Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Aukstās pārdošanas e-pasta sagataves

Aukstās pārdošanas e-pasta sagataves

B2B uzņēmumiem aukstās pārdošanas e-mārketings vienmēr ir bijis un joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt kvalitatīvus potenciālos klientus. Sekmīgas tirdzniecības mijiedarbības sākumpunkts var būt labi veidots, personalizēts un ļoti mērķtiecīgs, aukstās pārdošanas e-pasts. Tomēr, tā kā aukstās pārdošanas e-pasts ir tāds e-pasts, ko sūtāt potenciālajam klientam, ar kuru jums nav iepriekšējas sadarbības,iespēja gūt atbildi(vai pat vispār atvērt) — ledusaukstu e-pastu var būt izaicinājums pat rūdītiem tirdzniecības klientiem. Tālāk ir norādītas dažas labākās metodes, kā nosūtīt B2B aukstās pārdošanas e-pastus, kā arī saraksts ar pārbaudītām tematu rindiņām un 10 aukstās pārdošanas e-pastu sagataves, ko varat izmantot izejošajās e-pasta kampaņās.

Aukstās pārdošanas e-pasta sagataves
Saglabājiet mūsu aukstās pārdošanas e-pastus kā iepriekšsagatavotas ziņas vai sagataves, lai tos viegli pēc tam nosūtītu.

Auksto e-pastu paraugprakse

  • Pazīstiet savus potenciālos klientus pirms mēģinat viņus aizsniegt – noskaidrojiet viņu sociālos profilus, informāciju par uzņēmumu un noskaidrojiet, vai jūsu piedāvājums ir tiem piemērots.
  • Personalizējiet katru ziņu, pamatojoties uz pieejamajiem datiem – Woodpecker atklāja, ka vidējais uzlabotu personalizēto e-pastu atbildes rādītājs ir 17% (salīdzinot ar 7% nepersonalizētiem e-pastiem).
  • Koncentrējieties uz vērtību, ko varat sniegt – paskaidrojiet, kā jūsu produkts/pakalpojums var palīdzēt atrisināt firmas sāpīgos tematus un sasniegt viņu mērķus.
  • Veidojiet savu temata rindiņu ļoti specifisku un vēlams īsu – īsākām tematu rindiņām parasti ir augstāks atvēršanas līmenis un tās netiks apcirstas mobilajās ierīcēs.
  • Beidziet ar skaidru aicinājumu uz rīcību, lai rosinātu turpmāku iesaistīšanos, piemēram, aicinot viņus jūs savienot ar īsto personu, norunāt īsu tikšanos, ieplānot demonstrāciju utt.

Aukstās pārdošanas e-pasta temata rindiņas, kas tiks atvērtas

  • [Potenciālais klients], varam sazināties?
  • Vai varat mani novirzīt pareizajā virzienā?
  • Meklēju labāko kontaktu pie [uzņēmums, potenciālais klients]
  • Vai varat palīdzēt man tikt galā?
  • Vai varu lūgt 5 minūtes, [Potenciālā klienta vārds]?
  • Vai jums būtu brīvs brīdis sarunai [datums]?
  • [Iepriekšēja saziņa] ieteica man sazināties ar Jums
  • Es atradu jūs caur [Vārds uz ko atsaukties]
  • Jautājums par [mērķis, kas varētu interesēt]
  • Vai Jūs pieļaujat šādas kļūdas?
  • Lielākā daļa [profesionāļi, kurus atlasāt] pieļauj šo kļūdu
  • Veids, kā [potenciālais sadarbības uzņēmums] izbeigt [problēma]
  • X soļi, lai sasniegtu [mērķis, kas viņiem varētu būt]
  • Palīdziet savai komandai paveikt [mērķis, kas viņiem varētu būt]
  • Vai varu jums palīdzēt ar [konkrēts mērķis]?
  • [labāks/gudrāks/ātrāks] ceļš uz [konkrēts mērķis]
  • Vai esat gatavs pārvarēt [konkrēts izaicinājums]?
  • Kā jūs tiekat galā ar [sāpīgs punkts]?
  • Vai esi domājis par [atbilstošs piedāvājums]?
  • Ātrs risinājums [nozarei]
  • Vai jūs zinājāt, ka [firmas konkurents] dara šo?
  • X veidi, kā mēs jums varam palīdzēt [problēma, kas viņiem varētu rasties]
  • X padomi/idejas [sāpjīga tēma, kas tiem varētu būt]
  • 10 x [potenciālā kompānija] uzrāviens 10 minūtēs
  • Cik apmierināts esat ar [Uzņēmuma nosaukums] [biznesa rīks, ko viņi izmanto]?
  • Apsveicam – nupat redzējāt, ka esat izcelts [populāra jūsu nozares tīmekļa vietne]

10 aukstās pārdošanas e-pasta sagataves

Meklējam īsto cilvēku

Vispārīgs ievada e-pasts

Uzmundrinošs ieskata e-pasts

Atsauce uz konkurenta produktu

Uz vērtību orientēts e-pasts

Sasniegšana, izmantojot savstarpēju pazīstamo

Dalīšanās ar noderīgām idejām

Produkta demonstrācijas uzaicinājuma e-pasts

Interesents no jūsu tīmekļa vietnes

Personalizēts sasniedzošs e-pasts

Aukstās pārdošanas e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā uzrakstīt auksto pārdošanas e-pastu?

Aukstās pārdošanas e-pasts ir īss un piemērots. Mēģiniet noformulēt e-pastune garāku par 4 teikumiem.

Ko Jūs sakāt aukstās pārdošanas e-pastā?

Rakstot aukstās pārdošanas e-pastu, jums jāsāk ar īsu ievadu par sevi un savu uzņēmumu. Pēc ievadrindkopas ir jānorāda, kāpēc rakstāt e-pastu. Visbeidzot, jāpiedāvā risinājums vai īss produkta apraksts.

Kā nosūtīt e-pastu ar aukstās pārdošanas ziņu?

Jums vajadzētu būt to e-pasta adresātu sarakstam, kuru izveidojāt izpētes procesā. Nesūtiet aukstās pārdošanas e-pastu uz nejaušām adresēm. Pievērsieties siltu attiecību veidošanai ar potenciālajiem interesentiem. Nebaidieties sūtīt daudz e-pastu. Daži cilvēki domā, ka, nosūtot vairāk e-pastu, jūs nevarat izveidot attiecības. Tā nav taisnība. Nosūtot daudz e-pastu, jūs joprojām varat veidot attiecības. Šeit ir svarīgi, lai jums būtu iespēja veidot attiecības ar saviem interesentiem.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā rakstīt aukstās pārdošanas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aukstās pārdošanas e-pasts ir īss un piemērots. Mēģiniet noformulēt e-pastu ne garāku kā 4 teikumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko Jūs rakstāt aukstās pārdošanas e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstot aukstās pārdošanas e-pastu, jums jāsāk ar īsu ievadu par sevi un savu uzņēmumu. Pēc ievadrindkopas ir jānorāda, kāpēc rakstāt e-pastu. Visbeidzot, jāpiedāvā risinājums vai produkta ievadapraksts.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā sasniegt interesentus ar aukstās pārdošanas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jums vajadzētu būt to e-pasta adresātu sarakstam, kuru izveidojāt izpētes procesā. Nesūtiet aukstās pārdošanas e-pastu uz nejaušām adresēm, bet pievērsieties siltu attiecību veidošanai ar potenciālajiem interesentiem. Nebaidieties sūtīt vairāk e-pastu. Daži cilvēki domā, ka, nosūtot vairāk e-pastu, jūs nevarat veidot attiecības. Tā nav taisnība. Nosūtot daudz e-pastu, jūs joprojām varat izveidot attiecības. Šeit ir svarīgi, lai jums būtu iespēja veidot attiecības ar saviem interesentiem.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju