Woman blogging

Interesentu magnēta kontrolsaraksts

Vai esat blogeris, satura stratēģis vai reklāmguvumu optimizētājs, kas vēlas izveidot neatvairāmu interesentu magnētu?

Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai garantētu, ka jūsu labā strādā visi veiksmīga interesentu magnēta elementi.

Interesentu magnēta kontrolsaraksta svarīgums

Interesentu magnēti ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt atbilstošus interesentus un uzlabot reklāmguvumus. Nepietiek ar lielisku emuāra publikācijas uzrakstīšanu un e-pasta adreses palūgšanu.

Radīt magnētus, kas reāli darbojas, ir izaicinājums. Tā kā viss process ir diezgan sarežģīts, mēs centīsimies to pēc iespējas vienkāršot.

Mūsu interesentu magnēta kontrolsaraksts palīdz aptvert visus interesentu magnēta izveides aspektus, kas padarīs potenciālos pircējus par maksājošiem klientiem un virzīs tos pa iepirkšanās ceļu.

Kas būs ieguvējs no interesentu magnēta kontrolsaraksta?

Ikviens, kas vēlas radīt efektīvu interesentu magnētu. Šis kontrolsaraksts palīdzēs pārbaudīt, vai jums ir visi nepieciešamie elementi.

  • Blogeri: lai audzētu to e-pasta adrešu sarakstus.
  • Satura Stratēģi: lai uzlabotu reklāmguvumus ar labi izveidotu interesentu magnētu.
  • Uzņēmuma īpašnieki: lai piesaistītu perspektīvākus klientus un radītu populāru interesentu magnētu, kas darbojas.
  • Personāldaļas vadītājus: lai palielinātu kvalitatīvu pretendentu skaitu.
  • B2B uzņēmumi: piesaistīt B2B pircējus, izmantojot, piemēram, satura mārketinga stratēģijas.

Izpētiet interesentu magnēta kontrolsarakstu

Interesentu magnēta kontrolsaraksts

Pārliecinieties, vai jūsu interesentu magnēts atbilst atbilstošajai auditorijai, uzdodot sev jautājumu: “Kam tas noderēs?”.

Kāpēc ir svarīgi izvēlēties mērķauditoriju?

Ja jūsu interesentu magnēts neattiecas uz mērķauditoriju, ir mazāka iespēja, ka viņi būs pietiekami ieinteresēti to abonēt un piesaistīties.

Sociālo mediju pētījums

Kā izvēlēties mērķauditoriju?

Var paveikt vairākas lietas, lai jūsu interesentu magnēts būtu atbilstošāks atbilstošajai auditorijai:

  • Veiciet izpēti, kas ir jūsu mērķauditorija un kas viņus interesē.
  • Paskatieties uz sava konkurenta interesentu magnētiem un paskatieties, ko tie piedāvā. Varat arī izmantot sociālos medijus vai Google, lai tos sameklētu un noskaidrotu, kam tie atbilst.
  • Ja jums jau ir klienti, pajautājiet viņiem, vai jūsu pašreizējie interesentu magnēti viņiem būtu noderīgi. Tas sniegs nelielu ieskatu par to, vai kāds cits varētu vēlēties lasīt to pašu saturu.

Kādus rīkus izmantot, lai izvēlētos mērķauditoriju?

  • sociālos medijus
  • aptaujas
  • Google meklēšanu

Kādas ir galvenās priekšrocības, ko potenciālie klienti gūs, abonējot jūsu potenciālo klientu magnētu un iesaistoties tajā?

Kāpēc ir svarīgi noteikt jūsu piedāvājuma vērtību?

Jūsu potenciālo klientu magnēts nebūs efektīvs, ja nepiedāvās savai mērķauditorijai kaut ko nenovērtējamu. Tāpēc jūsu vērtības piedāvājumam ir jāizceļas un jārunā tieši viņiem.

LiveAgent vērtības pierādījums
LiveAgent vērtību piemērs

Kā varat noteikt piedāvājuma vērtību?

  • Padomājiet par to, kas jūsu produktu vai pakalpojumu padara atšķirīgu no konkurentu produktiem vai pakalpojumiem.
  • Kādi ir būtiskākās vājās vietas, ar ko saskaras jūsu mērķauditorija?
  • Kā viņi ar tām cīnās, kā varat palīdzēt viņiem tās atrisināt?

Kādi rīki jāizmanto, lai noteiktu piedāvājuma vērtību?

  • konkurentu izpēti
  • klientu izpēti
  • intervijas

Laiks sākt domāt par to, kādi rīki un resursi jums būs nepieciešami, lai izveidotu interesentu magnētu.

Ties var ietvert programmatūru, grafikas, fontus vai pat rediģējamas sagataves, ja izmantojat noteiktu formātu, piemēram, e-grāmatu.

Zināšanu Bāzes Sagataves
Bezmaksas resursi un rīki ir parocīgi

Kāpēc resursu un rīku novērtēšana ir svarīga?

Ja jums nav nepieciešamo rīku un resursu, lai izveidotu interesentu magnētu, to izdarīt būs grūti (vai pat neiespējami). Ja nav atbilstošo rīku, arī var palēnināties izveides process, kas nozīmē, ka jūsu interesentu magnēts, iespējams, nebūs savlaicīgi gatavs palaišanas brīdī.

Kā veikt resursu un rīku novērtēšanu?

  • Ja neesat pārliecināts, kādi rīki un resursi ir nepieciešami, veiciet izpēti tiešsaistē vai jautājiet citiem jūsu nozares profesionāļiem.
  • Meklējiet sagataves vai programmatūru, kas palīdzēs padarīt izveides procesu vienkāršāku.
  • Apsveriet izmantot kādiem darbiem ārpakalpojumu, ja jums nav laika vai resursu, lai visu paveiktu paša spēkiem.

Kādi rīki jāizmanto, lai novērtētu resursus un rīkus?

  • Google meklēšana
  • konkurentu izpēte
  • intervijas

Interesentu magnēta uzmetums var būt noderīgs, ja veidojat kaut ko sarežģītāku, piemēram, tiešsaistes kursus vai ceļvedi (ieskats palīdzēs saglabāt projekta virzienu).

Kāpēc interesentu magnēta uzmetums ir svarīgs?

Uzmetums mudina jūs pārdomāt savu saturu un veikt visus uzlabojumus, pirms dodaties tālāk. Tas ir arī lielisks veids, kā noteikt, cik ilgi ilgs jūsu interesentu magnēts.

Projekta plāns un pārskats
Plāns un uzmetums var palīdzēt veiksmīgi pabeigt iecerēto (avots: wrike.com)

Kā sagatavot interesentu magnēta uzmetumu?

  • Vispirms pierakstiet galvenos punktus, kurus vēlaties apskatīt savā interesentu magnētā.
  • Pēc tam izveidojiet aptuvenu laika grafiku katram punktam.
  • Ja nepieciešams, sadaliet katru punktu detalizētāk, lai izveidotu atsevišķas sadaļas jūsu interesentu magnētā.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu interesentu magnēta uzmetumu?

  • Word
  • prezentācijas programmatūru (piemēram, PowerPoint)
  • prāta kartēšanas rīku
  • izpēti/intervijas

Tiklīdz esat noteicis, kas būs jūsu galvenais magnēts un kam tas būs piemērots, ir pienācis laiks sākt faktisko izveides procesu.

Saturam ir jābūt jūsu mērķauditorijai izmantojamam, vērtīgam un noderīgam.

Satura e-pasta sagataves
Radošs un atbilstošs saturs ir neatvairāms

Kāpēc neatvairāma satura radīšana ir svarīga?

Jums ir nepieciešams interesentu magnēts, kas patiesi dos labumu jūsu interesentiem, ja vēlaties, lai viņi kļūtu par jūsu nākošajiem klientiem.

Kā radīt neatvairāmu saturu?

  • Nebaidieties domāt ārpus rāmjiem. Jūsu interesentu magnēts var izpausties ļoti dažādos veidos, bet tam vienmēr ir jābūt vērtīgam un jāpalīdz jūsu interesentiem atrisināt viņu problēmas. Tas pat var kļūt par kaut ko lielāku, ja saņemsit pietiekami daudz informācijas no abonentiem.
  • Atšķaidiet saturu ar attēliem, audio failiem, infografiku un video, lai padarītu to pievilcīgu.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu neatvairāmu saturu?

  • satura izveides rīkus, piemēram, Canva, Adobe Photoshop vai Adobe Illustrator
  • Google Docs

Tiklīdz visi komponenti ir izvietoti savā vietā, ir pienācis laiks izveidot galveno lapu jūsu interesentu magnētam. Šeit potenciālie abonenti varēs uzzināt vairāk par to, kas ir jūsu interesentu magnēts un kā viņi tam var piekļūt.

Kāpēc interesentu magnētiem ir svarīgi izveidot galveno lapu?

Galvenā lapa ir svarīga interesenta izveides procesa daļa. Tas ir pirmais, ko redz potenciālie abonenti, tāpēc tai ir jābūt piesaistošai un pārliecinošai.

LiveAgent galvenā lapa
LiveAgent galvenā lapa

Kā izveidot galvenās lapas interesentu magnētu?

  • Padomājiet par to, kāds dizains un izkārtojums jūsu interesentu magnētam būtu vispiemērotākais.
  • Iekļaujiet skaidru un kodolīgu informāciju, kas palīdzētu pārliecināt abonentu spert nākamo soli.

Kādus rīkus izmantot galvenās lapas izveidei?

  • Landingi.com vai citas galvenās lapas veidošanas rīku
  • galvenās lapas sagataves

Tagad, kad jums ir saturs, jums ir jāizlemj, kā tas tiks izplatīts.

Kāpēc noformēšana ir svarīga?

Tas nodrošinās, ka viss izskatās noslīpēti un profesionāli, kad tas tiks izsūtīts abonentiem.

Mārketinga E-pasta Sagataves
E-pastiem ir jāizskatās profesionāli un jābūt viegli lasāmiem

Kā noformēt e-pastu vai publikāciju?

  • Ja veidojat PDF failu, pārliecinieties, ka izkārtojums un noformējums ir profesionāls un pa to viegli pārvietoties.
  • Ja nosūtat e-pastu, apsveriet iespēju izmantot sagatavi vai izveidot kaut ko vizuāli pievilcīgu, kas piesaista cilvēku uzmanību.

Kādi rīki var palīdzēt ar e-pasta noformēšanu piegādei vai publicēšanai?

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop

Tiklīdz jūsu interesentu magnēts ir publicēts, jums vajadzētu kontrolēt tā veiktspēju. Izmēriet rezultātus un salīdziniet dažādas interesentu magnēta variācijas. Izmēģiniet, mācieties un uzlabojiet.

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt un novērtēt rezultātus?

Jums vajadzētu testēt un mērīt interesentu magnēta rezultātus, lai redzētu, kuras variācijas darbojas vislabāk. Tas palīdzēs uzlabot interesentu magnētu efektivitāti nākotnē.

LiveAgent analīzes pārskats
Liveagent analīzes pārskats

Kā pārbaudīt un izmērīt interesentu magnēta rezultātus?

  • Pārbaudiet dažādas sava interesentu magnēta variācijas.
  • Sekojiet potemciālajiem pircējiem, ko iegūstat no interesentu magnētiem noteiktā laika periodā. Tas ļaus noskaidrot, kurš variants ir vispiemērotākais jūsu uzņēmumam un ko cilvēki skatās bezmaksas saturā.
  • Turpiniet lasīt šo kontrolsarakstu, lai uzzinātu, kā izmērīt interesentu magnēta panākumus.

Kādus rīkus izmantot interesentu magnēta rezultātu testēšanai un mērīšanai?

  • Google Analytics
  • e-pasta aptaujas
  • Hotjar, lai redzētu, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu interesentu magnētu

Ja jums ir interesentu magnēts, kas labi darbojas, ir laiks to popularizēt. Dalieties ar to sociālajos medijos, savā e-pasta parakstā un izmantojot digitālo mārketingu.

Kāpēc ir svarīgi popularizēt interesentu magnētu?

Ja cilvēki nezina par jūsu interesentu magnētu, viņi neabonēs jūsu jaunumu biļetenu utt. Lai maksimāli palielinātu tā efektivitāti, tas ir jāpopularizē.

LiveAgent sociālo mediju klientu apkalpošana
Liveagent sociālo mediju pārvaldība

Kā veikt interesentu magnēta reklamēšanu?

  • Dalieties ar to sociālajos medijos.
  • Ievietojiet to savā mājaslapā vai emuārā.
  • Sūtiet e-pasta paziņojumu, kas reklamē šo interesentu magnētu.

Kādus rīkus izmantot, lai reklamētu savu interesentu magnētu?

  • Kontentino, kas palīdzēs ieplānot sociālo mediju ziņas.
  • MailChimp — lai izveidotu un nosūtītu e-pasta kampaņu, kas reklamē interesentu magnētu.
  • Aweber — lai savā mājaslapā vai emuārā pievienotu interesentu magnēta reģistrācijas formu.

Interesentu magnēta izveides kontrolsaraksts

Jūsu interesentu magnētam ir jāsola sniegt kaut kas, ko vēlas jūsu auditorija, vai kas tai ir nepieciešams.

Kāpēc interesentu magnēta virsraksts ir svarīgs?

Atrodiet tādu interesentu magnēta virsrakstu, kas ir intriģējošs un mudina auditoriju uzzināt vairāk.

Kā atrast interesentu magnēta virsrakstu?

Padomājiet, ar kādām problēmām jūsu potenciālie pircēji šobrīd saskaras. Padomājiet par to, kā jūs varat palīdzēt tās risināt, un gādājiet, lai šis risinājums būtu tāds, kas rosinātu viņus ar jums sadarboties ilgtermiņā.

Kādi ir labākie rīki, ko izmantot, lai izveidotu interesentu magnēta visrakstu?

Ir vairāki dažādi rīki, kurus varat izmantot, lai izveidotu lieliskus interesentu magnēta virsrakstus. Daži populārākie no tiem ir:

  • Buzzsumo
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Answer the Public

Nav tādas vienas labākās atbildes, ja runa ir par interesentu magnēta garumu, bet tas viss ir atkarīgs no tā, kādu interesentu magnētu jūs veidosiet.

Kāpēc interesentu magnēta garums ir svarīgs?

Jūsu interesentu magnētam vajadzētu būt pietiekami garam, lai nodrošinātu vērtību, bet ne tik garam, lai tas kļūtu nomācošs.

WordPress raksta informācija
WordPress informācija par rakstu var palīdzēt vārdu skaita kontrolē

Kā nonākt pie nepieciešamā vārdu skaita?

Ideālā gadījumā jātiecas pēc interesentu magnēta, kas ir dažas lappuses garš. Ja tas būs īsāks, jūs, iespējams, nenodrošināsiet pietiekamu vērtību. Ja garāks – jūs riskējat pazaudēt lasītāju uzmanību, pirms viņi paspēj pierakstīties.

Kādus rīkus izmantot vārdu skaitīšanai?

Praktiski katrā teksta redaktorā ir vārdu skaitīšanas funkcija, kas ir vienkārši lietojama.

Tas ir būtisks paņēmiens tekstu noformēšanā, lai tos būtu vieglāk saprast.

Kāpēc ir svarīgi veidot pārtraukumus interesentu magnētā?

Interesentu magnēta sadalīšana mazākos gabalos ļauj lasītājam to vieglāk saprast un uztvert.

Kā ievietot pārtraukumus interesentu magnētā?

Ja jūsu interesentu magnēts ir, piemēram, kāda procesa soļu saraksts, tad katra posma attēla iekļaušana palīdzēs lasītājam vizualizēt, kā tas darbojas, un vieglāk atcerēties katru no tiem.

Kādi rīki jāizmanto, lai interesentu magnētā ievietotu pārtraukumus?

Dažas populāras metodes, kā pārtraukt interesentu magnēta saturu, ir šādas:

  • saraksti
  • virsraksti un apakšvirsraksti
  • treknraksts
  • slīpraksts
  • attēli

Tas ir īpaši svarīgi, ja rakstāt garu tekstu,kas saistīts ar vienu konkrētu atslēgvārdu.

Kāpēc ir svarīgi iekļaut atslēgvārdus?

Lai palīdzētu jūsu interesentu magnētam ierindoties augstākās vietās meklētājprogrammās.

Google Adwords Keyword Tool

Kā iekļaut atslēgvārdus?

Iekļaujiet atslēgvārdus virsrakstā un visā dokumentā. Primārie atslēgvārdi ir jāiekļauj jūsu interesentu magnēta pirmajā rindkopā.

Kādi rīki palīdz atrast atslēgvārdus?

Varat izmantot daudzus dažādus rīkus, lai atrastu atbilstošus atslēgvārdus, piemēram, Google Adwords Keyword Tool.

Iekšēju saišu ievietošana ir paņēmiens, kā jūsu interesentu magnēta saturā iekļaut saites, kas norāda uz citām jūsu mājaslapas lapām.

Kāpēc ir svarīgi pievienot iekšējās saites?

Papildu satura nodrošināšana lasītājiem ir lielisks veids, kā palielināt iesaisti un noturību, kā arī palīdz novirzīt datplūsmu uz blakus esošu saturu.

Iekšējā saite LiveAgent rakstā

Kā ievietot iekšējās saites?

Katrā interesentu magnēta dokumenta rindkopā būtu jābūt vismaz vienai iekšējai saitei.

Kādus rīkus izmantot iekšējo saišu pievienošanai?

Dažas populāras iekšējas saistīšanas metodes ir:

  • enkurteksts ar hipersaiti
  • vēres

Jūsu interesenta magnēta formatējumsjāizvēlas, pamatojoties uz to, kā vēlaties, lai tas izskatītos un kādu iespaidu atstātu.

Kāpēc formatējumsir svarīgs?

Interesentu magnēta formatējums ir tikpat svarīgs kā satura formatējums, jo tam ir jāpiesaista pirmajā acu uzmetienā. To var nodrošināt tikai formatējums.

Kā iestatīt formatējumu?

Jūsu potenciālais interesentu magnēts var izmantot daudzus dažādus formātus, tai skaitā video, audio, PDF, e-grāmatas vai tīmekļa seminārus/videoklipus ar slaidiem (slideshare).

informējošu e-pastu sagataves
Formāta iestatīšana atbilstoši kontekstam

Nav svarīgi, kādu formātu izmantojat, ja vien savai auditorijai sniedzat vērtību. Jums tikai jāizvairās mulsināt lasītāju, piedāvājot pārāk daudz dažādu formātu.

Kādus rīkus izmantot, lai iestatītu formātu?

Rīki, kas var palīdzēt formatēšanā:

  • FileZigzag
  • Calibre
  • Nitro

Iekļaujiet attēlus vai video, lai vajadzības gadījumā jēdzienus izskaidrotu dziļāk.

Kāpēc ir svarīgi pievienot attēlus un video?

Attēlu vai video iekļaušana ir lielisks veids, kā papildināt jūsu interesentu magnēta saturu un saglabātu lasītāju iesaisti.

LiveAgent video par pieteikumu apstrādi

Kā pievienot attēlus un video?

Jūsu meteriāliem jābūt augstas kvalitātes, atbilstošiem un jāpapildina jūsu tēma.

Video varat izmantot arī kā īsus aprakstus, kas mudina cilvēkus lejupielādēt interesentu magnētus vai kā ievadu turpmākajam saturam.

Kādi rīki jāizmanto, lai pievienotu attēlus un videoklipus?

  • grafisko dizaineru rīki
  • attēli no interneta krātuvēm
  • YouTube
  • Vimeo

Tonis, noskaņa un vispārējais stils mainīsies atkarībā no tēmas, kuru apskatāt interesentu magnētā.

Kāpēc noskaņa un tonis ir svarīgs?

Rakstības tonis un noskaņa uzlabo saturu. Turklāt tie labāk uzrunā mērķauditoriju, jo var saistīties ar to.

Kā pielāgot noskaņu un toni?

Ievērojiet divus pielāgošanās līmeņus. Pirmkārt, kopumā vienmēr veidojiet savu interesentu magnētu noderīgu, informatīvu un pozitīvu. Konkrētākā līmenī pielāgojiet toni savai mērķauditorijai. Piemēram, varat izmantot neformālāku valodu apskatot populāru tēmu, bet joprojām būt profesionāls, ja ir zināms, ka mērķauditorija lieto biznesa žargonu.

Kādus rīkus izmantot noskaņas un toņa regulēšanai?

  • Hemingway lietotni
  • Tone Checker
Hemingway lietotne
Hemingway lietotne redaktors

Izvēlieties vienkāršu, viegli lasāmu izkārtojumu, kas ir vizuāli pievilcīgs.

Kāpēc ir svarīgi sakārtot izkārtojumu?

Veidojot interesentu magnētu, ir svarīgi apsvērt, kā saturs tiks sakārtots un izkārtots. Tas palīdzēs lasītājiem vieglāk uztvert informāciju.

LiveAgent galvenā lapa

Kā sakārtot izkārtojumu?

Izveidojiet plānu, sagatavojiet dažādus izkārtojumus, lai redzētu, kurš izskatās vislabāk. Neaizmirstiet par vizuālo hierarhiju.

Kādus rīkus izmantot izkārtojuma sakārtošanai?

  • aizzīmētus sarakstus
  • virsrakstus un apakšvirsrakstus
  • attēlus un video

Ineteresentiem nedrīkstētu radīt grūtības plašākas informācijas atrašana par jums vai papildu jautājumu uzdošana.

Kāpēc čata pogas pievienošana ir svarīga?

Tas ir lielisks veids, kā nodrošināt tiešāku klientu atbalstu, kā arī tas var palīdzēt apkopot inetresentus. Čatboti kļūst arvien populārāki, tāpēc, pievienojot tādu jūsu mājaslapai, jūs varētu gūt virsroku pār konkurentiem, lai gan nekas nespēj pārspēt tiešsaistes čata atbalstu.

Kā interesentu magnētam pievienot čata pogu?

Interesentu magnēta galvenajai lapai varat pievienot čata logrīku. Izmantojot LiveAgent, varat pievienot tiešsaistes čatu, veicot dažas vienkāršas darbības:

  • Izvēlieties čata pogu.
  • Pielāgojiet čata logu.
  • Integrējiet to mājaslapā (tas aizņems nepilnu minūti).

Un tas arī viss, tas ir gatavs palīdzēt jūsu klientiem!

Čata pogas pielāgošana Klientu apkalpošanas programmā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot čata pogas pievienošanai?

Iekļaujiet spēcīgu aicinājumu uz rīcību (CTA), kas jūsu auditorijai parāda, ko vēlaties, lai viņi darītu tālāk, un palīdz saīsināt viņu reklāmguvuma ceļu.

Kāpēc CTA ir svarīgs?

Labs aicinājums uz rīcību ir nepieciešamība, ja vēlaties saglabāt visu savu interesentu magnēta lasītāju interesi un gatavību rīkoties.

LiveAgent CTA pogas
Liveagent aicinājuma uz rīcību pogas

Kā parādīt CTA?

Tas var būt kaut kas pavisam vienkāršs, piemēram, “lejupielādējiet tūlīt” vai “lasiet vairāk”, taču jums ir jāpārliecinās, ka jūsu interesenta magnēts ir sagatavots lejupielādei.

  • nodrošiniet vēlamo piedāvājumu
  • dariet tā, lai viņi sajustos, ka šo iespēju nevar laist garām
  • radiet steidzamības sajūtu ar termiņiem vai ierobežotu pieejamību

Kādus rīkus izmantot, lai skaidri parādītu CTA?

  • AIDA modeli (Uzmanība,Interese,Vēlme,Rīcība)
  • uzrunājošus saukļus

2022. gadā noteikti vajadzētu pievērst uzmanību mobilajām ierīcēm.

Kāpēc ir svarīgi pielāgot interesentu magnētu mobilo ierīču lietotājiem?

Mobilās ierīces jau veido ievērojamu daļu no tīmekļa datplūsmas, tāpēc noteikti nevēlaties zaudēt lasītājus tikai tāpēc, ka teksts nelasās konkrētās ierīcēs.

Mobilās testēšanas ilustrācija






Draudzīgais Mobilajām Ierīcēm ir Draudzīgs Cilvēkam

Kā pielāgot interesentu magnētu mobilo ierīču lietotājiem?

Jums ir jāoptimizē interesentu magnēta galvenā lapa un jāformatē teksts tā, lai tas būtu lasāms arī mazākos ekrānos.

Kādus rīkus izmantot interesentu magnēta pielāgošanai mobilo ierīču lietotājiem?

Ir daži rīki, kas var palīdzēt optimizēt interesentu magnētu mobilajām ierīcēm, piemēram, Google Search konsole vai Mobile-Friendly tests.

Lai pārliecinātos, ka jūsu interesentu magnētā nav pareizrakstības vai gramatikas kļūdu, pārlasiet to vairākas reizes.

Kāpēc korektūra ir tik svarīga?

Ir ārkārtīgi svarīgi, lai tekstā nebūtu kļūdu, ja vēlaties stādīt sevi priekšā kā ekspertu.

Korektūra
Kļūdu novēršana, izmantojot korektūru

Kā veikt korektūru?

Vēlreiz pārbaudiet un nosūtiet savai komandai satura galīgo versiju. Ja nerakstāt savā dzimtajā valodā, pieņemiet darbā ekspertu, kas pārlasot jūsu veidoto saturu, noskaidros, vai tas izklausās dabiski, un pārbaudīs, vai tajā nav kļūdu.

Kādus rīkus izmantot korektūrai?

  • Grammarly
  • Hemingway lietotni
  • ProWritingAid

Kā izmērīt interesentu magnēta efektivitāti?

  • Reģistrēšanās Līmenis

Reģistrēšanās līmenis ir to cilvēku skaits, kas abonē jūsu interesentu magnētu, dalīts ar kopējo lapas apmeklētāju skaitu.

Šis rādītājs var palīdzēt novērtēt, cik labi darbojas jūsu interesentu magnēts, tāpēc regulāri pārbaudiet, vai nav jāveic kādas izmaiņas.

  • Interesentu Formas Aizpildīšanas Līmenis

Šis ir to cilvēku skaits, kas ir aizpildījuši jūsu interesentu magnēta formu, dalīts ar kopējo šīs lapas apmeklētāju skaitu.

  • Ieguldījumu Atdeve

Ieguldījumu Atdeve (IA) ir naudas summa, ko jūs iegūstat no sava interesentu magnēta, dalīta ar tā izveides un reklamēšanas izmaksām, reizināta ar 100, lai iegūtu procentuālu izteiksmi.

Jo augstāka ir jūsu IA (citiem vārdiem sakot, jo vairāk pieaugumu ģenerē jūsu kampaņa), jo labāk. Tāpēc vienmēr uzmaniet šo skaitli.

  • Lejupielādes Līmenis

Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri lejupielādēja jūsu interesentu magnētu pēc reģistrēšanās.

Šo metriku varat izmantot, lai noteiktu, vai jūsu interesentu magnēts pilda solīto un vai lietotāji izmanto savas reģistrācijas priekšrocības.

  • Iesaiste

To interesentu procentuālā daļa, kuri pēc jūsu interesentu magnēta lejupielādes ir iesaistās aktivitātēs ar to (dalās ar informāciju sociālajos medijos, komentē, sūta jums e-pastu).

Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai lietotāji izmanto to, kam ir pieteikušies, un vai viņi vēlas ar to vēl arī dalīties.

  • Atvēršanas Līmenis

Šī ir to interesentu procentuālā daļa, kuri atvēra jūsu interesentu magnēta e-pastu.

Tas var palīdzēt noteikt, cik labi jūsu temata rindiņa piesaista cilvēku interesi un pārliecina viņus atvērt ziņu.

  • Vidējais Klikšķu Līmenis

To personu skaits, kas noklikšķināja uz saites jūsu interesentu magnēta e-pastā, dalīts ar to cilvēku skaitu, kuri to atvēra.

Ja vidējais klikšķu līmenis ir zems, tas nozīmē, ka lietotājus neinteresē tas, ko jūs piedāvājat. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāpārdomā savs interesentu magnēts vai veids, kā jūs to piegādājat.

  • Atteikšanās Līmenis

Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam nolēma atteikties no turpmāko e-pastu abonēšanas.

Ja šis skaitlis ir augsts, tā var būt zīme, ka jāveic dažas izmaiņas interesentu magnētā (pārliecinieties, vai saturs atbilst solītajam).

  • Interesentu Kvalitāte

To interesentu kvalitāte, kas ģenerēti no jūsu interesentu magnēta.

Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai iegūtie interesenti ir kvalitatīvi vai nav. Varat to kontrolēt, sekojot reklāmguvumu līmenim, reģistrēšanās līmenim un iesaistes līmenim.

  • Laiks, kas nepieciešams Reklāmguvumam

Vidējais laiks, kas nepieciešams interesentam, lai konvertētos pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam.

Šis skaitlis norāda, cik ilgs laiks nepieciešams, lai kāds varētu izmantot to, kam ir reģistrējies, un vai interesenti patiesībā interesējas par jūsu saturu.

Interesentu magnēta kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Izvēlieties savu mērķauditoriju
  • Nosakiet sava piedāvājuma vērtību
  • Novērtējiet, kādi resursi un rīki jums nepieciešami
  • Izveidojiet interesentu magnēta uzmetumu
  • Izveidojiet neatvairāmu interesentu magnētu
  • Izveidojiet galveno lapu savam interesentu magnētam
  • Noformējiet e-pasta sūtījumu vai publikāciju
  • Notestējiet un izmēriet rezultātus
  • Reklamējiet savu interesentu magnētu

Interesentu magnēta izveides kontrolsaraksts

  • Nāciet klajā ar interesentu magnēta virsrakstu
  • Kontrolējiet mērķa vārdu daudzumu
  • Veidojiet pārtraukumus
  • Iekļaujiet atslēgvārdus
  • Pievienojiet iekšējas saites
  • Izvēlieties formātu
  • Pievienojiet attēlus un video
  • Nosakiet noskaņu un toni
  • Sakārtojiet izkārtojumu
  • Skaidri norādiet Aicinājumu uz Rīcību (CTA)
  • Pielāgojiet interesentu magnētu mobilajiem lietotājiem
  • Veiciet korektūru

Interesentu magnēta metrikas

  • Reģistrēšanās Līmenis
  • Interesentu Formas Aizpildīšanas Līmenis
  • Ieguldījumu Atdeve
  • Lejupielādes Līmenis
  • Iesaiste
  • Atvēršanas Līmenis
  • Vidējais Klikšķu Līmenis
  • Atteikšanās Līmenis
  • Interesentu Kvalitāte
  • Laiks, kas nepieciešams Reklāmguvumam

Frequently asked questions

Kā izveidot interesentu magnētus, ko klienti nevar ignorēt?

Uz šo jautājumu nav gatavas atbildes, jo jūsu izveidotā interesentu magnēta veids būs atkarīgs no jūsu nozares un tā, kāda veida saturs jūsu klientus interesē visvairāk. Padariet savu interesentu magnētu neatvairāmu, nodrošinot, ka: Saturs ir augstas kvalitātes un atbilstošs jūsu mērķauditorijai. Piedāvājums ir vilinošs un atbilstošs jūsu klientu vajadzībām. CTA ir skaidrs un viegli izpildāms. Interesentu magnēta dizains un izkārtojums ir pievilcīgs un viegli tajā pārvietoties.

Kā interesentu magnēti var veicināt jūsu biznesa izaugsmi?

Tiklīdz esat izveidojis interesentu magnētu ar augstu reklāmguvumu līmeni, ir būtiski tam piesaistīt datplūsmu. Viens veids, kā to izdarīt, ir e-pasta parakstā vai mājaslapā iekļaut saiti. Varat arī reklamēt savu interesentu magnētu sociālajos medijos un iekļaut savās publikācijās aicinājumu uz rīcību. Ja kāds reģistrējas jūsu interesentu magnētā, jums pēc iespējas ātrāk jāveic nākošās darbības. Varat arī iekļaut papildu stimulu tiem, kas reģistrējas pirmajās 24 stundās vai nedēļā, piemēram, pēc palaišanas.

Kā izveidot tādus interesentu magnētus, kas rada reklāmguvumus?

Interesentu magnēta efektivitāte būs atkarīga no jūsu mērķauditorijas un jūsu piedāvājuma. Tomēr ir daži galvenie komponenti, kuri atrodami viso efektīvajos interesentu magnētos. Šis raksts ir apskatījis visas nepieciešamās darbības, lai izveidotu augsta reklāmguvumu līmeņa interesentu magnētu, un sniedzis dažus padomus, kā nodrošināt, lai tas izceltos starp konkurentiem.

Kas interesentu magnētu padara efektīvu?

Jūsu interesentu magnētam ir jānodrošina vērtība un jābūt bez maksas. Ir svarīgi, lai tas ietver skaidru aicinājumu uz rīcību un tajā ir viegli reģistrēties. Jūsu interesentu magnētam ir jābūt atbilstošam jūsu mērķauditorijai un emuāra tēmai. Visbidzot, bet ne mazāk svarīgi, ir tā intensīva popularizēšana sociālajos medijos un citos kanālos, lai virzītu datplūsmu uz to.

Kā izveidot interesentu magnēta kontrolsaraksta sagatavi?

Jums tas nav jādara, jo varat lejupielādēt mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu. Tas palīdzēs veikt visas darbības, kas nepieciešamas, lai izveidotu interesentu magnētu.

Vai interesentu magnēts darbojas?

Jā, tas ir lielisks veids, kā izveidot savu e-pasta abonentu sarakstu un palielināt reklāmguvumu līmeni.

Kādi ir jūsu padomi augsta reklāmguvumu līmeņa interesentu magnēta izveidei?

Lūk, mūsu padomi ideāla interesentu magnēta radīšanai: Sāciet ar pamatīgu piedāvājumu. Kas ir tas, ko jūsu auditorija vēlas visvairāk? Sniedziet to apmaiņā pret viņu kontaktinformāciju. Uzturiet to lakonisku. Neviens negrib lasīt garu, izstieptu interesentu magnētu. Tā vietā ķerieties pie lietas un ātri sniedziet vērtību. Padariet to vizuāli pievilcīgu. Cilvēkus piesaista lietas, kas izskatās glītas, tāpēc nodrošiniet, lai jūsu interesentu magnēts ir pievilcīgs un viegli piesaista acis. Izmantojiet efektīvu aprakstu. Aizķeriet savus lasītājus ar uzmanību piesaistošu virsrakstu un turpiniet viņus iesaistīt ar pārliecinošu saturu. Pārbaudiet, pārbaudiet, pārbaudiet. Nemēģiniet uzminēt, kas varētu darboties vislabāk, bet kontrolējiet sava interesentu magnēta veiktspējai un atbilstoši to optimizējiet.

Kādi ir kādi interesentu magnētu piemēri?

Bezmaksas, atsevišķa nodaļa no pārdotākās grāmatas par attiecīgu tēmu. Infografika ar X soļiem noteikta mērķa sasniegšanai (izglītojošs interesentu magnēts). Lejupielādējams interesentu magnēts, piemēram, īss vienkāršs PDF kontrolsaraksts, kas palīdz lietotājiem pārliecināties, ka viņi aptver visu būtiskāko pirms konkrēta projekta sākšanas (“špikera” interesentu magnēts). 30 dienu(piemēram) e-pasta kurss.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju