MessageBird IVR apskats

Compare MessageBird IVR apskats with other in: How MessageBird IVR apskats is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interaktīvā balss atbilde (IVR) ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “algoritmus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz ciparu, ko viņi izvēlas ar balsi,…

Pricing
Starting from:
$ 30   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Lietotāja pieredze
4
Cena
5
Realizācija
4.5

Key takeaways

Pros

  • Viegli uzstādāms un ērti lietojams
  • Pieejams
  • Atbalsta sarežģītākas IVR konfigurācijas

Cons

  • Ierobežota pielāgošana
  • Klientu atbalsts reizēm var būt grūti sasniedzams

Messagebird Flow Builder ir lieliska iespēja tiem, kas meklē iespēju uzstādīt vienkāršu IVR izvēlni. Lietotāja saskarne ir intuitīva un viegli navigējama, tāpēc jums nav jāuztraucas par to, lai nepazustu koda kaudzēs. Messagebird nodrošina ātru apmācību pirmās mijiedarbības ar Flow Building funkciju. Tas ir lielisks veids, kā pat ne pārāk tehniski zinoši lietotāji var viegli izveidot paši savas plūsmas. Vienīgā problēma, ko esmu novēroju, ir IVR ziņu pielāgošanas iespēju trūkums. Tomēr es nedomāju, ka tam vajadzētu atturēt lietotājus izvēlēties MessageBird IVR programmatūru.

Darba uzsākšana ar MessageBird IVR līdzekli

Reģistrēšanās MessageBird izmēģinājuma versijai ir pavisam vienkārša. Kad esat aizpildījis informāciju par sevi un pievienojis savu aģentu skaitu, jūs sveicina ar tīru informācijas paneli, kas nenomāc lietotāju, kas to atver pirmo reizi.

MessageBird sveiciena informācijas panelis

Lai gan jūs neatradīsiet IVR funkcionalitāti uzreiz, šis izkārtojums joprojām ļauj viegli atrast pareizo ceļu informācijas panelī. Lai konfigurētu IVR līdzekli, tam var piekļūt tieši no informācijas paneļa vai arī kreisās puses izvēlnes sadaļā Plūsmas Veidotājs.

MessageBird IVR funkcionalitātes

Pēc tam noklikšķiniet uz Sagataves. Tur atradīsiet diezgan lielas plūsmas veidošanas un automatizācijas iespējas. Lai turpinātu iestatīšanu, noklikšķiniet uz izvēlnes Ērtais tālrunis (IVR).

Tas, kas man ļoti noderēja, ir MessageBird apmācības, kas piedāvā jums piekļuvi IVR konfigurācijai. Šī apmācība palīdz veikt četras vienkāršas darbības, kā izveidot plūsmas daudzkanālu vidē, tālruņa zvanos utt. Varat izvēlēties vai nu pabeigt šo apmācību, vai izlaist to – pēc izvēles.

MessageBird IVR konstruēšanas pamācība

Vispirms ir jāiegādājas tālruņa numurs. To var izdarīt tieši no Plūsmas Veidotāja, noklikšķinot uz uznirstošā loga.

Tiklīdz tālruņa numurs ir gatavs, varat sākt zvanu algoritma konfigurēšanu. Turpiniet, noklikšķinot uz pogas Pateikt, jūs varat izveidot savu ziņu un konfigurēt mainīgos, piemēram, valodu, balsi un citus.

Diemžēl jūs nevarat pievienot audio failu ar savu ziņu, tāpēc esat atkarīgs no teksta interpretācijas iespējas. Varat izvēlēties vairākas valodas iespējas, ieskaitot dažādus angļu valodas akcentus. Nav arī daudz balss iespēju, tāpēc varat izvēlēties starp vīrieša un sievietes balsi.

MessageBird IVR konfigurācijas iespējas

Kad esat iestatījis ziņu, varat turpināt veidot algoritmu. Varat izveidot vairākas sazarojuma iespējas ar atsevišķām ziņām un trigeriem. Lai gan varat ātri nokonfigurēt ļoti vienkāršu IVR izvēlni, MessageBird ļauj izveidot diezgan sarežģītu IVR konstrukciju. Pēc primāro IVR iespēju pievienošanas varat izveidot papildu atzarus un konfigurēt citas darbības vai arī slēgt atzarojumu.

Šī izvēlne ļauj konfigurēt vienkāršu IVR iestatījumu, kas ļauj klientiem sazināties ar jūsu uzņēmumu ātri un bez sarežģījumiem. Tomēr, ja nepieciešama detalizētāka iestatīšana, to var panākt arī ar daudzām sazarojuma iespējām un papildu iestatījumiem.

Kā IVR veicas?

Visa Plūsmas Veidotāja funkcija darbojas lieliski un bez problēmām. Uzstādīšana ir diezgan intuitīva, pateicoties grafiskajai lietotāja saskarnei un pamācībai iesākumā. IVR diemžēl neļauj izmantot pielāgotus audio multivides failus, bet, ja tā priekš jums nav problēma, teksta interpretācijas funkcionalitāte darbojas bez aizķeršanās. Pats IVR sniegums ir lielisks, un, ja meklējat kaut ko vienkāršu un viegli lietojamu, tam būtu jāatbilst visām jūsu vēlmēm. Tomēr, ja cenšaties izprast sazarojumus, mainīgos vai jebko citu saistībā ar IVR konfigurāciju, MessageBird nodrošina viegli saprotamu apmācību savā atbalsta centrā.

Cenas

MessageBird plūsmas veidošanas iespējas varat izmantot bez maksas, ja jums nav nepieciešamas vairāk par 2 darbinieku vietām un vēlaties iegādāties tālruņa numuru. Ja vēlaties paplašināt savas darbības, varat veikt uzlabošanu uz iespēju par $30 mēnesī, kas ļauj izmantot 3–10 darbinieku vietas.

Slēdziens

Tā ir lieliska iespēja galvenokārt mazākiem kontaktcentriem. Messagebird nodrošina jums daudzas iespējas, vienkāršu IVR iestatīšanu un daudzlīmeņu IVR iespējas par saprātīgu cenu. Visa lietotāja saskarne ir intuitīva un viegli navigējama. Lai gan tas nav tik pielāgojams, kā varētu vēlēties, MessageBird neliks vilties, ja meklēsiet vienkāršu un pieejamu risinājumu.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Es nezinu, kā var iegādāties tālruņa numuru

Lai izmantotu MessageBird IVR funkcionalitāti, ir jāiegādājas tālruņa numurs. Lai to izdarītu, pierakstieties savā kontā un informācijas panelī noklikšķiniet uz ikonas Numuri. Nākamajā lappusē ir jāaizpilda nepieciešamā informācija un jānoklikšķina uz pogas Pirkt. Pēc tam pārbaudiet pasūtījuma kopsavilkumu un apstipriniet pirkumu. Tiklīdz esat samaksājis par numuru, varat to pievienot savam kontam.

Mans IVR nedarbojas

Izdariet dubultklikšķi uz IVR plūsmas dizaina un novērsiet visas atrastās kļūdas. Lai saņemtu papildu palīdzību saistībā ar IVR, varat iepazīties ar Messagebirds palīdzības sadaļu vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu.

Product reviews

Kā darbojas Twilio IVR līdzeklis un cik viegli tas ir ieviešams? Par to varat uzzināt mūsu Twilio apskatā.

Twilio IVR apskats

Twilio ir elastīgs un uzticams IVR risinājums, kas viegli izveidojams un pielāgojams. Twilio Studio darbplūsmas veidošana ir vienkārša un interaktīva, kam seko cenu elastība atkarībā no iztērēto sarunu minūšu skaita. Lietotājiem var būt grūti orientēties valstu navigācijā un risinājums nav ideāls bez savu ierakstu izmantošanas.

Vai apsverat Aircall jūsu IVR vajadzībām? Izlasiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

Aircall IVR apskats

Twilio IVR, Bitrix24 IVR un Zendesk IVR ir populāras un labi funkcionējošas programmas, kas palīdz organizēt zvanus atbilstoši klientu prasībām. Twilio un Bitrix24 ir vērtīgas izvēles par attiecīgajām cenām, bet dažiem var rasties grūtības ar izvēlnes navigāciju vai lietotāja saskarni. Zendesk ir dārga, bet tā ir vērtēta ar 4.5 zvaigznēm. MessageBird un Aircall ir arī pieejamas un viegli uzstādāmas, bet pielāgošanas iespējas ir ierobežotas.

Bitrix24 ir populāra IVR programmatūra ar dažādiem pielietošanas veidiem. Noskaidrojiet, kā Bitrix24 IVR veicās mūsu apskatā.

Bitrix24 IVR apskats

LiveAgent IVR un MessageBird IVR ir abas interaktīvas balss atbildes programmas zvanu centru organizācijām. Abas ir viegli uzstādāmas un ērti lietojamas, taču LiveAgent piedāvā vairāk iespēju pielāgošanai. Abas lieliski piemērotas tiem, kas meklē vienkāršu IVR izvēlni un cenšas izvēlēties tās par attiecīgajām cenām.

IVR ir tehnoloģija, kas ļauj zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar klientu atbalsta dienestu, izmantojot balss komandas un DTMF.

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

IVR programmatūru var izmantot mārketinga, pārdošanas un klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mārketinga speciālisti var izmantot IVR, lai piesaistītu potenciālos klientus un identificētu tos kā potenciālos klientus. Izmantojot IVR, klienti var norādīt, kā viņi vērtē saņemto pakalpojumu. IVR sistēmu izvēle ir izaicinājums, tai ir jābūt intuitīvai, lietotājam draudzīgai, par pieņemamu cenu un aprīkotai ar būtiskākajām funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju