Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Produkta pārdošanas e-pasta sagataves

Produkta pārdošanas e-pasta sagataves

Pārdošanas reklāmas kampaņas ļauj mums vieglāk pārliecināt potenciālos klientus veikt pirkumus. Lai nodrošinātu, ka viss norit gludi, tiešsaistes veikalu īpašniekiem ir jāsagatavo ikgadējie pārdošanas un veicināšanas pasākumi.

Pārdošanas veicināšanas stratēģijas digitālajā mārketingā

Ir pienācis laiks, kad ar to saskaramies: pārdošana vairs nav tāda, kāda tā bija agrāk. Šodien atlaides un veicināšanas pasākumi notiek visa gada garumā, jo īpaši e-komercijas nozarē. Līdz ar to izpārdošana potenciālajiem klientiem vairs nešķiet nekas tik īpašs, un aizvien grūtāk ir pārliecināt klientus veikt pirkumus.

Pirms sākam, mums ir jānodala viena lieta. Lai gan preces par pazeminātām cenām var iegādāties visa gada garumā, konceptuāli tās nav tas pats, kas pilnīga izpārdošana. Tālāk ir aprakstīts, kā ieraudzīt šo atšķirību:

  • Terminu “atlaide” var uzskatīt par atsevišķu preču cenu pazemināšanu, parasti sezonas beigās. Atlaides parasti nosaka noteiktos gada laikos. Daudzās valstīs ir īpaši noteikumi un nosacījumi, kas uzņēmumu īpašniekiem jāievēro, organizējot atlaižu pārdošanas veicināšanas kampaņu.
  • Speciālie piedāvājumi sniedz iespēju iegūt priekšmetus par pazeminātu cenu, taču neievērojot pārdošanas nosacījumus. Piemēram, varat reklamēt “3 par 2 cenu” piedāvājumu virknei produktu.
  • Nelikvīdi ir produkti, kuriem tiek piemērota atlaide, jo to vērtība ir samazinājusies sakarā ar bojāšanos, nepareizu lietošanu, novecošanos, ražošanas defektiem, vai citiem iemesliem.

Lai uzzinātu vairāk par pārdošanas veicināšanas kampaņu priekšrocībām, skatiet mūsu Pirmspārdošanas E-pasta Sagataves.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgojiet e-pasta sagataves tieši programmā LiveAgent

Lai piedāvātu saprātīgu stratēģiju pārdošanai vai īpašajām atlaidēm, ir jāatgriežas pie kopējā mārketinga plāna un jājautā sev, ko vēlaties sasniegt.

Viens no nozīmīgākajiem pārdošanas veicināšanas kampaņas elementiem ir e-pasta mārketings. E-pastu izmantošana reklamēšanai teorētiski ir ļoti vienkārša: ar produktu attēliem un informāciju par atlaidēm būtu jāpietiek, vai ne? Realitāte nav tik vienkārša. Katrai reklāmas ziņai ir jābūt daļai no plašākas stratēģijas, kā veidot attiecības ar klientiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi zināt, kā noslīpēt piedāvājuma dizainu, sakāmā toni, biežumu un radošumu, lai tie dotu vēlamos rezultātus.

Esam apkopojuši piecas jaudīgas produktu pārdošanas e-pasta sagataves, lai palīdzētu jums sazināties ar potenciālajiem klientiem un informēt viņus par nākamo lielo izpārdošanu.

Produktu pārdošanas e-pasta veidnes tematu rindiņas

  • PASTEIDZIETIES, vai arī palaidīsiet garām!
  • Mūsu izpārdošanas kampaņa sākas pēc 3..2..1..
  • Saņemiet [X]% atlaidi!
  • Atlikušas [X] lielisku piedāvājumu dienas…
  • [X]% nost VISAM
  • Līdz pat [X]% atlaide
  • Iegūstiet mūsu labākos produktus par satriecoši zemām cenām
  • [Sezonas] izpārdošana – līdz pat [X}% atlaide
  • Mūsu cenas tikko nokrita. Nepalaidiet garām
  • Sakiet “sveiki” zemajām cenām [uzņēmumā]
  • Visu laiku labākā diena…
  • Pssst..ei, Tu – jā, Tu! Mūsu e-veikalā tikko sākās jauna izpārdošana

Produktu izpārdošanas e-pasta sagataves

Produkta izpārdošanas e-pasta sagatave 1

Produkta izpārdošanas e-pasta sagatave 2

Produkta izpārdošanas e-pasta sagatave 3

Produkta izpārdošanas e-pasta sagatave 4

Produkta izpārdošanas e-pasta sagatave 5

Produktu izpārdošanas e-pasta sagataves — biežāk uzdotie jautājumi

Cik daudz izpārdošanas veicināšanas e-pastu vienas kampaņas ietvaros būtu jānosūta?

Poga, lai dalītos ar ārējiem resursiem

Ir daudz aspektu, kas var ietekmēt jūsu galīgo lēmumu. Pirmkārt, tas ir kampaņas ilgums. Otrkārt, jūsu domēna reputācija un iepriekšējā kampaņas statistika (atvēršanas līmenis, vidējais klikšķu skaits un atlēcienu līmenis). Un visbeidzot atsauksmes no jūsu datu bāzes. Vienmēr uzklausiet klientu atsauksmes. Ja viņi sāk atbildēt uz jūsu e-pastiem un saka, ka vairs nevēlas no jums saņemt e-pastus, nekavējoties izņemiet tos no atbilstošajiem adresātu sarakstiem.

Cik garam jābūt pārdošanas veicināšanas e-pastam?

Atvērts e-pasts ar atzinību un dāvanu

Šāda veida e-pasti var būt garāki par vairumu vienkāršākiem e-pastiem, ko nosūtāt. Jūs vienlaikus sniedzat ziņu, un arī mēģinat piesaistīt adresāta uzmanību. Atļaujieties izmantot vairāk tirdzniecisko, aprakstošo valodu un sniegt piemērus — izmantojiet attēlus un rakstiet piesaistošus virsrakstus.

Kādus vēl citus kanālus papildus e-pastam varētu izmantot, lai reklamētu pārdošanas veicināšanas kampaņu?

Daudzkanālu atbalsts

Lai cik spēcīgs būtu e-mārketings, nekad nevajadzētu paļauties tikai uz vienu saziņas kanālu. Pārliecinieties, ka plānojat radošas sociālo mediju ziņas un izmantojat sociālo mediju reklāmas. Atkarībā no mērķauditorijas varat arī izmantot, piemēram, Google Ads reklāmas. Reklāmas tīkla kampaņas un uznirstošie logi arī var sniegt lieliskus rezultātus.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz pārdošanas veicināšanas e-pastu būtu jānosūta vienas kampaņas ietvaros?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daudzumu var ietekmēt daudzi aspekti. Pirmais aspekts ir kampaņas ilgums. Otrs ir jūsu domēna reputācija un iepriekšējā kampaņas statistika. Un visbeidzot, atsauksmes no jūsu datu bāzes klientiem. Vienmēr uzklausiet klientu atsauksmes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt pārdošanas veicināšanas e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pārdošanas veicināšanas e-pasti var būt garāki par vienkāršajiem e-pastiem, ko nosūtāt. Jūs sniedzat ziņu, un arī mēģinat piesaistīt adresāta uzmanību. Tādējādi varat izmantot vairāk ar pārdošanu saistīto, aprakstošo valodu un sniegt piemērus — izmantot attēlus un rakstīt piesaistošus virsrakstus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādus vēl citus kanālus papildus e-pastam var izmantot, lai reklamētu pārdošanas veicināšanas kampaņu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai cik spēcīgs būtu e-mārketings, nekad nevajadzētu paļauties tikai uz vienu saziņas kanālu. Pārliecinieties, ka plānojat arī radošas sociālo mediju ziņas un izmantojat sociālo mediju reklāmas.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo