Twilio IVR apskats

Compare Twilio IVR apskats with other in: How Twilio IVR apskats is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1024 reviews

Interaktīvā balss atbilde (IVR) ir populārs līdzeklis, kas atrodams zvanu centra programmatūrā un ļauj klientu atbalsta darbiniekiem organizēt zvanus atbilstoši dažādiem nosacījumiem. IVR var izmantot, lai izveidotu “kokus”, kas pārvirza zvanītājus uz attiecīgo nodaļu, pamatojoties uz ciparu, ko viņi izvēlas ar balsi…

Pricing
Starting from:
$ N/A   mēnesī
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Lietotāja pieredze
5
Cena
4
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Elastīga IVR izveide
  • Viegli ieviešams
  • Uzticams un pielāgojams

Cons

  • Dažiem lietotājiem izvēlņu navigācija var nešķist pietiekami vienkārša
  • Cena līdz ar apjomu var strauji pieaugt

Lai gan Twilio ir bagātīgs saziņas risinājums un lietotājiem, kuri meklē vienkāršību, var nebūt piemērotākais, tā IVR līdzeklis darbojas neticami labi. To ir viegli izveidot un ieviest, un tas darbojas bez problēmām. Ja jums nav iebildumu apgūt bagātīgo funkciju klāstu, Twilio IVR jums labi kalpos ik uz soļa.

Darba uzsākšana ar Twilio IVR līdzekli

Interaktīvā balss atbilde ir tikai viens no daudzajiem līdzekļiem, kas pieejams Twilio lietotnēs. Tas ir pieejams no informācijas paneļa iespējām un atrodas sadaļā Studio. Studio ir Twilio daļa, kas ļauj veidot dažādas darbplūsmas, ne tikai IVR. Tūlīt pēc draba uzsākšanas jums tiks piedāvātas vairākas iespējas – vai nu sākt visu no jauna, vai arī varat atlasīt konkrētu darbplūsmas konstruktoru. Manā gadījumā esmu nolēmis izmantot IVR iepriekšiestatījumus. Lieliski ir tas, ka Twilio ir arī ērta apmācība katras darbplūsmas veidošanai.

Twilio IVR programmatūras informācijas panelis

Lai gan ceļvedis ir noderīgs, Studio darbplūsma ir ļoti vienkārša. Katrs IVR līmenis ir vizualizēts, un jūs varat plānot un kartēt darbības tieši tāpat kā veidojot lietotāja saskarni mājaslapai. Jums tikai jāizvēlas darbība katram atsevišķajam līmenim. To varat izdarīt, noklikšķinot uz jebkura darbplūsmas elementa un izvēloties darbību. Pirmajiem līmeņiem ir divas iespējas – pateikt ziņu vai atskaņot ziņu.

Twilio IVR iestatījumi

Ziņas pateikšana attiecas uz mākslīgā intelekta balsi, kas nolasīs jūsu ziņu klientam, savukārt ziņas atskaņošana ļauj augšupielādēt pielāgotu balss ierakstu. Pēdējie līmeņi ietver iespējas pārsūtīt zvanu uz noteiktu numuru un vēl daudz ko citu. Varat kartēt un plānot interaktīvi, pārvietojot savienotājus, lai izveidotu darbplūsmu tā, kā vēlaties. Tiklīdz darbplūsma ir izveidota, to varat pievienot jebkuram Twilio numuram un mainīt jebkurā laikā.

Lai gan darbplūsmu izveide, izmantojot Twilio Studio, ir vienkāršs process, iespējams, pirmajās reizēs ir grūti atrast nepieciešamo. Tā kā Twilio ir ļoti daudz līdzekļu, man, piemēram, bija jāpameklē, kur atrast iespēju uzbūvēt IVR. Tomēr tiešsaistē ir pieejams daudz ceļvežu un apmācību video, tāpēc sākt darbu nemaz nebija grūti.

Kā IVR veicas?

Šīs apskata daļas lietotāja pieredze ir vērsta uz klientu viedokli un klientu pieredzi interaktīvās balss atbildes lietošanas laikā. Vienkārši sakot, Twilio IVR līdzeklis ir lielisks, un par to nav par ko sūdzēties. Mana testa laikā IVR un savienojums darbojās bez problēmām, ar nekādām kļūdām es nesaskāros.

Sistēmai nebija problēmu saprast arī balss komandas, un arī ne pogu komandas. Iepriekšiestatītā robotiskā balss ne tuvu nav ideāla, taču darāmo tā padara ļoti labi. Tomēr es iesaku visiem izmantot savus pašu ierakstus, lai šī pieredze visiem zvanītājiem liktos mazliet dabiskāka.

Cenas

Twilio Voice cena ir atkarīga no valsts, kurā vēlaties zvanīt un saņemt zvanus, tāpēc cenu izmaiņas var būt minimālas vai arī būtiskas. Neatkarīgi no tā, kur jūs veicat savu uzņēmējdarbību, Twilio Voice jāmaksā ir tikai par izmantoto, kas nozīmē, ka jūs maksājat tikai tik, cik esat iztērējis. Nav priekšapmaksas pakešu, tikai cena par vienu ienākošā vai izejošā zvana minūti.

Izejošajiem zvaniem cena sākas no aptuveni $0,027 minūtē, ienākošajiem zvaniem — $0,01 minūtē. Twilio var būt gan dārgs, gan lēts – atkarībā no iztērēto sarunu minūšu skaita. Lai vai kā, par IVR funkcionalitāti nav jāmaksā papildus, jo tā ir Voice risinājuma neatņemama sastāvdaļa.

Secinājums

Ja meklējat uzticamu IVR risinājumu, ar Twilio nevar nošaut greizi. Twilio visu dara labi, bez lielām problēmām vai kļūdām, kas aizkavētu jūs darba dienas laikā. Funkcija IVR darbojas bez problēmām. Tomēr, tā kā Twilio nav tikai IVR programmatūra, jums jāizlemj, vai vēlaties ieguldīt laiku un naudu šajā augsti profesionālajā programmatūrā. Dažkārt tas var pārsteigt jūs ar dažādo funkciju stāvo apmācību līkni.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Mana IVR plūsma nedarbojas

Veiciet IVR plūsmas atkārtotu pārbaudi, vai nav radušās dizaina kļūdas. Pārliecinieties, vai neesat izveidojis neiespējamu IVR plūsmu, vai nav strupceļu, un pārbaudiet, vai izmantojat pareizos logrīkus un elementus. Ja nevarat atrast kļūdas IVR plūsmā, pārliecinieties, vai tā ir publicēta un aktīva jūsu numuram.

Man ir problēmas ar manas IVR plūsmas dizainu

Izlasiet kādus tiešsaistes rakstus, kuros izskaidrota labākā IVR veidošanas prakse, vai izmantojiet iepriekšsagatavotu plūsmu, kas atrodama Twilio Studio IVR veidotājā. Atcerieties, ka vienkāršāks IVR būs mazāk mulsinošs lietošanā, tāpēc nepievienojiet papildu līmeņus, ja vien tie nav absolūti nepieciešami pareizai zvanu pārvirzīšanai.

Product reviews

Messagebird ir populārs IVR programmatūras risinājums. Aplūkojiet, kā tam veicas ikdienā, kas aprakstīts šajā apskata rakstā.

MessageBird IVR apskats

Twilio IVR, Aircall IVR un Bitrix24 IVR ir populāras interaktīvo balss atbildes līdzekļu programmatūras, kas atvieglo klientu atbalstu un zvanu organizēšanu. Aircall IVR ir lēts un iekļauts pamatpaketē, bet Twilio IVR ir izveidojams un ieviešams ar dažādām risinājumu iespējām. Bitrix24 IVR piedāvā interaktīvo balsi atbildi un viegli lietojamas funkcijas, taču var rasties grūtības ar lietotāja saskarni. Visām programmatūrām ir labas un sliktas puses, bet tās ir svarīgas uzņēmumu klientu atbalsta sistēmas organizēšanai.

Bitrix24 ir populāra IVR programmatūra ar dažādiem pielietošanas veidiem. Noskaidrojiet, kā Bitrix24 IVR veicās mūsu apskatā.

Bitrix24 IVR apskats

LiveAgent IVR un MessageBird IVR ir abas interaktīvas balss atbildes programmas zvanu centru organizācijām. Abas ir viegli uzstādāmas un ērti lietojamas, taču LiveAgent piedāvā vairāk iespēju pielāgošanai. Abas lieliski piemērotas tiem, kas meklē vienkāršu IVR izvēlni un cenšas izvēlēties tās par attiecīgajām cenām.

Zendesk IVR ir populāra izvēle klientu vidū. Tā darbības rezultāti ikdienas scenārijos atrodami šajā apskatā.

Zendesk IVR apskats

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas ar citiem pakalpojumiem un alternatīvas iespējas. Tā arī nodrošina atbalstu un datu migrāciju, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. Uzņēmumā strādā akadēmijas un emuāra eksperti, kā arī ir Partneru programma. LiveAgent ir izstrādājusi daudzas populāras programmatūras, kā arī nodrošina atjauninājumus un atlaidēm, ko varat saņemt, ja abonējat jaunumus.

IVR ir tehnoloģija, kas ļauj zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar klientu atbalsta dienestu, izmantojot balss komandas un DTMF.

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

IVR programmatūru var izmantot mārketinga, pārdošanas un klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mārketinga speciālisti var izmantot IVR, lai piesaistītu potenciālos klientus un identificētu tos kā potenciālos klientus. Izmantojot IVR, klienti var norādīt, kā viņi vērtē saņemto pakalpojumu. IVR sistēmu izvēle ir izaicinājums, tai ir jābūt intuitīvai, lietotājam draudzīgai, par pieņemamu cenu un aprīkotai ar būtiskākajām funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju