Vai esat blogeris, satura stratēģis vai reklāmguvumu optimizētājs, kas vēlas izveidot neatvairāmu interesentu magnētu?
Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai garantētu, ka jūsu labā strādā visi veiksmīga interesentu magnēta elementi.
Interesentu magnēti ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt atbilstošus interesentus un uzlabot reklāmguvumus atbilstoši HubSpot, un mēs tam pilnībā piekrītam. Nepietiek ar lielisku emuāra publikācijas uzrakstīšanu un e-pasta adreses palūgšanu.
Radīt magnētus, kas reāli darbojas, ir izaicinājums. Tā kā viss process ir diezgan sarežģīts, mēs centīsimies to pēc iespējas vienkāršot.
Mūsu interesentu magnēta kontrolsaraksts palīdz aptvert visus interesentu magnēta izveides aspektus, kas padarīs potenciālos pircējus par maksājošiem klientiem un virzīs tos pa iepirkšanās ceļu.
Visi tie, kas vēlas radīt efektīvu interesentu magnētu. Šis kontrolsaraksts palīdzēs pārbaudīt, vai jums ir visi nepieciešamie elementi.
Pārliecinieties, vai jūsu interesentu magnēts atbilst atbilstošajai auditorijai, uzdodot sev jautājumu: “Kam tas noderēs?”.
Ja jūsu interesentu magnēts neattiecas uz mērķauditoriju, ir mazāka iespēja, ka viņi būs pietiekami ieinteresēti to abonēt un piesaistīties.
Var paveikt vairākas lietas, lai jūsu interesentu magnēts būtu atbilstošāks atbilstošajai auditorijai:
Kādas ir galvenās priekšrocības, ko potenciālie klienti gūs, abonējot un jūsu interesentu magnētu un iesaistoties tajā?
Jūsu potenciālais magnēts nebūs efektīvs, ja tas jūsu mērķauditorijai piedāvās kaut ko nevērtīgu. Tāpēc jūsu vērtības piedāvājumam ir jāizceļas un jārunā tieši ar viņiem.
Laiks sākt domāt par to, kādi rīki un resursi jums būs nepieciešami, lai izveidotu interesentu magnētu.
Tie var ietvert programmatūru, grafikas, fontus vai pat rediģējamas sagataves, ja izmantojat noteiktu formātu, piemēram, e-grāmatu.
Ja jums nav nepieciešamo rīku un resursu, lai izveidotu interesentu magnētu, to izdarīt būs grūti (vai neiespējami). Ja nav atbilstošu rīku, tas var palēnināt arī izveides procesu, kas nozīmē, ka jūsu interesentu magnēts, iespējams, nebūs savlaicīgi gatavs palaišanai.
Interesentu magnēta uzmetums var būt noderīgs, ja veidojat kaut ko sarežģītāku, piemēram, tiešsaistes kursus vai ceļvedi (uzmetums palīdzēs saglabāt projekta virzību).
Uzmetums mudina jūs pārdomāt saturu un pārdomāt to, vēl pirms dodaties uz priekšu. Tas ir arī lielisks veids, kā noteikt, cik ilgi darbosies jūsu interesentu magnēts.
Tiklīdz esat noteicis, kas būs jūsu interesentu magnēts un kam tas būs paredzēts, ir pienācis laiks sākt faktisko izveides procesu.
Saturam ir jābūt izmantojamam, vērtīgam un mērķauditorijai noderīgam.
Jums ir nepieciešams interesentu magnēts, kas dos patiesu labumu jūsu interesentiem, ja vēlaties, lai viņi kļūtu par jūsu klientiem nākotnē.
Tiklīdz visi komponenti ir savās vietās, ir pienācis laiks izveidot galveno lapu jūsu interesentu magnētam. Šeit potenciālie abonenti varēs uzzināt vairāk par to, kas ir jūsu interesentu magnēts un kā viņi to var iegūt.
Galvenā lapa ir svarīga interesentu piesaistes procesa daļa. Tā ir pirmā, ko redz potenciālie abonenti, tāpēc tai ir jābūt acij patīkamai un pārliecinošai.
Tagad, kad jums ir saturs, jums ir jāizlemj, kā tas tiks izplatīts.
Tas nodrošinās, ka viss izskatās noslīpēti un profesionāli, kad tiek nosūtīts abonentiem.
Tiklīdz jūsu interesentu magnēts ir publicēts, jums vajadzētu kontrolēt tā veiktspēju. Izmēriet rezultātus un salīdziniet dažādas interesentu magnēta variācijas. Testējiet, mācieties un uzlabojiet.
Interesentu magnēta rezultāti jātestē un jāmēra, lai redzētu, kuras variācijas darbojas vislabāk. Tas palīdzēs uzlabot interesentu magnētu efektivitāti nākotnē.
Tiklīdz jūsu interesentu magnēts darbojas labi, ir īstais brīdis to popularizēt. Dalieties ar to sociālajos medijos, savā e-pasta parakstā un izmantojiet digitālo mārketingu.
Ja cilvēki nezina par jūsu interesentu magnētu, viņi neabonēs jūsu jaunumu biļetenu utt. Lai maksimāli palielinātu tā efektivitāti, tas ir jāpopularizē.
Jūsu interesentu magnētam ir jāsola sniegt kaut kas, ko vēlas jūsu auditorija, vai kas tai ir nepieciešams.
Atrodiet tādu interesentu magnēta virsrakstu, kas ir intriģējošs un mudina auditoriju uzzināt vairāk.
Padomājiet, ar kādām problēmām jūsu potenciālie pircēji šobrīd saskaras. Padomājiet par to, kā jūs varat palīdzēt tās risināt, un gādājiet, lai šis risinājums būtu tāds, kas rosinātu viņus ar jums sadarboties ilgtermiņā.
Ir vairāki dažādi rīki, kurus varat izmantot, lai izveidotu lieliskus interesentu magnēta virsrakstus. Daži populārākie no tiem ir:
Nav viena universāla risinājums, ja runājam par intresentu magnēta garumu, jo viss ir atkarīgs no tā, kāda veida interesentu magnētu jūs veidosiet.
Jūsu interesentu magnētam vajadzētu būt pietiekami garam, lai nodrošinātu vērtību, bet ne tik garam, lai tas kļūtu nomācošs.
Ideālā gadījumā vajadzētu censties sasniegt vairākas lappuses garu interesentu magnētu. Īsāks, iespējams, nenodrošinās pietiekamu vērtību. Ar garāku jūs riskējat zaudēt lasītāju uzmanību, pirms viņiem ir iespēja pierakstīties.
Ikkatrā teksta procesorā ir vārdu skaitīšanas funkcija, kas ir vienkārši lietojama.
Tas ir būtisks paņēmiens tekstu noformēšanā, lai tos būtu vieglāk saprast.
Interesentu magnēta sadalīšana mazākos gabalos ļauj lasītājam to vieglāk saprast un uztvert.
Ja jūsu interesentu magnēts ir, piemēram, kāda procesa soļu saraksts, tad katra posma attēla iekļaušana palīdzēs lasītājam vizualizēt, kā tas darbojas, un vieglāk atcerēties katru no tiem.
Dažas populāras metodes, kā pārtraukt interesentu magnēta saturu, ir šādas:
Tas ir īpaši svarīgi, ja rakstāt garu tekstu,kas saistīts ar vienu konkrētu atslēgvārdu.
Lai palīdzētu jūsu interesentu magnētam ierindoties augstākās vietās meklētājprogrammās.
Iekļaujiet atslēgvārdus virsrakstā un visā dokumentā. Primārie atslēgvārdi ir jāiekļauj jūsu interesentu magnēta pirmajā rindkopā.
Varat izmantot daudzus dažādus rīkus, lai atrastu atbilstošus atslēgvārdus, piemēram, Google Adwords Keyword Tool.
Iekšēju saišu ievietošana ir paņēmiens, kā jūsu interesentu magnēta saturā iekļaut saites, kas norāda uz citām jūsu mājaslapas lapām.
Papildu satura nodrošināšana lasītājiem ir lielisks veids, kā palielināt iesaisti un noturību, kā arī palīdz novirzīt datplūsmu uz blakus esošu saturu.
Katrā interesentu magnēta dokumenta rindkopā būtu jābūt vismaz vienai iekšējai saitei.
Dažas populāras iekšējas saistīšanas metodes ir:
Jūsu interesentu magnēta formāts jāizvēlas, pamatojoties uz to, kā vēlaties, lai tas izskatītos un kādas sajūtas raisītu.
Interesentu magnēta formāts ir tikpat svarīgs kā paša satura noformējums, jo tam ir jāpiesaista uzmanība ar pirmo acu uzmetienu. To var nodrošināt tikai formāts.
Jūsu interesentu magnēts var izmantot daudzus dažādus formātus, piemēram, video, audio, PDF, e-grāmatas vai tiešsaistes seminārus/videoklipus ar slaidiem.
Nav svarīgi, kādu formātu izmantojat, ja vien savai auditorijai sniedzat vērtību. Jums tikai jāizvairās maldināt lasītāju, piedāvājot pārāk daudz dažādu formātu.
Rīki, kas var palīdzēt ar formātiem:
Iekļaujiet attēlus vai video, lai vajadzības gadījumā jēdzienus izskaidrotu dziļāk.
Attēlu vai video iekļaušana ir lielisks veids, kā papildināt jūsu interesentu magnēta saturu un saglabātu lasītāju iesaisti.
Jūsu meteriāliem jābūt augstas kvalitātes, atbilstošiem un jāpapildina jūsu tēma.
Video varat izmantot arī kā īsus aprakstus, kas mudina cilvēkus lejupielādēt interesentu magnētus vai kā ievadu turpmākajam saturam.
Tonis, noskaņa un vispārējais stils mainās atkarībā no tēmas, kuru apskatāt interesentu magnētā.
Rakstības tonis un noskaņa uzlabo saturu. Turklāt tas labāk uzrunā mērķauditoriju, jo tā var asociēties ar to.
Ievērojiet divus pielāgošanas līmeņus. Vispirms, vienmēr padariet savu interesentu magnētu noderīgu, informatīvu un pozitīvu. Specifiskākā līmenī pielāgojiet noskaņu savai mērķauditorijai. Piemēram, varat izmantot vairāk neformālās valodas par populāru tēmu, bet saglabājiet profesionālitāti, ja ir zināms, ka mērķauditorija lieto biznesa žargonu.
Izvēlieties vienkāršu, viegli lasāmu izkārtojumu, kas ir vizuāli pievilcīgs.
Veidojot interesentu magnētu, ir svarīgi apsvērt, kā saturs tiks sakārtots un izkārtots. Tas palīdzēs lasītājiem vieglāk uztvert informāciju.
Izveidojiet plānu, sagatavojiet dažādus izkārtojumus, lai redzētu, kurš izskatās vislabāk. Neaizmirstiet par vizuālo hierarhiju.
Interesentiem nevajadzētu sagādāt grūtības plašākas informācijas atrašanai par jums vai papildu jautājumu uzdošanai.
Tas ir lielisks veids, kā nodrošināt tiešāku klientu atbalstu, kā arī palīdzēt iegūt interesentus. Čatboti kļūst arvien populārāki, tāpēc, pievienojot tādu jūsu vietnei, jūs gūsit virsroku pār konkurentiem, lai gan nekas nespēj pārspēt tiešsaistes atbalstu čatā.
Interesentu magnēta galvenajai lapai var pievienot čata logrīku. Izmantojot LiveAgent, varat pievienot tiešsaistes čatu, veicot dažus vienkāršus soļus:
Un tas arī viss, tas ir gatavs palīdzēt klientiem!
Iekļaujiet jaudīgu aicinājumu uz rīcību (CTA), kas jūsu auditorijai norādīs, ko vēlaties, lai viņi darītu tālāk, un palīdzēs saīsināt reklāmguvuma procesu.
Labs aicinājums uz rīcību ir nepieciešamība, ja vēlaties saglabāt visu savu interesentu magnētu lasītāju interesi un gatavību rīkoties.
Tas var būt arī vienkāršs “lejupielādējiet tūlīt” vai “lasiet vairāk”, taču jums ir jāpārliecinās, ka jūsu interesentu magnēts ir sagatavots lejupielādei.
2022.gadā noteikti pievērsiet uzmanību mobilajām ierīcēm.
Mobilās ierīces jau veido ievērojamu daļu no tīmekļa datplūsmas, tāpēc jūs noteikti nevēlaties zaudēt lasītājus tikai tāpēc, ka fails nedarbojas konkrētajās ierīcēs.
Jums ir jāoptimizē interesentu magnēta galvenā lapa un jāformatē teksts tā, lai tas būtu lasāms arī mazākos ekrānos.
Ir daži rīki, kas var palīdzēt optimizēt interesentu magnētu mobilajām ierīcēm, piemēram, Google Search Console vai Mobile-Friendly Test.
Lai pārliecinātos, ka jūsu interesentu magnētā nav pareizrakstības vai gramatikas kļūdu, pārlasiet to vairākas reizes.
Ir ārkārtīgi svarīgi, lai tekstā nebūtu kļūdu, ja vēlaties kļūt par ekspertu.
Pārbaudiet divreiz un nosūtiet savai komandai satura galīgo versiju. Ja nerakstāt savā dzimtajā valodā, nolīgstiet ekspertu, kas veiks korektūru jūsu saturam, noteiks, vai tas izklausās dabiski, un pārbaudīs, vai nav kļūdu.
Reģistrēšanās līmenis ir to cilvēku skaits, kas abonē jūsu interesentu magnētu, dalīts ar kopējo lapas apmeklētāju skaitu.
Šis rādītājs var palīdzēt novērtēt, cik labi darbojas jūsu interesentu magnēts, tāpēc regulāri pārbaudiet, vai nav jāveic kādas izmaiņas.
Šis ir to cilvēku skaits, kas ir aizpildījuši jūsu interesentu magnēta formu, dalīts ar kopējo šīs lapas apmeklētāju skaitu.
Ieguldījumu Atdeve (IA) ir naudas summa, ko jūs iegūstat no sava interesentu magnēta, dalīta ar tā izveides un reklamēšanas izmaksām, reizināta ar 100, lai iegūtu procentuālu izteiksmi.
Jo augstāka ir jūsu IA (citiem vārdiem sakot, jo vairāk pieaugumu ģenerē jūsu kampaņa), jo labāk. Tāpēc vienmēr uzmaniet šo skaitli.
Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri lejupielādēja jūsu interesentu magnētu pēc reģistrēšanās.
Šo metriku varat izmantot, lai noteiktu, vai jūsu interesentu magnēts pilda solīto un vai lietotāji izmanto savas reģistrācijas priekšrocības.
To interesentu procentuālā daļa, kuri pēc jūsu interesentu magnēta lejupielādes ir iesaistās aktivitātēs ar to (dalās ar informāciju sociālajos medijos, komentē, sūta jums e-pastu).
Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai lietotāji izmanto to, kam ir pieteikušies, un vai viņi vēlas ar to vēl arī dalīties.
Šī ir to interesentu procentuālā daļa, kuri atvēra jūsu interesentu magnēta e-pastu.
Tas var palīdzēt noteikt, cik labi jūsu temata rindiņa piesaista cilvēku interesi un pārliecina viņus atvērt ziņu.
To personu skaits, kas noklikšķināja uz saites jūsu interesentu magnēta e-pastā, dalīts ar to cilvēku skaitu, kuri to atvēra.
Ja vidējais klikšķu līmenis ir zems, tas nozīmē, ka lietotājus neinteresē tas, ko jūs piedāvājat. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāpārdomā savs interesentu magnēts vai veids, kā jūs to piegādājat.
Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam nolēma atteikties no turpmāko e-pastu abonēšanas.
Ja šis skaitlis ir augsts, tā var būt zīme, ka jāveic dažas izmaiņas interesentu magnētā (pārliecinieties, vai saturs atbilst solītajam).
To interesentu kvalitāte, kas ģenerēti no jūsu interesentu magnēta.
Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai iegūtie interesenti ir kvalitatīvi vai nav. Varat to kontrolēt, sekojot reklāmguvumu līmenim, reģistrēšanās līmenim un iesaistes līmenim.
Vidējais laiks, kas nepieciešams interesentam, lai konvertētos pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam.
Šis skaitlis norāda, cik ilgs laiks nepieciešams, lai kāds varētu izmantot to, kam ir reģistrējies, un vai interesenti patiesībā interesējas par jūsu saturu.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem