Diena, kuru gaidījāt, beidzot ir klāt – jūsu jaunā mājaslapa ir gandrīz gatava. Jūs esat satraukts un dedzīgi alkstat to palaist, bet ir dažas lietas, kas jāizdara vispirms.
Mūsu kontrolsaraksta izmantošana palīdzēs nodrošināt, ka tiek nosegti visi šaubīgie momenti.
Sekmīga mājaslapas palaišana ir jāpaveic bez kļūdām. Kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūs nodrošinat visus galvenos punktus un ātri identificējat visas kļūdas.
Lai gan neviens nevēlas kavēt palaišanu, visaptverošs mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts palīdz nodrošināt, ka nekas nepaslīd garām un nepaliek ārpus redzesloka, ietaupot jums laiku un naudu ilgtermiņā.
Blogeri, mazo uzņēmumu īpašnieki un uzņēmēji būs ieguvēji no uzdevumu saraksta, kas jāizpilda pirms darba uzsākšanas. Ikviens, kurš meklē projekta ceļvedi vai vēlas sakārtot šo procesu, var to izmantot.
Padomājiet par to, ko vēlaties iegūt no savas mājaslapas un kā jūs sasniegsiet šos mērķus. Lai šis process būtu efektīvs, ir nepieciešams skaidrs redzējums par to, kurp jūs dodaties. Mērķu savlaicīga noteikšana palīdzēs jums pieņemt labākus lēmumus un precizēt, kam jāpievērš uzmanība.
Veltiet nedaudz laika, lai apsvērtu, kam šī vietne ir paredzēta. Kurš lasīs rakstus? Kam mēs stāstīsim par jūsu produktiem vai pakalpojumiem?
Uz šiem jautājumiem ir vajadzīgas atbildes, lai jūs varētu sagatavot vēstījumu un noformējumu, kas uzrunātu mērķauditoriju. Bez auditorijas nav mājaslapas.
Tagad jūs zināt, kas ir jūsu mērķa klients un ko viņš meklē. Ir pienācis laiks izveidot mājaslapas saturu. Sākot no emuāra publikācijām līdz pat pārdošanas lapām, pierakstiet visu, ko vien varat iedomāties. Tas palīdzēs jums nenovirzīties no mērķtiecīga darba ar savu saturu un izvairīties no trūkumiem, kas varētu kaitēt jūsu vietnes panākumiem.
Ir pienācis laiks veidot lapas, kas tiks skatītas visbiežāk, piemēram, “par mums”, “kontakti” un “pakalpojumi”. Sakārtojiet tās kā vietnes karti, lai zinātu, kur kas notiks. Norādiet, kāda informācija tiks sniegta katrā lapā (piemēram, produktu apraksti) un kā tā saistīta ar vietnes galveno mērķi.
Vietnē sniegtais saturs lielā mērā ietekmēs to, kura platforma ir tai vispiemērotākā. Programma WordPress joprojām ir viena no populārākajām iespējām lietotāju vidū, jo tā ir viegli lietojama un tai ir liela izstrādātāju kopiena. Jūsu izvēlētā CMS palīdzēs noteikt jūsu vietnes izskatu, izkārtojumu un funkcionalitāti, tāpēc ir ļoti svarīgi pirms lēmuma pieņemšanas veltīt tam nedaudz laika.
Sociālo mediju profilu izveide palīdzēs jums palielināt mājaslapas datplūsmu un pievērst vairāk uzmanības jūsu saturam. Neaizmirstiet apsvērt, kā katra platforma saskan ar jūsu uzņēmuma zīmolu.
Dodiet sev laiku vismaz 2 mēnešus iepriekš visu izveidot un sagatavot lielajai dienai. No tā laika būs nepieciešamas vairākas nedēļas, lai saturs tiktu aktivizēts “dzīvajā” un jūsu vietne sāktu saņemt skatījumus (lai palielinātu datplūsmu, sociālo mediju publikācijām parasti ir nepieciešams šis laiks).
Profesionāls noformējums ir neatņemama sastāvdaļa, lai izveidotu vietni, kurai cilvēki uzticas. Vislabāk ir nesasteigt šo soli vai to paveikt “pa vienkāršo”, izmantojot internetā pieejamos attēlus. Turklāt pārliecinieties, ka vietnes noformējums atbilst kopējām zīmola vadlīnijām.
Tas ir tonis, kā jūs runājat ar savu auditoriju. Pārliecinieties, vai tas atbilst jūsu un jūsu klientu vēlmēm. Ja nepieciešams, nebaidieties palūgt citu viedokli.
Vai vēlaties, lai jūsu mājaslapa būtu minimālistiska ar daudz brīvu vietu, vai arī dodat priekšroku vairākām krāsām un noformējumiem? Izvēlieties viegli lasāmus fontus. Ja iespējams, veiciet aptauju, lai noskaidrotu, kuras krāsu shēmas lietotājiem šķiet vispievilcīgākās. Jūs varat pieņemt lēmumu, pamatojoties uz to, kas šķiet vairāk pievilcīgs.
Vai savā mājaslapā iekļaujat fotogrāfijas, videoklipus vai mūziku? Ja tā ir, pārliecinieties, ka jums ir atbilstošas licences. Daži attēli, iespējams, ir brīvi no autortiesībām, saskaņā ar Creative Commons Attribution licenci, bet citi pieprasa maksu. Katrā lapā skaidri norādiet, vai pastāv ierobežojumi ar autortiesībām aizsargāta satura izmantošanai un kā var iegūt atļauju.
Jūsu mājaslapai var piekļūt daudzas viedierīces. Tai jābūt adaptīvai, lai ietilptu dažādu izmēru ekrānos. Iespējams, dizains ir jāmodificē īpaši viedtālruņiem un planšetdatoriem, ja izkārtojums neizskatās labi. Ja neesat pārliecināts, kā jūsu mājaslapa izskatīsies dažādās ierīcēs, varat izmantot daudzus tiešsaistes adaptīva dizaina rīkus.
Pārliecinieties, ka viss vietnes saturs ir akurāts un oriģināls. Ja ir kādi statistikas avoti, ļaujiet tos viegli atrast, lai lasītāji zinātu, no kurienes tie ir.
Klienta ceļam ir jābūt skaidram un viegli pārredzamam. Piemēram, vai vēlaties, lai viņi sazinās ar pārdevējiem tieši, vai lai aizpilda e-pasta formu? Pieejami skaidri norādījumi palīdz piesaistīt apmeklētājus, un sniegt tiem lielāku kontroli pār jūsu vietnes procesiem.
Testējiet katru lapu ar virkni apmeklētāju, lai pārliecinātos, ka viņu pieredze ir vienmērīga un vienota visā vietnē. Sava budžeta, pūļu un nervu dēļ veiciet visas nepieciešamās izmaiņas, pirms lapas palaišanas.
Attēlu kompresijas nodrošināšana var palīdzēt paātrināt mājaslapas ielādes laiku. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir e-komercijas vietne, jo potenciālie klienti sagaida ātru ielādi.
Pārliecinieties, ka kontaktforma darbojas. Tas palīdzēs novērst zaudētus potenciālos pircējus un nodrošināt, ka apmeklētāji var sazināties ar jums, kad vien tas nepieciešams. Pārbaudiet visus formas laukus un nosūtīšanas procesu.
Tas var būt postoši, ja pēc palaišanas jūsu vietnē tiek parādītas 404. lapas vai tukšas vietas, kur būtu jābūt saturam. Iespējams, ka Google indeksē dažas jūsu lapas vecās versijas. Jums ir jāinformē Google, ka tās vairs nepastāv.
Var būt gadījumi, kad mazas izdzēstās informācijas daļas joprojām ir redzamas apmeklētājiem (piemēram, ziņojums “Šis produkts vairs netiek piedāvāts”). Lai izvairītos no negatīvām atsauksmēm, pārliecinieties, ka tā nenotiek.
Ir svarīgi pārbaudīt, kā jūsu apmeklētāji pārvietosies jūsu vietnē, kad tā būs “dzīvajā”. Pārbaudiet, cik labi darbojas iekšējās saites, un noskaidrojiet, no kurienes ir izveidota saite (jūs nevēlatiesnevienu bojātu saiti).
Lai izvairītos no neveiklām kļūdām, kad jūsu vietne jau darbojas, pirms palaišanas pārliecinieties, ka esat pārlasījis visu saturu. Ieteicams to iedot pārlasīt arī citiem komandas biedriem, jo viņi var pamanīt kaut ko, ko esat palaidis garām.
Vietnes noformējumam ir jāatbilst jūsu uzņēmuma zīmolam un misijas redzējumam. Turklāt pārliecinieties, ka jūsu vietne atbilst citiem jūsu mārketinga materiāliem, piemēram, sociālo mediju lapām vai drukātiem materiāliem (piemēram, brošūrām vai vizītkartēm).
Pārbaudiet, vai jūsu sīkikona(favicon) – vietnes ikona, kas atrodas tīmekļa pārlūkprogrammas augšdaļā, adrešu joslā, tiek rādīta pareizi. To var viegli aizmirst, nodarbojoties ar visām citām noformējuma izmaiņām, tāpēc vienmēr pārbaudiet divreiz.
Pārliecinieties, ka visas sīkdatnes un atbilstošās piekrišanas pogas darbojas tā, kā tām vajadzētu darboties. Tas ir īpaši svarīgi, ja izmantojat trešās puses pakalpojumus, piemēram, Google Analytics programmatūru vai mārketinga platformas, kurās tiks glabāti jūsu mājaslapas dati (piemēram, Mailchimp). Pārbaudiet, vai, apmeklējot jūsu mājaslapu, sīkdatņu informācija tiek atspoguļota pareizi.
Lai izveidotu viendabīgu pieredzi visā jūsu mājaslapā, ir nepieciešami papildu rīki, piemēram, formas, tiešsaistes čats vai sociālo mediju integrācija.
Varat izmantot risinājumu, kas to visu apvieno, kā piemēram LiveAgent. Tas ir rīks, kas var palīdzēt jums ietaupīt daudz laika, integrējot tā risinājumus jūsu mājaslapā, un to ir viegli sākt lietot.
Izmantojot tikai dažus vienkāršus soļus, jūs varat ieviest tiešsaistes čatu (kas piesaista potenciālos pircējus), zvanu centru, sociālo mediju atbalsta programmatūras izmantošanu un arī pārvaldīt visu mijiedarbību ar saviem klientiem no vienas vienotas iesūtnes.
Liveagent var izmēģināt bez maksas, lai jūs varētu uzzināt, cik labi tas jūsu mājaslapā darbojas.
Pārbaudiet, vai jūsu maksājumu integrācijas pakalpojumu sniedzēji (piemēram, Stripe) darbojas. Piemēram, ja izmantojat Shopify, pārbaudiet, vai visi dati tiek saņemti pareizi, lai nodrošinātu, ka pēc palaišanas nevienam klientam nav problēmu saistībā ar savu pasūtījumu.
Pārbaudiet savas vietnes ielādes ātrumu. Ja jums ir daudz attēlu vai video failu, izmantojiet, piemēram, GTmetrix vai PageSpeed Insights, lai redzētu, kur varat veikt uzlabojumus. Tas ir īpaši svarīgi, ja paredzat, ka jūsu vietnē būs liela datplūsma. Pārliecinieties, ka visi attēli ir optimizēti un, ka visi videoklipi vai animācijas tiek atskaņoti, kā nepieciešams, kad lapa ir ielādēta.
Pārbaudiet, vai RSS saite darbojas pareizi. Tas ir ļoti svarīgi, ja jums ir emuārs un vēlaties, lai lietotāji abonētu jaunumus vai dalītos ar jūsu saturu ar savām auditorijām.
Ja jūsu vietnē ir instalēti sekošanas kodi, skripti vai trešās puses mārketinga rīki, pārliecinieties, ka nav kļūdas, kas neļautu tiem darboties. Pārbaudiet šos elementus dažas dienas pirms palaišanas, lai jūs varētu atrisināt šīs problēmas, pirms tās kļūst būtiskas.
Ja jums tāda vēl nav, tad tagad ir īstais brīdis integrēt analīzes rīku (ieteicams izmantot Google Analytics). Tas palīdzēs sekot svarīgām metrikām, piemēram, no kurienes nāk apmeklētāji un kā viņi atrod ceļu uz jūsu vietni. Tas ir arī ļoti svarīgi, lai uzlabotu meklētājprogrammu reitingu.
Ja vēlaties būt drošs, ka nepalaidīsiet garām vērā neko svarīgu saistībā ar meklētājprogrammas optimizāciju, šeit ir mūsu Jaunas mājaslapas SEO kontrolsaraksts.
Ja vietne ir mobilajām ierīcēm draudzīga, apsveriet iespēju ieviest mobilo lapu akseleratoru (AMP). Pateicoties šai jaunajai Google idejai, tiks ievērojami uzlabota redzamība mobilajās ierīcēs un attiecīgs SEO novērtējums. Tas kļūst obligāti, ja jūsu vietne ir ļoti atkarīga no mobilās datplūsmas.
Pārliecinieties, ka saglabājat kontroli pār vietnes saturu. Jums ir jāspēj veikt izmaiņas, kad tās ir nepieciešamas. Tas ir ļoti svarīgi, lai pasargātu jūsu vietni no uzlaušanas. Ja jums nav tehnisko prasmju, lai to paveiktu paša spēkiem, apsveriet iespēju nolīgt tīmekļa izstrādes uzņēmumu.
Pārliecinieties, ka jūsu mājaslapas pieteikšanās dati u.c. ir saglabāti vienuviet, kur tie būs viegli pieejami un drošībā. Ja tos pazaudēsit vai nepierakstīsiet pareizi, būs grūti atjaunot vietni no jauna.
Ja neesat kādu vietnes sadaļu autors, pārliecinieties, ka jums ir autortiesības to publicēšanai. Tas ir īpaši svarīgi, ja tās satur attēlus vai citu multivides saturu (ņemiet vērā, ka tas ietekmēs to, kā meklētājprogrammas indeksē jūsu mājaslapu).
Neaizmirstiet iekļaut noteikumu un nosacījumu lapu, kā arī privātuma noteikumus. Tas palīdzēs aizsargāt jūsu vietni no jebkādām juridiskajām problēmām nākotnē, it īpaši, ja tajās iesaistītas trešās personas.
Ja izmantojat pakalpojumu Google Analytics, pārliecinieties, ka iekšējās IP adreses (t.i., tās, kuras atrodas jūsu birojā) netiek iekļautas jūsu mājaslapas datplūsmas analīzes atskaitēs. Iekšējie trāpījumi var sagrozīt rezultātus, un dati var neatspoguļot patieso mājaslapas datplūsmu un apmeklētājus.
Ja vēlaties uzlabot savas vietnes tiešsaistes drošību, apsveriet iespēju ieguldīt SSL sertifikātā. Tas dos lielāku uzticamību, un jūsu apmeklētāji varēs būt pārliecināti, ka atrodas drošā tīmekļa vietnē. Pārbaudiet, vai jūsu vietnes vietrādī ir redzams HTTPS – ja jā, tas nozīmē, ka vietne ir droša.
Ja neizmantojat automātiskas rezerves kopēšanas risinājumu, tagad ir īstais laiks to izveidot. Ja tiek veiktas būtiskas izmaiņas (piemēram, pievienotas jaunas lapas), vietnes rezerves kopēšana ir jāveic regulāri, ideālā gadījumā reizi nedēļā vai pat biežāk. Tas palīdz samazināt iespējamos bojājumus jūsu mājaslapā.
Ir vērts arī pārbaudīt, vai jūsu mājaslapa ir korekta no visiem iespējamajiem juridiskajiem aspektiem, piemēram, datu aizsardzība un privātums. Ja jums nav zināšanu vai laika, lai to izdarītu paša spēkiem, apsveriet iespēju nolīgt ekspertu juridiskajos jautājumos, kas jums palīdzēs.
Pārliecinieties, ka varat uzraudzīt savu vietni. Piemēram, tāds pakalpojums kā Pingdom nosūtīs brīdinājumu, ja ar vietni vai hostingu ir kādas problēmas, lai jūs varētu ātri risināt šo problēmu un līdz minimumam samazināt dīkstāvi apmeklētājiem.
Ja jūsu mājaslapas saturs tiek pārvaldīts, izmantojot satura pārvaldības sistēmu (piemēram, WordPress), vienmēr pārliecinieties, ka tā atjaunināta līdz jaunākajai versijai. Tas palīdzēs novērst jebkādus turpmākās drošības problēmas un nodrošināt, ka viss norit gludi arī apmeklētājiem.
Padomājiet, kā jūsu vietnei cilvēki piekļūs. Vai tā ir piemērota mobilajām ierīcēm? Ja nē, risiniet to pirms palaišanas.
Veltiet laiku tam, lai notestētu savu jauno vietni ar izplatītākajām pārlūkprogrammām (Chrome, Firefox un Safari). Pārlūkprogrammas testi nodrošinās, ka visas problēmas tiks identificētas vēl pirms vietnes palaišanas.
Neaizmirstiet vēlreiz pārbaudīt, vai visas jūsu iekšējās saites darbojas pareizi un neviena no tām nav bojāta. Tas nozīmē, ka ir jāiet cauri katrai lapai un manuāli jāpārbauda, vai visi URL norāda uz pareizajām vietām. Lai to izdarītu, varat arī izmantot tiešsaistes bojāto saišu pārbaudīšanas rīku.
Katrā jaunās vietnes lapā noteikti iekļaujiet atbilstošus aicinājumus uz rīcību (CTA). Tas palīdz virzīt jūsu auditoriju pa klientu “ceļu” jūsu vietnē. Ja vēlaties palielināt reklāmguvumu skaitu, izmantojiet šo iespēju pievienot atbilstošus aicinājumus uz rīcību.
Līdzīgi, ja izmantojat sociālos medijus, pārliecinieties, ka katra plūsma darbojas pareizi. Piemēram, ja dalaties ar emuāra publikācijām sociālajos medijos, apmeklētājiem ir jābūt iespējai redzēt šos atjauninājumus, tiklīdz tie parādās jūsu vietnē. Ja tā nav, cilvēki ilgi nepētīs, meklējot šo saturu.
Palaišanas dienā jums vajadzētu būt pilnīgi gataviem. Nevajadzētu būt nekādām trūkstošām lapām vai nepieciešamiem uzlabojumiem. Vēlreiz pārbaudiet, vai viss, kas nepieciešams tiešsaistes darbam, ir savā vietā pirms palaišanas.
Turklāt pārliecinieties, vai jums ir ieplānota palaišanas reklāma, lai viss sāktu kustēties. Tā var būt kā e-pasta kampaņa, Facebook publikācija, vai pat vienkārši nododot cilvēkiem informāciju, ka jūsu jaunā vietne ir izveidota un darbojas.
Visbeidzot, viens no labākajiem veidiem, kā palielināt datplūsmu un iegūt vairāk apmeklētāju, ir ieguldīt Google reklāmās. Lielisks šo reklāmu aspekts ir tas, ka tās ir ļoti mērķorientētas. Varat būt drošs, ka jums vienmēr būs atbilstoša mērķauditorija katrai kampaņai.
Ja jums ir laiks, apsveriet iespēju uzrakstīt arī paziņojumu presei. Tas ir lielisks veids, kā publiskot savu jauno vietni, un tas var pat palīdzēt iegūt dažas atpakaļsaites SEO vajadzībām.
It's all about the promotion. Create a buzz and convey a compelling message to your audience. Make an offer your customers can’t refuse. This could be a discount on your services, free samples of products, or exclusive content.
It's called a 'private' website, meaning only people with authorized access can view its contents. On launch day, your new site becomes 'public,' and everyone is able to view it.
There are many ways to promote your new website. You can use social media, email marketing, or even a press release - just think about what will work best for your target audience and then go with it.
If your site does go down, it's essential to fix the problem as quickly as possible. This is especially true if you're relying on visitors to find your services or products online.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem