Kā pareizi noslēgt e-pastu un ievērot profesionālu noslēgumu? Lasiet padomus un sagataves, kā rakstīt e-pastus visās situācijās, pārliecinoties par pozitīvu galaiespaidu un ilgtermiņa attiecībām ar klientiem.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Tā kā lielākā daļa no šodienas biznesa sarakstes tiek apstrādāta caur e-pastu, ir būtiski gan sākt, gan beigt e-pastus ar spēcīgu noti. Tomēr, ņemot vērā visu uzmanību, kas pievērsta e-pasta temata rindiņai un iesākumam, bieži vien e-pasta pabeigšanas netiek ņemti vērā gana nopietni.
Patiesībā, uzņēmuma e-pasta pareiza noslēgšana ir tikpat svarīga kā e-pasta sākums. Pareizais e-pasta noslēgums atstāj adresātu ar pozitīvu galaiespaidu, motivē lasītāju rīkoties, identificē sūtītāju un tā nodomus un nodrošina adresātu ar jūsu kontaktinformāciju (tāpēc viņiem ir viegli sazināties ar jums).
Lasiet tālāk, lai uzzinātu visu par to, kā pareizi noslēgt biznesa e-pastus, un izmantotu mūsu profesionālos e-pasta noslēgumus un noslēguma pēdējo rindiņu piemērus, kas ir piemēroti dažādiem kontekstiem.
Pirms e-pasta nosūtīšanas pārliecinieties, vai tajā ir īss noslēdzošais teikums, kas nodrošina vienmērīgu pāreju starp galveno e-pasta tēmu un parakstu. Šī noslēguma rinda var parādīt jūsu pateicību par adresāta laiku, norādīt, ka esat atvērts turpmākai saziņai, būt par aicinājumu uz darbību vai arī kalpot par paziņojumu, kas parāda, ka jūs sagaidat atbildi.
Ja vien neesat ļoti tuvās attiecībās ar adresātu, katram uzņēmuma e-pastam ir nepieciešama profesionāls noslēgums, kas var būt vai nu formāls, vai ikdienišķs, balstoties uz jūsu attiecību veidu un jūsu saziņas kontekstu. Visbiežāk lietotie e-pasta paraksti ir “Ar sveicieniem” un “Ar labākajiem novēlējumiem”, bet mēs esam sagatavojuši veselu sarakstu ar paraugiem (zemāk) gan formālākiem, gan neformālākiem.
Ja sarakstaties ar kādu personu pirmo reizi, e-pasta parakstā vienmēr iekļaujiet savu vārdu (vārdu un uzvārdu). Sarunās ar kolēģiem vai cilvēkiem, kurus jau pazīstat un ar kuriem jau esat apmainījies ar vairākiem e-pastiem, pietiek, ja rakstīsit savu vārdu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ieteicams izvairīties no parakstīšanās ar lietotājvārdiem, ja vien jūsu lietotājvārds nav plaši pazīstams un tiek lietots jūsu vārda vietā.
Noteikti pievienojiet savu pašreizējo amata nosaukumu un uzņēmuma nosaukumu e-pasta parakstam, lai nebūtu vietas apjukumam par to, kas jūs esat, it īpaši tad, ja jūs rakstat vēl nepazīstamam, potenciālajam klientam. Ja jūs piesakāties darbam, mēs iesakām parakstā neminēt pašreizējo darba informāciju (e-pastu un tālruņa numuru).
Lai gan ziņojuma saņēmējs jau zina jūsu e-pasta adresi, vienmēr ir noderīgi e-pasta parakstā norādīt papildinformāciju par kontaktpersonu, piemēram, tiešo tālruņa numuru, jo daži cilvēki var vēlēties sazināties ar jums, izmantojot citus saziņas kanālus.
Varat apsvērt arī saišu pievienošanu parakstam. Tā var būt saite uz jūsu tīmekļa vietni, LinkedIn profilu vai citiem atbilstošiem sociālo mediju kontiem, galveno lapu, kuru vēlaties reklamēt, tiešsaistes portfeli, tiešsaistes kalendāru vai jaunāko emuāra ziņu utt.
Lemjot par to, kāda veida parakstīšanās būtu vislabākā e-pasta noslēgumam, padomājiet par to, kam jūs sūtāt un kāpēc. Ja neesat pārliecināts, kurš parakstīšanās veids konkrētajā situācijā būtu vispiemērotākais, labāk izvēlēties formālāku noslēguma frāzi. “Visu labāko”, “Laba vēlējumi”, “Vislabākie novēlējumi” un “Labākie novēlējumi” ir daži no drošākajiem e-pasta noslēgumiem, ko var izmantot visās situācijās un visu veidu e-pastos. Lūk, vēl daži piemēri ar visbiežāk izmantotajām profesionālajām e-pasta noslēguma frāzēm:
Formālas e-pasta noslēguma frāzes
Ar cieņu,
Mana cieņa,
Cieņā,
Visu labāko,
Labākie novēlējumi,
Ar vislabākajiem novēlējumiem,
Vēlu visu labāko,
Sincerely,
Jūsu patiess,
patiesi Jūsu,
Jūsu uzticamais,
Siltākie novēlējumi,
Neformālas e-pasta noslēguma frāzes
Turpināsim vēlāk,
Līdz nākošreizei,
Labiņi,
Sargiet sevi,
labu veiksmi,
Jaukas brīvdienas!
Jauku dienu!
Lai veicas!
Lai Jums laba [nedēļas diena]/nedēļa/nedēļas nogale],
Saulainu [nedēļas diena],
Priecīgus svētkus,
Cerams ka tas līdzēs,
Noslēguma frāzes, kas liecina par atzinību:
Paldies Jums,
Paldies,
Liels paldies,
Paldies vēlreiz,
Milzīgs paldies,
Dziļi pateicīgs,
Ar cieņu,
Augsti novērtēju jūsu [palīdzību/ atbalstu/ atsaucību]
Pateicos par padomu,
Paldies, ka izlasījāt,
Paldies par palīdzību,
Paldies par jūsu [pacietību/ laiku/ sadarbību].
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.
Ņemot vērā e-pasta kontekstu, pirms paraksta varat pievienot arī īsu e-pasta noslēguma teikumu. Izmantojiet vienu no šīm uz savas ādas izmēģinātajām e-pastu noslēguma rindiņām, lai pabeigtu to uz pozitīvas nots un darītu zināmu adresātam, ka jūs sagaidat viņa atbildi vai turpmāku sarunu.
Izdomāt īsto veidu, kā pabeigt aukstā e-pasta vēstuli, var radīt grūtības jebkuram pārdošanas profesionālim. Lūk, daži piemēri tam, ko varat iekļaut auksto pārdošanas e-pastu beigās, lai pamudinātu potenciālo klientu atbildēt:
“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”
“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”
“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”
“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”
“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Sekojošie e-pasti ir obligāti jebkurā auksto e-pastu stratēģijā. Tālāk ir aprakstīts, kā varat pabeigt pārdošanas sekošanas e-pastu, lai mudinātu potenciālo klientu reaģēt pat tad, ja jūsu iepriekšējie mēģinājumi sazināties ar viņu bijuši neveiksmīgi.
“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”
“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”
“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”
“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”
“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”
Pēcpārdošanas e-pasti un klientu sveiciena e-pasti ir vieni no visbūtiskākajiem e-pastiem e-pasta mārketinga kampaņās, kuru mērķis ir veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Tālāk ir parādīts, kā šāda veida e-pastiem var izskatīties e-pastu noslēgšanas teksti.
“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”
“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”
“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”
“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”
“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”
Kad noslēdzat klientu apkalpošanas e-pastus, vienmēr ieteicams mudināt klientus sazināties, ja rodas kādi citi jautājumi, problēmas vai raizes. Jums vajadzētu arī viņus pārliecināt, ka vienmēr esat gatavs palīdzēt. Tālāk ir sniegti daži noderīgi piemēri, ko varat izmantot, lai pabeigtu klientu apkalpošanas e-pastus.
“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”
“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”
“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”
“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”
“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”
Runājot par klientu atvainošanās e-pastu rakstīšanu un rīcību ar neapmierinātiem klientiem, jums vēlreiz jāatkārto atvainošanās e-pasta beigās un jāsaka, ka novērtējat viņu pacietību un sapratni:
“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”
“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”
“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”
“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”
“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”
E-pasta beigas parasti ir tikai noslēdzošs teksts vai īss teikums, kam seko paraksts, tomēr, atrodot pareizos vārdus un pareizo toni, lai noslēgtu e-pastu, bieži vien prasa lielu domāšanas piepūli. Tas, kā jūs noslēdzat e-pastu, var būtiski ietekmēt adresāta lēmumu atbildēt uz to. Zināšanas par to, kā noslēgt profesionālus e-pastus, ir efektīvākas biznesa komunikācijas atslēga, kas lasītājam atstāj pozitīvu iespaidu un palielina e-pasta atbilžu skaitu. Ja neesat pārliecināts, kā noslēgt nākamo e-pastu, var noderēt iepriekš minētie e-pasta noslēgšanas piemēri.
Tā kā e-pasta noslēgums ir pēdējais, ko adresāts lasa, tas var būt motivējošs faktors, cik ātri viņš atbild, un vai viņš vispār atbildēs. Noslēdzot savu e-pastu pieklājīgā, profesionālā un atbilstošā veidā, jums ir labākas izredzes saņemt pozitīvu atbildi.
Pat ja jums ir ikdienišķas attiecības ar adresātu, jebkurā biznesa saziņas veidā jāizvairās no neprofesionāla noslēguma. Šie “neprofesionālie” slēgumi ietver “Svētīgu dienu” (vai jebkas cits ar reliģisku nokrāsu), “Mieriņš!” (vai jebkuru citu slengu), “Plds” (vai jebkuru citu saīsinājumu), “Uz redzīti” (vai jebkuru citu neoficiālu parakstu), “Patiesi Jūsu”/ “Ar mīlestību” (vai jebko citu, kas liek domāt par aizraušanos).
Lai gan ir svarīgi noslēgt uzņēmuma e-pastu profesionālā veidā, arī pareizs noformējums ir ļoti svarīgs, lai radītu labu kopējo iespaidu. Pēc noslēguma teksta noteikti lieciet komatu, pēc tam atstarpi un ierakstiet vārdu un uzvārdu, pēc tam nosaukumu, uzņēmumu un kontaktinformāciju, ko vēlaties norādīt.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem