Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

E-pasta mārketings ir viens no “senākajiem” mārketinga komunikācijas kanāliem. Un ar terminu “sens” mēs domājam, ka tas ir bijis jau diezgan ilgu laiku. Viens no pirmajiem e-pasta klientiem tika izveidots MIT (Masačūsetsas Tehnoloģiju Institūtā) 1965. gadā. Un, lai gan daži mārketinga eksperti un uzņēmēji ir paziņojuši par “e-pastu galu” kā mārketinga kanālam, šāda veida saziņa joprojām tiek bieži izmantota pat gadu desmitiem pēc pirmā e-pasta nosūtīšanas.

E-pasta kontu savienošana
Izveidojiet e-pasta savienojumu ar LiveAgent un vienkārši sūtiet pateicības e-pastus

Kāpēc jums nevajadzētu atteikties no e-pasta?

E-pasti ir lielisks saziņas līdzeklis, ar kuru var sazināties ar lietotājiem, dibināt attiecības ar tiem un veidot uzticību un lojalitāti. Tā var būt visrentablākā metode, kā vienas-reizes pircējus pārvērst par lojāliem pircējiem. Kā mārketinga speciālistiem jūs iegūsiet daudz vairāk, apkalpojot esošos klientus, nevis koncentrējot visus savus centienus uz jaunu klientu iegūšanu.

Protams, visi lojālie pircēji reiz bija vienas-reizes pircēji. Tāpēc nevaram teikt, ka nevajadzētu tērēt laiku, meklējot jaunus klientus. Taču tas palīdzētu, ja jūs atcerētos, ka saskaņā ar daudziem pētījumiem (piemēram, BAIN&COMPANY pētījums) lojālie klienti tērē par 33% vairāk nekā pircēji, kas veic pirmreizējo pirkumu. Šīs saistības ietekme ir acīmredzama, ka to nevajadzētu novērtēt par zemu lēmumu pieņēmējiem dažādu nozaru uzņēmumos.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Bain&Company attēls

Kur tad īsti tie e-pasti šajā visā iederas? Izmantojiet e-pastu kā kanālu klientu noturības palielināšanai, katru pabeigto pirkumu uzskatot par iespēju atsākt klientu ceļu no jauna. Tas nozīmē, ka pastiprinot pēcpārdošanas e-pastus tā, lai klienti vienkārši nejūtas pamesti un nesāk kurnēt. Un pateicības e-pasti ir šīs stratēģijas pirmā daļa.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Viegli pielāgojiet/personalizējiet e-pasta sagataves

Galvenie punkti, kas jāatceras

Galvenais e-pasta mārketinga stratēģiju mērķis ir veidot lojalitāti tiem, kas abonē jūsu datu bāzi un piekrīt piedalīties mārketinga komunikācijā. Pēc lojalitātes izveidošanas jau vieglāk abonentus pārvērst par klientiem, sūtot tiem savlaicīgas un interesantas ziņas.

Pateicības e-pasti ir svarīgs saziņas veids lojalitātes fāzē. Tas ir arī svarīgs resurss, kas tiek izmantots, lai stiprinātu esošo klientu lojalitāti, gūtu lielāku uzticību un mudinātu viņus atkal iepirkties pie jums. Aplūkosim tuvāk e-komercijas pateicības e-pastu funkciju.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Pateicības e-pasts no Kate Spade

E-pastu nozīme mārketingā un e-komercijā

Plānojot jebkuru tiešsaistes mārketinga kampaņu, ieskaitot e-pastus, vienmēr ņemiet vērā savu mērķi. Pateicības e-pastu var veidot vairākos dažādos formātos, bet tiem vienmēr ir kopīgs mērķis — parādīt ziņojuma adresātiem, cik tie ir svarīgi jūsu uzņēmumam.

Piemēram, varat nosūtīt pateicības e-pastus, lai sniegtu atzinību tiem, kas abonējuši jūsu jaunumus, izrādījuši interesi par konkrētu piedāvājumu vai iegādājušies noteiktu produktu vai pakalpojumu.

Kā jau minēts, ir vairāki dažādi pateicības veidi.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

E-komercijas pateicības e-pastu veidi

Sveiciena pateicības e-pasts

Sveiciena pateicības e-pasts tiek nosūtīts pēc tam, kad kāds abonē jaunumu biļetenu vai pievienošanos adresātu sarakstam. Tas apstiprina abonēšanu un parāda, kāda veida saturu nosūtīsit papildus, lai abonentam izrādītu atzinību.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

E-pasts pateicībai par pirkumu

Šī pateicības e-pasta ziņa tiek nosūtīta pēc tam, kad kāds veic pirkumu un kļūst par jūsu klientu. Šāds ziņojums atbilst mērķim stiprināt klientu lojalitāti un var ieteikt arī citus saistītus produktus, kas varētu interesēt šo klientu.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Tarte pateicības e-pasts

E-pasts pateicībai par piedalīšanos

Kā redzams, šī veida e-pasta mērķis ir pateikties lietotājam par dalību pasākumā (tiešsaistē vai bezsaistē). Tā uzdevums ir palūgt atsauksmi par pasākumu, ļaujot lietotājiem dalīties ar saviem viedokļiem un liekot viņiem justies uzklausītiem.

Šajā rakstā parādītās sagataves ir e-pastu piemēri, kurus klientiem var nosūtīt pēc pasūtījuma veikšanas tiešsaistē.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
CSSConf pateicības e-pasts

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves temata rindiņas

  • Paldies par iepirkšanos [tiešsaistes veikala nosaukums]
  • Mēs tiešām Jūs augsti vērtējam!
  • Esiet sveicināts [tiešsaistes veikala nosaukums] saimē!
  • Jūsu pirmais pasūtījums darīja mūs laimīgus
  • Mēs esam sajūsmā, redzot jūs šeit
  • Paldies par pirkumu!
  • Paldies, ka atbalstījāt [e-veikala nosaukums], [klienta vārds]
  • Mēs vēlamies jums pateikties par atbalstu, [klienta vārds]
  • [klienta vārds], paldies par iepirkšanos pie mums!
  • Paldies, ka esat daļa no mūsu kopienas!
  • Paldies Jums par [x] lieliskiem [gadiem/mēnešiem]

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

Pateicības e-pasta sagatave Nr.1 – vaicā klienta viedokli


Dear [name],

Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].

We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].

Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].

Your opinion will help us improve our future offers.

Best,
The Customer Success Team at [company]

Pateicības e-pasta sagatave Nr.2 – piepārdošana vai šķērspārdošana


Hey there!

Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!

While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].

See you around!

[name and surname]
Owner of [online store’s name]

Pateicības e-pasta sagatave Nr.3 – ziņa lojālajam klientam


Hi [name]!

We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!

There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!

Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.

[Discount Code]

Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!

The Customer Service Team at [company]

Pateicības e-pasta sagatave Nr.4 – jaunam klientam


Hi [customer’s name]!

Thank you for visiting our store and placing your first order!

We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.

Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.

We look forward to seeing you around again soon.

Sincerely,
Your friends at [company’s name]

Pateicības e-pasta sagatave Nr.5 – pēc pirmā un turpmākamajiem pirkumiem


Hello [customer’s name]!

Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!

We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.

Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]

Pateicības e-pasta sagatave Nr.6 – pateicība lojālam klientam

Lūdzu, ņemiet vērā: šāda veida e-pasti ir jāsūta atkārtotam klientam aptuveni gadu pēc pirmā pirkuma veikšanas.

Dear [customer’s name],

We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!

This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].

We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.

You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].

Thanks again, and have a wonderful day!

Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]

Biežāk uzdotie jautājumi

Kādi ir visizplatītākie pateicības e-pastu veidi?

Ir dažādi e-pastu veidi, kurus nosūtīt klientiem, un tas ir jūsu ziņā, kuru izvēlēties. Taču, pirms nosūtāt pirmo pateicības e-pastu, atcerieties, ka šie e-pasta ziņojumi ir klientiem, nevis jūsu ģimenei.

Tādējādi e-pastu veidi var būt šādi:

  • E-pasts “Paldies par pirmo pirkumu”.
  • E-pasts “Paldies par maksājumu”.
  • “Paldies par ieinteresētību jūsu e-pastā” klientam, kurš veikalā meklē ko jaunu, bet jau ir atkārtots pircējs.
  • E-pasts “Paldies, ka esat kopā ar mums” periodiskam vai atkārtotam klientam
  • Dzimšanas dienas novēlējuma e-pasts ar “Pateicības ziņu”.

Vai pēc katra pirkuma vajadzētu klientiem sūtīt e-pastu?

Jā, ik reizi, kad kāds izveido pasūtījumu jūsu tiešsaistes veikalā, būtu jānosūta īss e-pasts. Mūsdienās klienti saņem dažāda veida e-pastus: apstiprinājuma e-pastus, pateicības e-pastus, e-pastus par preces nosūtīšanu, utt., un tie tiek izmantoti šāda veida saziņai. Drīzāk viņi var sākt uztraukties, ja kaut ko pasūta un nesaņem nekādu e-pasta apstiprinājumu, nekā tad, ja saņem.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Cik garam jābūt e-pastam?

Jebkura pateicības e-pasta mērķis ir parādīt atzinību. Tāpēc šai ziņai nav jābūt garai vai pieblīvētai ar plašu informāciju un daudzām pogām, kas aicina uz rīcību. Patiesībā tam vajadzētu būt pretējam – pateicībai ir jābūt īsai, kodolīgai un jāsatur tikai noderīga informācija, piemēram, aptuvenais piegādes datums, informācija par klientu lojalitātes programmu vai gaidāmo izpārdošanu.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves


Jūs varat arī izmantot pateicības e-pastus, lai piepārdotu un šķērspārdotu savus produktus vai pakalpojumus, bet jebkurai ar pārdošanu saistītai sadaļai e-pastā būtu jābūt salīdzinoši īsai un vienkāršai.

Vai man būtu jāsūta pateicības e-pasts ikreiz, kad kāds veic pasūtījumu manā veikalā?

Parasti – jā. Pateicības e-pasti ir laipna ziņa, ko jūsu uzņēmums nosūta klientiem, novērtējot to rīcību un informējot, ka priecājieties par viņu interesi par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Ir skaidrs, ka pateicības e-pasta vēstulēm var būt arī citi mērķi, piemēram, piepārdošana, šķērspārdošana vai datplūsmas ģenerēšana jūsu emuāram. Taču, neskatoties uz e-pasta izmantošanu šiem biznesa mērķiem, jums nevajadzētu aizmirst to galveno mērķi – veidot un stiprināt pozitīvas attiecības ar esošajiem klientiem.

Tāpēc ir ieteicams nosūtīt pateicības e-pastu ikreiz, kad kāds iegādājas kaut ko jūsu veikalā. Šo procesu var ērti automatizēt, izmantojot e-pasta automatizācijas rīkus. Tomēr neaizmirstiet piedāvāt saviem klientiem iespēju atteikties no turpmākas mārketinga komunikācijas. Ieteicams iekļaut abonementa atcelšanas saiti katra e-pasta ziņas augšdaļā vai apakšdaļā.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Izveidojiet jebkāda veida automatizācijas komandas, lai nosūtītu automātiskos e-pasta jaunumus

Vai pateicības e-pasta vizuālā daļa ir svarīga?

Jā, e-pasta vizuālā daļa ir svarīga. Pateicības e-pasta sagatavei ir jāatbilst jūsu zīmola vadlīnijām, tostarp fontiem un zīmola krāsām. Jūs, protams, varat noformēt pateicības e-pastus, lai tie būtu ērtāki un rotaļīgāki, bet tiem vajadzētu dizainiski līdzināties citam saturam, ko jūs sūtāt klientiem vai publicējat savā emuārā, tīmekļa vietnē vai sociālajos plašsaziņas līdzekļos. Ja parasti sūtāt vienkārša teksta e-pasta ziņojumus, izmantojiet to pašu stilu, veidojot pateicības e-pastus.

Neatkarīgi no tā, vai nosūtāt HTML-kodētu, krāsainu e-pasta ziņu, vai vienkārša teksta e-pastu, neaizmirstiet par to, kā lietotāji internetā patērē saturu. Lielākā daļa jūsu klientu nelasīs garu pateicības vēstuli, kas sastāv no lieliem nepārtraukta teksta blokiem. Veidojiet e-pastu tā, lai adresātiem būtu viegli to pārskatīt. Pretējā gadījumā viņi pārstās atvērt jūsu pateicības e-pastus. Tas, visticamāk, kaitēs jūsu e-pasta ziņu atvēršanas un piegādes reitingiem, kā arī jūsu domēna sūtītāja reputācijai.

Vai pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids?

Pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids. Kaut arī nosaukums, iespējams, to nenorāda, tā joprojām ir sava veida saziņa, kur klientiem ir jāpiekrīt to saņemt. Parasti piekrišanu saņemt dažādus mārketinga saziņas veidus nosaka, ja kāds jūsu tiešsaistes veikalā izveido kontu. Tad, kad viņiem ir jāatzīmē lodziņš, kurā teikts, ka viņi ļauj viņiem sūtīt e-pastus.

Un, tā kā e-pasti ir mārketinga saziņas veids, klienti vienmēr var atteikties tos saņemt vai atteikties no jūsu adresātu saraksta. Kā minējām iepriekšējā atbildē, katrā abonentu sarakstam nosūtītajā e-pastā ir jāiekļauj saite vai poga abonementa atcelšanai, un tas pats attiecas arī uz pateicības e-pastiem.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai man ir jāsūta pateicības e-pasts ikreiz, kad kāds veic pasūtījumu manā veikalā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti – jā. Pateicības e-pasti ir laipna ziņa, ko uzņēmums nosūta klientiem, lai apstiprinātu darbību un informētu jūs par interesējošajiem produktiem vai pakalpojumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai e-pasta ziņojuma vizuālā puse ir svarīga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, e-pasta ziņojuma vizuālā puse ir svarīga. Pateicības e-pasta sagatvei ir jāatbilst jūsu zīmola vadlīnijām, tostarp fontiem un zīmola krāsām. Jūs varat noformēt pateicības e-pastus, lai tie būtu ērtāki un rotaļīgāki, bet tiem aizvien vajadzētu līdzināties citam saturam, ko jūs sūtāt klientiem vai publicējat savā emuārā, tīmekļa vietnē vai sociālajos medijos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids. Kaut arī nosaukums, iespējams, to nenorāda, tā joprojām ir sava veida saziņa, kas klientiem ir jāpiekrīt saņemt. Parasti piekrišana saņemt dažādus mārketinga saziņas veidus tiek izteikta, kad klients jūsu tiešsaistes veikalā izveido kontu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju