LiveAgent IVR apskats

Compare LiveAgent IVR apskats with other in: How LiveAgent IVR apskats is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3731 reviews

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “sazarojumus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz numuru, ko zvanītāji izvēlas ar balsi,…

Pricing
Starting from:
$ 49   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
4
Realizācija
4

Key takeaways

Pros

  • IVR darbojas lieliski
  • Liela elastība un plašas pielāgošanas iespējas
  • Saprātīgas cenas
  • Lielisks 24/7 klientu atbalsts

Cons

  • Jauniem lietotājiem nav tik viegli uzstādīt
  • Nepieciešamas dažas skriptu veidošanas zināšanas un prasmes

LiveAgent IVR darbojas ļoti labi, un, pateicoties uzlabotajai lietotāja saskarnei, jums nebūs nepieciešams pārāk ilgs laiks, lai atrastu IVR līdzekli. Lai gan LiveAgent IVR uzstādīšana nav vieglākais uzdevums pasaulē, tas ir fakts, ka viņu 24/7 klientu atbalsts var palīdzēt jebkurā laikā to paveikt. Liveagent IVR var būt ļoti elastīgs ar zināmu pacietību un nedaudz iemaņu. Vēl viens iemesls izvēlēties LiveAgent ir saprātīga cena, iegūstot pārējos lieliskos līdzekļus, kurus jums noteikti vajadzētu apsvērt savam palīdzības dienestam.

Darba uzsākšana ar LiveAgent IVR līdzekli

Liveagent ir viegla reģistrācijas procedūra, kas ir pieejama tieši mājaslapā. Ir nepieciešamas tikai dažas minūtes, lai to paveiktu un piekļūtu LiveAgent tīmekļa lietojumprogrammai. Tiklīdz esat tur nonācis, varat sākt visa LiveAgent palīdzības dienesta un tai skaitā IVR, iestatīšanu. Katram LiveAgent izveidotajam saziņas kanālam ir iekļauta ērta darba uzsākšanas rokasgrāmata. Tiklīdz esat iespējojis zvanus un pievienojis savu VoIP numuru, varat noklikšķināt uz tā iestatījumiem un sākt IVR iestatīšanu.

Zvanu iestatījumu LiveAgent lietotnē

Liveagent IVR uzstādīšana sākumā ir mazliet neparasta. Tas nepiedāvā vizuālu IVR līmeņu attēlošanu, tāpēc iepriekš būtu jāveic plānošana. IVR uzstādīšana un konfigurēšana jāveic ar YAML skriptu. Ja šī ir jūsu pirmā saskare ar to, neuztraucieties – ir pieejama rokasgrāmata un saiti uz to varat atrast tieši LiveAgent IVR iestatījumos. Ja nevēlaties pats rakstīt visu IVR, varat šeit izvēlēties IVR piemēru, nokopēt to un pielāgot pēc saviem ieskatiem.

Lai gan šis IVR izveides process nav tas labākais, tas ir padarīts vieglāks, pateicoties mēģinājumam izveidot visaptverošāku rokasgrāmatu ar piemēriem. Turklāt tas var arī nodrošināt pavisam citu elastīguma līmeni prasmīgiem lietotājiem, kas pārzina šo metodi. Katra komandrindiņa jūsu IVR paver jaunu līmeni vai veic darbību, tāpēc varat veikt sarežģītus IVR, pielietojot zināmas prasmes un pacietību. Veidojot vienkāršākus IVR, var būt nepieciešamas vien dažas minūtes, izmantojot iepriekšminētos IVR piemērus.

IVR iestatīšana LiveAgent

Varat arī izvēlēties pievienot savus ierakstus IVR iestatījumā vai lejupielādēt ierakstu paraugus no LiveAgent atbalsta portāla raksta. Tie sistēmā jāpievieno manuāli. Rakstā ir arī noderīga rokasgrāmata, kurā paskaidrots, kā sistēmā pievienot ierakstus.

Lai gan šāda veida iestatīšana nav labākais risinājums, visvairāk to atvieglo LiveAgent 24/7 klientu atbalsts, kas var palīdzēt visos šī procesa posmos. Varat arī lūgt atbalsta aģentiem izveidot jūsu IVR, atstājot šo jautājumu ekspertu ziņā, neuzrakstot nevienu skripta rindiņu. Ne katra IVR programmatūra piedāvā šāda veida palīdzību, un tāpēc LiveAgent ir pelnījusi papildu uzslavu, neskatoties uz sarežģītāko iestatīšanu.

Kā IVR veicas?

LiveAgent IVR darbojas tik labi, cik jums to izdodas izveidot. Kopumā tas, ja labi izplānots, darbojas bez problēmām un sniedz lielisku pieredzi zvanītājiem. Nevienā pārbaudījuma reizē nekad neesmu saskāries ar kādiem būtiskām problēmām, un mana pieredze bija patīkama. Ir viegli izveidot un augšupielādēt savu ierakstu, kas sniedz lielisku iespēju personalizēt IVR ar savu zīmolu un sniegt tam profesionālāku sajūtu. Galu galā LiveAgent IVR lieliski paveiks savu darbu, ja esat gatavs pacensties.

Cenas

Liveagent IVR līdzeklis ir pieejams tikai All-inclusive paketē, kas sākas no $49 mēnesī aģentam. Tā ir LiveAgent plašākā pakete, kas piedāvā pilnu zvanu centra funkcionalitāti, kā arī citus svarīgus klientu apkalpošanas kanālus. Visa saziņa tiek organizēta, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā e-pasta ziņas, tiešsaistes čatus, sociālos medijus, ziņapmaiņas lietotnes, zvanu centru un klientu portālu vienuviet.

Slēdziens

Lai gan LiveAgent IVR nav labākais pretendents, tas dara savu darbu ļoti labi un noteikti neliks vilties. Lietotāji, kas meklē ērtu IVR iestatīšanu, LiveAgent IVR izveides procesā var apjukt. Tomēr šis IVR var paveikt brīnumus, ja jums ir vēlēšanās mācīties. Mazāk prasmīgi lietotāji vienmēr var izmantot vienu no LiveAgent klientu portāla rakstā iekļautajiem paraugiem vai sazināties ar atbalstu 24/7, lai tas bez maksas palīdzētu viņiem saplānot IVR. IVR var kļūt neticami elastīgs, un, ja labi izplānots, tas darbosies ļoti labi.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nevaru saprast, kā lai izveidoju manas IVR plūsmas dizainu

Liveagent IVR veidotājs balstās uz YAML skriptu, nevis uz vizuālu IVR veidotāju. Ja jums ir problēmas ar šī procesa izpratni, varat iepazīties ar IVR rokasgrāmatu, izmantot IVR piemērus, lai tos nokopētu un pielāgotu, vai arī lūgt klientu atbalsta komandai palīdzību IVR izveidošanā.

Product reviews

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Apsveriet JustCall dēļ tā IVR iespējām? Apskatiet mūsu JustCall IVR apskatu un noskaidrojiet, vai tā ir atbilstošākā izvēle.

JustCall IVR apskats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citus rīkus. Uzņēmums nodrošina demonstrācijas, atbalstu un datu migrāciju. Visas tiesības aizsargātas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju