JustCall IVR apskats

Compare JustCall IVR apskats with other in: How JustCall IVR apskats is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR darbojas nevainojami jebkurā situācijā, padarot to par diezgan daudzpusīgu risinājumu. To ir diezgan viegli uzstādīt un ieviest, un tas piedāvā ērtu IVR simulācijas funkciju, kas ļauj pārbaudīt IVR pirms tā ieviešanas.

Pricing
Starting from:
$ 24   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
5
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Vienkārša uzstādīšana un ieviešana
  • Lieliska lietotāja saskarne
  • IVR simulācijas funkcija

Cons

  • Nav IVR vizuāla attēlojuma
  • Daudzlīmeņu IVR pieejams dārgākās paketēs

Lai gan IVR konstruktoru varētu uzlabot, pievienojot līmeņu vizuālo attēlojumu, tas joprojām ir viegli lietojams visiem, neatkarīgi no pamatzināšanām. JustCall ir ļoti pieejams, un tas nozīmē, ka jūs nekādā gadījumā nesagrausiet savu budžetu ar šo labi nostrādāto IVR risinājumu.

Darba uzsākšana ar JustCall IVR līdzekli

Darba uzsākšana ar JustCall ir tik vienkārša, cik vien iespējams – veiciet ātru un vienkāršu izmēģinājuma versijas reģistrāciju. Lai varētu piekļūt visām pieejamajām funkcijām, jums ir jānorāda savi kredītkartes dati. Lietotāja saskarne ir iveidota ļoti labi. Tā ir pieticīga, tīrs un pa to ir ļoti viegli pārvietoties. Tas nozīmē arī to, ka varat viegli atrast IVR funkciju, neejot caur sarežģītām izvēlnēm un atlasēm. To varat atrast pie Tālruņa numuri > Ienākošie zvani > IVR (Zvanu izvēlne).

JustCall IVR iestatījumi

IVR ir atspējots pēc noklusējuma, tāpēc vispirms tas ir jāiespējo. To izdarot, varat piekļūt IVR konstruktoram. IVR konstruktors pats par sevi nav sarežģīts, tomēr tas nesniedz IVR līmeņu vizuālo attēlojumu, tāpēc ir labi, ja esat savlaicīgi visu izplānojuši. Varat izvēlēties tastatūras ciparus un piesaistīt katram no tiem darbību. Tas ir diezgan vienkārši, un katram līmenim tiek piedāvātas standarta IVR pielāgošanas iespējas. Tas ietver arī pārsūtīšanu uz iekšējiem un ārējiem numuriem. Jums ir arī iespēja izvēlēties norādīt, kas notiek, ja numurs nav sasniedzams.

JustCall IVR iestatījumi - Zvana Izvēlne

JustCall IVR ir gan teksta audio interpretācijas iespēja, gan iespēja pielāgotiem ierakstiem, kurus varat ērti augšupielādēt sistēmā. Kopumā IVR veidošanas process ir viegls, lai gan katram līmenim nav vizuāla attēlojuma. Ļoti interesants papildinājums ir iespēja simulēt iestatījumus. Šī būtībā ir pārbaudes poga, kas ļauj izmēģināt IVR darbībā un redzēt, vai viss darbojas kā peredzēts.

Kā IVR veicas?

JustCall IVR darbojas labi, kā sagaidāms no lielākās daļas IVR risinājumu. Pievienotā iespēja simulēt IVR iestatījumus ir liels ieguvums, un tā var palīdzēt izvairīties no nefunkcionējošiem IVR, kas varētu būt slikti izplānoti vai ieviesti. Gadījumā, ja IVR nedarbojas, kā cerējāt, ļoti noderīga ir iespēja to pārveidot un pārbaudīt tik bieži, cik nepieciešams. Tādejādi varat sagaidīt lielisku sniegumu un labi strādājošu IVR ar JustCall. IVR pārbaudes laikā es nesaskaros ar problēmām.

Cenas

JustCall ir trīs cenu paketes, katrā no tiem ir iekļaujots IVR. Ievērojiet, ka lētākā pakete Standard piedāvā tikai vienkāršāko IVR funkcionalitāti, savukārt Premium pakete piedāvā jau daudzlīmeņu IVR. Pirms izvēlaties paketi, apsveriet, vai jūsu IVR ir nepieciešami vairāki līmeņi un vai jums ir nepieciešama plašāka funkciju kopa. Tomēr ņemiet vērā, ka pat lētākais JustCall plāns piedāvā gana plašas elastības iespējas. Aplūkosim paketes un ko katra no tām piedāvā.

Standard

Lētākā JustCall pakete sākas ar $24 mēnesī lietotājam un divu lietotāju minimumu. Tā nodrošina IVR un citas pamatfunkcijas, tostarp vietējo numuru, neierobežotas nesaistītas minūtes, zvanu pārsūtīšanu, SMS un MMS, atzvanīšanas automatizāciju, darba laiku, piezīmes un vērtējumus un daudz ko citu.

Premium

Premium pakete piedāvā plašāku funkciju kopu un tā sākas no $48 mēnesī lietotājam un divu lietotāju minimumu. Papildus Standard paketes funkcijām Premium paketei ir pievienota tiešsaistes zvanu uzraudzība, SMS automatizācija un lielapjoma SMS nosūtīšana, daudzlīmeņu IVR, pielāgotas darbplūsmas, prioritārs atbalsts un daudz kas cits.

Custom

Custom pakete satur pielāgotu piedāvājumu, kas pielāgots tieši jūsu uzņēmumam. Jūs iegūstat visu no abām iepriekšējām paketēm, kā arī SLA, pielāgotu analīzi un atskaites, piesaistītu menedžeri un tehnisko atbalstu un vēll turklāt zvanu sentimenta analīzi.

Slēdziens

JustCall IVR ir ļoti labs koncepts, kas piedāvā kopumā lielisku funkcionalitāti ar minimāliem kompromisiem. Tas noteikti ir viens no labākajiem un vienkāršākajiem IVR līdzekļiem. To vēl labāku padara saprātīga cenas izvēle un laba citu zvanu centra funkciju izvēle. JustCall IVR līdzeklis ir piemērots jebkādiem uzņēmumiem, un tas jums noteikti kalpos labi, tāpat kā tas to darīja manu testu laikā.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Mans Justcall IVR nedarbojas

Pārbaudiet, vai jūsu IVR plūsmā nav kļūdu, un izmantojiet simulēšanas funkciju, lai to pārbaudītu. Lielāko daļu problēmu ar IVR parasti izraisa konstrukcijas kļūdas.

Es nevaru atrast IVR līdzekli programmā Justcall

Zvanu numuru iestatījumos ir jāaktivizē Justcall IVR konstruktors. Pēc iespējošanas pogas nospiešanas jums būtu jābūt iespējai piekļūt IVR līdzeklim.

Product reviews

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Kā darbojas Twilio IVR līdzeklis un cik viegli tas ir ieviešams? Par to varat uzzināt mūsu Twilio apskatā.

Twilio IVR apskats

Twilio ir elastīgs un uzticams IVR risinājums, kas viegli izveidojams un pielāgojams. Twilio Studio darbplūsmas veidošana ir vienkārša un interaktīva, kam seko cenu elastība atkarībā no iztērēto sarunu minūšu skaita. Lietotājiem var būt grūti orientēties valstu navigācijā un risinājums nav ideāls bez savu ierakstu izmantošanas.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Stonly zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Stonly zināšanu bāzes apskats

Stonly ir zināšanu bāzes risinājums, kas piedāvā dažādas sagataves un ļoti modernu saskarni, kuras izmantošana ir vienkārša. Ceļvedis palīdzēs lietotājiem izveidot saturu soli pa solim, bet var būt grūtības, ja vēlaties kaut ko citu no saraksta. Stonly nav bezmaksas un tā dažādās paketes cenām var būt augstas, no $128,55 mēnesī līdz $464,26 mēnesī.

Izsekotāju var integrēt jūsu esošajā programmatūrā, lai uzlabotu klientu atbalsta kvalitāti. Programma ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm.

Izekotājs

LiveAgent nodrošina palīdzības pieteikumu kopīgošanu ar savu iekšējo čatu funkciju un aplikāciju tālruņu ierīces nodrošina vienlīdzīgus konkurences apstākļus. Tiešsaistes čats ir populāra atbalsta rīks uzņēmumiem un klienti dod priekšroku tam salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju