• Šabloni
  • Klientu atzinības e-pasta sagataves

Klientu atzinības e-pasta sagataves

Klientu atzinības e-pasti — vai tie ir nepieciešami? Ņemot vērā sīvo konkurenci šodienas tirgū un to, ka 80% no uzņēmuma turpmākajiem ieņēmumiem nāks no 20% esošo klientu (saskaņā ar Gartner Group datiem) ilgtermiņa attiecību veidošana ar klientiem un klientu lojalitātes veicināšana uzņēmumiem nekad nav bijusi būtiskāka. Klientu atzinības e-pastu sūtīšana kā daļa no klientu atzinības stratēģijas var palīdzēt jums to paveikt. Labi izveidoti pateicības e-pasti, kas tiek nosūtīti īstajā brīdī, var palielināt klientu apmierinātību, veicināt lielāku iesaistīšanos, uzlabot lojalitāti un mutvārdu atsauksmes.

Kāpēc sūtīt klientu atzinības e-pastus?

Rockefeller Corporation” pētījumā konstatēts, ka 68% klientu pamet darījumu attiecības, jo kompānija, kas tos apkalpo, pret tiem izturas vienaldzīgi. Cita ClickFox veiktā aptauja liecina, ka 62% patērētāju netic, ka tie zīmoli, kuriem tie ir visvairāk uzticīgi, dara pietiekami, lai tos atalgotu. Apstiprinājuma e-pasta ziņojumi sniedz klientiem mierinājuma sajūtu, parāda zīmola cilvēcisko seju un apliecina, ka patiesi augstu vērtējat sava klientu. Šie e-pasti var palīdzēt veidot veselīgākas attiecības ar klientiem un palielināt klientu dzīves cikla ilgumu.

Klientu atzinības e-pasta temata rindiņas

Eloqua atklāja, ka e-pasta ziņām ar “Paldies” temata rindiņā ir ievērojami augstāks atvēršanas līmenis (14,29%) un labāks klikšķu skaits (1,93%). Tālāk ir minētas dažas izmēģinātas un pārbaudītas e-pasta tematu rindiņas, kuras varat izmantot klientu atzinības e-pasta mārketinga kampaņās.

  • Pateicamies par pasūtījumu
  • Pateicamies, ka padarījāt to publisku
  • Pateicamies par maksājumu
  • Ir laiks izteikt pateicību!
  • Pateicamies par Jūsu pēdējo pirkumu
  • Paldies par lielisko gaumi
  • Pateicamies, ka pierakstījāties [zīmols]
  • Apsveicam, jūsu reģistrācija bija veiksmīga! Lūk, īpaša dāvana, Jums no mums
  • Pateicamies par atsauksmi. Mums tā daudz nozīmē!
  • Paldies! Priecājamies, ka mūs atradāt
  • Mēs esam laimīgi, ka izvēlējāties mūs! 🎈
  • Tas varētu būt sākums kaut kam fantastiskam
  • Paldies, ka esiet draugs
  • Priecājamies, ka esiet mūsu klients
  • Pateicamies līdz sirds dziļumiem
  • Mēs tiešām augstu vērtējam Jūs kā klientu
  • Daudz laimes jubilejā, [Klienta vārds]!
  • Pateicamies – te būs piedāvājums īpaši Jums 💖
  • Paldies! (Kas īpašs iekšā)
  • Īpašs pārsteigums lai izteiktu Jums pateicību
  • Šī dāvana ir pateicība Jums
  • Tikai pateicības zīme (un 20% atlaides kupons)
  • Mēs novērtējam Jūsu atbalstu!
  • Paldies, Jūs esiet labākais!
  • Pateicamies par šo neticamo gadu!
  • Jūs esat viens no miljona
  • Pateicamies, ka lietojāt [Zīmols] 2020.gadā!
  • Paldies par 5 lieliskiem gadiem ar [Zīmols]
  • [Zīmols] aprit 10 gadi: Pateicības ziņa no mūsu dibinātājiem
  • Pateicamies, ka esiet daļa no mūsu kopīgā ceļa
  • Pateicamies, ka esiet daļa no mūsu kopienas
  • Vai vēlaties cienastu dzimšanas dienā?

10 klientu atzinības e-pasta sagataves

Labs klienta pateicības e-pasts, var daudz paveikt lieliskas klientu pieredzes radīšanā un zīmola uztveres uzlabošanā. Ir daudz iemeslu teikt saviem klientiem “paldies” (pēc pirkuma, pieteikšanās uz jaunumu abonementu, klientu atsauksmi, sezonas svētkiem, klientu dzimšanas dienām, sasniedzot svarīgus uzņēmuma atskaites posmus utt.) Iepazīstieties ar šiem 10 klientu atzinības e-pastu pamattipiem, lai iedvesmotos saviem:

‘Pateicamies par pirkumu’ e-pasts


Hi [Name],

We appreciate your most recent purchase and hope you will enjoy your new items.

Your payment has been received and your Order [number] is being processed. Once we carefully pack the items, we’ll ship them to you immediately. You can follow your parcel at any time by clicking this tracking code: [tracking code].

NEED HELP?

Our customer service team is always on hand to answer any questions you may have via [email address], live chat, or phone [phone number].

Thanks once again for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]

‘Pateicamies par pieteikšanos’ e-pasts


Dear [Name],

Thank you for signing up for [Brand]. We’re happy to have you on board! As a show of our appreciation, we’re giving you 10% OFF of our full range of products. Simply use this discount code at the checkout: [code number].

Start Shopping

If you ever have any questions, concerns, or just want to say ‘hi’, feel free to reach out to our support team any time at [email address], live chat, or phone [phone number].

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

‘Pateicamies par pierakstīšanos’ e-pasts


Ni [Name],

Thank you for subscribing to [Brand’s] weekly newsletter. We’re thrilled to have you aboard! As a subscriber, you’ll be the first to hear about our sales, exclusive deals, new releases, news, and much more.

In the meantime, be sure to check out our website to see what’s new and browse our bestsellers loved by other [Brand] members like you!

SHOP BESTSELLERS

Thanks again for joining us. Your first newsletter will be arriving soon!
[YOUR SIGNATURE]

P.S. To ensure that you are receiving our messages (and they don’t end up in your junk folder), please add [email address] to your address book.

‘Pateicamies par atpakaļsaiti’ e-pasts


Hello [Name],

[Agent Name] here from the [Company name] support team. I’d like to personally thank you for completing the survey about your experience using [Product]! Your feedback has helps us improve, so I really appreciate you taking the time.

You made a good point about the [feature name]. I’ll make sure to forward this feature request to our development team.

Thanks again for your contribution to making [Company name] better.

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

‘Pateicamies par atsauksmi’ e-pasts


Congrats, [Name]!

Someone purchased [Product] using your unique referral link. As a result, and considering you are a [Product] member, we will credit you [one free month/ discount].

No additional action is needed on your part, we’ll automatically apply [the credit/ discount] to your next order/ invoice.

Most importantly, thank you so much for your referral! We’re honored to have such loyal customers like you.

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Klienta dzimšanas dienas e-pasts


Hey [Name],

We heard it’s your Birthday! To celebrate your special day, here’s a 20% OFF coupon to buy yourself something nice. Use code [code number] at checkout by [date].

GET THE PARTY STARTED

Happy Birthday!
[YOUR SIGNATURE]

Klienta gadskārtas e-pasts


Happy anniversary, [Name]!

Did you know that you’ve been with [Brand] for 1 year? We truly value loyal customers like you. And that’s why we strive to always bring you the best service (and great offers, too).

On behalf of everyone here at [Brand], thank you for staying with us. Here’s a little something extra to commemorate our time together:

Enjoy 20% off your next order with this coupon code: [coupon code].

As always, if there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Uzņēmuma atskaites punkta pateicības e-pasts


Thank you, [Name]!

You’re the reason we made it to 10 years. What an incredible moment to reflect on. We started [Brand] with one mission – to help [people/ businesses achieve their goals]. A decade later and that mission remains the same – but so many other things have changed. Thank you for being a part of our journey. We wouldn’t be here without you!

Ten years is a long time – but it’s just the beginning. We’re so excited for what’s to come and look forward to many more years of bringing you products/ services that help you reach your goals.

Cheers to another decade of [success/ happiness/ health, etc.],
[YOUR SIGNATURE]

Svētku pateicības e-pasts


Dear [Name],

The holidays are a great time to give thanks to the people who matter most. For us, it’s our customers like you. Keeping with the holiday spirit, we’d like to do just that.

As a small token of our appreciation, here’s a 15% off coupon code for your next purchase: [CODE NUMBER].

If there’s anything we can ever do better, please don’t hesitate to let us know: [email/ phone number]

Thanks, and happy holidays from [Brand] to you!
[YOUR SIGNATURE]

‘Pateicamies par lojalitāti’ e-pasts


Hi [Name],

I just wanted to take a moment of your time to thank you for consecutively choosing us for over five years now, despite the competition. A recent look at the books also proved that you are one of our most frequent (and loved) repeat customers.

We highly appreciate your loyalty and entrusting us with your [specific] needs. If there is anything you’d like us to do to make your experience with [Brand] a better one, please don’t hesitate to reach out to me directly.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Klientu atzinības e-pasti — biežāk uzdotie jautājumi

Kā izrādīt klientam atzinību?

Saviem klientiem varat izrādīt savu atzinību, nosūtot tiem pateicības e-pastu vai ziņu. Turklāt piedāvājiet saviem klientiem virtuālas dāvanas kā atzinības zīmi.

Kāds ir ideālais klientu atzinības e-pasta garums?

Optimālais klientu atzinības e-pasta garums ir 4 teikumi vai vairāk.

Kāpēc jāsūta klientu atzinības e-pasti?

Nosūtot klientu atzinības e-pastus, tiek uzlabota klientu apmierinātība un uzlabota zīmola lojalitāte.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izrādīt klientu atzinību?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saviem klientiem varat izrādīt savu atzinību, nosūtot pateicības e-pastu vai ziņu. Turklāt piedāvājiet saviem klientiem virtuālas dāvanas kā atzinības zīmi. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir ideālais klientu atzinības e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimālais klientu atzinības e-pasta garums ir vismaz 4 teikumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc man būtu jāsūta klientu atzinības e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nosūtot klientu atzinības e-pastus, tiek uzlabota klientu apmierinātība un uzlabota zīmola lojalitāte.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju