Kuponu e-pastu sagataves

Vai ir kaut kas pārliecinošāks, nekā piedāvāt klientam atlaides kuponu? Šī sajūta, ka ir iespējams piekļūt kaut kam, kas ir iekārots un par zemāku cenu, bieži vien rada klientiem izšķirošo grūdienu iegādāties produktu vai pakalpojumu, kas iekritis acīs.

Arvien vairāk uzņēmumu turpina pārdošanu tiešsaistē un pievienojas e-komercijas pasaulei. Tāpēc, jo vairāk mārketinga stratēģiju jūs izmantosiet savā tiešsaistes veikalā, jo lielākas būs jūsu izredzes atšķirties no konkurentiem. Atlaižu kuponi ir lielisks piemērs tehnikai, kas piesaista gan esošos, gan potenciālos klientus. Saskaņā ar dažiem jaunākajiem pētījumiem 77% patērētāju, izmantojot kuponus, tērē $10 līdz $50 vairāk, nekā bija plānojuši, un 68% no tiem uzskata, ka kuponi palielina klientu lojalitāti.

Kas ir kuponi?

Kuponi ir jebkura digitālā mārketinga stratēģija, kuras mērķis ir palielināt pārdošanas apjomus un piesaistīt vairāk klientu, izmantojot atlaižu kuponus. Atlaižu kuponi vienmēr ir bijuši ap mums. Tradicionāli kuponi parasti tika izgriezti (un dažviet joprojām tiek) no reklāmas brošūrām vai žurnāliem un tad izmantoti veikalā. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, kuponus tagad biežāk lieto kā kodus, kas tiek ievadīti pirkuma noformēšanas procesā tiešsaistes platformās (vai veikalos).

Parasti mārketinga kampaņu īstenošana, kurās tiek izmantoti kuponi, ir ļoti vienkārša. Dažādas CMS sistēmas piedāvā spraudņus, kas ģenerē kodus, kurus lietotāji var lietot norēķināšanās brīdī.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgotas e-pasta sagataves

Kuponu izmantošanas priekšrocības jūsu mārketinga stratēģijā

  • Kuponi ir ērti lietojami un ātri īstenojami. Jums vienkārši ir jāizveido kods (piem., ZIEMASSVĒTKI), jāsasaista tas ar noteiktu atlaidi e-komercijas sistēmā un jāizplata kupons klientiem.
  • Kuponu kampaņas sniedz patiesu un noderīgu ieskatu. Varat novērtēt kampaņas panākumu līmeni un to kanālu veiktspēju, kuros reklamējāt kodu, analizējot, cik lietotāju izmantoja atbilstošo kuponu.
  • Kuponi palīdz veidot klientu lojalitāti. Kā minēts iepriekš, paši klienti uzskata, ka kuponi palielina lojalitāti. Lai no tā gūtu maksimālu labumu, varat izveidot e-pasta kampaņas pastāvīgajiem klientiem un apbalvot tos, piedāvājot ekskluzīvus atlaižu kuponus.
  • Pamesto grozu atjaunošana. Varat piedāvāt atlaižu kuponus, izmantojot atkārtotā mārketinga vai e-pasta kampaņas, kuru mērķauditorija ir lietotāji, kas pametuši grozu. Tas var pamudināt viņus pabeigt savu pasūtījumu.
  • Kuponus varat izmantot, lai veicinātu jauna produkta ienākšanu tirgū.

Ir daudz veidu, kā klientiem izsniegt kuponus. Viena no populārākajām metodēm ir e- pasta mārketings, kas piegādā kuponus tieši klienta iesūtnē.

Kuponu e-pasta temata rindiņas

  • Ietaupiet [X]% nākošajā pirkumā…
  • Mums ir kaut kas īpašs tieši Jums!
  • Kuponu laiks klāt!
  • Neliela pateicība par Jūsu pēdējo pirkumu
  • Jūs varat maksāt [X]% mazāk par nākošo pasūtījumu
  • Ilgu laiku neesat redzēts. Apmeklējiet mūsu veikalu atkal un iegūstiet [X]% atlaidi
  • Paldies, ka esat mūsu klients. Mums Jums kaut kas ir
  • Saņemiet [X]% atlaidi
  • Saņemiet līdz pat [X]% atlaidi, izmantojot šo kodu
  • [kods] – izmantojiet šo kodu pie pirkuma noformēšanas lai maksātu mazāk par jūsu iecienīto [produkts/pakalpojums]

Kuponu e-pastu sagataves

Kuponu e-pastu sagatave 1


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

Kuponu e-pastu sagatave 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

Kuponu e-pastu sagatave 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

Kuponu e-pastu sagatave 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

Kuponu e-pastu sagatave 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

Kuponu e-pastu sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik bieži vajadzētu piedāvāt kuponus?

Risinājuma laiks

Kuponu kampaņu biežums ir atkarīgs no daudziem aspektiem, un katram uzņēmumam tas būtu jāplāno rūpīgi. Ja esat jauns kuponu izmantošanas laukā, labāk piedāvāt kuponus tikai īpašos gadījumos, piemēram, produktu izlaidumam. Nepiedāvājiet atlaides pārāk bieži, jo tās var negatīvi ietekmēt jūsu uzņēmuma apakšējo pozīciju vai var kļūt tik pierastas jūsu klientiem, ka viņi nebūs gatavi maksāt pilnu cenu par nevienu no jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Kā vislabāk piedāvāt klientiem kuponus?

Atvērta dāvana ar atlaidi tajā

Varat sākt, piedāvājot klientiem kuponus īpašos gadījumos, piemēram, Ziemassvētkos, “Melnajā piektdienā” vai “Janvāra izpārdošanā”. Lietotāji ir vairāk gatavi tērēt naudu šajos periodos, tāpēc jūsu kampaņas, visticamāk, gūs panākumus. Varat arī apsvērt kuponu piešķiršanu klientiem viņu dzimšanas dienās vai vietējas nozīmes brīvdienās.

Kuriem uzņēmumiem labi veicas kuponu mārketingā?

Klientu apmierinātības līmenis

Ja jūs meklējat etalonus, jums noteikti būtu jāpaanalizē Amazon kuponu stratēģija. Arī Banana Republic un H&M ir labi pazīstami ar viņu sezonas izpārdošanām, ko atbalsta kuponu mārketings. Shopify kuponu kampaņas arī veiksmīgi samazina grozu pamešanas līmeni.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži vajadzētu piedāvāt kuponus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kuponu kampaņu biežums ir atkarīgs no daudziem aspektiem, un katram uzņēmumam tas būtu rūpīgi jāplāno . Ja esat jauns kuponu mārketingā, labāk piedāvāt kuponus tikai īpašos gadījumos, piemēram, produktu palaišanā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vislabāk piedāvāt klientiem kuponus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat iesākt, piedāvājot klientiem kuponus īpašos gadījumos, piemēram, Ziemassvētkos, “Melnajā piektdienā” vai “Janvāra izpārdošanā”. Lietotāji vairāk ir gatavi tērēt naudu šajos periodos, tāpēc jūsu kampaņas, visticamāk, gūs panākumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuri uzņēmumi gūst panākumus kuponu mārketingā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja jūs meklējat etalonus, jums noteikti būtu jāpaanalizē Amazon kuponu stratēģija. Arī Banana Republic un H&M ir labi pazīstami ar sezonas izpārdošanām, ko atbalsta kuponu mārketings. ” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju