Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

E-pasta mārketings ir viens no “senākajiem” mārketinga komunikācijas kanāliem. Un ar terminu “sens” mēs domājam, ka tas ir bijis jau diezgan ilgu laiku. Viens no pirmajiem e-pasta klientiem tika izveidots MIT (Masačūsetsas Tehnoloģiju Institūtā) 1965. gadā. Un, lai gan daži mārketinga eksperti un uzņēmēji ir paziņojuši par “e-pastu galu” kā mārketinga kanālam, šāda veida saziņa joprojām tiek bieži izmantota pat gadu desmitiem pēc pirmā e-pasta nosūtīšanas.

E-pasta kontu savienošana
Izveidojiet e-pasta savienojumu ar LiveAgent un vienkārši sūtiet pateicības e-pastus

Kāpēc jums nevajadzētu atteikties no e-pasta?

E-pasti ir lielisks saziņas līdzeklis, ar kuru var sazināties ar lietotājiem, dibināt attiecības ar tiem un veidot uzticību un lojalitāti. Tā var būt visrentablākā metode, kā vienas-reizes pircējus pārvērst par lojāliem pircējiem. Kā mārketinga speciālistiem jūs iegūsiet daudz vairāk, apkalpojot esošos klientus, nevis koncentrējot visus savus centienus uz jaunu klientu iegūšanu.

Protams, visi lojālie pircēji reiz bija vienas-reizes pircēji. Tāpēc nevaram teikt, ka nevajadzētu tērēt laiku, meklējot jaunus klientus. Taču tas palīdzētu, ja jūs atcerētos, ka saskaņā ar daudziem pētījumiem (piemēram, BAIN&COMPANY pētījums) lojālie klienti tērē par 33% vairāk nekā pircēji, kas veic pirmreizējo pirkumu. Šīs saistības ietekme ir acīmredzama, ka to nevajadzētu novērtēt par zemu lēmumu pieņēmējiem dažādu nozaru uzņēmumos.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Bain&Company attēls

Kur tad īsti tie e-pasta ziņojumi iederas? Izmantojot e-pastu kā kanālu klientu noturēšanas palielināšanai, katru pabeigto pirkumu uzskatam par iespēju atsākt kopīgo ceļu ar klientu. Tas nozīmē, ka pēcpārdošanas e-pasti tiek pastiprināti tā, lai klienti vienkārši neizmestu un nekurnētu. Un pateicības e-pasti ir šīs stratēģijas pirmā daļa.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Viegli pielāgojiet/personalizējiet e-pasta sagataves

Galvenie punkti, kas jāatceras

Galvenais e-pasta mārketinga stratēģiju mērķis ir veidot lojalitāti starp tiem, kas abonē jūsu datu bāzi un piekrīt mārketinga saziņai. Pēc lojalitātes izveidošanas vieglāk abonentus pārvērst par klientiem, sūtot savlaicīgas un interesantas ziņas.

Pateicības e-pasti ir svarīgs saziņas veids lojalitātes fāzē. Tas ir arī svarīgs resurss, kas tiek izmantots, lai stiprinātu esošo klientu lojalitāti, gūtu lielāku uzticību un mudinātu viņus atkal iepirkties pie jums. Aplūkosim tuvāk e-komercijas pateicības e-pastu funkciju.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Pateicības e-pasts no Kate Spade

E-pastu nozīme mārketingā un e-komercijā

Plānojot jebkuru tiešsaistes mārketinga kampaņu, ieskaitot e-pastus, vienmēr ņemiet vērā savu mērķi. Pateicības e-pastu var veidot vairākos dažādos formātos, bet tiem vienmēr ir kopīgs mērķis — parādīt ziņojuma adresātiem, cik tie ir svarīgi jūsu uzņēmumam.

Piemēram, varat nosūtīt pateicības e-pastus, lai sniegtu atzinību tiem, kas abonējuši jūsu jaunumus, izrādījuši interesi par konkrētu piedāvājumu vai iegādājušies noteiktu produktu vai pakalpojumu.

Kā jau minēts, ir vairāki dažādi pateicības veidi.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

E-komercijas pateicības e-pastu veidi

Sveiciena pateicības e-pasts

Sveiciena pateicības e-pasts tiek nosūtīts pēc tam, kad kāds abonē jaunumus vai parakstās uz izsūtīšanas sarakstu. Tas apstiprina abonementu un parāda, kāda veida saturu sūtīsit papildus, lai abonentam parādītu atzinību.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

Pateicība par pirkumu e-pasts

Šī pateicības e-pasta ziņa tiek nosūtīta pēc tam, kad kāds veic pirkumu un kļūst par jūsu klientu. Šāds ziņojums atbilst mērķim stiprināt klientu lojalitāti un var ieteikt arī citus saistītus produktus, kas varētu interesēt šo klientu.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Tarte pateicības e-pasts

Pateicības par dalību e-pasts

Kā redzams, šī veida e-pasta mērķis ir pateikties lietotājam par dalību pasākumā (tiešsaistē vai bezsaistē). Tā uzdevums ir palūgt atsauksmi par pasākumu, ļaujot lietotājiem dalīties ar saviem viedokļiem un liekot viņiem justies uzklausītiem.

Šajā rakstā parādītās sagataves ir e-pastu piemēri, kurus klientiem var nosūtīt pēc pasūtījuma saņemšanas tiešsaistē.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
CSSConf pateicības e-pasts

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves temata rindiņas

  • Paldies par iepirkšanos [tiešsaistes veikala nosaukums]
  • Mēs tiešām Jūs augsti vērtējam!
  • Esiet sveicināts [tiešsaistes veikala nosaukums] saimē!
  • Jūsu pirmais pasūtījums darīja mūs laimīgus
  • Mēs esam sajūsmā, redzot jūs šeit
  • Paldies par pirkumu!
  • Paldies, ka atbalstījāt [e-veikala nosaukums], [klienta vārds]
  • Mēs vēlamies jums pateikties par atbalstu, [klienta vārds]
  • [klienta vārds], paldies par iepirkšanos pie mums!
  • Paldies, ka esat daļa no mūsu kopienas!
  • Paldies Jums par [x] lieliskiem [gadiem/mēnešiem]

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves

Pateicības e-pasta sagatave Nr.1 – vaicā klienta viedokli

Pateicības e-pasta sagatave Nr.2 – piepārdod vai šķērspārdod

Pateicības e-pasta sagatave Nr.3 – ziņa lojālajam klientam

Pateicības e-pasta sagatave Nr.4 – jaunam klientam

Pateicības e-pasta sagatave Nr.5 – pēc pirmā un turpmākamajiem pirkumiem

Pateicības e-pasta sagatave Nr.6 – pateicība lojālam klientam

Lūdzu, ņemiet vērā: šāda veida e-pasti ir jāsūta atkārtotam klientam aptuveni gadu pēc pirmā pirkuma veikšanas.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kādi ir visizplatītākie pateicības e-pastu veidi?

Ir dažādi e-pastu veidi, kurus nosūtīt klientiem, un tas ir jūsu ziņā, kuru izvēlēties. Taču, pirms nosūtāt pirmo pateicības e-pastu, atcerieties, ka šie e-pasta ziņojumi ir klientiem, nevis jūsu ģimenei.

Tādējādi e-pastu veidi var būt šādi:

  • E-pasts “Paldies par pirmo pirkumu”.
  • E-pasts “Paldies par maksājumu”.
  • “Paldies par ieinteresētību jūsu e-pastā” klientam, kurš veikalā meklē ko jaunu, bet jau ir atkārtots pircējs.
  • E-pasts “Paldies, ka esat kopā ar mums” periodiskam vai atkārtotam klientam
  • Dzimšanas dienas novēlējuma e-pasts ar “Pateicības ziņu”.

Vai pēc katra pirkuma klientiem sūtīt e-pastu?

Jā, ik reizi, kad kāds izvieto pasūtījumu jūsu tiešsaistes veikalā, ir jānosūta īss e-pasts. Mūsdienās klienti saņem dažāda veida e-pastus: apstiprinājuma e-pastus, pateicības e-pastus, e-pastus, kas informē par produktu nosūtīšanu utt., un tie tiek izmantoti šāda veida saziņai. Viņi var būt satraukti, ja kaut ko pasūta un nesaņem nekādu e-pasta ziņu, nekā tad, ja saņem.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Cik garam jābūt e-pastam?

Jebkura e-pasta ziņas mērķis ir parādīt atzinību. Tāpēc šai ziņai nav jābūt garai vai ar milzumdaudz informāciju un daudzām aicinājumu uz rīcību (CTA) pogām. Patiesībā tam vajadzētu būt pretēji – pateicībai ir jābūt īsai, kodolīgai un jāsatur tikai noderīga informācija, piemēram, aptuvenais piegādes datums, informācija par klientu lojalitātes programmu vai nākošāsizpārdošanas.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves


Jūs varat arī izmantot pateicības e-pastus, lai piepārdotu un šķērspārdotu citus savus produktus vai pakalpojumus, bet jebkurai ar pārdošanu saistītai sadaļai e-pasta ziņojumā ir jābūt arī salīdzinoši īsai un konkrētai.

Vai ir jāsūta pateicības e-pasts ikreiz, kad kāds veic pasūtījumu manā veikalā?

Parasti – jā. Pateicības e-pasti ir laipns ziņojums, ko uzņēmums nosūta klientiem, lai apstiprinātu darbību un informētu par viņu interesi par saviem produktiem vai pakalpojumiem. Ir skaidrs, ka e-pasta vēstulēm var būt arī citi mērķi, piemēram, piepārdošana, šķērspārdošana vai datplūsmas ģenerēšana jūsu emuāram. Taču, neskatoties uz to, ka izmantojat e-pastus, lai sasniegtu šos biznesa mērķus, jums nevajadzētu aizmirst to galveno mērķi – veidot un stiprināt pozitīvas attiecības ar esošajiem klientiem.

Tāpēc ir ieteicams nosūtīt pateicības e-pastu ikreiz, kad kāds iegādājas kaut ko jūsu veikalā. Šo procesu var ērti automatizēt, izmantojot e-pasta automatizācijas rīkus. Tomēr neaizmirstiet piedāvāt saviem klientiem iespēju atteikties no tālākas mārketinga komunikācijas. Ieteicams iekļaut abonementa atcelšanas saiti katra e-pasta ziņojuma galvenē vai kājenē.

E-komercijas pateicības e-pasta sagataves
Izveidojiet jebkāda veida automatizācijas komandas, lai nosūtītu automātiskos e-pasta jaunumus

Vai e-pasta vizuālā daļa ir svarīga?

Jā, e-pasta vizuālā daļa ir svarīga. Pateicības e-pasta sagatavei ir jāatbilst jūsu zīmola vadlīnijām, tostarp fontiem un zīmola krāsām. Jūs, protams, varat noformēt pateicības e-pastus, lai tie būtu ērtāki un rotaļīgāki, bet tiem vajadzētu dizainiski līdzināties citam saturam, ko jūs sūtāt klientiem vai publicējat savā emuārā, tīmekļa vietnē vai sociālajos plašsaziņas līdzekļos. Ja parasti sūtāt vienkārša teksta e-pasta ziņojumus, izmantojiet to pašu stilu, veidojot pateicības e-pastus.

Neatkarīgi no tā, vai nosūtāt HTML koda, krāsainu e-pastu vai vienkārša teksta e-pastu, neaizmirstiet par to, kā lietotāji internetā patērē saturu. Lielākā daļa jūsu klientu nelasīs garu pateicības ziņu, kas redzams kā lieli nepārtraukta teksta bloki. Izveidojiet e-pastu tā, lai adresātiem būtu vieglāk to lasīt. Pretējā gadījumā viņi pārstās atvērt jūsu pateicības e-pastus. Tas, visticamāk, kaitēs jūsu e-pastu atvēršanas un piegādes līmeņiem, kā arī jūsu domēna nosūtītāja reputācijai.

Vai pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids?

Pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids. Kaut arī nosaukums, iespējams, to nenorāda, tā joprojām ir sava veida saziņa, kur klientiem ir jāpiekrīt to saņemt. Parasti piekrišanu saņemt dažādus mārketinga saziņas veidus nosaka, ja kāds jūsu tiešsaistes veikalā izveido kontu. Tad, kad viņiem ir jāatzīmē lodziņš, kurā teikts, ka viņi ļauj viņiem sūtīt e-pastus.

Un, tā kā e-pasti ir mārketinga saziņas veids, klienti vienmēr var atteikties tos saņemt vai atteikties būt jūsu adresātu sarakstā. Kā minēts iepriekšējā atbildē, katrā uz datu bāzi nosūtītajā e-pastā ir jāiekļauj abonementa atcelšanas saite vai poga, un tas attiecas arī uz pateicības e-pastiem.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai man ir jāsūta pateicības e-pasts ikreiz, kad kāds veic pasūtījumu manā veikalā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti – jā. Pateicības e-pasti ir laipna ziņa, ko uzņēmums nosūta klientiem, lai apstiprinātu darbību un informētu jūs par interesējošajiem produktiem vai pakalpojumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai e-pasta ziņojuma vizuālā puse ir svarīga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, e-pasta ziņojuma vizuālā puse ir svarīga. Pateicības e-pasta sagatvei ir jāatbilst jūsu zīmola vadlīnijām, tostarp fontiem un zīmola krāsām. Jūs varat noformēt pateicības e-pastus, lai tie būtu ērtāki un rotaļīgāki, bet tiem aizvien vajadzētu līdzināties citam saturam, ko jūs sūtāt klientiem vai publicējat savā emuārā, tīmekļa vietnē vai sociālajos medijos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pateicības e-pasti ir mārketinga saziņas veids. Kaut arī nosaukums, iespējams, to nenorāda, tā joprojām ir sava veida saziņa, kas klientiem ir jāpiekrīt saņemt. Parasti piekrišana saņemt dažādus mārketinga saziņas veidus tiek izteikta, kad klients jūsu tiešsaistes veikalā izveido kontu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju