• Šabloni
  • Pirmspārdošanas e-pasta sagataves

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves

Plānojot reklāmas izpārdošanas kampaņu, ir jādomā par to plašākā nozīmē, nevis tikai kā par cenu kritumu. Lai gan tradicionāli izpārdošana bija paredzēta, lai atbrīvotos no sezonas pārpalikumiem vai nevajadzīgajiem produktiem, ir tik daudz kas mainījies, ka izpārdošanas, kādas mēs tās pazīstam, ir ievērojami mainījušās.

Lai gan katras izpārdošanas veicināšanas kampaņas galvenais mērķis ir izpārdot preces, kas nav pārdotas, uzņēmumi var izmantot šo iespēju, lai nospraustu jaunus mērķus un sasniegtu papildu mērķus.

Aplūkosim, kā jūs varat izmantot šīs priekšrocības, lai gūtu gan īstermiņa, gan ilgtermiņa ieguvumus, un kā jūsu reklamēšana var pilnībā sasniegt savu potenciālu, izmantojot pirmspārdošanas e-pastus.

Izpārdošanas veicināšanas kampaņu priekšrocības

Esošo klientu lojalitātes palielināšana

Izpārdošanas kampaņas sniedz lielisku iespēju uzlabot klientu lojalitāti. Visa jūsu izpārdošanai veltītā burzma kārdinās esošos klientus, tomēr ir svarīgi arī atzīmēt, ka tie, visticamāk, iegādāsies no jums pat bez samazinātas pārdošanas cenas. Viņiem izpārdošana ir tikai papildu ieguvums.

Mēģiniet piedāvāt saviem pastāvīgajiem klientiem kaut ko īpašu, kas padarīs tos vēl uzticamākus jūsu zīmolam un sniegs tiem vairāk iemeslus atgriezties.

Jaunu klientu piesaistīšana

Grupa

Pārdošanas veicināšanas kampaņa var būt lieliska iespēja sasniegt jaunas mērķauditorijas un piesaistīt jaunus klientus, mudinot tos iepirkties jūsu e-veikalā.

Ir diezgan acīmredzams, ka cenu kritums piesaistīs daudzus potenciālos klientus. Tomēr pieņemsim, ka jūs izmantojat šādas iespējas, lai pārliecinātu viņus, ka jūsu e-komercijas veikals atšķiras no citiem uzņēmumiem, un parādītu jaunajiem klientiem, ka jūs zināt viņu vajadzības un viņu problēmu risinājumus. Ja to spēsiet izdarīt, tad, visticamāk, nākotnē viņi kļūs par pastāvīgajiem klientiem.

Palielināti pārdošanas rādītāji īstermiņā

Atskaites

Izpārdošanas veicināšanas kampaņa var piesaistīt arī tos, kuri nevar atļauties iegādāties jūsu produktus, ja to cena ir normāla. Un tāpēc tā ir iespēja mudināt viņus veikt vismaz vienreizējus pirkumus. Viņi, iespējams, nekļūs par jūsu uzticamajiem klientiem, bet jūs tomēr varat palielināt ieņēmumus, izmantojot šo izdevību.

Protams, katrai kampaņai, kas izmanto atlaides, lai piesaistītu pircējus, ir jābūt labi plānotai un jāievēro peļņas normas, lai tā aizvien būtu rentabla. Ideja ir tāda, ka peļņa, ko jūs zaudējat, piedāvājot atlaides, ir jākompensē ar lielāku pārdošanas apjomu. Un lai to izdarītu, ir jāveicina sava izpārdošana un jāizceļ uz konkurentu fona.

Viens no labākajiem veidiem, kā nodrošināt, lai jūsu izpārdošanas veicināšanas kampaņa būtu veiksmīga, ir nosūtīt pirmspārdošanas e-pastus tiem, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties jūsu produktus par zemākām cenām. Mēs esam izveidojuši dažas pirmspārdošanas e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums izziņot šo jaunumu klientu un interesentu datu bāzei.

Pirmspārdošanas e-pasta sagatavju pielāgošana
Saglabājiet, pielāgojiet un izsūtiet mūsu pirmspārdošanas e-pasta sagataves tieši no LiveAgent

Pirmspārdošanas e-pasta temata rindiņas

  • Mūsu gadskārtējā izpārdošana ir klāt!
  • Mūsu jaunākās kolekcijas cenas kritīsies pēc [X] dienām
  • Sākums pavisam drīz – [pavasara/vasaras/Ziemsvētku] izpārdošana
  • Patreiz izpārdošanā: [produktu veidi] ar līdz pat 50% atlaidi
  • Izpārdošana: līdz pat 70% atlaide sākot no rītdienas
  • Sekojiet līdz! Mūsu cenas grasās būtiski krist.
  • Uzstādiet sev atgādinājumu mūsu Melnās Piektdienas izpārdošanai pēc mēneša!
  • [Pavasara/Vasaras/Ziemsvētku] IZPĀRDOŠANA sākas pēc [X] nedēļām
  • Neaizmirstiet iegriezties mūsu mājaslapā pēc [X] dienām…
  • Nepalaidiet garām mūsu sezonas izpārdošanu!

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves

Pirmspārdošanas e-pasta sagatave 1


Hello [name],

We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.

Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!

Stay tuned!

Pirmspārdošanas e-pasta sagatave 2


Dear [name]!

[Company name] is having a big sale really soon!

You can expect up to 70% discounts on selected items.

Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?

Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!

Pirmspārdošanas e-pasta sagatave 3


Hey [name],

Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!

The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].

We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.

With love,
[Company Team]

Pirmspārdošanas e-pasta sagatave 4


Hi [name],

The countdown to our annual sale has started.

The number of items is limited, and we won’t be restocking.

Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.

Visit our website to learn more [link]

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ilgi iepriekš būtu jāinformē esošie un potenciālie klienti par gaidāmo izpārdošanu?

Risinājuma laiks

Tas ir atkarīgs no jūsu kopējās saziņas stratēģijas katrai kampaņai, bet jūs varētu sākt mēnesi vai divas nedēļas iepriekš. Nesāciet pārāk agri, jo klienti var aizmirst par kampaņu un palaist to garām.

Vai visa mana datu bāze būtu jāinformē par gaidāmo izpārdošanu?

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves

Tas ir atkarīgs no biznesa veida — iespējams, vēlēsities informēt visas kontaktpersonas vai tikai dažas no tām. Piemēram, ja piedāvājat pakalpojumus, kuru pamatā ir abonēšanas modelis, un nevēlaties, lai esošie klienti sāktu maksāt mazāk, būtu prātīgi tos izslēgt no e-pastu sarakstiem, kas informē par gaidāmo izpārdošanu.

Vai man būtu jāinformē e-pasta adresāti par to, cik lielas būs atlaides vēl pirms izpārdošanas sākuma?

Pirmspārdošanas e-pasta sagataves

Par to ir dažādi viedokļi. Daži uzņēmumi vēlas palielināt klientu interesi, neinformējot tos par gala cenām ar atlaidi, kamēr nav sākusies faktiskā izpārdošana, kas var motivēt viņus cieši sekot kampaņai. Citi uzņēmumi atklāj atlaižu lielumu jau pašā pirmspārdošanas posma sākumā, kas var mudināt potenciālos klientus “sekot izpārdošanas datumam”.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik ilgi iepriekš būtu jāinformē klienti par gaidāmo izpārdošanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas ir atkarīgs no jūsu kopējās saziņas stratēģijas katrai kampaņai, bet varētu sākt mēnesi vai divas nedēļas iepriekš. Nesāciet pārāk agri, jo klienti var aizmirst par kampaņu un palaist to garām.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāinformē visa mana datu bāze par gaidāmo izpārdošanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas atkarīgs no biznesa veida – iespējams, vēlēsities informēt visas kontaktpersonas vai tikai dažas no tām. Piemēram, ja piedāvājat pakalpojumus, kuru pamatā ir abonēšanas modelis, un nevēlaties, lai esošie klienti sāktu maksāt mazāk, būtu prātīgi tos izslēgt no adresātu saraksta, kad informējat par gaidāmo izpārdošanu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāinformē e-pasta adresāti par to, cik lielas būs atlaides jau pirms izpārdošanas sākuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Par to ir dažādi viedokļi. Daži uzņēmumi vēlas palielināt klientu interesi, neinformējot tos par atlaižu cenām, kamēr nav sākusies faktiskā izpārdošana, kas var motivēt klientus cieši sekot kampaņai. Citi uzņēmumi atklāj atlaižu likmes pašā pirmspārdošanas posma sākumā, kas var mudināt potenciālos klientus “pierakstīt izpārdošanas datumu”.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju