Bezmaksas Izmēģinājums
New web SEO checklist

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām

Navigācija

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām

45
Collapse All Expand All

Vai gatavojaties atvērt jaunu mājaslapu? Ja tā ir, vispirms izmantojiet šo meklēšanas programmas optimizācijas kontrolsarakstu. Labi optimizēta mājaslapa ir ļoti svarīga, lai sasniegtu augstu reitingu meklētājprogrammā un iegūtu datplūsmu. Šajā kontrolsarakstā apspriedīism svarīgākos soļus, kas jāveic, lai jūsu vietne būtu SEO draudzīga jau no pirmās dienas.

SEO kontrolsaraksta nozīmīgums jaunajām mājaslapām

Ja tikko sākat veidot jaunu mājaslapu, ir svarīgi ieguldīt laiku tās optimizēšanai meklētājprogrammām un ņemt vērā reitinga faktori. Labā ziņa ir tāda, ka tīmekļa vietnes SEO nav sarežģīts un vairumā gadījumu to var paveikt diezgan ātri.

Ar nelielu piepūli varat padarīt savu mājaslapu pamanāmāku meklētājprogrammām un sākt saņemt dabiskāku datplūsmu.

Kas var gūt labumu no SEO kontrolsaraksta jaunajām mājaslapām?

Šī SEO pamācība ir paredzēta uzņēmumiem un mājaslapu īpašniekiem, kuri tikko atver jaunu mājaslapu. Tomēr, pat ja jūsu tīmekļa vietne ir jau dažus gadus veca, vienmēr ir ieteicams pārskatīt šos soļus, lai būtu pārliecība, ka izmantojat visas jaunākās meklētājprogrammas optimizācijas metodes.

Tad kādi ir galvenie pasākumi, kas jāveic?

Kā paveikt SEO jaunajām mājaslapām?

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām

Meklētājprogrammas optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.

Kāpēc ir svarīgi veikt atslēgvārdu izpēti?

Ja neveiksit pareizu atslēgvārdu izpēti, jūs nenovērtēsit pareizos meklēšanas vārdus. Rezultātā jūsu tīmekļa vietne neiegūs pietiekamu datplūsmu, kas nozīmē, ka tā negūs tādu klientu pieaugumu, kā varētu.

Atslēgvārdu attēls
Atslēgvārdu izpētes veikšana ir fundamentāla

Kā veikt atslēgvārdu izpēti?

Sākumā jums vajadzēs noteikt mājaslapas tēmu. Tiklīdz jums izveidojies vispārīgs priekšstats par to, par ko ir jūsu mājaslapa, varat sākt identificēt jūsu saturam atbilstošus mērķauditorijas atlases atslēgvārdus.

Jūs varat izmantot arī pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus lietotāji izmanto informācijas meklēšanai tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google un apskatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi parādās rezultātos.

Varat arī pārskatīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis atslēgvārdu sarakstu, varat sākt to iekļaušanu savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.

Kādus rīkus izmantot atslēgvārdu izpētes veikšanai?

  • Google Ads Keyword Planner ir bezmaksas rīks, kas ļauj identificēt ar jūsu biznesu saistītus atslēgvārdus, noskaidrot, cik bieži tie tiek meklēti, un redzēt, cik tie ir konkurētspējīgi.
  • Moz’s Keyword Explorer ir maksas rīks, kas ļauj veikt padziļinātu atslēgvārdu izpēti. Tajā ir dati par meklēšanas apjomu, konkurenci un citiem faktoriem, kas var palīdzēt noteikt, vai ir vērts izmantot konkrētu atslēgvārdu.
  • Mediju pārraudzības rīki
  • , piemēram, Mediatoolkit, lai sekotu nesaistītiem pieminējumiem un redzētu, ko cilvēki saka par jūsu zīmolu.

Tas ir viens no svarīgākajiem soļiem, optimizējot jūsu vietni meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai tīmekļa vietni.

Kāpēc domēnvārda izvēle ir svarīga?

Reģistrējot domēnvārdu, tiek iegūta arī atbilstošā IP adrese, ar kuru tiks saistīta jūsu tīmekļa vietne, kamēr vien tā būs jūsu īpašumā. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek glabātas.

Izvēlēties atbilstošu domēnvārdu attēls
Domēnvārda izvēle noteiks jūsu lapas nākotni

Kā izvēlēties domēnvārdu?

  • izvēlieties tādu, kas precīzi atspoguļo jūsu biznesu vai mājaslapu
  • izmantojiet atbilstošo paplašinājumu (.com,.org utt.)
  • , izvairieties no defisēm un cipariem
  • iekļaujiet atslēgvārdus, lai uzlabotu jūsu vietnes SERP reitingu
  • pārliecinieties, vai tas ir pieejama iegādei un nav jau aizņemts
  • reģistrējiet atbilstošo IP adresi, lai palīdzētu uzlabot tā reitingu.

Kādus rīkus izmantot domēnvārda izvēlei?

  • domēnvārda meklēšanas rīks, piemēram, Namecheap, GoDaddy
  • domēnvārda ģenerators, piemēram, Shopify

Mājaslapas optimizēšanas nākamais solis ir pareizās interneta platformas izvēle. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir labi sadarbojas ar meklētājprogrammu un ļauj viegli uzlabot jūsu mājaslapas SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot meklētājprogrammai draudzīgu interneta platformu?

Šis ir rīks, no kā jūs būsit atkarīgi turpmākos gadus – rediģēsit esošās lapas un pievienosiet jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs ierobežot nekādā veidā.

Tīmekļa vietnes hostings serverī
Jūsu domēna veiktspējai jābūt ideālai

Kas jāņem vērā, izvēloties interneta platformu?

  • jūsu iecerēto pielietojumu
  • cenu
  • apgūšanas vieglumu
  • pielāgošanas iespējas
  • izstrādātāju atbalstu
  • viegli atjaunināmu
  • statistiku
  • integrāciju ar citiem rīkiem

Kuras interneta platformas ir draudzīgas meklētājprogrammām?

Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām interneta platformām ir šīs:

  • WordPress
  • Wix
  • Webly
  • Shopify

Veidojot savu mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Izvēloties tēmu, pārliecinieties, vai tā ir kvalitatīvi kodēta un paredzēta SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot SEO draudzīgas tēmas?

Seo draudzīgas tēmas ir veidotas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvēti līdzekļi, kas palīdz uzlabot vietnes reitingu meklēšanas programmas rezultātu lapās (Search Engine Results Pages — SERPs), piemēram, optimizēts kods un metadati.

Web developeris
Izvēlieties tēmu, kas ir SEO draudzīga

Kā izvēlēties SEO draudzīgu tēmu un spraudņus?

Nav konkrētas tēmas, kas dotu jums augstāku reitingu vai tādu, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Vienkārši apsveriet šādus faktorus:

  • kodēšanas kvalitāte
  • ielādes ātrums
  • responsīvums
  • regularitāte atjauninājumiem
  • SEO spraudņa savietojamība
  • pārbaudīta uz dažādiem pārlūkiem

Pirms pieņemat lēmumu, pārbaudiet recenzijas, viedokļus un veiksmes stāstus par konkrētās tēmas lietojumu.

Kuras tēmas un spraudņi ir SEO draudzīgi?

  • Hubspot WordPress spraudnis
  • Yoast SEO rīks
  • WPForms
  • Astra

Plānojot savu mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai tajā ērti varētu pārvietoties gan lasītāji, gan meklētājprogrammas.

Kāpēc ir svarīgi plānot mājaslapas struktūru?

Plānojot mājaslapas struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot ar atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas mājaslapas SERP reitingu.

Plānojiet mājaslapas struktūru
Mājaslapas struktūras plānošana atmaksāsies

Kā plānot mājaslapas struktūru?

Mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir ļoti vērtīgs. Vispirms izveidojiet lapu sarakstu, ko vēlaties redzēt savā mājaslapā, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.

Padoms. Lapai jūsu mājaslapā nevajadzētu atrasties tālāk kā trīs klikšķu attālumā.

Kādus rīkus izmantot mājaslapas struktūras plānošanai?

  • Google Analytics vietnes struktūras pārskats
  • Yoast SEO spraudnis
  • Shopify tēmas redaktors
  • Mājaslapas sagataves

Priekš mājaslapas SEO ļoti svarīga ir labi organizēta un intuitīva navigācija. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un ka galvenajā izvēlnē ir pieejamas visas lapas. Izmantojiet navigācijas pogas ar skaidrām norādēm, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt prioritāti intuitīvajai navigācijai?

Navigācijas izvēlnes elementi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nespēs atrast meklēto, viņi dosies prom neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.

LiveAgent’s product navigation
LiveAgent lapas navigācijas piemērs

Kā izveidot intuitīvu navigāciju?

Uz šo jautājumu nav universālas atbildes, kas derēs visiem gadījumiem. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai navigācija kļūtu lietotājiem draudzīgāka.

  • skaidras norādes — apmeklētāji zinās, kurp doties, bez minēšanas (Tas palielina iespēju atrast meklēto jūsu mājaslapā)
  • sakārtojiet jūsu izvēlnes elementus loģiski
  • pārliecinieties, ka visas lapas var sasniegt, izmantojot galveno izvēlni
  • novietojiet svarīgākās lapas izvēlnes augšpusē
  • neaizmirstiet par meklēšanas lodziņu

Padoms: aizvien domājiet par jūsu apmeklētāju izturēšanos (ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai virzītu datplūsmu arī uz jūsu sociālo mediju lapām.

Kurus rīkus izmantot intuitīvas navigācijas veidošanai?

  • WordPress tēmās, piemēram, Divi un Avada, ir iekļautas iepriekš izstrādātas navigācijas izvēlnes, kuras var pielāgot savām vajadzībām.
  • Hotjar sniedz ieskatu par to, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar jūsu tīmekļa vietni. To varat izmantot, lai uzlabotu savu navigāciju.
  • Google Analytics tiek sniegta detalizēta informācija par jūsu mājaslapas datplūsmu, ļaujot uzzināt populārākās lapas un attiecīgi veikt izmaiņas.

Ja vietrāži URL ir īsi, kodolīgi un ar atslēgvārdiem bagāti, tas palielinās jūsu mājaslapas SEO reitingu.

Kāpēc ir svarīgi optimizēt lapas URL?

Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast, par ko ir jūsu lapas. Tas, savukārt, var palīdzēt jūsu mājaslapai piešķirt augstāku SERP reitingu.

URL anatomija
URL optimizēšana palīdz uzlabot SEO

Kā es varu optimizēt lapas URL?

Vispirms pārbaudiet, vai jūsu satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā to ļauj, pārliecinieties, vai ir iestatīti pārvirzījumi ar kodu 301 no vecajiem URL uz jaunajiem.

Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, joprojām ir iespējams izdarīt dažas lietas:

  • izmantojiet atslēgvārdus failu nosaukumos (piemēram, “mana-ar-atslegvardiem-bagata-lapa.html”)
  • izmantojiet defises (-), lai atdalītu vārdus URL
  • nelietojiet speciālās rakstzīmes vai simbolus, piemēram, & un %

Kādus rīkus izmantot lapas URL optimizēšanai?

  • Shopify piedāvā URL optimizācijas rīku, kas ļauj mainīt URL struktūru un tajos iekļaut atslēgvārdus.
  • WordPress ir arī vairāki spraudņi, kas var palīdzēt optimizēt jūsu lapas URL.

Jau no paša sākuma jums jāpievērš uzmanība savas mājaslapas responsivitātei. Palielinās to cilvēku skaits, kuri pārlūko internetu savos tālruņos un planšetdatoros, un tāpēc jūs nezaudēsit nevienu potenciālo klientu, ja jums būs mājaslapa, kas izskatās labi arī mazākos ekrānos.

Kāpēc mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains ir svarīgs?

Google ir paziņojusi, ka viņi savā SERP dos priekšroku mobilajām ierīcēm draudzīgām mājaslapām. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav responsīva dizaina, tā var saņemt mīnus punktus un ierindoties zemāk par to, kurai tāds ir.

mobilā aplikācija liveagent iphone
mobilās aplikācijas liveagent iphone

Kā izveidot mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu?

Pirmkārt, pārliecinieties, vai viss saturs ir izlasāms, nepievelkot tuvāk.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties izmantot Flash vai citus spraudņus, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, vai tā labi darbojas un izskatās.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu?

  • Google ir savs rīks, saukts par Google Mobile-Friendly Test, kas pateiks, vai jūsu mājaslapa ir optimizēta mobilo ierīču lietotājiem.
  • Responsive Design Checker no WebAIM, kas pārbaudīs, cik labi jūsu mājaslapa reaģē uz dažādiem ekrāna izmēriem.
  • Luigi’s Box Search – izmanto meklēšanas pieprasījumiem, izmantojot mākslīgo intelektu

Mūsdienās nav attaisnojuma SSL sertifikāta/HTTPS šifrēšanas neizmantošanai jūsu mājaslapā. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks to mainīt.

Kāpēc SSL sertifikāts ir svarīgs?

Google piešķir lielāku prioritāti mājaslapām, kas izmanto SSL sertifikātus, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdz sava tīmekļa vietne uz šo protokolu. Turklāt pārslēgšanās uz SSL ļaus jums izmantot Google Analytics savā tīmekļa vietnē un aizsargāt to pret ļaunprogrammatūru un hakeriem.

ssl sertifikāts
Jūsu mājaslapas drošības palielienāšana uzlabos jūsu tīmekļa uzticamību

Kā pārslēgt vietni uz SSL?

Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama piegādātāja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, ir jāatjaunina arī visas jūsu mājaslapas saites.

Kādus rīkus izmantot, lai pārslēgtos uz SSL?

  • Let’s Encrypt ir bezmaksas SSL sertifikāta piegādātājs.
  • Cloudflare WordPress spraudnis palīdzēs jums aizsargāt savu mājaslapu ar vienu klikšķi.

Meklētājprogrammu boti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, tās indeksējot. Viņi glabā kopijas visai informācijai, ko atrod savos serveros. Un tad, kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tam atbilstošus rezultātus.

Kāpēc ir svarīgi, lai boti indeksētu jūsu mājaslapu?

Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa nav pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammas rezultātu lapās.

LiveAgent indeksēšana
Liveagent lapas indeksēšanas piemērs

Ko var darīt, lai palīdzētu botiem indeksēt jūsu mājaslapu?

  • Pārliecinieties, ka visas mājaslapas lapas ir pārmeklējamas, tostarp, vai robots.txt fails un metadati nebloķē botus.
  • Meklētājprogrammu boti izpratīs jūsu lapu saturu, ja tajās tiek izmantoti atbilstoši virsraksti, apraksti un atslēgvārdi.
  • Pārskatiet botu kļūdas un izlabojiet atrastās, tiklīdz tās ir pamanītas, jo tās var ietekmēt lapu indeksējamību.
  • Atjauniniet vietni ar jaunu saturu pēc iespējas biežāk, lai palīdzētu uzlabot indeksēšanu, jo, pievienojot jaunu saturu, boti biežāk apmeklē mājaslapu.

Kādus rīkus izmantot, lai palīdzētu botiem indeksēt jūsu mājaslapu?

  • Permalink struktūra
  • Google Search Console

Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai ļautu meklētājprogrammas botiem to apstrādāt.

Kāpēc Google Search Console ir svarīga?

Tā ļauj redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, kā arī palīdz diagnosticēt un novērst kļūdas, kas var liegt jūsu mājaslapai augstu reitingu. Turklāt varat gūt vērtīgu ieskatu atslēgvārdos, ko lietotāji izmanto, lai atrastu jūsu mājaslapu.

Google Search Console veiktspējas piemērs
Liveagent rezultāti Google Search Console

Kā iesniegt manu mājaslapu Google Search Console?

Jūsu mājaslapas iestatīšana Google Search Console ir diezgan vienkārša:

  • izveidojiet bezmaksas kontu Google Search Console vietnē
  • pievienojiet savas mājaslapas URL
  • pārbaudiet, ka jums pieder šī mājaslapa
  • pievienojiet savas mājaslapas vietnes karti (sitemap)
  • pagaidiet, līdz Google noindeksē jūsu mājaslapu
  • sāciet sekot savas mājaslapas veiktspējai.

Kādus rīkus izmantot mājaslapas iesniegšanai Google Search Console?

  • Yoast SEO — bezmaksas spraudnis WordPress mājaslapām
  • Google Search Console spraudnis WordPress

Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav izvēles iespēja, bet gan būtiska dalības tiešsaistē sastāvdaļa.

Kāpēc ir svarīgi iestatīt manu uzņēmuma profilu?

Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Parādot to savā Google My Business profilā, klienti to var viegli atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir pārbaudīta tīmekļa vietne, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP vērtējumu.

Google My Business profils
LiveAgent uzņēmuma profila piemērs

Kā izveidot mana uzņēmuma profilu?

Lai savu mājaslapu pievienotu savā Google My Business profilā, jums ir jāsniedz šāda informācija:

  • mājaslapas adrese
  • kategorijas (piemēram, pārtikas veikals, viesnīca, restorāns utt.)
  • jūsu uzņēmuma apraksts
  • . Lūdzu, aizpildiet visus laukus un iekļaujiet saiti uz savu mājaslapu. Varat arī pievienot attēlus un video saturu, lai to reklamētu.

Kādus rīkus izmantot Google My Business profila iestatīšanai?

  • Googles pašas pamācību par Google My Business profila izveidi, kas ietver norādījumus soli pa solim par to, kā izveidot savu profilu, kā arī padomus un ieteikumus, kā to izmantot.
  • Hootsuite pamācību par Google My Business profila iestatīšanu, tostarp ieteikumus par profila izveidi un rediģēšanu.

Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpapildina mājaslapa ar atbilstošu saturu.

Kāpēc satura kvalitāte ir tik svarīga?

Līdztekus sava zīmola profesionāla tēla veidošanai, augstas kvalitātes saturs arī var uzlabot jūsu SEO. Tas uzturēs apmeklētāju iesaisti un interesi par jūsu uzņēmumu.

LiveAgent saturs
Liveagent lapa piedāvā daudz kvalitatīva satura

Kā veidot kvalitatīvu saturu?

Satura idejas atšķiras atkarībā no uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Bet šeit ir daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu:

  • pārliecinieties, ka tas atbilst jūsu uzņēmumam
  • iekļaujiet ar atslēgvārdiem bagātus virsrakstus un aprakstus
  • pārliecinieties, ka saturs ir labi uzrakstīts un viegli lasāms
  • iekļaujiet attēlus un video, kad vien iespējams
  • neaugšupielādējiet satura dublikātus savā mājaslapā
  • izmantojiet satura rādītājus

Ir iespējams piesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai pārliecinātu apmeklētājus kļūt par klientiem.

Kādus rīkus izmantot augstas kvalitātes satura izveidei?

  • Kontentino Content Calendar palīdz plānot saturu, kā arī sekot tā veiktspējai.
  • Google Docs/Sheets palīdz viegli izveidot un rediģēt dokumentus un izklājlapas, kas var noderēt satura veidošanā.
  • Canva ir bezmaksas tiešsaistes noformējuma platforma, kas ļauj viegli izveidot attēlus jūsu mājaslapas vai emuāra publikācijām.
  • Satura kontrolsaraksts, lai nepalaistu garām nevienu svarīgu punktu.

Katrai mājaslapas lapai noteikti atlasiet galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast jūsu mājaslapā meklējamo informāciju.

Kāpēc atslēgvārdi ir svarīgi?

Kad atlasat katrai lapai galveno atslēgvārdu, tas saka Googlei, ka lapa ir cieši saistīta ar šo tēmu. Tādējādi varat palielināt augstāka reitinga iespējas meklēšanas rezultātos.

Atslēgvārdu blīvums
Pareizie atslēgvārdi uzlabos jūsu SEO

Kā atrast pareizos atslēgvārdus?

  • padomājiet par to, kādus vārdus lietotāji izmantotu, lai meklētu jūsu produktus vai pakalpojumus
  • ņemiet vērā arī garus atslēgvārdus, kas ir konkrētas un specifiskas frāzes, kas ļoti iespējams, kļūs par reklāmguvumiem
  • iekļaujiet atslēgvārdus jūsu mājaslapas saturā, virsrakstos, metadatu aprakstos un galvenes tagos

Kādus rīkus izmantot, lai atlasītu primāros atslēgvārdus?

  • Google Ads Keyword Planner
  • SEMrush ir rīks, kas sniedz detalizētu informāciju par jūsu mājaslapas konkurentiem, tostarp par viņu atslēgvārdiem un reklāmas stratēģiju
  • Moz Keyword Explorer ļauj atrast atslēgvārdus, ņemot vērā jūsu vietnes saturu, un mēra atslēgvārdu sarežģītību

Ja savus produktus vai pakalpojumus piedāvājat vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šajās valodu versijās.

Kāpēc ir svarīga daudzvalodu SEO?

Jo tā ļauj vērsties pie mērķauditorijas no ārvalstīm, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Jūsu mājaslapas optimizēšana dažādās valodās var palīdzēt uzlabot jūsu reitingu arī ārzemju meklētājprogrammās.

Tulkota domēna piemērs
Liveagent valodu tulkojumi

Kā sagatavot mājaslapas dažādu valodu versijas?

  • izmantojiet tulkošanas spraudni vai rīku
  • pārliecinieties, vai viss jūsu mājaslapas saturs ir pareizi iztulkots, tostarp virsraksti, apraksti un attēli
  • izveidojiet atsevišķas lapas katrai jūsu mājaslapas valodas versijai

Kādus rīkus izmantot mājaslapas tulkošanai?

  • Google Translate ir bezmaksas un ļauj tulkot tekstu, mājaslapas un dokumentus.
  • Bing Translator arī piedāvā bezmaksas teksta, vietņu un dokumentu tulkojumus
  • WordPress Translation Plugin palīdz viegli tulkot WordPress mājaslapu dažādās valodās.

Kad vēlaties optimizēt jūsu mājaslapu saistībā ar SEO, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google jaunumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro interneta platformu ir iekļauti līdzekļi, kas palīdz jums būt lietas kursā par jaunākajām tendencēm.

Kāpēc ir svarīgi zināt jaunākos Google jaunumus?

Ja jūsu mājaslapa nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, iespējams, samazināsies datplūsma. Pārzinot jaunākos Google algoritma jaunumus, varat nodrošināt, ka jūsu mājaslapa ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka Google varētu samazināt jūsu reitingu.

Google jaunumi
Neaizmirstiet vienmēr būt lietas kursā par jaunumiem (avots: ezoic.com)

Kā uzzināt par jaunākajiem Google jaunumiem?

Jums jāuzzina jaunākie Google jaunumi, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt, izmantojot pakalpojumu Google Analytics vai jebkuru citu analīzes rīku, ir jāpārrauga, kas jūsu vietnē darbojas, un kas – nē.

Kādus rīkus izmantot jaunāko Google jaunumu uzzināšanai?

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools
  • MozCast

Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un novērsiet tās pēc iespējas ātrāk.

Kāpēc tehnisko SEO kļūdu noteikšana ir svarīga?

Tehniskās SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai sasniegt augstu SERP līmeni. Dažos gadījumos šādas kļūdas Google var pat liegt jūsu mājaslapas rādīšanu meklēšanas rezultātos, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.

Check SEO kļūdas Google Search Console
Mēģiniet noskaidrot visas SEO kļūdas un uzlabot savu reitingu

Kā noskaidrot tehniskās SEO kļūdas?

  • identificējiet iekšējās saites un ārējo saišu veidošanu
  • atpazīstiet vāju saturu
  • skenējiet saturu atslēgvārdu optimizācijai
  • pārliecinieties, ka metadatu tagi ir optimizēti
  • pārbaudiet, lai saturs nedublējas
  • sakārtojiet pārrautās saites

Kādi rīki jāizmanto, lai atklātu un novērstu tehniskās SEO kļūdas?

  • Google Search Console palīdz atrast un labot kļūdas jūsu vietnē.
  • Google Analytics tiek sniegta informācija par jūsu mājaslapas datplūsmu, tostarp par tām lapām, kurās ir visvairāk kļūdu.
  • Screaming Frog SEO bots pārmeklē jūsu mājaslapu un atrod visas kļūdas, kas varētu ietekmēt jūsu reitingu.

Labi optimizēti metadatu apraksti un virsraksta tagi ir augsti novērtēti SEO procesa aspekti. Lai gūtu maksimumu, pārliecinieties, ka mājaslapas nosaukuma tagi un metaapraksti ir atšķirīgi.

Kāpēc sākotnējie virsraksta tagi un metadatu apraksti ir svarīgi?

Pielāgotie virsraksta tagi un metadatu apraksti palīdz ierindoties augstāk meklētājprogrammās. Tie palīdz arī uzlabot klikšķu skaitu, kas var palielināt datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāti.

Metaapraksta attēls
Metaapraksts un virsraksta tagi ir ļoti svarīgi

Kā izveidot unikālus virsrakstu tagus un metadatu aprakstus?

  • izmantojiet dažādus atslēgvārdus katrai lapai
  • rakstiet unikālu aprakstu katrai lapai
  • izmantojot saistošus virsrakstus, lai pamudinātu lietotājus noklikšķināt uz jūsu saites

Kādus rīkus izmantot unikālu virsraksta tagu un metadatu aprakstu izveidei?

  • Metadatu aprakstu ģenerators no Frase
  • Mākslīgā intelekta darbināts virsrakstu tagu ģenerators, piemēram, Jarvis

Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām reitingus, ir to ielādes ātrums un servera atbildes laiks (cik ilgs laiks paiet kopš interneta klients ir izdarījis pieprasījumu).

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt ielādes ātrumus?

Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un izraisīt apmeklētāju aiziešanu no jūsu mājaslapas, kā arī kaitēt jūsu mājaslapas SEO reitingam.

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām
Centieties darīt visu, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu

Kā uzlabot mājaslapas ielādes ātrumu?

Tiklīdz esat noskaidrojuši, ka pastāv problēma saistībā ar jūsu mājaslapas ielādes ātrumu, ir dažas darbības, ko varat veikt, lai to uzlabotu.

  • optimizēt attēlus (tas ir viens no vienkāršākajiem uzlabojumiem)
  • minimizējiet (minify) JavaScript un CSS failus
  • izmantojiet kešatmiņas spraudni, lai uzlabotu mājaslapas ielādes ātrumu

Kādus rīkus izmantot mājaslapas ielādes ātruma pārbaudei?

  • Google PageSpeed Insights rīks, kas sniegs rezultātu un ieteikumus, kā uzlabot ielādes ātrumu
  • Pingdom Speed Test rīks

Jūsu tīmekļa vietnes pieejamības laiks attiecas uz tās pieejamību un sasniedzamību.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Dīkstāve ir problēma, kas reizēm rodas sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas mēģina apmeklēt jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.

Tas var radīt soda punktus meklētājprogrammās, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tā ir reāla problēma, bet jūs varat to zināmā mērā novērst.

Pārliecinieties par augstu pieejamību
Liveagent pakalpojumu statusa lapa

Ko var darīt, lai nodrošinātu augstu pieejamību?

Ir dažas lietas, ko varat darīt, lai nodrošinātu augstu mājaslapas pieejamību:

  • izmantojiet uzticamu interneta hostinga uzņēmumu
  • izvēlieties serveri, kas nav pārslogots
  • izmantojiet kešatmiņas spraudņus
  • minimīzējiet JavaScript un CSS failus
  • pārliecinieties par mājaslapas drošību

Kādus rīkus izmantot, lai nodrošinātu augstu pieejamību?

  • Uptimerobot nosūta jums paziņojumu uz e-pastu, ja jūsu mājaslapa kļūst nepieejama

Saistot vienu mājaslapas lapu ar citu, tiek izveidotas ienākošās saites. Izejošās saites ir saites, kas ved uz citām vietnēm.

Kāpēc saišu veidošana ir svarīga?

Saišu veidošanas taktika ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu mājaslapas svarīgumu un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.

Saišu un optimizācijas attēls
Izveidojiet un uzturiet saites labākam SEO

Kā izveidot saiti uz citām lapām?

Ir vairāki veidi, kā izveidot saiti uz citām lapām jūsu mājaslapā. Var izmantot enkursaiti, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Cits veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties veidot saiti. Varat izveidot arī hipersaiti, kas ir īpašs saites tips, un tas tiks atvērts jaunā logā.

Kādus rīkus izmantot saišu veidošanai ar citām lapām?

  • Yoast SEO
  • All in One SEO Pack spraudni

Lai optimizētu mājaslapu meklētājprogrammai, ir svarīgi uzturēt labu jūsu mājaslapas veselību.

Kāpēc ir svarīgi sekot mājaslapas veiktspējai?

  • lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapu pārskata un indeksē meklētājprogrammas
  • lai sekotu jebkurām izmaiņām jūsu mājaslapas reitingā attiecībā uz noteiktiem atslēgvārdiem vai frāzēm
  • lai sekotu, cik daudz un no kurienes jūsu vietne saņem datplūsmu

Kāds ir labākais veids, kā sekot mājaslapas veiktspējai?

Ir vairāki veidi, kā sekot savas mājaslapas veselībai tās veiktspējas ziņā, bet viens no efektīvākajiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz bagātīgu informāciju par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:

  • cik jums ir apmeklētāju
  • no kurienes jūsu apmeklētāji nāk
  • kuras lapas viņi apmeklē
  • cik ilgi viņi uzturas jūsu vietnē
  • kādi meklēšanas pieprasījumi atved lietotājus uz jūsu vietni

Google Analytics ir jaudīgs rīks, un ir būtiski to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti iestatiet kontu un pievienojiet sekošanas kodu savai mājaslapai, lai varētu sākt pārraudzīt savas vietnes veiktspēju.

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām
Google Analytics piemērs

Kādus rīkus izmantot sekošanai mājaslapas veiktspējai?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audit

Sociālie mediji ir svarīgi saistībā ar SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši uz jaunajām mājaslapām.

Kāpēc sociālie mediji ir svarīgi SEO?

Saskarsme ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot zīmola uzticamību tiešsaistē (kas palīdz darbā ar SEO). Sociālie mediji var arī veicināt SEO, veidojot dabiskas saites.

LiveAgent - Facebook mājaslapa
Sociālie mediji uz jūsu lapu virzīs dabisko datplūsmu

Kā veidot sociālo mediju atpazīstamību, lai uzlabotu SEO?

Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. Tas var tikt pārsūtīts citiem lietotājiem un tādējādi parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.

Saišu veidošana ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet šo iespēju un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem (publicējiet iesaistošu saturu, izmantojiet videoklipus, izklaidējieties ar šo radošo procesu).

Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem – LiveAgent šeit var noderēt. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienotā iesūtnē, lai jūs varētu tās pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi būs vieglāk uzturēt kontaktu ar klientiem.

Kādi ir labākie rīki, lai gūtu atpazīstamību sociālajos medijos?

  • sociālo mediju pārvaldības programmatūra, piemēram, Kontentino
  • LiveAgent sociālo mediju atbalsta programmatūra

Meklētājprogrammas optimizācija sākas ar atslēgvārdu izpēti.

Kāpēc ir svarīgi veikt atslēgvārdu izpēti?

Ja neveiksit pareizu atslēgvārdu izpēti, jūs nenovērtēsit pareizos meklēšanas vārdus. Rezultātā jūsu tīmekļa vietne neiegūs pietiekamu datplūsmu, kas nozīmē, ka tā negūs tādu klientu pieaugumu, kā varētu.

Atslēgvārdu attēls
Atslēgvārdu izpētes veikšana ir fundamentāla

Kā veikt atslēgvārdu izpēti?

Sākumā jums vajadzēs noteikt mājaslapas tēmu. Tiklīdz jums izveidojies vispārīgs priekšstats par to, par ko ir jūsu mājaslapa, varat sākt identificēt jūsu saturam atbilstošus mērķauditorijas atlases atslēgvārdus.

Jūs varat izmantot arī pašas meklētājprogrammas, lai atrastu atslēgvārdus, kurus lietotāji izmanto informācijas meklēšanai tiešsaistē. Piemēram, ja vēlaties atlasīt mērķauditoriju pēc atslēgvārda “pica”, ievadiet to Google un apskatiet, kādi citi saistītie atslēgvārdi parādās rezultātos.

Varat arī pārskatīt zīmola pieminējumus un konkurences atslēgvārdus, lai gūtu priekšstatu par to, uz ko mērķē citi. Kad esat izveidojis atslēgvārdu sarakstu, varat sākt to iekļaušanu savā saturā un mājaslapas arhitektūrā.

Kādus rīkus izmantot atslēgvārdu izpētes veikšanai?

  • Google Ads Keyword Planner ir bezmaksas rīks, kas ļauj identificēt ar jūsu biznesu saistītus atslēgvārdus, noskaidrot, cik bieži tie tiek meklēti, un redzēt, cik tie ir konkurētspējīgi.
  • Moz’s Keyword Explorer ir maksas rīks, kas ļauj veikt padziļinātu atslēgvārdu izpēti. Tajā ir dati par meklēšanas apjomu, konkurenci un citiem faktoriem, kas var palīdzēt noteikt, vai ir vērts izmantot konkrētu atslēgvārdu.
  • Mediju pārraudzības rīki
  • , piemēram, Mediatoolkit, lai sekotu nesaistītiem pieminējumiem un redzētu, ko cilvēki saka par jūsu zīmolu.

Tas ir viens no svarīgākajiem soļiem, optimizējot jūsu vietni meklētājprogrammām. Izvēloties domēnvārdu, pārliecinieties, vai tas precīzi raksturo jūsu uzņēmumu vai tīmekļa vietni.

Kāpēc domēnvārda izvēle ir svarīga?

Reģistrējot domēnvārdu, tiek iegūta arī atbilstošā IP adrese, ar kuru tiks saistīta jūsu tīmekļa vietne, kamēr vien tā būs jūsu īpašumā. Tas ir svarīgi, jo meklētājprogrammas izmanto IP adreses, lai noteiktu, kur mājaslapas tiek glabātas.

Izvēlēties atbilstošu domēnvārdu attēls
Domēnvārda izvēle noteiks jūsu lapas nākotni

Kā izvēlēties domēnvārdu?

  • izvēlieties tādu, kas precīzi atspoguļo jūsu biznesu vai mājaslapu
  • izmantojiet atbilstošo paplašinājumu (.com,.org utt.)
  • , izvairieties no defisēm un cipariem
  • iekļaujiet atslēgvārdus, lai uzlabotu jūsu vietnes SERP reitingu
  • pārliecinieties, vai tas ir pieejama iegādei un nav jau aizņemts
  • reģistrējiet atbilstošo IP adresi, lai palīdzētu uzlabot tā reitingu.

Kādus rīkus izmantot domēnvārda izvēlei?

  • domēnvārda meklēšanas rīks, piemēram, Namecheap, GoDaddy
  • domēnvārda ģenerators, piemēram, Shopify

Mājaslapas optimizēšanas nākamais solis ir pareizās interneta platformas izvēle. Pieņemot lēmumu, noteikti izvēlieties tādu, kas ir labi sadarbojas ar meklētājprogrammu un ļauj viegli uzlabot jūsu mājaslapas SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot meklētājprogrammai draudzīgu interneta platformu?

Šis ir rīks, no kā jūs būsit atkarīgi turpmākos gadus – rediģēsit esošās lapas un pievienosiet jaunas, it īpaši, ja jums ir emuārs. Platformai nevajadzētu jūs ierobežot nekādā veidā.

Tīmekļa vietnes hostings serverī
Jūsu domēna veiktspējai jābūt ideālai

Kas jāņem vērā, izvēloties interneta platformu?

  • jūsu iecerēto pielietojumu
  • cenu
  • apgūšanas vieglumu
  • pielāgošanas iespējas
  • izstrādātāju atbalstu
  • viegli atjaunināmu
  • statistiku
  • integrāciju ar citiem rīkiem

Kuras interneta platformas ir draudzīgas meklētājprogrammām?

Dažas no populārākajām SEO draudzīgajām interneta platformām ir šīs:

  • WordPress
  • Wix
  • Webly
  • Shopify

Veidojot savu mājaslapu, ir svarīgi rūpīgi izvēlēties tēmas un spraudņus. Izvēloties tēmu, pārliecinieties, vai tā ir kvalitatīvi kodēta un paredzēta SEO.

Kāpēc ir svarīgi izmantot SEO draudzīgas tēmas?

Seo draudzīgas tēmas ir veidotas, ņemot vērā meklētājprogrammu vajadzības. Tām parasti ir iebūvēti līdzekļi, kas palīdz uzlabot vietnes reitingu meklēšanas programmas rezultātu lapās (Search Engine Results Pages — SERPs), piemēram, optimizēts kods un metadati.

Web developeris
Izvēlieties tēmu, kas ir SEO draudzīga

Kā izvēlēties SEO draudzīgu tēmu un spraudņus?

Nav konkrētas tēmas, kas dotu jums augstāku reitingu vai tādu, kas kaitētu jūsu SEO stratēģijai. Vienkārši apsveriet šādus faktorus:

  • kodēšanas kvalitāte
  • ielādes ātrums
  • responsīvums
  • regularitāte atjauninājumiem
  • SEO spraudņa savietojamība
  • pārbaudīta uz dažādiem pārlūkiem

Pirms pieņemat lēmumu, pārbaudiet recenzijas, viedokļus un veiksmes stāstus par konkrētās tēmas lietojumu.

Kuras tēmas un spraudņi ir SEO draudzīgi?

  • Hubspot WordPress spraudnis
  • Yoast SEO rīks
  • WPForms
  • Astra

Plānojot savu mājaslapu, ir svarīgi to strukturēt tā, lai tajā ērti varētu pārvietoties gan lasītāji, gan meklētājprogrammas.

Kāpēc ir svarīgi plānot mājaslapas struktūru?

Plānojot mājaslapas struktūru, jūs veidojat ceļvedi. Iekļaujot skaidru lapu hierarhiju un izmantojot ar atslēgvārdiem bagātus nosaukumus un aprakstus, varat uzlabot savas mājaslapas SERP reitingu.

Plānojiet mājaslapas struktūru
Mājaslapas struktūras plānošana atmaksāsies

Kā plānot mājaslapas struktūru?

Mājaslapas struktūras plānošana un satura organizēšana ir ļoti laikietilpīgs process, taču tas ir ļoti vērtīgs. Vispirms izveidojiet lapu sarakstu, ko vēlaties redzēt savā mājaslapā, pēc tam izveidojiet hierarhiju, sākot ar sākumlapu un beidzot ar atsevišķām lapām.

Padoms. Lapai jūsu mājaslapā nevajadzētu atrasties tālāk kā trīs klikšķu attālumā.

Kādus rīkus izmantot mājaslapas struktūras plānošanai?

  • Google Analytics vietnes struktūras pārskats
  • Yoast SEO spraudnis
  • Shopify tēmas redaktors
  • Mājaslapas sagataves

Priekš mājaslapas SEO ļoti svarīga ir labi organizēta un intuitīva navigācija. Pārliecinieties, ka jūsu izvēlnes elementi ir viegli pieejami un ka galvenajā izvēlnē ir pieejamas visas lapas. Izmantojiet navigācijas pogas ar skaidrām norādēm, lai apmeklētāji zinātu, kurp viņi dodas.

Kāpēc ir svarīgi piešķirt prioritāti intuitīvajai navigācijai?

Navigācijas izvēlnes elementi, kas ir redzami un viegli pieejami, mudina apmeklētājus izpētīt jūsu mājaslapu. Ja viņi nespēs atrast meklēto, viņi dosies prom neapmierināti un, visticamāk, nekad neatgriezīsies.

LiveAgent’s product navigation
LiveAgent lapas navigācijas piemērs

Kā izveidot intuitīvu navigāciju?

Uz šo jautājumu nav universālas atbildes, kas derēs visiem gadījumiem. Tomēr ir dažas lietas, ko varat darīt, lai navigācija kļūtu lietotājiem draudzīgāka.

  • skaidras norādes — apmeklētāji zinās, kurp doties, bez minēšanas (Tas palielina iespēju atrast meklēto jūsu mājaslapā)
  • sakārtojiet jūsu izvēlnes elementus loģiski
  • pārliecinieties, ka visas lapas var sasniegt, izmantojot galveno izvēlni
  • novietojiet svarīgākās lapas izvēlnes augšpusē
  • neaizmirstiet par meklēšanas lodziņu

Padoms: aizvien domājiet par jūsu apmeklētāju izturēšanos (ko viņi noklikšķina, kā viņi mijiedarbojas) un neaizmirstiet pievienot, piemēram, sociālos profilus, lai virzītu datplūsmu arī uz jūsu sociālo mediju lapām.

Kurus rīkus izmantot intuitīvas navigācijas veidošanai?

  • WordPress tēmās, piemēram, Divi un Avada, ir iekļautas iepriekš izstrādātas navigācijas izvēlnes, kuras var pielāgot savām vajadzībām.
  • Hotjar sniedz ieskatu par to, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar jūsu tīmekļa vietni. To varat izmantot, lai uzlabotu savu navigāciju.
  • Google Analytics tiek sniegta detalizēta informācija par jūsu mājaslapas datplūsmu, ļaujot uzzināt populārākās lapas un attiecīgi veikt izmaiņas.

Ja vietrāži URL ir īsi, kodolīgi un ar atslēgvārdiem bagāti, tas palielinās jūsu mājaslapas SEO reitingu.

Kāpēc ir svarīgi optimizēt lapas URL?

Atslēgvārdu iekļaušana jūsu lapu URL var palīdzēt Google un citām meklētājprogrammām labāk izprast, par ko ir jūsu lapas. Tas, savukārt, var palīdzēt jūsu mājaslapai piešķirt augstāku SERP reitingu.

URL anatomija
URL optimizēšana palīdz uzlabot SEO

Kā es varu optimizēt lapas URL?

Vispirms pārbaudiet, vai jūsu satura pārvaldības sistēma (CMS) ļauj jums mainīt URL struktūru. Ja tā to ļauj, pārliecinieties, vai ir iestatīti pārvirzījumi ar kodu 301 no vecajiem URL uz jaunajiem.

Ja jūsu CMS neļauj mainīt URL struktūru, joprojām ir iespējams izdarīt dažas lietas:

  • izmantojiet atslēgvārdus failu nosaukumos (piemēram, “mana-ar-atslegvardiem-bagata-lapa.html”)
  • izmantojiet defises (-), lai atdalītu vārdus URL
  • nelietojiet speciālās rakstzīmes vai simbolus, piemēram, & un %

Kādus rīkus izmantot lapas URL optimizēšanai?

  • Shopify piedāvā URL optimizācijas rīku, kas ļauj mainīt URL struktūru un tajos iekļaut atslēgvārdus.
  • WordPress ir arī vairāki spraudņi, kas var palīdzēt optimizēt jūsu lapas URL.

Jau no paša sākuma jums jāpievērš uzmanība savas mājaslapas responsivitātei. Palielinās to cilvēku skaits, kuri pārlūko internetu savos tālruņos un planšetdatoros, un tāpēc jūs nezaudēsit nevienu potenciālo klientu, ja jums būs mājaslapa, kas izskatās labi arī mazākos ekrānos.

Kāpēc mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains ir svarīgs?

Google ir paziņojusi, ka viņi savā SERP dos priekšroku mobilajām ierīcēm draudzīgām mājaslapām. Tas nozīmē, ka, ja jūsu mājaslapai nav responsīva dizaina, tā var saņemt mīnus punktus un ierindoties zemāk par to, kurai tāds ir.

mobilā aplikācija liveagent iphone
mobilās aplikācijas liveagent iphone

Kā izveidot mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu?

Pirmkārt, pārliecinieties, vai viss saturs ir izlasāms, nepievelkot tuvāk.
Izmantojiet lielas pogas un viegli navigējamas izvēlnes un izvairieties izmantot Flash vai citus spraudņus, ko neatbalsta lielākā daļa mobilo ierīču. Pārbaudiet savu vietni dažādās ierīcēs, lai pārliecinātos, vai tā labi darbojas un izskatās.

Kādus rīkus izmantot, lai izveidotu mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu?

  • Google ir savs rīks, saukts par Google Mobile-Friendly Test, kas pateiks, vai jūsu mājaslapa ir optimizēta mobilo ierīču lietotājiem.
  • Responsive Design Checker no WebAIM, kas pārbaudīs, cik labi jūsu mājaslapa reaģē uz dažādiem ekrāna izmēriem.
  • Luigi’s Box Search – izmanto meklēšanas pieprasījumiem, izmantojot mākslīgo intelektu

Mūsdienās nav attaisnojuma SSL sertifikāta/HTTPS šifrēšanas neizmantošanai jūsu mājaslapā. Ja joprojām izmantojat HTTP, ir pēdējais laiks to mainīt.

Kāpēc SSL sertifikāts ir svarīgs?

Google piešķir lielāku prioritāti mājaslapām, kas izmanto SSL sertifikātus, tāpēc jums pēc iespējas ātrāk jāpārslēdz sava tīmekļa vietne uz šo protokolu. Turklāt pārslēgšanās uz SSL ļaus jums izmantot Google Analytics savā tīmekļa vietnē un aizsargāt to pret ļaunprogrammatūru un hakeriem.

ssl sertifikāts
Jūsu mājaslapas drošības palielienāšana uzlabos jūsu tīmekļa uzticamību

Kā pārslēgt vietni uz SSL?

Jums būs jāiegādājas SSL sertifikāts no uzticama piegādātāja un pēc tam jāinstalē sertifikāts savā serverī. Lai izmantotu jauno protokolu, ir jāatjaunina arī visas jūsu mājaslapas saites.

Kādus rīkus izmantot, lai pārslēgtos uz SSL?

  • Let’s Encrypt ir bezmaksas SSL sertifikāta piegādātājs.
  • Cloudflare WordPress spraudnis palīdzēs jums aizsargāt savu mājaslapu ar vienu klikšķi.

Meklētājprogrammu boti atrod publiski pieejamas tīmekļa lapas, tās indeksējot. Viņi glabā kopijas visai informācijai, ko atrod savos serveros. Un tad, kad lietotājs veic meklēšanu, programma parāda tam atbilstošus rezultātus.

Kāpēc ir svarīgi, lai boti indeksētu jūsu mājaslapu?

Vienkārši sakot, ja jūsu mājaslapa nav pārmeklēta un indeksēta, tā netiks rādīta meklētājprogrammas rezultātu lapās.

LiveAgent indeksēšana
Liveagent lapas indeksēšanas piemērs

Ko var darīt, lai palīdzētu botiem indeksēt jūsu mājaslapu?

  • Pārliecinieties, ka visas mājaslapas lapas ir pārmeklējamas, tostarp, vai robots.txt fails un metadati nebloķē botus.
  • Meklētājprogrammu boti izpratīs jūsu lapu saturu, ja tajās tiek izmantoti atbilstoši virsraksti, apraksti un atslēgvārdi.
  • Pārskatiet botu kļūdas un izlabojiet atrastās, tiklīdz tās ir pamanītas, jo tās var ietekmēt lapu indeksējamību.
  • Atjauniniet vietni ar jaunu saturu pēc iespējas biežāk, lai palīdzētu uzlabot indeksēšanu, jo, pievienojot jaunu saturu, boti biežāk apmeklē mājaslapu.

Kādus rīkus izmantot, lai palīdzētu botiem indeksēt jūsu mājaslapu?

  • Permalink struktūra
  • Google Search Console

Ja mēs runājam par indeksēšanu, jums jāiesniedz sava vietne Google Search Console, lai ļautu meklētājprogrammas botiem to apstrādāt.

Kāpēc Google Search Console ir svarīga?

Tā ļauj redzēt, kā jūsu mājaslapa atspoguļojas Google meklēšanas rezultātos, kā arī palīdz diagnosticēt un novērst kļūdas, kas var liegt jūsu mājaslapai augstu reitingu. Turklāt varat gūt vērtīgu ieskatu atslēgvārdos, ko lietotāji izmanto, lai atrastu jūsu mājaslapu.

Google Search Console veiktspējas piemērs
Liveagent rezultāti Google Search Console

Kā iesniegt manu mājaslapu Google Search Console?

Jūsu mājaslapas iestatīšana Google Search Console ir diezgan vienkārša:

  • izveidojiet bezmaksas kontu Google Search Console vietnē
  • pievienojiet savas mājaslapas URL
  • pārbaudiet, ka jums pieder šī mājaslapa
  • pievienojiet savas mājaslapas vietnes karti (sitemap)
  • pagaidiet, līdz Google noindeksē jūsu mājaslapu
  • sāciet sekot savas mājaslapas veiktspējai.

Kādus rīkus izmantot mājaslapas iesniegšanai Google Search Console?

  • Yoast SEO — bezmaksas spraudnis WordPress mājaslapām
  • Google Search Console spraudnis WordPress

Mūsdienās pakalpojums Google My Business vairs nav izvēles iespēja, bet gan būtiska dalības tiešsaistē sastāvdaļa.

Kāpēc ir svarīgi iestatīt manu uzņēmuma profilu?

Jūsu mājaslapa ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Parādot to savā Google My Business profilā, klienti to var viegli atrast un apmeklēt. Turklāt, ja jūsu profilā ir pārbaudīta tīmekļa vietne, tas, protams, var palīdzēt uzlabot arī jūsu SERP vērtējumu.

Google My Business profils
LiveAgent uzņēmuma profila piemērs

Kā izveidot mana uzņēmuma profilu?

Lai savu mājaslapu pievienotu savā Google My Business profilā, jums ir jāsniedz šāda informācija:

  • mājaslapas adrese
  • kategorijas (piemēram, pārtikas veikals, viesnīca, restorāns utt.)
  • jūsu uzņēmuma apraksts
  • . Lūdzu, aizpildiet visus laukus un iekļaujiet saiti uz savu mājaslapu. Varat arī pievienot attēlus un video saturu, lai to reklamētu.

Kādus rīkus izmantot Google My Business profila iestatīšanai?

  • Googles pašas pamācību par Google My Business profila izveidi, kas ietver norādījumus soli pa solim par to, kā izveidot savu profilu, kā arī padomus un ieteikumus, kā to izmantot.
  • Hootsuite pamācību par Google My Business profila iestatīšanu, tostarp ieteikumus par profila izveidi un rediģēšanu.

Satura stratēģija ir viens no svarīgākajiem SEO aspektiem. Jums regulāri jāpapildina mājaslapa ar atbilstošu saturu.

Kāpēc satura kvalitāte ir tik svarīga?

Līdztekus sava zīmola profesionāla tēla veidošanai, augstas kvalitātes saturs arī var uzlabot jūsu SEO. Tas uzturēs apmeklētāju iesaisti un interesi par jūsu uzņēmumu.

LiveAgent saturs
Liveagent lapa piedāvā daudz kvalitatīva satura

Kā veidot kvalitatīvu saturu?

Satura idejas atšķiras atkarībā no uzņēmuma un auditorijas, tāpēc uz šo jautājumu nav standarta atbildes. Bet šeit ir daži vispārīgi padomi, kas jāatceras, veidojot saturu:

  • pārliecinieties, ka tas atbilst jūsu uzņēmumam
  • iekļaujiet ar atslēgvārdiem bagātus virsrakstus un aprakstus
  • pārliecinieties, ka saturs ir labi uzrakstīts un viegli lasāms
  • iekļaujiet attēlus un video, kad vien iespējams
  • neaugšupielādējiet satura dublikātus savā mājaslapā
  • izmantojiet satura rādītājus

Ir iespējams piesaistīt klientus vēl vairāk un piesaistīt viņu uzmanību. Varat pievienot klientu atsauksmes, piemēram, lai pārliecinātu apmeklētājus kļūt par klientiem.

Kādus rīkus izmantot augstas kvalitātes satura izveidei?

  • Kontentino Content Calendar palīdz plānot saturu, kā arī sekot tā veiktspējai.
  • Google Docs/Sheets palīdz viegli izveidot un rediģēt dokumentus un izklājlapas, kas var noderēt satura veidošanā.
  • Canva ir bezmaksas tiešsaistes noformējuma platforma, kas ļauj viegli izveidot attēlus jūsu mājaslapas vai emuāra publikācijām.
  • Satura kontrolsaraksts, lai nepalaistu garām nevienu svarīgu punktu.

Katrai mājaslapas lapai noteikti atlasiet galveno atslēgvārdu. Tas palīdzēs uzlabot jūsu SEO un klientiem būs vieglāk atrast jūsu mājaslapā meklējamo informāciju.

Kāpēc atslēgvārdi ir svarīgi?

Kad atlasat katrai lapai galveno atslēgvārdu, tas saka Googlei, ka lapa ir cieši saistīta ar šo tēmu. Tādējādi varat palielināt augstāka reitinga iespējas meklēšanas rezultātos.

Atslēgvārdu blīvums
Pareizie atslēgvārdi uzlabos jūsu SEO

Kā atrast pareizos atslēgvārdus?

  • padomājiet par to, kādus vārdus lietotāji izmantotu, lai meklētu jūsu produktus vai pakalpojumus
  • ņemiet vērā arī garus atslēgvārdus, kas ir konkrētas un specifiskas frāzes, kas ļoti iespējams, kļūs par reklāmguvumiem
  • iekļaujiet atslēgvārdus jūsu mājaslapas saturā, virsrakstos, metadatu aprakstos un galvenes tagos

Kādus rīkus izmantot, lai atlasītu primāros atslēgvārdus?

  • Google Ads Keyword Planner
  • SEMrush ir rīks, kas sniedz detalizētu informāciju par jūsu mājaslapas konkurentiem, tostarp par viņu atslēgvārdiem un reklāmas stratēģiju
  • Moz Keyword Explorer ļauj atrast atslēgvārdus, ņemot vērā jūsu vietnes saturu, un mēra atslēgvārdu sarežģītību

Ja savus produktus vai pakalpojumus piedāvājat vairākās valodās, ir svarīgi sagatavot savu mājaslapu šajās valodu versijās.

Kāpēc ir svarīga daudzvalodu SEO?

Jo tā ļauj vērsties pie mērķauditorijas no ārvalstīm, kas meklē informāciju par jūsu produktiem vai pakalpojumiem savā dzimtajā valodā. Jūsu mājaslapas optimizēšana dažādās valodās var palīdzēt uzlabot jūsu reitingu arī ārzemju meklētājprogrammās.

Tulkota domēna piemērs
Liveagent valodu tulkojumi

Kā sagatavot mājaslapas dažādu valodu versijas?

  • izmantojiet tulkošanas spraudni vai rīku
  • pārliecinieties, vai viss jūsu mājaslapas saturs ir pareizi iztulkots, tostarp virsraksti, apraksti un attēli
  • izveidojiet atsevišķas lapas katrai jūsu mājaslapas valodas versijai

Kādus rīkus izmantot mājaslapas tulkošanai?

  • Google Translate ir bezmaksas un ļauj tulkot tekstu, mājaslapas un dokumentus.
  • Bing Translator arī piedāvā bezmaksas teksta, vietņu un dokumentu tulkojumus
  • WordPress Translation Plugin palīdz viegli tulkot WordPress mājaslapu dažādās valodās.

Kad vēlaties optimizēt jūsu mājaslapu saistībā ar SEO, ir svarīgi sekot līdzi jaunākajiem Google jaunumiem. Labā ziņa ir tā, ka lielākajā daļā populāro interneta platformu ir iekļauti līdzekļi, kas palīdz jums būt lietas kursā par jaunākajām tendencēm.

Kāpēc ir svarīgi zināt jaunākos Google jaunumus?

Ja jūsu mājaslapa nav optimizēta pašreizējai Google algoritma versijai, iespējams, samazināsies datplūsma. Pārzinot jaunākos Google algoritma jaunumus, varat nodrošināt, ka jūsu mājaslapa ir konfigurēta tā, lai uzlabotu jūsu SEO un samazinātu risku, ka Google varētu samazināt jūsu reitingu.

Google jaunumi
Neaizmirstiet vienmēr būt lietas kursā par jaunumiem (avots: ezoic.com)

Kā uzzināt par jaunākajiem Google jaunumiem?

Jums jāuzzina jaunākie Google jaunumi, lasot emuārus, piemēram, MOZ, Search Engine Land un citus. Turklāt, izmantojot pakalpojumu Google Analytics vai jebkuru citu analīzes rīku, ir jāpārrauga, kas jūsu vietnē darbojas, un kas – nē.

Kādus rīkus izmantot jaunāko Google jaunumu uzzināšanai?

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Webmaster Tools
  • MozCast

Regulāri pārbaudiet, vai nav kļūdu, un novērsiet tās pēc iespējas ātrāk.

Kāpēc tehnisko SEO kļūdu noteikšana ir svarīga?

Tehniskās SEO kļūdas var neļaut jūsu mājaslapai sasniegt augstu SERP līmeni. Dažos gadījumos šādas kļūdas Google var pat liegt jūsu mājaslapas rādīšanu meklēšanas rezultātos, tāpēc ir svarīgi tās pēc iespējas ātrāk atklāt un novērst.

Check SEO kļūdas Google Search Console
Mēģiniet noskaidrot visas SEO kļūdas un uzlabot savu reitingu

Kā noskaidrot tehniskās SEO kļūdas?

  • identificējiet iekšējās saites un ārējo saišu veidošanu
  • atpazīstiet vāju saturu
  • skenējiet saturu atslēgvārdu optimizācijai
  • pārliecinieties, ka metadatu tagi ir optimizēti
  • pārbaudiet, lai saturs nedublējas
  • sakārtojiet pārrautās saites

Kādi rīki jāizmanto, lai atklātu un novērstu tehniskās SEO kļūdas?

  • Google Search Console palīdz atrast un labot kļūdas jūsu vietnē.
  • Google Analytics tiek sniegta informācija par jūsu mājaslapas datplūsmu, tostarp par tām lapām, kurās ir visvairāk kļūdu.
  • Screaming Frog SEO bots pārmeklē jūsu mājaslapu un atrod visas kļūdas, kas varētu ietekmēt jūsu reitingu.

Labi optimizēti metadatu apraksti un virsraksta tagi ir augsti novērtēti SEO procesa aspekti. Lai gūtu maksimumu, pārliecinieties, ka mājaslapas nosaukuma tagi un metaapraksti ir atšķirīgi.

Kāpēc sākotnējie virsraksta tagi un metadatu apraksti ir svarīgi?

Pielāgotie virsraksta tagi un metadatu apraksti palīdz ierindoties augstāk meklētājprogrammās. Tie palīdz arī uzlabot klikšķu skaitu, kas var palielināt datplūsmas un reklāmguvumu kvalitāti.

Metaapraksta attēls
Metaapraksts un virsraksta tagi ir ļoti svarīgi

Kā izveidot unikālus virsrakstu tagus un metadatu aprakstus?

  • izmantojiet dažādus atslēgvārdus katrai lapai
  • rakstiet unikālu aprakstu katrai lapai
  • izmantojot saistošus virsrakstus, lai pamudinātu lietotājus noklikšķināt uz jūsu saites

Kādus rīkus izmantot unikālu virsraksta tagu un metadatu aprakstu izveidei?

  • Metadatu aprakstu ģenerators no Frase
  • Mākslīgā intelekta darbināts virsrakstu tagu ģenerators, piemēram, Jarvis

Viens no faktoriem, ko Google ņem vērā, piešķirot mājaslapām reitingus, ir to ielādes ātrums un servera atbildes laiks (cik ilgs laiks paiet kopš interneta klients ir izdarījis pieprasījumu).

Kāpēc ir svarīgi pārbaudīt ielādes ātrumus?

Lēns servera reakcijas laiks var negatīvi ietekmēt lietotāja pieredzi un izraisīt apmeklētāju aiziešanu no jūsu mājaslapas, kā arī kaitēt jūsu mājaslapas SEO reitingam.

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām
Centieties darīt visu, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu

Kā uzlabot mājaslapas ielādes ātrumu?

Tiklīdz esat noskaidrojuši, ka pastāv problēma saistībā ar jūsu mājaslapas ielādes ātrumu, ir dažas darbības, ko varat veikt, lai to uzlabotu.

  • optimizēt attēlus (tas ir viens no vienkāršākajiem uzlabojumiem)
  • minimizējiet (minify) JavaScript un CSS failus
  • izmantojiet kešatmiņas spraudni, lai uzlabotu mājaslapas ielādes ātrumu

Kādus rīkus izmantot mājaslapas ielādes ātruma pārbaudei?

  • Google PageSpeed Insights rīks, kas sniegs rezultātu un ieteikumus, kā uzlabot ielādes ātrumu
  • Pingdom Speed Test rīks

Jūsu tīmekļa vietnes pieejamības laiks attiecas uz tās pieejamību un sasniedzamību.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Dīkstāve ir problēma, kas reizēm rodas sistēmas apkopes laikā. Neviens apmeklētājs, kas mēģina apmeklēt jūsu domēnu, nevar piekļūt jūsu mājaslapai, kad tā nedarbojas.

Tas var radīt soda punktus meklētājprogrammās, padarot jūs lietotājiem neredzamu. Tā ir reāla problēma, bet jūs varat to zināmā mērā novērst.

Pārliecinieties par augstu pieejamību
Liveagent pakalpojumu statusa lapa

Ko var darīt, lai nodrošinātu augstu pieejamību?

Ir dažas lietas, ko varat darīt, lai nodrošinātu augstu mājaslapas pieejamību:

  • izmantojiet uzticamu interneta hostinga uzņēmumu
  • izvēlieties serveri, kas nav pārslogots
  • izmantojiet kešatmiņas spraudņus
  • minimīzējiet JavaScript un CSS failus
  • pārliecinieties par mājaslapas drošību

Kādus rīkus izmantot, lai nodrošinātu augstu pieejamību?

  • Uptimerobot nosūta jums paziņojumu uz e-pastu, ja jūsu mājaslapa kļūst nepieejama

Saistot vienu mājaslapas lapu ar citu, tiek izveidotas ienākošās saites. Izejošās saites ir saites, kas ved uz citām vietnēm.

Kāpēc saišu veidošana ir svarīga?

Saišu veidošanas taktika ir svarīga, jo tā palīdz palielināt jūsu mājaslapas svarīgumu un redzamību. Kvalitatīvas atpakaļsaites norāda meklētājprogrammām, ka jūsu mājaslapa ir uzticams informācijas avots.

Saišu un optimizācijas attēls
Izveidojiet un uzturiet saites labākam SEO

Kā izveidot saiti uz citām lapām?

Ir vairāki veidi, kā izveidot saiti uz citām lapām jūsu mājaslapā. Var izmantot enkursaiti, kas ir saite (paslēpta tekstā), kas ved uz citu lapu. Cits veids, kā to izdarīt, ir izmantot tās lapas URL, uz kuru vēlaties veidot saiti. Varat izveidot arī hipersaiti, kas ir īpašs saites tips, un tas tiks atvērts jaunā logā.

Kādus rīkus izmantot saišu veidošanai ar citām lapām?

  • Yoast SEO
  • All in One SEO Pack spraudni

Lai optimizētu mājaslapu meklētājprogrammai, ir svarīgi uzturēt labu jūsu mājaslapas veselību.

Kāpēc ir svarīgi sekot mājaslapas veiktspējai?

  • lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapu pārskata un indeksē meklētājprogrammas
  • lai sekotu jebkurām izmaiņām jūsu mājaslapas reitingā attiecībā uz noteiktiem atslēgvārdiem vai frāzēm
  • lai sekotu, cik daudz un no kurienes jūsu vietne saņem datplūsmu

Kāds ir labākais veids, kā sekot mājaslapas veiktspējai?

Ir vairāki veidi, kā sekot savas mājaslapas veselībai tās veiktspējas ziņā, bet viens no efektīvākajiem ir Google Analytics. Šis bezmaksas pakalpojums sniedz bagātīgu informāciju par jūsu mājaslapas veiktspēju, tostarp:

  • cik jums ir apmeklētāju
  • no kurienes jūsu apmeklētāji nāk
  • kuras lapas viņi apmeklē
  • cik ilgi viņi uzturas jūsu vietnē
  • kādi meklēšanas pieprasījumi atved lietotājus uz jūsu vietni

Google Analytics ir jaudīgs rīks, un ir būtiski to izmantot, ja vēlaties uzlabot savas mājaslapas SEO. Noteikti iestatiet kontu un pievienojiet sekošanas kodu savai mājaslapai, lai varētu sākt pārraudzīt savas vietnes veiktspēju.

SEO kontrolsaraksts jaunajām mājaslapām
Google Analytics piemērs

Kādus rīkus izmantot sekošanai mājaslapas veiktspējai?

  • Google Analytics
  • Bing Webmaster Tools
  • SEO audit

Sociālie mediji ir svarīgi saistībā ar SEO, un tiem var būt milzīga ietekme, jo īpaši uz jaunajām mājaslapām.

Kāpēc sociālie mediji ir svarīgi SEO?

Saskarsme ar lietotājiem un regulāra satura publicēšana sociālajos medijos palīdzēs veidot zīmola uzticamību tiešsaistē (kas palīdz darbā ar SEO). Sociālie mediji var arī veicināt SEO, veidojot dabiskas saites.

LiveAgent - Facebook mājaslapa
Sociālie mediji uz jūsu lapu virzīs dabisko datplūsmu

Kā veidot sociālo mediju atpazīstamību, lai uzlabotu SEO?

Dalieties ar interesantu saturu savos sociālajos medijos. Tas var tikt pārsūtīts citiem lietotājiem un tādējādi parādīts ārējos avotos, piemēram, forumos.

Saišu veidošana ir būtisks efektīvas pozicionēšanas aspekts, tāpēc saišu iegūšana šādā veidā uzlabo SEO. Izmantojiet šo iespēju un mēģiniet sniegt pēc iespējas vairāk iespēju, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem (publicējiet iesaistošu saturu, izmantojiet videoklipus, izklaidējieties ar šo radošo procesu).

Regulāri atbildiet uz viņu jautājumiem, komentāriem un viedokļiem – LiveAgent šeit var noderēt. Apskatiet šo sociālo mediju atbalsta programmatūru, kas apkopo visas mijiedarbības vienotā iesūtnē, lai jūs varētu tās pārvaldīt no vienas vietas. Tādējādi būs vieglāk uzturēt kontaktu ar klientiem.

Kādi ir labākie rīki, lai gūtu atpazīstamību sociālajos medijos?

  • sociālo mediju pārvaldības programmatūra, piemēram, Kontentino
  • LiveAgent sociālo mediju atbalsta programmatūra

Kopsavilkums SEO kontrolsarakstam jaunajām mājaslapām

  • Veiciet atslēgvārdu izpēti
  • Izvēlieties atbilstošu domēnvārdu
  • Izvēlieties interneta platformu
  • Rūpīgi izvēlieties tēmas un spraudņus
  • Plānojiet jūsu mājaslapas struktūru
  • Prioritizējiet intuitīvu navigāciju
  • Optimizējiet lapas URL
  • Veidojiet mobilajām ierīcēm draudzīgu mājaslapu
  • Pārslēdziet savu mājaslapu uz SSL
  • Palīdziet meklētājprogrammu botiem indeksēt jūsu vietni
  • Iesūtiet savu mājaslapu Google Search Console
  • Izveidojiet sava uzņēmuma profilu
  • Piedāvājiet augstas kvalitātes saturu
  • Izvēlieties primāros atslēgvārdus katrai lapai
  • Sagatavojiet jūsu mājaslapas versijas dažādās valodās
  • Apskatiet pēdējos Google jaunumus
  • Diagnosticējiet tehniskās SEO kļūdas
  • Veidojiet unikālus virsraksta tagus un meta aprakstus
  • Pārbaudiet ielādes ātrumus
  • Pārliecinieties par augstu pieejamību
  • Veidojiet savstarpējas saites starp lapām
  • Sekojiet savas mājaslapas veiktspējai
  • Esiet redzams sociālajos medijos (LiveAgent var būt parocīgs!)

SEO checklist for new websites FAQs:

How to use the SEO checklist for new websites?

It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

How can I perform SEO for a new website?

In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

How do I find SEO keywords for my website?

There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

How do I assess SEO for my website?

You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju