Woman blogging

Interesentu magnēta kontrolsaraksts

Vai esat blogeris, satura stratēģis vai reklāmguvumu optimizētājs, kas vēlas izveidot neatvairāmu interesentu magnētu?

Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai garantētu, ka jūsu labā strādā visi veiksmīga interesentu magnēta elementi.

Interesentu magnēta kontrolsaraksta svarīgums

Interesentu magnēti ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt atbilstošus interesentus un uzlabot reklāmguvumus atbilstoši HubSpot, un mēs tam pilnībā piekrītam. Nepietiek ar lielisku emuāra publikācijas uzrakstīšanu un e-pasta adreses palūgšanu.

Radīt magnētus, kas reāli darbojas, ir izaicinājums. Tā kā viss process ir diezgan sarežģīts, mēs centīsimies to pēc iespējas vienkāršot.

Mūsu interesentu magnēta kontrolsaraksts palīdz aptvert visus interesentu magnēta izveides aspektus, kas padarīs potenciālos pircējus par maksājošiem klientiem un virzīs tos pa iepirkšanās ceļu.

Kas būs ieguvējs no interesentu magnēta kontrolsaraksta?

Ikviens, kas vēlas radīt efektīvu interesentu magnētu. Šis kontrolsaraksts palīdzēs pārbaudīt, vai jums ir visi nepieciešamie elementi.

  • Blogeri: lai audzētu to e-pasta adrešu sarakstus.
  • Satura Stratēģi: lai uzlabotu reklāmguvumus ar labi izveidotu interesentu magnētu.
  • Uzņēmuma īpašnieki: lai piesaistītu perspektīvākus klientus un radītu populāru interesentu magnētu, kas darbojas.
  • Personāldaļas vadītājus: lai palielinātu kvalitatīvu pretendentu skaitu.
  • B2B uzņēmumi: piesaistīt B2B pircējus, izmantojot, piemēram, satura mārketinga stratēģijas.

Izpētiet interesentu magnēta kontrolsarakstu

Interesentu magnēta kontrolsaraksts

Pārliecinieties, vai jūsu interesentu magnēts atbilst atbilstošajai auditorijai, uzdodot sev jautājumu: “Kam tas noderēs?”.

Kāpēc ir svarīgi izvēlēties mērķauditoriju?

Ja jūsu interesentu magnēts neattiecas uz mērķauditoriju, ir mazāka iespēja, ka viņi būs pietiekami ieinteresēti to abonēt un piesaistīties.

Mērķauditorijas ilustrācija
Vislabāk ir sasniegt mērķauditoriju (avots: ringcentral.com)

Kā izvēlēties mērķauditoriju?

Var paveikt vairākas lietas, lai jūsu interesentu magnēts būtu atbilstošāks atbilstošajai auditorijai:

  • Veiciet izpēti, kas ir jūsu mērķauditorija un kas viņus interesē.
  • Paskatieties uz sava konkurenta interesentu magnētiem un paskatieties, ko tie piedāvā. Varat arī izmantot sociālos medijus vai Google, lai tos sameklētu un noskaidrotu, kam tie atbilst.
  • Ja jums jau ir klienti, pajautājiet viņiem, vai jūsu pašreizējie interesentu magnēti viņiem būtu noderīgi. Tas sniegs nelielu ieskatu par to, vai kāds cits varētu vēlēties lasīt to pašu saturu.

Kādus rīkus izmantot, lai izvēlētos mērķauditoriju?

  • sociālos medijus
  • aptaujas
  • Google meklēšanu

Kādas ir galvenās priekšrocības, ko potenciālie klienti gūs, abonējot un jūsu interesentu magnētu un iesaistoties tajā?

Kāpēc ir svarīgi noteikt jūsu piedāvājuma vērtību?

Jūsu potenciālais magnēts nebūs efektīvs, ja tas jūsu mērķauditorijai nepiedāvās kaut ko vērtīgu. Tāpēc jūsu vērtības piedāvājumam ir jāizceļas un jārunā tieši ar viņiem.

LiveAgent vērtības pierādīšana
LiveAgent vērtību piemērs

Kā varat noteikt piedāvājuma vērtību?

  • Padomājiet par to, kas jūsu produktu vai pakalpojumu padara atšķirīgu no konkurentu produktiem vai pakalpojumiem.
  • Kādi ir būtiskākie vājie momenti, ko piedzīvo jūsu mērķa auditorija?
  • Kā viņi ar to cīnās, un kā varat palīdzēt viņiem to atrisināt?

Kādi rīki jāizmanto, lai noteiktu piedāvājuma vērtību?

  • konkurentu izpēte
  • klientu izpēte
  • intervijas

Laiks sākt domāt par to, kādi rīki un resursi jums būs nepieciešami, lai izveidotu interesentu magnētu.

Tie var ietvert programmatūru, grafikas, fontus vai pat rediģējamas sagataves, ja izmantojat noteiktu formātu, piemēram, e-grāmatu.

Zināšanu Bāzes Sagataves
Bezmaksas resursi un rīki ir noderīgi

Kāpēc resursu un rīku atlase ir svarīga?

Ja jums nav nepieciešamo rīku un resursu, lai izveidotu interesentu magnētu, to izdarīt būs grūti (vai neiespējami). Ja nav atbilstošu rīku, tas var palēnināt arī izveides procesu, kas nozīmē, ka jūsu interesentu magnēts, iespējams, nebūs savlaicīgi gatavs palaišanai.

Kā atlasīt novērtēšanas resursus un rīkus?

  • Ja neesat pārliecināts, kādi rīki un resursi ir nepieciešami, veiciet izpēti tiešsaistē vai jautājiet citiem jūsu nozares profesionāļiem.
  • Meklējiet sagataves vai programmatūru, kas palīdzēs padarīt izveides procesu vienkāršāku.
  • Apsveriet ārpakalpojumu izmantošanu daļai no darbu, ja jums nav laika vai resursu, lai visu paveiktu paša spēkiem.

Kādi rīki jāizmanto, lai piemeklētu resursus un rīkus?

  • Google meklētājs
  • konkurentu izpēte
  • intervijas

Interesentu magnēta uzmetums var būt noderīgs, ja veidojat kaut ko sarežģītāku, piemēram, tiešsaistes kursus vai ceļvedi (uzmetums palīdzēs saglabāt projekta virzību).

Kāpēc interesentu magnēta uzmetums ir svarīga?

Uzmetums mudina jūs pārdomāt saturu un pārdomāt to, vēl pirms dodaties uz priekšu. Tas ir arī lielisks veids, kā noteikt, cik ilgi darbosies jūsu interesentu magnēts.

Projekta plāns un pārskats
Plāns un uzmetums var palīdzēt veiksmīgi nonākt pie rezultāta (avots: wrike.com)

Kā sagatavot interesentu magnēta uzmetumu?

  • Vispirms pierakstiet galvenos punktus, kurus vēlaties apskatīt ar savu interesentu magnētu.
  • Pēc tam izveidojiet aptuvenu atvēlēto laika grafiku katram punktam.
  • Ja nepieciešams, sadaliet katru punktu atsevišķos posmos, lai izveidotu atsevišķas jūsu interesentu magnēta sadaļas.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu interesentu magnēta uzmetumu?

  • Word
  • prezentāciju programmatūru (piemēram, PowerPoint)
  • prāta kartēšanas rīku
  • izpēti/intervijas

Tiklīdz esat noteicis, kas būs jūsu interesentu magnēts un kam tas būs paredzēts, ir pienācis laiks sākt faktisko izveides procesu.

Saturam ir jābūt izmantojamam, vērtīgam un mērķauditorijai noderīgam.

Satura e-pasta sagataves
Radošs un atbilstošs saturs ir neatvairāms

Kāpēc neatvairāma satura radīšana ir svarīga?

Jums ir nepieciešams interesentu magnēts, kas dos patiesu labumu jūsu interesentiem, ja vēlaties, lai viņi kļūtu par jūsu klientiem nākotnē.

Kā radīt neatvairāmu saturu?

  • Nebaidieties domāt ārpus ierastajiem rāmjiem. Jūsu interesentu magnēts var realizēties ļoti dažādos veidos, bet tam vienmēr ir jābūt vērtīgam un jāpalīdz jūsu interesentiem atrisināt viņu problēmas. Tas pat var kļūt par kaut ko lielāku, ja saņemsit pietiekami plašu interesi no abonentiem.
  • Papildiniet saturu ar attēliem, audio failiem, infografikiem un video, lai padarītu to pievilcīgāku.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu neatvairāmu saturu?

  • satura izveides rīkus, piemēram, Canva, Adobe Photoshop vai Adobe Illustrator
  • Google Docs

Tiklīdz visi komponenti ir savās vietās, ir pienācis laiks izveidot galveno lapu jūsu interesentu magnētam. Šeit potenciālie abonenti varēs uzzināt vairāk par to, kas ir jūsu interesentu magnēts un kā viņi to var iegūt.

Kāpēc ir svarīgi izveidot galveno lapu interesentu magnētam?

Galvenā lapa ir svarīga interesentu piesaistes procesa daļa. Tā ir pirmā, ko redz potenciālie abonenti, tāpēc tai ir jābūt acij patīkamai un pārliecinošai.

LiveAgent galvenā lapa
LiveAgent galvenā lapa

Kā izveidot interesentu magnēta galveno lapu?

  • Padomājiet par to, kāds noformējums un izkārtojums jūsu interesentu magnētam būtu vispiemērotākais.
  • Iekļaujiet skaidru un kodolīgu informāciju, kas palīdzētu pārliecināt abonentus spert nākamo soli.

Kādus rīkus izmantot galvenās lapas izveidei?

  • Landingi.com vai citus galvenās lapas veidotājus
  • galvenās lapas sagataves

Tagad, kad jums ir saturs, jums ir jāizlemj, kā tas tiks izplatīts.

Kāpēc noformējums ir svarīgs?

Tas nodrošinās, ka viss izskatās noslīpēti un profesionāli, kad tiek nosūtīts abonentiem.

Mārketinga E-pasta Sagataves
E-pastiem ir jāizskatās profesionāli un jābūt viegli lasāmiem

Kā noformēt e-pasta piegādi vai publikāciju?

  • Ja veidojat PDF failu, pārliecinieties, ka izkārtojums un noformējums ir profesionāls un pa to viegli pārvietoties.
  • Ja nosūtāt e-pastu, apsveriet iespēju izmantot sagatavi vai izveidot kaut ko vizuāli pievilcīgu, kas piesaista cilvēku uzmanību.

Kādi rīki var palīdzēt noformēt e-pasta piegādi/publikāciju?

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop

Tiklīdz jūsu interesentu magnēts ir publicēts, jums vajadzētu kontrolēt tā veiktspēju. Izmēriet rezultātus un salīdziniet dažādas interesentu magnēta variācijas. Testējiet, mācieties un uzlabojiet.

Kāpēc ir svarīgi testēt un novērtēt rezultātus?

Interesentu magnēta rezultāti jātestē un jāmēra, lai redzētu, kuras variācijas darbojas vislabāk. Tas palīdzēs uzlabot interesentu magnētu efektivitāti nākotnē.

Analīzes pārskats LiveAgent
Analīzes pārskats LiveAgent

Kā notestēt un izmērīt interesentu magnēta rezultātus?

  • Pārbaudiet dažādas sava interesentu magnēta variācijas.
  • Sekojiet potenciālajiem pircējiem, ko piesaistat ar interesentu magnētiem noteiktā laika periodā. Tas ļaus noskaidrot, kurš variants ir vispiemērotākais jūsu uzņēmumam un ko cilvēki meklē bezmaksas produktos.
  • Turpiniet ar šo kontrolsarakstu, lai uzzinātu, kā izmērīt interesentu magnēta veiktspēju.

Kādus rīkus izmantot interesentu magnēta rezultātu testēšanai un mērīšanai?

  • Google Analytics
  • e-pasta aptaujas
  • Hotjar, lai redzētu, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu interesentu magnētu

Tiklīdz jūsu interesentu magnēts darbojas labi, ir īstais brīdis to popularizēt. Dalieties ar to sociālajos medijos, savā e-pasta parakstā un izmantojiet digitālo mārketingu.

Kāpēc ir svarīgi reklamēt interesentu magnētu?

Ja cilvēki nezina par jūsu interesentu magnētu, viņi neabonēs jūsu jaunumu biļetenu utt. Lai maksimāli palielinātu tā efektivitāti, tas ir jāpopularizē.

LiveAgent sociālo mediju klientu serviss
Liveagent sociālo mediju pārvaldība

Kā veikt interesentu magnēta reklamēšanu?

  • Dalieties ar to sociālajos medijos.
  • Pievienojiet to savai vietnei vai emuāram.
  • Izsūtiet e-pasta aicinājumu, kas reklamē interesentu magnētu.

Kādus rīkus izmantot, lai reklamētu savu interesentu magnētu?

  • Kontentino, kas palīdzēs ieplānot sociālo mediju publikācijas.
  • MailChimp — lai izveidotu un nosūtītu e-pasta kampaņu, kas reklamē interesentu magnētu.
  • Aweber — lai savā tīmekļa vietnē vai emuārā pievienotu interesentu magnēta reģistrācijas formu.

Interesentu magnēta izveides kontrolsaraksts

Jūsu interesentu magnētam ir jāsola sniegt kaut kas, ko vēlas jūsu auditorija, vai kas tai ir nepieciešams.

Kāpēc interesentu magnēta virsraksts ir svarīgs?

Atrodiet tādu interesentu magnēta virsrakstu, kas ir intriģējošs un mudina auditoriju uzzināt vairāk.

virsrakstu veidi
Radoša un lipīga virzraksta nozīme (avots: yorksj.ac.uk)

Kā atrast interesentu magnēta virsrakstu?

Padomājiet, ar kādām problēmām jūsu potenciālie pircēji šobrīd saskaras. Padomājiet par to, kā jūs varat palīdzēt tās risināt, un gādājiet, lai šis risinājums būtu tāds, kas rosinātu viņus ar jums sadarboties ilgtermiņā.

Kādi ir labākie rīki, ko izmantot, lai izveidotu interesentu magnēta visrakstu?

Ir vairāki dažādi rīki, kurus varat izmantot, lai izveidotu lieliskus interesentu magnēta virsrakstus. Daži populārākie no tiem ir:

  • Buzzsumo
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Answer the Public

Nav viena universāla risinājums, ja runājam par intresentu magnēta garumu, jo viss ir atkarīgs no tā, kāda veida interesentu magnētu jūs veidosiet.

Kāpēc interesentu magnēta garums ir svarīgs?

Jūsu interesentu magnētam vajadzētu būt pietiekami garam, lai nodrošinātu vērtību, bet ne tik garam, lai tas kļūtu nomācošs.

WordPress article details
WordPress rakstu parametri var palīdzēt vārdu skaita kontrolē

Kā sasniegt nepieciešamo vārdu skaitu?

Ideālā gadījumā vajadzētu censties sasniegt vairākas lappuses garu interesentu magnētu. Īsāks, iespējams, nenodrošinās pietiekamu vērtību. Ar garāku jūs riskējat zaudēt lasītāju uzmanību, pirms viņiem ir iespēja pierakstīties.

Kādus rīkus izmantot vārdu skaitīšanai?

Ikkatrā teksta procesorā ir vārdu skaitīšanas funkcija, kas ir vienkārši lietojama.

Tas ir būtisks paņēmiens tekstu noformēšanā, lai tos būtu vieglāk saprast.

Kāpēc ir svarīgi veidot pārtraukumus interesentu magnētā?

Interesentu magnēta sadalīšana mazākos gabalos ļauj lasītājam to vieglāk saprast un uztvert.

Kā ievietot pārtraukumus interesentu magnētā?

Ja jūsu interesentu magnēts ir, piemēram, kāda procesa soļu saraksts, tad katra posma attēla iekļaušana palīdzēs lasītājam vizualizēt, kā tas darbojas, un vieglāk atcerēties katru no tiem.

Mājaslapas uzmetuma ilustrācija
Pareiza teksta un attēla proporcijas lietderība

Kādi rīki jāizmanto, lai interesentu magnētā ievietotu pārtraukumus?

Dažas populāras metodes, kā pārtraukt interesentu magnēta saturu, ir šādas:

  • saraksti
  • virsraksti un apakšvirsraksti
  • treknraksts
  • slīpraksts
  • attēli

Tas ir īpaši svarīgi, ja rakstāt garu tekstu,kas saistīts ar vienu konkrētu atslēgvārdu.

Atslēgvārdu grafiks
Atslēgvārdu iekļaušana palīdzēs vietnei ierindoties augstākā vietā

Kāpēc ir svarīgi iekļaut atslēgvārdus?

Lai palīdzētu jūsu interesentu magnētam ierindoties augstākās vietās meklētājprogrammās.

Kā iekļaut atslēgvārdus?

Iekļaujiet atslēgvārdus virsrakstā un visā dokumentā. Primārie atslēgvārdi ir jāiekļauj jūsu interesentu magnēta pirmajā rindkopā.

Kādi rīki palīdz atrast atslēgvārdus?

Varat izmantot daudzus dažādus rīkus, lai atrastu atbilstošus atslēgvārdus, piemēram, Google Adwords Keyword Tool.

Iekšēju saišu ievietošana ir paņēmiens, kā jūsu interesentu magnēta saturā iekļaut saites, kas norāda uz citām jūsu mājaslapas lapām.

Kāpēc ir svarīgi pievienot iekšējās saites?

Papildu satura nodrošināšana lasītājiem ir lielisks veids, kā palielināt iesaisti un noturību, kā arī palīdz novirzīt datplūsmu uz blakus esošu saturu.

Kā ievietot iekšējās saites?

Katrā interesentu magnēta dokumenta rindkopā būtu jābūt vismaz vienai iekšējai saitei.

Iekšējo saišu ilustrācija
Iekšējai saistīšanai ir daudz priekšrocību

Kādus rīkus izmantot iekšējo saišu pievienošanai?

Dažas populāras iekšējas saistīšanas metodes ir:

  • enkurteksts ar hipersaiti
  • vēres

Jūsu interesentu magnēta formāts jāizvēlas, pamatojoties uz to, kā vēlaties, lai tas izskatītos un kādas sajūtas raisītu.

Kāpēc formāts ir svarīgs?

Interesentu magnēta formāts ir tikpat svarīgs kā paša satura noformējums, jo tam ir jābūt uzmanību piesaistošam jau ar pirmo acu uzmetienu. To var nodrošināt tikai formāts.

Kā noteikt formātu?

Jūsu interesentu magnēts var izmantot daudzus dažādus formātus, piemēram, video, audio, PDF, e-grāmatas vai tiešsaistes seminārus/videoklipus ar slaidiem.

informatīvu e-pastu sagataves
Izvēlieties formātu atbilstoši kontekstam

Nav svarīgi, kādu formātu izmantojat, ja vien savai auditorijai sniedzat vērtību. Jums tikai jāizvairās maldināt lasītāju, piedāvājot pārāk daudz dažādu formātu.

Kādus rīkus izmantot, lai iestatītu formātu?

Rīki, kas var palīdzēt ar formātiem:

  • Filezigzag
  • Calibre
  • Nitro

Iekļaujiet attēlus vai video, lai vajadzības gadījumā jēdzienus izskaidrotu dziļāk.

Kāpēc ir svarīgi pievienot attēlus un video?

Attēlu vai video iekļaušana ir lielisks veids, kā papildināt jūsu interesentu magnēta saturu un saglabātu lasītāju iesaisti.

Mediju optimizācijas ilustrācija
Multivides satura pievienošana

Kā pievienot attēlus un video?

Jūsu meteriāliem jābūt augstas kvalitātes, atbilstošiem un jāpapildina jūsu tēma.

Video varat izmantot arī kā īsus aprakstus, kas mudina cilvēkus lejupielādēt interesentu magnētus vai kā ievadu turpmākajam saturam.

Kādi rīki jāizmanto, lai pievienotu attēlus un videoklipus?

  • grafisko dizaineru rīki
  • attēli no interneta krātuvēm
  • YouTube
  • Vimeo

Tonis, noskaņa un vispārējais stils mainās atkarībā no tēmas, kuru apskatāt interesentu magnētā.

Kāpēc noskaņa un tonis ir svarīgs?

Rakstības tonis un noskaņa uzlabo saturu. Turklāt tas labāk uzrunā mērķauditoriju, jo tā var asociēties ar to.

Kā pielāgot noskaņu un toni?

Ievērojiet divus pielāgošanas līmeņus. Vispirms, vienmēr padariet savu interesentu magnētu noderīgu, informatīvu un pozitīvu. Specifiskākā līmenī pielāgojiet noskaņu savai mērķauditorijai. Piemēram, varat izmantot vairāk neformālās valodas par populāru tēmu, bet saglabājiet profesionālitāti, ja ir zināms, ka mērķauditorija lieto biznesa žargonu.

Kādus rīkus izmantot noskaņas un toņa pielāgošanai?

  • Hemingway aplikāciju
  • Tone Checker
Hemingway App
Hemingway redaktors

Izvēlieties vienkāršu, viegli lasāmu izkārtojumu, kas ir vizuāli pievilcīgs.

Kāpēc ir svarīgi sakārtot izkārtojumu?

Veidojot interesentu magnētu, ir svarīgi apsvērt, kā saturs tiks sakārtots un izkārtots. Tas palīdzēs lasītājiem vieglāk uztvert informāciju.

Ilustrācija rakstīšanai ar tastatūru
Vienkārša un viegli lasāma izkārtojuma optimizācija

Kā sakārtot izkārtojumu?

Izveidojiet plānu, sagatavojiet dažādus izkārtojumus, lai redzētu, kurš izskatās vislabāk. Neaizmirstiet par vizuālo hierarhiju.

Kādus rīkus izmantot izkārtojuma sakārtošanai?

  • aizzīmētus sarakstus
  • virsrakstus un apakšvirsrakstus
  • attēlus un video

Interesentiem nevajadzētu sagādāt grūtības plašākas informācijas atrašanai par jums vai papildu jautājumu uzdošanai.

Kāpēc čata pogas pievienošana ir svarīga?

Tas ir lielisks veids, kā nodrošināt tiešāku klientu atbalstu, kā arī palīdzēt iegūt interesentus. Čatboti kļūst arvien populārāki, tāpēc, pievienojot tādu jūsu vietnei, jūs gūsit virsroku pār konkurentiem, lai gan nekas nespēj pārspēt tiešsaistes atbalstu čatā.

Kā interesentu magnētam pievienot čata pogu?

Interesentu magnēta galvenajai lapai var pievienot čata logrīku. Izmantojot LiveAgent, varat pievienot tiešsaistes čatu, veicot dažus vienkāršus soļus:

  • Izvēlieties čata pogu.
  • Pielāgojiet čata logu.
  • Integrējiet to tīmekļa vietnē (aizņem nepilnu minūti).

Un tas arī viss, tas ir gatavs palīdzēt klientiem!

Pielāgojiet čata pogu Klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent

Kādus rīkus izmantot čata pogas pievienošanai?

Iekļaujiet jaudīgu aicinājumu uz rīcību (CTA), kas jūsu auditorijai norādīs, ko vēlaties, lai viņi darītu tālāk, un palīdzēs saīsināt reklāmguvuma procesu.

Kāpēc aizcinājums uz rīcību ir svarīgs?

Labs aicinājums uz rīcību ir nepieciešamība, ja vēlaties saglabāt visu savu interesentu magnētu lasītāju interesi un gatavību rīkoties.

LiveAgent pogas aicinājumam uz rīcību
LiveAgent pogas aicinājumam uz rīcību

Kā izveidot aicinājumu uz rīcību?

Tas var būt arī vienkāršs “lejupielādējiet tūlīt” vai “lasiet vairāk”, taču jums ir jāpārliecinās, ka jūsu interesentu magnēts ir sagatavots lejupielādei.

  • nodrošiniet sagaidāmo piedāvājumu
  • lieciet viņiem sajusties tā, lai viņi nevar paiet garām, nereģistrējoties
  • radiet steidzamības sajūtu ar laika irobežojumu vai ierobežotu pieejamību

Kādus rīkus izmantot, lai skaidri norādītu aicinājumu uz rīcību?

  • AIDA modeli
  • teksta sagatavošanas algoritmus

2022.gadā noteikti pievērsiet uzmanību mobilajām ierīcēm.

Kāpēc ir svarīgi interesentu magnētu pielāgot mobilo ierīču lietotājiem?

Mobilās ierīces jau veido ievērojamu daļu no tīmekļa datplūsmas, tāpēc jūs noteikti nevēlaties zaudēt lasītājus tikai tāpēc, ka fails nedarbojas konkrētajās ierīcēs.

Mobilo ierīču testēšanas ilustrācija






Mobilajām Ierīcēm Draudzīgais ir Cilvēkam Draudzīgais

Kā pielāgot interesentu magnētu mobilo ierīču lietotājiem?

Jums ir jāoptimizē interesentu magnēta galvenā lapa un jāformatē teksts tā, lai tas būtu lasāms arī mazākos ekrānos.

Kādus rīkus izmantot interesentu magnēta pielāgošanai mobilo ierīču lietotājiem?

Ir daži rīki, kas var palīdzēt optimizēt interesentu magnētu mobilajām ierīcēm, piemēram, Google Search Console vai Mobile-Friendly Test.

Lai pārliecinātos, ka jūsu interesentu magnētā nav pareizrakstības vai gramatikas kļūdu, pārlasiet to vairākas reizes.

Kāpēc korektūra ir tik svarīga?

Ir ārkārtīgi svarīgi, lai tekstā nebūtu kļūdu, ja vēlaties kļūt par ekspertu.

Korektūras veikšana
Kļūdu labošana, izmantojot korektūru

Kā veikt korektūru?

Pārbaudiet divreiz un nosūtiet savai komandai satura galīgo versiju. Ja nerakstāt savā dzimtajā valodā, nolīgstiet ekspertu, kas veiks korektūru jūsu saturam, noteiks, vai tas izklausās dabiski, un pārbaudīs, vai nav kļūdu.

Kādus rīkus izmantot korektūrai?

  • Grammarly
  • Hemingway aplikācija
  • ProWritingAid

Kā izmērīt interesentu magnēta efektivitāti?

  • Reģistrēšanās Līmenis

Reģistrēšanās līmenis ir to cilvēku skaits, kas abonē jūsu interesentu magnētu, dalīts ar kopējo lapas apmeklētāju skaitu.

Šis rādītājs var palīdzēt novērtēt, cik labi darbojas jūsu interesentu magnēts, tāpēc regulāri pārbaudiet, vai nav jāveic kādas izmaiņas.

  • Interesentu Formas Aizpildīšanas Līmenis

Šis ir to cilvēku skaits, kas ir aizpildījuši jūsu interesentu magnēta formu, dalīts ar kopējo šīs lapas apmeklētāju skaitu.

  • Ieguldījumu Atdeve

Ieguldījumu Atdeve (IA) ir naudas summa, ko jūs iegūstat no sava interesentu magnēta, dalīta ar tā izveides un reklamēšanas izmaksām, reizināta ar 100, lai iegūtu procentuālu izteiksmi.

Jo augstāka ir jūsu IA (citiem vārdiem sakot, jo vairāk pieaugumu ģenerē jūsu kampaņa), jo labāk. Tāpēc vienmēr uzmaniet šo skaitli.

  • Lejupielādes Līmenis

Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri lejupielādēja jūsu interesentu magnētu pēc reģistrēšanās.

Šo metriku varat izmantot, lai noteiktu, vai jūsu interesentu magnēts pilda solīto un vai lietotāji izmanto savas reģistrācijas priekšrocības.

  • Iesaiste

To interesentu procentuālā daļa, kuri pēc jūsu interesentu magnēta lejupielādes ir iesaistās aktivitātēs ar to (dalās ar informāciju sociālajos medijos, komentē, sūta jums e-pastu).

Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai lietotāji izmanto to, kam ir pieteikušies, un vai viņi vēlas ar to vēl arī dalīties.

  • Atvēršanas Līmenis

Šī ir to interesentu procentuālā daļa, kuri atvēra jūsu interesentu magnēta e-pastu.

Tas var palīdzēt noteikt, cik labi jūsu temata rindiņa piesaista cilvēku interesi un pārliecina viņus atvērt ziņu.

  • Vidējais Klikšķu Līmenis

To personu skaits, kas noklikšķināja uz saites jūsu interesentu magnēta e-pastā, dalīts ar to cilvēku skaitu, kuri to atvēra.

Ja vidējais klikšķu līmenis ir zems, tas nozīmē, ka lietotājus neinteresē tas, ko jūs piedāvājat. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāpārdomā savs interesentu magnēts vai veids, kā jūs to piegādājat.

  • Atteikšanās Līmenis

Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam nolēma atteikties no turpmāko e-pastu abonēšanas.

Ja šis skaitlis ir augsts, tā var būt zīme, ka jāveic dažas izmaiņas interesentu magnētā (pārliecinieties, vai saturs atbilst solītajam).

  • Interesentu Kvalitāte

To interesentu kvalitāte, kas ģenerēti no jūsu interesentu magnēta.

Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai iegūtie interesenti ir kvalitatīvi vai nav. Varat to kontrolēt, sekojot reklāmguvumu līmenim, reģistrēšanās līmenim un iesaistes līmenim.

  • Laiks, kas nepieciešams Reklāmguvumam

Vidējais laiks, kas nepieciešams interesentam, lai konvertētos pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam.

Šis skaitlis norāda, cik ilgs laiks nepieciešams, lai kāds varētu izmantot to, kam ir reģistrējies, un vai interesenti patiesībā interesējas par jūsu saturu.

Interesentu magnēta kontrolsaraksta kopsavilkums

  • Izvēlieties savu mērķauditoriju
  • Nosakiet sava piedāvājuma vērtību
  • Novērtējiet, kādi resursi un rīki jums nepieciešami
  • Izveidojiet interesentu magnēta uzmetumu
  • Izveidojiet neatvairāmu interesentu magnētu
  • Izveidojiet galveno lapu savam interesentu magnētam
  • Noformējiet e-pasta sūtījumu vai publikāciju
  • Notestējiet un izmēriet rezultātus
  • Reklamējiet savu interesentu magnētu

Interesentu magnēta izveides kontrolsaraksts

  • Nāciet klajā ar interesentu magnēta virsrakstu
  • Kontrolējiet mērķa vārdu daudzumu
  • Veidojiet pārtraukumus
  • Iekļaujiet atslēgvārdus
  • Pievienojiet iekšējas saites
  • Izvēlieties formātu
  • Pievienojiet attēlus un video
  • Nosakiet noskaņu un toni
  • Sakārtojiet izkārtojumu
  • Skaidri norādiet Aicinājumu uz Rīcību (CTA)
  • Pielāgojiet interesentu magnētu mobilajiem lietotājiem
  • Veiciet korektūru

Interesentu magnēta metrikas

  • Reģistrēšanās Līmenis
  • Interesentu Formas Aizpildīšanas Līmenis
  • Ieguldījumu Atdeve
  • Lejupielādes Līmenis
  • Iesaiste
  • Atvēršanas Līmenis
  • Vidējais Klikšķu Līmenis
  • Atteikšanās Līmenis
  • Interesentu Kvalitāte
  • Laiks, kas nepieciešams Reklāmguvumam

Lead magnet checklist FAQs

How to create lead magnets your customers can't ignore?

There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.

How to create lead magnets that drive conversions?

The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.

How can lead magnets grow your business?

Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.

What makes an effective lead magnet?

Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.

How to create a lead magnet checklist template?

You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.

Do lead magnets work?

Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.

What are your tips for creating a high-converting lead magnet?

Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.

What are some examples of lead magnets?

A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.

Saistīti Resursi

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju