Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Zvanam sekojoša e-pasta sagataves

Zvanam sekojoša e-pasta sagataves

Lielākā daļa pārdošanas komandas, uzsākot savu karjeru pārdošanā, nekad nedomātu par e-pasta sagatavju izmantošanu. Tā vietā viņi izmanto “klasiskās” pārdošanas stratēģijas: zvanīšanu, tikšanos norunāšanu un iepazīstināšanu ar uzņēmuma jaunumiem. Bet, kad ir īstais brīdis nosūtīt turpinājuma e-pastu interesentam, iestājas pauze. Viņi apstājas un domā: “Nu, ko gan lai es rakstu?”

Pārdošanas un biznesa e-pasta mārketings ir sarežģīta spēle. Galu galā e-pasts ir tikai vienvirziena informācijas straume, kas gaida atbildi. Kā parāda dati, lielākā daļa e-pastu tiek vienkārši ignorēti. Tomēr e-pasta mārketings joprojām ir nenovērtējama pārdošanas stratēģija. Turklāt daži interesenti saziņai izmanto tikai e-pastu.

Tāpēc ikvienam tirdzniecības pārstāvim ir jāzina, kā izmantot e-pasta iespējas un kā rakstīt efektīvu sekojuma vēstuli. Šajā pamācībā galvenā uzmanība tiks pievērsta e-pasta izveidei pēc pārdošanas zvana veikšanas.

Zvana sekošanas e-pasts – kāpēc tas ir tik svarīgi?

Sekošanas e-pastam ir jābūt neatņemamai jebkura pārdošanas procesa sastāvdaļai, kas ietver sazināšanos ar klientiem pa tālruni.

Bet kas tieši tas ir?

Ir divu veidu zvanu sekojuma e-pasti. Pirmais ir e-pasts, kas tiek nosūtīts interesentam uzreiz pēc sarunas. Šādā ziņā jāapkopo sarunas kopsavilkums, jāpiemin nākamās darbības, par kurām jūs abi jau vienojaties, un jānosaka laika grafiks. Otrā tipa zvanu sekojuma e-pasti ir jānosūta tikai tad, ja kontaktpersona neatbild uz pirmo vai nav ar jums sazinājusies kādu laiku pēc īsas sākotnējās atbildes.

Zvanam sekojoša e-pasta sagataves
E-pasta sekojums LiveAgent

Pēc zvana ir svarīgi nosūtīt sekojuma e-pastu. Pretējā gadījumā saruna ar interesentu kļūst tikai par jauku parunāšanos, kas nedod nekādu vērtību un neizraisīs pārdošanu. Būtībā ir garantēts, ka bez sekojuma ziņas jūsu kontaktpersona aizmirsīs par jūsu zvanu. Pat tad, ja vēlāk piezvanīsiet vēlreiz, otrai sarunai nebūs tik liela ietekme kā pirmajai.

Zvana sekojuma e-pasta sagataves temata rindiņas

  • [vārds], bija jauki parunāt ar Jums
  • Paldies, ka atradāt laiku, lai parunātos ar mani
  • Lūk, par ko vienojāmies mūsu [diena] sarunas laikā
  • Mūsu [diena] sarunas kopsavilkums
  • Paldies, ka veltījāt laiku, lai šodien parunātu ar mani, [vārds]
  • Bija tik patīkami ar jums iepazīties, [vārds]
  • Paldies, ka pārrunājāt savas bažas par [viena no jūsu interesenta problēmām] ar mani.
  • Es tikko atstāju Jums ziņu

Zvanu sekojuma e-pasta sagataves piemēri

Ja vēlaties apkopot sapulces rezultātus


Ja vēlaties organizēt sapulci


Ja vēlaties tieši reklamēt savu produktu vai pakalpojumu


Ja interesents nav pacēlis telefonu


Ja jums nepieciešams atlikt zvanu

Zvana sekojuma e-pasta sagatave – Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta zvana sekojuma e-pasts?

Risinājuma laiks

Mēģiniet nosūtīt kopsavilkuma e-pastu (uzskaitot nākamās darbības un visus sarunas laikā panāktās vienošanās) stundas laikā pēc sarunas. Ja nevarat nosūtīt šādu ziņu uzreiz pēc zvana, dariet to ne vēlāk kā darbadienas laikā pēc zvana. Ja sarunas laikā tiek noteiktas nākamās darbības, kurām ir nepieciešama iesaistīšanās no interesenta puses, dodiet tam laiku šo darbību veikšanai.

Ja šķiet, ka jinteresents neveic nekādus soļus pareizajā virzienā, nosūtiet viņiem sekojuma e-pastu divas līdz trīs dienas pirms termiņa, lai atgādinātu viņiem par jūsu vienošanos.

Vai vajadzētu ierosināt norunāt citu zvanu vai turpināt saziņu pa e-pastu?

Tiešsaistes čata programma

Vislabāk ir ļaut interesentam izlemt par viņam vēlamo saziņas kanālu. Ja persona vēlas sazināties pa tālruni nākošajā sarunas reizē vai apspriest nākamos soļus pa e-pastu, varat to pajautāt zvana sekojuma e-pastā. Ja interesenti piedāvā izlemt jums, tad vienkārši izvēlieties sev piemērotāko variantu.

Kad pēc zvana ūtu jāpārtrauc kontaktēšanās pa e-pastu?

Atbilde

Ja interesents divu nedēļu laikā ignorē līdz pat trīs e-pastus, ieteicams uz kādu brīdi pārtraukt ar tiem sazināties un pārbaudīt, vai tie kaut kādā veidā reaģē uz jūsu saziņu. Ja tā nav, pagaidiet divas nedēļas un mēģiniet nosūtīt vēl divus sekojuma e-pastus pēc zvana. Ja tas neizdodas, jums vairs nevajadzētu mēģināt kontaktēties ar šo personu.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta zvana sekojuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mēģiniet nosūtīt kopsavilkuma e-pastu (uzskaitot nākamos soļus un visas sarunas laikā panāktās vienošanās) stundas laikā pēc sarunas. Ja nevarat nosūtīt šādu ziņu uzreiz pēc zvana, dariet to ne vēlāk kā vienas darbadienas laikā pēc zvana.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai ierosināt plānot citu zvanu vai turpināt saziņu pa e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk ir ļaut Jūsu interesentam izlemt par viņam vēlamo saziņas kanālu. Ja kontaktpersona vēlas sazvanīties nākamajai sarunai vai apspriest nākamos soļus pa e-pastu, varat to pajautāt zvana sekojuma e-pastā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad pēc zvana būtu jāpārtrauc e-pastu nosūtīšana kontaktpersonai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja interesents divu nedēļu laikā ignorē līdz pat trīs e-pastus, ieteicams uz kādu brīdi pārtraukt ar to sazināties un tad pārbaudīt, vai tie kaut kādā veidā reaģē uz jūsu saziņu. Ja tā nav, pagaidiet divas nedēļas un mēģiniet nosūtīt vēl divus sekojuma e-pastus zvanam. Ja tas neizdodas, jums vairs nevajadzētu saistīties ar šo personu.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo