Bezmaksas Izmēģinājums

Uzņēmuma e-pasta sagataves

E-pasta mārketings ir ļoti elastīga saziņas metode. Šis kanāls piedāvā iespēju nosūtīt rakstiskas ziņas dažādos formātos, ieskaitot tekstu, statiskus un dinamiskus attēlus, URL ar izsekošanu vai krāsainus fontus.

Šī iemesla dēļ lielākā daļa uzņēmumu savās stratēģijās izmanto e-pasta mārketingu, lai nosūtītu reklāmas un piedāvājumus klientiem.

Ja jūs domājat, ka visi e-pasti ir vienādi, tad jūs ļoti maldāties! Mēs varam sadalīt e-pasta mārketinga vēstuļu tipus trīs galvenajos formātos:

  • Transakciju e-pasti
  • Attiecību e-pasti
  • Reklāmas e-pasti

Veidojot e-pasta mārketinga stratēģiju, ir jāpatur prātā šie atšķirīgie formāti, jo tie atbilst atšķirīgiem mērķiem.

Uzņēmuma e-pasta sagataves
E-pasta mārketings LiveAgent

Izpratne par trim e-pasta mārketinga kampaņu veidiem

Kā jau minējām, e-mārketings ir ļoti elastīgs. Ja šobrīd ātri apskatīsiet iesūtni, ievērosit, ka saņemat e-pastus no uzņēmumiem, kas sūta ziņas, izmantojot dažādus stilus.

Piemēram, e-pasts, kas reklamē lidmašīnas biļetes, neizskatīsies tāpat kā tiešsaistes pirkuma apstiprinājums. Tomēr abi joprojām tiek uzskatīti par e-pasta mārketinga sastāvdaļu!

Lai izprastu katra ziņojuma veida pamatelementus, paraugpraksi un saistītās mārketinga stratēģijas, mēs sadalīsim e-pasta mārketinga kampaņas trīs galvenajās kategorijās: transakciju, attiecību un reklāmas e-pasta veidos.

Transakciju e-pasti

Kā liecina nosaukums, transakciju e-pasti ir tie, kas attiecas uz konkrētu darījumu, kas notiek starp divām pusēm.

Piemēram, veicot pirkumu tiešsaistes veikalā, varat saņemt vairākus transakciju e-pastus: vienu, kas apstiprina transakciju, kad pabeidzat pasūtījumu, otru, kad uzņēmums saņem jūsu maksājumu, un vēl citu, kad jūsu produkts tiek nosūtīts utt.

Daži transakciju e-pastu piemēri:

  • Transakciju apstiprinājumi
  • Rēķini
  • Piegādes paziņojumi
  • Atgriešanas apstiprinājumi
  • Atbalsta pieteikumi
  • Paroļu atiestatīšanas
  • E-pasta adreses apstiprinājumi
Paroles atiestatīšanas e-pasts LiveAgent
Paroles atiestatīšanas e-pasts

Attiecību e-pasti

Attiecību e-pastu galvenais mērķis ir piesaistīt vai iesaistīt savu auditoriju.

Attiecību e-pasti ir vērsti uz attiecībām ar klientiem un potenciālajiem klientiem, nosūtot viņiem saturu, kas viņus izglīto un/vai sniedz papildu vērtību.

Jūsu attiecību e-pasti var ietvert:

  • Sveiciena vēstules jaunajiem abonentiem
  • Jaunumu biļetens
  • E-pasti, kas reklamē emuāra rakstus
  • Apstiprinājumi par parakstīšanos uz tīmekļa semināru
  • Viedokļa aptaujas
  • E-pasti par jaunumiem vai tendencēm konkrētā nozarē
  • Uzaicinājumi uz kursiem
Uzņēmuma e-pasta sagataves
LiveAgent attiecību e-pasti

Reklāmas e-pasti

Reklāmas e-pastus uzņēmumi sūta esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Šī iemesla dēļ tas parasti ir formāts, kas visvairāk saistīts ar e-pasta mārketingu. Bet, kā jau redzējāt, ir vairāki e-pasta veidi, kurus var nosūtīt un kuri ietilpst vienā un tajā pašā kategorijā.

Papildus reklamēšanai un piedāvājumiem reklāmas e-pastā var būt arī:

  • Informācija par jaunu produktu vai jauna pakalpojuma uzsākšanu
  • Jaunu resursu atvēršana
  • Tīmekļa semināru kopsavilkumi
  • Ziņas, kas piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodus
  • Uzlabošanas piedāvājumi
Uzņēmuma e-pasta sagataves
Reklāmas e-pasta piemērs – Starbucks

Bet vai e-pastu sūtīšana joprojām darbojas?

E-pasts joprojām ir viens no visbiežāk izmantotajiem saziņas kanāliem pasaulē. Tā ir mazāk invazīva un precīzāka alternatīva nekā daudzas citas komunikācijas metodes. Ja e-pasts tiek izmantots pareizi, tas rada stabilas tiešas attiecības starp uzņēmumiem un to klientiem.

Tā daudzpusība ir viens no galvenajiem iemesliem lielajai sasniedzamībai un efektivitātei. Mēs varētu pavadīt neskaitāmas stundas, runājot par visiem mērķiem, ko šis rīks piepilda. E-pasts joprojām ir galvenais veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, izplatīt saturu, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot attiecības ar klientiem, un mēs te nosaucām tik dažus.

Svarīgs fakts ir tas, ka 72% cilvēku priekšroku dod reklāmas satura saņemšanai pa e-pastu, nevis izmantojot sociālos medijus (avots).

Kā liecina Email Monday, 68,9% saņēmēju apskata mārketinga e-pastus savos viedtālruņos 2-3 dienas nedēļā (avots), savukārt 81% mobilo ierīču īpašnieku regulāri izmanto viedtālruni e-pasta ziņu pārbaudei (avots).

Nav iespējams ignorēt e-pasta iespējas, un jāizmanto viss, ko piedāvā šis saziņas kanāls. Tomēr, kāds ir ērtākais e-pasta lietošanas veids uzņēmumā? Kā jūs varat izmantot e-pasta iespējas un darīt to visērtāk un efektīvāk? Atbilde ir šāda: visu veidu biznesa e-pasta sagatavju izmantošana.

Kas ir e-pasta sagatave un kādas ir priekšrocības, to lietojot?

E-pasta sagatave ir HTML vai teksta sagatave, kas kalpo kā vadlīnija. Saturu var izmainīt tā, lai tas atbilstu ziņai.

E-pasta sagatave ļauj ātri izveidot e-pasta kampaņas. Jums tikai jāpielāgo sagatave savām vajadzībām, aizstājot attēlus, tekstu, fontus un citus elementus. Laba e-pasta sagatave ir piemērota visu veidu organizācijām, kas darbojas dažādās nozarēs, neatkarīgi no tā, vai tā ir e-komercija, tūrisms un viesmīlība, bizness, gastronomija, veselības aprūpe, izglītība vai kas cits.

E-pasta sagataves lietošanas priekšrocības

Jūs ietaupāt laiku un resursus

Tā vietā, lai rakstītu e-pastu vai veidotu e-pasta sagatavi no nulles, varat ērti augšupielādēt attēlus, mainīt tekstu un izvēlēties jaunu saturu, kas saistīts uz jūsu datu bāzē iekļautajiem kontaktiem. Jums nav jāizvēlas, kuras e-pasta daļas iekļaut, kur ievietot attēlus vai kur rakstīt tekstu. Tā vietā, izmantojot gatavu sagatavi, jums būs vairāk laika, lai izveidotu unikālu saturu.

Nav nepieciešams pārbaudīt formatējumu

Ikreiz, kad no jauna izveidojat e-pasta veidni, tā ir jāpārbauda, vai tajā nav kļūdu, jo, strādājot ar lielu datu apjomu, tiek apdraudētas svarīgas sadaļas vai tiek pieļautas formatēšanas kļūdas. Izmantojot veidni, e-pasts izskatās tieši tāpat kā priekšskatījums. Neatkarīgi no tā, neaizmirstiet pārbaudīt veidni.

Uzņēmuma e-pastu sagatavju skaidrojums

Kā minēts iepriekš, ir trīs veidu e-pasti: transakciju e-pasti, attiecību e-pasti un reklāmas e-pasti. Katrā no šīm kategorijām ietilpst dažādas e-pasta ziņas. Katrai kategorijai esam atlasījuši uzņēmuma e-pasta sagatavju kopu, lai jums būtu vieglāk palaist pirmo kampaņu vai uzlabot esošo.

Uzņēmuma e-pasta sagatavesProdukta laišana klajā

Jaunas funkcijas izlaišanas paziņojuma sagatave


Jauna fiziskā produkta palaišanas sagatave


Produkta vai pakalpojuma palaišanas e-pasts – īsa sagatave

Uzziniet vairāk par produktu palaišanas e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesAtsauksmes/apskati s

Profesionālas pieejas atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave


Draudzīgas noskaņas atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave


Pozitīva atzinuma atsauksmju/apskatu e-pasta sagatave

Uzziniet vairāk par atsauksmju/apskatu e-pasta sagatavēm

Jaunumu biļetena e-pasta sagataves


Jaunumu biļetena e-pasta sagatave dažādiem biznesa sektoriem


E-pasta jaunumu biļetena sagatave informatīvu ziņojumu nosūtīšanai

vai:

Uzziniet vairāk par Jaunumu biļetenu e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesIekļaušanās

Iekļaujošs sveiciena e-pasts


Iekļaujoša e-pasta sagatave, kas rakstīta reāla cilvēka vārdā


“Paldies, ka pievienojies mums” iekļaujoša e-pasta sagatave

Uzziniet vairāk par Klientu Iekļaušanas e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesAtsauksmju pieprasījums

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave ar lūgumu novērtēt produktus, ko iegādājāties


Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave ar pateicību par pievienošanos projektam


Kopīgojiet savas domas, izmantojot video atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatavi

Uzziniet vairāk par atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatavesUzaicinājums sazvanīties

E-pasta sagatave uz pirmo sazvanīšanos


E-pasta sagatave turpinājuma zvanam


“Ieplānojam zvanu?” zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave

Uzziniet vairāk par Zvana uzaicinājuma e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagatave s – Zvana saziņas turpinājums

Ja vēlaties veikt sapulces kopsavilkumu


Ja vēlaties organizēt sapulci


Ja vēlaties tieši reklamēt savu produktu vai pakalpojumu

Uzziniet vairāk par zvanam sekojošām e-pasta sagatavēm

Uzņēmuma e-pasta sagataveAtlaižu piedāvājums

Formālās atlaides piedāvājuma e-pasta sagatave


Ikdienišķa atlaides piedāvājuma e-pasta sagatave


Vispārēja atlaides koda e-pasta sagatave

Uzziniet vairāk par Atlaižu piedāvājuma E-pasta Sagatavēm

Temata rindiņas dažādām uzņēmuma e-pasta sagatavēm

Produkta palaišanas e-pasta tematu rindiņas:

  • Saskaraties ar [problēmu]? Mēs esam ar Jums! [produkts]
  • Beidzot tas ir klāt! Iepazīstieties ar [produktu]: Jūs tagad iegūsiet [ieguvumu]
  • Jauns [produkts vai pakalpojums] no [uzņēmums]: risinājums jūsu [problēmai]
  • Sasveicinieties ar [produktu]! Tagad [ieguvums] ir rokas stiepiena attālumā
  • Apnikusi [problēma]? Vairs neuztraucieties! [produkts] ir klāt, lai palīdzētu Jums!
  • Pieejams jau Tagad: [produkts], [problēmas] risinājums

Atsauksmju/apskatu e-pasta temata rindiņas:

  • Liels paldies no [uzņēmuma] komandas!
  • Pateicamies par pirkumu/Kā vērtējat mūsu pakalpojumu?
  • Jūsu bezmaksas abonements/dāvana
  • Tātad, ko jūs domājat par [uzņēmumu/produktu/pakalpojumu]?
  • Dalieties pāris vārdos un saņemiet [atlīdzība]
  • Pateicamies par Jūsu palīdzību

Jaunumu biļetena e-pasta temata rindiņas:

  • Nav labāka laika kā tagad
  • Krietna deva jaunāko ziņu no [kompānijas], īpaši Jums, [vārds]
  • [vārds], tā ir Jūsu pēdējā iespēja ietaupīt šajā [svētku/sezonas nosaukums]
  • Saņemiet bezmaksas [produktu/pakalpojumu], vienkārši izlasot šo e-pastu
  • Vai esiet kādreiz brīnījušies, kā [noteikta kompetences joma] strādā [Fortune 500 uzņēmums/jebkurš cits veiksmīgo/atzīto uzņēmumu saraksts]?
  • Vai esiet [noteiktas profesijas nosaukums], kurš vēlas [vēlamais iznākums]

Atkārtotas iesaistes e-pasta temata rindiņas

  • Vai joprojām vēlaties saņemt mūsu biļetenu? Lai kāds būtu jūsu lēmums, Jums jāsaka mums patiesība
  • [vārds], esiet godīgs pret mums … Mēs nevaram ilgāk gaidīt
  • Vai Jūs ilgojaties pēc mums? Sazinamies no jauna!
  • Ir pagājis kāds laiciņš. Mēs skaitījām stundas un dienas
  • Mēs šķiramies, vai kā?
  • Vai Jūs joprojām gribat no mums ko dzirdēt?

Klienta iekļaušanas e-pasta temata rindiņas:

  • [vārds un uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmumā]!
  • [vārds, uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmuma] kopienā!
  • [vārds, uzvārds], dosimies nu uz priekšu!
  • [vārds, uzvārds], Jūs esiet pelnījis labāko
  • [Vārds], esiet sveicināts [uzņēmums]. Jūsu atsauces ir šeit!
  • Esiet jauniņais mūsu [uzņēmums] pasaulē?

Atsauksmes pieprasījuma e-pasta temata rindiņas:

  • Ātra pateicība no [uzņēmuma] komandas
  • Mēs labprāt uzzinātu jūsu viedokli par [produktu/pakalpojumu]
  • Kā mēs to paveicām, [vārds]?
  • Dalieties savās domās par [produktu/pakalpojumu/uzņēmumu]
  • Pateicamies, ka iegādājāties produktu/pakalpojumu. Kāda bija apkalpošana?
  • Mums jāparunā, [vārds]…

Zvana uzaicinājuma e-pasta temata rindiņas:

  • Parunāsim, [vārds]
  • [vārds], vai esat gatavs īsam čatam?
  • Joprojām cīnaties ar [sāpīgs punkts]? Apspriežam dažus risinājumus!
  • [vārds], sazinamies pa tālruni
  • Vajadzētu parunāt, vai tad ne?
  • Nepalaidiet garām mūsu zvanu
  • Mums patiktu Jūs sadzirdēt – burtiski

Zvana turpinājuma sekojuma e-pasta tematu rindiņas:

  • [vārds], bija jauki parunāt ar Jums
  • Paldies, ka atradāt laiku, lai parunātos ar mani
  • Lūk, par ko vienojāmies mūsu sarunas laikā [datums un laiks]
  • Kopsavilkums par mūsu zvanu [datums un laiks]
  • Paldies, ka veltījāt laiku, lai šodien parunātu ar mani, [vārds]
  • Bija tik patīkami ar jums iepazīties, [vārds]
  • Paldies, ka pārrunājāt savas bažas par [viena no jūsu interesenta problēmām] ar mani.
  • Es tikko atstāju Jums ziņu

Atlaides piedāvājuma e-pasta temata rindiņas:

  • X% atlaide — atrodiet savu atlaides kodu vēstulē
  • Speciālais piedāvājums: X% atlaide
  • X% atlaide – atlaides kods vēstulē!
  • X% atlaide visām precēm!
  • Tikai šodien : X% atlaide visām precēm!
  • X% nost jūsu iecienītajam [prece]
  • X% nost visiem abonementiem!
  • Saņemiet X% atlaidi visām paketēm!

Uzņēmuma e-pasta sūtīšana – labākā prakse

Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmuma e-pasti dotu gaidītos rezultātus, ir jāievēro zināmi noteikumi. Mēs pat nepieminēsim acīmredzamas lietas, piemēram, aicinājuma uz rīcību ievietošanu e-pasta beigās, jūsu abonentu saraksta segmentēšanu, katras kampaņas mērījumus un analīzi vai katras ziņas personalizēšanu, cik vien iespējams. Jūs jau to visu zinat, vai ne? Parunāsim par dažiem mazāk populāriem, bet joprojām svarīgiem e-mārketinga aspektiem, par kuriem ir jārūpējas, ja vēlaties īstenot labākās e-pasta mārketinga kampaņas.

1. Izmantojiet drošus SSL serverus e-pasta saziņai

Uzņēmuma e-pasta sagataves

SSL ir šifrēšanas tehnoloģija, kas ļauj sazināties ar e-pasta serveri, izmantojot uzlabotu drošību. Tā izmanto divas atsevišķas “atslēgas”, lai šifrētu visus e-pasta datus: publisko atslēgu un privāto atslēgu, kurai var piekļūt tikai adresāts. Tas nozīmē, ka e-pasta pārtveršanas neiespējamajā gadījumā pārtverošais lietotājs to nespēs izlasīt bez privātās atslēgas.

Konfigurējot galddatora klientus, piemēram, Outlook, Thunderbird vai arī mobilās ierīces, mēģiniet izmantot mūsu drošos portus un serverus.

2. Izvairieties no surogātpasta vārdiem jūsu ziņās

Surogātpasta filtri

E-pasta pakalpojumu sniedzējiem ir pretsurogātpasta filtri, kas neļauj mums saņemt nevēlamus e-pastus mūsu iesūtnēs.

Tas ir ļoti pozitīvi mums visiem (ir briesmīgi saņemt surogātpastu katru dienu, vai ne?), bet tas ir arī izaicinājums, kas jāpārvar visiem e-pasta mārketingā iesaistītajiem.

Ja nebūsit pietiekami uzmanīgs, jūsu jaunumu biļeteni, visticamāk, nonāks surogātpasta mapēs. Un, ja tā notiks, tad ikreiz, kad no mūsu servera nosūtīsim e-pasta ziņu, tā arī nonāks tieši šī lietotāja surogātpasta mapē.

Ir dažādi faktori, ko e-pasta pakalpojumu sniedzēji ņem vērā, ievietojot e-pastu surogātpasta mapē. Viens no tiem ir vārdu identificēšana, kas parasti asociējas ar surogātpasta ziņojumiem.

Ja vēlaties, lai jūsu e-pasti klientu pastkastītēs nonāktu bez problēmām, izvairieties no šādiem vārdiem: bezmaksas, dāvana, vislabākā cena, īpaša reklāma, atlaide, pārdošana, klikšķiniet šeit, nauda, pirkšana, labākā cena, zemākā cena, tikai par, bezmaksas zvani, ieguldījums, par 50% mazāk, kāpēc maksāt vairāk, likvidēt parādu, tagad, dariet to tagad, sāciet jau šodien, uz ierobežotu laiku, redzēts televīzijā, zaudējiet svaru utt.

3. Mainiet bijušo darbinieku paroles un novirziet kontus

Ierobežots palīdzības centrs

Tas nodrošina, ka darbiniekiem, kas atstāj jūsu uzņēmumu, vairs nav piekļuves kontiem vai biznesa darbībām. Pārsūtīšana nodrošina, ka, ja kāds atbild uz uzņēmuma e-pastu, kas nosūtīts, izmantojot bijušā darbinieka kontu, pašreizējais darbinieks var pabeigt vai deleģēt notiekošo saziņu.

4. Nesūtiet masveida e-pasta ziņas, izmantojot savu pasta servisu

Uzņēmuma e-pasta sagataves

Ja saviem kontaktiem sūtāt lielapjoma e-pastus – vienalga vai reklāmai, paziņojumiem vai jaunumu biļeteniem, nedariet to no sava tīmekļa pasta vai galddatora. Kāpēc? Jo šāda rīcība nopietni apdraud jūsu domēna reputāciju. Jūs varat iegūt situāciju, kad visi jūsu e-pasti tiks marķēti kā surogātpasts ilgtermiņā vai pat var izraisīt pasta pakalpojuma slēgšanu.

Lai droši nosūtītu lielapjoma e-pastus, ir jānodrošina, ka tiek ievērotas zināmi noteikumi un procedūras. Parasti tas tiek darīts, izmantojot specializētus pakalpojumu sniedzējus, kas palīdzēs ievērot pretsurogātpasta noteikumus.

5. Mazāk ir vairāk 

Uzņēmuma e-pasta sagataves

Vairumā gadījumu vienkāršāki e-pasti darbojas daudz labāk nekā attēli, dažādas krāsas vai sarežģīti noformējumi…

Mazāk ir vairāk: jūsu e-pastam jābūt vienkāršam. Jo mazāk tas atgādina tipiskus jaunumu biļetenus (tos, kas ir izkārtoti dažādās slejās, pilni ar milzīgiem attēliem vai ar galvenēm), jo labāk.

Mēs esam pieraduši asociēt surogātpastu ar “pareizi izkārtotiem” jaunumu biļeteniem. Tāpēc interesanti, ka vienkārša e-pasta ziņa, kas izskatās pēc “parastas” ziņas, līdzīga tai, ko mums sūtītu draugs, parasti sniedz labākus rezultātus.

Noteikums ir šāds: saglabājiet to vienkāršu, naivu.

Uzņēmuma e-pasta sagataves — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā var izmērīt sava uzņēmuma e-pasta panākumus?

Atskaites

Galvenie un noderīgākie rādītāji e-pasta kampaņas panākumu mērīšanai ir piegādes līmenis, atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmeņa procentuālā attiecība. Šo statistiku nodrošinās visas uzticamās mārketinga aģentūras un e-pasta mārketinga rīki.

  • Piegādes līmenis ir tādu e-pastu proporcija, kas neveidoja atlēcienu pret kopējo nosūtīto e-pastu skaitu.
  • Atvēršanas līmenis ir to abonentu attiecība, kuri atvēra jūsu e-pasta ziņojumus, pret kopējo piegādāto e-pastu skaitu.
  • Vidējais klikšķu skaits ir proporcija starp saņēmējiem, kas noklikšķināja uz saitēm, un kopējo piegādāto e-pastu skaitu.
  • Atlēcienu līmenis ir to e-pastu proporcija jūsu adresātu sarakstā, kas nesaņēma jūsu ziņas, jo viņu pasta serveri vai klienti tās atgrieza, pret kopējo e-pastu skaitu jūsu sarakstā.

Parasti labi rezultāti ir:

  • Piegādes līmenis 95% vai vairāk
  • Atvēršanas līmenis 30% 
  • Vairāk nekā 10% klikšķinājuma līmenis
  • Mazāk kā 2% atlēciena līmenis

Tomēr šīs likmes un kritēriji dažādās nozarēs ir atšķirīgi. Svarīgākie elementi, kas ietekmē šos rezultātus, ir kampaņas datu kvalitāte un satura vērtība.

Cik gariem būtu jābūt e-pastiem?

Uzņēmuma e-pasta sagataves

Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un pasniegtam nelielos fragmentos. Adresāti pavada dažas sekundes, pārlapojot e-pastus, meklējot vispārējus atslēgvārdus un tēmas. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgi izlasīs jūsu ziņu. Vispirms uzrakstiet e-pastu un rediģējiet to, atmetot visu lieko, līdz jums ir atlikusi tikai būtiskākā informācija.

Vai būtu jāraksta vienkārša teksta formāta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?

Uzņēmuma e-pasta sagataves

Vienkārša teksta formāta e-pasta ziņā ir tikai teksts bez formatējuma. Tas ļauj arī e-pastā iekļaut vienkāršus vizuālos elementus vai GIF attēlus. Tajā pašā laikā HTML versija satur attēlus, krāsas un citas teksta formatēšanas iespējas. Izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un daudziem citiem faktoriem.

Šķiet saprātīgi izmantot e-pastus, kuru pamatā ir HTML kods, jo īpaši B2C produktu gadījumā, jo šāda veida e-pasti sniedz vairāk iespēju vizuāli prezentēt savu produktu. Tomēr 62% mārketinga speciālistu apgalvo, ka sūta saviem abonentiem HTML un vienkārša teksta e-pastu hibrīdus (avots).

Cik lielai būtu jābūt e-pastu datu bāzei?

Rinda

Tas ir katra uzņēmuma individuāls aspekts. Ja pārdodat masveidīgu B2C produktu, kas ir pieejams daudzu veidu klientiem (tādi kā mobilais telefons, šalle vai ekonomisks auto), tad jūsu datu bāze būs milzīga un sastāvēs no simtiem tūkstošu kontaktu. Tomēr, ja piedāvājat specifisku B2B piegādes pārvaldības programmatūru, datu bāze acīmredzot būs mazāka. Svarīgākais ir segmentēt šo datu bāzi.

Ready to put our business email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izmērīt sava uzņēmuma e-pasta panākumus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galvenie un noderīgākie rādītāji e-pasta kampaņas panākumu mērīšanai ir piegādes līmenis, atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmeņa procentuālā attiecība.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik gariem būtu jābūt maniem e-pastiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un pasniegtam nelielos gabaliņos. Adresāti pavada dažas sekundes, pārlapojot e-pastus, meklējot vispārējus atslēgvārdus un tēmas. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgi izlasīs jūsu ziņu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāraksta vienkārša teksta e-pasts vai jāsūta e-pasts HTML formātā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvēle ir atkarīga no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, zīmola, stila rokasgrāmatas un daudziem citiem faktoriem. Tomēr ir saprātīgi izmantot e-pastus, kuru pamatā ir HTML kods, jo īpaši B2C produktiem, jo šāda veida e-pasti sniedz papildu iespējas parādīt savu produktu.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo