SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām piedāvā iesniegumu, ka SEO ir svarīgs jebkurai mājaslapai, un sniedz detalizētu sarakstu ar optimizācijas pasākumiem, tostarp efektīgas navigācijas veidošanu, labas kvalitātes satura piedāvāšanu, piemērotu domēnvārdu izvēli, SSL sertifikāta iegādi un citus padomus. Šis resurss ir noderīgs visiem, kas vēlas uzlabot savas mājaslapas SEO datplūsmu.
Vai gatavojaties atvērt jaunu mājaslapu? Ja tā ir, vispirms izmantojiet šo meklēšanas programmas optimizācijas kontrolsarakstu. Labi optimizēta mājaslapa ir ļoti svarīga, lai sasniegtu augstu reitingu meklētājprogrammā un iegūtu datplūsmu. Šajā kontrolsarakstā apspriedīism svarīgākos soļus, kas jāveic, lai jūsu vietne būtu SEO draudzīga jau no pirmās dienas.
Ja tikko sākat veidot jaunu mājaslapu, ir svarīgi ieguldīt laiku tās optimizēšanai meklētājprogrammām un ņemt vērā reitinga faktori. Labā ziņa ir tāda, ka tīmekļa vietnes SEO nav sarežģīts un vairumā gadījumu to var paveikt diezgan ātri.
Ar nelielu piepūli varat padarīt savu mājaslapu pamanāmāku meklētājprogrammām un sākt saņemt dabiskāku datplūsmu.
Šī SEO pamācība ir paredzēta uzņēmumiem un mājaslapu īpašniekiem, kuri tikko atver jaunu mājaslapu. Tomēr, pat ja jūsu tīmekļa vietne ir jau dažus gadus veca, vienmēr ir ieteicams pārskatīt šos soļus, lai būtu pārliecība, ka izmantojat visas jaunākās meklētājprogrammas optimizācijas metodes.
Tad kādi ir galvenie pasākumi, kas jāveic?
Meklētājprogrammas optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.
Ja neveiksit pareizu atslēgvārdu izpēti, jūs nenovērtēsit pareizos meklēšanas vārdus. Rezultātā jūsu tīmekļa vietne neiegūs pietiekamu datplūsmu, kas nozīmē, ka tā negūs tādu klientu pieaugumu, kā varētu.
Sākumā jums vajadzēs noteikt mājaslapas tēmu. Tiklīdz jums izveidojies vispārīgs priekšstats par to, par ko ir jūsu mājaslapa, varat sākt identificēt jūsu saturam atbilstošus mērķauditorijas atlases atslēgvārdus.
Jūs varat izmantot arī pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus lietotāji izmanto informācijas meklēšanai tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google un apskatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi parādās rezultātos.
Varat arī pārskatīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis atslēgvārdu sarakstu, varat sākt to iekļaušanu savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.
Tas ir viens no svarīgākajiem soļiem, optimizējot jūsu vietni meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai tīmekļa vietni.
Reģistrējot domēnvārdu, tiek iegūta arī atbilstošā IP adrese, ar kuru tiks saistīta jūsu tīmekļa vietne, kamēr vien tā būs jūsu īpašumā. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek glabātas.
Mājaslapas optimizēšanas nākamais solis ir pareizās interneta platformas izvēle. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir labi sadarbojas ar meklētājprogrammu un ļauj viegli uzlabot jūsu mājaslapas SEO.
Šis ir rīks, no kā jūs būsit atkarīgi turpmākos gadus – rediģēsit esošās lapas un pievienosiet jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs ierobežot nekādā veidā.
Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām interneta platformām ir šīs:
Veidojot savu mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Izvēloties tēmu, pārliecinieties, vai tā ir kvalitatīvi kodēta un paredzēta SEO.
Seo draudzīgas tēmas ir veidotas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvēti līdzekļi, kas palīdz uzlabot vietnes reitingu meklēšanas programmas rezultātu lapās (Search Engine Results Pages — SERPs), piemēram, optimizēts kods un metadati.
Nav konkrētas tēmas, kas dotu jums augstāku reitingu vai tādu, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Vienkārši apsveriet šādus faktorus:
Pirms pieņemat lēmumu, pārbaudiet recenzijas, viedokļus un veiksmes stāstus par konkrētās tēmas lietojumu.
Plānojot savu mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai tajā ērti varētu pārvietoties gan lasītāji, gan meklētājprogrammas.
Plānojot mājaslapas struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot ar atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas mājaslapas SERP reitingu.
Mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir ļoti vērtīgs. Vispirms izveidojiet lapu sarakstu, ko vēlaties redzēt savā mājaslapā, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.
Padoms. Lapai jūsu mājaslapā nevajadzētu atrasties tālāk kā trīs klikšķu attālumā.
Priekš mājaslapas SEO ļoti svarīga ir labi organizēta un intuitīva navigācija. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un ka galvenajā izvēlnē ir pieejamas visas lapas. Izmantojiet navigācijas pogas ar skaidrām norādēm, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.
Navigācijas izvēlnes elementi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nespēs atrast meklēto, viņi dosies prom neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.
Uz šo jautājumu nav universālas atbildes, kas derēs visiem gadījumiem. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai navigācija kļūtu lietotājiem draudzīgāka.
Padoms: aizvien domājiet par jūsu apmeklētāju izturēšanos (ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai virzītu datplūsmu arī uz jūsu sociālo mediju lapām.
Ja vietrāži URL ir īsi, kodolīgi un ar atslēgvārdiem bagāti, tas palielinās jūsu mājaslapas SEO reitingu.
Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast, par ko ir jūsu lapas. Tas, savukārt, var palīdzēt jūsu mājaslapai piešķirt augstāku SERP reitingu.
Vispirms pārbaudiet, vai jūsu satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā to ļauj, pārliecinieties, vai ir iestatīti pārvirzījumi ar kodu 301 no vecajiem URL uz jaunajiem.
Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, joprojām ir iespējams izdarīt dažas lietas:
Jau no paša sākuma jums jāpievērš uzmanība savas mājaslapas responsivitātei. Palielinās to cilvēku skaits, kuri pārlūko internetu savos tālruņos un planšetdatoros, un tāpēc jūs nezaudēsit nevienu potenciālo klientu, ja jums būs mājaslapa, kas izskatās labi arī mazākos ekrānos.
Google ir paziņojusi, ka viņi savā SERP dos priekšroku mobilajām ierīcēm draudzīgām mājaslapām. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav responsīva dizaina, tā var saņemt mīnus punktus un ierindoties zemāk par to, kurai tāds ir.
Pirmkārt, pārliecinieties, vai viss saturs ir izlasāms, nepievelkot tuvāk.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties izmantot Flash vai citus spraudņus, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, vai tā labi darbojas un izskatās.
Mūsdienās nav attaisnojuma SSL sertifikāta/HTTPS šifrēšanas neizmantošanai jūsu mājaslapā. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks to mainīt.
Google piešķir lielāku prioritāti mājaslapām, kas izmanto SSL sertifikātus, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdz sava tīmekļa vietne uz šo protokolu. Turklāt pārslēgšanās uz SSL ļaus jums izmantot Google Analytics savā tīmekļa vietnē un aizsargāt to pret ļaunprogrammatūru un hakeriem.
Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama piegādātāja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, ir jāatjaunina arī visas jūsu mājaslapas saites.
Meklētājprogrammu boti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, tās indeksējot. Viņi glabā kopijas visai informācijai, ko atrod savos serveros. Un tad, kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tam atbilstošus rezultātus.
Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa nav pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammas rezultātu lapās.
Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai ļautu meklētājprogrammas botiem to apstrādāt.
Tā ļauj redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, kā arī palīdz diagnosticēt un novērst kļūdas, kas var liegt jūsu mājaslapai augstu reitingu. Turklāt varat gūt vērtīgu ieskatu atslēgvārdos, ko lietotāji izmanto, lai atrastu jūsu mājaslapu.
Jūsu mājaslapas iestatīšana Google Search Console ir diezgan vienkārša:
Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav izvēles iespēja, bet gan būtiska dalības tiešsaistē sastāvdaļa.
Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Parādot to savā Google My Business profilā, klienti to var viegli atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir pārbaudīta tīmekļa vietne, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP vērtējumu.
Lai savu mājaslapu pievienotu savā Google My Business profilā, jums ir jāsniedz šāda informācija:
Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpapildina mājaslapa ar atbilstošu saturu.
Līdztekus sava zīmola profesionāla tēla veidošanai, augstas kvalitātes saturs arī var uzlabot jūsu SEO. Tas uzturēs apmeklētāju iesaisti un interesi par jūsu uzņēmumu.
Satura idejas atšķiras atkarībā no uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Bet šeit ir daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu:
Ir iespējams piesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai pārliecinātu apmeklētājus kļūt par klientiem.
Katrai mājaslapas lapai noteikti atlasiet galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast jūsu mājaslapā meklējamo informāciju.
Kad atlasat katrai lapai galveno atslēgvārdu, tas saka Googlei, ka lapa ir cieši saistīta ar šo tēmu. Tādējādi varat palielināt augstāka reitinga iespējas meklēšanas rezultātos.
Ja savus produktus vai pakalpojumus piedāvājat vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šajās valodu versijās.
Jo tā ļauj vērsties pie mērķauditorijas no ārvalstīm, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Jūsu mājaslapas optimizēšana dažādās valodās var palīdzēt uzlabot jūsu reitingu arī ārzemju meklētājprogrammās.
Kad vēlaties optimizēt jūsu mājaslapu saistībā ar SEO, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google jaunumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro interneta platformu ir iekļauti līdzekļi, kas palīdz jums būt lietas kursā par jaunākajām tendencēm.
Ja jūsu mājaslapa nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, iespējams, samazināsies datplūsma. Pārzinot jaunākos Google algoritma jaunumus, varat nodrošināt, ka jūsu mājaslapa ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka Google varētu samazināt jūsu reitingu.
Jums jāuzzina jaunākie Google jaunumi, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt, izmantojot pakalpojumu Google Analytics vai jebkuru citu analīzes rīku, ir jāpārrauga, kas jūsu vietnē darbojas, un kas – nē.
Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un novērsiet tās pēc iespējas ātrāk.
Tehniskās SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai sasniegt augstu SERP līmeni. Dažos gadījumos šādas kļūdas Google var pat liegt jūsu mājaslapas rādīšanu meklēšanas rezultātos, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.
Labi optimizēti metadatu apraksti un virsraksta tagi ir augsti novērtēti SEO procesa aspekti. Lai gūtu maksimumu, pārliecinieties, ka mājaslapas nosaukuma tagi un metaapraksti ir atšķirīgi.
Pielāgotie virsraksta tagi un metadatu apraksti palīdz ierindoties augstāk meklētājprogrammās. Tie palīdz arī uzlabot klikšķu skaitu, kas var palielināt datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāti.
Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām reitingus, ir to ielādes ātrums un servera atbildes laiks (cik ilgs laiks paiet kopš interneta klients ir izdarījis pieprasījumu).
Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un izraisīt apmeklētāju aiziešanu no jūsu mājaslapas, kā arī kaitēt jūsu mājaslapas SEO reitingam.
Tiklīdz esat noskaidrojuši, ka pastāv problēma saistībā ar jūsu mājaslapas ielādes ātrumu, ir dažas darbības, ko varat veikt, lai to uzlabotu.
Jūsu tīmekļa vietnes pieejamības laiks attiecas uz tās pieejamību un sasniedzamību.
Dīkstāve ir problēma, kas reizēm rodas sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas mēģina apmeklēt jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.
Tas var radīt soda punktus meklētājprogrammās, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tā ir reāla problēma, bet jūs varat to zināmā mērā novērst.
Ir dažas lietas, ko varat darīt, lai nodrošinātu augstu mājaslapas pieejamību:
Saistot vienu mājaslapas lapu ar citu, tiek izveidotas ienākošās saites. Izejošās saites ir saites, kas ved uz citām vietnēm.
Saišu veidošanas taktika ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu mājaslapas svarīgumu un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.
Ir vairāki veidi, kā izveidot saiti uz citām lapām jūsu mājaslapā. Var izmantot enkursaiti, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Cits veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties veidot saiti. Varat izveidot arī hipersaiti, kas ir īpašs saites tips, un tas tiks atvērts jaunā logā.
Lai optimizētu mājaslapu meklētājprogrammai, ir svarīgi uzturēt labu jūsu mājaslapas veselību.
Ir vairāki veidi, kā sekot savas mājaslapas veselībai tās veiktspējas ziņā, bet viens no efektīvākajiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz bagātīgu informāciju par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:
Google Analytics ir jaudīgs rīks, un ir būtiski to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti iestatiet kontu un pievienojiet sekošanas kodu savai mājaslapai, lai varētu sākt pārraudzīt savas vietnes veiktspēju.
Sociālie mediji ir svarīgi saistībā ar SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši uz jaunajām mājaslapām.
Saskarsme ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot zīmola uzticamību tiešsaistē (kas palīdz darbā ar SEO). Sociālie mediji var arī veicināt SEO, veidojot dabiskas saites.
Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. Tas var tikt pārsūtīts citiem lietotājiem un tādējādi parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.
Saišu veidošana ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet šo iespēju un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem (publicējiet iesaistošu saturu, izmantojiet videoklipus, izklaidējieties ar šo radošo procesu).
Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem – LiveAgent šeit var noderēt. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienotā iesūtnē, lai jūs varētu tās pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi būs vieglāk uzturēt kontaktu ar klientiem.
Meklētājprogrammas optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.
Ja neveiksit pareizu atslēgvārdu izpēti, jūs nenovērtēsit pareizos meklēšanas vārdus. Rezultātā jūsu tīmekļa vietne neiegūs pietiekamu datplūsmu, kas nozīmē, ka tā negūs tādu klientu pieaugumu, kā varētu.
Sākumā jums vajadzēs noteikt mājaslapas tēmu. Tiklīdz jums izveidojies vispārīgs priekšstats par to, par ko ir jūsu mājaslapa, varat sākt identificēt jūsu saturam atbilstošus mērķauditorijas atlases atslēgvārdus.
Jūs varat izmantot arī pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus lietotāji izmanto informācijas meklēšanai tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google un apskatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi parādās rezultātos.
Varat arī pārskatīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis atslēgvārdu sarakstu, varat sākt to iekļaušanu savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.
Tas ir viens no svarīgākajiem soļiem, optimizējot jūsu vietni meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai tīmekļa vietni.
Reģistrējot domēnvārdu, tiek iegūta arī atbilstošā IP adrese, ar kuru tiks saistīta jūsu tīmekļa vietne, kamēr vien tā būs jūsu īpašumā. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek glabātas.
Mājaslapas optimizēšanas nākamais solis ir pareizās interneta platformas izvēle. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir labi sadarbojas ar meklētājprogrammu un ļauj viegli uzlabot jūsu mājaslapas SEO.
Šis ir rīks, no kā jūs būsit atkarīgi turpmākos gadus – rediģēsit esošās lapas un pievienosiet jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs ierobežot nekādā veidā.
Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām interneta platformām ir šīs:
Veidojot savu mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Izvēloties tēmu, pārliecinieties, vai tā ir kvalitatīvi kodēta un paredzēta SEO.
Seo draudzīgas tēmas ir veidotas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvēti līdzekļi, kas palīdz uzlabot vietnes reitingu meklēšanas programmas rezultātu lapās (Search Engine Results Pages — SERPs), piemēram, optimizēts kods un metadati.
Nav konkrētas tēmas, kas dotu jums augstāku reitingu vai tādu, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Vienkārši apsveriet šādus faktorus:
Pirms pieņemat lēmumu, pārbaudiet recenzijas, viedokļus un veiksmes stāstus par konkrētās tēmas lietojumu.
Plānojot savu mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai tajā ērti varētu pārvietoties gan lasītāji, gan meklētājprogrammas.
Plānojot mājaslapas struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot ar atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas mājaslapas SERP reitingu.
Mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir ļoti vērtīgs. Vispirms izveidojiet lapu sarakstu, ko vēlaties redzēt savā mājaslapā, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.
Padoms. Lapai jūsu mājaslapā nevajadzētu atrasties tālāk kā trīs klikšķu attālumā.
Priekš mājaslapas SEO ļoti svarīga ir labi organizēta un intuitīva navigācija. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un ka galvenajā izvēlnē ir pieejamas visas lapas. Izmantojiet navigācijas pogas ar skaidrām norādēm, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.
Navigācijas izvēlnes elementi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nespēs atrast meklēto, viņi dosies prom neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.
Uz šo jautājumu nav universālas atbildes, kas derēs visiem gadījumiem. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai navigācija kļūtu lietotājiem draudzīgāka.
Padoms: aizvien domājiet par jūsu apmeklētāju izturēšanos (ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai virzītu datplūsmu arī uz jūsu sociālo mediju lapām.
Ja vietrāži URL ir īsi, kodolīgi un ar atslēgvārdiem bagāti, tas palielinās jūsu mājaslapas SEO reitingu.
Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast, par ko ir jūsu lapas. Tas, savukārt, var palīdzēt jūsu mājaslapai piešķirt augstāku SERP reitingu.
Vispirms pārbaudiet, vai jūsu satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā to ļauj, pārliecinieties, vai ir iestatīti pārvirzījumi ar kodu 301 no vecajiem URL uz jaunajiem.
Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, joprojām ir iespējams izdarīt dažas lietas:
Jau no paša sākuma jums jāpievērš uzmanība savas mājaslapas responsivitātei. Palielinās to cilvēku skaits, kuri pārlūko internetu savos tālruņos un planšetdatoros, un tāpēc jūs nezaudēsit nevienu potenciālo klientu, ja jums būs mājaslapa, kas izskatās labi arī mazākos ekrānos.
Google ir paziņojusi, ka viņi savā SERP dos priekšroku mobilajām ierīcēm draudzīgām mājaslapām. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav responsīva dizaina, tā var saņemt mīnus punktus un ierindoties zemāk par to, kurai tāds ir.
Pirmkārt, pārliecinieties, vai viss saturs ir izlasāms, nepievelkot tuvāk.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties izmantot Flash vai citus spraudņus, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, vai tā labi darbojas un izskatās.
Mūsdienās nav attaisnojuma SSL sertifikāta/HTTPS šifrēšanas neizmantošanai jūsu mājaslapā. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks to mainīt.
Google piešķir lielāku prioritāti mājaslapām, kas izmanto SSL sertifikātus, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdz sava tīmekļa vietne uz šo protokolu. Turklāt pārslēgšanās uz SSL ļaus jums izmantot Google Analytics savā tīmekļa vietnē un aizsargāt to pret ļaunprogrammatūru un hakeriem.
Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama piegādātāja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, ir jāatjaunina arī visas jūsu mājaslapas saites.
Meklētājprogrammu boti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, tās indeksējot. Viņi glabā kopijas visai informācijai, ko atrod savos serveros. Un tad, kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tam atbilstošus rezultātus.
Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa nav pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammas rezultātu lapās.
Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai ļautu meklētājprogrammas botiem to apstrādāt.
Tā ļauj redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, kā arī palīdz diagnosticēt un novērst kļūdas, kas var liegt jūsu mājaslapai augstu reitingu. Turklāt varat gūt vērtīgu ieskatu atslēgvārdos, ko lietotāji izmanto, lai atrastu jūsu mājaslapu.
Jūsu mājaslapas iestatīšana Google Search Console ir diezgan vienkārša:
Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav izvēles iespēja, bet gan būtiska dalības tiešsaistē sastāvdaļa.
Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Parādot to savā Google My Business profilā, klienti to var viegli atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir pārbaudīta tīmekļa vietne, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP vērtējumu.
Lai savu mājaslapu pievienotu savā Google My Business profilā, jums ir jāsniedz šāda informācija:
Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpapildina mājaslapa ar atbilstošu saturu.
Līdztekus sava zīmola profesionāla tēla veidošanai, augstas kvalitātes saturs arī var uzlabot jūsu SEO. Tas uzturēs apmeklētāju iesaisti un interesi par jūsu uzņēmumu.
Satura idejas atšķiras atkarībā no uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Bet šeit ir daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu:
Ir iespējams piesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai pārliecinātu apmeklētājus kļūt par klientiem.
Katrai mājaslapas lapai noteikti atlasiet galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast jūsu mājaslapā meklējamo informāciju.
Kad atlasat katrai lapai galveno atslēgvārdu, tas saka Googlei, ka lapa ir cieši saistīta ar šo tēmu. Tādējādi varat palielināt augstāka reitinga iespējas meklēšanas rezultātos.
Ja savus produktus vai pakalpojumus piedāvājat vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šajās valodu versijās.
Jo tā ļauj vērsties pie mērķauditorijas no ārvalstīm, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Jūsu mājaslapas optimizēšana dažādās valodās var palīdzēt uzlabot jūsu reitingu arī ārzemju meklētājprogrammās.
Kad vēlaties optimizēt jūsu mājaslapu saistībā ar SEO, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google jaunumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro interneta platformu ir iekļauti līdzekļi, kas palīdz jums būt lietas kursā par jaunākajām tendencēm.
Ja jūsu mājaslapa nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, iespējams, samazināsies datplūsma. Pārzinot jaunākos Google algoritma jaunumus, varat nodrošināt, ka jūsu mājaslapa ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka Google varētu samazināt jūsu reitingu.
Jums jāuzzina jaunākie Google jaunumi, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt, izmantojot pakalpojumu Google Analytics vai jebkuru citu analīzes rīku, ir jāpārrauga, kas jūsu vietnē darbojas, un kas – nē.
Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un novērsiet tās pēc iespējas ātrāk.
Tehniskās SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai sasniegt augstu SERP līmeni. Dažos gadījumos šādas kļūdas Google var pat liegt jūsu mājaslapas rādīšanu meklēšanas rezultātos, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.
Labi optimizēti metadatu apraksti un virsraksta tagi ir augsti novērtēti SEO procesa aspekti. Lai gūtu maksimumu, pārliecinieties, ka mājaslapas nosaukuma tagi un metaapraksti ir atšķirīgi.
Pielāgotie virsraksta tagi un metadatu apraksti palīdz ierindoties augstāk meklētājprogrammās. Tie palīdz arī uzlabot klikšķu skaitu, kas var palielināt datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāti.
Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām reitingus, ir to ielādes ātrums un servera atbildes laiks (cik ilgs laiks paiet kopš interneta klients ir izdarījis pieprasījumu).
Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un izraisīt apmeklētāju aiziešanu no jūsu mājaslapas, kā arī kaitēt jūsu mājaslapas SEO reitingam.
Tiklīdz esat noskaidrojuši, ka pastāv problēma saistībā ar jūsu mājaslapas ielādes ātrumu, ir dažas darbības, ko varat veikt, lai to uzlabotu.
Jūsu tīmekļa vietnes pieejamības laiks attiecas uz tās pieejamību un sasniedzamību.
Dīkstāve ir problēma, kas reizēm rodas sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas mēģina apmeklēt jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.
Tas var radīt soda punktus meklētājprogrammās, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tā ir reāla problēma, bet jūs varat to zināmā mērā novērst.
Ir dažas lietas, ko varat darīt, lai nodrošinātu augstu mājaslapas pieejamību:
Saistot vienu mājaslapas lapu ar citu, tiek izveidotas ienākošās saites. Izejošās saites ir saites, kas ved uz citām vietnēm.
Saišu veidošanas taktika ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu mājaslapas svarīgumu un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.
Ir vairāki veidi, kā izveidot saiti uz citām lapām jūsu mājaslapā. Var izmantot enkursaiti, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Cits veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties veidot saiti. Varat izveidot arī hipersaiti, kas ir īpašs saites tips, un tas tiks atvērts jaunā logā.
Lai optimizētu mājaslapu meklētājprogrammai, ir svarīgi uzturēt labu jūsu mājaslapas veselību.
Ir vairāki veidi, kā sekot savas mājaslapas veselībai tās veiktspējas ziņā, bet viens no efektīvākajiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz bagātīgu informāciju par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:
Google Analytics ir jaudīgs rīks, un ir būtiski to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti iestatiet kontu un pievienojiet sekošanas kodu savai mājaslapai, lai varētu sākt pārraudzīt savas vietnes veiktspēju.
Sociālie mediji ir svarīgi saistībā ar SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši uz jaunajām mājaslapām.
Saskarsme ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot zīmola uzticamību tiešsaistē (kas palīdz darbā ar SEO). Sociālie mediji var arī veicināt SEO, veidojot dabiskas saites.
Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. Tas var tikt pārsūtīts citiem lietotājiem un tādējādi parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.
Saišu veidošana ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet šo iespēju un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem (publicējiet iesaistošu saturu, izmantojiet videoklipus, izklaidējieties ar šo radošo procesu).
Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem – LiveAgent šeit var noderēt. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienotā iesūtnē, lai jūs varētu tās pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi būs vieglāk uzturēt kontaktu ar klientiem.
It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.
In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.
There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.
You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.
Ātrās Inženierijas Kurss – Pastiprināt SEO Stratēģiju
Izmantojot Snack Prompts, iespējams palielināt SEO saturu un uzlabot klientu atbalstu, veidojot un daloties ar promtiem.
Klientu Apkalpošanas Valoda – 7 frāzes, no kurām izvairīties Klientu Apkalpošanā
Pielāgota programmatūra un atbalsts vairāk nekā 40 valodās uzlabo klientu apkalpošanu. Izvairieties no kaitīgām frāzēm un praksēm klientu pieredzē.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu BUJ lapas izveidē. Pievienojiet vizuālus materiālus un novērtējiet atbildes, lai uzturētu satura aktualitāti.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
LiveAgent ir klientu servisa programmatūra ar daudzvalodu atbalstu un pielāgojamām funkcijām. Tā uzlabo apmierinātību un samazina aģentu darba laiku. Izveidojiet kontu un izmēģiniet tagad.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem