Vai gatavojaties atvērt jaunu mājaslapu? Ja tā ir, vispirms izmantojiet šo meklēšanas programmas optimizācijas kontrolsarakstu. Labi optimizēta mājaslapa ir ļoti svarīga, lai sasniegtu augstu reitingu meklētājprogrammā un iegūtu datplūsmu. Šajā kontrolsarakstā apspriedīism svarīgākos soļus, kas jāveic, lai jūsu vietne būtu SEO draudzīga jau no pirmās dienas.
Ja tikko sākat veidot jaunu mājaslapu, ir svarīgi ieguldīt laiku tās optimizēšanai meklētājprogrammām un ņemt vērā reitinga faktori. Labā ziņa ir tāda, ka tīmekļa vietnes SEO nav sarežģīts un vairumā gadījumu to var paveikt diezgan ātri.
Ar nelielu piepūli un mājaslapas audita kontrolsaraksta palīdzību jūs varat padarīt savu mājaslapu pamanāmāku meklētājprogrammām un sākt saņemt dabisku datplūsmu uz savu mājaslapu.
Šis mājaslapas SEO ieviešanas kontrolsaraksts ir paredzēts uzņēmumu un mājaslapu īpašniekiem, kuri sāk darbu pie jaunas mājaslapas. Tomēr arī tad, ja jūsu vietne ir jau dažus gadus veca, vienmēr ir ieteicams pārskatīt šos soļus, lai nodrošinātu, ka izmantojat visas jaunākās meklētājprogrammu optimizācijas metodes.
Tad kādi ir galvenie pasākumi, kas jāveic?
Meklētājprogrammu optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.
Ja neveiksit pienācīgu atslēgvārdu izpēti, jūs nevarēsit novērtēt pareizos meklēšanas vienumus. Rezultātā jūsu mājaslapa nesaņems pietiekami daudz datplūsmas, kas nozīmē, ka tā negūs tik daudz reklāmguvumu, cik varētu.
Sākumā jums vajadzētu noteikt savas mājaslapas tēmu. Kad jums ir vispārējs priekšstats par jūsu vietnes saturu, varat sākt noteikt jūsu saturam atbilstošus mērķa atslēgvārdus.
Varat arī izmantot pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus cilvēki faktiski izmanto, lai meklētu informāciju tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google tīklā un skatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi tiek rādīti rezultātos.
Varat arī pārraudzīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis mērķa atslēgvārdu sarakstu, varat sākt tos iekļaut savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.
Tas ir viens no vissvarīgākajiem soļiem, lai optimizētu jūsu mājaslapu meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai mājaslapu.
Ikreiz, kad reģistrējat domēnvārdu, jūs iegūstat arī atbilstošo IP adresi, ar kuru tiks saistīta jūsu vietne, kamēr tā jums pieder. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek viesotas.
Nākamais jūsu mājaslapas optimizēšanas solis ir izvēlēties pareizo tīmekļa platformu. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir draudzīga meklētājprogrammām un ļauj viegli uzlabot mājaslapas SEO.
Šis ir rīks, no kura būsiet atkarīgs turpmākajos gados — jūs rediģēsit esošās lapas un pievienosit jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs nekādā veidā ierobežot.
Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām tīmekļa platformām:
Iestatot mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Atlasot tēmu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir kvalitatīvi uzprogrammēta un paredzēta SEO.
SEO draudzīgas tēmas ir izstrādātas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvētas funkcijas, kas palīdz uzlabot jūsu vietnes reitingu meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP), piemēram, optimizēts kods un metadati.
Nav tādas konkrētas tēmas, kas ļautu jums iegūt augstāku vietu, vai tādas, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Tā vietā ņemiet vērā tādus faktorus kā:
Pirms lēmuma pieņemšanas pārbaudiet atsauksmes, viedokļus un panākumu stāstus par konkrētu tēmu.
Plānojot mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai gan lasītājiem, gan meklētājprogrammām būtu viegli pa to pārvietoties.
Plānojot vietnes struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas vietnes SERP reitingu.
Jūsu mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir pūļu vērts. Sāciet, izveidojot vietnē nepieciešamo lapu sarakstu, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.
Padoms. Lapa jūsu vietnē nedrīkst atrasties vairāk nekā trīs klikšķu attālumā.
Labi organizēta un intuitīva navigācija ir ļoti svarīga mājaslapas SEO. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un visas lapas iespējams sasniegt no galvenās izvēlnes. Izmantojiet arī skaidrus uzrakstus savām navigācijas pogām, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.
Navigācijas izvēlnes vienumi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nevar atrast to, ko meklē, viņi aiziet neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.
Uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai padarītu navigāciju lietotājam draudzīgāku.
Padoms. Visu laiku domājiet par savu apmeklētāju uzvedību (uz ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai novirzītu datplūsmu uz savām sociālo mediju lapām.
Īsi, kodolīgi un atslēgvārdiem bagāti URL vietrāži uzlabos jūsu vietnes SEO reitingu.
Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL vietrāžos var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast jūsu lapu saturu. Tas savukārt var palīdzēt jūsu mājaslapai pakāpties augstāk SERP reitingā.
Sāciet ar pārbaudi, vai satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā ļauj, noteikti iestatiet 301.pārvirzīšanu no vecajiem URL uz jaunajiem URL.
Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, jūs tomēr varat dažas lietas izdarīt.
Jau no paša sākuma jums ir jāpievērš uzmanība savas mājaslapas adaptivitātei, lai nodrošinātu nevainojamu lietotāja pieredzi un veicinātu efektīvu mājaslapas uzturēšanu ilgtermiņā. Lietotāju skaits, kas pārlūko tīmekli savos tālruņos un planšetdatoros, palielinās un jūs nevēlaties zaudēt potenciālos klientus tikai tāpēc, ka jums ir mājaslapa, kas mazākos ekrānos neizskatās labi.
Google ir paziņojusi, ka savos SERP piešķirs prioritāti mobilajām ierīcēm draudzīgām vietnēm. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav daudzpusīga dizaina, tā var tikt sodīta un novērtēta zemāk nekā mājaslapa, kurai tāds ir.
Vispirms pārliecinieties, vai viss saturs ir lasāms bez nepieciešamības to tuvināt.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties no Flash vai citu spraudņu izmantošanas, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, ka tā darbojas labi un izskatās labi.
Mūsdienās nav attaisnojams neizmantot savai vietnei SSL sertifikātu/HTTPS šifrēšanu. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks veikt jaunināšanu.
Google arvien lielāku prioritāti piešķir vietnēm, kurās tiek izmantoti SSL sertifikāti, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdzas uz šo protokolu. Papildus tam, pārejot uz SSL, varēsit izmantot Google Analytics savā vietnē un aizsargāt to no ļaunprātīgas programmatūras un hakeriem.
Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama pakalpojumu sniedzēja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā tīmekļa serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, jums būs arī jāatjaunina visas savas vietnes saites.
Meklētājprogrammu roboti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, indeksējot tās. Viņi saglabā visas atrastās informācijas kopiju savos serveros. Kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tai atbilstošos rezultātus.
Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa netiek pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammu rezultātu lapās.
Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums ir jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai meklētājprogrammas rāpuļprogrammas varētu to paveikt.
Tas ļauj jums redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, un palīdz diagnosticēt un labot kļūdas, kas var traucēt jūsu mājaslapai iegūt augstu vietu. Turklāt jūs gūstat vērtīgu ieskatu par atslēgvārdiem, ko cilvēki izmanto, lai atrastu jūsu vietni.
Mājaslapas iestatīšanas process Google Search Console ir diezgan vienkāršs:
Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav funkcija, ko brīvi izvēlēties, bet gan būtiska jebkuras tiešsaistes klātbūtnes sastāvdaļa.
Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Iekļaujot to savā Google My Business profilā, klientiem būs vieglāk to atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir verificēta mājaslapa, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP reitingu.
Lai norādītu savu mājaslapu savā Google My Business profilā, jums būs jānorāda šāda informācija:
Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpievieno atbilstošs saturs savā mājaslapā.
Papildus profesionāla tēla veidošanai ap jūsu zīmolu, augstas kvalitātes satura elementi arī var uzlabot jūsu SEO. Tie turpinās piesaistīt apmeklētājus un mudinās tos interesēties par jūsu uzņēmumu.
Satura idejas atšķiras atkarībā no jūsu uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Tālāk ir sniegti daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu.
Ir iespējams iesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai vēl vairāk pārliecinātu apmeklētājus veikt reklāmguvumu.
Katrai mājaslapas lapai noteikti izvēlieties galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast meklēto informāciju jūsu vietnē.
Tiklīdz katrai lapai norādat primāro atslēgvārdu, tas parāda Google, ka lapā īpaši apskatīta šī tēma. Tādā veidā jūs varat palielināt savas iespējas iegūt augstāku reitingu meklēšanas rezultātos.
Ja piedāvājat savus produktus vai pakalpojumus vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šo valodu versijām.
Jo tā ļauj atlasīt mērķauditoriju ārzemju auditorijai, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Mājaslapas optimizēšana dažādām valodām var palīdzēt uzlabot jūsu rangu arī ārzemju meklētājprogrammās.
Kad runa ir par vietnes optimizēšanu SEO vajadzībām, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google atjauninājumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro tīmekļa platformu ir iekļautas funkcijas, kas palīdz jums būt informētam par jaunākajām tendencēm.
Ja jūsu vietne nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, datplūsma var samazināties. Pārbaudot jaunākos Google algoritmu jauninājumus, varat nodrošināt, ka jūsu vietne ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka tā tiks Googlē sodīta.
Jums ir jāseko jaunākajiem Google atjauninājumiem, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt jums vajadzētu sekot tam, kas jūsu vietnē darbojas un kas ne, izmantojot Google Analytics vai jebkuru citu analītisko rīku.
Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un pēc iespējas ātrāk izlabojiet tās.
Tehniskas SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai ieņemt augstu SERP vietu. Dažos gadījumos šādu kļūdu dēļ Google var pat nobloķēt jūsu vietni, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.
Labi optimizēti metaapraksti un virsrakstu birkas ir ļoti vērtīgi SEO procesa aspekti. Lai izmantotu visas šīs iespējas, nodrošiniet, lai jūsu mājaslapas virsraksta birkas un metaapraksti būtu atšķirīgi.
Pielāgotas virsraksta birkas un metaapraksti palīdz iegūt augstāku vietu meklētājprogrammās. Tie arī palīdz uzlabot vidējo klikšķu skaitu, kā rezultātā uzlabojas datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāte.
Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām vietu reitingā, ir to ielādes ātrums un servera reakcijas laiks (cik ilgs laiks paiet pēc tam, kad tīmekļa klients iesniedz pieprasījumu).
Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un likt apmeklētājiem pamest jūsu mājaslapu, kā arī negatīvi ietekmēt jūsu vietnes SEO reitingu.
Tiklīdz esat konstatējis, ka ir radusies problēma ar jūsu vietnes ielādes ātrumu, varat veikt dažas darbības, lai to uzlabotu.
Jūsu mājaslapas pieejamības laiks apzīmē tās pieejamību.
Dīkstāve ir kaut kas tāds, kas reizēm notiek sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas apmeklē jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.
Tā rezultātā meklētājprogrammas var piemērot sodus, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tas rada reālu problēmu, taču jūs varat to zināmā mērā novērst.
Lai nodrošinātu augstu vietnes pieejamības laiku, varat veikt šīs dažas darbības:
Saistot vienu savas vietnes lapu ar citu, jūs veidojat ienākošās saites. Izejošās saites ir tās, kas novirza apmeklētājus uz citām mājaslapām.
WordPress iekšējā saite ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu vietnes autoritāti un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.
Ir vairāki veidi, kā izveidot saites uz citām jūsu vietnes lapām. Varat izmantot enkuru, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Vēl viens veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties izveidot saiti. Varat arī izveidot hipersaiti, kas ir īpaša veida saites, kas tiks atvērta jaunā logā.
Lai nodrošinātu labu meklētājprogrammu optimizāciju, ir svarīgi uzturēt mājaslapas veselību.
Ir vairāki veidi, kā sekot mājaslapas stāvoklim veiktspējas ziņā, taču viens no efektīvākajiem veidiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz jums daudz informācijas par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:
Google Analytics ir spēcīgs rīks, un ir svarīgi to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti izveidojiet kontu un pievienojiet savai mājaslapai izsekošanas kodu, lai varētu sākt pārraudzīt tās veiktspēju.
Sociālie mediji ir svarīgi, kad runa ir par SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši jaunās mājaslapās.
Mijiedarbība ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot uzticību zīmolam tiešsaistē (un tas palīdz SEO). Sociālie mediji var arī uzlabot SEO, papildinot dabiskas saites.
Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. To lietotāji var nodot tālāk, kā rezultātā tas var tikt parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.
Saišu izveide ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet to un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju mijiedarboties ar saviem sekotājiem (publicējiet saistošu saturu, izmantojiet videoklipus, gūstiet baudu šajā radošajā procesā).
Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem — šeit var noderēt LiveAgent. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienā iesūtnē, lai jūs tās visas varētu pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi sazināšanās ar klientiem būs vieglāka.
It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.
In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.
There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.
You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.
WordPress kontrolsaraksta spraudnis
Vai vēlaties vairāk iesaistīt savus lasītājus? Apskatiet mūsu bezmaksas WP kontrolsaraksta spraudni, kas uzlabo lietotāja pieredzi un ir SEO-draudzīgs .
Jaunas mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts
Mūsu mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts palīdzēs samazināt kļūdas un sagatavot jūsu jauno mājaslapu publikācijai. Pilnīgs ceļvedis - punktu pa punktam.
Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts
Biznesa uzsākšanas kontrolsaraksts: nozares izpēte, konkurentu analīze, finanšu plānošana un vairāk! Sāciet savu biznesu veiksmīgi.
Jauna darba uzsākšanas kontrolsaraksts
Šis ir visaptverošs jauna darba uzsākšanas kontrolsaraksts. Sāciet jauno darbu ar blīkšķi jau pašā sākumā.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.