MessageBird IVR apskats

Compare MessageBird IVR apskats with other in: How MessageBird IVR apskats is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interaktīvā balss atbilde (IVR) ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “algoritmus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz ciparu, ko viņi izvēlas ar balsi,…

Pricing
Starting from:
$ 30   mēnesī
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.5
Lietotāja pieredze
4
Cena
5
Realizācija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Viegli uzstādāms un ērti lietojams
  • Pieejams
  • Atbalsta sarežģītākas IVR konfigurācijas

Cons

  • Ierobežota pielāgošana
  • Klientu atbalsts reizēm var būt grūti sasniedzams

Messagebird Flow Builder ir lieliska iespēja tiem, kas meklē iespēju uzstādīt vienkāršu IVR izvēlni. Lietotāja saskarne ir intuitīva un viegli navigējama, tāpēc jums nav jāuztraucas par to, lai nepazustu koda kaudzēs. Messagebird nodrošina ātru apmācību pirmās mijiedarbības ar Flow Building funkciju. Tas ir lielisks veids, kā pat ne pārāk tehniski zinoši lietotāji var viegli izveidot paši savas plūsmas. Vienīgā problēma, ko esmu novēroju, ir IVR ziņu pielāgošanas iespēju trūkums. Tomēr es nedomāju, ka tam vajadzētu atturēt lietotājus izvēlēties MessageBird IVR programmatūru.

Darba uzsākšana ar MessageBird IVR līdzekli

Reģistrēšanās MessageBird izmēģinājuma versijai ir pavisam vienkārša. Kad esat aizpildījis informāciju par sevi un pievienojis savu aģentu skaitu, jūs sveicina ar tīru informācijas paneli, kas nenomāc lietotāju, kas to atver pirmo reizi.

MessageBird sveiciena informācijas panelis

Lai gan jūs neatradīsiet IVR funkcionalitāti uzreiz, šis izkārtojums joprojām ļauj viegli atrast pareizo ceļu informācijas panelī. Lai konfigurētu IVR līdzekli, tam var piekļūt tieši no informācijas paneļa vai arī kreisās puses izvēlnes sadaļā Plūsmas Veidotājs.

MessageBird IVR funkcionalitātes

Pēc tam noklikšķiniet uz Sagataves. Tur atradīsiet diezgan lielas plūsmas veidošanas un automatizācijas iespējas. Lai turpinātu iestatīšanu, noklikšķiniet uz izvēlnes Ērtais tālrunis (IVR).

Tas, kas man ļoti noderēja, ir MessageBird apmācības, kas piedāvā jums piekļuvi IVR konfigurācijai. Šī apmācība palīdz veikt četras vienkāršas darbības, kā izveidot plūsmas daudzkanālu vidē, tālruņa zvanos utt. Varat izvēlēties vai nu pabeigt šo apmācību, vai izlaist to – pēc izvēles.

MessageBird IVR konstruēšanas pamācība

Vispirms ir jāiegādājas tālruņa numurs. To var izdarīt tieši no Plūsmas Veidotāja, noklikšķinot uz uznirstošā loga.

Tiklīdz tālruņa numurs ir gatavs, varat sākt zvanu algoritma konfigurēšanu. Turpiniet, noklikšķinot uz pogas Pateikt, jūs varat izveidot savu ziņu un konfigurēt mainīgos, piemēram, valodu, balsi un citus.

Diemžēl jūs nevarat pievienot audio failu ar savu ziņu, tāpēc esat atkarīgs no teksta interpretācijas iespējas. Varat izvēlēties vairākas valodas iespējas, ieskaitot dažādus angļu valodas akcentus. Nav arī daudz balss iespēju, tāpēc varat izvēlēties starp vīrieša un sievietes balsi.

MessageBird IVR konfigurācijas iespējas

Kad esat iestatījis ziņu, varat turpināt veidot algoritmu. Varat izveidot vairākas sazarojuma iespējas ar atsevišķām ziņām un trigeriem. Lai gan varat ātri nokonfigurēt ļoti vienkāršu IVR izvēlni, MessageBird ļauj izveidot diezgan sarežģītu IVR konstrukciju. Pēc primāro IVR iespēju pievienošanas varat izveidot papildu atzarus un konfigurēt citas darbības vai arī slēgt atzarojumu.

Šī izvēlne ļauj konfigurēt vienkāršu IVR iestatījumu, kas ļauj klientiem sazināties ar jūsu uzņēmumu ātri un bez sarežģījumiem. Tomēr, ja nepieciešama detalizētāka iestatīšana, to var panākt arī ar daudzām sazarojuma iespējām un papildu iestatījumiem.

Kā IVR veicas?

Visa Plūsmas Veidotāja funkcija darbojas lieliski un bez problēmām. Uzstādīšana ir diezgan intuitīva, pateicoties grafiskajai lietotāja saskarnei un pamācībai iesākumā. IVR diemžēl neļauj izmantot pielāgotus audio multivides failus, bet, ja tā priekš jums nav problēma, teksta interpretācijas funkcionalitāte darbojas bez aizķeršanās. Pats IVR sniegums ir lielisks, un, ja meklējat kaut ko vienkāršu un viegli lietojamu, tam būtu jāatbilst visām jūsu vēlmēm. Tomēr, ja cenšaties izprast sazarojumus, mainīgos vai jebko citu saistībā ar IVR konfigurāciju, MessageBird nodrošina viegli saprotamu apmācību savā atbalsta centrā.

Cenas

MessageBird plūsmas veidošanas iespējas varat izmantot bez maksas, ja jums nav nepieciešamas vairāk par 2 darbinieku vietām un vēlaties iegādāties tālruņa numuru. Ja vēlaties paplašināt savas darbības, varat veikt uzlabošanu uz iespēju par $30 mēnesī, kas ļauj izmantot 3–10 darbinieku vietas.

Slēdziens

Tā ir lieliska iespēja galvenokārt mazākiem kontaktcentriem. Messagebird nodrošina jums daudzas iespējas, vienkāršu IVR iestatīšanu un daudzlīmeņu IVR iespējas par saprātīgu cenu. Visa lietotāja saskarne ir intuitīva un viegli navigējama. Lai gan tas nav tik pielāgojams, kā varētu vēlēties, MessageBird neliks vilties, ja meklēsiet vienkāršu un pieejamu risinājumu.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nezinu, kā var iegādāties tālruņa numuru

Lai izmantotu MessageBird IVR funkcionalitāti, ir jāiegādājas tālruņa numurs. Lai to izdarītu, pierakstieties savā kontā un informācijas panelī noklikšķiniet uz ikonas Numuri. Nākamajā lappusē ir jāaizpilda nepieciešamā informācija un jānoklikšķina uz pogas Pirkt. Pēc tam pārbaudiet pasūtījuma kopsavilkumu un apstipriniet pirkumu. Tiklīdz esat samaksājis par numuru, varat to pievienot savam kontam.

Mans IVR nedarbojas

Izdariet dubultklikšķi uz IVR plūsmas dizaina un novērsiet visas atrastās kļūdas. Lai saņemtu papildu palīdzību saistībā ar IVR, varat iepazīties ar Messagebirds palīdzības sadaļu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu.

Product reviews

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju