Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Kā noslēgt e-pastu (Padomi un sagataves)

Kā noslēgt e-pastu (Padomi un sagataves)

Tā kā lielākā daļa no šodienas biznesa sarakstes tiek apstrādāta caur e-pastu, ir būtiski gan sākt, gan beigt e-pastus ar spēcīgu noti. Tomēr, ņemot vērā visu uzmanību, kas pievērsta e-pasta temata rindiņai un iesākumam, bieži vien e-pasta pabeigšanas netiek ņemti vērā gana nopietni.


Patiesībā, uzņēmuma e-pasta pareiza noslēgšana ir tikpat svarīga kā e-pasta sākums. Pareizais e-pasta noslēgums atstāj adresātu ar pozitīvu galaiespaidu, motivē lasītāju rīkoties, identificē sūtītāju un tā nodomus un nodrošina adresātu ar jūsu kontaktinformāciju (tāpēc viņiem ir viegli sazināties ar jums).
Lasiet tālāk, lai uzzinātu visu par to, kā pareizi noslēgt biznesa e-pastus, un izmantotu mūsu profesionālos e-pasta noslēgumus un noslēguma pēdējo rindiņu piemērus, kas ir piemēroti dažādiem kontekstiem.

Ko iekļaut e-pastu noslēgumos

1. Noslēdzošā rindiņa

Pirms e-pasta nosūtīšanas pārliecinieties, vai tajā ir īss noslēdzošais teikums, kas nodrošina vienmērīgu pāreju starp galveno e-pasta tēmu un parakstu. Šī noslēguma rinda var parādīt jūsu pateicību par adresāta laiku, norādīt, ka esat atvērts turpmākai saziņai, būt par aicinājumu uz darbību vai arī kalpot par paziņojumu, kas parāda, ka jūs sagaidat atbildi.

2. Noslēgums (paraksts)

Ja vien neesat ļoti tuvās attiecībās ar adresātu, katram uzņēmuma e-pastam ir nepieciešama profesionāls noslēgums, kas var būt vai nu formāls, vai ikdienišķs, balstoties uz jūsu attiecību veidu un jūsu saziņas kontekstu. Visbiežāk lietotie e-pasta paraksti ir “Ar sveicieniem” un “Ar labākajiem novēlējumiem”, bet mēs esam sagatavojuši veselu sarakstu ar paraugiem (zemāk) gan formālākiem, gan neformālākiem.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgotas e-pasta sagataves

3. Norādiet savu vārdu

Ja sarakstaties ar kādu personu pirmo reizi, e-pasta parakstā vienmēr iekļaujiet savu vārdu (vārdu un uzvārdu). Sarunās ar kolēģiem vai cilvēkiem, kurus jau pazīstat un ar kuriem jau esat apmainījies ar vairākiem e-pastiem, pietiek, ja rakstīsit savu vārdu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ieteicams izvairīties no parakstīšanās ar lietotājvārdiem, ja vien jūsu lietotājvārds nav plaši pazīstams un tiek lietots jūsu vārda vietā.

4. Amats un uzņēmums

Noteikti pievienojiet savu pašreizējo amata nosaukumu un uzņēmuma nosaukumu e-pasta parakstam, lai nebūtu vietas apjukumam par to, kas jūs esat, it īpaši tad, ja jūs rakstat vēl nepazīstamam, potenciālajam klientam. Ja jūs piesakāties darbam, mēs iesakām parakstā neminēt pašreizējo darba informāciju (e-pastu un tālruņa numuru).

Pirmais e-pasts

5. Kontaktinformācija

Lai gan ziņojuma saņēmējs jau zina jūsu e-pasta adresi, vienmēr ir noderīgi e-pasta parakstā norādīt papildinformāciju par kontaktpersonu, piemēram, tiešo tālruņa numuru, jo daži cilvēki var vēlēties sazināties ar jums, izmantojot citus saziņas kanālus.

6. Papildus avoti

Varat apsvērt arī saišu pievienošanu parakstam. Tā var būt saite uz jūsu tīmekļa vietni, LinkedIn profilu vai citiem atbilstošiem sociālo mediju kontiem, galveno lapu, kuru vēlaties reklamēt, tiešsaistes portfeli, tiešsaistes kalendāru vai jaunāko emuāra ziņu utt.

e-pasta paraksts

E-pastu noslēguma piemēri un sagataves

Profesionāli e-pasta paraksti un noslēguma frāzes

Lemjot par to, kāda veida parakstīšanās būtu vislabākā e-pasta noslēgumam, padomājiet par to, kam jūs sūtāt un kāpēc. Ja neesat pārliecināts, kurš parakstīšanās veids konkrētajā situācijā būtu vispiemērotākais, labāk izvēlēties formālāku noslēguma frāzi. “Visu labāko”, “Laba vēlējumi”, “Vislabākie novēlējumi” un “Labākie novēlējumi” ir daži no drošākajiem e-pasta noslēgumiem, ko var izmantot visās situācijās un visu veidu e-pastos. Lūk, vēl daži piemēri ar visbiežāk izmantotajām profesionālajām e-pasta noslēguma frāzēm:


Formālas e-pasta noslēguma frāzes

Ar cieņu,
Mana cieņa,
Cieņā,
Visu labāko,
Labākie novēlējumi,
Ar vislabākajiem novēlējumiem,
Vēlu visu labāko,
Sincerely,
Jūsu patiess,
patiesi Jūsu,
Jūsu uzticamais,
Siltākie novēlējumi,


Neformālas e-pasta noslēguma frāzes

Turpināsim vēlāk,
Līdz nākošreizei,
Labiņi,
Sargiet sevi,
labu veiksmi,
Jaukas brīvdienas!
Jauku dienu!
Lai veicas!
Lai Jums laba [nedēļas diena]/nedēļa/nedēļas nogale],
Saulainu [nedēļas diena],
Priecīgus svētkus,
Cerams ka tas līdzēs,


Noslēguma frāzes, kas liecina par atzinību:

Paldies Jums,
Paldies,
Liels paldies,
Paldies vēlreiz,
Milzīgs paldies,
Dziļi pateicīgs,
Ar cieņu,
Augsti novērtēju jūsu [palīdzību/ atbalstu/ atsaucību]
Pateicos par padomu,
Paldies, ka izlasījāt,
Paldies par palīdzību,
Paldies par jūsu [pacietību/ laiku/ sadarbību].


Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

E-pasta noslēguma piemēri

Ņemot vērā e-pasta kontekstu, pirms paraksta varat pievienot arī īsu e-pasta noslēguma teikumu. Izmantojiet vienu no šīm uz savas ādas izmēģinātajām e-pastu noslēguma rindiņām, lai pabeigtu to uz pozitīvas nots un darītu zināmu adresātam, ka jūs sagaidat viņa atbildi vai turpmāku sarunu.

Kā noslēgt “aukstās pārdošanas” e-pastus?

Izdomāt pareizo veidu, kā noslēgt “auksto” e-pastu, tas var radīt grūtības jebkuram tirdzniecības speciālistam. Lūk, daži piemēri tam, ko varat iekļaut “auksto” pārdošanas e-pastu beigās, lai pamudinātu adresātu uz atbildi:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kā noslēgt pēcpārdošanas e-pastu?

Pēcpārdošanas e-pasti ir obligāti jebkurā “auksto e-pastu” sūtīšanas stratēģijā. Tālāk ir aprakstīts, kā varat noslēgtpēcpārdošanas e-pastu, lai mudinātu adresātu reaģēt pat tad, ja jūsu iepriekšējie mēģinājumi sazināties bijuši neveiksmīgi.

Kā noslēgt pēcpārdošanas/klienta sveiciena e-pastu

Pēcpārdošanas e-pasti un klientu sveiciena e-pasti ir daži no visbūtiskākajiem e-pastiem e-pasta mārketinga kampaņās, kuru mērķis ir veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Tālāk ir norādīts, kā noslēguma teksts var izskatīties šāda veida e-pastos.

Kā noslēgt klientu apkalpošanas e-pastu

Kad noslēdzat klientu apkalpošanas e-pastus, vienmēr ieteicams mudināt klientus sazināties, ja rodas kādi citi jautājumi, problēmas vai raizes. Jums vajadzētu arī viņus pārliecināt, ka vienmēr esat gatavs palīdzēt. Tālāk ir sniegti daži noderīgi piemēri, ko varat izmantot, lai pabeigtu klientu apkalpošanas e-pastus.

Kā noslēgt klientu atvainošanās e-pastus?

Runājot par klientu atvainošanās e-pastu rakstīšanu un rīcību ar neapmierinātiem klientiem, jums vēlreiz jāatkārto atvainošanās e-pasta beigās un jāsaka, ka novērtējat viņu pacietību un sapratni:

Kopsavilkums


E-pasta beigas parasti ir tikai noslēdzošs teksts vai īss teikums, kam seko paraksts, tomēr, atrodot pareizos vārdus un pareizo toni, lai noslēgtu e-pastu, bieži vien prasa lielu domāšanas piepūli. Tas, kā jūs noslēdzat e-pastu, var būtiski ietekmēt adresāta lēmumu atbildēt uz to. Zināšanas par to, kā noslēgt profesionālus e-pastus, ir efektīvākas biznesa komunikācijas atslēga, kas lasītājam atstāj pozitīvu iespaidu un palielina e-pasta atbilžu skaitu. Ja neesat pārliecināts, kā noslēgt nākamo e-pastu, var noderēt iepriekš minētie e-pasta noslēgšanas piemēri.


Biežāk uzdotie jautājumi par e-pasta noslēgumiem

Kāpēc e-pasta noslēgums ir svarīgs?

Tā kā e-pasta noslēgums ir pēdējais, ko adresāts lasa, tas var būt motivējošs faktors, cik ātri viņš atbild, un vai viņš vispār atbildēs. Noslēdzot savu e-pastu pieklājīgā, profesionālā un atbilstošā veidā, jums ir labākas izredzes saņemt pozitīvu atbildi.

Kādi paraksti nav piemēroti uzņēmuma e-pastam?

Pat ja jums ir ikdienišķas attiecības ar adresātu, jebkurā biznesa saziņas veidā jāizvairās no neprofesionāla noslēguma. Šie “neprofesionālie” slēgumi ietver “Svētīgu dienu” (vai jebkas cits ar reliģisku nokrāsu), “Mieriņš!” (vai jebkuru citu slengu), “Plds” (vai jebkuru citu saīsinājumu), “Uz redzīti” (vai jebkuru citu neoficiālu parakstu), “Patiesi Jūsu”/ “Ar mīlestību” (vai jebko citu, kas liek domāt par aizraušanos).

Kā vajadzētu noformēt e-pasta noslēgumu?

Lai gan ir svarīgi noslēgt uzņēmuma e-pastu profesionālā veidā, arī pareizs noformējums ir ļoti svarīgs, lai radītu labu kopējo iespaidu. Pēc noslēguma teksta noteikti lieciet komatu, pēc tam atstarpi un ierakstiet vārdu un uzvārdu, pēc tam nosaukumu, uzņēmumu un kontaktinformāciju, ko vēlaties norādīt.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc e-pasta noslēgums ir svarīgs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tā kā e-pasta noslēgums ir pēdējais, ko adresāts lasa, tas var būt motivējošs faktors, cik ātri viņš atbild, un vai viņš vispār atbildēs. Noslēdzot savu e-pastu pieklājīgā, profesionālā un atbilstošā veidā, jums ir lielākas izredzes saņemt pozitīvu atbildi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi paraksti nav piemēroti uzņēmuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pat ja jums ir ikdienišķas attiecības ar adresātu, jebkurā biznesa saziņas veidā jāizvairās no neprofesionāla noslēguma. Šie neprofesionālie noslēgumi , kā Svētīgu dienu! (vai jebko citu ar reliģiskiem pārtoniem), Mieriņš! (vai jebkuru citu slengu), Plds (vai jebkuru citu saīsinājumu), Uz redzīti (vai jebkuru citu familiāru parakstu), Patiesi Tavs/Ar Mīlestību(vai jebkas cits, kas liecina par aizraušanos)” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā būtu jānoformē e-pasta noslēgums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai gan ir svarīgi noslēgt uzņēmuma e-pastu profesionāli, arī pareizs noformējums ir ļoti svarīgs, lai radītu labu kopējo iespaidu. Pēc noslēguma teksta noteikti lieciet komatu, pēc tam pievienojiet atstarpi un ierakstiet vārdu un uzvārdu, pēc tam amatu, uzņēmumu un to kontaktinformāciju, ko vēlaties norādīt.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju