Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Atvainošanās e-pasta sagataves

Atvainošanās e-pasta sagataves

Katrs uzņēmums ik pa laikam pieļauj kļūdas. Un vairumā gadījumu vienkāršs, bet profesionāls e-pasts ar atvainošanos spēj mainīt klienta priekšstatu par situāciju un palīdzēt paturēt labas attiecības. Neatkarīgi no tā, kas notika un kas bija pie vainas, labi noformēta, savlaicīga atvainošanās vēstule var daudz paveikt, pārvēršot negatīvu klientu pieredzi pozitīvā, vienlaikus palielinot klientu noturēšanu un samazinot kurnēšanu.

Patiesībā saskaņā ar RightNow pārskatu 63% patērētāju būtu gatavi atgriezties uzņēmumā pēc negatīvas pieredzes, ja saņemtu papildu atvainošanos/labojumu no vadītāja/biroja menedžera. Tajā pašā laikā atvainošanās trūkums, gan arī nekvalitatīva atvainošanās var padarīt situāciju vēl sliktāku. Tālāk ir sniegti daži padomi par to, kā klientiem rakstīt efektīvu atvainošanās e-pastu, kā arī 10 gatavas atvainošanās vēstules sagataves, kuras jūs varat izmantot, kad vien jums ir jāatbild uz līdzīgu situāciju un jāatvainojas sava uzņēmuma vārdā.

Kā uzrakstīt atvainošanās e-pastu klientiem

  • Skaidri norādiet, ka atvainojaties par notikušo, nemēģinot novelt vainu.
  • Atzīstiet kļūdu un uzņemieties atbildību pat tad, ja tā nebija Jūsu vaina.
  • Atzīstiet klienta negatīvās emocijas, jūtas un sāpes.
  • Neko neslēpiet un pastāstiet klientiem, kas notika nepareizi un kas izraisīja problēmu.
  • Sniedziet skaidru risinājuma plānu un paskaidrojiet, ko darīsiet vai esiet paveikuši, lai viss būtu atkal kārtībā.
  • Aprakstiet darbības, ko veiksiet, lai nodrošinātu, ka kļūda neatkārtosies.
  • Ja tas ir lietderīgi, piedāvājiet naudas atgriešanu vai jebkuru citu saprātīgu kompensāciju.
  • Ja iespējams, personalizējiet savu atvainošanos.
Kukuruza atvainošanās e-pasta sagatave
Kukuruza atvainošanās e-pasta sagatave

10 atvainošanās e-pasta sagataves klientiem

Neatkarīgi no tā, vai risināsit problēmas saistībā ar bojātiem produktiem, norēķiniem, pakalpojumu pārtraukumiem, negatīvu klientu atbalsta pieredzi vai ko citu, ja jums ir stabilas atvainošanās e-pasta sagataves, varat ātri un vispusīgi reaģēt vienmēr, kad kaut kas nenotiek, kā plānots. Šeit ir iekļautas 10 atvainošanās vēstuļu sagataves, kas var kalpot kā risinājums dažādām situācijām, kurās jums jāatvainojas klientiem.

Neapmierinoša produkta atvainošanās e-pasts

SAA produkta problēmu atvainošanās e-pasts

Negatīvas klientu atbalsta pieredzes atvainošanās e-pasts

Pakalpojuma dīkstāves e-pasts

E-pasta atvainošanās par norēķinu kļūdām

Vietnes problēmu atvainošanās e-pasts

Atvainošanās e-pasta sagatave par piegādes problēmām

E-pasta atvainošanās par produkta atsaukšanu

Masveida atvainošanās e-pasts

Papildu atvainošanās e-pasts

Tagad, kad zināt, kā atvainoties par pieļautajām kļūdām, kā iemācīties pieklājīgi noraidīt klientu pieprasījumus?

E-pasta atvainošanās — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā atvainoties profesionāli e-pastā?

Profesionāli atvainošanās e-pastā būtu jāveic, patiesi atzīstot problēmu un uzņemoties atbildību. Turklāt centieties piedāvāt iespējamo risinājumu. Vēl svarīgāk ir nekopēt un neielīmēt vispārīgos atvainošanās vārdus.

Ko atbildēt, ja kāds atvainojas e-pastā?

Vienkārši pateicieties viņam par e-pastu un sakiet, ka novērtējat atvainošanos/tūlītēju atbildi.

Kādi ir soļi, lai profesionāli atvainotos klientam?

1. Uzņemieties atbildību par kļūdu.

2. Aplieciniet, ka apzinieties, ka šī kļūda radīja problēmas klientam.

3. Atvainojieties.

4. Piedāvājiet risinājumus, kā labot kļūdu.

5. Izrādot labo gribu, izdariet klientam kaut ko jauku.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā atvainoties profesionāli e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Profesionāla atvainošanās e-pastā būtu jāveic, patiesi atzīstot problēmu un uzņemoties atbildību. Turklāt centieties piedāvāt iespējamo risinājumu. Vēl svarīgāk ir nekopēt un neielīmēt vispārīgus atvainošanās vārdus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko atbildēt, ja kāds atvainojas e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienkārši pateicieties viņam par e-pastu un sakiet, ka novērtējat atvainošanos/tūlītēju atbildi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir soļi, lai profesionāli atvainotos klientam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “1. Uzņemieties atbildību par kļūdu. 2. Aplieciniet, ka apzinieties, ka šī kļūda radīja problēmas klientam. 3. Atvainojieties. 4. Piedāvājiet risinājumus, kā labot kļūdu. 5. Izrādot labo gribu, izdariet klientam kaut ko jauku.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju