Vai vēlaties iegūt augstāku reitingu meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP)? Ja tā ir, jums jāveic atslēgvārdu izpēte.
Viens no svarīgākajiem meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) aspektiem ir nodrošināt, ka jūsu saturs ir optimizēts meklētājprogrammām. Šajā rakstā ir apskatīts viss, kas jums jāzina par WordPress SEO, un sniegts kontrolsaraksts pareizai jūsu mājaslapas optimizēšanai.
Kāpēc jums ir vajadzīgs šis SEO kontrolsaraksts?
Ja SERP vēlaties iegūt augstāku reitingu, saturs ir jāpielāgo SEO. Ir jāņem vērā daudz dažādi faktori, un tas brīžiem var šķist nomācoši, īpaši jau sākumā.
Šis kontrolsaraksts palīdzēs jums parūpēties par visiem nepieciešamajiem elementiem pareizai optimizācijai un nodrošināt, ka esat uz pareizā ceļa. Tas palīdzēs jums soli pa solim optimizēt savu mājaslapu meklētājprogrammām.
Neatkarīgi no tā, vai esat iesācējs vai eksperts, šis kontrolsaraksts jums noderēs, tiklīdz uzzināsit, kas ir SEO un kā tas darbojas.
Nav svarīgi, vai jūsu mājaslapa ir emuārs, e-komercijas vietne vai cita veida saturs. Šiem padomiem būtu jāpalīdz ikvienam: mārketinga speciālistiem, rakstu rakstītājiem, emuāru autoriem un pat mājaslapu veidotājiem.
Tomēr, ja tikai tagad sākat un vēlaties uzzināt, kā palaist WordPress vietni no nulles (bez SEO padomiem), skatiet mūsu WordPress Palaišanas Kontrolsarakstu šeit. Sākumam tas jums noderēs labāk (bet vēlāk atgriezties pie šī).
Aplūkosim, kuriem elementiem jāpievērš īpaša uzmanība, optimizējot WordPress vietni.
Pirms turpiniet, pārbaudiet, vai jūsu hostinga pakalpojums atbilst WordPress SEO prasībām. WordPress ir ieteicamo pakalpojumu sniedzēju saraksts, tāpēc, ja vēlaties atvieglot savu darbu, izvēlieties vienu no šī saraksta: Hostinger, Bluehost, Siteground vai HostGator.
Ceram, ka izvēlējāties domēna nosaukumu, kas ir īss, atbilst jūsu nišai un kurā nav pareizrakstības kļūdu. Lai gan šīs ir dažas no visizplatītākajām prasībām laba domēna nosaukuma izvēlei, tomēr ir arī jānodrošina, lai tajā nebūtu neviena simbola (piemēram, pasvītrojuma), jo meklētājprogrammu rāpuļprogrammas tas var radīt problēmas.
Neizmantojiet IP adresi kā domēna nosaukumu. Lai to pārbaudītu, jums tikai jāieraksta vietnes adrese Google meklēšanas joslā un jāskatās, kas notiek: ja rezultāta nav, viss ir kārtībā, bet, ja tas aizved uz tīmekļa vietni, kas nodarbojas ar interneta protokoliem, kaut kas notiek nepareizi.
Ja izvēlaties izveidot daudzvalodu vietni, katrai publikācijai ir jābūt savam tulkojuma domēnam (TLD). Tas palīdzēs Google labāk izprast jūsu vietnes struktūru un indeksēt TLD atsevišķi, lai tie netiktu sajaukti cits ar citu (tos pat var noņemt no meklēšanas rezultātiem, ja ir problēma ar pārāk daudz dublētu saturu).
Tāpēc, ja jūsu vietnē ir vairāk nekā viena valoda, ir svarīgi izmantot dažādus TLD un nodrošināt, lai katrā ziņā būtu ietverti mērķa atslēgvārdi, metadatu apraksts, lapas nosaukums utt., tā, lai Google varētu tos atbilstoši sarindot atsevišķi savā SERP.
Hreflang arī šeit ir izšķiroša nozīme (vairāk par to tālāk).
Lai iegūtu labu pamatu optimizācijai, jums ir jāpārbauda, vai jūsu tēma atbilst WordPress SEO paraugpraksei. Astra, OceanWP un Divi ir vienas no populārākajām un ātrāk ielādējamajām WordPress tēmām, kas seko jaunākajām tendencēm tīmekļa dizainā un SEO.
Neskaitot izcilas lietotāja pieredzes nodrošināšanu labākās WordPress tēmas maksimāli pastiprina jūsu SEO darbības.
Ja runa ir par WordPress SEO, viena no svarīgākajām lietām ir labs spraudnis. Mēs iesakām šim nolūkam izmantot programmu Yoast, jo tā nodrošina visu, kas nepieciešams, lai jums būtu optimizēta vietne, sākot ar vienkāršām opcijām, piemēram, virsrakstu un metadatu aprakstu iestatīšanu (kas ļauj izmantot arī metadatu atslēgvārdu optimizāciju) un beidzot ar sarežģītākiem, piemēram, XML vietņu un Webmaster Tools pārbaudi (kas ļauj sazināties ar Google, lai pievienotu savu vietni sarakstam).
Jums tikai jāuzinstalē, jāaktivizē un jāiestata pamatiespējas.
Google Webmaster Tools ir Google Search Console ekvivalents tīmekļa vietnēm. Ja to jau neizmantojat, jums tas jādara, lai sekotu līdzi savas mājaslapas stāvoklim un visām tehniskajām problēmām, kas var kaitēt tās reitingiem (piemēram, pārmeklēšanas kļūdas vai ļaunprātīga programmatūra).
Tajā sniegta arī informācija par populārākajiem novirzītājiem, indeksācijas statusu, pārmeklēšanas kļūdām un citiem tehniskiem aspektiem. Tas viss ir ļoti svarīgi, ja vēlaties izveidot kvalitatīvu mājaslapu ar lielisku reitingu, meklētājprogrammu datplūsmu un reklāmguvumu līmeni.
Lai gan tas nav tehnisks aspekts, atsaucīgs dizains joprojām ir svarīgs aspekts lietotāja pieredzei un SEO darbam. Strādājot ar lielas konkurences atslēgvārdiem, ir nepieciešams saturu optimizēt gan galddatoriem, gan mobilajām ierīcēm.
Jūs nevarat atļauties zaudēt mobilo tālruņu lietotājus tikai tāpēc, ja viņiem ir grūtības piekļūt jūsu mājaslapai no saviem tālruņiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi pielāgot vienu un to pašu saturu katram ekrāna izmēram, un arī Google savos ieteikumos to būtiski uzsver.
Jūsu vietnes ielādes ātrums ir ļoti svarīgs, ja runa ir par reitingu Google tīklā. Ja jūsu lapas ielādei ir nepieciešams pārāk ilgs laiks, lietotāji, iespējams, dosies prom, pirms viņiem būs iespēja uzzināt, ko tieši jūs piedāvājat.
Tāpēc katras publikācijas lapas ātruma kontrole un vidējā rādītāja nodrošināšana ir ļoti svarīga, lai jūsu vietne gūtu panākumus.
Tā kā kešatmiņas galvenais mērķis ir paātrināt jūsu tīmekļa vietnes darbību, ir diezgan skaidrs, kāpēc jums tā būtu jāizmanto. Ir dažāda veida spraudņi, kas sniedz šo pakalpojumu. Tomēr mēs iesakām WP Super Cache, jo to ir viegli konfigurēt un tā maz ietekmē vietnes veiktspēju (lai pat apmeklētāji ar veciem datoriem vai lēniem savienojumiem to nepamanītu).
Pēc spraudņa instalēšanas un aktivizēšanas atveriet tā iespēju lapu (Iestatījumi – > WP Super Cache) un iespējojiet kešatmiņu. Pēc tam noklikšķiniet uz “Izveidot jaunu kešatmiņu”, lai notīrītu visus iepriekšējos datus. Kad tas ir izdarīts, varat izmantot mūsu iecienītāko paņēmienu – Google Chrome inkognito režīms, lai pārbaudītu, cik ātri jūsu mājaslapa tiek ielādēta.
SSL sertifikātus izmanto, lai šifrētu datus, kas tiek sūtīti starp jūsu apmeklētājiem un mājaslapu. Lai gan jums tie nav vajadzīgi, lai organizētu veiksmīgu SEO kampaņu, mēs stingri iesakām izmantot SSL sertifikātus, jo to mērķis ir uzlabot drošību un padarīt jūsu vietni uzticamāku lietotāju acīs. Tas viss nodrošinās labāku meklēšanas reitingu, un vislabākais ir tas, ka SSL sertifikāti ir bez maksas.
My Business Google konts ir bezmaksas pakalpojums, kas ļauj pārvaldīt visus uzņēmuma atspoguļojumus no vienas vietas. Jums tikai jādodas uz turieni, jāizveido konts un jāpievieno nepieciešamā informācija par katru savu atrašanās vietu, kategorijas vai citu svarīgu informāciju. Tiklīdz viss ir pievienots, pārbaudiet to, izmantojot Google Map Maker (rīku, kas ļauj pievienot informāciju par jūsu atrašanās vietu).
Kāpēc tas ir svarīgi jūsu SEO veiktspējai? Jo atbilstošāka informācija tiks sniegta meklētājprogrammām, jo lielākas ir izredzes, ka jūsu mājaslapa būs redzama SERP augšdaļā.
Tagad, kad viss ir pabeigts, ir pienācis laiks pārbaudīt, vai visa informācija ir pievienota pareizi. To var izdarīt, veicot uzņēmuma Google meklēšanu (piemēram, “Picērija Palo Alto”). Ja tas parādās rezultātu pirmajās lapās, viss ir kārtībā. Ja tā nav, sazinieties ar Google un lūdziet palīdzību.
XML vietnes kartes tiek izmantotas jūsu vietnes satura kartēšanai, lai meklētājprogrammas varētu viegli to pārmeklēt. Tas ir vienkārši, un jums ir nepieciešams tikai XML Sitemap spraudnis vai oficiālais Google spraudnis. Pēdējais ir bezmaksas, bet tam nepieciešamas zināmas tehniskas iemaņas, kā ar Google kontu programmatiski izveidot vietnes karti.
Tādējādi spraudnis ir visvienkāršākā un ātrākā iespēja, lai gan tam var pietrūkt papildu līdzekļu, kas varētu būt noderīgi. Kad esat to pievienojis, varat vienkārši iesniegt savu (- us) vietnes karti tiešsaistē vai pārbaudīt tās statusu.
Robots.txt fails tiek izmantots, lai instruētu meklētājprogrammas par to, vai tām jāpārmeklē un jāindeksē konkrētas jūsu mājaslapas sadaļas. To var izmantot arī citiem tehniskiem aspektiem, piemēram, lai bloķētu piekļuvi botiem, kuriem nav jāredz konkrēta lapa (piemēram, administratora sadaļa).
Šajā failā ir vairākas instrukcijas, kas ir jāpatur prātā, piemēram, neatļaušanas instrukcija. Tā būtībā norāda, lai netiktu indeksēts viss mājaslapas saturs, jo tas var būt pārāk plašs un var izraisīt dažas tehniskas problēmas ar pārmeklēšanu (piemēram, bezgalīgas cilpas).
Ja vēlaties ierindoties augstāk SERP reitingā un iegūt lielāku redzamību, ļoti svarīgi ir iegūt daudz atpakaļsaišu augstas autoritātes mājaslapām. Atpakaļsaišu (ko dēvē arī par ienākošajām saitēm) ģenerēšana no augstas autoritātes mājaslapām var palīdzēt palielināt reklāmguvumus, jo šīs vietnes parasti ir ar augstāku reitingu nekā jūsu mājaslapa (tas nozīmē, ka tās ir uzticamākas).
Ārējā atpakaļsaite ir lielisks veids, kā veidot ciešākas attiecības ar klientiem un citiem uzņēmumiem. Tāpēc, ja vēlaties nākotnē veidot veiksmīgu uzņēmumu, ir ļoti svarīgi uzzināt, kā veidojas saites. Tomēr tas nav tik vienkārši, kā varētu šķist, un, mēģinot tās izveidot, daudzas lietas var noiet greizi (piemēram, Google sodi vai jūsu mājaslapas nepareizu signālu sūtīšana).
Ja vēlaties, lai jūsu vietnei tiktu piešķirts reitings, pārliecinieties, vai Google to var pareizi indeksēt. Grūtības, pārmeklējot jūsu mājaslapu, negatīvi ietekmēs tās veiktspēju un var pat neļaut to indeksēt (un tas ir slikti priekš SEO). Tāpēc vienmēr pārbaudiet Google Webmaster Tools, lai noskaidrotu, vai ir radušās problēmas ar vietnes pārmeklēšanu, un, ja tā ir, mēģiniet tās atrisināt pēc iespējas ātrāk.
Kanonisko saišu elementi tiek izmantoti, lai novērstu satura dublēšanās problēmas, tāpēc tie ir jāievieš visās jūsu tīmekļa vietnes lapās. Tie palīdz arī izvairīties no vienas un tās pašas ziņas indeksēšanas divas reizes (kas var novest pie SERP soda).
Šim uzdevumam būs nepieciešams pieredzējis izstrādātājs, jo kanonisko URL iestatīšana programmatiski nav tik vienkārša, kā varētu šķist. Galu galā jūs nevarat iztikt bez šiem tehniskajiem SEO aspektiem, pat ja tie nav tik “aizraujoši” kā daži citi. Tie ir nozīmīgi jūsu reitingam, un tie ir jāņem vērā jau no pirmās dienas, strādājot ar jaunu mājaslapu vai pārveidojot vecāku. Tādējādi nākotnē nebūs nekādu pārsteigumu, ja un kad pēkšņi pamanīsit savas dabiskās datplūsmas kritumu.
Hreflang piezīmes tiek izmantotas, lai norādītu, kurā ir jūsu mērķa valoda, un arī valsts. Tas nozīmē, ka, mājaslapas apmeklētāji no Austrālijas redzēs konkrēto jūsu mājaslapas versiju, savukārt lietotājs, kas ierodas no citas valsts, tiks novirzīts uz citu lapu, kur, piemēram, var izlasīt visu informāciju savā dzimtajā valodā.
Lai to iestatītu, vietnes galvenei (tieši zem sākuma taga) ir jāpievieno koda rinda un jānorāda, kuras ir jūsu mērķa valstis. Plašāku informāciju par to varat atrast Google atbalsta lapā.
Katrai jūsu tīmekļa vietnes publikācijai ir jāatbilst atbilstošajai kategorijai. Šis ir viens no tiem aspektiem, ko daudzi cilvēki mēdz atstāt novārtā un uzskatīt par “neobligātu”, taču viņi kļūdās, jo Google tās izmanto kā vadlīnijas, mēģinot veidot mājaslapas lapu reitingus. Tāpēc ir nepieciešams rūpīgi izvēlēties katrai publikācijai atbilstošo kategoriju, un pēc tam pēc iespējas vairāk optimizēt saskaņā ar šiem atslēgvārdiem.
Piemēram, ja jums ir emuāra publikācija par kafijas automātiem, tad labāk būtu to izvietot kategorijā ar nosaukumu “Virtuves iekārtas”, nevis “Patēriņa preces”. Tas palīdzēs Google labāk izprast jūsu vietnes struktūru, kas ir ļoti svarīgi, ja vēlaties augstāk ierindoties SERP reitingā.
Ja vēlaties uzlabot meklēšanas reitingu ilgtermiņā un sasniegt labākus rezultātus, ir jāizveido interesanta satura mārketinga stratēģija, kas ļaus regulāri veidot augstas kvalitātes emuāra pulikācijas. Tas nozīmē, ka iepriekš jādomā par tēmām, lai, mēģinot piedāvāt jaunu saturu cilvēkiem, kurus interesē jūsu niša, nerastos nekādas problēmas.
Pastāvīgo saišu iestatījums tiek izmantots, lai definētu jūsu publikāciju URL struktūru. Līdzīgi kā vietnes virsrakstiem, tiem ir jābūt unikāliem (un tajos nedrīkst būt neviena cipara) Google un citām meklētājprogrammām, lai izprastu jūsu pastāvīgo saišu struktūru.
Ja izmantojat spraudni Yoast SEO, kā ieteicām iepriekš, šī iespēja ir pieejama izvēlnē SEO – > Pastāvīgās saites. Tiklīdz to atvērāt, izvēlieties to, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.
Tā ir veiktspējas rādītāju grupa, kas analizē, cik labi jūsu mājaslapa darbojas no lietotāju pieredzes viedokļa. Varat pārbaudīt savas lapas reitingu, izmantojot šo atskaiti Google Search Console, kas to atzīmē kā “Labi”, “Nepieciešami uzlabojumi” vai pat “Vāji”.
Tādas atskaites ir noderīgas tādu problēmu atklāšanai kā lēns mājaslapas ātrums, bloķēti resursi, iztrūkstoši virsraksti un nekvalitatīvs saturs.
Saišu spēks (Link Juice) ir termins, ko izmanto SEO un kas norāda, cik svarīga meklētājprogrammām ir jūsu tīmekļa vietne. Jo kvalitatīvākas saites norāda uz jūsu vietni (tas ir, jo augstāks ir mājaslapas reitings), jo spēcīgāks ir vietnes “saišu spēks”.
Lai pārbaudītu atpakaļsaišu spēku, jums jāievada jebkurš URL Open Site Explorer un redzēsiet katru izejošo saiti, kas uz to norāda. Ja ir vairāk nekā 100 ārējo saišu, tad apsveicam, jums jau ir jaudīga vietne. Bet, ja nav tik daudz, tad jāsāk strādāt pie tā, lai pēc iespējas ātrāk iegūtu vairāk saišu.
Meklēšanas apjoms ir viens no svarīgākajiem veiktspējas indikatoriem, kam jums būtu jāseko, lai noteiktu, kuri atslēgvārdi būtu vispiemērotākie katras publikācijas optimizācijai. Tie parāda, cik cilvēku kopumā meklē kaut ko, kas saistīts ar jūsu piedāvājumu. Vispārīgi meklēšanas apjoma datus var izmantot, lai pārraudzītu jūsu reitinga attīstību laika gaitā un redzētu, kā tas ietekmē reklāmguvumus, datplūsmu vai jebkuru citu metriku, kas jums varētu šķist svarīga.
Ja vēlaties pilnībā kontrolēt savas vietnes progresu, jums ir jāspēj izsekot saviem reitingiem. Šim uzdevumam ir piemēroti daudzi rīki, vieni precīzāki kā citi. Tomēr svarīgākais ir atrast tādu, kas labi atbilst jūsu mājaslapas vajadzībām, un tad skatīties, vai ar to var sasniegt vēlamos rezultātus.
Tā kā katram uzņēmumam ir atšķirīgi mērķi (piemēram, datplūsmas palielināšana vai potenciālo pircēju piesaistīšana), reitingu novērošana vien jums neko nepalīdzēs, ja vien galu galā neiegūsiet dabisko meklēšanas datplūsmu. Tāpēc tas būtu jāpapildina ar citiem veiktspējas rādītājiem, kas var jums pateikt, vai reitingi patiesi palīdz sasniegt šos mērķus vai arī ne (un cik tieši). Galvenais ir iegūt skaidru priekšstatu par to, kādi rezultāti ir nepieciešami, lai jūsu vietne būtu veiksmīga, un rūpīgi kontrolēt visu, kas var to ietekmēt, lai jūs varētu atbilstoši pielāgot savu stratēģiju.
Google Analytics ir lielisks veids, kā kontrolēt jūsu mājaslapas datplūsmu un uzzināt, kā apmeklētāji tajā rīkojas. Datplūsmas avoti, populāras lapas, ieejas/izejas lapas un katrā lapā pavadītais laiks ir tikai daži piemēri dažādajiem datiem, ko varat iegūt no šīs platformas. Ar to varat uzlabot lietotāja pieredzi, izspriežot, kas darbojas un kas ne.
Pakalpojumā Google Analytics ir iekļauta arī rīku kopa ar nosaukumu Google Optimize, kas ir Google testēšanas un personalizācijas platforma (agrāk tā bija pazīstama ar nosaukumu Content Experiments). Tā var palīdzēt veikt A/B testus jūsu lapās, lai noskaidrotu, kam apmeklētājiem dod priekšroku. Varat testēt tādus elementus kā pogu krāsas, navigācija, noformējuma izkārtojumi vai būtībā arī jebko citu.
Regulārs SEO audits nodrošinās, ka viss darbojas pareizi un nav problēmu ar indeksēšanu vai satura dublēšanos (kas var ietekmēt jūsu vietni). Tāpēc, ja vēlaties laika gaitā uzlabot savas vietnes reitingus, ir ieteicams veikt periodiskus SEO auditus.
Ja laika gaitā vēlaties sasniegt labākus rezultātus un uzzināt, kuri temati interesē cilvēkus, tad ir svarīgi, lai jūs iepriekš veiktu dažus pētījumus. Tādējādi varat būt droši, ka jūsu publikācijas ir pietiekami labi optimizētas, lai tās varētu viegli indeksēt ar meklētājprogrammām un padarīt redzamākas SERP lapās.
Turklāt jums būtu lietderīgi izveidot atslēgvārdu sarakstu, kas varētu labi noderēt katrā publikācijā, tā, lai tos varētu iekļaut metadatu apraksta laukā un lapas virsrakstā. Izmantojiet atslēgvārdu izpētes rīku, lai atrastu vispiemērotākos.
Ieteicams arī pamēģināt izmantot atslēgvārdu katras publikācijas pirmajos 100 vārdos tā, lai meklētājprogrammas zinātu, par ko ir runa. Tā kā tas palīdzēs tām labāk izprast publikācijas mērķi, meklētājprogrammas var ierindot to augstāk nekā citas, kurām nav skaidras saiknes starp tēmu un atslēgvārdiem.
Nav ieteicams, lai atslēgvārds jūsu publikācijā tiktu rādīts pārāk bieži. Jūs nevēlaties, lai tas būtu kā spams vai izskatītos nedabiski, tad neviens nevēlēsies lasīt jūsu saturu tālāk.
Netērējiet velti vērtīgo vietu, ko vajadzētu izmantot vārdiem un frāzēm, ko cilvēki patiesībā meklē. Laiku pa laikam savā publikācijā varat iekļaut atslēgvārdu, taču ņemiet vērā, ka ar to nedrīkst pārspīlēt.
Veids, kādā rakstāt teikumus, arī var ietekmēt meklētājprogrammu reitingus. Tas nozīmē ne tikai to, ka jāiekļauj atslēgvārdu, bet tas ir jāiekļauj turklāt pareizi, ja vēlaties, lai Google un citas platformas saprastu, par ko vispār ir jūsu publikācija vai lapa.
LSI atslēgvārdi ir vārdi, kas saistīti ar jūsu primāro atslēgvārdu. Jums tie nav jāizmanto visu laiku, bet pārīti šur un tur iestarpināt var būt noderīgi, jo īpaši, ja tie dabiski iekļaujas jūsu publikācijas kontekstā. Tas palīdzēs Google saprast, ka ne tikai mēģinat savā saturā ievietot pēc iespējas vairāk atslēgvārdu, bet arī to, ka jums rūp satura kvalitāte.
Jums jāpārliecinās, ka jūsu mājaslapā vai emuārā ir pietiekami daudz vizuālā satura, lai lietotāji varētu arī redzēt, par ko ir runa. Tas nozīmē attēlu, videoklipu, audio failu un pat infografiku izmantošanu, lai piesaistītu vairāk uzmanības.
Jums vajadzētu veidot īsu, aprakstošu faila nosaukumu, kā arī alt parametru un virsrakstu. Aprakstā jābūt arī īsam attēla kopsavilkumam. Ja nepieciešams, var izmantot uzrakstus, lai sniegtu papildus informāciju. Ir svarīgi pārliecināties, ka attēliem, kurus izmantojat savā publikācijā, ir visi šie atribūti un tie ir atbilstoši optimizēti.
Ja izmantojat tādu spraudni kā Yoast SEO, tas palīdzēs pārliecināties, ka visi attēli ir optimizēti pareizi. Attēlu optimizācija palīdzēs jums ar SEO un vietnes ātrumu, jo lielu attēlu ielāde var aizņemt daudz laika (kad vien iespējams, mēģiniet saglabāt faila izmēru zem 100 KB). Tomēr pārliecinieties, ka izmantojat augstas kvalitātes attēlus, lai palielinātu SEO un padarītu savu publikāciju labāku kopumā.
Runa vairs nav tikai par attēliem. Jums nepieciešams optimizēt arī jūsu video saturu, jo tas jums palīdzēs sasniegt vislabākos iespējamos rezultātus, ja runa ir par meklētājprogrammu reitingiem arī šim multivides formātam.
Varat izmantot visa veida multivides failus, piemēram, video, audio un pat infografikus, taču tiem jābūt viegli pieejamiem un pareizi formatētiem. Tas nozīmē, ka katram no tiem ir jāizmanto atbilstošs faila nosaukums, alt parametrs, nosaukums, apraksts un uzraksts, lai lietotāji (un Google) varētu viegli tos atrast, izmantojot meklētājprogrammas.
Tas ir tas, kas jādara jau no paša sākuma, jo tas palīdzēs ātri indeksēt jūsu mājaslapu vai emuāru. Nosaukums un metaapraksti ir tie, kas parādās SERP lapās, tāpēc jums jāpārliecinās, vai tie ir pietiekami, lai lietotāji uz tiem noklikšķinātu. Atcerieties šeit iekļaut atslēgvārdus un izcelt tos, kuriem esat piešķīris vislielāko uzsvaru.
Tas ir attēls, kas parādās jūsu publikācijas vai lapas augšpusē, un ir svarīgi, lai tas būtu pareizi optimizēts, lai lietotāji to varētu uzreiz redzēt. Saite dod priekšstatu par lapas saturu, tāpēc ir jānodrošina, lai tā darbotos pareizi, citādi tas var atturēt lietotāju no klikšķināšanas. Ieteicams izmantot atraktīvu attēlu, kas raisīs lasītājiem vēlmi lasīt tālāk.
Jums ir arī jāpārliecinās, ka hedera tagi ir pareizi formatēti, lai tie nodrošinātu pareizos atslēgvārdus un pievērstu lietotāju uzmanību tur, kur vēlaties. Tas nozīmē, ka galvenajiem virsrakstiem un apakšvirsrakstiem utt. jāizmanto hederu tagi (t. i., virsrakstu tagi), kas atbilst attiecīgajam saturam lapā vai publikācijā.
Katrai lapai ir nepieciešams tikai viens H1 tags, un tajā ir jāiekļauj šīs lapas galvenais atslēgvārds. Nav iemesla izmantot vairāk par vienu H1 tagu katrā mājaslapas vai emuāra lapā, tikai pārliecinieties, ka pareizi izmantojiet to, lai varētu maksimāli izmantot savu SEO potenciālu.
Jums arī jāpārliecinās, ka jūsu pamatteksts ir pareizi optimizēts jūsu mērķa atslēgvārdiem. To var izdarīt, iekļaujot tos pašā tekstā, kā arī lapu un publikāciju virsrakstos un metaaprakstos. Lai vēl vairāk uzlabotu savus SEO rezultātus, savā mājaslapā vai emuārā izmantojiet arī ar atslēgvārdiem saistītos vārdus.
Publikācijas un lapas, kas tiek pastāvīgi atjauninātas, meklētājprogrammas rezultātos tiek ierindotas augstāk nekā tās, kas netiek. Tas ir tāpēc, ka Google un citas platformas uzskata tās par atbilstošākām pašreizējam stāvoklim, tāpēc ir lielāka iespējamība, ka tās parādīsies, kad lietotāji meklēs atbilstošus tematus.
Enkursaites ir vēl viena svarīga lapas SEO daļa, un jums tās ir jāizmanto, kad vien iespējams, lai palīdzētu lietotājiem pārvietoties jūsu mājaslapā vai emuārā. Tas nozīmē izmantot teksta saites ar atbilstošiem atslēgvārdiem, kas vestu cilvēkus, kurp vien viņi vēlētos doties.
Pārliecinieties, ka iekšējās saites ir efektīvas. Savā tekstā izveidojiet saiti uz saistītajām publikācijām jūsu mājaslapā un izmantojiet aprakstošu enkurtekstu, lai palīdzētu Google (un lasītājiem) saprast, par ko ir šīs publikācijas.
Ja saturā iekļaujat izejošās saites, pārliecinieties, ka tās tiek atvērtas jaunās cilnēs, lai lasītāji nepazaudētu vietu, kur atrodas jūsu vietnē. Tādējādi viņi varēs turpināt pētīt saturu, un pēc tam vēl atgriezties un pabeigt oriģinālās ziņas lasīšanu.
Ja nolemjat dzēst publikāciju vai lapu, pārliecinieties, vai izmantojat 301.pārvirzīšanu, lai visas saites, kas uz to norāda, tiktu automātiski novirzītas uz citu atbilstošu lapu jūsu vietnē. Tas palīdzēs uzturēt jūsu SEO labā stāvoklī un nodrošināt, ka cilvēki nenokļūst lapā, kuras vairs nav.
Pārliecinieties, ka saturs ir pareizi strukturēts, pareizi izmantojot shēmas atzīmes. Tas palīdzēs Google un citām platformām labāk izprast informāciju jūsu mājaslapā un visnoderīgākajā veidā iepazīstināt ar to jūsu lasītājus.
Shēmas atzīmes nav vienīgais veids, kā palīdzēt Google izprast jūsu saturu, jo varat izmantot arī sociālās atzīmes. Tas palīdzēs jūsu saturam izskatīties labāk arī tad, ja tas tiks koplietots sociālo mediju platformās.
Ja jūsu vietnē ir sadaļa Biežāk Uzdotie Jautājumi (BUJ), pārliecinieties, ka tā ir optimizēta WordPress SEO. Katram jautājumam izmantojiet skaidrus un īsus virsrakstus un iekļaujiet atbildi lapas pamattekstā.
Pārliecinieties, vai emuāra birkas ir loģiskā secībā un marķētas ar atslēgvārdiem, kas apraksta saturu.
Iekļaujiet to cilvēku datus, kas raksta jūsu publikācijās, un pārliecinieties, ka tajās ir iekļauta saite uz autora mājaslapu vai emuāru. Tas ir lielisks veids, kā sasaistīt visu saturu vienuviet. Tas ir noderīgi arī lasītājiem, kuri ir ieinteresēti sekot autoram vai apskatīt šī cilvēka emuāru.
Autora datus varat pievienot katrai publikācijai vai vietnē pievienot vispārīgu autoru biogrāfiju lapu, kas ir saistīta ar visām jūsu publikācijām. Ja jūsu emuārā ir viesa publikācija, neaizmirstiet tajā iekļaut autora datus.
Pārliecinieties, ka jūsu emuārā ir poga, kas ir saistīta ar jūsu sākumlapu. Tas ir lielisks veids, kā saglabāt lasītāju iesaisti un atgriešanos uz sākumu, lai apskatītu vairāk. Tas arī ļauj viņiem dziļāk izpētīt jūsu vietni, tādējādi radot vairāk emuāra sekotāju un abonentu.
Mēģiniet sasniegt vārdu skaitu vismaz 500 vārdu katrā publikācijā. Tas ir atkarīgs no tēmas, bet garākas ziņas parasti ir labākas SEO, jo Google dod priekšroku reālākam saturam par kādu tēmu.
Dalieties ar savu saturu sociālajos medijos un mudiniet to darīt arī sekotājus. Ir jāizveido arī sociālās dalīšanās pogas, kuras var ērti ievietot jūsu publikācijās. Tādējādi apmeklētāji varēs dalīties ar jūsu saturu ar saviem sekotājiem, neizejot no vietnes, tādējādi palielinot datplūsmu un, iespējams, izveidojot atpakaļsaiti uz jums.
Šim nolūkam ir vairāki spraudņi, no kuriem daži ir vispopulārākie, piemēram, SumoMe (piedāvā dažādas sociālas dalīšanās iespējas) un Shareaholic (populārs universāls spraudnis, kas nodrošina sociālo mediju koplietošanu, analīzi un daudz ko citu).
Mērķis ir publicēt vismaz vienu publikāciju nedēļā vai pat vairākas publikācijas ik dienu atkarībā no tā, cik bieži veidojat jaunu saturu. Google Search dod priekšroku svaigam saturam, tāpēc jūsu interesēs ir pēc iespējas biežāk publicēt emuāra publikācijas. Jo vairāk publicējat, jo lielākas ir izredzes, ka iegūsit augstu SERP novērtējumu un piesaistīsiet lietotājus.
Iekļaujiet emuāra publikācijas metadatos pēdējo atjaunināšanas datumu. Noteikti katrai emuāra publikācijai iekļaujiet arī pēdējās atjaunināšanas datumu (HTML saturā), jo tas parāda Google un citām meklētājprogrammām, kad saturs tika publicēts. Galvenais ir svaigums.
Neaizmirstiet padalīties ar savām jaunajām emuāra publikācijām sociālajos medijos. Atvieglojiet saviem sekotājiem un faniem iespēju lasīt jūsu jaunāko saturu, daloties ar to vietnē Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ un citos populāros tīklos. Procesu varat pat automatizēt ar tādiem rīkiem kā Hootsuite vai Kontentino, kas palīdz ietaupīt laiku, vienlaikus saglabājot savu sociālo mediju klātbūtni.
Šī ir svarīga piezīme, kas jāatceras. Pēc publicēšanas noteikti nemainiet nevienu no esošajiem emuāra publikāciju nosaukumiem, jo tas var maldināt Google un citas meklētājprogrammas. Ja nepieciešams veikt nelielu rediģēšanu kādā no vecākām ziņām, mēģiniet mainīt publikācijas metadatus (HTML), nevis pašu publikācijas virsrakstu.
Daudzi noderīgi tiešsaistes rīki var palīdzēt radīt labāku saturu, tai skaitā spraudnis Yoast SEO for WordPress un programma Hemingway. Tie ir tikai daži piemēri, bet ir daudz citas iespējas, ko pamēģināt. Izvēlieties to, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām, un izmantojiet to, lai palielinātu satura radīšanu.
Ņemiet vērā, ka Google nepārtraukti maina savus algoritmus, un tas nozīmē, ka tas, kas jums reiz nostrādāja, iespējams, vairs nebūs efektīvs pēc nākamā atjauninājuma. Pēc iespējas vairāk centieties izvairīties no tādām lietām kā:
Būtiskākais:
Elementi, ko meklētājprogrammu algoritmi skatās:
SEO analīzes atskaite:
WordPress Emuāra SEO kontrolsaraksts:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem