Atgūšanas e-pasta sagataves, kā piesaistīt klientus un atgriezt iepriekšējos lojālus klientus. Iepazīstieties ar piemēriem, kā pievienot vērtību un piedāvāt atlaides, lai veicinātu klientu iesaistīšanos jūsu uzņēmumā. Arī padomi par personalizētu e-pastu sūtīšanu un klientu datu bāzes uzturēšanu.
Tajā brīdī, kad klienti veic pirmo pirkumu vai reģistrējas jaunumu abonementam, viņi irvisvairāk iesaistīti uzņēmumā. Neatkarīgi no tā, cik plašs ir jūsu produktu klāsts vai cik laba ir jūsu sniegtā klientu pieredze, gan klienti, gan abonenti galu galā jūsu uzņēmumā iesaistās arvien mazāk.
Tas obligāti uzreiz nenozīmē, ka kaut kas nav kārtībā ar mārketinga stratēģiju – tas vienkārši ir dabisks pasivitātes process.
Vai tas nozīmē, ka jums jāļauj saviem uzticamajiem klientiem un sekotājiem pāriet, iespējams, pie konkurentiem, necīnoties par viņu uzmanību? Protams, ka ne! Ņemot vērā to, ka saglabāt esošo klientu ir apmēram piecas reizes lētāk nekā iegūt jaunu (avots), atgūšanas e-pastiem jābūt jebkuras efektīvas mārketinga stratēģijas būtiskai daļai.
Atgūšanas e-pasts ir ziņa vai ziņu sērija, kas tiek sūtīta pasīviem klientiem, cerot pārliecināt tos atgriezties jūsu tiešsaistes veikalā, lai veiktu pirkumu vai atkārtoti iesaistītu tos jūsu e-pasta kampaņās. Lai nodrošinātu sev vislabākās iespējas gūt panākumus pie šādiem klientiem, ir ļoti svarīgi piedāvāt tiem īpašu atlaidi vai pievienoto vērtību, kas viņus atkal ieinteresēs jūsu uzņēmumā.
Klienta noturēšanu nepanākt, nosūtot vienu e-pastu. Neatkarīgi no tā, cik lielisks ir jūsu piedāvājums, adresāts var vienkārši izmantot stimulējošo atlaidi, lai daudz iegūtu ar vienreizēju pirkumu, un pēc tam atkal pārtrauktu sadarbību. Tā vietā ieteicams sūtīt vairākus e-pastus, lai veiksmīgi pabeigtu atkārtotas iesaistīšanās procesu. Pirmajā e-pastā jābūt iepriekš minētajai atlaidei vai pievienotajai vērtībai, kam seko cita ziņa, kas klientam atgādina par visām jūsu uzņēmuma piedāvātajām lieliskajām priekšrocībām vai funkcijām.
Visbeidzot, ja klients joprojām nav iesaistījies sadarbībā ar jūsu zīmolu, iespējams, ir pienācis laiks ļaut viņam iet un attiecīgi iztīrīt jūsu e-pasta datu bāzi. Tādējādi ir jānosūta viņiem pēdējā ziņa, lai viņi zinātu, ka jūs tos izslēdzat no sava e-pastu saraksta, vienlaikus sniedzot viņiem vēl vienu iespēju atkārtoti iesaistīties.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Utilize our free 30-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Pēcpārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā ir apskatīti dažādi mārketinga strādājumi, kā atbalstīt klientus un veidot uzņēmuma savienojumu ar tiem. Tiek izceltas dažādas personalizētas e-pasta sagataves, kā arī uzsvērts praktisku un efektīvu saziņas kanālu nozīmīgums mārketingā. Tiek sniegti arī piemēri par to, kā iekļaut un novērtēt jaunus klientus. Pirktāju disonanse var samazināt ar tūlītēju problēmu risināšanu un ērtu atbalsta iegūšanas veidu.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Pārdošanas e-pasta turpinājuma sagataves
The given text discusses the importance of follow-up emails in sales. It provides tips on how to write effective follow-up emails and emphasizes the need for personalization. The text also explains what follow-up emails are and why they are crucial in closing deals. Furthermore, it suggests using LiveAgent's customer service software to automate email follow-ups and increase response rates. Overall, the text highlights the significance of follow-up emails in marketing and sales strategies.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team