas, ieskaitot visas iekārtas, kas jāiegādājas (nomas maksa), apdrošināšanas paketes, ja nepieciešamas utt.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu izmaksu sarakstu?

  • Sekojiet līdzi visiem ieņēmumiem un tēriņiem, saglabājot kvītis un rēķinus utt. Ja tas jums sagādā pārāk lielas grūtības, vienkārši izmantojiet programmatūru Mint vai citu grāmatvedības un uzskaites sistēmu. Jebkuru ar nodokļiem saistītu biznesa dokumentu varat arī augšupielādēt viņu drošajā platformā, lai viss būtu pieejams jebkurā brīdī.
  • Izmantojiet izklājlapu, lai sekotu līdzi visiem izdevumiem. Tas jums atvieglos iespēju uzzināt, cik daudz naudas katru mēnesi ienāk un aiziet (un parādīs, kur varētu būt kādas neatbilstības).

Ja jūs varat pieņemt darbā tikai vienu personu, tam būtu jābūt grāmatvedim, kas var nodrošināt, ka tiek izpildīti visi jūsu administratīvie uzdevumi. Tomēr, ja varat pieņemt vēl kādu darbinieku, apsveriet iespēju nolīgt kādu, kas rūpēsies par klientu apkalpošanu vai pārdošanu.

Kāpēc ir svarīgi nolīgt darbinieku ikdienas darbību veikšanai?

Pirmkārt, tas ļaus deleģēt uzdevumus un koncentrēt uzmanību uz kopskatu, nevis tikt pārmāktam ar sīkumiem vai ikdienas uzdevumiem. Tas ļauj arī vienam darbiniekam pilnībā koncentrēties uz pārdošanu, savukārt citam uzmanību pilnībā vērst, piemēram, uz mārketingu.

Personāla pieņemšana darbā

Kā atrast jaunus darbiniekus?

  • Jums būs nepieciešams potenciālo darbinieku un viņu vadītāju darba apraksts.
  • Pārliecinieties, ka visi nepieciešamie dokumenti ir izveidoti iepriekš. Tas ietver darbinieku rokasgrāmatu, informācijas neizpaušanas līgumu un uzņēmuma intelektuālā īpašuma noteikumus.
  • Darbā pieņemšanas process jāsāk pēc iespējas ātrāk. Atrast cilvēku, kurš ir kvalificēts ikdienas darbību veikšanai, var būt visai laikietilpīgi.
  • Meklējiet cilvēkus, kuriem ir pieredze sava uzņēmuma uzsākšanā vai nelielas komandas vadīšanā.

Kādus rīkus izmantot jaunu darbinieku meklēšanai?

  • Lai atrastu potenciālos darbiniekus un uzzinātu vairāk par viņiem, skatiet LinkedIn, Indeed, UpWork vai Monster un Glassdoor.
  • Atrodiet darbiniekus, izmantojot Facebook biznesa grupas. Daudzi cilvēki meklē darbu tur.

Noteikti veiciet visas nepieciešamās juridiskās darbības uzņēmuma uzsākšanai, it īpaši, ja tā ir jūsu pirmā reize.

Kāpēc visas nepieciešamās atļaujas, sertifikāti un licences ir svarīgas?

Ja ievērosiet visas juridiskās prasības uzņēmējdarbības uzsākšanai, jūs izvairīsities no iespējamām grūtībām, kas saistītas ar likumpārkāpumu nākotnē.

Uzņēmējdarbības likumdošana

Kā iegūt visas nepieciešamās atļaujas, sertifikātus un licences?

Sāciet šo procesu, tiklīdz atverat savu uzņēmumu, un padariet to par regulāru darba daļu.

  • Noskaidrojiet, kādas atļaujas, sertifikāti un uzņēmējdarbības licence ir nepieciešama saskaņā ar likumu, lai vadītu jūsu uzņēmumu jūsu valstī vai reģionā. To var izdarīt, apskatot pašvaldību mājaslapas.
  • Nodrošiniet, lai darbinieki veiktu visu nepieciešamo apmācību katram amatam uzņēmumā. Tas nozīmē, ka viņiem jāizlasa un jāparakstās darbinieka rokasgrāmatā, ko sarakstījis jurists vai personāldaļas speciālists.

Kādus rīkus izmantot, lai iegūtu visas nepieciešamās atļaujas, sertifikātus un licences?

  • Interneta meklējumus vai sarunas tieši ar pašvaldību birojiem
  • Small Business Association, kurā ir informācija par jums nepieciešamajām atļaujām un licencēm.
  • Konsultācijas ar juristu vai grāmatvedības konsultantu un profesionāla padoma saņemšana.

Šī ir jūsu iespēja izdarīt lielisku pirmo iespaidu uz potenciālajiem jaunajiem klientiem.

Kāpēc jaunam uzņēmumam ir svarīgi izveidot e-pastu?

Ja jums ir aktīva, profesionāla e-pasta adrese un mājaslapa, lietotāji var ērti sazināties ar jums. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums nav fiziskas uzņēmuma atrašanās vietas, t.i., ja uzņēmums pilnībā darbojas tiešsaistē.

Uzņēmuma e-pasta sagataves

Kā izveidot e-pastu jaunam uzņēmumam?

  • Izveidojiet e-pasta adresi, kurā ir iekļauti jūsu vārds vai uzņēmuma nosaukums. Tas palīdzēs cilvēkiem saprast, ka viņi sazinās ar jums kā ar profesionāli.
  • Izveidojiet pievilcīgu mājaslapu ar visu savu kontaktinformāciju. Iekļaujiet vietu un darbalaiku fiziska veikala gadījumā, kā arī jebkuru citu svarīgu informāciju.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu e-pastu jaunam uzņēmumam?

  • NameMesh, EmailFormat vai Domainr, lai atrastu vispiemērotāko sava uzņēmuma e-pasta adreses nosaukumu

Ja iespējams, mēģiniet izmantot domēnu, kas atbilst jūsu izvēlētajam uzņēmuma nosaukumam, lai lietotāji varētu uzzināt vairāk par jūsu uzņēmumu tiešsaistē.

Kāpēc jaunam uzņēmumam svarīgs ir labs nosaukums?

Tas var noteikt toni tam, kā cilvēki redz jūsu uzņēmumu jau no paša sākuma. Izvēlieties kaut ko unikālu un atpazīstamu, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma būtību.

Portatīvā datora zīmols uz ekrāna

Kā izvēlēties jaunā uzņēmuma nosaukumu?

  • Mēģiniet organizēt prāta vētras kopā ar draugiem, kuriem ir biznesa pieredze vai pieredze mārketinga jomā un uzaiciniet tādus, kas nav jūsu parasto paziņu lokā. Tas dos iespēju iegūt dažādas perspektīvas attiecībā uz nosaukumu.
  • Pārliecinieties, vai ir pieejami ar šo uzņēmuma nosaukumu saistītie domēni un sociālo mediju konti.

Padoms: izvairieties no vārdiem, kas ir grūti uzrakstāmi, veiciet preču zīmju meklēšanu un pārliecinieties, vai vārds labi skan, kad tiek pateikts skaļi.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu jaunā uzņēmuma nosaukumu?

  • Nosaukuma ģenerators, piemēram, NameVine, sniegs vairākus nosaukuma ieteikumus, kurus var kārtot pēc popularitātes un unikalitātes. Jo populārāks ir vārds (jo tuvāk saraksta augšgalam), jo lielāks ir to citu uzņēmumu skaits, kas lieto līdzīgus vārdus. Ja iespējams, izvēlieties ko citu.
  • Vārdu vērtētājs pārbauda, kā konkrēts nosaukums varētu darboties meklēšanas rezultātos, kā arī, vai tas ir pieejams reģistrācijai kā domēna vārds.

Ja nopietni pieejat savam uzņēmumam, tad juridiskā statusa izveide(piemēram, Sabiedrība ar ierobežotu atbildību) aizsargās jūs, ja kāds apstrīdēs jūsu uzņēmuma nosaukumu vai mēģina atņemt to, kas pieder jums, apgalvojot, ka tas ir izdarījis to pirmais (līdzīgi, kā darbojas preču zīmes).

Kāpēc ir svarīga jūsu jaunā uzņēmuma tiesiskā aizsardzība?

Atsevišķa uzņēmuma izveidošana ar savām tiesībām un pienākumiem palīdzēs jums aizsargāt savus aktīvus. Pat ja nesākat uzņēmumu ar lielu naudu, juridiskas personas izveidošana ir vitāli svarīga uzņēmuma aizsardzībai.

Kā aizsargāt savu jauno uzņēmumu?

Šis process dažādās valstīs un reģionos var atšķirties:

  • Tiklīdz jums ir uzņēmuma nosaukums un atrašanās vietu, varat izvēlēties juridiskās personas veidu. Katram no tiem ir savas stiprās un vājās puses, tāpēc jūsu apstākļi noteiks labāko variantu.
  • Jums ir jāiesniedz visi nepieciešamie dokumenti.
  • Jāiegūt EIN (darba devēja identifikācijas numuru).
  • Jāatver atsevišķs uzņēmuma bankas konts.
  • Jāiestata sava grāmatvedības uzskaite vai jānolīgst grāmatvedis.

Kādus rīkus izmantot, lai juridiski aizsargātu jūsu uzņēmumu?

  • Legalzoom ir tiešsaistes resurss, kas sniedz juridisku atbalstu SIA vai citu juridisku personu veidošanai. Tas izmaksā $129 darba uzsākšanai, un ietver daudzus resursus, piemēram, līgumus ar piegādātājiem.
  • Vietējais jurists var sniegt padomu un palīdzēt noformēt nepieciešamos dokumentus.
  • Citi vietējie informācijas avoti, piemēram, jūsu pašvaldības mājaslapa vai pilsētas dome, nodrošinās papildu resursus uzņēmējdarbības uzsākšanai jūsu reģionā.

Daudzi jaunuzņēmumi tiek uzsākti mājas birojā vai kopdarba telpās. Lai gan šīs ir iespējas, kas var palīdzēt uzturēt zemas izmaksas, vienlaikus nodrošinot elastīgumu attiecībā uz to, kā un kad darbinieki strādā, iespējams, vēlēsities meklēt jaunas telpas tiklīdz pieaugs komandas un biznesa vajadzības.

Kāpēc ir svarīgi atrast labas biroja telpas?

Pārliecinieties, vai biroja telpa atspoguļo jūsu uzņēmuma kultūru un tēlu.

Ja kāds apmeklē jūsu mājaslapu vai veikalu klātienē, vai viņš iegūst vislabāko iespējamo iespaidu?

Kvalitātes nodaļas biroja telpa Nr. 6

Kā atrast labas biroja telpas?

Labākais, ar ko sākt, ir tāda nekustamā īpašuma māklera atrašana jūsu reģionā, kas var palīdzēt atrast uzņēmuma telpas un komercīpašumu sludinājumus.

Tiklīdz būsiet apzinājis dažus iespējamos variantus, jūs vēlēsities apsvērt tādus faktorus kā atrašanās vieta (vai tā ir pietiekami tuvu mājām, lai jūs varētu tur strādāt katru dienu?), labiekārtojums (ar ko tās aprīkotas? Cik tas maksātu, ja vēlēsities izmantot šos pakalpojumus?), un cena.

Pēc tam no visiem pieejamajiem variantiem varēsit izvēlēties labāko biroja telpu.

Kādus rīkus izmantot, lai atrastu labas biroja telpas?

  • Craigslist saviem lietotājiem ļauj publicēt pieejamo uzņēmumu vai telpu sarakstus. Varētu arī apskatīties, vai tavā rajonā ir kādas kopdarba iespējas.
  • OfficeFinder piedāvā meklētājprogrammu, lai atrastu visa veida tradicionālās darba vietas, sākot ar lieliem uzņēmumiem un beidzot ar maziem uzņēmumiem.
  • Tādas vietnes kā Yelp un Google arī ļauj lietotājiem publicēt atsauksmes par dažāda veida birojiem vai uzņēmuma telpām, kas var palīdzēt atrast vislabāko vietu jūsu jaunuzņēmumam.

Aprakstiet uzņēmuma vīzijas kopskatu un vērtības, kas palīdzēs darbiniekiem grūtos laikos vai projektos.

Kāpēc jaunam uzņēmumam ir svarīgi mērķi?

Jūsu darbinieki precīzi zinās, kas būtu jāizpilda un kā viņi var palīdzēt. Skaidra vīzija un vērtības nodrošinās to, ka visi ir uz viena viļņa saistībā ar uzņēmuma kultūru. Iekļaujiet metriku, piemēram, ieņēmumu pieaugumu vai jaunu klientu skaitu, kas iegūts katru nedēļu/mēnesi.

ievads tīmekļa metrikās - ilustrācija

Kā noteikt skaidrus mērķus uzņēmuma nākotnei?

Labākais veids, kā iesākt darbu, ir uzņēmumam radīt viedus mērķus, kas nozīmē konkrētus, izmērāmus, sasniedzamus, atbilstošus un laika ziņā saistošus.

Nosakiet mērķus, kas ir reāli, bet pietiekami sarežģīti, lai augtu kopā ar jums, paplašinot uzņēmuma horizontu.

Kādus rīkus izmantot, lai noteiktu skaidrus nākotnes mērķus?

  • Tādas meklētājprogrammas kā Google vai Bing, kurās tiešsaistē var atrast piemērus, kā izskatās citu uzņēmumu vīzijas.
  • Vietnes, piemēram, Teamwork PM, palīdz izveidot jūsu uzņēmuma vīziju un vērtības.
  • Tādas vietnes kā CompanyCheckup sniedz atskaites par to, cik efektīvi jūsu uzņēmums seko saviem mērķiem.

Padomājiet, kā jūsu produkts inovatīvā veidā atrisinās jūsu potenciālo pircēju problēmas. Koncentrējieties uz to, kas jūsu produktu vai pakalpojumu padara unikālu un labāku par citiem.

Kāpēc ir svarīgi zināt savu mērķauditoriju?

Zināšanas par jūsu ideālā klienta problēmpunktiem palīdzēs jums radīt produktus, kas tos atrisinās.

Klienta atsauksmes ilustrācija

Kā atrast mērķauditoriju?

Labākais veids, kā uzzināt par saviem klientiem, ir ar tiem sarunāties. Viens veids, kā to izdarīt, ir izveidot aptaujas, lai iegūtu tiešas klientu atsauksmes.

Kādus rīkus izmantot, lai atrastu mērķauditoriju?

Jaunuzņēmuma īpašniekam ir vairāki veidi, kā uzzināt vairāk par savu mērķauditoriju. Daži lieliski resursi, ko varētu izmantot, ir:

  • Aptaujas var palīdzēt uzzināt vairāk par jūsu klientiem un to attieksmi pret pašreizējiem produktu piedāvājumiem. Varat apsvērt iespēju šim nolūkam izmantot tādus rīkus kā SurveyMonkey vai InstaSurvey.
  • Tādas vietnes kā Google Analytics sniedz vērtīgu ieskatu par to, kurš apmeklē jūsu mājaslapu un kādas lapas visbiežāk apskata.
  • Tādas vietnes kā Teamwork PM un LiveAgent ļauj izveidot klientu atbalsta pieteikumu sistēmu, lai sekotu līdzi atsauksmēm.

Pārliecinieties, ka jums ir grāmatvedis, kurš var palīdzēt tikt galā ar uzņēmuma finansēm.

Kāpēc grāmatvedības sakārtošana ir svarīga?

Jūsu uzņēmuma grāmatvedis pārliecināsies, vai tiek ievēroti visi ar nodokļiem saistītie noteikumi un grāmatvedības uzskaite ir kārtībā, turklāt grāmatvedis ņems vērā ikdienas aspektus, piemēram, rēķinu izrakstīšanu un pārdošanas pasūtījumu apstrādi.

Budžeta plānošana

Kā sakārtot grāmatvedību?

Ja iespējams, tiecieties ar viņiem aci pret aci viņu birojā, lai varētu redzēt apkārtējo vidi. Ja to nevarat izdarīt, labāka iespēja var būt tālruņa zvans vai Skype tikšanās.

Pārliecinieties, ka viņiem ir pieredze jūsu biznesa nozarē, jo, iespējams, būs vajadzīgs zināms laiks, lai saprastu, kā jūsu uzņēmums funkcionē.

Neaizmirstiet pārbaudīt atsauksmes un ieteikumus.

Kādi rīki palīdzēs sakārtot grāmatvedību?

  • Izmantojiet Google, lai atrastu grāmatvedi jūsu reģionā. Noteikti meklējiet CPA, jo šie profesionāļi varēs labi iesākt jūsu uzņēmuma grāmatvedību.
  • Lai noskaidrotu potenciālo grāmatvežu kvalifikāciju, izmantojiet LinkedIn.

Jūsu unikālais pārdošanas piedāvājums (USP) ir frāze, kas apkopo jūsu uzņēmuma konkurences priekšrocības.

Kāpēc ir svarīgi strādāt ar savu USP un konkurences priekšrocībām?

Spēcīgs USP palīdzēs izcelties konkurentu vidū.

Kā atrast konkurences priekšrocības?

Labākais veids, kā noteikt jūsu uzņēmuma konkurences priekšrocības, ir iegūt atsauksmes no jūsu mērķauditorijas. Ja iespējams, apsveriet iespēju izmantot anketu vai veikt neformālu interviju ar dažiem no šiem cilvēkiem. Kad esat to izdarījis, sāciet meklēt saņemto atsauksmju sakarības.

LiveAgent CSM pieteikumu pārskats

Kādus rīkus izmantot, lai atrastu konkurences priekšrocības?

  • Izmantojot vietnes, piemēram, SurveyMonkey vai Google Forms, varat vienkāršot šo procesu un nodrošināt visas nepieciešamās informācijas apkopošanu.
  • Izmantojiet Google, lai noskaidrotu, ko piedāvā jūsu konkurenti un kā tas atšķiras no jūsu piedāvājuma. Tas palīdzēs jums izprast to USP un noteikt visus trūkumus, kas var nodrošināt jums uzlabošanas iespēju.
  • Izmantojiet LiveAgent vai citu klientu apkalpošanas programmatūru, lai sazinātos ar klientiem.

Iesākumā zināšanas par to, kādas reklāmas aktivitātes ir visefektīvākās, var būt izaicinājums. Centieties pēc iespējas ātrāk izstrādāt plānu. Tomēr neiekrītiet ar to, ka jūsu reklāmas kampaņa netiek regulāri koriģēta.

Kāpēc reklāmas plāns ir svarīgs?

Tas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus un iepazīstināt vairāk klientus ar uzņēmumu.

LiveAgent Facebook Ziemsvētku akcija

Kā izveidot reklāmas pasākumu plānu?

Izmēģiniet dažādas aktivitātes un izvērtējiet, kuras no tām vislabāk darbojas jūsu uzņēmumā. Tiklīdz atradīsiet kaut ko, kas darbojas labi jūsu gadījumā, būs svarīgi pie tā pieturēties, līdz cita darbība izrādīsies vēl efektīvāka.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu reklāmas plānu?

  • Apsveriet iespēju izmantot pakalpojumu Google Adwords, lai notestētu dažādas aktivitātes un noskaidrotu, kura no tām ir visefektīvākā jūsu uzņēmumam. Šo rīku var izmantot kā meklētājprogrammu, kas nodrošina atlasītas, maksas par klikšķi reklāmas gan meklēšanas, gan reklāmas tīklā.
  • Google Ads ir tiešsaistes reklamēšanas platforma, kas ļauj izvietot reklāmas meklēšanas programmas rezultātos, kā arī vietnēs, kas nav meklēšanas vietnes, mobilajās uzņēmumu lietotnēs un video.
  • Sociālo mediju mārketingu var izmantot, lai reklamētu jūsu uzņēmuma zīmolu, palielinātu pārdošanas apjomus un izplatītu informāciju par to, ko jūs piedāvājat.

Biznesa plāns ir ceļvedis panākumu gūšanai, un tajā jāiekļauj galvenie uzņēmējdarbības atskaites punkti, termiņi un finanšu līdzekļi.

Kāpēc ir svarīgs pilnīgs biznesa plāns?

Sasniedzamu mērķu sasniegšana kopā ar reālistisku grafiku un konkrētiem darbības elementiem palielina jūsu iespējas tos sasniegt.

customer touchpoints report-illustration

Kā izveidot biznesa plānu?

Tālāk ir norādītas dažas būtiskas plāna sastāvdaļas.

  • kopsavilkums
  • uzņēmuma apraksts
  • produkti un pakalpojumi, kas pieejami
  • tirgus analīze
  • stratēģija un īstenošana
  • organizācija un komandu vadība
  • finanšu plāns un prognozes

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu biznesa plānu?

  • Lean Canvas ir rīks (vienkārša vienas lapas sagatave, ko izveidojis Ash Maurya) biznesa plāna izstrādei, kas palīdz sakaārtot jūsu idejas.
  • LivePlan ļauj izveidot un ātri uzrakstīt biznesa plānu, nodrošināt finansējumu un gūt ieskatu, kas jums palīdzēs sasniegt mērķus.

Kopsavilkums par biznesa uzsākšanas kontrolsarakstu

  • Izlemiet, kāda veida biznesu vēlaties sākt
  • Izpētiet nozari un konkurenci jūsu reģionā
  • Izveidojiet kvalifikāciju sarakstu
  • Aplēsiet produktu/pakalpojumu cenas
  • Atrodiet savam jaunajam biznesam vietu
  • Aplēsiet, cik daudz naudas būs nepieciešams uzsākšanai
  • Izpētiet, cik izmaksās uzņēmuma vadīšana gadā
  • Noalgojiet darbiniekus, kas palīdzēs veikt uzņēmuma ikdienas darbības
  • Saņemiet visas likumā noteiktās nepieciešamās atļaujas, sertifikātus un licences
  • Iestatiet e-pasta kontu un mājaslapu ar profesionālu kontaktinformāciju
  • Izvēlieties nosaukumu, kas ir piesaistošs un atmiņā paliekošs
  • Izveidojiet SIA vai citu juridisku personu
  • Atrodiet biroja telpu, kas atbilst jūsu vajadzībām, vai izvēlieties mēbeles, lai aprīkotu esošo darba vietu
  • Nosakiet skaidrus uzdevumus uzņēmuma nākotnei ar izmērāmiem mērķiem
  • Nosakiet, kas ir jūsu mērķauditorija, kas viņai ir nepieciešams un kā jūsu produkts vai pakalpojums viņiem palīdzēs
  • Sakārtojiet grāmatvedību
  • Strādājiet pie sava unikālā pārdošanas piedāvājuma (USP) un konkureces priekšrocībām
  • Izveidojiet reklāmas plānu un pieturieties pie tā.
  • Izveidojiet pilnīgu biznesa plānu ar laika grafiku un atskaites punktiem

Frequently asked questions

Kā uzsākt biznesu 2022. gadā?

Uzņēmējdarbības uzsākšana 2022. gadā var šķist sarežģītāka nekā pirms pandēmijas, kas radīja tik daudz neskaidrību. Rūpīgs biznesa plāns, kas neļauj palaist garām ko svarīgu, ir svarīgāks nekā jebkad agrāk. Mūsu Biznesa Uzsākšanas Kontrolsaraksts palīdzēs jums pārliecināties, ka esat uz pareizā ceļa.

Cik daudz naudas vajadzīgs, lai uzsāktu biznesu?

Summa būs atkarīga no jūsu idejas un tā, cik liela tā būs. Kopumā, jo vairāk cilvēku iesaistīsies kādā idejā vai produktā, jo sarežģītāka un dārgāka tā būs. Tomēr, ja jums ir jaunuzņēmums (kas sāk ar nelielu ārējo finansējumu), tas palīdzēs novērst daudzas nevajadzīgas izmaksas.

Kas jums tagad būtu jādara?

Vienkārša atbilde ir – jāpaveic savs mājasdarbs. Jums jāpēta tirgus, jāapzinās nozares tendences un jāizmanto jauna pieeja, kas iepriekš nav darīta.

Vai jums ir nepieciešama pieredze, lai vadītu uzņēmumu?

Nav obligāti. Interneta skaistums ir tāds, ka tagad var daudz mācīties no grāmatām, kursiem, mentoriem utt.

Kā nākt klajā ar biznesa ideju?

Labākais veids ir atrast problēmas tirgū un izstrādāt risinājumus tām. To var izdarīt, pētot paši savus sāpju punktus, kas varētu attiekties uz citiem.

Kādas ir biznesa uzsākšanas priekšrocības?

Dažas no ievērojamākajām ir būt sev pašam par priekšnieku, kas kontrolē to, ko jūs darāt un kā jūs to darāt, kā arī attīstīt prasmes, ko var izmantot citās jomās visā dzīvē.

Kādas ir svarīgākās īpašības biznesā?

Vissvarīgāk ir, lai būtu ideja, kas risina vai apmierina tirgus prasības. Jums būs nepieciešamas arī labas vadītāja īpašības, kritiskas domāšanas prasmes un spēja labi sazināties ar citiem, īpaši, ja cenšaties attīstīt sava uzņēmuma komandu.

Vai jūsu produkts savā nozarē būs konkurētspējīgs?

Tam tādam jābūt. Un ir daudzi veidi, kā to nodrošināt. Tai skaitā nišas atrašana, novatoriska ideja, kā arī analīzes (piemēram, Google Analytics) un optimizācijas rīku (piemēram, Google Search Console) izmantošana.

Ko varat darīt mazliet vēlāk?

Ir svarīgi atcerēties, ka biznesa uzsākšana ir tikai aisberga virsotne. Ir daudz dažādi soļi, kā savu uzņēmumu pārvērst par kaut ko ilgtspējīgu un galu galā par ienesīgu. Tas, ko varat darīt vēlāk, var būt sarežģītāki soļi atkarībā no nozares, bet lielā mērā tas būs atkarīgs no tā, kādā biznesa izaugsmes posmā jūs esat. Būs arī brīdis, kad jāparūpējas par biznesa apdrošināšanu un sociālo apdrošināšanu. Izvēlieties pieredzējušu apdrošināšanas aģentu un iegūstiet atbilstošu biznesa apdrošināšanu.

Kādi ir biznesa izveides trūkumi?

Daži no ievērojamākajiem ir risks zaudēt naudu un ieguldīt ilgas stundas, ja laiki kļūst grūtāki.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju