Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves

Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves

Daudzi uzņēmumi ļoti smagi strādā, lai palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē. Viņi arī dara visu iespējamo, lai izmantotu jaunos kanālus, ko piedāvā internets un mūsdienu digitālais laikmets: sociālos medijus, e-pastus, formas, piesaistes lapas un citus mārketinga un komunikācijas līdzekļus. Bet vai šie rīki aizstāj tālruņa sakarus un klātienes saziņu ar klientiem, investoriem vai partneriem?

Atbilde ir – nē. Tālruņa sarunas ir svarīgs attiecību aspekts starp uzņēmumiem un to (potenciālajiem) klientiem. Tādējādi šajā rakstā ir izklāstīts, kā varat izmantot e-pasta mārketingu, lai atbalstītu zvanus ar klientiem.

Miljoniem e-pastu katru dienu ienāk un iziet no pārdevēju iesūtnēm. Jums jāzina, kā nosūtīt ideālo e-pastu, lai jūsu ziņa nenoklīstu. Tas jo īpaši attiecas uz zvana uzaicinājumu, ko sūtāt svarīgam klientam.

Kāpēc klientu uzaicināšana uz zvaniem ir svarīga

Daži apgalvo, ka parastās saziņas formas, piemēram, tālruņa zvani, ir novecojušas. Šo uzskatu autori mēdz aizmirst par dažiem noteicošiem faktoriem komunikācijā. Tie ietver tūlītējību, izteicienus, balss toņus un pauzes … Šie vārdi sniedz ziņu un svarīgu informāciju, kas tiktu zaudēta, izmantojot digitālo saziņu. Nekas nevar aizstāt dialogu un tiešu sarunu starp cilvēkiem (vismaz pagaidām.)

Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves
Liveagent ļauj veikt videozvanus ar klientiem

Tāpēc klientu uzaicināšanai uz zvaniem joprojām ir jābūt daļai no jūsu e-pasta mārketinga stratēģijas, un zvanu uzaicinājuma e-pasta sagataves palīdzēs jums to izdarīt. Bet vispirms ķersimies pie tematu rindiņām.

Zvanu uzaicinājuma e-pasta sagataves tematu rindiņas piemēri

  • Parunāsim, [vārds]
  • [vārds], vai esat gatavs īsam čatam?
  • Joprojām cīnaties ar [sāpīgs punkts]? Apspriežam dažus risinājumus!
  • [vārds], sazinamies pa tālruni
  • Vajadzētu parunāt, vai tad ne?
  • Nepalaidiet garām mūsu zvanu
  • Mums patiktu Jūs sadzirdēt – burtiski
  • Vajadzīga palīdzība ar [sāpīgs punkts]? Norunājam sarunu!
  • Pārrunāsim jūsu [problēmjautājums] pa tālruni
  • Mēs labprāt sadarbotos ar jums, bet vispirms vajadzētu parunāties
  • Tas viss ir par runāšanu vienam ar otru, vai ne?
  • Esiet gatavs čatam?

7 zvanu uzaicinājumu e-pasta sagataves idejas

Sākotnējā sasniegšanas zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave

Zvanu uzaicinājuma e-pasta sekojums


Demonstrācijas zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave

Zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave klientiem, kas ziņo par dažām problēmām

Zvanu uzaicinājuma e-pasta sagatave ar iespējamu piepārdošanu


Pārliecinoša sekojuma zvana uzaicinājuma e-pasta sagatave

“Vai ieplānojam zvanu?” zvanu uzaicinājuma e-pasta sagatave

“Ātrais jautājums” turpmākais zvana uzaicinājums e-pasta sagatave

Zvanu uzaicinājuma e-pasts – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik bieži jāsūta zvanu uzaicinājuma e-pasti?

Risinājuma laiks

Saziņas biežums ar esošajiem vai potenciālajiem klientiem ir jāpielāgo konkrētai kampaņai, problēmas steidzamībai vai potenciālā darījuma vērtībai. Jebkurā gadījumā atcerieties nepārpludināt kontaktpersonas ar e-pastiem un zvanu uzaicinājumiem. Pretējā gadījumā jūsu komunikācija var tikt parādīties kā surogātpasts.

Vai zvana uzaicinājuma e-pastā ir jānorāda zvana laiks un datums?

Pieprasījuma iesniedzējs

Varat pieminēt, kāds laiks un datums jums ir vispiemērotākais. Tomēr jums jāļauj saviem potenciālajiem vai esošajiem klientiem izlemt, kad viņi vēlas ar jums sazināties.

Vai man būtu jānorāda, no kurienes es ieguvu kontaktpersonas tālruņa numuru?

Zvana uzaicinājuma e-pasta sagataves

Kopumā tas ir atkarīgs no privātuma likumiem konkrētajā valstī vai pavalstī. Parasti tas nav jāpiemin, bet ir laba prakse informēt savu kontaktpersonu par to, kā ieguvāt viņu e-pastu pat tad, ja viņi par to nejautā. Tomēr, ja viņi jums to jautā, sniedziet viņiem godīgu atbildi.

Atcerieties arī to, ka jums nevajadzētu sazināties ar cilvēkiem, kuri nav izteikuši vēlmi sazināties ar jūsu uzņēmumu.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži būtu jāsūta zvanu uzaicinājumu e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sakaru biežums ar esošajiem vai potenciālajiem klientiem ir jāpielāgo konkrētai kampaņai, problēmas steidzamībai vai potenciālā darījuma vērtībai. Jebkurā gadījumā atcerieties nepārpludināt kontaktpersonas ar e-pastiem un zvanu uzaicinājumiem. Pretējā gadījumā jūsu saziņa var tikt atzīmēta kā surogātpasts.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai zvana uzaicinājuma e-pastā ir jānorāda zvana laiks un datums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat minēt, kāds laiks un datums jums būtu vispiemērotākais. Tomēr jums jāļauj saviem potenciālajiem vai esošajiem klientiem izlemt, kad viņi vēlas ar jums sazināties.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai man būtu jānorāda, no kurienes es ieguvu kontaktpersonas tālruņa numuru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kopumā tas ir atkarīgs no privātuma likumiem konkrētā valstī vai pavalstī. Parasti tas nav jāpiemin, bet ir laba prakse informēt savu kontaktpersonu par to, kā ieguvāt informāciju par viņu pat tad, ja viņš par to nejautā.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo