Gatavojiet savus produktu pārdošanas e-pastus laicīgi, lai piesaistītu potenciālos klientus un palielinātu pārdošanu. Skatiet dažādas e-pasta sagataves, kuras var izmantot savos mārketinga pasākumos.
Pārdošanas kampaņas ļauj mums vieglāk pārliecināt potenciālos klientus veikt pirkumus. Lai nodrošinātu, ka viss norit gludi, tiešsaistes veikalu īpašniekiem ir savlaicīgi jāsagatavo ikgadējie pārdošanas un veicināšanas pasākumi.
Ir pienācis laiks, kad ar to saskaramies: pārdošana vairs nav tāda, kāda tā bija agrāk. Šodien atlaides un veicināšanas pasākumi notiek visa gada garumā, jo īpaši e-komercijas nozarē. Līdz ar to izpārdošana potenciālajiem klientiem vairs nešķiet nekas tik īpašs, un aizvien grūtāk ir pārliecināt klientus veikt pirkumus.
Pirms sākam, mums ir jānodala viena lieta. Lai gan preces par pazeminātām cenām var iegādāties visa gada garumā, konceptuāli tās nav tas pats, kas pilnīga izpārdošana. Tālāk ir aprakstīts, kā ieraudzīt šo atšķirību:
Lai uzzinātu vairāk par pārdošanas veicināšanas kampaņu priekšrocībām, skatiet mūsu Pirmspārdošanas E-pasta Sagataves.
Lai piedāvātu saprātīgu stratēģiju pārdošanai vai īpašajām atlaidēm, ir jāatgriežas pie kopējā mārketinga plāna un jājautā sev, ko vēlaties sasniegt.
Viens no nozīmīgākajiem pārdošanas veicināšanas kampaņas elementiem ir e-pasta mārketings. E-pastu izmantošana reklamēšanai teorētiski ir ļoti vienkārša: ar produktu attēliem un informāciju par atlaidēm būtu jāpietiek, vai ne? Realitāte nav tik vienkārša. Ikkatrai ziņai ir jābūt daļai no plašākas stratēģijas, kā veidot attiecības ar klientiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi zināt, kā noslīpēt piedāvājuma dizainu, sakāmā toni, biežumu un radošumu, lai tie dotu vēlamos rezultātus.
Esam apkopojuši piecas jaudīgas produktu pārdošanas e-pasta sagataves, lai palīdzētu jums sazināties ar potenciālajiem klientiem un informēt viņus par nākamo lielo izpārdošanu.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 30-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Pēcpārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā ir apskatīti dažādi mārketinga strādājumi, kā atbalstīt klientus un veidot uzņēmuma savienojumu ar tiem. Tiek izceltas dažādas personalizētas e-pasta sagataves, kā arī uzsvērts praktisku un efektīvu saziņas kanālu nozīmīgums mārketingā. Tiek sniegti arī piemēri par to, kā iekļaut un novērtēt jaunus klientus. Pirktāju disonanse var samazināt ar tūlītēju problēmu risināšanu un ērtu atbalsta iegūšanas veidu.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.