Grafiskā dizaina kontrolsaraksts ir instrumentu saraksts, kas palīdz nodrošināt pilnīgu projektu veikšanu. Tas aptver visus svarīgos aspektus, sākot no konceptuālā posma, līdz projekta izveidei un pabeigšanai. Tas ir pielāgojams, lai atbildētu uzņēmuma vajadzībām un ļauj projektu vadītājam kontrolēt procesu no sākuma līdz beigām.
Veidojot grafisko dizainu, jāņem vērā daudzi elementi, un tāpēc, pirms sākat darbu, ir svarīgi veikt izpēti. Izmantojiet šo parocīgo kontrolsarakstu palīdzībai.
Grafiskā dizaina kontrolsaraksts ir elementu saraksts, kas jāpārbauda pirms jebkura satura publicēšanas. Jums ir jāpadomā par to, kā katrs aspekts attiecas uz jūsu konkrētajiem mērķiem.
Tas palīdz izvairīties no tipiskajām kļūdām. Tas arī nodrošina, ka jūsu grafiskais dizains ir precīzs un profesionāls. Turklāt tas palīdz izveidot augstas kvalitātes grafisko dizainu, kas liks jūsu uzņēmumam izcelties konkurentu vidū.
Īss dizaina apraksts ir dokuments, kas sniedz visu būtisko informāciju par projektu. Tajā būtu jāietver:
Tas sniedz visu nepieciešamo informāciju, lai sāktu strādāt pie projekta. Ja trūkst dažu kritisku elementu, tas var vēlāk šajā procesā izraisīt kļūdas un kavēšanos.
Jūs arī pats varat uzrakstīt īsu aprakstu, bet vislabāk ir panākt, lai klients to izdarītu. Tādējādi tas jau no paša sākuma piepildīs viņu cerības.
Šajā solī nav nepieciešams izmantot profesionālu vektorapstrādes un zīmēšanas programmu. Varat vienkārši izmantot Google Docs vai citu teksta procesoru.
Izpēte ir ļoti svarīga, lai radītu augstas kvalitātes vizuālo informāciju, kas precīzi atspoguļo vēstījumu. Noteikti apkopojiet informāciju par šo tēmu, kā arī atbilstošo konkurentu dizainu.
Tā palīdz uzzināt vairāk par mērķauditoriju un to, ko viņi meklē vizuālajā ziņā. Jūs vēlaties pārliecināties, vai izplatāmā informācija vai jēdziens ir skaidrs un nejauc tiem galvu.
Aplūkojiet citus savas nozares dizainus un konkurentu zīmolus. Saskaņā ar patērētāju dizaina vēlmēm šajā tirgū jūs varat pieņemt, kas darbosies un kas ne.
Ja neesat pārliecināts, ar ko sākt, mēģiniet izmantot Behance vai Pinterest, lai iegūtu iedvesmu.
Tas ļauj izstrādāt inovatīvas idejas savai dizaina koncepcijai. Labākais veids, kā risināt šo posmu, ir pārliecināties, ka nav ierobežojumu, lai jūs varētu izpētīt pēc iespējas vairāk iespēju.
Šis solis nodrošinās, ka jums ir plašs jēdzienu klāsts, no kuriem izvēlēties, pirms pāriet pie nākamā posma.
Izveidojiet radošu vidi, kurā ikviens var dot savu ideju ieguldījumu, neatkarīgi no tā, cik tās varētu šķist negaidītas. Atcerieties, ka prāta vētrā nav sliktu ideju.
Jums vajadzēs piezīmju grāmatiņu un pildspalvu, lai pierakstītu savas domas un idejas, lai cik vienkāršas tās būtu.
Kad pienāk laiks izvēlēties dizaina koncepciju, radošā komanda bieži nonāk grūtībās, jo ir grūti paredzēt, tieši kas dos vēlamo rezultātu.
Šajā posmā jūs izvēlēsities no visām koncepcijām, ko radījāt apspriešanās laikā, un tā atvieglosit dizaina radīšanas procesu.
Dizaina komandai pirms virzīšanās uz priekšu ir jāvienojas par koncepciju. Tas vēlāk novērsīs domstarpības un neskaidrības.
Uzmetumu panelis var palīdzēt vizualizēt konkrēto koncepciju un panākt, lai visi būtu vienisprātis.
Lai izveidotu labāko iespējamo dizainu, ir pienācis laiks sākt savu ideju izvērtēšanu.
Tas palīdzēs izvēlēties konkrētus dizaina elementus un pārliecināties, kas viss atbilst jūsu redzējumam.
Pirms izvērtējat idejas, ir jāzina savi mērķi. Ja komandas dalībnieki darbojas kopā, regulāri sazinieties par visām izmaiņām.
Sagataves var palīdzēt vizuāli atrisināt jūsu idejas un izvērtēt dažādas dizaina iespējas.
Viens no svarīgākajiem jebkura projekta aspektiem ir termiņu noteikšana un to ievērošana. Šis solis palīdz pārliecināties, ka visi projektā iesaistītie zina, kas viņiem ir jādara un kad tam jābūt paveiktam.
Tas palīdzēs visiem sekot līdzi un izvairīties no kavēšanās vai nokavētiem darba starpposmiem.
Izveidojiet grafiku ar noteiktiem termiņiem katram dizaina izstrādes procesa posmam. Tas nodrošinās, ka visi pieturas pie vienotas koncepcijas.
Tāds projektu vadības rīks kā Asana.
Radot jebkura veida saturu, ņemiet vērā savu budžetu. Tā jūs iztērēsiet ne vairāk par piešķirto budžetu, vienlaikus vēl izpildot visus dizaina elementus.
Lai nodrošinātu, ka jūs nepārsniedzat budžetu un saņemat to izskatu un sajūtu ko vēlaties.
Iepriekš apspriediet visas jūsu komandas vajadzības un ierobežojumus. Tas palīdzēs noteikt budžetu katram posmam.
Izklājlapa Google Sheets budžeta organizēšanai un kontrolei.
Tiklīdz esat pabeiguši savu koncepciju, nākamais solis ir dizaina uzmetumi. Tie sniegs jums labāku priekšstatu par to, kā visam beigās jāizskatās.
Šis solis ļauj veikt labojumus un sniegt atpakaļsaiti, lai varētu izdarīt visas nepieciešamās izmaiņas pirms dizains ir pabeigts.
Komandas locekļi var viens ar otru sazināties, ja viņiem šajā laikā rodas kādas bažas vai jautājumi. Tas var arī palīdzēt novērst jebkādas pēdējā brīža izmaiņas, kas var ietekmēt termiņus.
Adobe Photoshop vai Illustrator, lai gan tie ir samērā sarežģīti rīki. Tiem, kam nav tehnisko iemaņu, Canva ir daudz vieglāka alternatīva.
Pirms sākat veidot grafisko dizainu, aplūkojiet projekta nosacījumus. Tas nozīmē, ka jāizvēlas pareizie rīki un efektīvi jāizveido sava darba vide.
Ja izmantojat nepareizos rīkus vai jūsu darba vide nav pareizi izveidota, tas var palēnināt darbplūsmu un izraisīt neapmierinātību.
Piemēram, ja strādājat ar Web dizainu, pārliecinieties, vai savlaicīgi ir lejupielādēta un instalēta visa nepieciešamā programmatūra.
Nepieciešama laba dizaina programma (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign u.c.), kā arī zīmēšanas planšete grafikas dizaineriem.
Vispirms pārliecinieties, vai dokumenta izmēri ir iestatīti pareizi.
Nepareiza dokumenta izmēru izmantošana var izkropļot grafiku un negatīvi ietekmēt kopējo dizaina izskatu.
Pārbaudiet projektam nepieciešamos izmērus. Jūsu noformējumam ir jāatbilst tiem.
Visas dizaina programmas ļauj mainīt dokumenta izmērus dokumenta iestatījumos.
Piemale ir atstarpe starp galveno saturu un malām. Pārlaide ir laukums, kas sniedzas aiz “galējās” griezuma malas.
Ja tās nav iestatītas pareizi, iespējams, ka jūus attēls tiks apgriezts vai izskatīsies samocīts.
Vairumā gadījumu pēc noklusējuma jūs strādāsiet ar piemali 6,35mm un pārlaidi 3,18mm.
Lielākajai daļai dizaina programmu ir noklusējuma piemales un pārlaides iestatījumi, kurus nepieciešamības gadījumā varat mainīt.
Krāsu režīms nosaka, kā krāsas apvienojas atbilstoši kanālu skaitam krāsu modelī. Tas var ietekmēt krāsu detalizāciju un faila lielumu.
Ja izvēlaties nepareizu krāsu režīmu, pēc izdrukāšanas vai izplatīšanas attēli var izskatīties izkropļoti vai izbalējuši. Tie varētu izskatīties arī pilnīgi atšķirīgi no tās krāsu paletes, ko redzat savā dizaina projektā.
Ja strādājat pie mājaslapas vai sociālo mediju u.c. dizaina, pārliecinieties, ka krāsu režīms jums ir iestatīts uz RGB. Tas nodrošinās, ka jūsu logotips datora ekrānā attēlojas precīzi.
Ja vēlaties dizainu izdrukāt, jums jāmaina krāsu režīms uz CMYK.
Adobe Photoshop un Illustrator ir dažādi krāsu režīmi, no kuriem var izvēlēties, piemēram, indeksa režīms (256 krāsas), pelēktoņu režīms (256 pelēktoņi) un bitmap režīms (2 krāsas).
Adobe Photoshop un Illustrator var piekļūt šīm iespējām jauna dokumenta logā. Ja projekts jau ir izveidots, atveriet Fails > Dokumenta krāsu režīms.
Pārliecinieties, ka fonti ir viegli lasāmi. Jums nevajag, lai jūsu teksts būtu jāmēģina atšifrēt.
Grūti lasāmi fonti var apgrūtināt satura izpratni.
Pirmkārt, palieciet pie tikai dažiem fontiem un izmantojiet tos konsekventi visā noformējumā.
Otrkārt, izvairieties no krāšņiem fontiem, piemēram, reljefa vai rokraksta stilā, ja tie neatbilst jūsu zīmola identitātei.
Ja neesat pārliecināts, kādus fontus izmantot, dažas mājaslapas ļauj testēt vairākus fontus kopā, piemēram, Flippingfonts.com.
Grafiskajā dizainā izkārtojums nozīmē vizuālu elementu izkārtojumu lapā, kas veido dizaina saturu.
Izkārtojumam ir divi mērķi: pareizi nodot vēstījumu un pasniegt informāciju loģiskā, saskaņotā veidā, kas izceļ būtiskākos punktus. Ja izkārtojums nav pareizs, jūsu dizains izskatīsies neprofesionāli un/vai nekārtīgi.
Tālāk ir minēti pieci punkti, kas jāņem vērā, veidojot labu izkārtojumu.
Izmantojot Guide Layout līdzekli, Adobe var izveidot un saglabāt ceļveža izkārtojumus kā iepriekšsagatavotus iestatījumus.
Ir pienācis laiks projektam atlasīt krāsu paleti.
Ja tiek izmantota nepareizā krāsa, mājaslapa vai attēls var izskatīties pilnīgi citādi.
Piemēram, spilgti sarkans fons var nebūt piemērots mājaslapas saturam. Pat balta teksta izmantošana nepalīdzēs, jo lietotāji to nelasīs.
Kopumā vajadzētu izmantot krāsas, kas labi sader kopā un kurām ir savs mērķis dizaina ietvaros. Ja neziniet, kā, izmanto krāsu teoriju.
Programmā Adobe varat izveidot pielāgotu krāsu paleti. Ja esat apmulsumā, varat atrast arī dažādas krāsu kombinācijas tiešsaistē vai dizaina mācību grāmatās.
Ja projektā iekļaujat kādus attēlus, vispirms tos vajadzētu optimizēt.
Attēli, kas nav optimizēti, beigās noformējumu padarīs pārāk lielu vai arī tas tiks parādīts kubiciņos.
Ir daudz dažādu veidu, kā optimizēt attēlu. Varat samazināt faila lielumu, to saspiežot, vai izmantot attēla formātu, piemēram, JPEG vai PNG, kas to automātiski optimizēs.
Programmā Adobe Photoshop iespēja Save for Web ļauj optimizēt attēlus pirms to eksportēšanas dažādos formātos. Varat arī atrast tiešsaistes rīkus, kas bez maksas optimizē attēlus.
Ja dizains satur tekstu, uzdodiet sev šādus jautājumus:
Ja neesat pietiekoši uzmanīgs un izmantojat nepareizus fontus vai teksta līdzinājumu, dizains var izskatīties neprofesionāli.
Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, ir svarīgi, lai būtu vispārīgs priekšstats par dokumenta izskatu. Piemēram, ja veidojat pasākuma skrejlapu, izmantojiet fontus, kurus ir viegli lasīt un kuri atbilst notikuma garam.
Programmā Adobe Photoshop varat izmantot rīku Text, lai izveidotu un rediģētu tekstu. Programmā Adobe Illustrator atsevišķs rīks Type ļauj formatēt un līdzināt tekstu. Papildu iespējas teksta rediģēšanai abās programmās varat atrast arī izvēlnes sadaļā Window.
Ja savā noformējumā izmantojat melnu fonu, standarta melnās krāsas vietā ir svarīgi izmantot spilgti melnu. It īpaši, ja plānojat savu dizainu drukāt.
Spilgti melnā krāsa ir dziļāka nekā standarta melnā krāsa, tāpēc teksts un citi elementi izskatās asāki un skaidrāki.
Ir jāmaina CMYK tintes parametri. Lai atrastu savu perfekti bagātīgo melno formulu, var būt nepieciešami vairāki mēģinājumi.
Programmā Adobe Illustrator ir krāsu paraugs Graphic Black, ko var izmantot, lai izveidotu spilgti melno krāsu.
Autortiesību likums aizsargā radošo darbu no nesankcionētas reproducēšanas un izmantošanas. Ja izmantojat attēlus vai fontus, kas nav jūsu attēli vai fonti, noteikti iekļaujiet dokumentā īpašnieka informāciju par autortiesībām.
Attēlu vai fontu izmantošana bez atļaujas ir nelikumīga, tāpēc jums ir jāatsaucas uz to radītājiem.
Jums ir jāsaņem atļauja, pirms izmantojat jebkuru darbu, kas ir aizsargāts ar autortiesībām. Lai nepārkāptu kādu autortiesību licenci, rūpīgi izlasiet un izprotiet to katru.
Kādus rīkus izmantot, lai iekļautu informāciju par autortiesībām?
Autortiesību informāciju varat pievienot jebkuram dokumentam programmā Illustrator, Photoshop vai InDesign, izvēloties File > File Info.
Kontrasts ir lielisks veids, kā akcentēt to, kas ir būtisks, un pievērst apmeklētāju uzmanību noteiktai projekta daļai.
Pārāk mazs kontrasts dizainā apgrūtinās teksta lasīšanu un citu elementu atpazīšanu.
Kontrasts neaprobežojas tikai ar krāsām. Noformējumiem var palielināt kontrastu, izmantojot dažādus elementu, faktūru un rakstu izmērus.
Lai noteiktu dažādu elementu atšķirības, varat izmantot bezmaksas tiešsaistes rīku, piemēram, Contrast Checker.
Ja izmantojat attēlus vai ilustrācijas, kurās ir teksts, pārliecinieties, vai elementi ir līdzsvarā.
Grafiskajiem elementiem jābūt līdzsvarā, veidojot tos tā, lai tie izskatītos apzināti, nevis nejauši.
Līdzsvaru var panākt, izmantojot dažādus vizuālos uzsvarus, piemēramSimetrisko, Asimetrisko, Radiālo vai pat Nelīdzsvaroto.
Adobe programmā ir daži veidi, kā panākt līdzsvaru noformējumā. Viens veids ir izmantot Trešdaļu Likumu. Varat arī izmēģināt dažādu elementu novietojumu un lielumu, līdz tie izskatās līdzsvaroti.
Ja plānojat dizainu drukāt, ir svarīgi iekļaut ciršanas atzīmes.
Ciršanas atzīmes palīdz drukas iekārtai atpazīt, kur jānogriež papīrs, lai viss tiktu parādīts pareizi.
Ja plānojat, ka dokuments tiks drukāts komerciāli, vispirms izdrukājiet paraugizdruku, lai nodrošinātu, ka ciršanas atzīmes ir precīzas.
Programmā Adobe varat pievienot pielāgotas ciršanas atzīmes, pielāgojot iestatījumus sadaļā Crop Marks.
Pēdējais solis dizaina radīšanā ir zīmola vadlīniju sagatavošana, lai visi zinātu, kā tieši viņi var izmantot grafisko dizainu.
Pārliecinieties, ka zīmola vadlīnijās ir norādīts, kā un kad var izmantot šo dizainu, it īpaši, ja veidojat logotipu vai mārketinga attēlu. Skaidru noteikumu nenorādīšana varētu radīt problēmas nākotnē.
Zīmola vadlīnijās jāiekļauj informācija par atļautiem failu formātiem, krāsām un izmēriem šādiem elementiem:
Varat izvēlēties jebkuru no šīm programmām: Adobe Illustrator, Microsoft Word vai Google Slides.
Vēlreiz pārbaudiet dizainu pirms tā publicēšanas vai nosūtīšanas uz druku vai klientam.
Lai novērstu kļūdas galaproduktā, viss ir jāpārbauda dubultā.
Pārbaudiet, vai neesat palaidis garām neko svarīgu, vēlreiz izejot cauri visiem grafiskā dizaina kontrolsaraksta soļiem.
Mūsu kontrolsaraksta izmantošana, iespējams, ir visvienkāršākais veids, kā to panākt. Noskaidrojiet paši!
Tiklīdz dizains ir pabeigts, ir pienācis laiks izplatīt gala produktu.
Pārliecinieties, ka projekts tiek saglabāts pareizajā formātā. Pretējā gadījumā tas var pazemināt jūsu darba kvalitāti.
Projekta eksportēšana vairākos formātos ir labākais veids, kā to izdarīt.
Standarta rastra faili ir JPEG, PNG un GIF. Turklāt varat saglabāt savu noformējumu PDF failā vai eksportēt to uz AI, EPS, TIFF un PSD turpmākajai rediģēšanai.
Konceptuālais posms:
Projekta izveide:
Noformējuma elementi:
Izdruka:
Likmes var ļoti atšķirties atkarībā no dizainera pieredzes un projekta veida. Tomēr kopumā grafiskie dizaineri izmaksā no $25 līdz $200 stundā, vidējā cena ir aptuveni $75 stundā. Daži dizaineri var prasīt fiksētu maksu par projektu, nevis maksu par stundu. Šī maksa var būt jebkura, sākot no $500 līdz $5000 par projektu, kura pabeigšana parasti aizņem 50–100 stundas.
Izvēloties pārāk daudz fontu, zemas izšķirtspējas attēlu izmantošana, tāda teksta lietošana, kas ir pārāk mazs vai grūti lasāms, un pietiekami daudz brīvas vietas nelietošana. Vislabāk ir pieturēties pie diviem vai trim fontiem un pārliecināties, vai tie viens otru papildina. Zemas izšķirtspējas attēli, tiklīdz tie tiek palielināti, bieži izskatās izplūduši un “kubiciņos”, tāpēc ir prātīgi izmantot augstas izšķirtspējas attēlus, kad vien iespējams. Brīva vieta ir ļoti svarīga, lai izveidotu vizuāli pievilcīgu izkārtojumu un padarītu tekstu viegli lasāmu.
Profesionāli grafiskie dizaineri veidos augstas kvalitātes attēlus, kas atbildīs jūsu uzņēmuma estētiskajiem aspektiem, izcelsies sociālajos medijos, pārliecinās jaunus klientus un veicinās lojalitāti. Dizainam nav vajadzīgi laikietilpīga un dārga dizaina atjaunināšana, bet gan svaigs izskats turpmākos gadus.
Tajā būtu jāiekļauj īpašas prasības pret dizainu, principi, kas jāievēro, un pārskatīšanas process. Pārbaudiet katru elementu mūsu kontrolsarakstā, un jūs redzēsiet, ka mēs aptveram visus šos aspektus.
Lai veidotu labu zināšanu pārvaldnieku, nepieciešamas funkciju prasmes, saskarsmes prasmes, kritiskās domāšanas prasmes un spēja risināt sarežģītus problēmas. Svarīgi nodrošināt atbilstošus resursus, tehnoloģijas un atbalstu. Komunikācijas rīki un apmācība ir būtiski, lai panāktu panākumus. Uzņēmuma mērķi jāsaskaņo ar zināšanu pārvaldnieka lomu.
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Šajā tekstā tiek apkopoti padomi, kā sagatavot savu unikālo vērtības piedāvājumu (UVP) un kā pareizi pieiet darījuma tēmai, lai nezaudētu klienta interesi. Svarīgi ir apzināties savas unikalitātes un izceļoties starp konkurentiem, lai piesaistītu vairāk interesentu un noslēgtu vairāk darījumu. Tāpat vērību vajadzētu pievērst arī darba kārtības plānošanai un pareizai diskusijas plūsmas vadībai.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team