Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Klientu atzinības e-pasta sagataves

Klientu atzinības e-pasta sagataves

Klientu atzinības e-pasti — vai tie ir nepieciešami? Ņemot vērā sīvo konkurenci šodienas tirgū un to, ka 80% no uzņēmuma turpmākajiem ieņēmumiem nāks no 20% esošo klientu (saskaņā ar Gartner Group datiem) ilgtermiņa attiecību veidošana ar klientiem un klientu lojalitātes veicināšana uzņēmumiem nekad nav bijusi būtiskāka. Klientu atzinības e-pastu sūtīšana kā daļa no klientu atzinības stratēģijas var palīdzēt jums to paveikt. Labi izveidoti pateicības e-pasti, kas tiek nosūtīti īstajā brīdī, var palielināt klientu apmierinātību, veicināt lielāku iesaistīšanos, uzlabot lojalitāti un mutvārdu atsauksmes.

Kāpēc sūtīt klientu atzinības e-pastus?

Rockefeller Corporation” pētījumā konstatēts, ka 68% klientu pamet darījumu attiecības, jo kompānija, kas tos apkalpo, pret tiem izturas vienaldzīgi. Cita ClickFox veiktā aptauja liecina, ka 62% patērētāju netic, ka tie zīmoli, kuriem tie ir visvairāk uzticīgi, dara pietiekami, lai tos atalgotu. Apstiprinājuma e-pasta ziņojumi sniedz klientiem mierinājuma sajūtu, parāda zīmola cilvēcisko seju un apliecina, ka patiesi augstu vērtējat sava klientu. Šie e-pasti var palīdzēt veidot veselīgākas attiecības ar klientiem un palielināt klientu dzīves cikla ilgumu.

Klientu atzinības e-pasta temata rindiņas

Eloqua atklāja, ka e-pasta ziņām ar “Paldies” temata rindiņā ir ievērojami augstāks atvēršanas līmenis (14,29%) un labāks klikšķu skaits (1,93%). Tālāk ir minētas dažas izmēģinātas un pārbaudītas e-pasta tematu rindiņas, kuras varat izmantot klientu atzinības e-pasta mārketinga kampaņās.

  • Pateicamies par pasūtījumu
  • Pateicamies, ka padarījāt to publisku
  • Pateicamies par maksājumu
  • Ir laiks izteikt pateicību!
  • Pateicamies par Jūsu pēdējo pirkumu
  • Paldies par lielisko gaumi
  • Pateicamies, ka pierakstījāties [zīmols]
  • Apsveicam, jūsu reģistrācija bija veiksmīga! Lūk, īpaša dāvana, Jums no mums
  • Pateicamies par atsauksmi. Mums tā daudz nozīmē!
  • Paldies! Priecājamies, ka mūs atradāt
  • Mēs esam laimīgi, ka izvēlējāties mūs! 🎈
  • Tas varētu būt sākums kaut kam fantastiskam
  • Paldies, ka esiet draugs
  • Priecājamies, ka esiet mūsu klients
  • Pateicamies līdz sirds dziļumiem
  • Mēs tiešām augstu vērtējam Jūs kā klientu
  • Daudz laimes jubilejā, [Klienta vārds]!
  • Pateicamies – te būs piedāvājums īpaši Jums 💖
  • Paldies! (Kas īpašs iekšā)
  • Īpašs pārsteigums lai izteiktu Jums pateicību
  • Šī dāvana ir pateicība Jums
  • Tikai pateicības zīme (un 20% atlaides kupons)
  • Mēs novērtējam Jūsu atbalstu!
  • Paldies, Jūs esiet labākais!
  • Pateicamies par šo neticamo gadu!
  • Jūs esat viens no miljona
  • Pateicamies, ka lietojāt [Zīmols] 2020.gadā!
  • Paldies par 5 lieliskiem gadiem ar [Zīmols]
  • [Zīmols] aprit 10 gadi: Pateicības ziņa no mūsu dibinātājiem
  • Pateicamies, ka esiet daļa no mūsu kopīgā ceļa
  • Pateicamies, ka esiet daļa no mūsu kopienas
  • Vai vēlaties cienastu dzimšanas dienā?

10 klientu atzinības e-pasta sagataves

Labs klienta pateicības e-pasts, var daudz paveikt lieliskas klientu pieredzes radīšanā un zīmola uztveres uzlabošanā. Ir daudz iemeslu teikt saviem klientiem “paldies” (pēc pirkuma, pieteikšanās uz jaunumu abonementu, klientu atsauksmi, sezonas svētkiem, klientu dzimšanas dienām, sasniedzot svarīgus uzņēmuma atskaites posmus utt.) Iepazīstieties ar šiem 10 klientu atzinības e-pastu pamattipiem, lai iedvesmotos saviem:

‘Pateicamies par pirkumu’ e-pasts

‘Pateicamies par pieteikšanos’ e-pasts

‘Pateicamies par pierakstīšanos’ e-pasts

‘Pateicamies par atpakaļsaiti’ e-pasts

‘Pateicamies par atsauksmi’ e-pasts

Klienta dzimšanas dienas e-pasts

Klienta gadskārtas e-pasts

Uzņēmuma atskaites punkta pateicības e-pasts

Svētku pateicības e-pasts

‘Pateicamies par lojalitāti’ e-pasts

Klientu atzinības e-pasti — biežāk uzdotie jautājumi

Kā izrādīt klientam atzinību?

Saviem klientiem varat izrādīt savu atzinību, nosūtot tiem pateicības e-pastu vai ziņu. Turklāt piedāvājiet saviem klientiem virtuālas dāvanas kā atzinības zīmi.

Kāds ir ideālais klientu atzinības e-pasta garums?

Optimālais klientu atzinības e-pasta garums ir 4 teikumi vai vairāk.

Kāpēc jāsūta klientu atzinības e-pasti?

Nosūtot klientu atzinības e-pastus, tiek uzlabota klientu apmierinātība un uzlabota zīmola lojalitāte.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izrādīt klientu atzinību?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saviem klientiem varat izrādīt savu atzinību, nosūtot pateicības e-pastu vai ziņu. Turklāt piedāvājiet saviem klientiem virtuālas dāvanas kā atzinības zīmi. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir ideālais klientu atzinības e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimālais klientu atzinības e-pasta ziņojuma garums ir 4 teikumi vai vairāk.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta klientu atzinības e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nosūtot klientu atzinības e-pastus, tiek uzlabota klientu apmierinātība un uzlabota zīmola lojalitāte.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo