Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Jauninājumu e-pasta sagataves

Jauninājumu e-pasta sagataves

Jauninājuma e-pasti ir būtiski uz produktiem balstītiem SaaS uzņēmumiem, kuri lieto gan bezmaksas izmēģinājuma, gan “freemium” modeļus. Tie palīdz pārliecināt topošos klientuskonvertēt un jaunināt tos no bezmaksas uz maksas kontiem un uz augstākiem premium plāniem. Patiesībā tas ir viens no jebkura SaaS biznesa galvenajiem mērķiem un arī viens no galvenajiem izaicinājumiem, jo liels skaits SaaS klientu nekad neveic šo jauninājumu. Neatkarīgi no tā, vai tas no bezmaksas izmēģinājuma pāriet uz maksas pakalpojumiem vai pārslēdzas no pamata uz vērtīgākām paketēm, šajā rakstā ir sniegta noderīga taktika un gatavas jauninājuma e-pasta sagataves, lai jūs tās varētu izmantot kā piemērus, veidojot savus jaunināšanas e-pastus.

Bria jauninājuma e-pasta sagatave
Counterpath Bria Teams jauninājuma e-pasta sagatave

Īsi padomi efektīvu jaunināšanas e-pastu uzrakstīšanai

  • Padariet to personīgāku, iekļaujot klienta vārdu un norādot citu būtisku informāciju savā jaunināšanas e-pasta sagatavē (piemēram, cik daudz laika ir atlicis izmēģinājuma periodā vai citu informāciju, balstoties uz lietotāja aktivitātēm)
  • Pārliecinieties, ka jaunināšanas e-pasta sagatvē būtu skaidri saredzams aicinājums uz rīcību, un saistiet to tieši ar faktisko jaunināšanas ekrānu, nevis sniedziet norādījumus, kā tur nokļūt.
  • Pretstatiet ieguvumus no jaunināšanas pret nejaunināšanu , uzsverot papildu iespējas, kurām lietotāji iegūs piekļuvi un priekšrocības, ko šīs iespējas sniegs.
  • Atvieglojiet lietotājiem iespēju sazināties ar jums/jūsu klientu atbalsta komandu, ja rodas jautājumi par jaunināšanu vai nepieciešama palīdzība.
  • Padomājiet par izdevīgāko laiku, kad nosūtīt jaunināšanas e-pastus, ņemot vērā gan laika, gan darbības trigerus (teiksim, kad beidzas izmēģinājuma laiks vai agrāk, ja lietotājs jau ir pieredzējis vērtību).

10 jaunināšanas e-pasta sagataves

Bezmaksas izmēģinājuma termiņš drīz beigsies

Jauniniet vai pagariniet bezmaksas izmēģinājuma versiju

Bezmaksas izmēģinājuma versija termiņš ir beidzies. Jauniniet, lai turpinātu

Jauniniet vai turpiniet ar bezmaksas paketi

Sasniegts bezmaksas limits. Laiks jaunināt

Jauniniet, izmantojot īpašu piedāvājumu

Uz vērtībām balstīts jauninājums

Jauniniet uz labāku paketi

Jauniniet uz labāku paketi, izmantojot īpašo piedāvājumu

Paziņojums par jaunu premium līdzekli = jaunināšanas iespēja

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir optimālais jaunināšanas e-pasta garums?

Jaunināšanas e-pasta ideālais garums ir no 75 līdz 100 vārdiem. Turklāt noteikti iekļaujiet attiecīgas saites ar aicinājumu rīkoties.

Kas jāiekļauj jauninājuma e-pastā?

Vēršoties pie klientiem ar jauninājuma piedāvājumu, noteikti sāciet ar atbilstošu sveicienu. Mēģiniet e-pastu padarīt pēc iespējas personiskāku. Turklāt iekļaujiet informāciju par jaunajām/papildu funkcijām,ko klienti varēs izmantot, kā arī saites ar aicinājumu rīkoties.

Kā piedāvāt jauninājumu saviem klientiem?

Lielisks veids, kā piedāvāt jaunināšanu saviem klientiem, ir e-pasts. E-pasts joprojām ir efektīvs, jo tas ir visvairāk izmantotais masu saziņas līdzeklis pasaulē. Tā ir arī niansētāka vide nekā tvīta sūtīšana vai publikācija Facebook.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas jāiekļauj jauninājuma e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vēršoties pie klientiem ar jaunināšanas piedāvājumu, noteikti sāciet ar atbilstošu sveicienu. Mēģiniet e-pastu padarīt pēc iespējas personiskāku. Turklāt iekļaujiet informāciju par jaunajām/papildu funkcijām, ko klienti varēs izmantot, kā arī saites ar aicinājumu rīkoties.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā piedāvāt jauninājumu saviem klientiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lielisks veids, kā piedāvāt jaunināšanu saviem klientiem, ir e-pasts. E-pasts joprojām ir efektīvs, jo tas ir visvairāk izmantotais masu saziņas līdzeklis pasaulē. Tā ir arī niansētāka vide nekā tvīta sūtīšana vai publikācija Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir optimālais jaunināšanas e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jauninājuma e-pasta ideālais garums ir no 75 līdz 100 vārdiem. Turklāt noteikti iekļaujiet attiecīgas saites ar aicinājumu rīkoties.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju