Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Atgūšanas e-pasta sagataves

Atgūšanas e-pasta sagataves

Tajā brīdī, kad klienti veic pirmo pirkumu vai reģistrējas jaunumu abonementam, viņi ir visvairāk iesaistīti uzņēmumā. Neatkarīgi no tā, cik liels ir jūsu produktu klāsts vai cik laba ir jūsu sniegtā klientu pieredze, gan klienti, gan abonenti galu galā jūsu uzņēmumā iesaistās arvien mazāk.

Tas obligāti uzreiz nenozīmē, ka kaut kas nav kārtībā ar mārketinga stratēģiju – tas vienkārši ir dabisks pasivitātes process.

Vai tas nozīmē, ka jums jāļauj saviem uzticamajiem klientiem un sekotājiem pāriet, iespējams, pie konkurentiem, necīnoties par viņu uzmanību? Protams, ka ne! Ņemot vērā to, ka saglabāt esošo klientu ir apmēram piecas reizes lētāk nekā iegūt jaunu (avots), atgūšanas e-pastiem jābūt jebkuras efektīvas mārketinga stratēģijas būtiskai daļai.

Atgūšanas e-pasta sagataves
Saglabājiet mūsu sagataves kā iepriekšsagatavotas atbildes

Kas īsti ir domāts ar atgūšanas e-pastu?

Atgūšanas e-pasts ir ziņa vai ziņu sērija, kas tiek sūtīta pasīviem klientiem, cerot pārliecināt tos atgriezties jūsu tiešsaistes veikalā, lai veiktu pirkumu vai atkārtoti iesaistītu tos jūsu e-pasta kampaņās. Lai nodrošinātu sev vislabākās iespējas gūt panākumus pie šādiem klientiem, ir ļoti svarīgi piedāvāt tiem īpašu atlaidi vai pievienoto vērtību, kas viņus atkal ieinteresēs jūsu uzņēmumā.

Klienta noturēšanu nepanāksiet, nosūtot vienu vienīgu e-pastu. Neatkarīgi no tā, cik lielisks ir jūsu piedāvājums, adresāts var vienkārši izmantot stimulējošo atlaidi, lai iegūtu vienreizēju pirkumu, un pēc tam atkal pārtraukt iesaisti. Tā vietā ieteicams nosūtīt vairākus e-pastus, lai veiksmīgi noorganizētu atkārtotas iesaistīšanās procesu. Pirmajā e-pastā jābūt iepriekš minētajai atlaidei vai pievienotajai vērtībai, kam seko cita ziņa, kas klientam atgādina par visām jūsu uzņēmuma piedāvātajām lieliskajām priekšrocībām vai funkcijām.

Sephora klientu atgūšanas e-pasts
Atgūšanas e-pasts no Sephora

Visbeidzot, ja klients joprojām nav iesasitījies sadarbībā ar jūsu zīmolu, iespējams, ir pienācis laiks ļaut viņam iet un attiecīgi iztīrīt jūsu e-pasta datu bāzi. Tādējādi ir jānosūta viņiem pēdējā ziņa, lai viņi zinātu, ka jūs tos izslēdzat no sava e-pastu saraksta, vienlaikus sniedzot viņiem vēl vienu iespēju atkārtoti iesaistīties.

Atgūšanas e-pasta temata rindiņas

  • Ir pagājis kāds laiciņš! Iepērcies pie mums atkal ar [X]% atlaidi no visa
  • Kur Jūs bijāt palicis? Mums Jūs pietrūkstat! Atgriezieties, mums priekš Jums ir daudz jauni piedāvājumi
  • Lūk, [X] iemesli, kāpēc Jums jāturpina iepirkties pie mums
  • Visiem šeit [kompānija] Jūs pietrūkst! Lūk, [X] galvenie iemesli, kāpēc palikt mūsu adresātu sarakstā
  • Informējiet mūs, ja joprojām vēlaties dzirdēt no mums jaunumus
  • Pašķiršānās ir grūta, bet vēl nav par vēlu visu vērst par labu!

Atgūšanas e-pasta sagataves

Atgūšanas e-pasta sagatave 1 – piedāvājiet atlaidi

Atgūšanas e-pasta sagatave 2 – pastāstiet iemeslu, lai paliktu

Atgūšanas e-pasta sagatave 3 – izslēgšana no adresātu saraksta

Atgūšanas e-pasta sagataves — Biežāk uzdotie jautājumi

Vai atlaides piedāvājums jāiekļauj atgūšanas e-pastā?

Dāvana ar lentīti

Iemesls, kāpēc vispār tiek sūtīts atgūšanas e-pasts, ir sniegt kādu piedāvājumu vai pievienoto vērtību, kas iedrošinātu iepriekš lojālus un ieinteresētus klientus vai abonentus atkārtoti iesaistīties sadarbībā ar jūsu zīmola piedāvājumiem vai saturu. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir vienkārši piedāvāt viņiem vērā ņemamu un unikālu atlaidi.

Neapstājieties pie tā – svarīgi ir arī atgādināt viņiem par visiem iemesliem, kāpēc viņiem būtu vērts turpināt atgriezties jūsu veikalā, un šāda veida e-pastam arī vajadzētu piedāvāt atlaidi, lai palielinātu tā ietekmi. Visbeidzot, pēdējā atgūšanas e-pasta ziņa ar papildu vai atkārtota abonementa iespēju arī var saturēt atlaidi, kas mudinās klientus atgriezties jūsu veikalā kā pēdējā iespēja.`

Cik atgūšanas e-pastu būtu jānosūta?

Atvērtā koda pieteikumu apstrādes sistēma

Jums vajadzētu nosūtī vienu e-pastu, kas piedāvā atlaidi, lai mudinātu klientu atgriezties jūsu veikalā. Pat ja šo kuponu viņi izmanto pirkuma veikšanai, ir ieteicams nosūtīt citu ziņu, kurā izklāstīti labākie iemesli tam, kāpēc palikt uzticamam klientam jūsu uzņēmumam, lai samazinātu iespējamību, ka viņi atkal kļūs pasīvi, vai tikai izmantos atlaidi, lai veiktu šo vienreizējo pirkumu. Visbeidzot, ja adresāts neatgriežas jūsu veikalā, neatbild un neatver jūsu iepriekšējos e-pastus, jānosūta pēdējā ziņa ar jautājumu, vai adresāts vēlas tikt izslēgts no e-pastu saraksta. Tas palīdzēs konsolidēt abonentu datu bāzi un ļaus koncentrēties uz labākiem potenciālajiem pircējiem.

Kā rīkoties, ja kāds neatbild uz manu pēdējo atgūšanas e-pasta ziņu?

Atbildes ikona

Varat nosūtīt vēl vienu e-pastu pēc aptuveni nedēļas, gadījumā, ja jūsu pēdējā ziņa ir noklīdusi iesūtnē. Visās citās ziņās, ko nosūtāt pēc datu bāzes izslēgšanas e-pasta, ir jāuzsver produkta vērtība. Ja joprojām nesaņemat atbildi, tad, iespējams, labāk ir aizmirst par šo bijušo klientu un doties tālāk.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai atlaides piedāvājums jāiekļauj atgūšanas e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienīgais iemesls, kāpēc tiek sūtīts atgūšanas e-pasts, ir sniegt piedāvājumu vai pievienoto vērtību, kas iedrošinātu iepriekš lojālus un ieinteresētus klientus vai abonentus atkārtoti iesaistīties sadarbībā ar jūsu zīmolu. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir piedāvāt viņiem vērā ņemamu un unikālu atlaidi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atgūšanas e-pasta ziņu būtu jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jums jānosūta viens e-pasts, kas piedāvā atlaidi, lai mudinātu klientu atgriezties jūsu veikalā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā rīkoties, ja klients neatbild uz manu pēdējo atgūšanas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pēc aptuveni nedēļas būtu jāsūta vēl viens e-pasts, gadījumam, ja jūsu pēdējā ziņa ir pazudusi iesūtnē. Jebkurā papildu ziņā ir jāuzsver jūsu produkta vērtība. Ja joprojām nesaņemat atbildi, tad, iespējams, vislabāk ir aizmirst par šo bijušo klientu un doties tālāk.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju