Atgūšanas e-pasta sagataves, kā piesaistīt klientus un atgriezt iepriekšējos lojālus klientus. Iepazīstieties ar piemēriem, kā pievienot vērtību un piedāvāt atlaides, lai veicinātu klientu iesaistīšanos jūsu uzņēmumā. Arī padomi par personalizētu e-pastu sūtīšanu un klientu datu bāzes uzturēšanu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Tajā brīdī, kad klienti veic pirmo pirkumu vai reģistrējas jaunumu abonementam, viņi ir visvairāk iesaistīti uzņēmumā. Neatkarīgi no tā, cik liels ir jūsu produktu klāsts vai cik laba ir jūsu sniegtā klientu pieredze, gan klienti, gan abonenti galu galā jūsu uzņēmumā iesaistās arvien mazāk.
Tas obligāti uzreiz nenozīmē, ka kaut kas nav kārtībā ar mārketinga stratēģiju – tas vienkārši ir dabisks pasivitātes process.
Vai tas nozīmē, ka jums jāļauj saviem uzticamajiem klientiem un sekotājiem pāriet, iespējams, pie konkurentiem, necīnoties par viņu uzmanību? Protams, ka ne! Ņemot vērā to, ka saglabāt esošo klientu ir apmēram piecas reizes lētāk nekā iegūt jaunu (avots), atgūšanas e-pastiem jābūt jebkuras efektīvas mārketinga stratēģijas būtiskai daļai.
Atgūšanas e-pasts ir ziņa vai ziņu sērija, kas tiek sūtīta pasīviem klientiem, cerot pārliecināt tos atgriezties jūsu tiešsaistes veikalā, lai veiktu pirkumu vai atkārtoti iesaistītu tos jūsu e-pasta kampaņās. Lai nodrošinātu sev vislabākās iespējas gūt panākumus pie šādiem klientiem, ir ļoti svarīgi piedāvāt tiem īpašu atlaidi vai pievienoto vērtību, kas viņus atkal ieinteresēs jūsu uzņēmumā.
Klienta noturēšanu nepanākt, nosūtot vienu e-pastu. Neatkarīgi no tā, cik lielisks ir jūsu piedāvājums, adresāts var vienkārši izmantot stimulējošo atlaidi, lai daudz iegūtu ar vienreizēju pirkumu, un pēc tam atkal pārtrauktu sadarbību. Tā vietā ieteicams sūtīt vairākus e-pastus, lai veiksmīgi pabeigtu atkārtotas iesaistīšanās procesu. Pirmajā e-pastā jābūt iepriekš minētajai atlaidei vai pievienotajai vērtībai, kam seko cita ziņa, kas klientam atgādina par visām jūsu uzņēmuma piedāvātajām lieliskajām priekšrocībām vai funkcijām.
Visbeidzot, ja klients joprojām nav iesasitījies sadarbībā ar jūsu zīmolu, iespējams, ir pienācis laiks ļaut viņam iet un attiecīgi iztīrīt jūsu e-pasta datu bāzi. Tādējādi ir jānosūta viņiem pēdējā ziņa, lai viņi zinātu, ka jūs tos izslēdzat no sava e-pastu saraksta, vienlaikus sniedzot viņiem vēl vienu iespēju atkārtoti iesaistīties.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Iemesls, kāpēc vispār tiek sūtīts atgūšanas e-pasts, ir sniegt kādu piedāvājumu vai pievienoto vērtību, kas iedrošinātu iepriekš lojālus un ieinteresētus klientus vai abonentus atkārtoti iesaistīties sadarbībā ar jūsu zīmola piedāvājumiem vai saturu. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir vienkārši piedāvāt viņiem vērā ņemamu un unikālu atlaidi.
Neapstājieties pie tā – svarīgi ir arī atgādināt viņiem par visiem iemesliem, kāpēc viņiem būtu vērts turpināt atgriezties jūsu veikalā, un šāda veida e-pastam arī vajadzētu piedāvāt atlaidi, lai palielinātu tā ietekmi. Visbeidzot, pēdējā atgūšanas e-pasta ziņa ar papildu vai atkārtota abonementa iespēju arī var saturēt atlaidi, kas mudinās klientus atgriezties jūsu veikalā kā pēdējā iespēja.`
Jums vajadzētu nosūtī vienu e-pastu, kas piedāvā atlaidi, lai mudinātu klientu atgriezties jūsu veikalā. Pat ja šo kuponu viņi izmanto pirkuma veikšanai, ir ieteicams nosūtīt citu ziņu, kurā izklāstīti labākie iemesli tam, kāpēc palikt uzticamam klientam jūsu uzņēmumam, lai samazinātu iespējamību, ka viņi atkal kļūs pasīvi, vai tikai izmantos atlaidi, lai veiktu šo vienreizējo pirkumu. Visbeidzot, ja adresāts neatgriežas jūsu veikalā, neatbild un neatver jūsu iepriekšējos e-pastus, jānosūta pēdējā ziņa ar jautājumu, vai adresāts vēlas tikt izslēgts no e-pastu saraksta. Tas palīdzēs konsolidēt abonentu datu bāzi un ļaus koncentrēties uz labākiem potenciālajiem pircējiem.
Varat nosūtīt vēl vienu e-pastu pēc aptuveni nedēļas, gadījumā, ja jūsu pēdējā ziņa ir noklīdusi iesūtnē. Visās citās ziņās, ko nosūtāt pēc datu bāzes izslēgšanas e-pasta, ir jāuzsver produkta vērtība. Ja joprojām nesaņemat atbildi, tad, iespējams, labāk ir aizmirst par šo bijušo klientu un doties tālāk.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Klienti meklē un maksā par labāku iepirkšanās pieredzi. Paaugstiniet iesaisti, izmantojot LiveAgent un personalizētu klientu pieredzi.
LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem