Vai gatavojaties atvērt jaunu mājaslapu? Ja tā ir, vispirms izmantojiet šo meklēšanas programmas optimizācijas kontrolsarakstu. Labi optimizēta mājaslapa ir ļoti svarīga, lai sasniegtu augstu reitingu meklētājprogrammā un iegūtu datplūsmu. Šajā kontrolsarakstā apspriedīism svarīgākos soļus, kas jāveic, lai jūsu vietne būtu SEO draudzīga jau no pirmās dienas.

SEO kontrolsaraksta nozīmīgums jaunajām mājaslapām

Ja tikko sākat veidot jaunu mājaslapu, ir svarīgi ieguldīt laiku tās optimizēšanai meklētājprogrammām un ņemt vērā reitinga faktori. Labā ziņa ir tāda, ka tīmekļa vietnes SEO nav sarežģīts un vairumā gadījumu to var paveikt diezgan ātri.

Ar nelielu piepūli un mājaslapas audita kontrolsaraksta palīdzību jūs varat padarīt savu mājaslapu pamanāmāku meklētājprogrammām un sākt saņemt dabisku datplūsmu uz savu mājaslapu.

Kas var gūt labumu no SEO kontrolsaraksta jaunajām mājaslapām?

Šis mājaslapas SEO ieviešanas kontrolsaraksts ir paredzēts uzņēmumu un mājaslapu īpašniekiem, kuri sāk darbu pie jaunas mājaslapas. Tomēr arī tad, ja jūsu vietne ir jau dažus gadus veca, vienmēr ir ieteicams pārskatīt šos soļus, lai nodrošinātu, ka izmantojat visas jaunākās meklētājprogrammu optimizācijas metodes.

Tad kādi ir galvenie pasākumi, kas jāveic?

Kā paveikt SEO jaunajām mājaslapām?

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām

Meklētājprogrammu optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.

Kāpēc ir svarīgi veikt atslēgvārdu izpēti?

Ja neveiksit pienācīgu atslēgvārdu izpēti, jūs nevarēsit novērtēt pareizos meklēšanas vienumus. Rezultātā jūsu mājaslapa nesaņems pietiekami daudz datplūsmas, kas nozīmē, ka tā negūs tik daudz reklāmguvumu, cik varētu.

Kā veikt atslēgvārdu izpēti?

Sākumā jums vajadzētu noteikt savas mājaslapas tēmu. Kad jums ir vispārējs priekšstats par jūsu vietnes saturu, varat sākt noteikt jūsu saturam atbilstošus mērķa atslēgvārdus.

Varat arī izmantot pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus cilvēki faktiski izmanto, lai meklētu informāciju tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google tīklā un skatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi tiek rādīti rezultātos.

Varat arī pārraudzīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis mērķa atslēgvārdu sarakstu, varat sākt tos iekļaut savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.

Kurus rīkus izmantot atslēgvārdu izpētei?

  • Google Ads Keyword Planner ir bezmaksas rīks, kas ļauj identificēt ar jūsu uzņēmumu saistītus atslēgvārdus, uzzināt, cik bieži tie tiek meklēti, un noskaidrot, cik tie ir konkurētspējīgi.
  • Moz Keyword Explorer ir maksas rīks, kas ļauj veikt padziļinātu atslēgvārdu izpēti. Tas nodrošina datus par meklēšanas apjomu, konkurenci un citiem faktoriem, kas var palīdzēt noteikt, vai konkrētu atslēgvārdu ir vērts noteikt par mērķi.
  • mediju uzraudzības rīki, piemēram, Mediatoolkit, lai izsekotu nesaistītus pieminējumus un redzētu, ko cilvēki saka par jūsu zīmolu.

Tas ir viens no vissvarīgākajiem soļiem, lai optimizētu jūsu mājaslapu meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai mājaslapu.

Kāpēc ir svarīgi izvēlēties domēnvārdu?

Ikreiz, kad reģistrējat domēnvārdu, jūs iegūstat arī atbilstošo IP adresi, ar kuru tiks saistīta jūsu vietne, kamēr tā jums pieder. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek viesotas.

Izvēlieties pareizo domēnvārdu
Domēnvārda izvēle noteiks jūsu lapas nākotni

Kā izvēlēties domēnvārdu?

  • izvēlieties tādu, kas precīzi atspoguļo jūsu uzņēmumu vai mājaslapu.
  • izmantojiet pareizo paplašinājumu (.com, .org u.c.)
  • veidojiet to īsu
  • izvairieties no defisēm un cipariem
  • iekļaujiet atslēgvārdus, lai uzlabotu vietnes SERP reitingu.
  • pārliecinieties, ka tas ir pieejams iegādei un vēl nav aizņemts.
  • reģistrējiet atbilstošo IP adresi, lai palīdzētu uzlabot tā reitingu

Kurus rīkus izmantot domēnvārda izvēlei?

  • domēnvārdu meklēšanas rīks, piemēram, Namecheap, GoDaddy
  • domēna vārdu ģenerators, piemēram, no Shopify

Nākamais jūsu mājaslapas optimizēšanas solis ir izvēlēties pareizo tīmekļa platformu. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir draudzīga meklētājprogrammām un ļauj viegli uzlabot mājaslapas SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot meklētājprogrammai draudzīgu tīmekļa platformu?

Šis ir rīks, no kura būsiet atkarīgs turpmākajos gados — jūs rediģēsit esošās lapas un pievienosit jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs nekādā veidā ierobežot.

Kas jāņem vērā, izvēloties tīmekļa platformu?

  • jūsu paredzētais lietojums
  • cenas
  • apgūšanas līkne
  • pielāgošanas iespējas
  • izstrādātāja palīdzība
  • viegla atjaunināšana
  • analīze
  • integrācija ar citiem rīkiem

Kuras tīmekļa platformas ir draudzīgas meklētājprogrammām?

Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām tīmekļa platformām:

  • WordPress
  • Wix
  • Weebly
  • Shopify

Iestatot mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Atlasot tēmu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir kvalitatīvi uzprogrammēta un paredzēta SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot SEO draudzīgas tēmas?

SEO draudzīgas tēmas ir izstrādātas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvētas funkcijas, kas palīdz uzlabot jūsu vietnes reitingu meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP), piemēram, optimizēts kods un metadati.

Tīmekļa izstrādātājs
Izvēlieties SEO draudzīgu tēmu

Kā izvēlēties SEO draudzīgas tēmas un spraudņus?

Nav tādas konkrētas tēmas, kas ļautu jums iegūt augstāku vietu, vai tādas, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Tā vietā ņemiet vērā tādus faktorus kā:

  • programmēšanas kvalitāte
  • ielādes ātrums
  • adaptivitāte
  • atjauninājumu regularitāte
  • SEO spraudņu saderība
  • pārbaudīta vairākās pārlūkprogrammās

Pirms lēmuma pieņemšanas pārbaudiet atsauksmes, viedokļus un panākumu stāstus par konkrētu tēmu.

Kuras tēmas un spraudņi ir piemēroti SEO?

  • HubSpot WordPress spraudnis
  • Yoast SEO rīks
  • WPForms
  • Astra

Plānojot mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai gan lasītājiem, gan meklētājprogrammām būtu viegli pa to pārvietoties.

Kāpēc ir svarīgi plānot vietnes struktūru?

Plānojot vietnes struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas vietnes SERP reitingu.

Vietnes struktūras plānošana kopā ar citiem
Jūsu mājaslapas struktūras plānošana būs izdevīga

Kā plānot vietnes struktūru?

Jūsu mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir pūļu vērts. Sāciet, izveidojot vietnē nepieciešamo lapu sarakstu, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.

Padoms. Lapa jūsu vietnē nedrīkst atrasties vairāk nekā trīs klikšķu attālumā.

Kurus rīkus izmantot vietnes struktūras plānošanai?

  • Google Analytics vietnes struktūras pārskats
  • Yoast SEO spraudnis
  • Shopify tēmu redaktors
  • mājaslapu sagataves

Labi organizēta un intuitīva navigācija ir ļoti svarīga mājaslapas SEO. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un visas lapas iespējams sasniegt no galvenās izvēlnes. Izmantojiet arī skaidrus uzrakstus savām navigācijas pogām, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.

Kāpēc intuitīva navigācija ir tik svarīga?

Navigācijas izvēlnes vienumi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nevar atrast to, ko meklē, viņi aiziet neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.

LiveAgent produkta navigācija
LiveAgent lapas navigācijas piemērs

Kā izveidot intuitīvu navigāciju?

Uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai padarītu navigāciju lietotājam draudzīgāku.

  • skaidri uzraksti — apmeklētāji zinās, kurp doties bez vajadzības minēt (Tas palielina iespēju, ka viņi jūsu vietnē atradīs vajadzīgo.)
  • Izvēlnes vienumus sakārtojiet loģiski
  • pārliecinieties, ka visas lapas ir sasniedzamas no galvenās izvēlnes
  • ievietojiet svarīgākās lapas izvēlnes augšdaļā.
  • neaizmirstiet par meklēšanas joslu

Padoms. Visu laiku domājiet par savu apmeklētāju uzvedību (uz ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai novirzītu datplūsmu uz savām sociālo mediju lapām.

Kurus rīkus izmantot, lai izstrādātu intuitīvu navigāciju?

  • WordPress tēmām, piemēram, Divi un Avada, ir iepriekš izveidotas navigācijas izvēlnes, kuras varat pielāgot savām vajadzībām.
  • Hotjar sniedz ieskatu par to, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar jūsu vietni, ko varat izmantot, lai uzlabotu navigāciju.
  • Google Analytics sniedz detalizētu informāciju par jūsu mājaslapas datplūsmu, ļaujot jums redzēt, kuras lapas ir vispopulārākās, un ļaujot veikt atbilstošas izmaiņas.

Īsi, kodolīgi un atslēgvārdiem bagāti URL vietrāži uzlabos jūsu vietnes SEO reitingu.

Kāpēc ir svarīgi optimizēt lapu URL?

Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL vietrāžos var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast jūsu lapu saturu. Tas savukārt var palīdzēt jūsu mājaslapai pakāpties augstāk SERP reitingā.

Kā es varu optimizēt lapas URL?

Sāciet ar pārbaudi, vai satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā ļauj, noteikti iestatiet 301.pārvirzīšanu no vecajiem URL uz jaunajiem URL.

Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, jūs tomēr varat dažas lietas izdarīt.

  • izmantojiet atslēgvārdus failu nosaukumos (piem., “mana-ar-atslēgvārdiem-pilna-lapa.html”)
  • izmantojiet defises (-), lai atdalītu vārdus savos URL.
  • izvairieties no speciālajām rakstzīmēm vai simboliem, piemēram, & un %

Kurus rīkus izmantot lapu URL optimizēšanai?

  • Shopify piedāvā URL optimizācijas rīku, kas ļauj mainīt URL struktūru un iekļaut tajos atslēgvārdus.
  • WordPress arī ir vairāki spraudņi, kas var palīdzēt optimizēt jūsu lapu URL.

Jau no paša sākuma jums ir jāpievērš uzmanība savas mājaslapas adaptivitātei, lai nodrošinātu nevainojamu lietotāja pieredzi un veicinātu efektīvu mājaslapas uzturēšanu ilgtermiņā. Lietotāju skaits, kas pārlūko tīmekli savos tālruņos un planšetdatoros, palielinās un jūs nevēlaties zaudēt potenciālos klientus tikai tāpēc, ka jums ir mājaslapa, kas mazākos ekrānos neizskatās labi.

Kāpēc mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains ir svarīgs?

Google ir paziņojusi, ka savos SERP piešķirs prioritāti mobilajām ierīcēm draudzīgām vietnēm. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav daudzpusīga dizaina, tā var tikt sodīta un novērtēta zemāk nekā mājaslapa, kurai tāds ir.

mobilā lietotne liveagent iphone
mobilā lietotne liveagent iphone

Kā izveidot mājaslapu, kas ir piemērota mobilajām ierīcēm?

Vispirms pārliecinieties, vai viss saturs ir lasāms bez nepieciešamības to tuvināt.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties no Flash vai citu spraudņu izmantošanas, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, ka tā darbojas labi un izskatās labi.

Kurus rīkus izmantot, lai izveidotu mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu?

  • Google ir savs rīks, ko sauc par Google Mobile-Friendly Test, kas pateiks, vai jūsu vietne ir optimizēta mobilo ierīču lietotājiem.
  • Responsive Design Checker no WebAIM, kas pārbaudīs, cik labi jūsu mājaslapa reaģē uz dažādiem ekrāna izmēriem.
  • Luigi Box Search — izmanto, lai meklētu pieprasījumus, izmantojot mākslīgo intelektu.

Mūsdienās nav attaisnojams neizmantot savai vietnei SSL sertifikātu/HTTPS šifrēšanu. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks veikt jaunināšanu.

Kāpēc SSL sertifikāts ir svarīgs?

Google arvien lielāku prioritāti piešķir vietnēm, kurās tiek izmantoti SSL sertifikāti, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdzas uz šo protokolu. Papildus tam, pārejot uz SSL, varēsit izmantot Google Analytics savā vietnē un aizsargāt to no ļaunprātīgas programmatūras un hakeriem.

Kā mājaslapu pārslēgt uz SSL?

Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama pakalpojumu sniedzēja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā tīmekļa serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, jums būs arī jāatjaunina visas savas vietnes saites.

Kurus rīkus izmantot, lai pārslēgtos uz SSL?

  • Let’s Encrypt, kas ir bezmaksas atvērtā koda SSL sertifikātu nodrošinātājs.
  • Cloudflare spraudnis platformai WordPress, kas palīdzēs aizsargāt mājaslapu ar vienu klikšķi.

Meklētājprogrammu roboti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, indeksējot tās. Viņi saglabā visas atrastās informācijas kopiju savos serveros. Kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tai atbilstošos rezultātus.

Kāpēc rāpuļprogrammām ir svarīgi indeksēt jūsu mājaslapu?

Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa netiek pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammu rezultātu lapās.

LiveAgent indeksēšana
LiveAgent lapas indeksēšanas piemērs

Ko jūs varat darīt, lai palīdzētu rāpuļprogrammām indeksēt jūsu mājaslapu?

  • Pārbaudiet, vai visas vietnes lapas ir pārmeklējamas, tostarp pārliecinieties, ka fails robots.txt un metatagi nebloķē rāpuļprogrammas.
  • Meklētājprogrammu rāpuļprogrammas sapratīs jūsu vietnes saturu. lapas, ja tajās izmantojat pareizus virsrakstus, aprakstus un atslēgvārdus.
  • Uzraugiet rāpuļprogrammas kļūdas un izlabojiet tās, tiklīdz tās tiek pamanītas, jo tās var ietekmēt lapu indeksējamību.
  • Cik bieži vien iespējams, atjauniniet mājaslapu ar jaunu saturu, lai palīdzētu uzlabot indeksēšanu, jo rāpuļprogrammas apmeklē mājaslapas biežāk, kad tajās tiek pievienots jauns saturs.

Kurus rīkus izmantot, lai palīdzētu rāpuļprogrammām indeksēt jūsu mājaslapu?

  • pastāvīgo saišu struktūru
  • Google Search Console

Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums ir jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai meklētājprogrammas rāpuļprogrammas varētu to paveikt.

Kāpēc Google Search Console ir svarīgs?

Tas ļauj jums redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, un palīdz diagnosticēt un labot kļūdas, kas var traucēt jūsu mājaslapai iegūt augstu vietu. Turklāt jūs gūstat vērtīgu ieskatu par atslēgvārdiem, ko cilvēki izmanto, lai atrastu jūsu vietni.

Google Search Console veiktspējas piemērs
LiveAgent rezultāti Google Search Console

Kā iesniegt mājaslapu Google Search Console?

Mājaslapas iestatīšanas process Google Search Console ir diezgan vienkāršs:

  • izveidojiet bezmaksas kontu Google Search Console mājaslapā
  • pievienojiet savas mājaslapas URL
  • apstipriniet, ka šī mājaslapa pieder jums
  • pievienojiet savas mājaslapas vietnes karti
  • pagaidiet, līdz Google indeksē jūsu mājaslapu
  • sāciet sekot jūsu mājaslapas veiktspējai

Kurus rīkus izmantot, lai iesniegtu mājaslapu Google Search Console?

  • Yoast SEO — bezmaksas spraudnis WordPress mājaslapām
  • Google Search Console spraudnis WordPress platformai

Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav funkcija, ko brīvi izvēlēties, bet gan būtiska jebkuras tiešsaistes klātbūtnes sastāvdaļa.

Kāpēc ir svarīgi izveidot My Business profilu?

Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Iekļaujot to savā Google My Business profilā, klientiem būs vieglāk to atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir verificēta mājaslapa, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP reitingu.

Google My Business profils
LiveAgent My Business profila piemērs

Kā izveidot My Business profilu?

Lai norādītu savu mājaslapu savā Google My Business profilā, jums būs jānorāda šāda informācija:

  • mājaslapas adrese
  • kategorijas (piemēram, pārtikas veikals, viesnīca, restorāns u.c.)
  • jūsu uzņēmuma apraksts
  • Pārliecinieties, ka aizpildiet visus laukus un iekļaujiet saiti uz jūsu mājaslapu. Varat pievienot arī attēlus un videomateriālu, kas palīdzēs to reklamēt.

Kurus rīkus izmantot Google My Business profila iestatīšanai?

  • Google ceļvedis Google My Business profila izveidei, kurā ir ietverti detalizēti norādījumi par profila izveidi, kā arī padomi un ieteikumi, kā to maksimāli izmantot.
  • Hootsuite ceļvedis Google My Business profila iestatīšanai, tostarp norādījumi profila izveidei un labošanai.

Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpievieno atbilstošs saturs savā mājaslapā.

Kāpēc satura kvalitāte ir tik svarīga?

Papildus profesionāla tēla veidošanai ap jūsu zīmolu, augstas kvalitātes satura elementi arī var uzlabot jūsu SEO. Tie turpinās piesaistīt apmeklētājus un mudinās tos interesēties par jūsu uzņēmumu.

LiveAgent saturs
LiveAgent lapa piedāvā daudz augstas kvalitātes satura

Kā jūs varat izveidot augstas kvalitātes saturu?

Satura idejas atšķiras atkarībā no jūsu uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Tālāk ir sniegti daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu.

  • pārliecinieties, ka tas atbilst jūsu uzņēmumam
  • iekļaujiet nosaukumus un aprakstus, kas piesātināti atslēgvārdiem
  • pārliecinieties, ka saturs ir labi uzrakstīts un viegli lasāms
  • iekļaujiet attēlus un videomateriālus, kur vien iespējams
  • neaugšupielādējiet savā mājaslapā dublējošu saturu
  • izmantojiet satura rādītājus

Ir iespējams iesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai vēl vairāk pārliecinātu apmeklētājus veikt reklāmguvumu.

Kurus rīkus izmantot augstas kvalitātes satura izveidei?

  • Kontentino Satura Kalendārs palīdz plānot un ieplānot saturu, kā arī sekot tā veiktspējai
  • Google Dokumenti/Izklājlapas palīdz jums ērti izveidot un rediģēt dokumentus un izklājlapas, kas var būt noderīgas satura izveide.
  • Canva ir bezmaksas tiešsaistes dizaina platforma, kas ļauj viegli izveidot vizuālus materiālus jūsu mājaslapai vai emuāra publikācijām.
  • Satura kontrolsaraksts, lai nepalaistu garām nevienu svarīgu punktu.
  • li>

Katrai mājaslapas lapai noteikti izvēlieties galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast meklēto informāciju jūsu vietnē.

Kāpēc atslēgvārdi ir svarīgi?

Tiklīdz katrai lapai norādat primāro atslēgvārdu, tas parāda Google, ka lapā īpaši apskatīta šī tēma. Tādā veidā jūs varat palielināt savas iespējas iegūt augstāku reitingu meklēšanas rezultātos.

Kā atrast īstos atslēgvārdus?

  • padomājiet par to, kādus vārdus cilvēki izmantotu, lai meklētu jūsu produktus vai pakalpojumus
  • apsveriet ilgtermiņa atslēgvārdus, kas ir konkrētas un mērķtiecīgas frāzes, kas, visticamāk, radīs reklāmguvumus.
  • iekļaujiet atslēgvārdus savas mājaslapas saturā, nosaukumos, metaaprakstos un galvenes birkās
Atslēgvārdi WP Yoast SEO spraudnī

Kurus rīkus izmantot primāro atslēgvārdu atlasei?

  • Google Ads Keyword Planner
  • SEMrush ir rīks, kas sniedz detalizētu informāciju par jūsu mājaslapas konkurentiem, tostarp viņu atslēgvārdiem un reklāmu stratēģijām.
  • Moz Keyword Explorer ļauj atrast atslēgvārdus, pamatojoties uz jūsu vietnes saturu un novērtē atslēgvārdu grūtību

Ja piedāvājat savus produktus vai pakalpojumus vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šo valodu versijām.

Kāpēc daudzvalodu SEO ir svarīga?

Jo tā ļauj atlasīt mērķauditoriju ārzemju auditorijai, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Mājaslapas optimizēšana dažādām valodām var palīdzēt uzlabot jūsu rangu arī ārzemju meklētājprogrammās.

Translation domains example
LiveAgent valodu tulkojumi

Kā sagatavot mājaslapas dažādu valodu versijas?

  • izmantojiet tulkošanas spraudni vai rīku
  • pārliecinieties, ka viss jūsu mājaslapas saturs ir labi iztulkots, tostarp virsraksti, apraksti un attēli.
  • izveidojiet atsevišķas lapas katrai mājaslapas valodas versijai

Kurus rīkus izmantot mājaslapas tulkošanai?

  • Google Translate, kas ir bezmaksas un ļauj tulkot tekstu, mājaslapas un dokumentus.
  • Bing Translator arī piedāvā bezmaksas teksta, mājaslapu un dokumentu tulkošanu
  • WordPress tulkošanas spraudnis palīdz ērti pārtulkot jūsu WordPress mājaslapu dažādās valodās.

Kad runa ir par vietnes optimizēšanu SEO vajadzībām, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google atjauninājumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro tīmekļa platformu ir iekļautas funkcijas, kas palīdz jums būt informētam par jaunākajām tendencēm.

Kāpēc ir svarīgi sekot jaunākajiem Google atjauninājumiem?

Ja jūsu vietne nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, datplūsma var samazināties. Pārbaudot jaunākos Google algoritmu jauninājumus, varat nodrošināt, ka jūsu vietne ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka tā tiks Googlē sodīta.

Kā būt informētam par jaunākajiem Google atjauninājumiem?

Jums ir jāseko jaunākajiem Google atjauninājumiem, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt jums vajadzētu sekot tam, kas jūsu vietnē darbojas un kas ne, izmantojot Google Analytics vai jebkuru citu analītisko rīku.

Kurus rīkus izmantot, lai pārbaudītu jaunākos Google atjauninājumus?

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools
  • MozCast

Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un pēc iespējas ātrāk izlabojiet tās.

Kāpēc ir svarīgi izķert tehniskās SEO kļūdas?

Tehniskas SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai ieņemt augstu SERP vietu. Dažos gadījumos šādu kļūdu dēļ Google var pat nobloķēt jūsu vietni, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.

Pārbaudiet SEO kļūdas Google Search Console
Mēģiniet atklāt visas SEO kļūdas un uzlabot savu reitingu

Kā noteikt tehniskas SEO kļūdas?

  • identificējiet iekšējās saites un ārējo saišu veidošanu
  • atpazīstiet vāju saturu
  • meklējiet atslēgvārdu optimizāciju
  • pārliecinieties, ka metatagi ir optimizēti
  • pārbaudiet satura dublicēšanos
  • novērsiet bojātās saites

Kurus rīkus izmantot tehnisko SEO kļūdu noteikšanai un labošanai?

  • Google Search Console palīdz jums atrast un novērst kļūdas jūsu vietnē.
  • Google Analytics sniedz informāciju par jūsu vietnes datplūsmu, tostarp par to, kurās lapās ir visvairāk kļūdu.
  • Screaming Frog SEO Spider pārmeklē jūsu vietni un atrod kļūdas, kas var ietekmēt jūsu reitingu.

Labi optimizēti metaapraksti un virsrakstu birkas ir ļoti vērtīgi SEO procesa aspekti. Lai izmantotu visas šīs iespējas, nodrošiniet, lai jūsu mājaslapas virsraksta birkas un metaapraksti būtu atšķirīgi.

LiveAgent — atslēgfrāze, SEO virsraksta un metaapraksta piemērs

Kāpēc oriģinālas virsraksta birkas un metaapraksti ir svarīgi?

Pielāgotas virsraksta birkas un metaapraksti palīdz iegūt augstāku vietu meklētājprogrammās. Tie arī palīdz uzlabot vidējo klikšķu skaitu, kā rezultātā uzlabojas datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāte.

Kā izveidot unikālas virsrakstu birkas un metaaprakstus?

  • katrai lapai izmantojiet dažādus atslēgvārdus
  • uzrakstiet katrai lapai unikālu aprakstu
  • izmantojiet saistošus virsrakstus, lai mudinātu cilvēkus klikšķināt uz jūsu saites

Kurus rīkus izmantot, lai izveidotu unikālas virsrakstu birkas un metaaprakstus?

  • Frase Meta Description Generator
  • Ar MI darbināts virsraksta birku ģenerators, piem. Jarvis

Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām vietu reitingā, ir to ielādes ātrums un servera reakcijas laiks (cik ilgs laiks paiet pēc tam, kad tīmekļa klients iesniedz pieprasījumu).

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt ielādes ātrumu?

Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un likt apmeklētājiem pamest jūsu mājaslapu, kā arī negatīvi ietekmēt jūsu vietnes SEO reitingu.

Mēģiniet darīt visu, lai uzlabotu savas lapas ielādes ātrumu

Kā uzlabot mājaslapas ielādes ātrumu?

Tiklīdz esat konstatējis, ka ir radusies problēma ar jūsu vietnes ielādes ātrumu, varat veikt dažas darbības, lai to uzlabotu.

  • optimizējiet attēlus (tas ir viens no vienkāršākajiem labojumiem)
  • samaziniet JavaScript un CSS failus.
  • izmantojiet kešatmiņas spraudni, lai uzlabotu mājaslapas ielādes ātrumu.

Kurus rīkus izmantot, lai pārbaudītu mājaslapas ielādes ātrumu?

  • Google rīks PageSpeed Insights, kas sniegs vērtējumu un ieteikumus, kā uzlabot ielādes ātrumu.
  • Pingdom ātruma pārbaudes rīks

Jūsu mājaslapas pieejamības laiks apzīmē tās pieejamību.

Kāpēc augsts pieejamības laiks ir svarīgs?

Dīkstāve ir kaut kas tāds, kas reizēm notiek sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas apmeklē jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.

Tā rezultātā meklētājprogrammas var piemērot sodus, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tas rada reālu problēmu, taču jūs varat to zināmā mērā novērst.

Pārliecināties par augstu pieejamības laiku
LiveAgent statusa pakalpojumu lapa

Ko varat darīt, lai nodrošinātu augstu pieejamības laiku?

Lai nodrošinātu augstu vietnes pieejamības laiku, varat veikt šīs dažas darbības:

  • izmantojiet uzticamu tīmekļa viesošanas uzņēmumu
  • izvēlieties serveri, kas nav pārslogots
  • izmantojiet kešatmiņas spraudņus
  • sakompresējiet JavaScript un CSS failus
  • nodrošiniet mājaslapas drošību

Kurus rīkus izmantot, lai nodrošinātu augstu pieejamības laiku?

  • UptimeRobot nosūta jums e-pasta paziņojumu, ja jūsu mājaslapa nedarbojas

Saistot vienu savas vietnes lapu ar citu, jūs veidojat ienākošās saites. Izejošās saites ir tās, kas novirza apmeklētājus uz citām mājaslapām.

WordPress iekšējā saite ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu vietnes autoritāti un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.

Saites izveides piemērs LiveAgent rakstā

Ir vairāki veidi, kā izveidot saites uz citām jūsu vietnes lapām. Varat izmantot enkuru, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Vēl viens veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties izveidot saiti. Varat arī izveidot hipersaiti, kas ir īpaša veida saites, kas tiks atvērta jaunā logā.

Kurus rīkus izmantot, lai izveidotu saites uz citām lapām?

  • Yoast SEO
  • All in One SEO Pack spraudnis

Lai nodrošinātu labu meklētājprogrammu optimizāciju, ir svarīgi uzturēt mājaslapas veselību.

Kāpēc ir svarīgi sekot mājaslapas veiktspējai?

  • lai nodrošinātu, ka meklētājprogrammas pārmeklē un indeksē jūsu mājaslapu
  • lai sekotu jebkādām izmaiņām jūsu mājaslapas reitingam noteiktiem atslēgvārdiem vai frāzēm.
  • cik daudz un no kurienes jūsu vietne saņem datplūsmu

Kāds ir labākais veids, kā sekot mājaslapas veiktspējai?

Ir vairāki veidi, kā sekot mājaslapas stāvoklim veiktspējas ziņā, taču viens no efektīvākajiem veidiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz jums daudz informācijas par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:

  • cik daudz apmeklētāju jums ir
  • no kurienes nāk apmeklētāji
  • kuras lapas viņi apmeklē.
  • cik ilgi viņi uzturas jūsu vietne
  • kādi meklēšanas pieprasījumi novirza cilvēkus uz jūsu vietni

Google Analytics ir spēcīgs rīks, un ir svarīgi to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti izveidojiet kontu un pievienojiet savai mājaslapai izsekošanas kodu, lai varētu sākt pārraudzīt tās veiktspēju.

Google Analytics piemērs

Kurus rīkus izmantot mājaslapas veiktspējas izsekošanai?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audits

Sociālie mediji ir svarīgi, kad runa ir par SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši jaunās mājaslapās.

Kāpēc sociālie mediji ir svarīgi priekš SEO?

Mijiedarbība ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot uzticību zīmolam tiešsaistē (un tas palīdz SEO). Sociālie mediji var arī uzlabot SEO, papildinot dabiskas saites.

LiveAgent — Facebook sākumlapa
Sociālie mediji novirzīs jūsu lapai dabisku datplūsmu

Kā izmantot redzamību sociālajos medijos, lai uzlabotu SEO?

Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. To lietotāji var nodot tālāk, kā rezultātā tas var tikt parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.

Saišu izveide ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet to un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju mijiedarboties ar saviem sekotājiem (publicējiet saistošu saturu, izmantojiet videoklipus, gūstiet baudu šajā radošajā procesā).

Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem — šeit var noderēt LiveAgent. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienā iesūtnē, lai jūs tās visas varētu pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi sazināšanās ar klientiem būs vieglāka.

Kādi ir labākie rīki, lai jūs būtu redzami sociālajos medijos?

  • sociālo mediju pārvaldības programmatūra, piem. Kontentino
  • LiveAgent sociālo mediju atbalsta programmatūra

Kopsavilkums SEO kontrolsarakstam jaunajām mājaslapām

  • Veiciet atslēgvārdu izpēti
  • Izvēlieties pareizo domēnvārdu
  • Izvēlieties tīmekļa platformu
  • Uzmanīgi izvēlieties savus tēmas un spraudņus
  • Plānojiet savas vietnes struktūru
  • Piešķiriet prioritāti intuitīvai navigācijai
  • Optimizējiet lapas URL adreses
  • Izveidojiet mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu
  • Pārslēdziet savu mājaslapu uz SSL
  • Palīdziet meklētājprogrammu rāpuļprogrammām indeksēt jūsu mājaslapu
  • Nosūtiet savu vietni uz Google Search Console
  • Iestatiet My Business Profile
  • Dalieties ar augstas kvalitātes saturu
  • Atrodiet primāros atslēgvārdus katrai lapai
  • Sagatavojiet dažādas valodas versijas savai mājaslapai
  • Sekojiet jaunākajiem Google atjauninājumiem
  • Izķeriet tehniskās SEO kļūdas
  • Izveidojiet unikālas virsrakstu birkas un metaaprakstus
  • Pārbaudiet ielādes ātrumu
  • Nodrošiniet augstu pieejamības laiku
  • Veidojiet saites uz citām lapām
  • Sekojiet līdzi savas mājaslapas veiktspējai
  • Esiet redzams sociālajos medijos

Frequently Asked Questions

  • How to use the SEO checklist for new websites?

    It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

  • How can I perform SEO for a new website?

    In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

  • How do I find SEO keywords for my website?

    There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

  • How do I assess SEO for my website?

    You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Vai vēlaties vairāk iesaistīt savus lasītājus? Apskatiet mūsu bezmaksas WP kontrolsaraksta spraudni, kas uzlabo lietotāja pieredzi un ir SEO-draudzīgs .

WordPress kontrolsaraksta spraudnis

Vai vēlaties vairāk iesaistīt savus lasītājus? Apskatiet mūsu bezmaksas WP kontrolsaraksta spraudni, kas uzlabo lietotāja pieredzi un ir SEO-draudzīgs .

Mūsu mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts palīdzēs samazināt kļūdas un sagatavot jūsu jauno mājaslapu publikācijai. Pilnīgs ceļvedis - punktu pa punktam.

Jaunas mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts

Mūsu mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts palīdzēs samazināt kļūdas un sagatavot jūsu jauno mājaslapu publikācijai. Pilnīgs ceļvedis - punktu pa punktam.

Mūsu biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts palīdzēs jums no idejas nonākt līdz biznesa vadībai. Maksimālais apraksts soli pa solim.

Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts

Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts: nozares izpēte, konkurentu analīze, finanšu plānošana un vairāk! Sāciet savu biznesu veiksmīgi.

Šis ir visaptverošs jauna darba uzsākšanas kontrolsaraksts. Sāciet jauno darbu ar blīkšķi jau pašā sākumā.

Jauna darba uzsākšanas kontrolsaraksts

Šis ir visaptverošs jauna darba uzsākšanas kontrolsaraksts. Sāciet jauno darbu ar blīkšķi jau pašā sākumā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x