Bezmaksas Izmēģinājums

Kuponu e-pastu sagataves

Vai ir kaut kas pārliecinošāks, nekā piedāvāt klientam atlaides kuponu? Šī sajūta, ka ir iespējams piekļūt kaut kam, kas ir iekārots un par zemāku cenu, bieži vien rada klientiem izšķirošo grūdienu iegādāties produktu vai pakalpojumu, kas iekritis acīs.

Arvien vairāk uzņēmumu turpina pārdošanu tiešsaistē un pievienojas e-komercijas pasaulei. Tāpēc, jo vairāk mārketinga stratēģiju jūs izmantosiet savā tiešsaistes veikalā, jo lielākas būs jūsu izredzes atšķirties no konkurentiem. Atlaižu kuponi ir lielisks piemērs tehnikai, kas piesaista gan esošos, gan potenciālos klientus. Saskaņā ar dažiem jaunākajiem pētījumiem 77% patērētāju, izmantojot kuponus, tērē $10 līdz $50 vairāk, nekā bija plānojuši, un 68% no tiem uzskata, ka kuponi palielina klientu lojalitāti.

Kas ir kuponi?

Kuponi ir jebkura digitālā mārketinga stratēģija, kuras mērķis ir palielināt pārdošanas apjomus un piesaistīt vairāk klientu, izmantojot atlaižu kuponus. Atlaižu kuponi vienmēr ir bijuši ap mums. Tradicionāli kuponi parasti tika izgriezti (un dažviet joprojām tiek) no reklāmas brošūrām vai žurnāliem un tad izmantoti veikalā. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, kuponus tagad biežāk lieto kā kodus, kas tiek ievadīti pirkuma noformēšanas procesā tiešsaistes platformās (vai veikalos).

Parasti mārketinga kampaņu īstenošana, kurās tiek izmantoti kuponi, ir ļoti vienkārša. Dažādas CMS sistēmas piedāvā spraudņus, kas ģenerē kodus, kurus lietotāji var lietot norēķināšanās brīdī.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgotas e-pasta sagataves

Kuponu izmantošanas priekšrocības jūsu mārketinga stratēģijā

  • Kuponi ir ērti lietojami un ātri īstenojami. Jums vienkārši ir jāizveido kods (piem., ZIEMASSVĒTKI), jāsasaista tas ar noteiktu atlaidi e-komercijas sistēmā un jāizplata kupons klientiem.
  • Kuponu kampaņas sniedz patiesu un noderīgu ieskatu. Varat novērtēt kampaņas panākumu līmeni un to kanālu veiktspēju, kuros reklamējāt kodu, analizējot, cik lietotāju izmantoja atbilstošo kuponu.
  • Kuponi palīdz veidot klientu lojalitāti. Kā minēts iepriekš, paši klienti uzskata, ka kuponi palielina lojalitāti. Lai no tā gūtu maksimālu labumu, varat izveidot e-pasta kampaņas pastāvīgajiem klientiem un apbalvot tos, piedāvājot ekskluzīvus atlaižu kuponus.
  • Pamesto grozu atjaunošana. Varat piedāvāt atlaižu kuponus, izmantojot atkārtotā mārketinga vai e-pasta kampaņas, kuru mērķauditorija ir lietotāji, kas pametuši grozu. Tas var pamudināt viņus pabeigt savu pasūtījumu.
  • Kuponus varat izmantot, lai veicinātu jauna produkta ienākšanu tirgū.

Ir daudz veidu, kā klientiem izsniegt kuponus. Viena no populārākajām metodēm ir e- pasta mārketings, kas piegādā kuponus tieši klienta iesūtnē.

Kuponu e-pasta temata rindiņas

  • Ietaupiet [X]% nākošajā pirkumā…
  • Mums ir kaut kas īpašs tieši Jums!
  • Kuponu laiks klāt!
  • Neliela pateicība par Jūsu pēdējo pirkumu
  • Jūs varat maksāt [X]% mazāk par nākošo pasūtījumu
  • Ilgu laiku neesat redzēts. Apmeklējiet mūsu veikalu atkal un iegūstiet [X]% atlaidi
  • Paldies, ka esat mūsu klients. Mums Jums kaut kas ir
  • Saņemiet [X]% atlaidi
  • Saņemiet līdz pat [X]% atlaidi, izmantojot šo kodu
  • [kods] – izmantojiet šo kodu pie pirkuma noformēšanas lai maksātu mazāk par jūsu iecienīto [produkts/pakalpojums]

Kuponu e-pastu sagataves

Kuponu e-pastu sagatave 1

Kuponu e-pastu sagatave 2

Kuponu e-pastu sagatave 3

Kuponu e-pastu sagatave 4

Kuponu e-pastu sagatave 5

Kuponu e-pastu sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik bieži vajadzētu piedāvāt kuponus?

Risinājuma laiks

Kuponu kampaņu biežums ir atkarīgs no daudziem aspektiem, un katram uzņēmumam tas būtu jāplāno rūpīgi. Ja esat jauns kuponu izmantošanas laukā, labāk piedāvāt kuponus tikai īpašos gadījumos, piemēram, produktu izlaidumam. Nepiedāvājiet atlaides pārāk bieži, jo tās var negatīvi ietekmēt jūsu uzņēmuma apakšējo pozīciju vai var kļūt tik pierastas jūsu klientiem, ka viņi nebūs gatavi maksāt pilnu cenu par nevienu no jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Kā vislabāk piedāvāt klientiem kuponus?

Atvērta dāvana ar atlaidi tajā

Varat sākt, piedāvājot klientiem kuponus īpašos gadījumos, piemēram, Ziemassvētkos, “Melnajā piektdienā” vai “Janvāra izpārdošanā”. Lietotāji ir vairāk gatavi tērēt naudu šajos periodos, tāpēc jūsu kampaņas, visticamāk, gūs panākumus. Varat arī apsvērt kuponu piešķiršanu klientiem viņu dzimšanas dienās vai vietējas nozīmes brīvdienās.

Kuriem uzņēmumiem labi veicas kuponu mārketingā?

Klientu apmierinātības līmenis

Ja jūs meklējat etalonus, jums noteikti būtu jāpaanalizē Amazon kuponu stratēģija. Arī Banana Republic un H&M ir labi pazīstami ar viņu sezonas izpārdošanām, ko atbalsta kuponu mārketings. Shopify kuponu kampaņas arī veiksmīgi samazina grozu pamešanas līmeni.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži vajadzētu piedāvāt kuponus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kuponu kampaņu biežums ir atkarīgs no daudziem aspektiem, un katram uzņēmumam tas būtu rūpīgi jāplāno . Ja esat jauns kuponu mārketingā, labāk piedāvāt kuponus tikai īpašos gadījumos, piemēram, produktu palaišanā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vislabāk piedāvāt klientiem kuponus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat iesākt, piedāvājot klientiem kuponus īpašos gadījumos, piemēram, Ziemassvētkos, “Melnajā piektdienā” vai “Janvāra izpārdošanā”. Lietotāji vairāk ir gatavi tērēt naudu šajos periodos, tāpēc jūsu kampaņas, visticamāk, gūs panākumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuri uzņēmumi gūst panākumus kuponu mārketingā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja jūs meklējat etalonus, jums noteikti būtu jāpaanalizē Amazon kuponu stratēģija. Arī Banana Republic un H&M ir labi pazīstami ar sezonas izpārdošanām, ko atbalsta kuponu mārketings. ” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo