Gatavojiet savus produktu pārdošanas e-pastus laicīgi, lai piesaistītu potenciālos klientus un palielinātu pārdošanu. Skatiet dažādas e-pasta sagataves, kuras var izmantot savos mārketinga pasākumos.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pārdošanas kampaņas ļauj mums vieglāk pārliecināt potenciālos klientus veikt pirkumus. Lai nodrošinātu, ka viss norit gludi, tiešsaistes veikalu īpašniekiem ir savlaicīgi jāsagatavo ikgadējie pārdošanas un veicināšanas pasākumi.
Ir pienācis laiks, kad ar to saskaramies: pārdošana vairs nav tāda, kāda tā bija agrāk. Šodien atlaides un veicināšanas pasākumi notiek visa gada garumā, jo īpaši e-komercijas nozarē. Līdz ar to izpārdošana potenciālajiem klientiem vairs nešķiet nekas tik īpašs, un aizvien grūtāk ir pārliecināt klientus veikt pirkumus.
Pirms sākam, mums ir jānodala viena lieta. Lai gan preces par pazeminātām cenām var iegādāties visa gada garumā, konceptuāli tās nav tas pats, kas pilnīga izpārdošana. Tālāk ir aprakstīts, kā ieraudzīt šo atšķirību:
Lai uzzinātu vairāk par pārdošanas veicināšanas kampaņu priekšrocībām, skatiet mūsu Pirmspārdošanas E-pasta Sagataves.
Lai piedāvātu saprātīgu stratēģiju pārdošanai vai īpašajām atlaidēm, ir jāatgriežas pie kopējā mārketinga plāna un jājautā sev, ko vēlaties sasniegt.
Viens no nozīmīgākajiem pārdošanas veicināšanas kampaņas elementiem ir e-pasta mārketings. E-pastu izmantošana reklamēšanai teorētiski ir ļoti vienkārša: ar produktu attēliem un informāciju par atlaidēm būtu jāpietiek, vai ne? Realitāte nav tik vienkārša. Ikkatrai ziņai ir jābūt daļai no plašākas stratēģijas, kā veidot attiecības ar klientiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi zināt, kā noslīpēt piedāvājuma dizainu, sakāmā toni, biežumu un radošumu, lai tie dotu vēlamos rezultātus.
Esam apkopojuši piecas jaudīgas produktu pārdošanas e-pasta sagataves, lai palīdzētu jums sazināties ar potenciālajiem klientiem un informēt viņus par nākamo lielo izpārdošanu.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
Ir daudz aspektu, kas var ietekmēt jūsu galīgo lēmumu. Pirmkārt, tas ir kampaņas ilgums. Otrkārt, jūsu domēna reputācija un iepriekšējā kampaņas statistika (atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmenis). Un visbeidzot atsauksmes no jūsu datu bāzes. Vienmēr uzklausiet klientu atsauksmes. Ja viņi sāk atbildēt uz jūsu e-pastiem un saka, ka vairs nevēlas no jums saņemt e-pastus, nekavējoties izņemiet tos no atbilstošajiem adresātu sarakstiem.
Šāda veida e-pasti var būt garāki par vairumu vienkāršākiem e-pastiem, ko nosūtāt. Jūs vienlaikus sniedzat ziņu, un arī mēģinat piesaistīt adresāta uzmanību. Atļaujieties izmantot vairāk tirdzniecisko, aprakstošo valodu un sniegt piemērus — izmantojiet attēlus un rakstiet piesaistošus virsrakstus.
Lai cik spēcīgs būtu e-mārketings, nekad nevajadzētu paļauties tikai uz vienu saziņas kanālu. Pārliecinieties, ka plānojat radošas sociālo mediju ziņas un izmantojat sociālo mediju reklāmas. Atkarībā no mērķauditorijas varat arī izmantot, piemēram, Google Ads reklāmas. Reklāmas tīkla kampaņas un uznirstošie logi arī var sniegt lieliskus rezultātus.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tiešsaistes tērzētavas ir noderīgas pārdošanai un papildus pārdošanai, nodrošinot mārketinga rīku ar funkcijām, kā klientu pārskatus un formu pielāgošanu.
Outbound sales campaigns have a significant impact on the success of a company's sales and marketing efforts. The main stages of outbound sales include identifying potential buyers, attracting them, qualifying them, closing deals, and following up after the sale. The most important metrics for measuring outbound sales success are pipeline metrics and engagement metrics. Creating a successful outbound sales team involves defining the process stages and tasks for representatives.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem