Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • E-komercijas e-pasta sagataves

E-komercijas e-pasta sagataves

E-komercija attīstās neticami ātri, un patreiz šai nozarei vissvarīgākā ir gaidāmā pārdošanas sezona. 2019. gadā e-komercijas radītais pārdošanas apjoms visā pasaulē pārsniedza $3,4 miljardus, un paredzams, ka 2021. gadā tas sasniegs $4,9 miljardus (avots). Ja jums pieder e-komercijas veikals, ir pēdējais brīdis sagatavoties. Ja vēl neesat to izdarījis, ir pienācis laiks pārskatīt e-komercijas mārketinga stratēģiju.

Uz kuriem stratēģijas aspektiem būtu jākoncentrējas? Viss norāda uz to, ka e-pasti ir vēlamā saziņas metode e-komercijas uzņēmumiem. Patiesībā 72% cilvēku (tostarp pusaudži) dod priekšroku e-pastam kā galvenajam saziņas avotam ar uzņēmumiem (avots).

Ņemot to visu vērā, mēs jums nodrošināsim visus nepieciešamos resursus un padomus, lai uzlabotu e-komercijas mārketinga stratēģiju, tostarp dažāda veida e-pastus, kas jums būs jāizmanto, lai piesaistītu klientu uzmanību.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent pieteikumu apstrādes informācijas panelī

E-pasta mārketinga stratēģijas: Pamati

Pirms sākat klientiem sūtīt masveida e-pastus, ir svarīgi definēt e-pasta mārketinga stratēģijas mērķus. Jūsu mērķi būs pamats visām jūsu darbībām un palīdzēs jums novērtēt to efektivitāti.

Ja vienkārši sākat rakstīt e-pastus bez stingras stratēģijas, jūs riskējat sūtīt ziņas, kas nedos vēlamos rezultātus. Jautājums, kas jums jāuzdod sev kā e-komercijas uzņēmumam, ir: “Ko es gribu panākt?

Jūsu mērķi varētu būt šādi:

  • Jaunu klientu iegūšana
  • Pārdošanas palielināšana
  • Pārskatu un atsauksmju apkopošana
  • Klientu lojalitātes veicināšana un komunikācijas uzlabošana
  • Informācijas sniegšana klientiem (par īpašiem piedāvājumiem, jauniem produktiem, atjauninājumiem utt.)
  • Iepazīstināšana ar jūsu uzņēmumu un jūsu ekskluzīvajām tirdzniecības vietām

Protams, jums nav jāizvēlas tikai viens no šiem mērķiem. Tomēr, ņemot vērā visas iespējas, ko piedāvā e-mārketings, ir jānosaka daži skaidri definētus mērķi. Ja mēģināsit sasniegt pārāk daudz mērķu, jūsu kampaņu efektivitāte būs vāja. Koncentrējoties uz jums vissvarīgākajiem mērķiem, jūs varat efektīvi izmantot savus resursus un izvairīties no laika tērēšanas, veidojot tādu e-pasta saturu, kas nerada nekādu vērtību jūsu lietotājiem.

Aplūkosim, ko varat darīt, lai nodrošinātu jūsu skaidri definēto mērķu sasniegšanu.

E-komercijas e-pasta sagataves
Iepriekšsagatavotas atbildes kā pielāgojamas e-pasta sagataves

E-komercijas mārketinga paraugprakses kopsavilkums

  • Esiet pastāvīgi nosūtīto e-pastu skaitā – nemainiet biežumu
  • Iegūstiet e-pasta sarakstus legālā veidā – neiegādājieties adresātu sarakstus
  • Uzturiet sarakstus tīrus no “surogātpasta slazdiem”
  • Izvairieties no tā, ka jūsu e-pasts tiek atzīmēts kā surogātpasts
  • Personalizējiet e-pastus
  • Esiet konsekvents savu e-pastu noformējumā
  • Nonākot līdz temata rindiņām, lieciet lietā radošumu
  • Veiciet A/B testus
  • Vienmēr aizpildiet priekšgalveni
  • Noturiet jauku līdzsvaru starp tekstu un attēliem
  • Novietojiet atteikšanās pogu redzamā vietā
  • Izvairieties no saīsinātajām saitēm
  • Segmentējiet kontaktus, pamatojoties uz viņu interesēm, pirkšanas vēsturi utt.
  • Laika gaitā pielāgojiet, modificējiet vai no jauna pieskaņojiet savus mērķus

Kā jau minēts sākumā, mēs esam sagatavojuši noderīgus materiālus, lai jūs varētu īstenot teoriju praksē un sākt sazināties ar saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem pa e-pastu.

Pirmspārdošanas e-pasta tematu rindiņas

  • Nenokavējiet – izpārdošanas sezona sākas [nākamnedēļ/pirmdienā/pēc X dienām utt.

Produktu pārdošanas e-pasta sagatavju tematu rindiņas

  • Laba ziņa – mūsu cenas krītas
  • Brīdinājums par cenu kritumu: atsevišķām precēm līdz [X]%

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas

  • Veiksmīgi! Mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu

Pēdējās iespējas e-pasta sagataves tematu rindiņas

  • No kolekcijas [nosaukums] ir palikuši tikai daži [nosaukums]. Iepērcieties tūlīt
  • [x]% atlaides beidzas pēc [Y] stundām. Tā ir jūsu pēdējā iespēja nopirkt [preces]

Pamesta iepirkumu groza e-pasta temata rindiņas

  • Grozā ir palicis kas nepasūtīts
  • Neaizmirstiet pasūtīt [preces nosaukums, kas ir lietotāja pirkumu grozā]
  • Vai vēl joprojām nevariet izšķirties? Pabeidziet pirkumu, pirms [prece] ir beigusies!

E-komercijas e-pasta sagataves

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 1


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 2


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 3


Pēdējās Iespējas e-pasta sagatave 1


Pēdējās Iespējas e-pasta sagatave 2


Kupona e-pasta sagatave 1


Kupona e-pasta sagatave 2 – kā pateicība par kaut ko paveiktu


Piepārdošanas/Šķērspārdošanas e-pasta sagatave 1 – vērsta uz šķērspārdošanu


Piepārdošanas/Šķērspārdošanas e-pasta sagatave 2 – vērsta uz šķērspārdošanu

E-komercijas e-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir e-komercijas e-pasts?

E-pasts ir stabili izveidojies kā mārketinga rīks. Pārdošanas piltuve apraksta darbību secību, kurās apmeklētājs var iesaistīties, sākot no sākotnējās intereses līdz pat pirkšanai. E-komercijas e-pasts ir efektīvs veids, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, nosūtot e-pastu sēriju lietotājam, kad viņš apmeklē vietni.

Kā izveidot e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu?

Lai izveidotu e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu, jums ir nepieciešams e-komercijas vajadzībām aprīkots e-mārketinga rīks, lai jūs varētu izveidot formu klientu informācijas apkopošanai un e-pastu sērijai, kas palīdz veidot attiecības ar klientiem, kā arī sazināties ar jūsu uzņēmumu. Šāda rīka piemērs būtu Mailchimp.

Kā e-komercijai noder e-pasti?

E-pasts ir vispopulārākais tiešsaistes saziņas veids. E-pasta sūtīšana bieži ir iepirkšanās procesa pirmais solis.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir e-komercijas e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasts ir nostabilizējies mārketinga rīks. Pārdošanas piltuve apraksta darbību secību, kurās apmeklētājs var iesaistīties, sākot no sākotnējās intereses līdz pat pirkumam. E-komercijas e-pasts ir efektīvs veids, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, nosūtot e-pastu sēriju lietotājam, kad viņš apmeklē vietni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izveidot e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai izveidotu e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu, jums ir nepieciešams e-komercijas vajadzībām aprīkots mārketinga rīks, lai jūs varētu izveidot formu klientu informācijas apkopošanai un e-pastu sērijai, kas palīdz veidot attiecības ar klientiem, kā arī sazināties ar jūsu uzņēmumu. Šāda rīka piemērs būtu Mailchimp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā e-komercijā noder e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasts ir vispopulārākais tiešsaistes saziņas veids. E-pasta sūtīšana bieži ir iepirkšanās procesa pirmais solis.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju