Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves ir raksti un padomi par to, kā piemērotākais veids, kā uzņēmumiem sazināties ar klientiem, partneriem un investoriem ir joprojām tālruņa sarunas. Rakstā apskatīti dažādi zvana uzaicinājumu e-pastu paraugi un metodes, kā piesaistīt un uzturēt klientu interesi.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Daudzi uzņēmumi ļoti smagi strādā, lai palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē. Viņi arī dara visu iespējamo, lai izmantotu jaunos kanālus, ko piedāvā internets un mūsdienu digitālais laikmets: sociālos medijus, e-pastus, formas, piesaistes lapas un citus mārketinga un komunikācijas līdzekļus. Bet vai šie rīki aizstāj tālruņa sakarus un klātienes saziņu ar klientiem, investoriem vai partneriem?
Atbilde ir – nē. Tālruņa sarunas ir svarīgs attiecību aspekts starp uzņēmumiem un to (potenciālajiem) klientiem. Tādējādi šajā rakstā ir izklāstīts, kā varat izmantot e-pasta mārketingu, lai atbalstītu zvanus ar klientiem.
Miljoniem e-pastu katru dienu ienāk un iziet no pārdevēju iesūtnēm. Jums jāzina, kā nosūtīt ideālo e-pastu, lai jūsu ziņa nenoklīstu. Tas jo īpaši attiecas uz zvana uzaicinājumu, ko sūtāt svarīgam klientam.
Daži apgalvo, ka parastās saziņas formas, piemēram, tālruņa zvani, ir novecojušas. Šo uzskatu autori mēdz aizmirst par dažiem noteicošiem faktoriem komunikācijā. Tie ietver tūlītējību, izteicienus, balss toņus un pauzes … Šie vārdi sniedz ziņu un svarīgu informāciju, kas tiktu zaudēta, izmantojot digitālo saziņu. Nekas nevar aizstāt dialogu un tiešu sarunu starp cilvēkiem (vismaz pagaidām.)
Tāpēc klientu uzaicināšanai uz zvaniem joprojām ir jābūt daļai no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, un zvanu uzaicinājuma e-pasta sagataves palīdzēs jums to izdarīt. Bet vispirms ķersimies pie tematu rindiņām.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
“Vai ieplānojam zvanu?” zvanu uzaicinājuma e-pasta sagatave
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
“Ātrais jautājums” turpmākais zvana uzaicinājums e-pasta sagatave
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Saziņas biežums ar esošajiem vai potenciālajiem klientiem ir jāpielāgo konkrētai kampaņai, problēmas steidzamībai vai potenciālā darījuma vērtībai. Jebkurā gadījumā atcerieties nepārpludināt kontaktpersonas ar e-pastiem un zvanu uzaicinājumiem. Pretējā gadījumā jūsu komunikācija var tikt parādīties kā surogātpasts.
Varat pieminēt, kāds laiks un datums jums ir vispiemērotākais. Tomēr jums jāļauj saviem potenciālajiem vai esošajiem klientiem izlemt, kad viņi vēlas ar jums sazināties.
Kopumā tas ir atkarīgs no privātuma likumiem konkrētajā valstī vai pavalstī. Parasti tas nav jāpiemin, bet ir laba prakse informēt savu kontaktpersonu par to, kā ieguvāt viņu e-pastu pat tad, ja viņi par to nejautā. Tomēr, ja viņi jums to jautā, sniedziet viņiem godīgu atbildi.
Atcerieties arī to, ka jums nevajadzētu sazināties ar cilvēkiem, kuri nav izteikuši vēlmi sazināties ar jūsu uzņēmumu.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Zvanu uzraudzības programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu, lai veidotu labu klientu apkalpošanu un uzņēmumu tēlu zvanu centriem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem