Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Cenu paaugstināšanas e-pasta sagataves

Cenu paaugstināšanas e-pasta sagataves

Cenu pieaugums ir neizbēgama katra uzņēmuma izaugsmes sastāvdaļa gan B2C, gan B2B sektoros. Veikt cenu paaugstināšanu, nezaudējot pašreizējos klientus, ir īpaši sarežģīts uzdevums lielākajai daļai B2B uzņēmumu. Tas, kā jūs informējat lietotājus par produkta vai pakalpojuma cenas pieaugumu, var ietekmēt to, vai viņi izvēlas palikt uzticīgi jūsu zīmolam vai sākt meklēt lētākas alternatīvas. Tālāk ir norādītas dažas no labākajām praksēm kopā ar 7 cenu pieauguma e-pasta sagatavēm, ko var izmantot, pasniedzot jaunumus saviem klientiem.

netflix cenas paaugstināšanas e-pasta sagatave
Netflix cenas paaugstināšanas paziņojums

Kā informēt klientus par cenu pieaugumu

  1. Informējiet klientus savlaicīgi: informējiet par cenu pieaugumu, tiklīdz esat pieņēmis lēmumu un pirms stājas spēkā jaunās cenas. Nodrošiniet, lai jūsu klientiem būtu laiks pielāgoties jaunajam piedāvājumam, atkārtoti novērtēt savu budžetu vai pētīt tirgū sastopamās alternatīvas.
  1. Skaidrojiet cenas pieauguma iemeslu(-us): Vai tās ir augstākas darbības izmaksas vai nepieciešamība uzlabot savu produktu/pakalpojumu — skaidri norādiet klientiem, ka jūs nekāpiniet peļņu, bet tikai reaģējat uz mainīgo tirgus vidi.
  1. Paskaidrojiet, kādu vērtību saņems jūsu klienti: Koncentrējieties uz vērtību, ko jūsu klienti saņems pēc cenu paaugstināšanas, piemēram, pievienojot jaunas būtiskas produkta funkcijas, ko viņi ir prasījuši, uzlabojot pakalpojuma veiktspēju, nodrošinot labāku klientu atbalstu utt.
  1. Ļaujiet viņiem izmantot pašreizējās cenas: pirms faktiskā cenu pieauguma pavirziet negatīvos jaunumus ieņēmumu palielinājumā, piedāvājot izdevības esošajiem klientiem, piemēram, dodot tiem iespēju līdz noteiktam laikam veikt jaunināšanu gada paketei vēl par veco cenu.
  1. Izvairieties no atvainošanās toņa: kā uzņēmumam jums ir visas tiesības ik pa laikam paaugstināt cenas ikreiz, kad jums ir pamatots iemesls to darīt. Ja, paziņojot par cenu pieaugumu, izklausaties pārāk atvainojoši, jūs apšaubat sava produkta vērtību.
Cenu paaugstināšanas e-pasta sagataves
Adobe cenas pieauguma paziņojums

7 cenas pieauguma e-pasta sagataves B2B sektoram

Sagatave Nr.1: Īss paziņojums

Sagatave Nr.2: Koncentrēšanās uz Ieguvumiem

Sagatave Nr.3: Lojālie klienti

Sagatave Nr.4: Pirms-paziņojums

Sagatave Nr.5: Īpašs piedāvājums

Sagatave Nr.6: Bezmaksas lietotāji

Sagatave Nr.7: Labas un sliktas ziņas

Cenu pieauguma e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir cenu pieauguma e-pasta ideālais garums?

Cenu pieauguma e-pasta ideālais garums ir pāris teikumu, ja izmaiņas ir nelielas un plānotas. Ja izmaiņas ir ļoti nozīmīgas vai ja tās nav plānotas, var būt nepieciešams ievērojami garāks skaidrojums.

Kā vajadzētu informēt klientus par cenu pieaugumu?

Varat izmantot e-pastu kā oficiālu paziņojumu, lai informētu klientus par palielinājumu. Turklāt izmantojiet to kā iespēju palielināt klientu notuēšanu, piedāvājot viņiem atlaidi tūlītējam pirkumam.

Kā uzrakstīt vēstuli klientiem par cenu pieaugumu?

Jūs varat informēt klientus par cenas pieaugumu personiskā vēstulē, kur jūs iekļaujat visu savu pakalpojumu cenu sarakstu, ieskaitot cenas pieaugumu un datumu, kad notiks cenas pieaugums. Tomēr jums vajadzētu rūpīgi izskaidrot cenas pieauguma iemeslu un būt pārliecinātam, ka cenas pieaugums ir saprātīgs.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir cenu pieauguma e-pasta ideālais garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cenas pieauguma e-pasta ideālais garums ir pāris teikumu, ja izmaiņas ir nelielas un plānotas. Ja izmaiņas ir ļoti nozīmīgas vai ja tās nav plānotas, var būt nepieciešams ievērojami garāks skaidrojums.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vajadzētu informēt klientus par cenu pieaugumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat izmantot e-pastu kā oficiālu paziņojumu, lai informētu klientus par palielinājumu. Turklāt izmantojiet to kā iespēju palielināt klientu noturību, piedāvājot viņiem atlaidi tūlītējam pirkumam .” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt vēstuli klientiem par cenu pieaugumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat informēt klientus par cenas pieaugumu personiskā vēstulē, kur jūs iekļaujat visu savu pakalpojumu cenu sarakstu, ieskaitot cenas pieaugumu un datumu, kad notiks cenas pieaugums. Tomēr jums vajadzētu rūpīgi izskaidrot cenas pieauguma iemeslu un būt pārliecinātam, ka cenas pieaugums ir saprātīgs.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju