Uzņēmuma e-pasta sagataves

E-pasta mārketings ir ļoti elastīga saziņas metode. Šis kanāls piedāvā iespēju nosūtīt rakstiskas ziņas dažādos formātos, ieskaitot tekstu, statiskus un dinamiskus attēlus, URL ar izsekošanu vai krāsainus fontus.

Šī iemesla dēļ lielākā daļa uzņēmumu savās stratēģijās izmanto e-pasta mārketingu, lai nosūtītu reklāmas un piedāvājumus klientiem.

Ja jūs domājat, ka visi e-pasti ir vienādi, tad jūs ļoti maldāties! Mēs varam sadalīt e-pasta mārketinga vēstuļu tipus trīs galvenajos formātos:

  • Transakciju e-pasti
  • Attiecību e-pasti
  • Reklāmas e-pasti

Veidojot e-pasta mārketinga stratēģiju, ir jāpatur prātā šie atšķirīgie formāti, jo tie atbilst atšķirīgiem mērķiem.

Uzņēmuma e-pasta sagataves - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
E-pasta mārketings LiveAgent

Izpratne par trim e-pasta mārketinga kampaņu veidiem

Kā jau minējām, e-mārketings ir ļoti elastīgs. Ja šobrīd ātri apskatīsiet iesūtni, ievērosit, ka saņemat e-pastus no uzņēmumiem, kas sūta ziņas, izmantojot dažādus stilus.

Piemēram, e-pasts, kas reklamē lidmašīnas biļetes, neizskatīsies tāpat kā tiešsaistes pirkuma apstiprinājums. Tomēr abi joprojām tiek uzskatīti par e-pasta mārketinga sastāvdaļu!

Lai izprastu katra ziņojuma veida pamatelementus, paraugpraksi un saistītās mārketinga stratēģijas, mēs sadalīsim e-pasta mārketinga kampaņas trīs galvenajās kategorijās: transakciju, attiecību un reklāmas e-pasta veidos.

Transakciju e-pasti

Kā liecina nosaukums, transakciju e-pasti ir tie, kas attiecas uz konkrētu darījumu, kas notiek starp divām pusēm.

Piemēram, veicot pirkumu tiešsaistes veikalā, varat saņemt vairākus transakciju e-pastus: vienu, kas apstiprina transakciju, kad pabeidzat pasūtījumu, otru, kad uzņēmums saņem jūsu maksājumu, un vēl citu, kad jūsu produkts tiek nosūtīts utt.

Daži transakciju e-pastu piemēri:

  • Transakciju apstiprinājumi
  • Rēķini
  • Piegādes paziņojumi
  • Atgriešanas apstiprinājumi
  • Atbalsta pieteikumi
  • Paroļu atiestatīšanas
  • E-pasta adreses apstiprinājumi
Paroles atiestatīšanas e-pasts LiveAgent
Paroles atiestatīšanas e-pasts

Attiecību e-pasti

Attiecību e-pastu galvenais mērķis ir piesaistīt vai iesaistīt savu auditoriju.

Attiecību e-pasti ir vērsti uz attiecībām ar klientiem un potenciālajiem klientiem, nosūtot viņiem saturu, kas viņus izglīto un/vai sniedz papildu vērtību.

Jūsu attiecību e-pasti var ietvert:

  • Sveiciena vēstules jaunajiem abonentiem
  • Jaunumu biļetens
  • E-pasti, kas reklamē emuāra rakstus
  • Apstiprinājumi par parakstīšanos uz tīmekļa semināru
  • Viedokļa aptaujas
  • E-pasti par jaunumiem vai tendencēm konkrētā nozarē
  • Uzaicinājumi uz kursiem
Jūsu attiecību e-pasti var ietvert: - App - Uploads - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
LiveAgent attiecību e-pasti

Reklāmas e-pasti

Reklāmas e-pastus uzņēmumi sūta esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Šī iemesla dēļ tas parasti ir formāts, kas visvairāk saistīts ar e-pasta mārketingu. Bet, kā jau redzējāt, ir vairāki e-pasta veidi, kurus var nosūtīt un kuri ietilpst vienā un tajā pašā kategorijā.

Papildus reklamēšanai un piedāvājumiem reklāmas e-pastā var būt arī:

  • Informācija par jaunu produktu vai jauna pakalpojuma uzsākšanu
  • Jaunu resursu atvēršana
  • Tīmekļa semināru kopsavilkumi
  • Ziņas, kas piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodus
  • Uzlabošanas piedāvājumi
Papildus reklamēšanai un piedāvājumiem reklāmas e-pastā var būt arī: - App - Uploads - 2020 - 03 - Emailtemp5 1.png
Reklāmas e-pasta piemērs – Starbucks

Bet vai e-pastu sūtīšana joprojām darbojas?

E-pasts joprojām ir viens no visbiežāk izmantotajiem saziņas kanāliem pasaulē. Tā ir mazāk invazīva un precīzāka alternatīva nekā daudzas citas komunikācijas metodes. Ja e-pasts tiek izmantots pareizi, tas rada stabilas tiešas attiecības starp uzņēmumiem un to klientiem.

Tā daudzpusība ir viens no galvenajiem iemesliem lielajai sasniedzamībai un efektivitātei. Mēs varētu pavadīt neskaitāmas stundas, runājot par visiem mērķiem, ko šis rīks piepilda. E-pasts joprojām ir galvenais veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, izplatīt saturu, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot attiecības ar klientiem, un mēs te nosaucām tik dažus.

Svarīgs fakts ir tas, ka 72% cilvēku priekšroku dod reklāmas satura saņemšanai pa e-pastu, nevis izmantojot sociālos medijus (avots).

Kā liecina Email Monday, 68,9% saņēmēju apskata mārketinga e-pastus savos viedtālruņos 2-3 dienas nedēļā (avots), savukārt 81% mobilo ierīču īpašnieku regulāri izmanto viedtālruni e-pasta ziņu pārbaudei (avots).

Nav iespējams ignorēt e-pasta iespējas, un jāizmanto viss, ko piedāvā šis saziņas kanāls. Tomēr, kāds ir ērtākais e-pasta lietošanas veids uzņēmumā? Kā jūs varat izmantot e-pasta iespējas un darīt to visērtāk un efektīvāk? Atbilde ir šāda: visu veidu biznesa e-pasta sagatavju izmantošana.

Kas ir e-pasta sagatave un kādas ir priekšrocības, to lietojot?

E-pasta sagatave ir HTML vai teksta sagatave, kas kalpo kā vadlīnija. Saturu var izmainīt tā, lai tas atbilstu ziņai.

E-pasta sagatave ļauj ātri izveidot e-pasta kampaņas. Jums tikai jāpielāgo sagatave savām vajadzībām, aizstājot attēlus, tekstu, fontus un citus elementus. Laba e-pasta sagatave ir piemērota visu veidu organizācijām, kas darbojas dažādās nozarēs, neatkarīgi no tā, vai tā ir e-komercija, tūrisms un viesmīlība, bizness, gastronomija, veselības aprūpe, izglītība vai kas cits.

E-pasta sagataves lietošanas priekšrocības

Jūs ietaupāt laiku un resursus

Tā vietā, lai rakstītu e-pastu vai veidotu e-pasta sagatavi no nulles, varat ērti augšupielādēt attēlus, mainīt tekstu un izvēlēties jaunu saturu, kas saistīts uz jūsu datu bāzē iekļautajiem kontaktiem. Jums nav jāizvēlas, kuras e-pasta daļas iekļaut, kur ievietot attēlus vai kur rakstīt tekstu. Tā vietā, izmantojot gatavu sagatavi, jums būs vairāk laika, lai izveidotu unikālu saturu.

Nav nepieciešams pārbaudīt formatējumu

Ikreiz, kad no jauna izveidojat e-pasta veidni, tā ir jāpārbauda, vai tajā nav kļūdu, jo, strādājot ar lielu datu apjomu, tiek apdraudētas svarīgas sadaļas vai tiek pieļautas formatēšanas kļūdas. Izmantojot veidni, e-pasts izskatās tieši tāpat kā priekšskatījums. Neatkarīgi no tā, neaizmirstiet pārbaudīt veidni.

Uzņēmuma e-pastu sagatavju skaidrojums

Kā minēts iepriekš, ir trīs veidu e-pasti: transakciju e-pasti, attiecību e-pasti un reklāmas e-pasti. Katrā no šīm kategorijām ietilpst dažādas e-pasta ziņas. Katrai kategorijai esam atlasījuši uzņēmuma e-pasta sagatavju kopu, lai jums būtu vieglāk palaist pirmo kampaņu vai uzlabot esošo.

Uzņēmuma e-pasta sagatavesProdukta laišana klajā

Jaunas funkcijas izlaišanas paziņojuma sagatave


Hello [name]!

Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!

We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].

Ready to test the updated version?

Click on the button below and get started!

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Jauna fiziskā produkta palaišanas sagatave


Dear [name],

The new [product name] is finally available!

What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]

You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].

[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].

[CTA button]

Best,
[your name & company’s name]


Produkta vai pakalpojuma palaišanas e-pasts – īsa sagatave


Hello [name],

We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.

But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.

Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:

Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….

Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.

[CTA button]

Enjoy!

Best,
[your name & company’s name]

Uzziniet vairāk par Produktu Prezentēšanas e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesAtsauksmes/apskati s

Profesionālas pieejas atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave


Hello [name],

I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.

When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.

I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.

You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.

Once again, it has been a pleasure working with you!

Best regards,
[your name & the company’s name]


Draudzīgas noskaņas atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave


Hi [name],

We really appreciate you as a customer here at [company].

That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.

You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.

Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]


Pozitīva atzinuma atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave


Hey [name],

The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.

We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.

We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.

Have a great day,
[your name & company’s name]

Jaunumu biļetena e-pasta sagataves

Jaunumu biļetens, kas saistīts ar brīvdienām vai noteiktu sezonu


Hello [subscriber’s name],

We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:

Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description

The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]

Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!

Best wishes,
[your name & company’s name]


Jaunumu biļetena e-pasta sagatave dažādiem biznesa sektoriem


Hi [subscriber’s name],

You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].

We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.

[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].

[Don’t forget to use visuals!]

Happy reading!

Best,
[your name & company’s name]


E-pasta jaunumu biļetena sagatave informatīvu ziņojumu nosūtīšanai


Hi [subscriber’s name],

Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].

We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.

[A description of an item(s) that the message refers to.]

If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.

We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.

vai:


Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts just for you.

[CTA]

Best,
[your name & company’s name]

Uzziniet vairāk par Jaunumu Biļetenu E-pasta Sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesIekļaušanās

Iekļaujošs sveiciena e-pasts


Hi [name],

Thanks for joining [name of company].

We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].

We are really curious why you signed up for [product/service].

Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.

Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].

Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].

We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].

Thanks!

[name and company]


Iekļaujoša e-pasta sagatave, kas rakstīta reāla cilvēka vārdā


Hey [name],

I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].

We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].

I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!

I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.

[name and company]


“Paldies, ka pievienojies mums” iekļaujoša e-pasta sagatave


Hey [name],

I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.

We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.

If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?

I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.

Reply to this email and let me know what you think.

By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.

Thanks, [name of the CEO], [company name]

Uzziniet vairāk par Klienta Pieņemšanas E-pasta Sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesAtsauksmju pieprasījums

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave ar lūgumu novērtēt produktus, ko iegādājāties


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team


Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave ar pateicību par pievienošanos projektam


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]


Kopīgojiet savas domas, izmantojot video atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatavi


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Uzziniet vairāk par Atsauksmju Pieprasījuma E-pasta Sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesUzaicinājums sazvanīties

E-pasta sagatave uz pirmo sazvanīšanos


Hey [first name]

My name is [name], and I work at [company].

We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].

Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?

I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.

If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!

Cheers,
[name & company]


E-pasta sagatave turpinājuma zvanam


Hello [name],

It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].

I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.

Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!

[CTA]

Best,
[name & company]


“Ieplānojam zvanu?” zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave

Hello [contact name],

Are you still looking for a hand with [pain point]?

If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.

[CTA]

Regards,
[name & company]

Uzziniet vairāk par Zvana Uzaicinājuma E-pasta Sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatave s – Zvana saziņas turpinājums

Ja vēlaties veikt sapulces kopsavilkumu


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Ja vēlaties organizēt sapulci


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Ja vēlaties tieši reklamēt savu produktu vai pakalpojumu


Hello [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]

Uzziniet vairāk par Zvanam Sekojoša E-pasta Sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagataveAtlaižu piedāvājums

Formālās atlaides piedāvājuma e-pasta sagatave


Hello [name],

Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]


Ikdienišķa atlaides piedāvājuma e-pasta sagatave


Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:

[code]

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]


Vispārēja atlaides koda e-pasta sagatave


Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Uzziniet vairāk par Atlaižu Piedāvājuma E-pasta Sagatavēm

Temata rindiņas dažādām uzņēmuma e-pasta sagatavēm

Produkta palaišanas e-pasta tematu rindiņas:

  • Saskaraties ar [problēmu]? Mēs esam ar Jums! [produkts]
  • Beidzot tas ir klāt! Iepazīstieties ar [produktu]: Jūs tagad iegūsiet [ieguvumu]
  • Jauns [produkts vai pakalpojums] no [uzņēmums]: risinājums jūsu [problēmai]
  • Sasveicinieties ar [produktu]! Tagad [ieguvums] ir rokas stiepiena attālumā
  • Apnikusi [problēma]? Vairs neuztraucieties! [produkts] ir klāt, lai palīdzētu Jums!
  • Pieejams jau Tagad: [produkts], [problēmas] risinājums

Atsauksmju/apskatu e-pasta temata rindiņas:

  • Liels paldies no [uzņēmuma] komandas!
  • Pateicamies par pirkumu/Kā vērtējat mūsu pakalpojumu?
  • Jūsu bezmaksas abonements/dāvana
  • Tātad, ko jūs domājat par [uzņēmumu/produktu/pakalpojumu]?
  • Dalieties pāris vārdos un saņemiet [atlīdzība]
  • Pateicamies par Jūsu palīdzību

Jaunumu biļetena e-pasta temata rindiņas:

  • Nav labāka laika kā tagad
  • Krietna deva jaunāko ziņu no [kompānijas], īpaši Jums, [vārds]
  • [vārds], tā ir Jūsu pēdējā iespēja ietaupīt šajā [svētku/sezonas nosaukums]
  • Saņemiet bezmaksas [produktu/pakalpojumu], vienkārši izlasot šo e-pastu
  • Vai esiet kādreiz brīnījušies, kā [noteikta kompetences joma] strādā [Fortune 500 uzņēmums/jebkurš cits veiksmīgo/atzīto uzņēmumu saraksts]?
  • Vai esiet [noteiktas profesijas nosaukums], kurš vēlas [vēlamais iznākums]

Atkārtotas iesaistes e-pasta temata rindiņas

  • Vai joprojām vēlaties saņemt mūsu biļetenu? Lai kāds būtu jūsu lēmums, Jums jāsaka mums patiesība
  • [vārds], esiet godīgs pret mums … Mēs nevaram ilgāk gaidīt
  • Vai Jūs ilgojaties pēc mums? Sazinamies no jauna!
  • Ir pagājis kāds laiciņš. Mēs skaitījām stundas un dienas
  • Mēs šķiramies, vai kā?
  • Vai Jūs joprojām gribat no mums ko dzirdēt?

Klienta iekļaušanas e-pasta temata rindiņas:

  • [vārds un uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmumā]!
  • [vārds, uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmuma] kopienā!
  • [vārds, uzvārds], dosimies nu uz priekšu!
  • [vārds, uzvārds], Jūs esiet pelnījis labāko
  • [Vārds], esiet sveicināts [uzņēmums]. Jūsu atsauces ir šeit!
  • Esiet jauniņais mūsu [uzņēmums] pasaulē?

Atsauksmes pieprasījuma e-pasta temata rindiņas:

  • Ātra pateicība no [uzņēmuma] komandas
  • Mēs labprāt uzzinātu jūsu viedokli par [produktu/pakalpojumu]
  • Kā mēs to paveicām, [vārds]?
  • Dalieties savās domās par [produktu/pakalpojumu/uzņēmumu]
  • Pateicamies, ka iegādājāties produktu/pakalpojumu. Kāda bija apkalpošana?
  • Mums jāparunā, [vārds]…

Zvana uzaicinājuma e-pasta temata rindiņas:

  • Parunāsim, [vārds]
  • [vārds], vai esat gatavs īsam čatam?
  • Joprojām cīnaties ar [sāpīgs punkts]? Apspriežam dažus risinājumus!
  • [vārds], sazinamies pa tālruni
  • Vajadzētu parunāt, vai tad ne?
  • Nepalaidiet garām mūsu zvanu
  • Mums patiktu Jūs sadzirdēt – burtiski

Zvana turpinājuma sekojuma e-pasta tematu rindiņas:

  • [vārds], bija jauki parunāt ar Jums
  • Paldies, ka atradāt laiku, lai parunātos ar mani
  • Lūk, par ko vienojāmies mūsu sarunas laikā [datums un laiks]
  • Kopsavilkums par mūsu zvanu [datums un laiks]
  • Paldies, ka veltījāt laiku, lai šodien parunātu ar mani, [vārds]
  • Bija tik patīkami ar jums iepazīties, [vārds]
  • Paldies, ka pārrunājāt savas bažas par [viena no jūsu interesenta problēmām] ar mani.
  • Es tikko atstāju Jums ziņu

Atlaides piedāvājuma e-pasta temata rindiņas:

  • X% atlaide — atrodiet savu atlaides kodu vēstulē
  • Speciālais piedāvājums: X% atlaide
  • X% atlaide – atlaides kods vēstulē!
  • X% atlaide visām precēm!
  • Tikai šodien : X% atlaide visām precēm!
  • X% nost jūsu iecienītajam [prece]
  • X% nost visiem abonementiem!
  • Saņemiet X% atlaidi visām paketēm!

Uzņēmuma e-pasta sūtīšana – labākā prakse

Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmuma e-pasti dotu gaidītos rezultātus, ir jāievēro zināmi noteikumi. Mēs pat nepieminēsim acīmredzamas lietas, piemēram, aicinājuma uz rīcību ievietošanu e-pasta beigās, jūsu abonentu saraksta segmentēšanu, katras kampaņas mērījumus un analīzi vai katras ziņas personalizēšanu, cik vien iespējams. Jūs jau to visu zinat, vai ne? Parunāsim par dažiem mazāk populāriem, bet joprojām svarīgiem e-mārketinga aspektiem, par kuriem ir jārūpējas, ja vēlaties īstenot labākās e-pasta mārketinga kampaņas.

1. Izmantojiet drošus SSL serverus e-pasta saziņai

1. Izmantojiet drošus SSL serverus e-pasta saziņai

SSL ir šifrēšanas tehnoloģija, kas ļauj sazināties ar e-pasta serveri, izmantojot uzlabotu drošību. Tā izmanto divas atsevišķas “atslēgas”, lai šifrētu visus e-pasta datus: publisko atslēgu un privāto atslēgu, kurai var piekļūt tikai adresāts. Tas nozīmē, ka e-pasta pārtveršanas neiespējamajā gadījumā pārtverošais lietotājs to nespēs izlasīt bez privātās atslēgas.

Konfigurējot galddatora klientus, piemēram, Outlook, Thunderbird vai arī mobilās ierīces, mēģiniet izmantot mūsu drošos portus un serverus.

2. Izvairieties no surogātpasta vārdiem jūsu ziņās

Surogātpasta filtri

E-pasta pakalpojumu sniedzējiem ir pretsurogātpasta filtri, kas neļauj mums saņemt nevēlamus e-pastus mūsu iesūtnēs.

Tas ir ļoti pozitīvi mums visiem (ir briesmīgi saņemt surogātpastu katru dienu, vai ne?), bet tas ir arī izaicinājums, kas jāpārvar visiem e-pasta mārketingā iesaistītajiem.

Ja nebūsit pietiekami uzmanīgs, jūsu jaunumu biļeteni, visticamāk, nonāks surogātpasta mapēs. Un, ja tā notiks, tad ikreiz, kad no mūsu servera nosūtīsim e-pasta ziņu, tā arī nonāks tieši šī lietotāja surogātpasta mapē.

Ir dažādi faktori, ko e-pasta pakalpojumu sniedzēji ņem vērā, ievietojot e-pastu surogātpasta mapē. Viens no tiem ir vārdu identificēšana, kas parasti asociējas ar surogātpasta ziņojumiem.

Ja vēlaties, lai jūsu e-pasti klientu pastkastītēs nonāktu bez problēmām, izvairieties no šādiem vārdiem: bezmaksas, dāvana, vislabākā cena, īpaša reklāma, atlaide, pārdošana, klikšķiniet šeit, nauda, pirkšana, labākā cena, zemākā cena, tikai par, bezmaksas zvani, ieguldījums, par 50% mazāk, kāpēc maksāt vairāk, likvidēt parādu, tagad, dariet to tagad, sāciet jau šodien, uz ierobežotu laiku, redzēts televīzijā, zaudējiet svaru utt.

3. Mainiet bijušo darbinieku paroles un novirziet kontus

Ierobežots palīdzības centrs

Tas nodrošina, ka darbiniekiem, kas atstāj jūsu uzņēmumu, vairs nav piekļuves kontiem vai biznesa darbībām. Pārsūtīšana nodrošina, ka, ja kāds atbild uz uzņēmuma e-pastu, kas nosūtīts, izmantojot bijušā darbinieka kontu, pašreizējais darbinieks var pabeigt vai deleģēt notiekošo saziņu.

4. Nesūtiet masveida e-pasta ziņas, izmantojot savu pasta servisu

4. Nesūtiet masveida e-pasta ziņas, izmantojot savu pasta servisu

Ja saviem kontaktiem sūtāt lielapjoma e-pastus – vienalga vai reklāmai, paziņojumiem vai jaunumu biļeteniem, nedariet to no sava tīmekļa pasta vai galddatora. Kāpēc? Jo šāda rīcība nopietni apdraud jūsu domēna reputāciju. Jūs varat iegūt situāciju, kad visi jūsu e-pasti tiks marķēti kā surogātpasts ilgtermiņā vai pat var izraisīt pasta pakalpojuma slēgšanu.

Lai droši nosūtītu lielapjoma e-pastus, ir jānodrošina, ka tiek ievērotas zināmi noteikumi un procedūras. Parasti tas tiek darīts, izmantojot specializētus pakalpojumu sniedzējus, kas palīdzēs ievērot pretsurogātpasta noteikumus.

5. Mazāk ir vairāk 

5. Mazāk ir vairāk 

Vairumā gadījumu vienkāršāki e-pasti darbojas daudz labāk nekā attēli, dažādas krāsas vai sarežģīti noformējumi…

Mazāk ir vairāk: jūsu e-pastam jābūt vienkāršam. Jo mazāk tas atgādina tipiskus jaunumu biļetenus (tos, kas ir izkārtoti dažādās slejās, pilni ar milzīgiem attēliem vai ar galvenēm), jo labāk.

Mēs esam pieraduši asociēt surogātpastu ar “pareizi izkārtotiem” jaunumu biļeteniem. Tāpēc interesanti, ka vienkārša e-pasta ziņa, kas izskatās pēc “parastas” ziņas, līdzīga tai, ko mums sūtītu draugs, parasti sniedz labākus rezultātus.

Noteikums ir šāds: saglabājiet to vienkāršu, naivu.

Uzņēmuma e-pasta sagataves — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā var izmērīt sava uzņēmuma e-pasta panākumus?

Atskaites

Galvenie un noderīgākie rādītāji e-pasta kampaņas panākumu mērīšanai ir piegādes līmenis, atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmeņa procentuālā attiecība. Šo statistiku nodrošinās visas uzticamās mārketinga aģentūras un e-pasta mārketinga rīki.

  • Piegādes līmenis ir tādu e-pastu proporcija, kas neveidoja atlēcienu pret kopējo nosūtīto e-pastu skaitu.
  • Atvēršanas līmenis ir to abonentu attiecība, kuri atvēra jūsu e-pasta ziņojumus, pret kopējo piegādāto e-pastu skaitu.
  • Vidējais klikšķu skaits ir proporcija starp saņēmējiem, kas noklikšķināja uz saitēm, un kopējo piegādāto e-pastu skaitu.
  • Atlēcienu līmenis ir to e-pastu proporcija jūsu adresātu sarakstā, kas nesaņēma jūsu ziņas, jo viņu pasta serveri vai klienti tās atgrieza, pret kopējo e-pastu skaitu jūsu sarakstā.

Parasti labi rezultāti ir:

  • Piegādes līmenis 95% vai vairāk
  • Atvēršanas līmenis 30% 
  • Vairāk nekā 10% klikšķinājuma līmenis
  • Mazāk kā 2% atlēciena līmenis

Tomēr šīs likmes un kritēriji dažādās nozarēs ir atšķirīgi. Svarīgākie elementi, kas ietekmē šos rezultātus, ir kampaņas datu kvalitāte un satura vērtība.

Cik gariem būtu jābūt e-pastiem?

Cik gariem būtu jābūt e-pastiem?

Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un pasniegtam nelielos fragmentos. Adresāti pavada dažas sekundes, pārlapojot e-pastus, meklējot vispārējus atslēgvārdus un tēmas. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgi izlasīs jūsu ziņu. Vispirms uzrakstiet e-pastu un rediģējiet to, atmetot visu lieko, līdz jums ir atlikusi tikai būtiskākā informācija.

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta formāta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta formāta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Vienkārša teksta formāta e-pasta ziņā ir tikai teksts bez formatējuma. Tas ļauj arī e-pastā iekļaut vienkāršus vizuālos elementus vai GIF attēlus. Tajā pašā laikā HTML versija satur attēlus, krāsas un citas teksta formatēšanas iespējas. Izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un daudziem citiem faktoriem.

Šķiet saprātīgi izmantot e-pastus, kuru pamatā ir HTML kods, jo īpaši B2C produktu gadījumā, jo šāda veida e-pasti sniedz vairāk iespēju vizuāli prezentēt savu produktu. Tomēr 62% mārketinga speciālistu apgalvo, ka sūta saviem abonentiem HTML un vienkārša teksta e-pastu hibrīdus (avots).

Cik lielai būtu jābūt e-pastu datu bāzei?

Rinda

Tas ir katra uzņēmuma individuāls aspekts. Ja pārdodat masveidīgu B2C produktu, kas ir pieejams daudzu veidu klientiem (tādi kā mobilais telefons, šalle vai ekonomisks auto), tad jūsu datu bāze būs milzīga un sastāvēs no simtiem tūkstošu kontaktu. Tomēr, ja piedāvājat specifisku B2B piegādes pārvaldības programmatūru, datu bāze acīmredzot būs mazāka. Svarīgākais ir segmentēt šo datu bāzi.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izmērīt sava uzņēmuma e-pasta panākumus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galvenie un noderīgākie rādītāji e-pasta kampaņas panākumu mērīšanai ir piegādes līmenis, atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmeņa procentuālā attiecība.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik gariem būtu jābūt maniem e-pastiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un pasniegtam nelielos gabaliņos. Adresāti pavada dažas sekundes, pārlapojot e-pastus, meklējot vispārējus atslēgvārdus un tēmas. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgi izlasīs jūsu ziņu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāraksta vienkārša teksta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un daudziem citiem faktoriem. Tomēr ir saprātīgi izmantot e-pastus, kuru pamatā ir HTML kods, jo īpaši B2C produktiem, jo šāda veida e-pasti sniedz papildu iespējas parādīt savu produktu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju