Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-komercijas e-pasta sagataves

E-komercijas e-pasta sagataves

E-commerce is growing at an incredibly fast pace, and right now there’s nothing more important for this industry as the upcoming sales season. In 2019, worldwide sales generated by e-commerce totaled over $3.4 bn, and they are expected to reach $4.9 bn in 2021 (source). So, if you own an e-commerce store, it’s the last chance for you to get ready. If you haven’t already done so, it’s time to review your e-commerce marketing strategy.

Which aspects of your strategy should you focus on? Everything points towards emails being the preferred communication method for e-commerce businesses. In fact, 72% of people (including millennials and teenagers) prefer email as their main source of communication with businesses (source).

Taking all of this into account, we will provide you with all of the necessary resources and tips to boost your e-commerce email marketing strategy – including different types of emails you will need to use to attract your customers’ attention.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent pieteikumu apstrādes informācijas panelī

E-pasta mārketinga stratēģijas: Pamati

Pirms sākat klientiem sūtīt masveida e-pastus, ir svarīgi definēt e-pasta mārketinga stratēģijas mērķus. Jūsu mērķi būs pamats visām jūsu darbībām un palīdzēs jums novērtēt to efektivitāti.

Ja vienkārši sākat rakstīt e-pastus bez stingras stratēģijas, jūs riskējat sūtīt ziņas, kas nedos vēlamos rezultātus. Jautājums, kas jums jāuzdod sev kā e-komercijas uzņēmumam, ir: “Ko es gribu panākt?

Jūsu mērķi varētu būt šādi:

  • Jaunu klientu iegūšana
  • Pārdošanas palielināšana
  • Pārskatu un atsauksmju apkopošana
  • Klientu lojalitātes veicināšana un komunikācijas uzlabošana
  • Informācijas sniegšana klientiem (par īpašiem piedāvājumiem, jauniem produktiem, atjauninājumiem utt.)
  • Iepazīstināšana ar jūsu uzņēmumu un jūsu ekskluzīvajām tirdzniecības vietām

Obviously, you don’t have to choose just one of these goals. However, with all of the possibilities that are offered by email marketing, the aim is to have a few clearly defined objectives. Trying to hit too many targets will result in the underperformance of your campaigns. By focusing on the goals that are most important to you, you can efficiently utilize your resources and avoid wasting time on creating email content that does not add any value to your users. 

Aplūkosim, ko varat darīt, lai nodrošinātu jūsu skaidri definēto mērķu sasniegšanu.

E-komercijas e-pasta sagataves
Iepriekšsagatavotas atbildes kā pielāgojamas e-pasta sagataves

E-komercijas mārketinga paraugprakses kopsavilkums

  • Esiet pastāvīgi nosūtīto e-pastu skaitā – nemainiet biežumu
  • Iegūstiet e-pasta sarakstus legālā veidā – neiegādājieties adresātu sarakstus
  • Uzturiet sarakstus tīrus no “surogātpasta slazdiem”
  • Izvairieties no tā, ka jūsu e-pasts tiek atzīmēts kā surogātpasts
  • Personalizējiet e-pastus
  • Esiet konsekvents savu e-pastu noformējumā
  • Nonākot līdz temata rindiņām, lieciet lietā radošumu
  • Veiciet A/B testus
  • Vienmēr aizpildiet priekšgalveni
  • Noturiet jauku līdzsvaru starp tekstu un attēliem
  • Novietojiet atteikšanās pogu redzamā vietā
  • Izvairieties no saīsinātajām saitēm
  • Segmentējiet kontaktus, pamatojoties uz viņu interesēm, pirkšanas vēsturi utt.
  • Laika gaitā pielāgojiet, modificējiet vai no jauna pieskaņojiet savus mērķus

Kā jau minēts sākumā, mēs esam sagatavojuši noderīgus materiālus, lai jūs varētu īstenot teoriju praksē un sākt sazināties ar saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem pa e-pastu.

Pirmspārdošanas e-pasta tematu rindiņas

  • Nenokavējiet – izpārdošanas sezona sākas [nākamnedēļ/pirmdienā/pēc X dienām utt.

Produktu pārdošanas e-pasta sagatavju tematu rindiņas

  • Laba ziņa – mūsu cenas krītas
  • Brīdinājums par cenu kritumu: atsevišķām precēm līdz [X]%

Pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta temata rindiņas

  • Veiksmīgi! Mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu

Pēdējās iespējas e-pasta sagataves tematu rindiņas

  • No kolekcijas [nosaukums] ir palikuši tikai daži [nosaukums]. Iepērcieties tūlīt
  • [x]% atlaides beidzas pēc [Y] stundām. Tā ir jūsu pēdējā iespēja nopirkt [preces]

Pamesta iepirkumu groza e-pasta temata rindiņas

  • Grozā ir palicis kas nepasūtīts
  • Neaizmirstiet pasūtīt [preces nosaukums, kas ir lietotāja pirkumu grozā]
  • Vai vēl joprojām nevariet izšķirties? Pabeidziet pirkumu, pirms [prece] ir beigusies!

E-komercijas e-pasta sagataves

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves


Hi [name]!

We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.

We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.

Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!

Want to learn more? Go to our website [link]

Best,
The [company] team


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 1


Hi [name],

Here’s your requested price drop alert!

We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.

To get the discount, use this unique code at the checkout:

PROMO CODE: [code]

Hurry up, the offer expires on [date]!


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 2


Hey [name]!

We think you should know that our prices have just dropped.

You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].

Have a look at some examples of discounted items:

[A list of the most greatly discounted products with images]

Click the button below to start shopping:

[button] ACCESS THE STORE


Produkta pārdošanas e-pasta sagatave 3


Hi [name],

Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.

You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:

[code]

Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.

[button] BUY NOW


Pēdējās Iespējas e-pasta sagatave 1


Hey [name],

It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.

Have a look at some of the items that are still available:

[Examples of products that are still in stock].

The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.

[Button] SHOP NOW

Best,
The [company] Customer Service Team


Pēdējās Iespējas e-pasta sagatave 2


Hey there!

Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].

This means you only have [Y] hours left to save on selected products.

Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.

[Button] SHOP THE SALE

Here’s what you can buy:

[Images of discounted products].


Kupona e-pasta sagatave 1


Hello [name],

We have something special for you:

Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.

[code]

Follow this link to use your coupon [link]


Kupona e-pasta sagatave 2 – kā pateicība par kaut ko paveiktu


Hi [name]!
Thank you for [filling out our survey/your support/posting your review].
You can find your [X]% off coupon code below:

[code]

If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].

And once again – thank you for your help!

Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]


Piepārdošanas/Šķērspārdošanas e-pasta sagatave 1 – vērsta uz šķērspārdošanu


Hi there [name],

You left your shopping cart full of cool stuff.

We hope that you are still interested in buying our products.

To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.

Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]

But no worries – the previous products are still waiting for you.

Button: Go my cart


Piepārdošanas/Šķērspārdošanas e-pasta sagatave 2 – vērsta uz šķērspārdošanu


Hello [name],

You bought a [product] from us recently.

You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].

Here’s what we’ve got for you:

[A list of products with pictures]

[SHOP]

Best,
[name and position]

E-komercijas e-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir e-komercijas e-pasts?

E-pasts ir stabili izveidojies kā mārketinga rīks. Pārdošanas piltuve apraksta darbību secību, kurās apmeklētājs var iesaistīties, sākot no sākotnējās intereses līdz pat pirkšanai. E-komercijas e-pasts ir efektīvs veids, kā reklamēt produktu vai pakalpojumu, nosūtot e-pastu sēriju lietotājam, kad viņš apmeklē vietni.

Kā izveidot e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu?

Lai izveidotu e-komercijas e-pasta adresātu sarakstu, jums ir nepieciešams e-komercijas vajadzībām aprīkots e-mārketinga rīks, lai jūs varētu izveidot formu klientu informācijas apkopošanai un e-pastu sērijai, kas palīdz veidot attiecības ar klientiem, kā arī sazināties ar jūsu uzņēmumu. Šāda rīka piemērs būtu Mailchimp.

Kā e-komercijai noder e-pasti?

E-pasts ir vispopulārākais tiešsaistes saziņas veids. E-pasta sūtīšana bieži ir iepirkšanās procesa pirmais solis.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required.

Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right<br /> around the corner.

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju