• Šabloni
  • Zvanam sekojoša e-pasta sagataves

Zvanam sekojoša e-pasta sagataves

Lielākā daļa pārdošanas komandas, uzsākot savu karjeru pārdošanā, nekad nedomātu par e-pasta sagatavju izmantošanu. Tā vietā viņi izmanto “klasiskās” pārdošanas stratēģijas: zvanīšanu, tikšanos norunāšanu un iepazīstināšanu ar uzņēmuma jaunumiem. Bet, kad ir īstais brīdis nosūtīt turpinājuma e-pastu interesentam, iestājas pauze. Viņi apstājas un domā: “Nu, ko gan lai es rakstu?”

Pārdošanas un biznesa e-pasta mārketings ir sarežģīta spēle. Galu galā e-pasts ir tikai vienvirziena informācijas straume, kas gaida atbildi. Kā parāda dati, lielākā daļa e-pastu tiek vienkārši ignorēti. Tomēr e-pasta mārketings joprojām ir nenovērtējama pārdošanas stratēģija. Turklāt daži interesenti saziņai izmanto tikai e-pastu.

Tāpēc ikvienam tirdzniecības pārstāvim ir jāzina, kā izmantot e-pasta iespējas un kā rakstīt efektīvu sekojuma vēstuli. Šajā pamācībā galvenā uzmanība tiks pievērsta e-pasta izveidei pēc pārdošanas zvana veikšanas.

Zvana sekošanas e-pasts – kāpēc tas ir tik svarīgi?

Sekošanas e-pastam ir jābūt neatņemamai jebkura pārdošanas procesa sastāvdaļai, kas ietver sazināšanos ar klientiem pa tālruni.

Bet kas tieši tas ir?

Ir divu veidu zvanu sekojuma e-pasti. Pirmais ir e-pasts, kas tiek nosūtīts interesentam uzreiz pēc sarunas. Šādā ziņā jāapkopo sarunas kopsavilkums, jāpiemin nākamās darbības, par kurām jūs abi jau vienojaties, un jānosaka laika grafiks. Otrā tipa zvanu sekojuma e-pasti ir jānosūta tikai tad, ja kontaktpersona neatbild uz pirmo vai nav ar jums sazinājusies kādu laiku pēc īsas sākotnējās atbildes.

Zvanam sekojoša e-pasta sagataves
E-pasta sekojums LiveAgent

Pēc zvana ir svarīgi nosūtīt sekojuma e-pastu. Pretējā gadījumā saruna ar interesentu kļūst tikai par jauku parunāšanos, kas nedod nekādu vērtību un neizraisīs pārdošanu. Būtībā ir garantēts, ka bez sekojuma ziņas jūsu kontaktpersona aizmirsīs par jūsu zvanu. Pat tad, ja vēlāk piezvanīsiet vēlreiz, otrai sarunai nebūs tik liela ietekme kā pirmajai.

Zvana sekojuma e-pasta sagataves temata rindiņas

  • [vārds], bija jauki parunāt ar Jums
  • Paldies, ka atradāt laiku, lai parunātos ar mani
  • Lūk, par ko vienojāmies mūsu [diena] sarunas laikā
  • Mūsu [diena] sarunas kopsavilkums
  • Paldies, ka veltījāt laiku, lai šodien parunātu ar mani, [vārds]
  • Bija tik patīkami ar jums iepazīties, [vārds]
  • Paldies, ka pārrunājāt savas bažas par [viena no jūsu interesenta problēmām] ar mani.
  • Es tikko atstāju Jums ziņu

Zvanu sekojuma e-pasta sagataves piemēri

Ja vēlaties apkopot sapulces rezultātus


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Ja vēlaties organizēt sapulci


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Ja vēlaties tieši reklamēt savu produktu vai pakalpojumu


Hello, [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]


Ja interesents nav pacēlis telefonu


Hi [name],

I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].

I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].

However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.

I hope we will reconnect soon!

Best,
[name & company]


Ja jums nepieciešams atlikt zvanu


Hello [name],

Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.

I’ll be happy to contact you again later in [the month].

Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.

How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?

I look forward to talking with you.

Best,
[name & company]

Zvana sekojuma e-pasta sagatave – Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta zvana sekojuma e-pasts?

Risinājuma laiks

Mēģiniet nosūtīt kopsavilkuma e-pastu (uzskaitot nākamās darbības un visus sarunas laikā panāktās vienošanās) stundas laikā pēc sarunas. Ja nevarat nosūtīt šādu ziņu uzreiz pēc zvana, dariet to ne vēlāk kā darbadienas laikā pēc zvana. Ja sarunas laikā tiek noteiktas nākamās darbības, kurām ir nepieciešama iesaistīšanās no interesenta puses, dodiet tam laiku šo darbību veikšanai.

Ja šķiet, ka jinteresents neveic nekādus soļus pareizajā virzienā, nosūtiet viņiem sekojuma e-pastu divas līdz trīs dienas pirms termiņa, lai atgādinātu viņiem par jūsu vienošanos.

Vai vajadzētu ierosināt norunāt citu zvanu vai turpināt saziņu pa e-pastu?

Tiešsaistes čata programma

Vislabāk ir ļaut interesentam izlemt par viņam vēlamo saziņas kanālu. Ja persona vēlas sazināties pa tālruni nākošajā sarunas reizē vai apspriest nākamos soļus pa e-pastu, varat to pajautāt zvana sekojuma e-pastā. Ja interesenti piedāvā izlemt jums, tad vienkārši izvēlieties sev piemērotāko variantu.

Kad pēc zvana ūtu jāpārtrauc kontaktēšanās pa e-pastu?

Atbilde

Ja interesents divu nedēļu laikā ignorē līdz pat trīs e-pastus, ieteicams uz kādu brīdi pārtraukt ar tiem sazināties un pārbaudīt, vai tie kaut kādā veidā reaģē uz jūsu saziņu. Ja tā nav, pagaidiet divas nedēļas un mēģiniet nosūtīt vēl divus sekojuma e-pastus pēc zvana. Ja tas neizdodas, jums vairs nevajadzētu mēģināt kontaktēties ar šo personu.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta zvana sekojuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mēģiniet nosūtīt kopsavilkuma e-pastu (uzskaitot nākamos soļus un visas sarunas laikā panāktās vienošanās) stundas laikā pēc sarunas. Ja nevarat nosūtīt šādu ziņu uzreiz pēc zvana, dariet to ne vēlāk kā vienas darbadienas laikā pēc zvana.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai ierosināt plānot citu zvanu vai turpināt saziņu pa e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk ir ļaut Jūsu interesentam izlemt par viņam vēlamo saziņas kanālu. Ja kontaktpersona vēlas sazvanīties nākamajai sarunai vai apspriest nākamos soļus pa e-pastu, varat to pajautāt zvana sekojuma e-pastā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad pēc zvana būtu jāpārtrauc e-pastu nosūtīšana kontaktpersonai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja interesents divu nedēļu laikā ignorē līdz pat trīs e-pastus, ieteicams uz kādu brīdi pārtraukt ar to sazināties un tad pārbaudīt, vai tie kaut kādā veidā reaģē uz jūsu saziņu. Ja tā nav, pagaidiet divas nedēļas un mēģiniet nosūtīt vēl divus sekojuma e-pastus zvanam. Ja tas neizdodas, jums vairs nevajadzētu saistīties ar šo personu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju