Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagataves

Ikviens, kas vada SaaS uzņēmumu, zina, ka bezmaksas izmēģinājuma lietotāji ir viena no labākajām iespējām, ko uzņēmums var iegūt. Šie ir interesenti, kas jau ir nolēmuši izmēģināt jūsu produktu, tāpēc, ja jūs tos nepārvēršat par maksājošiem klientiem, zems reklāmguvumu līmenis var patiešām kaitēt jūsu apakšējam ieņēmumu līmenim. Tomēr saskaņā ar apsekojumu, kurā piedalījās vairāk nekā 300 SaaS profesionāļu, vidēji tikai 20% bezmaksas izmēģinājuma lietotāju pāriet uz maksas paketi. Tālāk ir sniegti daži padomi par efektīvu e-pastu izveidi bezmaksas izmēģinājuma e-pasta mārketinga kampaņām kopā ar 10 efektīvām e-pasta sagatavēm, kuras varat izmantot, lai uzlabotu bezmaksas izmēģinājumu reklāmguvumu līmeni.

Bezmaksas izmēģinājuma e-pasta paraugprakses

  • Iekļaujiet aicinājumu uz rīcību, kas veicina nākamos soļus un mudina jaunajiem lietotājiem atgriezties pie produkta.
  • Izveidojiet steidzināšanas sajūtu un atgādiniet lietotājiem, cik ilgs laiks atlicis viņu bezmaksas izmēģinājumam.
  • Iekļaujiet saiti uz labākajiem pašpalīdzības resursiem (ātrās uzsākšanas pamācība, video apmācība, biežāk uzdotie jautājumi utt.).
  • Pārdodiet priekšrocības, nevis funkcijas (parādiet lietotājiem, ko šīs funkcijas var darīt, lai atrisinātu viņu sāpīgos momentus).
  • Uzsveriet, ko lietotāji palaidīs garām, neveicot jaunināšanu uz maksas paketi.
  • Pēc iespējas personalizējiet e-pastus, lai veidotu uzticības pilnas attiecības ar lietotājiem.
  • Segmentējiet savu e-pasta sarakstu (aktīvie, pusaktīvie, neaktīvie izmēģinājuma lietotāji) un atbilstoši pielāgojiet savas e-pasta kampaņas.
  • Izmantojiet dalītos testus (A/B), lai jaunajiem lietotājiem izveidotu efektīvāku iekļaušanās saturu.
  • Apsveriet iespēju sūtīt e-pastus, kas aktivizējas balstoties uz lietotāju rīcību.
  • Saīsiniet izmēģinājuma periodu (B2B SaaS produktiem to ieteicams turēt 14 dienu robežās).
  • Piedāvājiet stimulus, lai uzlabotu jūsu bezmaksas izmēģinājuma mārketinga stratēģijas panākumus (papildu atlaide, bonuss, izmēģinājuma paplašinājums utt.).

10 bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagatavju piemēri

Lai gan lielākā daļa bezmaksas izmēģinājuma lietotāju nekad nekļūst par klientiem, pat neliela reklāmguvumu līmeņa palielināšanās var ievērojami palielināt ieņēmumus. Daudzos gadījumos pietiek ar vienkāršu, labi plānotu e-pastu, lai palielinātu izredzes, ka klients pāries uz maksas paketi. Piedāvājam 10 bezmaksas izmēģinājuma e-pasta sagatvju piemērus, ko varat izmantot kā sākumpunktu savai bezmaksas izmēģinājuma e-pasta plūsmas izveidei un bezmaksas lietotāju pārvēršanai par maksas klientiem.

Bezmaksas izmēģinājuma iekļaušanas e-pasts

Bezmaksas izmēģinājuma proaktīva atbalsta e-pasts

Pieteikšanās e-pasts

Uzsvara e-pasts

Bezmaksas izmēģinājuma beigu termiņa e-pasts

Bezmaksas izmēģinājuma pagarināšanas e-pasts 

Atlaides/ īpaša piedāvājuma e-pasts

Bezmaksas izmēģinājuma atsauksmes e-pasts

Pēc-izmēģinājuma aptaujas e-pasts (izmēģinājuma e-pasts, klientiem, kas nekļuva par maksas klientiem)

Pēc-izmēģinājuma e-pasts

Bonuss: Veiksmīga jauninājuma no bezmaksas uz maksas versiju e-pasts

Ready to put your free trial email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo