Zendesk IVR apskats

Zendesk IVR ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. Salīdzinot ar citiem IVR risinājumiem, Zendesk ir dārgāks, bet tiem, kas vēlas augstas kvalitātes programmatūru, tas nūdien ir neatņemama nepieciešamība.

Zendesk IVR apskats
Compare Zendesk IVR apskats with other in: How Zendesk IVR apskats is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “sazarojumus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz cipary, ko zvanītāji izvēlas ar balsi,…

Pricing
Starting from:
$ 99   mēnesī
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.5
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
3
Realizācija
3

Key takeaways

Pros

  • Labi funkcionējošs IVR
  • Visaptveroša lietotāja saskarne

Cons

  • IVR plānošana un izveide var būt mulsinoša
  • Cena var izvērsties dārga

Zendesk IVR līdzeklis nav visvienkāršāk uzstādāmais, bet tas nav arī visgrūtākais. Tas darbojas labi bez aizķeršanās, bet IVR uzstādīšanai ir nepieciešams neliels iepriekšējs plāns, lai radīšanas procesa laikā izvairītos no sajukuma. Zendesk ir lieliska universāla programmatūra, un pat tad, ja IVR konfigurēšanai ir daudz vietas uzlabojumiem, ar to aizvien nevar nošaut greizi. Zendesk stiprā puse ir citur, un, ja esat gatavs maksāt augstāku cenu par tā līdzekļiem, tad visticamāk, nebūsit vīlies.

Darba uzsākšana ar Zendesk IVR līdzekli

IVR līdzeklis Zendesk ir viegli pieejamS, pateicoties labi izstrādātai un vienkārši lietojamai saskarnei. Piekļuve saskarnei tiek nodrošināta uzreiz pēc bezmaksas izmēģinājuma reģistrācijas pabeigšanas, ko var izdarīt pāris minūšu laikā. IVR atrodas Zendesk administrēšanas centrā sadaļā Sarunas, kas atrodama kreisajā izvēlnes panelī.

Zendesk administrācijas centrs - IVR izvēlnes

Šāds IVR izveides process nav ne optimāls, ne arī tik vienkāršs, kā tas varētu būt. Nav vizuālās plānošanas palīdzības, jums atliek tikai izvēlēties IVR iespējas un darbības. Lai gan pats process ir viegli izdarāms, jums nav laba visa IVR pārskata. Katrs IVR līmenis ir atsevišķa cilne, kas neparāda, kurp tas ved skaidrā un vispusīgā veidā, salīdzinot ar dažiem citiem IVR risinājumiem. Tas var radīt zināmu apjukumu un problēmas, veidojot sarežģītākas IVR konstrukcijas. Es iesaku iepriekš vizuāli izplānot IVR līmeņus.

Katrs IVR līmenis ļauj izvēlēties katram taustiņam uz zvanītāja tastatūras atbilstošas darbības. Nav acīmredzamu ierobežojumu, cik daudz līmeņu var būt, tāpēc nepieciešamības gadījumā varat plānot un veidot sarežģītākus IVR. Ir arī iespēja izvēlēties sveicienu, bet manu testu laikā tas, liekas, nedarbojās. Vienīgā iespēja bija “Bez sveiciena”. Tomēr vēlāk atradu iespēju pievienot sveicienus citā Sarunu iestatīšanas sadaļā. Katru IVR līmeni var pārdēvēt, lai nodrošinātu labāku plānošanu izveides laikā.

Zendesk IVR līniju konfigurācija

IVR savām tālruņa līnijām varat aktivizēt katras tālruņa līnijas konfigurācijā. Šai izvēlnei var viegli piekļūt no kreisās puses paneļa izvēlnes Sarunas konfigurācijas. Dažādiem tālruņu numuriem var pievienot dažādus IVR iestatījumus.

Zendesk IVR iestatījumi

Kā IVR veicas?

Neskatoties uz lietotājiem mazāk draudzīgo izveides procesu, Zendesk IVR kopumā darbojas ļoti labi. Testēšanas laikā man nebija nekādu problēmu, ko radītu sistēmas kļūdas, tomēr pirmajos pāris mēģinājumos es izveidoju nefunkcionējošu IVR. Pirms mēģināt to izveidot, noteikti izplānojiet IVR līmeņus, uzskatu, ka tas ir ārkārtīgi noderīgi. Kopumā darbība bija lieliska, un visi IVR pēc pareizas izplānošanas darbojās kā paredzēts.

Cenas

Kaut arī Zendesk piedāvā vairākas cenu paketes, tikai divas no tām sniedz lietotājiem piekļuvi IVR funkcijām. IVR ir iekļauts paketēs Suite Professional un Suite Enterprise, kas ir divas visdārgākās pieejamās Zendesk paketes. Abas paketes ir balstītas uz abonēšanas modeli, un galīgā cena ir atkarīga no nepieciešamo aģentu skaita.

Suite Professional

Šī pakete sākas ar $99 mēnesī aģentam un galvenokārt koncentrējas uz zvanu centra funkcionalitātes un jaunu līdzekļu pievienošanu Zendesk līdzekļu kopumam.

Suite Enterprise

Pakete Suite Enterprise sākas no $150 mēnesī aģentam. Tā ietver daudz līdzekļu, kuru mērķis ir uzņēmuma līmeņa uzdevumi un komunikācijas pārvaldība.

Slēdziens

Lai gan Zendesk ir viens no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem šajā jomā, tā IVR funkciju noteikti varētu uzlabot. Funkcionalitāte ir nevainojama, un ar to nav nekādu problēmu, taču uzstādīšana un ieviešana var kļūt diezgan mulsinoša, īpaši jauniem lietotājiem. Otra būtiskākā problēma ir cena, jo tā ir diezgan liela, salīdzinājumā ar citu programmatūru, kas piedāvā IVR. Ja meklējat programmatūru ar plašu funkciju komplektu, kam ir IVR, bet nav nepieciešams, lai tas būtu ideāls, cena ir pamatota. Citādi iesaku paskatīties uz citiem lētākiem un labāk veidotiem IVR risinājumiem.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

IVR sveiciens netiek atskaņots

Ja pievienosit numuru, kas jau ir jūsu kontā kā ārējais numurs, IVR sveiciens, iespējams, netiks atskaņots. Tā vietā var tikt atskaņots cits sveiciens vai vispār neatskaņots neviens sveiciens. Ir ieteicams noņemt numuru ar šādu problēmu no ārējo numuru saraksta.

IVR sveiciens tiek atskaņots atkārtoti

IVR sveicieni Zendesk sistēmā pēc noklusējuma tiek atkārtoti trīs reizes, ja sistēma nekonstatē neviena taustiņa nospiešanu. Ja sveiciens tiek atkārtots vairāk nekā trīs reizes, ir jāpārliecinās, vai sveiciens, kas atrodas sadaļā Rediģēt maršrutu zem IVR Aktīvie maršruti, nav tas pats, kas sveiciens izvēlņu līmeņos. Ja jums joprojām ir problēmas ar IVR sveicienu, iesakām sazināties ar Zendesk klientu atbalstu.

Product reviews

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Zināšanu Bāzes Programmatūras apskati

LiveAgent ir lietotājam draudzīga un intuitīva zināšanu bāzes programmatūra, ko var lietot no dažādām ierīcēm. Jūs varat pielāgot un pielāgot izskatu, lai atbilstu jūsu zīmola stilam. Lietotāji novērtē iespēju pievienot un pārvaldīt visus klientu portāla elementus, tostarp rakstus, forumus, atsauksmes un ieteikumus. Programmatūra piedāvā viegli orientēties saskarni un funkcijas, kas ir viegli izmantot. Attēlu pievienošana arī ir ļoti vienkārša, kā arī alternatīvā teksta josla un forums liek lietotājiem sasniegt savus SEO centienus.

Kavkom IVR varētu būt piemērota izvēle jūsu uzņēmumam. Lasiet mūsu apskatu un uzziniet vairāk par tā darbību.

Kavkom IVR apskats

Kavkom is a web-based IVR tool with a user-friendly interface and easy navigation. Setting up IVR levels is simple, but there are no visual cues or multiple levels available. The IVR tool works smoothly and without errors. Kavkom is a cost-effective solution for those looking to set up an IVR system.

Apsveriet JustCall dēļ tā IVR iespējām? Apskatiet mūsu JustCall IVR apskatu un noskaidrojiet, vai tā ir atbilstošākā izvēle.

JustCall IVR apskats

LiveAgent piedāvā uzņēmumiem tiešsaistes čatu, kas ir populārs atbalsta rīks klientu un uzņēmumu sadarbībai, kā arī nodrošina vienlīdzīgus konkurences apstākļus. LiveAgent arī piedāvā palīdzības pieteikumu kopīgošanu un savu iekšējo čatu funkciju un tālruņu ierīces aplikāciju. LiveAgent platforma piedāvā pierakstīties uz individuālu zvanu, lai uzzinātu, kā tā var palīdzēt biznesam.

vCita integrācija ļauj plānot tikšanās no programmas LiveAgent. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

vCita

Saziņa ar klientiem, izmantojot reāllaika čata programmatūru, ir ērts un efektīvs veids, kā samazināt pamesto pirkumu grozu skaitu un palielināt klientu uzticību. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām, kas piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas, 40 integrācijas un daudzprofilu zināšanu bāzi. LiveAgent atbalsta serviss un partneru programma ir pieejama arī.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju